Die Ou Man

jim.a...@gmail.com

Ou DOM & Kie, julle geheim is uit !

Op hierdie onderstaande skakels is meer agtergrond omtrent
die Witboekers (van Boerevryheid) te vinde...

http://www.kletskerk.co.za/viewtopic.php?t=2651&start=0

http://groups.google.com/group/soc.culture.south-africa.afrikaans/browse_frm/thread/4757b3f337b7035b/bbc12275b93bbc42?
- bbc12275b93bbc42

DOM (Die Ou Man) is ‘n geheimsinnige (net tot vandagtoe...) en
slinkse, glibberige ou drol wat gereeld op Boerevryheid (BV) rond
hang en hy bedryf ook sy eie Witboek webwerwe.

Die Ou Man is toe werklik ‘n stok-ou fossiel en soos almal nou al
weet is die vent ‘n Witboeker (Teosofis, Bybelspotter, Godslaster-
aar en Satanis). Een van Die Ou Man se groot vriende is natuur-
lik die ou Witboeker, dokter Lets Pretorius van Pretoria - een van
die hoofbeskuldigdes in die “Boeremag” saak - wat tans op ‘n reu-
se R 500 000-00 borgtog vry is. Vir hoe lank, sal God slegs weet.
Min dae, nê, Ou man en Dok.

Wie is Die Ou Man ?

Die Ou Man se regte naam Louw H. Nel. Hy is tans 83 jaar oud
en word later hierdie jaar 84 jaar oud. Louw H. Nel (DOM) is ge-
bore op 27-08-1925, en het in die Sondagsriviervallei in die Oos
Kaap groot geword. Hy is getroud en sy vrou se naam is Nancy.
Hy is tans woonagtig te Sonneglanspark in Randburg (die volle
adres met ID foto is aan my bekend). Louw H. Nel se pos adres
is as volg : Posbus 3033 North Riding. Sy Sel is : 082 770 2260.

Louw Nel bestuur ook ‘n trust (die Witboekers se trust) wat aan-
gewend word om die verkope van die Witboek van El Daoud te
administreer. Hierdie trust staan bekend as die “Lemoenboom
Trust”. ‘n Hele lys mense is Witboekers -- waaronder selfs ou
Michelle Mans te vinde is (dis nou daardie antie wat so openlik
met die avatar van die Verkenners Beweging onder haar naam
spog). Ek wonder nogal waarom die Verkenners sulke sataniste
in hulle geledere toelaat, nê. Ons weet nou wie die Witboekers
almal (en hulle maatjies) is. Die spul Witboekers dink seker nog
dat hulle anoniem en onaantasbaar is... hahaha... dink weer...
Hulle is selfs Vrymesselaars, en ons weet watter Losies hulle
besoek.

Die Witboekers het saam ‘n plaas gekoop genaamd “Driefontein”
in die Colesberg Distrik waar die Witboekers per geleentheid by-
mekaar kom, veral glo op Geloftedag. Hierdie plaas het oorspron-
klik aan Sarel Cilliers se broer Petrus Gerhardus Cilliers behoort,
en word tans bewoon (opgepas) deur ‘n ene M.J. Lategan (ook
‘n Witboeker natuurlik). Sy tel. nommer en sy bewegings op
hierdie plaas is aan my bekend en word aan my gerapporteer.

Aan my mense binne die Israel Identiteit : Ek praat nou met julle :
Ek praat verál nou met Ds. Willie Smith (en gemeentelede) van
die Lewende Hoop Gemeentes...

http://lewendehoop.com/page/5/n-woord-van-die-stigter

Hierdie laakbare en vervloekte Witboeker gespuis is al vir ‘n
geruime tyd aktief besig met allerande duiwelse pogings om
die IW (Israelwaarheid) aan te val en ook om julle gemeente-
lede af te probeer rokkel. Ek verstaan hulle het dit al ‘n paar
kere vermag om sekere (onvaste) mense te mislei. Neem asb
kennis wie en wat die Witboekers is en tree teen hulle op. Ek
vertrou julle sal weet wat om te doen.

