szkodliwa dezinformacja

Zbigniew Dmochowski

to reda...@niedziela.pl, in...@ekai.pl, an...@interia.pl, witold....@europarl.europa.eu, urszul...@europarl.europa.eu, ryszard....@europarl.europa.eu, Andrzej.Ma...@wp.pl, jan.mar...@neostrada.pl, reda...@kworum.com.pl, krzysztof...@manufaktura.se, sowa-fr...@googlegroups.com, sowa-fr...@yahoogroups.de, kultur...@yahoogroups.de, uso...@netgate.com.uy, c...@bedder.de, in...@glospolski.com, pan...@yahoo.com, h-wuj...@wp.pl, sow...@o2.pl, jansza...@poczta.neostrada.pl, boguc...@go2.pl, lusiao...@op.pl, jkos...@aster.pl, polishi...@yahoo.com, inst...@hyppocrates.pl, rud...@poczta.onet.pl, dak...@elektron.pl, pamiec...@o2.pl, jno...@wp.pl, stowarz...@rozalia.krakow.pl, tomaszszc...@o2.pl, mar...@poczta.onet.eu, in...@chruszcz.pl, mark.l...@gmail.com, rob...@interia.pl, ohai...@aol.com, lob...@wp.pl, in...@schematy.pl, sunh...@telus.net, end...@wp.pl, bohdan...@wp.pl
Wielebny Ksiądz dr Ireneusz Skubiś, Redaktor Naczelny Niedzieli!
Jako katolicy i patrioci w Polsce i innych krajach Europy oraz świata
żyjemy w medialnym świecie,
w którym informacje i dezinformacje (prawdy i kłamstwa) wzajemnie się
przenikają.
Zrozumiałe jest , gdy media służące mafii szatańskiej świadomie
mieszają dobro ze złem, aby utrudnić sumieniom prawym ludzi rozeznanie w
obecnym globalnym świecie rzeczywistym.
Natomiast musi budzić najwyższe zaniepokojenie sytuacja, w której takie
media katolickie , jak np. Niedziela pozwalają na umieszczanie treści
moralno-społeczno -politycznych o wyraźnym odcieniu dezinformacji.
Na treści te trafiłem już w tytule artykułu Czesława Ryszki, pisarza i
polityka, publicysty Niedzieli i senatora R.P. (Niedziela , Nr . 28, 13
lipca 2008r. , str. 32).
A tytuł ten brzmiał: " Odważne słowa Prezydenta R.P.". A więc mowa o
odważnym bohaterze, mającym najwyższą władzę w Rzeczypospolitej
Polskiej, który podejmuje prawdopodobnie walkę o ratowanie pozycji Boga
i Ojczyzny w ateistycznej Unii Europejskiej.
A tymczasem Prof. Lech Kaczyński , Prezydent R.P.jest współtwórcą wraz z
Jarosławem Kaczyńskim , byłym Premierem Rządu R.P. oraz innymi
najwyższymi włdzami państw członkowskich Unii Europejskiej Konstytucji
dla Europy, która po kolejnych działaniach manipulacyjnych rękoma
urzędników unijnych przekształca się w Traktat Konstytucyjny UE,
Traktat Reformujący UE i wreszcie Traktat z Lizbony. Stąd też analizując
trzy Konstytucje, polską z 1935r., polską z 1997r. i unijną z 2007r.
nazwałem je kolejno jako: Piłsudskiego, Kwaśniewskiego i Kaczyńskich.
Ta ostatnia - to Konstytucja Imperium Europa budowanego na gruzach
państw narodowych, będących aktualnie członkami Unii Europejskiej, a
więc również na gruzach Rzeczypospolitej Polskiej. A zatem wracając do
odważnych słów Prezydenta R.P. dotyczyły one odmówienia podpisu
Prezydenta pod Traktatem Lizbońskim po " Nie" narodu irlandzkiego
podczas ogólnonarodowego referendumw sprawie jego ratyfikacji w dniu 12
czerwca 2008r.
