ceva, sa ne mai bucuram ca suntem romani!

Basil

bishop TUTU

On 18 Apr, 23:41, Basil <Ba...@online.de> wrote:
> http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/scrisoarea3.php
>
> Basil.

bazile , da nu stiam ca ai un naturel at it de simtzitor

dade asta ce zishashi

http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/trecutau.php

Basil

bishop TUTU schrieb:

cand ma gandesc la timpul trecut, la cei ce nu mai sunt si inca ii
iubesc si-mi lipsesc, cand stau si ma gandesc ca intr-o zi, si ceea ce
mai am se va duce, si-mi va lipsi, desi voi iubi-o inca(viata), ca altii
ce ma iubesc vor suferi, etc, ma intristez... nu-mi pica bine.
Basil.

bishop TUTU

stiff upper lip bazile, doar sintem urmashii romei

ce urma lasa shoimu-n zbor
ceurma lasa norii-n urma lor?
aaaaaaaaaaaaa?

citat din memorie
dan, capitan da plai

Basil

bishop TUTU schrieb:

eu nu mai am memorie. am frica de ceea ce vine desi nu vreau. dar parca
pe mine ma-ntreaba cineva cat e ceasul?...
Basil.

bishop TUTU

> Basil.- Dölj citerad text -
>
> - Visa citerad text -

vorba lui mosh titi
cine are are, cine n-are, n-are

nu-i bai

ce o mai fi facind mosh TITI?

Basil

nu-i. chiar pe unde o fi?
Basil.

oboreanu

On Apr 20, 7:39 pm, Basil <Ba...@online.de> wrote:

> nu-i. chiar pe unde o fi?
> Basil

perdushi ceva, basile ?

Basil

oboreanu schrieb:
pai eu cu bishopul ne-am adus aminte de unul, care nu se mai arata.
Basil.

oboreanu

titi cu biletili tarom ?
un' vrei sa te calatoresti ?

Basil

oboreanu schrieb:

> titi cu biletili tarom ?
> un' vrei sa te calatoresti ?

mai ca m-ash intoarce in tineretea mea, dar mi-e ca nu pot.
aiurea, nu vreau sa plec nicaeri, era numai asa, o intrebare pur
retorica, de conversatie.
Basil.