Verder wil ek net my vyande waarsku : Ek (en my mense) is be-
wus dat daar ‘n hele paar agente in die Israel gemeentes sit, en
hulle maak as of hulle kwansuis IW gelowiges is. Ek waarsku jul-
le gespuis : Ek weet wie julle is. Ek weet waar julle woon. Ons
hou julle fyn dop en julle dae raak min. My (ons) mense sit ook
in daardie gemeentes en ons is al lank besig met ons eie teen-
intelligensie en teen-insurgensie operasies. Duidelik onderskat
julle ons vermoëns ! En soos julle hierbo kan sien is niemand,
maar NIEMAND onaantasbaar of permanent anoniem nie - nie
wanneer julle met ons te doen het nie ! Ek waarsku julle agent-
gespuis : Julle onderskat my hewig ! Julle dae is min en julle
gaan vir seker bloei !

Wanneer jy as witmens vir die Azaniese Regering werk, op jou
eie mense spioeneer ...en boonop geld van die ANC Regerigng
ontvang, dan is jy niks anders as (daar is geen verskil tussen jou
en..) ‘n goedkoop en beginsellose hawehoer wat enige vuil werk
doen en van enige iemand geld vat nie. -- Jy sal dus selfs vir die
Satan teen betaling werk. Jy huur dus jou liggaam, verstand, tyd
en talente aan ‘n spul goddelose Kommuniste uit, teen betaling.
Jy hoereer dus jouself ! Jy is dus soos ‘n slegte, niks-werd, lae,
ruggraatlose hoer ! Jou patetiese lewe is niks werd nie ! Jy ver-
dien nie om te lewe nie ! Julle dae is min !

Vervloek is julle !

jim.a...@gmail.com

Geagte lesers

Dit is al vir ‘n geruime tyd bekend dat Louw Nel (“Die Ou
Man”) homself sien as “die man in die grys pak” waarvan
Siener praat. _Hy verkondig nie verniet dat hy in die Son-
dagsrivier Vallei groot geword het nie. Hy verbind homself
nie verniet aan Driefontein – die Witboekers se plaas an-
derkant Colesberg, wat voorheen aan Sarel Cilliers se
broer behoort het nie.

Louw Nel glo onverbiddelik dat hy die sogenaamde ‘gees-
telike leier’ uit die Oos Kaap is. Louw Nel en sy bende El
Daoudwiste beskou die Witboek as die sg “nuwe geloof”
van die Boere. Hy verkondig ook gereeld dat Siener kwan-
suis sou gesê het dat die Bybelse Israelwaarheid “met ‘n
vlam verbrand gaan word”. _Intussen verdraai, verkrag en
vertrap hy die Bybel ; en bespot, verag, beswadder, ver-
kleineer en laster hy die God van Israel (die God van die
Bybel) deur Hom aan die Moslems se Allah gelyk te stel,
en te beweer dat Hy (JHWH – Die God van Israel) in werk-
likheid die Satan self is.

Hierdie dinge het Louw Nel al telke male op BV herhaal
sonder dat hy daaroor aangespreek word. En die rede
hiervoor is omdat die bestuur van BV, naamlik Johan
(Lets) Pretorius, Dries Reyneke van Benoni (Arend)
en ander, self Witboekers is.

Iets anders wat my mede- IW gelowiges (en die lesers)
baie interessant sal vind, is dat Louw Nel (volgens al die
inligting tot my beskikking) sonder twyfel as informant
(agent) vir die Regering gewerk het, en steeds doen. Ou
Louw Nel was al by koverte bedrywighede betrokke ty-
dens die vorige NP Regering, waar sy plig was om die
“regses” te infiltreer. Louw Nel was bv die tweede in be-
vel van een van die kamma-regse (skim) organisasies
onder die SSB, wat bekend gestaan het as “Die Volk”,
wat o.a. saam deur die berugte Intelligensie spioene,
naamlik Johan Niemöller en Jannie Smit bestuur is,
waar provocateur-aksies geloods is en inligting vir
reuse bedrae geld verkwansel is.