Natomiast nadal Lech Kaczyński popiera treści Traktatu Lizbońskiego i
czeka jedynie na zmianę poglądu narodu irlandzkiego, podobnie, jak
dokonał tego w drugim podejściu do ratyfikacji Traktatu z Nicei. A zatem
możemy tu raczej mówić nie o odwadze rlandii, ale o niezrozumieniu
Irlandczyków dla roli Imperium Europa, któremu aktualnie utrudnia się
lub przesuwa w czasie jego powstanie.
Moja opinia zawarta w tytule " Irlandia Dawidem Europy", którą
rozpowszechniłem w medialnym internecie poprzez " yahoogroups i
googlegroups" miała zupełnie inną wymowę. To Irlandczycy są bohaterami,
a nie ci, którzy jak Goliat uniemożliwiając i utrudniając
przeprowadzenie ogólnonarodowych referendów ratyfikacyjnych wykazali
się tchórzostwem i serwilizmem w stosunku do władz Unii Europejskiej , w
rym Komisji Europejskiej, Rady i Parlamentu Europejskiego godząc się na
szybką ratyfikację Traktatu z Lizbony, którego treści nie chcieli lub
nie mogli zrozumieć parlamentarzyści Parlamentu Europejskiego i
parlamentarzyści państw członkowskich UE.
Z punktu widzenia interesów prtyjnych, ale nie interesów polskich, tym
parlamentarzystom było wszystko jedno nad czym głosują , jakie będą
skutki tego głosowania itp.
Podobnie można ocenić antynarodowe działania parlamentarzystów 19 krajów
UE, które dotąd ratyfikowały Traktat z Lizbony.
I w tym klimacie usiłuje się przedstawić działania Pana Prezydenta R.P.
, który nie chce już teraz
podpisać Traktatu jako wyraz odwagi, poświęcenia , a nawet działań
ważniejszych niż decyzja Irlandczyków o "nie" dla Traktatu. Nie można
tego traktować inaczej niż jako szkodliwą dezinformację skierowaną do
zdezorientowanych Polaków i katolików w Polsce.
I jest to poważny zarzut przedstawiony przeze mnie Autorowi artykułu
oraz Redakcji Niedzieli.
Dalsze wzmacnianie roli głównie PiSu wraz z Prezydentem R.P. jako
uosobienie państwa poważnego, solidarnego z Irlandią , a przede
wszystkim kierującym się prawdą jest kolejną formą dezinformacji i
przeinaczenia roli tej formacji, która w dniach 1 i 2 kwietnia 2008r.
mogła, ale nie chciała odrzucić , jak Irlandia Traktat z Lizbony. To ona
jest odpowiedzialna za wytworzenie dominującej frakcji antypolonizmu w
Parlamencie R.P. Nie zmienia tego faktu decyzja części PiSu,
która głosowała prawdopodobnie z własnej woli lub może na polecenie
władz PiSu przeciw ratyfikacji.
Autor ocenia także możliwości wyboru ponownego Lecha Kaczyńskiego na
Prezydenta R.P. w 2010 r.W ramach tych analiz nie bierze się pod uwagę ,
że to Lech Kaczyński, Donald Tusk i Waldemar Pawlak oraz inni
parlamentarzyści R.P. popierając ideę Imperium Europa w ramach
Traktatu z Lizbony pozbyli się prawa moralnego do kandydowania na
Prezydenta R.P. poprzez
złamanie swoich sumień zawodowych, narodowych i obywatelsko-politycznych
( wg. nauczania Prymasa Tysiąclecia, Kardynała Stefana Wyszyńskiego).
Prz okazji Autor zachwyca się aktywnością Prezydenta R.P. w pracach
ustawodawczych, prowadzenia bardzo wyraźnej polityki historycznej,
przywracaniu pamięci historycznej i nagradzaniu bohaterów.
