kataloska prodaja CD,AUDIO,VIDE TAPES

DStojanovi

TELEFON: (416) 487-6427
FAX: (416) 487-6427
EMAIL: DSTOJ...@AOL.COM
Toronto Canada

NAJNOVIJE VIDEO KASETE
CENA VIDEO KASETE JE 12$

FILMOVI

-PODZEMLJE (Kusturica, Uloge M Manojlovic,L Ristovski,....) (Film traje 3h
i 5min i cena je 17$)
-UBISTVO S PREDUMISLJAJEM (G.Stojanovic, Uloge:B Katic,N Glogovac
Scenario: S Selenic)
-VIDIMO SE U CITULJI (Film o kriminalu u Srbiji,dokumentarac,prica o :
Kneletu,Arkanu,Grofu ...)
-TRECA SRECA (D Lazic, Uloge: Rados Bajic,B Zivojinovic,SEKULA III DEO)
-MASMEDIOLOGIJA NA BALKANU (Vuk Babic, Uloge: Gidra,B Lecic,P Bozovic,po
drami DR od B Nusica,KOMEDIJA)
-BULEVAR REVOLUCIJE (V. Blazevski, Uloge: B. Lecic, B.Maljevic....)
-CRNI BOMBARDER (D. Bajic,Uloge: D. Bjelogrlic, A. Dobra,P. Bozovic, D.
Bata Stojkovic ...)
-MI NISMO ANDJELI (S. Dragojevic, Uloge: Nikola Kojo, B. Katic,Sonja
Savic, Z. Cvijanovic...)
-TAMO DALEKO JE SUNCE (INDEXOVO POZORISTE) (B. Petrucevic,D. Ljubicic)
-BRAT I MIR (INDEXOVO POZORISTE) (Najnovije)
-TUDJA AMERIKA ( G Paskaljevic, Uloge: M Manojlovic, S Trifunovic .. )
-RADOVAN TRECI (Pozorisna predstava,Autor Dusan Kovacevic,Uloge:ZORAN
RADMILOVIC...)
-ZIKINA ZENIDBA 10.DEO (Z.Calic,Uloge:Gidra, M.
Todorovic,J.Zigon,S.Savic...KOMEDIJA)
-LEPOTA POROKA (Z.Nikolic,Uloge: P. Bozovic,M.Furlan,Mima Karadzic...)
-VUKOVAR jedna prica (B. Draskovic,Uloge: Mirjana Jokovic,P.Ejdus, S.
Bojkovic...)
-HAJDE DA SE VOLIMO 3 (LEPA BRENA)(S.Crnobrnja,Uloge: Brena, N.
Kojo,D.Bjelogrlic....)
-AUDICIJA (ORIGINALNA VERZIJA )
-TESNA KOZA 3.DEO ( Uloge: N Simic, M Gutovic, urnebesna komedija )
-SEKULINA ZENIDBA (D.Lazic,Uloge: R.Bajic,M.Dravic,S.Savic, I DEO)
-EVO VAM CKALJE (Najpopularniji Ckaljini skecevi )
-CKALJA-SNAGA KLADE VALJA (Najpopularniji Ckaljini skecevi)
-NI NA NEBU NI NA ZEMLJI ( M Radivojevic, Uloge: S Cvetkovic, B
Maljevic,B Lecic ..)
-MALA (POZORISNA PREDSTAVA) (D. Bajic, Uloge:Anica Dobra,Laza
Ristovski,D. Bjelogrlic...)
-BOJ NA KOSOVU (Z. Sotra,Uloge: M. Zutic,V. Brajovic,Z. Lausrvic,S.
Cvetkovic...)
-NESTO IZMEDJU (S. Karanovic,Uloge: M.Manojlovic, D. Nikolic, G. Popovic,
S. Savic...)
-OTAC NA SLUZBENOM PUTU (KUSTURICA, Uloge: M.Manojlovic, M.
Karanovic,P.Vujisic...)
-KARADJORDJEVA SMRT (Dj.Kadijevic,Uloge: Marko Nikolic, A. Bercek,B.
Todorovic...)
-SOVINISTICKA FARSA 2 (Pozorisna predstava;S. Saletovic,
Uloge:P.Ejdus,J.Tatic,B.Cvejic...)
-JURIS NA SKUPSTINU (M. Vukobratovic, Uloge: J. Sabljic,I. Bekjarev,B.
Diklic...)