Niemöller was verantwoordelik vir die beplanning, uit-
lokking, bestuur en finale inhegtenisname van die per-
sone (die uitgeloktes) wat die groot hoeveelheid wa-
pens by Tempe gesteel het. Johan Niemöller was nie
verniet voorheen verbonde aan die Spesiale Magte en
die Valskerm Bataljon nie. Oud-recces het blykbaar ‘n
nare geneigdheid om as spioene, agente, informante
en as wapensmokkelaars op te eindig. Daarom sal ‘n
mens op die Recces Webwerf merk dat hulle (dws in-
sluitend alle oud-lede) volle trou sweer aan die (huidi-
ge, Azaniese) Regering.

Alle (oud) lede van die Spesiale Magte word deur die
Regering gemonitor (omdat hulle as potensiële bedrei-
ging beskou word) en elke lid het dus ‘n persoon (...'n
“shadow”) wat spesiaal aangestel is om hulle te moni-
tor. Niemöller is ook ‘n berugte wapen handelaar (smok-
kelaar) in Afrika en was ook betrokke met die werwing
van huursoldate.

Louw Nel was ook nie verniet by die AWB betrokke nie.
Soos ons almal seker nou al van bewus is, was die AWB
‘n “regse” organisasie wat deur die vorige NP Regering self
gestig is – met die doel om die regses te lok, te groepeer,
te dokumenteer / registreer (hulle besonderhede op lêers te
kry), hulle te beheer en te bestuur. As die gewone lede van
die AWB maar net geweet het dat hulle aan hul neuse rond-
gelei was en dat alles wat hulle gedoen het (of probeer het)
sekuur beplan, bestuur en fyn dopgehou was. Dit is nie ver-
niet dat ál die AWB –bomplanters agter tralies sit nie.

En ja, Louw Nel het ook verbintenis met die berugte JC Smit.
JC Smit was een van die generaals van die AWB se spesiale
eenheid in die Vaal Driehoek voordat hy by Yskor gedros het.
Vandag word daar steeds intensief (dis nou deur die Regering
se agente) onder die regses ge-arbei en gewerskaf.

Onthou mense : Asseblief ! Julle moet álle, ja ALLE sg “regse”
organisasies vermy, want die kans is 99% dat dit deur die Re-
gering self (deur Sataniste) gestig is, en julle gaan net op die
einde van die dag met julle verbrande gatte in die Azaniese
tronke beland, terwyl julle dwase aksies hierdie wit Azaniese
spioene (...verraaiers) skatryk maak. Moenie naïef wees nie.
Bly net by jou Bybelse beginsels, vertrou op die God van Is-
rael en los die eiewyse avonture. Want die dag wanneer die
goddelose en ongehoorsame blankes (...deur die naturelle)
uitgewis is en die (oorblywende) blankes GEHOORSAAM is;
dán alleen sal die God van Israel die land weer reinig en aan
die GETROUES en GEHOORSAMES terugbesorg, net soos
dit in die Bybel as belofte en voorbeeld opgeteken staan. God
lieg nie.

Maar intussen is dit tyd vir die liberale blankes van Azanië om
hulle verdiende loon te ontvang – naamlik hulle STRAF – in die
vorm van hierdie verdrukkende Azaniese Regering wat God oor
die blankes laat aanstel het, waaronder die liberale blankes be-
roof, verkrag en uitgemoor word. _Ja, God stel Regerings aan
en alleen God ontwortel Regerings. En hierdie Azaniese Rege-
ring is as STRAF oor die blankes (Adamiete) aangestel omdat
hulle van God se insettinge afgedwaal het, naamlik geestelike
en fisiese apartheid. _En in plaas daarvan het die blankes die
sataniese beginsels van Teosofie, naamlik (inter-rassige) ge-
lykheid, broederskap, verbroedering, vermenging, integrasie
en humanisme om-arm en aanvaar, wat selfs tot in die Ker-
ke verkondig word. En daarom bloei die blankes nou.

