NEPURCEL

1 view

Anonymous

Noi nu avem nimic impotriva ta. S-a hotarat sa te adoptam, pentru ca
esti nascut in Romania, te-am declarat Legionar Onorific si WSSist.
Nimeni nu mai are voie sa se atinga de tine. Daca Mosad nu se
conformeaza, vom trece la represalii. Curatam agenti Mosad din Moldova.

On Nov 5, 1:59 pm, Fritz Wuehler
<fr...@spamexpire-201111.rodent.frell.theremailer.net> wrote:
> Dedicat scr de catre nepurcel
>
> Am ajuns pe scr in 2001 bagat de mossad .Nu am vrut sa cred cind la
inceput miau spus prin ce o sa trec .
> Nu am aparut bine pe scr ca handlerul din mossad (probabil fiind jucat
la locul lui )a vrut sa ma faca dublu adica si company pentru scr,am
refuzat .Mam facut ca nu inteleg si public am depus plingere mok
impotriva mossadului , lucru care ia
> facut pe totii sa creada ca sint nimic adica in slangul vostru
ne_purcel , pork fiind agent, asta de 10 ani .Timp de zece ani la rau
pentru mine personal am fost sacul de box al cetei de extrema dreapta
scr si honeytrap in acelasii timp .
> Romania a omorit cei mai multi evreii dupa Germania in al doilea
razboi mondial iar pe scr se situase un cuib legionar
> suprem care daca ar fi putut ar fi reintors politica din transnistria
anilor '40 .Cuibul legionar scr este odessa.
> Doresc tote bune putinilor nenazisti de pe scr .
>
> Nepurcelul

OdeSSa

Nu ezita, noi suntem salvarea ta. Te vom propune pentru gradul de
Sturmbannfuhrer.

Nu e nici o graba. Gandeste bine.

Citeste si invata.

http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/schirach.htm

chiaburul monarhist

omul n'a refuzat oferta. ba, chiar a confirmat'o negand membria cu
mossatu.
deci, pentru confirmare fara echivoq sa repete dupa mine:
traiasca legiunea si capitanu !
si sa invete pe dinafara cuvintele la sfanta tinerete legionara.
dupa aia vedem ce rang(a) va primi.