BOR ataca cu jandarmii

TalibanXt...@remailer.metacolo.com

Decimarea "Bisericii KGB"
-- 12 ierarhi ai BOR, in frunte cu Mitropolitul Moldovei, i-au gonit cu
jandarmii pe impostorii lui Ioan Preoteasa si au resfintit Schitul
pangarit de acestia

Printr-o actiune fara precedent, Biserica Ortodoxa Romana (BOR) a dat o
replica extrem de dura asa-numitei "Biserici KGB", infiintata in Romania
de preotul caterisit Ioan Preoteasa, ca filiala a "Bisericii Crestinilor
Ortodocsi Traditionali a Valahilor de Pretutindeni" cu sediul in
Ucraina. Imediat dupa slujba de canonizare a Sf. Varlam, care a avut loc
in 29 august, fara tam-tam mediatic, nu mai putin de 12 ierarhi ai BOR,
condusi de loctiitorul de Patriarh, IPS Daniel, s-au deplasat la Schitul
Sf. "Vasile cel Mare" din comuna Bodesti-Neamt. Cei 12 ierarhi ai BOR au
resfintit acel lacas de cult ortodox pe care liderul bisericii paralele
Ioan Preoteasa si Elena Iovu, "femeia-preot ortodox" din "Biserica
Secreta" a lui Constantin Dogaru, au vrut sa-l transforme in sediu
pentru filiala din Romania a BCOTVP din Ucraina.

Resfintirea schitului din Bodesti s-a facut dupa ce a fost stearsa de pe
peretii bisericii pictura in care apareau, inconjurati de sfinti,
chipurile sotilor Elena Iovu si Vasile Iovu si al asa-zisului
"arhidiacon" Gherasim Dumitrache, decedat acum doi ani si considerat de
adeptii bisericii paralele drept "reintruparea" lui Iisus Hristos pe
pamant. In plus, actiunea celor 12 ierarhi ai BOR confirma realitatea si
gravitatea extrema a faptelor dezvaluite de ZIUA din anul 2006, in
articolele din serialul "Biserica KGB". Dezvaluirile si articolele din
ZIUA au fost preluate de PS Calinic Botosaneanul in lucrarea "Patimirile
Manastirii Sf.Vasile cel Mare - sub imperiul fenomenelor gherasimist,
dogarist si KGB-ist", editata de acest episcop-vicar al Arhiepiscopiei
Iasilor, la sfarsitul lunii august a anului acesta.

ZIUA a fost singurul ziar prezent la acest eveniment. Ziarul nostru a
mai reusit sa imortalizeze pictura cu "femeia-preot ortodox" Elena Iovu,
facuta, in anul 2005, "maica stareta" a schitului Bodesti de catre
raspopitul Ioan Preoteasa. In prezenta a peste 400 de credinciosi,
inaltii prelati ai BOR au oficiat, la Bodesti, slujbe de resfintire a
altarelor schitului, pangarite de caterisitul Ioan Preoteasa si de
Constantin Dogaru prin hirotonirea ca "preot ortodox" a Elenei Iovu.
Dupa resfintirea celor doua biserici ale schitului, cei 12 ierarhi ai
BOR au ridicat la rang de manastire acel lacas de cult ortodox. Staretul
Ieronim Andrescu, monahul care i-a infruntat pe viata si pe moarte pe
Ioan Preoteasa si pe Elena Iovu, a primit din partea Mitropoliei
Moldovei si Bucovinei titlul de protosinghel.