En luister : Niemand, maar NIEMAND gaan hierdie STRAF
van God self ophef nie ! En daarom sal niemand hierdie Aza-
niese Regering (self) ontwortel nie ! Jy sál wag totdat God dit
self ontwortel. En sou enige persoon (eiewys en/of eiehandig)
hierdie STRAF van God wil ophef, dan sal hy NIE slaag nie en
SAL hy deur God getref / gestop word. - So eenvoudig soos
dit. Geen skepsel sal die Skepper voorskryf nie.

Laat ek julle verder kortliks inlig waarvoor julle spesiaal versig-
tig moet wees. Sekere wapenwinkels en selfs sommige van
die “military stores” werk saam met agente om lokvalle vir die
(potensiële) “regses” te stel. _Hulle modus operandi is om op
tipiese Suidlanders-styl jou te lok en te betrek om by hulle sg
“oorlewings groepie” betrokke te raak (dis nou wanneer die sg
NVDLM aanbreek). Hulle kwoteer sommer vir jou uit die Bybel
uit, ens. Hulle klink ook vreeslik besorgd en opreg.

Wanneer hulle eers met jou maats gemaak het dan belowe hul-
le om jou van wegkruipplek, wapens en ammunisie te voorsien
wanneer die papaja die waaier tref. _Verder is hulle doenig om
kamstig kos en voorrade op te gaar - sodat hulle darem geloof-
waardig moet voorkom. _Mense wat o.a. hierby betrokke is, is
verál oud-recces (..een wat nogal deur Kmdt Franz Jooste van
die Kommandokorps opgehemel word as ‘n sg “hero”). Hierdie
spesifieke man (en sy vrou wat saam met hom werk) is uiters
geldgierig en gevaarlik. _Trouens : Hy en Nel is naamgenote.
Hierdie oud-recce (en sy vrou) is ook by (internasionale) wa-
penhandel (smokkelary) betrokke en hy sal jou met ‘n smile
verneuk en jou in die rug steek en jou vir die haaie gooi.

Hierdie spesifieke man het al sonder skaamte, of om ‘n oog te
knip, mense (sy onvermoedende slagoffers) se lewens ter wille
van geld verwoes, soos bv die persoon van Pretoria wie se lewe
hy verwoes het en vir wie se gevolglike selfmoord hy direk ver-
antwoordelik is. Hy bekleë ‘n hoë militêre rang, is ‘n Vrymesse-
laar ; skakel met die SAPD, is betrokke by die huidige opleiding,
keuring, uitrusting, spesifikasies en standaarde van die Azaniese
Spesiale Magte, en word selfs betrek wanneer sg “regse” verdag-
tes (wat gevang word, soos ook met die Boeremag beskuldigdes)
ondervra en geïnterrogeer word.

Saam met hierdie oud-recce werk ‘n gladdebek informant van
Pretoria wat by ‘n bekende versekeringsmaatskappy werksaam
is, en ‘n Vrymesselaar (Teosofis) en kamma “Christen” daarby.
Net jammer die man (‘n aangenome kind) se ongeletterdheid
laat hom in die steek as hy sy infantiele spelling tentoonstel.
Ja, vele agente en informante se spelling is soos dié van ‘n
moroon in graad een.

Hierdie bogenoemde twee persone opereer tans by ‘n wapen-
winkel in Johannesburg. Julle moet oppas vir hierdie mense.
Hulle word al vir lank deur ons mense dopgehou en hulle is
reeds lankal in ons boekies. Ons landswye teen-intelligensie
operasies werp vrugte af.

