foutmelding genlias aan het Utrechts Archief.

Theo Grimmelikhuijsen

Goedenavond,

Ik krijg al een tijdje geen reactie meer als ik een (vermeende) fout meld
aan Het Utrechts Archief via Genlias.
Wél de melding dat het (autamische) bericht ontvangen is, maar geen reactie
van een van de functionarissen daar, dat is meestal mevrouw Martine van der
Kaa.

Weet iemand wat er aan de hand is?

--
met vriendelijke groet,

Theo Grimmelikhuijsen

Richard van Schaik

Theo Grimmelikhuijsen wrote:

> [...]
> van een van de functionarissen daar, dat is meestal mevrouw Martine van der

Ze heeft mij een tijdje geleden aangegeven dat ze daar erg achterlopen
in het verwerken door de verhuizing reken met een vertraging van maanden.

Groeten,
Richard

--
Richard van Schaik
f.m.a.vans...@THISziggo.nl Merry Christmas

Richard van Schaik

Richard van Schaik wrote:

> Ze heeft mij een tijdje geleden aangegeven dat ze daar erg achterlopen
> in het verwerken door de verhuizing reken met een vertraging van maanden.

Bericht ook doorgegeven aan HUA via privé mail. Misschien geeft dat je
een sneller antwoord op tenminste de reden.

Theo Grimmelikhuijsen

Dank voor je antwoord, Richard
Ik heb mevrouw van der Kaa van de zomer al eens ontmoet en met haar
gesproken tijdens het jubileum van de Utrechtse Afdeling van de NGV
Ik wacht dus gewoon rustig af op berichten van HUA.

--
met vriendelijke groet,

Theo Grimmelikhuijsen

behalve onze naam, ook altijd geinteresseerd
in de familienamen : Groetelaars, Jansen en Elsendoorn

bezoekt u eens onze websites:

www.geneagri.nl
www.grimmweb.nl
"Richard van Schaik" <f.m.a.vans...@THISziggo.nl> schreef in bericht

Richard van Schaik

Theo Grimmelikhuijsen wrote:

> Ik wacht dus gewoon rustig af op berichten van HUA.

Het eerste bericht dan via deze weg. Mij is verzocht door te geven aan
de geïnteresseerden dat op het moment het beantwoorden van doorgegeven
fouten in GenLias bij HUA even stil ligt (de foutmeldingen blijven zeker
welkom). Dit komt omdat het archief door de splitsing (Hamburgerstraat
en A. Numankade) een nieuwe structuur moet opzetten voor dit controle-
en correctiewerk. Vanaf 5 Jan 2009 gaan ze weer vol in de slag en hopen
in ongeveer een maand de achterstand ingelopen te hebben. Namens Mevr.
Martine van der Kaa.

De orginele mail van het archief is beschikbaar op aanvraag, mail me dan
even buiten de groep om.

Peter van der Lee

On Wed, 17 Dec 2008 19:12:18 +0100, Richard van Schaik
<f.m.a.vans...@THISziggo.nl> wrote:

> [...]
>Martine van der Kaa.
>
>De orginele mail van het archief is beschikbaar op aanvraag, mail me dan

Ja, ja
de ego's dit die splitsing en verhuizing bedacht hebben
krijgen van mij een vetleren medaille
vr.gr. Peter van der Lee

Richard van Schaik

Peter van der Lee wrote:

> Ja, ja
> de ego's dit die splitsing en verhuizing bedacht hebben
> krijgen van mij een vetleren medaille

Wat denk je van mij? Ik had zelfs een regeling op mijn werk om elke
vrijdagmiddag op de A. Numankade te kunnen komen. Het centrum van
Utrecht is vele malen lastiger bereikbaar. Ik moet nog steeds een goede
oplossing verzinnen om het archief weer in te kunnen. Delen van wat ik
wil natrekken moet ik zelfs op beide locaties doen (en dat vССr ИИn
gezin). Isse niet handig!