Urban wczesniej od Was zaczal zbierac podpisy, pozdrawiam serdecznie sk.

Kultur

to sowa-fr...@googlegroups.com

----- Original Message -----
Sent: Saturday, December 02, 2006 9:25 PM
Subject: Urban wczesniej od Was zaczal zbierac podpisy, pozdrawiam serdecznie sk.

14 maja

„Polska rządzona przez komunistów była państwem zła. Zło narzucił Polsce Jaruzelski i nazwał je stanem wojennym. Zło narzucił Polsce Kiszczak i nazwał je porozumieniem okrągłego stołu. Urban zło nazwał dobrem. Dobrem władzy, która miała się wyżywić kosztem narodu polskiego. 15 lat potrzebowali komunistyczni złoczyńcy na dokonanie przejęcia na swoją prywatną własność majątku Narodu Polskiego, na zatarcie śladów swojej zbrodniczej działalności, 15 lat tzw. przemian demokratycznych w państwach rządzonych niegdyś przez reżimy komunistyczne to 15 lat tworzenia mechanizmów obronnych przez złoczyńców oraz ich agentów. (...) komunizm musi być osądzony przez Trybunał taki jak Norymberga. Polska i Europa mają prawo do poznania prawdy o swojej przeszłości. Komunistyczni złoczyńcy i kaci muszą być nazwani po nazwisku, a czyny ich muszą być osądzone jak przestępstwa zbrodniarzy hitlerowskich, jako zbrodnie przeciwko ludzkości”.

Stefan Kosiewski,
„Czas na drugą Norymbergę”

http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=5736

to magazyn europejski
Od: "Kultur" <kul...@gazeta.pl>
Do: <sowa-fr...@googlegroups.com>
Data: 2 grudnia 2006 21:50
Temat: sowa magazyn europejski Urban wczesniej od Was zaczal zbierac
> [...]

> NORYMBERGA II.komunizm musi być osądzony przez Międzynarodowy Trybunał taki samjak Norymberga. Polska i Europa mają prawo do poznania prawdy oswojej przeszłości. Komunistyczni złoczyńcy i kaci muszą byćnazwani po nazwisku, a czyny ich muszą być osądzone jakprzestępstwa zbrodniarzy hitlerowskich, jako zbrodnie przeciwkoludzkości - Stefan KOSIEWSKI im Januar 2005 http://norymberga.blox.pl

sowa

to magazyn europejski
Szanowny Panie Prezesie,
Proszę przesłać poniższy list Panu Januszowi Górzynskiemu,
(wysyłany
przeze mnie do niego ten list bezpośrednio nie jest przyjmowany przez
mój server)
Serdecznie pozdrawiam
Jan Szarliński

Szanowny Panie Januszu!
Otrzymałem "forwardem" Pana list do Pana Prezasa Kosiewskiego i chcę
Panu powiedzieć, że prawie całkowicie się z Panem zgadzam, co do
obecnej
sytuacji jaką mamy w Polsce. Jest ona doskonale zafałszowana w
mediach i
przeciętny nasz rodak, ba nawet uznawane w naszym patriotycznym obozie
autorytety i "prorocy", już kompletnie jest zbałamucony i wierzy, że
droga jaką nas wiodą niby to "nasi" przywódcy jest drogą zgodną z
polską
racją stanu, dla dobra Narodu Polskiego. Nie bez winy, a chyba nawet
dużą winą, są tutaj również - uważane za jedynie polskie -
media,
których nie chcę tu okreslać z nazwy, bo mimo wszystko wykonują one
również sporo dobrej roboty. Być może jednak sytuacja jakoś
"cudem"
zmieni się po nastepnych wyborach, a i w świecie "siły anonimowe",
globalistyczne, zaczynają ponosić klęski (za wcześnie dla nich
odsłonili
swe oblicza i wydali wojnę państwom narodowym).
Zachęcam do odwiedzenia naszej witryny: http://www.snpp.pl
(Stowarzyszenie
"Nasza przyszłość Polska").
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami