Re: Contracte pe scr

Kulin Remailer

LS parked and arrested

4 Ar(chi)val purposes :

Nu imi pasa de incercarea voastra irelevanta de a va salva in spate la
Gaia Gaina sau cum mai numiti .

Imi mai aduc aminte contractul cu in fiecare zi
o picatura de apa si de contractul cu inima neagra .

Contractul de mai jos nu imi apartine mie asa
ca puteti despera .

Nepurcelul

Barbierul din Sevila

Kulin Remailer

Anonymous Remailer (austria)

Kulin Remailer

Testam reactivarea implanturilor RFID in zona Tel Aviv si Asdod.

Message has been deleted

Dave U. Random

Apostati si afurisiti fara frontiere.

http://www.antiecumenism.8k.com/proclamatia.html

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Dec 7, 1:07 pm, Dave U. Random <anonym...@anonymitaet-im-inter.net>
wrote:
> Apostati si afurisiti fara frontiere.
>
> http://www.antiecumenism.8k.com/proclamatia.html

Oi,oi, da ia spune si asta din Nicomedia fu apostat, aaaaaa?

http://www.youtube.com/watch?v=fNmaDt9Pv2E
Message has been deleted

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Dec 7, 4:38 pm, Dave U. Random <anonym...@anonymitaet-im-inter.net>
wrote:

> clownul raspopit, hihihi, nu e subtil nici kand centreaza, shi nici kand da cu kapu' (sau cu caricatura de kap, mai precis)

Vezi ca SUBtil, are de a face si cu 'pedicabo'. Vrei sa fi sub til, sa
ti-o puna tiptil :-)