W tym wzglęzie mam także wiele wątpliwości , gdyż sprawy np. kresowe
nadal są prowadzone bez
właściwej hierarchii, np. eksponowanie ludzi solidarności , w tym
doradców z kręgu KORu i pomniejszanie zasług kombatantów, których
prześladowania i cierpienia były niewspółmierne z preśladowaniami i
cierpieniami ludzi Wałęsy. Jako przykład przypomnę tu niechlubne
przemieszczenie śp. gen. Antoniego Hedy-Szarego podczas uroczystości
awansowej z pałacu prezydenckiego do Kielc, jakoby na jego życzenie ( w
rzeczywistości było to wynikiem gierek politycznych ludzi polityki
związanych z Kielcami - posła Gosiewskiego z PiSu oraz władz
samorządowych związanych również z Kielcami).
Powstaje też pytanie , jakie kroki podjął Lech Kaczyński w umożliwieniu
szerszego powrotu Polaków z Litwy, Białorusi i Ukrainy oraz zablokowania
antypromocji powrotu Polaków np. z Kazachstanu.
Wreszcie jakie osiągnięcia można przypisaćPrezydentowi R.P. w dążeniu do
prawdy o ludobójstwie sowieckim na Polakach, głównie podczas II wojny
światowej , nie tylko w aspekcie Katynia, ale przede wszystkim ludobój
czych przesiedleń Polaków z Polski na Syberię oraz innych form ludobójstwa.
Ostatnio dochodzi do jeszcze jednej skandalicznej decyzji Pana
Prezydenta o rezygnacji z patronatu nad uroczystościami 65 rocznicy
bestalskich mordów dokonanych w latach 1943-1944 na Wołyniu i w
Małopolsce Wschodniej przez nacjonalistów ukraińskich spod znaku
OUN-UPA, w wyniku których zginęło zamęczonych ponad 150 tysięcy
Polaków - głównie dzieci, kobiet i starców, a także kilkadziesiąt
tysięcy Ukraińców, którzy nieśli pomoc swym polskim sąsiadom i krewnym
lub odmówili udziału w zbrodni.
Decyzja ta spotkała się nie tylko z potępieniem przez kręgi kresowe, ale
także została oznana przez grupę polkich posłów do Parlamentu
Europejskiego za z gruntu błędną i sprzeczną z polską racją stanu.
Uznali oni, że próba budowania pojednania polsko-ukraińskiego na fałszu
bądź przemilczeniach nie powiedzie się, a co gorsza boleśnie odciśnie
swe piętno na sumieniach Polaków i Ukraińców. Według nich żadne
kalkulacje polityczne ani polityczna poprawność nie są w stanie
uzasadnić bądź usprawiedliwić decyzji Pana Prezydenta.
Podobnie niejasna była rola Lecha Kaczyńskiego w sprawie prowokacji w
Jedwabnym oraz braku realistycznego rozwiązania uczczenia pamięci
głównie setek tysięcy Polaków zamordowanych w ramach operacji
niemieckiej KL Warschau.
Na zakończenie trzeba zapytać kręgi prezydenckie , związane z
Prezydentem Lechem Kaczyńskim czy realizowały właściwie nauczanie
śp.Papieża Jana Pawła II Wielkiego ( Veritatis Splendor) odnośnie pomocy
Polsce w pozostaniu wierną wartościom, głoszenia odważnie prawdy i
obrony interesów narodowych.
Wniosek
W omawianym artykule Pana Senatora R.P. Czesława Ryszki zabrakł wielu
elementów prawdy nie tylko deklaratywnej , ale przede wszystkim
aplikacyjnej, co już aktualnie przyniosło i może przynieść w
przyszłości wiele szkód prestiżowi Redakcji Niedzieli oraz jej Wydawcy
oraz rzetelnym katolikom i patriotom polskim oraz Polsce jako całości.
Poza tym nie sprzyja to rozwiązaniu podstawowego problemu opanowania
Parlamentu R.P. od 1 , 2 kwietnia 2008r. przez dominującą frakcję
antypolonizmu , przez co zarówno prawi patrioci, jak i katolicy nie
mają swojej reprezentacji w Parlamencie R.P. Początkiem takiej
reprezentacji mogłaby być grupa parlamentarzystów PiSu , która
głosowała przeciw ratyfikacji Traktatu z Lizbony, oczywiście pod
warunkiem ,że zrezygnowałaby z przynależności do PiSu i stworzyłaby
frakcje narodowo-katolicką w obecnym Parlamencie R.P.
