Bijzondere ervaring bij het NIOD

1 view

Richard Keijzer

Dag allen,

Als je eens iets nodig hebt dat op de tweede Wereldoorlog betrekking
heeft, denk dan vooral aan het NIOD. Dit is het Nederlands Instituut
voor Oorlogsdocumentatie in Amsterdam. Ik ben er vorige week even
geweest en was onder de indruk van de deskundigheid van de medewerkers
van de studiezaal. Ook zijn ze erg hulpvaardig. Heel prettig.

Alleen die claim, dat aangevraagde stukken na 10 minuten al op je
tafel zouden liggen, daar geloofde ik niets van. En inderdaad, ze
lagen er al na 5 minuten...

Adres: Herengracht 380, 1016 CJ Amsterdam

Een aanrader!

Groeten van Richard