Elena Iovu: "O sa-i alung pe calugarii BOR din chilii"

In cuvantarea adresata multimii credinciosilor, staretul Ieronim a
dezvaluit istoria trista a schitului, construit pe un teren donat in
anul 1994 de sateanca Elena Iovu. Credinciosii au ramas stupefiati cand
au aflat adevarata istorie a locului pangarit ce tocmai fusese
resfintit. Elena Iovu a aderat ulterior la "gruparea gherasimista"
(condusa de numitul Gherasim Dumitrache, fost diacon intr-o manastire a
BOR, care si-a pierdut mintile si s-a autoproclamat fiul lui Dumnezeu pe
pamant!). Apoi, Elena Iovu a intrat in legatura si cu "Biserica Ortodoxa
Secreta" a "profesorului de tehnologie cereasca" Constantin Dogaru din
Tecuci, care a hirotonisit-o ca "femeie-preot" (ZIUA, in iunie a.c. a
prezentat, in serial, fotografii uluitoare cu Elena Iovu, Constantin
Dogaru si Ioan Preoteasa slujind si "hirotonisind" preoti in anumite
lacase ortodoxe, furate de la BOR). In anul 2005, ca fosta donatoare a
terenului pe care BOR a construit schitul din Bodesti, "femeia - preot"
Elena Iovu a intrat in legatura si cu liderul "Bisericii KGB", Ioan
Preoteasa. Iovu i-a cerut acestuia sprijinul pentru a ocupa in forta
schitul. Targul dintre Iovu si Preoteasa a fost unul simplu. "Eu, Elena
Iovu, femeie preot in Biserica lui Dogaru si urmasa spirituala a
diaconului Gherasim, fiul lui Dumnezeu pe pamant, deschid in Justitie o
actiune pentru anularea actului de donatie catre BOR si ofer lacasul ca
sediu in Romania al BCOTVP din Ucraina, iar tu, Ioan Preoteasa, cu
oamenii tai din biserica paralela, ma ajuti sa ocup schitul din Bodesti,
sa-i alung pe calugarii BOR din chilii si sa ma declari maica stareta".

Sentinta de evacuare impotriva lui Iovusi Preoteasa

Targul dintre Iovu si Ioan Preoteasa a fost dat peste cap de Judecatoria
Piatra Neamt, care a respins actiunea, deoarece o donatie nu mai poate
fi anulata. In timpul solutionarii procesului, Elena Iovu, proclamata
"maica stareta" in cadrul "Bisericii KGB", a populat schitul cu
gherasimisti, cu dogaristi si cu oameni de-ai lui Ioan Preoteasa. Insa
adevaratul staret al schitului, Ieronim Andrescu, Manastirea Bistrita
(de care apartine schitul) si Arhiepiscopia Iasilor au formulat la
Judecatoria Piatra Neamt o cerere de evacuare, prin ordonanta
presedintiala, a paratilor Elena Iovu si Ioan Preoteasa. Instanta a
admis cererea de evacuare a intrusilor, hotarand "interzicerea accesului
paratilor si a celor adapostiti cu Ioan Preoteasa in interiorul
schitului". In baza acestei hotarari judecatoresti, Mitropolia Moldovei
a trecut la evacuarea Elenei Iovu si a lui Ioan Preoteasa, a
gherasimistilor si dogaristilor care ocupasera prin forta schitul
manastirii Bistrita. Dezvaluirea unor astfel de fapte, in prezenta celor
12 arhierei ai BOR, i-a socat, realmente, pe cei 400 de credinciosi
veniti la o slujba obisnuita de sfintire a unui schit ridicat la rang de
manastire.

Nelegiuiri si blasfemii, denuntate de staretul Ieronim

Impresionant a fost momentul in care staretul Ieronim Andrescu a amintit
de "nelegiuirile si blasfemiile comise in acel schit", in perioada cand
acest lacas al BOR a fost stapanit abuziv, prin uzurpare de calitati si
inselaciune, de "maica stareta" Elena Iovu si de caterisitul Ioan
Preoteasa. Acesta s-a declarat membru al PD Bucuresti si se considera
"mitropolit al BCOTVP din Ucraina" si "adevaratul Patriarh al Bisericii
Ortodoxe Romane". Loctiitorul de Patriarh, IPS Daniel, le-a vorbit
oamenilor despre "noua manastire Sf.Vasile cel Mare din Bodesti",
sfintita ca atare de 12 arhierei ai BOR. "Un numar simbolic, care
aminteste de cei doisprezece apostoli", a subliniat loctiitorul de
Patriarh al BOR in cuvantul sau adresat sutelor de credinciosi. O
misiune aparte a avut-o in aceasta actiune a BOR la Bodesti PS Casian
Galateanul, Episcopul Dunarii de Jos, care a sfintit chiar locul in care
Elena Iovu, Constantin Dogaru si Ioan Preoteasa au hirotonit preoti in
paraclisul schitului Bodesti". Este un loc pe care staretul adevarat al
schitului, Ieronim Andrescu, l-a denuntat public ca fiind spurcat de
Elena Iovu, o fosta croitoreasa la o cooperativa de confectii din
comuna, femeie casatorita cu Vasile Iovu din Bodesti.