Przy najbliższych wyborach do Parlamentu Europejskiego, Parlamentu R.P.
i samorządowych
stanowić mogłaby ona część oczyszczonych ze zdrajców tych instytucji,
którzy zaprzedali się idei Imperium Europa odrzucając obronę Polski jako
państwa narodowego.
Istotne jest , aby dalsze losy Traktatu z Lizbony nie miały wpływu na te
wymienione wyżej działania odnawiające czy oczyszczające, ani też stała
obecność członków władz PiSu w Radio MARYJA, Telewizji TRWAM i Naszym
Dzienniku oraz udział tych kręgów w Pielgrzymce Rodziny Radia MARYJA w
dniu 13 lipca 2008r. do Częstochowy.
Szczęść Boże
Zbigniew Dmochowski ,dr hab. inż. , em.prof. P.B. - WILNIANIN

trzy Konstytucje.doc
trzy Konstytucje.doc
ISO-8859-2''%6C%69%73%74%61%20%70%6F%73%B3%F3%77%2E%64%6F%63
ISO-8859-2''%6C%69%73%74%61%20%73%65%6E%61%74%6F%72%F3%77%2E%64%6F
KARTA PRAW RODZINY.doc
trzy Konstytucje.doc
ISO-8859-2''%6C%69%73%74%61%20%70%6F%73%B3%F3%77%2E%64%6F%63
ISO-8859-2''%6C%69%73%74%61%20%73%65%6E%61%74%6F%72%F3%77%2E%64%6F
ISO-8859-2''%5A%61%B3%6F%BF%65%6E%69%61%2E%64%6F%63
[...]

Józef_Bizoń_Boguchwała

to Jerzy Straus, Andrzej.Marszalkowski, zdmoc...@dmocho.one.pl, reda...@niedziela.pl, in...@ekai.pl, an...@interia.pl, witold....@europarl.europa.eu, urszul...@europarl.europa.eu, ryszard....@europarl.europa.eu, jan.mar...@neostrada.pl, reda...@kworum.com.pl, krzysztof...@manufaktura.se, sowa-fr...@googlegroups.com, sowa-fr...@yahoogroups.de, kultur...@yahoogroups.de, uso...@netgate.com.uy, c...@bedder.de, in...@glospolski.com, pan...@yahoo.com, h-wuj...@wp.pl, sow...@o2.pl, jansza...@poczta.neostrada.pl, lusiao...@op.pl, jkos...@aster.pl, polishi...@yahoo.com, inst...@hyppocrates.pl, rud...@poczta.onet.pl, dak...@elektron.pl, pamiec...@o2.pl, jno...@wp.pl, stowarz...@rozalia.krakow.pl, tomaszszc...@o2.pl, mar...@poczta.onet.eu, in...@chruszcz.pl, mark.l...@gmail.com, rob...@interia.pl, ohai...@aol.com, lob...@wp.pl, in...@schematy.pl, sunh...@telus.net, end...@wp.pl, bohdan...@wp.pl
Szanowny Panie Jerzy Straus.

Dlaczego nie dopuszcza Pan takiej możliwości, aby nie być zabijanym, ani
okradanym?
Mówi Pan, że Polska się rozwija.
To zależy co się rozumie pod pojęciem Polska i czy w tym wszystkim bierze
się pod uwagę Naród Polski.
Ważne jest też to na co się patrzy i czym się mierzy ten rozwój - np.
kolosalnym rosnącym zadłużeniem Polski w zagranicznych bankach.
Nigdy nic się samo nie obroniło i nie obroni.
Pisze Pan: - nie przeszkadzać. Więc pytam; komu nie przeszkadzać? Czy tym
fartuszkowym, których Pan się boi? A główny trzon tych fartuszkowych to z
jakiej jest nacji? Pewnie są to eskimosi.
Co Panu tak zależy na definitywnej kapitulacji Narodu Polskiego? Ma Pan w
tym względzie jakąś misję do spełnienia?
Józef Bizoń