Verde toti Nicadori la pirnae

Nomen Nescio

Nicadorul

On Jun 4, 12:00 am, Nomen Nescio <nob...@dizum.com> wrote:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Green

Cum intraznesti tu porcule si magarule, mai animalule infect, sa faci
cioc? Iti vine ignatul jidane.

fane...@gmail.com

Mai lasa-l un pic, Burlacule!

Nomen Nescio

Nicadorii sint Nicadorii fata de toti si din aceasta cauza
ei nu au nici o tabara inspre care pot defecta .
Vezi cele publicate pe secere in raspuns la gazeta de exil

LAN

Tu crezi ca joci bambilici cu noi? Vezi ca avem oameni peste tot, care
stiu tot ce faci. Eu cred ca nu ai rezolvat totul la tribunal,
judecatoarea te trimite sa stai la parnaie daca vorbesti mult.

fane...@gmail.com

Uita de Judecatoare, daca se mai joaca cu noi il trimitem direct 2 metrii sub pamant.

Nomen Nescio

lupu scrie
> Uita de Judecatoare, daca se mai joaca cu noi il trimitem direct 2 metrii sub pamant.

Deci dacialan aka Constantin Burlacu e Nicador ca altfel e greu
de explicat inteligenta de a ameninta public in fata a tuturor servicilor
dupa cele dovedite in link .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/7606a67d09f5c709?hl=en#

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

fane...@gmail.com

Ce ti-ar place tie sa plangi, jigodie. Din pacate plansul s-a dus. Mori de Craciun cum a zis Burlacu, sau iti iau eu ciripitul inainte.

Kulin

Daca esti preot ar trebui sa-ti dai seama ca evreii sunt poporul lui
Dumnezeu. Ai grija ca o patesti ca faraon si babilonenii. Burlacu SP, o
sa-l ingropam. Cu pamant in gura nu o sa mai raga porcarii.