Elena Iovu: "Pot fi casatorita si calugarita"

Slujba de sfintire a fost tulburata tocmai de prezenta in incinta
schitului a sotilor Elena si Vasile Iovu. Imbracata in costumatie de
calugarita ortodoxa, cu insemne distinctive de "maica stareta" in
biserica paralela a lui Ioan Preoteasa, Elena Iovu s-a strecurat printre
monahiile venite la slujba arhiereasca si a reusit chiar sa patrunda in
biserica-paraclis a schitului, unde, cu ceva timp in urma, isi pictase
figura sa si a sotului sau printre chipuri de sfinti.

Reporterul ZIUA a urmarit-o pe Elena Iovu pas cu pas, in biserica
paraclis. Ii era cunoscuta de la Curtea de Casatie, cand venise la
Bucuresti, in ziua de 1 iunie, tot cu sotul sau, sa ceara o stramutare a
procesului pierdut, corect si legal, la Judecatoria Piatra Neamt. Atunci
Elena Iovu, imbracata in calugarita ortodoxa, a refuzat sa discute cu un
jurnalist, simuland ca striga, in fata Curtii de casatie, dupa politie.
Acum insa, la Bodesti, fusese descoperita ca intrus intr-un schit in
care nu mai avea voie sa intre din cauza unei hotarari judecatoresti, cu
ordonanta presedintiala de evacuare fortata. Reporterul ZIUA a apelat-o
pe "femeia-preot ortodox" Elena Iovu, in incinta bisericii-paraclis, cu
apelativul "Doamna Elena". Ofensata de acest apelativ pe care-l
considera incorect cu statutul sau social, Elena Iovu a declarat in fata
credinciosilor, ca ea este "maica stareta a schitului" si ca "terenul ii
apartine, dar i l-a furat BOR". "Cum, doamna Iovu, puteti afirma ca
sunteti maica stareta in biserica paralela si calugarita ortodoxa facuta
de Ioan Preoteasa, atata vreme cat sunteti casatorita cu Vasile Iovu,
dar aveti si rangul de femeie-preot in Biserica Secreta a lui Dogaru?",
a fost intrebata aceasta. Iritata la culme, Elena Iovu a spus: "Vezi ca
dumneata nu cunosti nimic din Canoanele Bisericii Ortodoxe. Da, sunt
casatorita cu Vasile Iovu. E sotul meu. Este venit si el cu mine aici.
Dar pot sa fiu si casatorita, si calugarita, si maica stareta, aici, la
schitul construit pe pamantul meu. Canoanele Bisericii Ortodoxe eu nu
le-am incalcat deloc, trebuie doar sa ai sufletul curat ca sa fii!". A
urmat circul evacuarii Elenei Iovu din incinta schitului. Jandarmii si
staretul Ieronim i-au aratat Elenei Iovu hotararea judecatoreasca prin
care i se interzice accesul in schit. Acuzata fiind de nerespectarea
unei hotarari judecatoresti, care ii era opozabila, si de uzurpare de
calitati si port ilegal de uniforma calugareasca, Elena Iovu s-a cam
speriat. Si s-a lasat condusa de jandarmi in afara schitului. Cu ea au
parasit schitul si grupul de satence gherasimiste si asa-zisele
"calugarite" din biserica paralela a lui Preoteasa.