MUZICKE VIDEO KASETE

-FOLK KOKTEL '96 VOL 1 (Najnoviji spotovi : Djej,Dragana, Nino, M.
Ilic,Lepa,Marinko,Zeljko,Ivan..)
-HITOVI PGP RTS VOL 1 (Spotovi: Ceca, Z. Brunclik, A. Bekuta, N. Topcagic,
Tozovac,Z. Markovic...)
-HITOVI PGP RTS VOL 2 (Spotovi: Dragana, S. Banjac, Keba, Z. Kalezic, B.
Jeftic,M. Njegomir,Sneki..)
-15. POSELO GODINE (96) (Uzivo
Z.Markovic,M.Miric,M.Bojanic,V.Zmijanac,Z.Antic,R.Misic,Kuki..)
-MIROSLAV ILIC (KONCERT APRIL '96)
-CECA LIVE (NJANOVIJI CECIN KONCERT ODRZAN U PIONIRU )
-NOVOGODISNJI ZAM '96 (Vesela Novogodisnja emisija,puna humora i dobre
pesme)
-ZAM '95 (Brena, Sasa, Beki,Lela, M. Bojanic,Zlata Petrovic,Viki,B.
Miranovic,Brzi...)
-MUZICKA PLANETA (96)
-ZORICA BRUNCLIK (20 godina rada ,TRAJE PUNA 2 SATA,
Gostuju:Miroslav,Lepava,Dragana,Rodja Slavko,Zeljko,Luis,Divlji
Kesten,Marinko,Dara,Nada,Keba,Saban S,N. Obric....)
-LEPA BRENA (KONCERT U PARIZU)
-DRAGANA & ZDRAVKO (KONCERT U PARIZU)
-BIJELO DUGME (KONCERT & SPOTOVI)(Sta bi dao da si na mom mjestu,Sve ce to
mila moja, Lipe cvatu, Za Esmu,Ruzica si bila,Djurdjevddan,Ako ima
boga,Sanjao sam nocas da te nema,Ima neka tajna ..)
-RIBLJA CORBA (KONCERT)(Predgrupa BABE; Oko mene,Zadnji voz za Cacak,Dva
dinara druze...)
-CECA I ARKAN (SVADBA STOLECA)
-DJOKA BALASEVIC (NOVOGODISNJI KONCERT U SAVA CENTRU)
-MERIMA NJEGOMIR (Dimitrije sine Mitre,Svilen konac,Gde si rano,Odakle si
sele,Sneg pade na behar)
-TOMA ZDRAVKOVIC (UZIVO IZ RESTORANA KOD DVA JELENA )(Danka, Ciganko
moja, Tamburasi,Za Ljiljanu,Sliku tvoju ljubim,Dotak o sam dno
zivota,Odlazi odlazi,Uspomena...)

Vrsimo konverziju sa PAL na NTSC sistem (sa Evropskog na Americki)
i obrnuto na digitalnim uredjajima, za sve formate (VHS-C, 8mm, VHS)
video kaseta, brzo i kvalitetno.

Cena samo 5.99$ po satu presnimavanja.