Mense, julle moet verál uiters versigtig wees vir versekerings-
makelars -en verkoopsagente, want met hulle goeie verkoops-
man opleiding (en die praktiese sielkundige aspekte wat daar-
mee gepaard gaan) en hulle “social skills” is hulle meesters in
misleiding en manipulasie. _Daarom kan hulle ‘n yskas aan ‘n
Eskimo verkoop. _Daarom word hulle aangewend (en ontvang
hulle ook spesifieke, relevante ekstra opleiding..) om as infor-
mante en provocateurs te dien. Die meeste van hierdie mense
behoort aan die Theosophical Society en/of aan die Vrymesse-
lary. _En tesame met hulle sataniese, wêreldse lewensuitkyk
maak die goeie betaling dit vir hulle uiters aanloklik om jou
niks-vermoedende alie in die tronk te kry en jou hele lewe
te vernietig. So, wees asb gewaarsku.

Dit is mos hoog tyd dat gruwels soos Louw Nel, sy trawante en
hulle bose, sataniese agenda aan die kaak gestel word. Geagte
leser : U moet asb kennis neem. Bly weg van hierdie tipe aan-
loklikhede, organisasies, bewegings en die gruwelike, laakbare
mense daaragter. Moenie met die Duiwel dans nie. Lees asb u
Bybel en leer ken die God van Israel. _Bid tot Hom, in en deur
Sy Seun, ons Messiah Jeshua (Christus). Vertrou liewer op die
God van Israel en Hy sal u voed, versorg, lei, seën en beskerm
soos beloof in Psalm 23.

Groetnis

Jim

Dave

On Fri, 29 May 2009 20:06:26 -0700 (PDT), jim.a...@gmail.com wrote:

> [...]

>Sy Seun, ons Messiah Jeshua (Christus). Vertrou liewer op die

>God van Israel en Hy sal u voed, versorg, lei, se�n en beskerm

Chapter 1

1985

I lean over to stop the shrill ring of the alarm clock. It is still
dark outside when I slip quietly from under the bedcovers, careful not
to wake my husband. I tiptoe to the adjoining bathroom where I quickly
shower. Then I go to the kitchen where I start preparing breakfast.
Having done that, I wake the children. The percolator is making soft
popping sounds on the stove. I fill a large mug, adding sugar and
milk. I turn the light on as I walk back into our bedroom.

He is still sleeping soundly when I gently shake him by the shoulders.

'Danny wake up, it's time. ' He opens his eyes, stretching before
taking the coffee from me. His eyes are fuzzy with sleep as he watches
me dress for work. Then he picks up the classified section of the
previous day's newspaper from the floor.

'Today is the that the Lord has made. Praise the Lord' he exclaims
pleasantly while I continue dressing in silence.

I've heard that one before, what's new?

'Is something troubling you Bernadine?' he asks in his quiet voice,
lowering the paper, looking at me.

'No' I reply calmly as I bend down and slip my shoes on.

Just then, my son calls to me from the kitchen.

'Come here, both of you!' Danny bellows to the children. They enter
the room, one behind the other. 'Where are your manners?' their father
asks angrily.
'Good morning' the children mumble uneasily, looking down at their
feet.

Good!' We will start this day by giving thanks unto the Lord. The Lord
who is God Almighty, Amen' Danny instructs. The children agree in
unison before hastily dropping to their knees. I feel my stomach
contract nervously.
I don't have time between packing the children off to school and
getting to the damn railway station myself!
We live in a suburb in Germiston. This is the eastern side of
Johannesburg where I work as a wage and debtors clerk for a large
plumbing company. I commute daily by train.

Now he is glaring at me with accusing, self-righteous eyes.
'Don't you want to praise the Lord?' he enquires sarcastically.

I still have to serve breakfast and run for the train, Danny. Cant we
praise the Lord tonight?' I try reasoning with him.

'Get onto your knees!' he orders.

The children's eyes are closed, their hands clasped tightly in front
of them. They do not move; like two little statues. The knot in my
stomach becomes tighter. A surge of hatred shoots through me as I
slowly go down on my knees. I gently place my arms around my
children's shoulders.
cut
cut
cut
cut
cut
'Isn't Jesus wonderful?' he exclaims pleasantly, smiling widely,
expecting a response.
'Yes' we reply in unison and get up from the floor.
The children run to grab their lunch, which they hastily throw into
their school bags.
They're going to be late for school again,
and there's no time breakfast!

