google checkout

Phoenix155

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
ahojte prosimvas

ak je tu niekto z google

fakt potrebujem pomoct

pred rokom som mal problemy s mojou platobnou kartou, sa to riesilo
aj vyriesilo, ale zistil som ze mi asi google zablokoval operacie s
tou kartou...resp asi mi zablokoval ucet aby sa uz nieco podobne
nestalo....

prosim vas nedalo by sa to nejako odblokovat

btw, ten problem s kartou nebola moja chyba a nespravil som nic zle

VldýŠek

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Ahojte,

Google nemá nic společného s Vaší platební kartou!!!
Kontaktujte vydavatele, tj. banku.

Z bezpečnostních důvodů některé banky blokují platební karty pro on-
line použití. Stačí osobní návštěva a požádat bankovního úředníka o
odblokování. Nebo si nechte vystavit tzv. virtual payment card /
virtuální platební kartu ;-)

Phoenix155

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
dakujem za odpoved ale v banke som bol a tam vraj nic blokovane nie
je...preto sa pyta tu....takisto paypal mi funguje... len google
checkout blbne...

VldýŠek

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
Pokud je všechno s platební kartou (PK) v pořádku i u vydavatele této
PK, tak nemůže být obecně problém.
V tom případě je chyba na straně on-line rozhraní akceptace PK.

Google Checkout jen občas blbne, nebo nejde vůbec? Je ověřeno, že PK
bude fungovat i s GCk?

Přetrvávají-li potíže, kontaktuje přímo provozovatele Google Checkout
společnost Google Payment Limited se sídlem v Anglii (společnost č.
05903713), Belgrave House, 76 Buckingham Palace Road, London SW1W 9TQ,
nebo jejího správce na adrese http://www.fsa.gov.uk/register/home.do.
Tady Vám nikdo nemůže pomoci :(

M.

Phoenix155

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
co som zatial skusal tak neslo ani raz skusim napisat mail na
FSA...dakujem za pomoc... snad sa to vyriesi

On 31. Mar., 13:55 h., VldýŠek wrote:
> [...]
> společnost Google Payment Limited se sídlem v Anglii (společnost č.
> 05903713), Belgrave House, 76 Buckingham Palace Road, London SW1W 9TQ,

Phoenix155

to GUG.cz - SPOLEČENSTVÍ GUG.CZ aneb pokec
akurat som skusal a stale to iste:

Momentálne ste prihlásení do účtu Google Checkout, ktorý nemá
oprávnenia na vykonanie zadanej akcie. Pred opakovaním požadovanej
akcie sa odhláste zo všetkých účtov Google a prihláste sa ku správnemu
účtu Google Checkout.