Pentru Gogu gogorita

DACIA LAN

Subject: Re: DracuGol se considera om ?
From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
Date: 10/27/04 2:59 PM Eastern Daylight Time

>Subject: Re: DracuGol se considera om ?
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 10/26/04 9:21 PM Eastern Daylight Time

>Taci fa proasto si agramato !

Se vede mai jos cine-i proasta si agramata:

Baig Gogule, tuo tot esti un fututg in curu, si cum DracuGol, n'areu nevasta
si-i facen placinteleb cumnata'sa,n'ar fio rauu sa va cuplatii, ca poaten te
lecuiestec dea crestinisml si det judania slinosit.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

LOLOLOLOLOL

Ce dricu fa, esti atit de NERVOASA ca nu stii cum sa mai bati pe tastatura
?;-)))
Ia vezi cum ai scris mai sus si o sa intelegi ca e clar ca esti la pamint cu
NERVII ;-)))

Sint foarte multumit ca ti-am provocat o asemenea stare, TIRFO ;-)

MUIE tie jidanca psihopata ;-)

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

DACIA LAN

> [...]

>?;-)))
>Ia vezi cum ai scris mai sus si o sa intelegi ca e clar ca esti la pamint cu

Tu esti prea prost si nervos ca sa citesti printre randuri, de aceia te ajut
eu.

Bai g
Golanule, tu o
tot esti un futut g
in cur u,
si cum DracuGol
n'are u
nevasta si-i face n

placintele b
cumnata'sa,n'ar fi o
rau u

sa va cuplati i
ca poate n
te lecuieste c
de a
crestinism l
si de t
jidani a
slinosi t

[...]

GOGU, UN BOU INCALTAT

Dute bai in pizda ma'tii ca esti prost de bubui.

Hehehehehehe:-))))

Imi pare FOAAAAAAARTE bine ca te am facut sa turbezi si sa faci CLABUCI
babornitzo ;-)))

Mai scrie, mai scrie, nu faci altceva decit sa arati ca te am LOVIT rau si
ca te am futut tare in cur ;-)))

PLEZNESTE animal prost ce esti, imi dai imensa placere sa te vad in dureri
psihice ;-)))

"Dute FAAAA in pizda ma'tii ca esti PROASTA de bubui" !

MUIE tie jidanca imputzita INES TOANTA ;-)))