Urmasii impostorului Gherasim

Prea Sfintitul Calinic Botosaneanul, episcopul vicar al Arhiepiscopiei
Iasilor, este ierarhul BOR care in anul 1996 a oficiat slujba de
sfintire a locului pe care avea sa se ridice Schitul Sf.Vasile cel Mare
din Bodesti, sub patronajul Mitropoliei Moldovei si Bucovinei. Ierarhul
iesean cunoaste in amanuntime legaturile mai mult decat dubioase ale
donatoarei terenului, Elena Iovu din Bodesti, cu personaje din anumite
grupari pseudo-ortodoxe: "In calitate autoproclamata de ctitori, sotii
Elena si Vasile Iovu si-au construit cavouri in interiorul bisericii,
si-au inscris numele in pisaniile bisericii si paraclisului, si-au
pictat chipurile in biserica si paraclis, alaturi de ierodiaconul
Gherasim Dumitrache de la Manastirea Cocos, o persoana controversata.
Spun controversata deoarece, in anul 1998, la editura Helicon Banat SA
din Timisoara, s-a tiparit un "acatist" inchinat acestui diacon in jurul
caruia se crease ideea ca ar fi reincarnarea lui Iisus Hristos. Acestui
Gherasim Dumitrache i se dadea slava si inchinarea cuvenite numai lui
Dumnezeu. Grav este si faptul ca acest ierodiacon Gherasim a locuit
perioade indelungate in casa familiei Iovu din Bodesti. Mai tarziu s-a
aflat ca intre apropiatii familiei Iovu circula si se citea acest
"acatist", impreuna cu alte trei asemenea "acatiste", scrise si semnate
de un anume autor, intitulat "preot ortodox Emil Pop, urmas spiritual al
Sfantului Parinte Gherasim Dumitrache".

Farsorii "Bisericii Secrete"

Episcopul vicar Calinic Botosaneanul a denuntat si modul in care Elena
Iovu a ajuns "calugarita", dar si "femeie-preot ortodox". "Dupa moartea
ierodiaconului Gherasim, familia Iovu nu a ramas "orfana spiritual". Pe
scena Bodestiului si-au facut aparitia noi personaje "harismatice", cu
dorinte ascunse si neindeplinite de lideri spirituali: Constantin Dogaru
din Tecuci si Ioan Preoteasa, presedintele asa-zisei "Asociatii a
Credinciosilor Ortodocsi Traditionali Liberi". Fost preot in BOR, dar
caterisit in anul 2005, pentru parasirea familiei, comportament violent
si schisma, Ioan Preoteasa a gasit un loc propice in schitul Sf Vasile
cel Mare-Bodesti, care apartinea atunci Manastirii Bistrita. Ioan
Preoteasa a "calugarit-o" pe Iovu Elena sub numele Emanuela, desi
aceasta este femeie casatorita cu Vasile Iovu, si a numit-o imediat
stareta a schitului - schit care era de calugari si apartinea BOR. Dar
Ioan Preoteasa nu stia probabil ca Elena Iovu facea parte din "Biserica
secreta ortodoxa" a lui Constantin Dogaru, fiind chiar hirotonita de
acesta ca arhierita. Sunt dovezi ca la asa-zisul sinod dogarist din
orasul Bicaz, Elena Iovu a slujit si hirotonit alaturi de Constantin Dogaru.

Exista si fotografii in acest sens, realizate la fata locului".

Pagina realizata de Silviu ALUPEI

The floor of the inverse of the fine-structure constant

kaghebistul de serviciu wrote:

> [...]

> Secreta" a lui Constantin Dogaru, au vrut sa-l transforme in sediu
> pentru filiala din Romania a BCOTVP din Ucraina.

Va umple de ingrijorare, nu-i asa? Tsk, tsk....

