Definicije za portal

Angela Rodriguez

to sociolin...@googlegroups.com
Milose saljem ti 3 definicije za portal: kultura, stereotipi i statusno planiranje.
Ako bude nekih problema  javi.
Poz.

http://correo.yahoo.com.mx/

Kultura.doc
Statusno planiranje.doc
Stereotipi.doc

Milos Rancic

to sociolin...@googlegroups.com
Angela, hvala ti na clancima, ali bih te zamolio da, kao sto sam u
prethodnim postovima i napisao, eksplicitno potvrdis da se slazes da
clanci budu objavljeni pod uslovima Licence za slobodnu dokumentaciju
GNU-a (GFDL).

I da napomenem jos: Licenciranjem pod uslovima GFDL-a svaki rad ostaje
vas, s tim sto tu konkretnu verziju drugi ljudi mogu da koriste,
menjaju, umnozavaju sve dok se navode svi autori dela i dok licenca
ostane GFDL. Znaci, rad mozete stavljati u svoje biografije, mozete
cak s njim raditi sto vam je volja jer je to vas rad. Stavise, upravo
ce se objavljivanjem rada na Vikipediji neminovno i ustanoviti da je
rad upravo vas (u clanku ce pisati da ste vi autori). Jedino ne mozete
tu konkretnu verziju da povucete iz javne upotrebe kad rad jednom
licencirate pod GFDL-om.

Zahvaljujuci takvom nacinu licenciranja upravo je i napravljena
Vikipedija, kao i niz drugih projekata slobodnog znanja.

On Sat, Mar 22, 2008 at 11:18 PM, Angela Rodriguez
<sietean...@yahoo.com.mx> wrote:
> [...]
> Poz.

> ˇCapacidad ilimitada de almacenamiento en tu correo!

Angela Rodriguez

to sociolin...@googlegroups.com
Milose izvini, slucajan propust.
Naravno da se slazem da