KOMPAKT DISKOVI (CD)
CENA 15 $
POP,ROCK &DANCE

ZABRANJENO PUSENJE -Kanjon Drine,Zenica blues,Lutka sa naslovne
strane,Pamtim to ...
ZABRANJENO PUSENJE-Na strazi pored Prizrena, Bos ili Hadzija,Murga
drot,Guzonjin sin ...
TIME-Makedonija,Istina masina,Da li znas da te volim,Pjesma No3 ...
RAMBO-Izabrana dela,Dede Niko,Intelektualac,Jemo voli jem,Zene,Vanzemaljac
,Loza konjak ...
RIBLJA CORBA-Ostalo je cutanje,Gastarbajterska pesma, Dzigi bau
story,Ljubomorko,Gnjilane ...
BORA CORBA-Njihovi dani,Baba jula,Diktator,Seljacine,Zabela,Decu ti necu
oprostiti ...
KNEZ-Kao magija,Dede Niko ...
IVAN-Motori ...
REGINA-Oteto od zaborava,Pusimo ...
TRINIDAD-Ona hoce mambo ...
BORIS BIZETIC-Hitovi
ELEKTRICNI ORGAZAM-Zasto da ne,Spojimo se sad ...
SMAK-Crna dama ...
GALIJA-Trinaest ...
VAN GOGH-Hodi ...
DR IGGY-Oci boje duge ...
RIBLJA CORBA-The best of ...

POSEDUJEMO JOS VELIKI BROJ NASLOVA ,ALI U MANJIM KOLICINAMA(1-3 KOMADA).
AKO ZELITE NEKI CD KOJI NIJE NA OVOM SPISKU JAVITE NAM SE,AKO POSTOJI MO-
CNOST MI CEMO VAM GA NABAVITI(TO TRAJE 2-3 NEDELJE).

NARODNI CD

DRAGANA MIRKOVIC-Nema promene,Dusu si mi opio,Za tvoju ljubav ...
MILE KITIC-Ratnik za ljubav,Tudje sladje,Kraljica trotoara ...
CECA-Emotivna luda,Rodjen s greskom,Kad bi bio ranjen ...
DZEJ-Upalite zamnom svece,Nisam ja mali,Dunav ...
SABAN SAULIC-Tebi koja si otisla,Ona voli zivot,Kolovodja djavo ...
NINO-Tebe zelim nocas,Ljubav je slepa,Miris zrelih jabuka ...
ZELJKO SAMARDZIC-Secanje na ljubav,Dobar dan tugo,Oprosti izvini ...
MIRA SKORIC-U sluzbi ljubavi ...
SLAVISA VUJIC-Za tvoju ljubav ...
MIRA KOSOVKA-Ti mirno spavaj ...
NELA BIJANIC-Dovidjenja ...
ACA MATIC-Zene i vino ...
MILAN BABIC-Zarasle su staze moje ...
MAJA MARIJANA-Posle nas ...
MIMA-Budi malo musko ...
RADMILA MISIC-Milovanje moje ...
DRAGAN PAVLOVIC-Jer ja tako hocu ...
VESNA ZMIJANAC-Malo po malo ...
MIROSLAV ILIC-Probudi se srce moje ...
ZORICA BRUNCLIK-Kosava ...
...i druge

JAVITE NAM SE UKOLIKO ZELITE NEKI CD KOJI NIJE NA OVOM SPISKU.

NAJNOVIJE POP-ROCK-DANCE KASETE
CENA OVIH KASETA JE 5$

SERBIAN DANCE MIX (Knez,Djogani,Fanky G...)
DJORDJE BALASEVIC (Naposletku,Namcor...)
TAP 011 (Gace,Komsinica Mica...)
DR IGGY (Kao pre,Kada spava,Samo ti...)
GALIJA (Imali smo krila,Srbija...)
FANKY G (Budi tu,Ona,ljubi te...)
KNEZ (Iz dana u dan,Moja mala,Tina bambina)
RIBLJA CORBA (Ostalo je cutanje,Gastarbajterska ...)
BORA CORBA-NJIHOVI DANI (Baba Jula,Diktator,Seljacine...)
MOBY DICK (Kralj kokaina,Brate prijatelju...)
VAN GOGH (Hodi,Put,Polje snova...)
BEAT STREET (Ritam ulice,Celu noc,Kafana...)
IVAN (Hocu s' tobom da djuskam,Lopata...)
K 2 (Ajmo u zivot,Dzangl manija...)
VIKTORIJA (Ja znam da je tebi krivo,Lokomotiva...)
BABY DOL (Ritam srca,Hajde da...,Da pricamo...)
ZANA (Modrice,Iz svake flase,Vojna posta...)
DR IGGY (Oci boje duge,Nikad,Bicu tu...)
TAP 011 ( Novi svet,Bunda,Opasna po zivot...)

