Să-i scoatem în față pe cei care ajută

Alexandru Szasz

to softwar...@googlegroups.com
În privința traducerilor, am putea să-i culegem de pe internet pe cei
care traduc diverse programe, în stilul cum o face ohloh.net (
http://www.ohloh.net/accounts/alexxed/positions ) sau de pe google:
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=alexxed+%22Last-Translator%3A%22 .

Chiar și o simplă listă, dar ceva mai vizibilă decât cea de pe i18n.ro .

Nu e vorba de un efort duplicat, pe i18n.ro lista aceea e cu scopul de
a-i contacta pe cei care se ocupă de traduceri.

Eu mă refer la toți care au tradus, chiar dacă nu mai traduc.

S-ar putea extinde la mai mult de traduceri, unii sunt activi pe
bugzilla în diverse proiecte.

Dacă facem chestia asta cred că putem unii mai ușor românii care fac
ceva pentru software liber.

Un director de persoane, ceva de genul ăsta. Pot ajuta la introducerea
datelor odată ce se găsește soluția tehnică cea mai potrivită.

--
Alexandru Szasz

Adi Roiban

to softwar...@googlegroups.com
Salut,

Stas zicea că vrea să facă ceva hackers.softwareliber.ro, o rețea
socială / director cu persoane din România.

Această idee se înscrie în categoria „Fabricat în România”... dar nici
faza asta nu a prins (poate că nu am știu noi să o facem utilă).

Spor!

--
Adi Roiban

Nicu Buculei

Adi Roiban wrote:

> [...]
>
> Această idee se înscrie în categoria „Fabricat în România”... dar nici
> faza asta nu a prins (poate că nu am știu noi să o facem utilă).

O asemenea retea sociala/director se poate lovi de doua impedimente:
- exita printre noi citiva care nu sint confortabili cu publicarea
datelor personale, chiar folosesc pseudonime pe listele de mail;
- fiecare dintre noi este deja inscris in atit de multe retele sociale
cit a suportat si va avea reactia: inca una in care sa ma inscriu?

Poate ar fi o solutie mai atragatoare crearea unui grup in cadrul unei
(unor) retele sociale deja existente, gen linkedin.

Alexandru Szasz

to softwar...@googlegroups.com
Chestia asta nu-mi place mie, să depindem de alții. Eu ziceam doar de un simplu director, nu o rețea socială, cu legături între persoane.
Nicu zice bine ce zice, dar noi n-am publica date persoanele, ci doar numele sau pseudonimul și ce anume face sau a făcut persoana, asta mă interesează pe mine.
N-am publica mai multe date decât am găsi cu google.

--
Alexandru Szasz

Stas Sushkov

to softwar...@googlegroups.com
Proiectul ramane valabil.
Acum ca a fost in sfarsit relansat softwareliber, avem si vector nu
doar energie, asa ca vor merge lucrurile mai strung!
:)

2009/1/12 Adi Roiban <a...@roiban.ro>:

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/

Stas Sushkov

to softwar...@googlegroups.com
Daca aveti rabdare, veti vedea ca nu e ceea ce credeti.
Nu o sa se publice nimic mai mult decat aveti deja publicat.

Eu zic sa avem putina rabdare, oricum nu va ramane batut in cuie!
;)

2009/1/12 Alexandru Szasz <ale...@gmail.com>:

Igor Stirbu

to softwar...@googlegroups.com
În data de 12 ianuarie 2009, 19:02, Alexandru Szasz <ale...@gmail.com> a scris:
> [...]
> pe mine.
> N-am publica mai multe date decât am găsi cu google.

Am avut și eu propunerea de a avea o listă de oameni și chestiile
legate de ei pentru ca cei ce intră pe site să aibă o idee generală
cu cine au de lucru. Până la urmă tot la oameni se ajunge și
atunci e bine să se spună ceva despre ei. Un exemplu poate servi
acest link: http://humanized.com/about/

--
:wq

Alexandru Szasz

to softwar...@googlegroups.com

Vor fi ceva mai mulți bănuiesc. Dacă iau de exemplu un fișier gettext
din gnome, la traducere apar în general între 3 și 5 persoane la
istoric. Eu zic să-i trecem pe toți. Este un mod de a recunoaște
efortul cuiva și un mod de a aduce înapoi oi rătăcite. Mulți traduc
fugar, văd într-un moment că nu bagă nimeni în seamă munca lor și
părăsesc procesul.

--
Alexandru Szasz

Igor Stirbu

to softwar...@googlegroups.com
În data de 12 ianuarie 2009, 22:37, Alexandru Szasz <ale...@gmail.com> a scris:
> [...]
> efortul cuiva și un mod de a aduce înapoi oi rătăcite. Mulți traduc
> fugar, văd într-un moment că nu bagă nimeni în seamă munca lor și

Dar nici trecerea in listă a tuturor one-liners nu e o soluție. Fiecare din
listă trebuie să fie cunoscut personal cel puțin de câțiva membri GSL.
Dealtfel, ne trezim cu cincizeci de oameni dintre care doar vreo șapte
contribuie real la GSL.

--
:wq