I go into the dining room where I put my lunch in my bag. We live a
ten-minute walk away from the nearest railway station.
There is no need to rush any more, I'm late anyway.
The next train arrives in an hour.
cut
cut
cut
Danny has been in and out of jobs the past three years.
cut
cut
cut
cut
cut
cut
'The trouble with you Bernadine is that you do not trust the lord.
Faith the size of a mustard seed is all you need for all to be well.
The Spirit told me that today that the Lord shall provide. Hallelujah.
Praise the Lord' he preaches into my hair.

I break free and swing around, my anger swiftly rising.
"I'm the only one who provides around here! You're bloody lazy!' I
snap before I can stop myself.

His hand comes up as fast as a striking cobra, and I have to drop to
my knees to save my face. He misses this time, and sneers at the fear
in my eyes.
' That is blasphemy! You do not speak to me like
that, get thee behind me Satan!' he exclaims in his self-righteous
voice.
He vigorously rubs the cross that permanently hangs on a chain around
his neck. I jump up to grab my bag and run to the station...

*
'The Silent Scream ' geskryf deur Sulette Gardiner.
ISBN 978-0-620-41245-2
Cover Design by Sulette Gardiner.
Printed and bound by Lebone Litho Printers (pty) ltd.
*

Die skrywer is 'n vriendin met wie ek 8 tot 10 ure kontak het elke
weeksdag en selfs sommige naweke. Vriendskap op die vlak dat
my vrou en ek gevra word om vir haar te proeflees. Die boek waaruit
ek gekwoteer het, het sy in my vrou se hande gedruk, drie dae gelede.
Sy is onder haar getroude van bekend, met Gardiner haar nooiensvan.

Die tema is heel anders as wat afgelei kan word uit wat ek hier
voorgelees het. Miskien moet ek 1998 (se aanhef) ook voorlees wat
begin met 'I'm forty-five years old and work in a large and popular
'house of ill repute' in Gauteng, South Africa. I'm a whore and I've
been employed here for the past nine months. It comes to the same old
story in a different house, year after year.

Of miskien waar sy s�
'Danny has been in and out of jobs the past three years. He is a
'Child of God', staunchly believing that 'the Lord will provide'...
'the earth is our heritage' and so forth.
For the past eight months he has refused to work under a
heathen'.

Maak nie saak waar ek voorlees nie. Jy sal die boek geniet.
Sue, Afrikaanssprekend, was vir jare 'n paaldanser in Asi�. Maar sy
het my vrou en myself by meer as een geleetheid verseker dat hier ni�
haar lewensverhaal is ni�. Maar tog gesels ons ook somtyds oor die
feit dat sy hier skryf oor d�t wat sy diep in haar hart ken.

Yet I was an innocent one. I walked into 'The Game' with good
intentions. I remember telling myself when I first started selling my
body that I was not going to be doing this for long. I was unaware
that when I sold my body, the rose-tinted spectacles (and then my
soul) were to be part of the deal.

Koop die boek, en kyk vir so lank jy dit lees dieper in die siel van
'n wese op wie jy miskien voorheen neergesien het, en verras jouself
met nuwe insig. Haar volgende boek is byna op die rakke.
Di� een sal jy ondermeer raakloop by Incredible Books.

Dave

jim.a...@gmail.com wrote:

> [...]

>Sy Seun, ons Messiah Jeshua (Christus). Vertrou liewer op die

>God van Israel en Hy sal u voed, versorg, lei, se�n en beskerm

Jim, hoe voel jy daaroor om vir ons 'n opsomming gebasseer op jou
persoonlike siening, te gee van Charles Malan s'n:

http://jv.news24.com/Rapport/Weekliks/0,,752-2496_2524506,00.html

jim.a...@gmail.com