Elen/Elens Herk-de-Stad 18e eeuw

ubbenkotte

LS,

In Brehmtal in Hessen (D) huwen begin 1800 waarschijnlijk twee broers
Ehl uit Herk-de-Stad in Belgisch Limburg. Het gaat hierbij om Johann
Ehl (x Magaretha Frankenbach en Johann Cornelius Ehl (x Magaretha
Thoma)
De kinderen van Johan heten: Johann Ehl *7.1.1809/ +8.10.1830, Anna
Maria Oehls *2.2.1818,
Adam Öhl *12.6.1820, Phillipp Öhls *4.2.1823 en Magaretha Öhls
*2.5.1825. Het kind van Johann Cornelisus Ehl heet M.Sophia Ehl
*7.2.1807. Alle kinderen zijn in Brehmtal gedoopt. Er zijn echter geen
getuigen. Ik beschik over de DVD "Genealogie uit Limburg" van de PRO-
GEN gebruikersgroep Limburg (B), maar hier kan ik wel de familienaam
Elen/Elens etc. vinden, maar niet de genoemde heren. Wie heeft meer
informatie over Herk-de-Stad en over de familienaam Ehl (of varianten
hierop)?

Met vriendelijke groet,

Freddy