POP-ROCK-DANCE KASETE U TRAJANJU OD 90 MINUTA (22-28 PESAMA)
CENA OVIH KASETA JE 7$

BIJELO DUGME VOL. 1
(THE BEST OF-90min-22 pesme)
BIJELO DUGME VOL. 2
(THE BEST OF-90min-21 pesma)
RIBLJA CORBA
(THE BEST OF-90min-26 pesama)
BAJAGA
(THE BEST OF-90min-25 pesama)
OLIVER MANDIC
(THE BEST OF-90min-23 pesme)
ZDRAVKO COLIC VOL. 1
(THE BEST OF-90min-21 pesma)
DJORDJE BALASEVIC
(THE BEST OF-90min-21 pesma)
RAMBO AMADEUS
(IZABRANA DELA 60min)
LEB I SOL
(THE BEST OF 60min)
ATOMSKO SKLONISTE
(THE BEST OF 60min)
INDEXI
(THE BEST OF 60min)
KEMAL MONTENO
(SARAJEVO LJUBAVI MOJA)
DRAGAN STOJNIC
(BILA JE TAKO LIJEPA)
ARSEN DEDIC
(THE BEST OF)
JOSIPA LISAC
(DNEVNIK JEDNE LJUBAVI)
AZRA
(THE BEST OF)
EX YU POP
(FILM,KAZALISTE,VALJAK,DINO...)
EX YU BALADE
(MAGAZIN,FOSILI,OLIVER D.,DORIS)
YU EVERGREEN VOL. 1
(MIKI,BOBA,LEO MARTIN,NADA)
YU BALADE VOL. 1
(ZDRAVKO,MERLIN,BEBEK...90min)
POP VREMEPLOV VOL. 1
(SMAK,YU GRUPA,IDOLI...90min)

