Lista neagra a Argonaucului

1 view

Nenea Anghel

<http://groups.google.com/group/NewNurenbergTrials/browse_thread/thread/4d298789d18de02b/d284ddc051bc289f#d284ddc051bc289f>

Imi place ca baiatul are un respect deosebit pentru Domnul Gogu, pe
care il considera "top scr leader". Aferim, r^f^ila!

Nenea Anghel,
nelistat, nelinistit si - whoa, Nellie! biciu'n mana, stand pe capra
(sa vedem ce encodari vede nepurcelu)

Poliot

"Nenea Anghel" <ang...@mac.hush.com> wrote in message

> [...]

> Nenea Anghel,
> nelistat, nelinistit si - whoa, Nellie! biciu'n mana, stand pe capra

marean a produs cea mai sintetica porecla: "gogu_lol_capra". pe buna
dreptate il vede pe gogul al solonicai si hipodromului drept lider top.
numitul trage din toate pozitiile. si-a asumat pozitia de lider
neconstestat.
gogul a devenit the four letter g_word.

IdacOOOOOianul

Poliot wrote:

> gogul a devenit the four letter g_word.

Adica...spot?

Poliot

"IdacOOOOOianul" <asch...@aol.com> wrote in message

> Adica...spot?

spot e nume de catel, prea bun pentru pacient. si apoi gugumanul nu excita
pe nimenea. poate doar pe cheala...

dijma

bai, cine-mi taie postingurile? am pus unu cu Spotydick

Poliot

"dijma" <di...@despammed.com> wrote in message

unde, nene?

dijma

mai la deal

popescu

intreaba'l si mata pa marean. iel a investigat problema.