LinkedIn Genealogy

Max Mesman

Dear reader,

Because I know that many professional workers also like to research their familly roots, I started an (international) networking group named Genealogical Researchers United.

Check the following link to join the group:

http://www.linkedin.com/e/gis/136144/17680D22F852

In addition, in this group you can easily find and meet other researchers. Your wishes and further suggestions are always welcome.

If you are a dedicated genealogist, I would like to get to know you better. I am an open networker, you can always invite me to your personal LinkedIn network, or introduce yourself to me. [LION]
http://www.linkedin.com/in/maxmesman

I have my genealogic research project (30.000 + persons) online at
http://genealogy.henny-savenije.pe.kr/valmmax/index.php

Feel free to share your results.

Best regards,
Max Mesman

--------------= Posted using GrabIt =----------------
------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

Fred Lunenborg

Er was al een groep aanwezig op Linked-in en twee dezelfde groepen lijkt me
niet erg zinvol
Stamboomforum was eerst

http://www.linkedin.com/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww%2Estamboomforum%2Enl%2F&urlhash=ww9o

Fred Lunenborg

"Max Mesman" <mes...@orange.nl> schreef in bericht

Evelien

> [...]
> http://www.linkedin.com/in/maxmesman
>
> I have my genealogic research project (30.000 + persons) online at

Dit is allemaal leuk en aardig, maar bij het registreren wil men bij
Linkedin iets teveel van me weten zoals postcode, beroep, werkgever.......

Om misverstanden te voorkomen, het gaat om het registreren bij Linkedin.
De twee andere linken van Max Mesnan zijn normaal te bereiken.

Groetjes,
Evelien

Richard van Schaik

Evelien wrote:

> Dit is allemaal leuk en aardig, maar bij het registreren wil men bij
> Linkedin iets teveel van me weten zoals postcode, beroep, werkgever.......

Mijn postcode is 1000 AA, beroep Werknemer, werkgever Nederland ;-)

Groeten,
Richard

--
Richard van Schaik
f.m.a.vans...@THISwanadoo.nl

ronald blancke

Wat heeft deze Max te maken met Henny Saveneije?

Ronald Blancke
HOPJESVLA uit mijn emailadres halen !

Richard Keijzer

On 2 aug, 23:29, "Fred Lunenborg" <f.lunenb...@home.nl> wrote:
> Er was al een groep aanwezig op Linked-in en twee dezelfde groepen lijkt me
> niet erg zinvol
> Stamboomforum was eerst
>
> http://www.linkedin.com/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww%2Estamboomforum...

> Fred Lunenborg
>
> "Max Mesman" <mes...@orange.nl> schreef in berichtnews:4894bb96$0$64811$dbd4...@news.wanadoo.nl...> Dear reader,

<<knip>>

Dag Fred,

Wie zegt dat beide groepen hetzelfde zijn? Er is toch best ruimte voor
een professionele- en een hobbygroep?

Laten de mensen zelf maar uitmaken waar ze bij willen horen, als er te
weinig animo voor is bloedt het vanzelf dood.

Groeten van Richard

mes...@orange.nl

> [...]

> LinkedIn network, or introduce yourself to me. [LION]

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Beste Fred,
het gaat hier om een internationale groep. Voertaal Engels, en dus
niet alleen interessant voor Hollanders. Het heeft al heel wat
interessante contacten opgeleverd.
Met vriendelijke groet, Max

mes...@orange.nl

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Beste Ronald,
Je vraag is begrijpelijk. Henny Savenije was zo vriendelijk om mijn
(grote) genealogiebestand te hosten.
De Boekholt en Savenije Genealogie omvat meer dan 240.000 personen,
90.000 families, 22 bronnen, 13271 aantekeningen en meer dan 14987
achternamen in de database. Grotendeels Hollands.

http://genealogy.henny-savenije.pe.kr/indexnl.htm
In Korea ja, want daar werkt en woont Henny.
Overigens ben ik lid van vrijwel alle relevante genealogische
verenigingen in Nederland en enkele historische verenigingen en al
ruim zes jaar zeer serieus met deze materie bezig.

Met vriendelijke groet,
Max Mesman

mes...@orange.nl

On 2 aug, 23:24, "Evelien" <evel...@invalid.nl> wrote:
> "Max Mesman" <mes...@orange.nl> schreef in berichtnews:4894bb96$0$64811$dbd4...@news.wanadoo.nl...
> Evelien- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -

> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Beste Evelien,
het is bedoeld voor mensen die in de eerste plaats zakelijk werken met
LinkedIn en bovendien hun hobby willen delen.
Er zijn veel groepen aanwezig, omdat mensen het leuk vinden om uit te
vinden wie gedeelde interesses hebben.
De suggestie van Richard om een fake adres op te geven is natuurlijk
aardig gevonden, maar als je het niets vindt, moet je het gewoon niet
doen.
Er zijn nog zoveel andere manieren om digitaal te bomen over stambomen
etc.

Vriendelijke groet,
Max

hhelv...@chello.nl

Hallo Max,

Je schreef:

> het gaat hier om een internationale groep. Voertaal Engels, en dus
> niet alleen interessant voor Hollanders.

Fijn dat deelnemers uit de andere provincies ook welkom zijn ;-)

M.vr.gr. Huub.

--
reply to hhelvooort with 2 'o's
Always remember that you are unique...just like everyone else...

Evelien

> [...]
KNIP KNIP>>

> [...]
> doen.
> Er zijn nog zoveel andere manieren om digitaal te bomen over stambomen

Dag Max,

Ja, het was wel een lollige tip van Richard:-)
Maar ik had daar toch geen gebruik van gemaakt.
Ik schrijf me niet zomaar in bij elke groep waar het woordje "genealogie" in
voorkomt.
Net wat je zegt.... er zijn genoeg manieren om te bomen over die bomen van
ons:-)

Maar je zegt, dat LinkedIn bedoeld is voor het zakelijke contact.
Maar ik heb nu al 6 of 7 berichtjes binnen gekregen van LinkedIn waarin men
mij vroeg me in te schrijven.
Had niets met Genealogie te maken en op verschillende adressen waar ik
webmaster van ben..........
Spam dus................. en dan hoeft het voor mij niet meer:-(

Maar je website hou ik wel in de gaten hoor!

Groetjes,
Evelien

mes...@orange.nl

On 5 aug, 00:07, "Evelien" <evel...@invalid.nl> wrote:

Dank je wel, Evelien. Spam houd ik ook niet van trouwens. Zoals we ook
een sticker op de brievenbus hebben om al die gekapte bomen aan ons
voorbij te laten gaan.

Voor degenen die gevallen zijn over de termen Holland en Hollanders:
ik bedoelde Nederlanders.
Internationaal wordt dat ook wel door elkaar gehusseld. Is het: Made
in Holland of Made in the Netherlands?
Ik wist echt niet dat dit zo gevoelig was bij sommigen onder ons.
Ik ben geboren in Zuid-Holland, maar mijn oudst bekende voorvader
Mesman kwam uit Harlingen, Friesland...