NAJNOVIJE AUDIO NARODNE KASETE
CENA OVIH KASETA JE 5$
- DRAGANA MIRKOVIC (Nema promene,Dusu si mi opio ...)
- MILOS BOJANIC ( Digi digi daj,Crna zeno ...)
- SINAN SAKIC ( Zoro Zoro,...)
-NINO(Ljubav je slepa, U mom kraju, Zaboravi...)
-FOLK MEGAMIX 11(Ceca, Brunclik, M. Skoric, Nino...)
-MITAR MIRIC (Cudotvorac,Ko mi nocas rastuzi...)
-CECA (Emotivna luda,Kad bi bio ranjen...)
-DZEJ (Upalite za mnom svece,Dunav....)
-LEGENDE (Slutnja,Uspavanka,Nocas,Smiljana...)
-DRAGANA MIRKOVIC (Placi zemljo,I u dobru i u zlu ...)
-MILOS BOJANIC (Zelene oci,Uzicko kolo...)
-JOVANA TIPSIN (Ne zaboravi me, Tvoja ili nicija...)
-ZORICA MARKOVIC (Sedamdeset sedam dana,Greska...)
-RADMILA MISIC (Merak mi je,Oprosti mi boze...)
-JASAR AHMEDOVSKI (Moj bagreme beli,Ja sam tuzna prica...)
-ZORICA BRUNCLIK (Kosava,Sele moja,Gde nema tebe...)
-MAJA MARIJANA (Vrati se rodjeni,Teku teku suze...)
-ZORAN JOVANOVIC (Ljubavna prica,Beskucnik i stranac...)
-MIROSLAV ILIC (Probudi se srce moje,Bozanstvena zeno.)
-SRECKO SUSIC (Ranjeno srce,Zbog tebe se godine...)
-MARINKO ROKVIC (Sto nisi tudja,Lazno je vino,Starica...)
-DARA BUBAMARA (Ja necu da ga vidim,Sve devojke...)
-KEBA (Siromasi,Bolestan sam duso...)
-MILAN BABIC (Zarasle su staze moje,Nije mi lako stari.)
-LEPA LUKIC (Lutacu jos dugo,Vesela pesma...)
-VIKI (Tunel, Dobro i zlo,Da si zadnji covek...)
-SNEZANA DJURISIC (Ti bi mog o da me spasis,Istina...)
-JANDRINO JATO (Bukovico rodni zavicaju,Na tromedji...)
-MALI BAJA KNINDZA (Zbogom oruzje,Dejton Ohajo...)
-NADA TOPCAGIC (Slavski kolac,Slobodna zena...)
-NATASA DJORDJEVIC (Prevara, Zelena neverna...)
-GUSLARI-MISO VUJOVIC (Kosovska vecera....)
-NINO (Tvoje oci,Otrovana grehom,Kasnije il' ...)
-VERA MATOVIC (Moras doci,Nedam ti da tugujes...)
-TOZOVAC (Milanovac na Dunavu,Dance....)
-DOBRIVOJE TOPALOVIC (Kajes li se jos,Vreme ljubavi...)
-RADISA UROSEVIC (Da je vredelo,Ostavljeni-prevareni...)
-ANA BEKUTA (Ne zalim ja,Sto me pitas,Gorim...)
-ZELJKO SASIC (Ti lutko moja,Podocnjaci...)
-NEDELJKO BILKIC (Most do rodnog zavicaja,Jaran...)
-NEDA UKRADEN (Ti imas sve,Stale reke,Sto te nema...)
-VESNA ZMIJANAC(Malo po malo, Nemoj da me ljubis, Moj krevet, Usne k'o
vanile...)
-MILIVOJE DJURISIC(Crnogorsko srce, Sa Lovcena ponosita, Ja poskocih
Crnogorski...)
-TOZOVAC (Zivim od danas do sutra, Siromah sam al' volim da zivim...)
-SABAN BAJRAMOVIC - SABAN CAR 1 (Geljam dade, Lutka lutka, Maruska, Marov
suzo...)
-SABAN BAJRAMOVIC - SABAN CAR 2 (Andjeo cuvar, Djelem djelem, Parno gras,
Opa cupa...)
-MIROSLAV ILIC (Rastanka se naseg secam, Voleo sam devojku iz grada...)
-CECA(Nije monotonija, Beograd, Fatalna ljubav, Znam...)

