Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Genlias: Er is een fout opgetreden

5 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

j. van der Vegt

ongelezen,
16 feb 2009, 16:43:3716-02-2009
aan
Zoeken in Genlias gaat goed maar als ik in Gelias een akte opvraag krijg ik
de melding: Er is een fout opgetreden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of gaat er iets fout in mijn
computer?

Kees Alblas

ongelezen,
16 feb 2009, 16:49:3316-02-2009