Spaga

NOM

Noi nu ne ocupam de asa ceva. Asta a fost facut de cineva de la Shabak,
probabil fara autorizatie de la sefi. Poate a fost mituit.

meuhttp://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thr...http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d8cfd52c2a545...

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/f85e2814cfe53...

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/c653b29398ae5...