NARODNE KASETE U TRAJANJU OD 90 MINUTA (22-28 PESAMA)
CENA OVIH KASETA JE 7$

-STAROGRADSKE VOL. 1
(Ima dana, Imam jednu zelju, Bolujem ja, Jesenje lisce, Nizamski rastanak,
Lela Vranjanka, Mars na Drinu, Evo banke cigane moj, Pogledaj me
nevernice,
Ej zalim zalim, U ranu zoru, Ciganka sam mala, O Jelo Jelena...)
-STAROGRADSKE VOL. 2
(Izadji iz moje case, Neko sasvim treci, Kafanski svirac, Fijaker stari,
Cadjava mehana, U Novom Sadu, Moja mala nema mane, U Sabac na vasar,
Cojle manojle, Sesir moj, Svilen konac, Tiho noci, Da smo se ranije
sreli...)
-SRPSKE PESME
(Boze pravde, Krece se ladja, Tamo daleko, Ko to kaze Srbija je mala,
Igrale se delije, Oj vojvodo Sindjelicu, Marsirala kralja Petra garda,
Truba sa Kosova, Vojvoda Stepa, Svetosavska himna, Cetiri slova...)
-NARODNA 1970-1980
(Silvana Armenulic - Sta ce mi zivot, Rane moje, Srce gori, Cune -
Janicar,
Lepa Lukic - Simbil cvece, Tozovac - Vlajina, Aca Matic - Krcmarice,
Hoki - Nazdravite drugovi, N. Topcagic - Zaklanjas mi sunce...)
-NARODNA 1980-1990 VOL. 1
(Sneg je opet Snezana, Dugo te dugo ocekujem, Na Uskrs sam se rodila,
Kerta
mange daje, Emina, Luckasta si ti, Osmanaga, Sota, Nadjija, Jesen 70 i
neke,
Rastajemo se, Mito bekrijo, Geljam dade, Plava zena topla zima...)
-NARODNA 1980-1990 VOL. 2
(Case lomim, Ramo Ramo, Vrati se Neno, Srce je moje violina, Kazni me,
Suzo moja Suzana, Fato mori dusmanke, Tako tako, Djelem djelem, Sacuvaj
tajnu, Cija li si, Uvenuce narcis beli, Dodji da ostarimo zajedno...)
-NARODNA 1980-1990 VOL. 3
(Crno vino, Tebi, Dijana ljubavi, Jednom sam i ja voleo, Crne kose, Niska
Banja, Mangala, Dva galeba bela, Otisla si e pa neka, Zute dunje, Izvini
mnogo mi je zao, Prodje leto trideseto, Gresnica, Hatidze...)
-TOMA ZDRAVKOVIC VOL. 1
(Umoran sam od zivota, Prokleta nedelja, Dotak'o sam dno zivota, Svirajte
nocas, Za Ljiljanu, Ostao sam sam, Secas li se Sanja, Branka, Ispod palme,
Tuzno leto, Majci za rodjendan, Svirajte mi tiho tise, Danka,
Tamburasi...)
-TOMA ZDRAVKOVIC VOL. 2
(Sto je tuzna tako ova noc, Boli boli, Sto te veceras nema, Ljubavi zivote
moj, Pustite me da zivim svoj zivot, Pesme moje, Ja nemam prava, Pukla
zica na gitari, Za tebe cavale druze, E moj brate, Svirajte cigani...)
-HARIS DZINOVIC THE BEST OF
(Ostaricu necu znati, Secas li se ove noci, Odlazis od mene, Hladno je
ugrej me, I tebe sam sit kafano, Rano je za tugu, Volim te...)
-ZVONKO BOGDAN
(Ej salasi, Govori se da me varas, Da zna zora, Moja mala nema mane,
Fijaker stari, Pred Senkinom kucom, Sto se bore misli moje...)
-SVADBARSKE PESME
(Danas majko zenis sina, Svadba, Svadbarska pesma, Danas je nase vencanje,
Pevaj ujko pevaj rode, Ne moze nam niko nista, Zeni deda unuka...)
-CUNE GOJKOVIC
(S one strane Morace, Zapevajte pesme stare, Zasto svices tako rano, Moj
zumbule, Oj Moravo oj, Igrali se vrani konji, Kafu mi draga ispeci...)
-BISERI IZ VRANJA
(Lela Vranjanka, Dimitrije sine Mitre, Kazuj krcmo Dzerimo, Na Uskrs
sam se rodila, Ruse kose curo imas, Bese nekad Mitke i Kostana...)
-NAJBOLJE CIGANSKE PESME
(Hop hop hop, O djila, Cigani vole pesme, Ide covek, Jehal Cigani, Dobri
d'n'ramale, Pilem pilem, Solnuska, Drumovi, Sarei, Kiko kiko, Djelem...)