Message has been deleted

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On 6 Okt., 19:16, Global Savings <m...@privacy.net> wrote:

> TalibanXtermina...@remailer.metacolo.com quoted somebody as saying:

> <<Unde esti tu, Tzepe$, doamne, ... ?" etc.- Zitierten Text ausblenden -
>
> - Zitierten Text anzeigen -

Prostii, macar Bivolaru nu umbla cu ceaunu de patriarh in
tartacutza ;-) In fine, mare-i gradina lui Dumnezeu, (personaje din ce
in ce mai colorate in Romania) io ma intzoleam ca Cezar cand aveam 8
ani.... deh bunicu avea biblioteca babana si io-l futeam la icre cand
ma strofocam sa inteleg latina !

progea

On Oct 6, 7:24 pm, † Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Vorba lui Dumas: "Chicot latinist". Sau a lui Catalin Mireutza
(Divertis): "Ma numesc Neculai Popinceac, zis si Fuscus" - "Cum de
v'ati atras aceasta porecla?" - "Cand eram mic am vaz't un film
s'aveam o lopatz^ca mica, de infanterie" - "A si de la lopatzica de
infanterie vi s'a zis Fuscus?" - "Da, da".

Message has been deleted

progea

On Oct 6, 9:14 pm, Global Savings <m...@privacy.net> wrote:

> Tii, ce baietzel precoce si genial! La opt ani deja gandeai
> ca acuma!

Grenache, io'te'~ai la asta ce bine arata la 80:

http://news.yahoo.com/s/ap/20071004/ap_en_ot/books_guenter_grass;_ylt=Au_z_nH_mzPUw3OeaQmTHbNxFb8C

atenagora

> infanterie vi s'a zis Fuscus?" - "Da, da".- Hide quoted text -

mda. floshcus din cezareiea.

Saracu cal!

"progea" <pro...@hotmail.com> wrote in message
On Oct 6, 7:24 pm, ? Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

si eu am o lopatica de infanterie cu care ma spal pe dinti.

IdahOOOOOianu

On Oct 7, 3:01 pm, "Saracu cal!" <Seaf...@yahoo.com> wrote:

> si eu am o lopatica de infanterie cu care ma spal pe dinti.

Banuiam eu ca ai dintii pusi cu lopata!

PS: Ba martzoaga, ce mai faci ba?

Saracu cal!

"IdahOOOOOianu" <asch...@aol.com> wrote in message

scuza-ma tocmai ma cacam. lasa sa se usuce apoi te poti scutura. nu da cu
mina ca se intinde si mai ales scoate mina din gura.

IdahOOOOOianu

On Oct 7, 3:18 pm, "Saracu cal!" <Seaf...@yahoo.com> wrote:
> "IdahOOOOOianu" <aschiu...@aol.com> wrote in message

> scuza-ma tocmai ma cacam. lasa sa se usuce apoi te poti scutura. nu da cu
> mina ca se intinde si mai ales scoate mina din gura.

Bre martzoago, suparata mai esti astazi! Ce patzisi bre, ai luat fun
laxativ?
Mergi bre si paste niste iarba, sa-ti treaca.
Hai sa traiesti !

Message has been deleted

dokto...@gmail.com

On Oct 7, 11:03 pm, Gyemant Samu <m...@privacy.net> wrote:

> progea wrote:
>
> Grenache, io'te'~ai la asta ce bine arata la 80:

> Stiu-l, il vaz des la tembelizor. (Meseriile de baza ale
> romancierului: artele plastice - sculptura, grafica, pictura.)

"port ilegal de uniforma calugareasca"-jandarmilor l-i s-o fi ars vreo
3-4 lampi da cap, caz greu maica

am trait sa-o citesc si p-asta
altminteri ce sa ne miram, e multzi cu un stol de fluturi på ei ca in
romanu lui sir fatwavitul , i mean satanverses

nu mai putzin aici in for bintue un copil din flori a lui dawkins.

progea

On Oct 8, 11:30 am, doktort...@gmail.com wrote:

> "port ilegal de uniforma calugareasca"-jandarmilor l-i s-o fi ars vreo
> 3-4 lampi da cap, caz greu maica
>
> am trait sa-o citesc si p-asta

Unde anume in articolul despre Grass? Aaaaa, in ala initial despre
BOR? Afinece, tu esti'~ai?

Or...@remailer.metacolo.com

Shut up loaza

O anonimiloaza (a.k.a. neica nimeni) wrote:
> Shut up loaza

Now you are talking to yourself!?! :-)
How sad! Tsk,tsk,tsk....