KOMPILACIJE, FOLK-MIKSOVI, NARODNA KOLA, TRUBACI...
CENA OVIH KASETA JE 5$

-FOLK DISCO MIX '93
(Ne daj me majko, Dobar drug, Kosava sa Dunava, Otkaci, Zaboravi, Branili
su nasu ljubav, Sto mi noci, Pitas kako zivim, Do poslednjeg daha...)
-FOLK DISCO MIX '93 VOL. 2
(Manastir, Djavole, Popi me kao lek, Djavo, Opasna k'o kobra, Ucinilo
vreme svoje, Mesec nebo zvezdice, Kasno je, Marama sarena, Odlican 5...)
-FOLK MEGAMIX VOL. 8
(Jami, Dzej, Ceca, M. Rokvic, M. Miric, Viki, M. Bojanic...)
-FOLK MEGAMIX VOL. 9
(Nino, Dragana, Zeljko, M. Bojanic, Cipiripi, R. Urosevic, Sneki...)
-FOLK MEGAMIX VOL. 10
(Z. Brunclik, S. Djurisic, M. Rokvic, M. Ilic, N. Topcagic, Z.
Petrovic...)
-FOLK BALADE
(Ceca - Mrtvo more, Rodjen s greskom, Dzej - Dunav, Upalite za mnom svece,
Brunclik - Odlazi ljubav, Nino - Nije meni, Zmijanac - Ni majka ni zena,
Topcagic - Slavski kolac...)
-NAJBOLJA NARODNA KOLA VOL. 1
(Uzicko kolo, Divcibarsko, Cacak, Batino kolo, Uzicko brzo, Sano duso,
Bucino, Vranjanska igra, Krivo kuce, Detlic, Gordanina igra, Mitraljez...)
-NAJBOLJA NARODNA KOLA VOL. 2
(Ciganski Sa Sa, Cuka cuka, Draganov cocek, Markovacko kolo, Lolino kolo,
Sabacki vez, Kumanovski cocek, Orijent mekam, Podzemlje cocek, Seva...)
-NAJBOLJA NARODNA KOLA VOL. 3
(Sanela kolo, Zoranovo kolo, Vlaski skok, Smederevsko kolo, Tastino kolo,
Trstenicanka, Srce Sumadije, Vasketov preplet, Gara gara, Detlic...)
-MAJSTORI VIOLINE
(Uzicke dvojnice, Detlic, Micino kolo, Nova tamburica, Slatinsko kolo,
Grabovacke gajde, Nova piromanka, Miskovo kolo, Kukuriku juris kolo...)
-VIRTUOZI NA SVOJIM INSTRUMENTIMA
(B. Milosevic, B. Djokic, B. Dugic, M. Kodic, Bata Kanda, M. Mijatovic,
Kemis, R. Zivkovic, Lj. Pavkovic, M. Stanojevic, A. Sisic...)
-MIROLJUB ARANDJELOVIC KEMIS - KOLA
(Orijent ekspres, Prstolomka kolo, Zmija kolo, Dadino kolo, Batin vez,
Seva, Resavski zubor, Kemisevo kolo, Jelenino kolo, Tugovanka...)
-ACA STEPIC - NOVA KOLA
(Mikijevo kolo, Sabacki vez, Acino kolo, Kolubarski vihor, Zov sa juga,
Nadino kolo, Avalski povetarac, Rodjendansko kolo, Veliko poljsko kolo...)
-MIRKO KODIC - MOJA NAJLEPSA KOLA
(Resavski vez, Ljubisino kolo, Jasenovka kolo, Slavicino kolo, Vragolasto
nadigravanje, Slobodankino kolo, Rafal kolo, Pozarevljanka...)
-NAJBOLJI TRUBACI
(Fejat Sejdic, Bakija Bakic, Milan Nikolic, B. Ajredinovic,
Mirceta Stoiljkovic, Milovan Dabic...)
-TRUBE DRAGACEVA
(Juznomoravka kolo, Rabadzijsko kolo, Ciganska recinica, Zajecarsko kolo,
Gucko kolo, Cocek, Svadbarsko kolo, Mitrovo kolo...)
-MUZIKA IZ FILMA PODZEMLJE
(Kalasnjikov, Mesecina, Ya ya (ringe ringe raja), Kaje sukarije cocek,
Wedding cocek, Underground cocek, Underground tango, Sheva...)
-STARI ZVUCI
(Nad Sapcom je mesecina, Amanet Cicvaric, Kad je deda lumpovao, Nema tocka
bez civije, Bice pesme, Prosetali Sabacki trgovci, U Ilije...)

Kasete mozete naruciti telefonom, faksom , elektronskom postom.
Cene su u US $ .. Kasete placate tek kada ih dobijete .
Postarina se posebno placa (npr. za USA 6 audio kaseta 4$,
za Evropu 8$, za Kanadu 3$). Placanje money order ili
personalni cek (USA i Kanada).

DS SOUND TORONTO