Mianowanie komornika Przemysłu Holokaustu na stanowisko Ambasadora USA w Polsce

Kultur

to Stu...@opalgraf.com.pl
Czy zna pan dokument w którym Władysław Gomółka załatwił roszczenia
żydowskie z Rządem USA?
Mnie się coś obiło o uszy że taki dokument istnieje.
Czy mógłby Pan rozpuścić wici o tym dokumęcie.

Napisał Jacek Marczyński
piątek, 14 sierpień 2009
Mianowanie komornika Przemysłu Holokaustu na stanowisko Ambasadora USA
w Polsce . Przyjaciel RadiaPOMOSTArizonA p. Jacek Marczyński,
nadesłał list , dotyczący desygnowania p. Lee Feinsteina, dość
miernego absolwenta nauk politycznych na Miejskim Uniwersytecie w
Nowym Jorku (CUNY) oraz prawa na Uniwersytecie Georgetown, przez
filosemickie środowisko skupione wokół byłej prezydentowej Hillarii
Clintonowej, obecnie piastującej stanowisko sekretarki stanu USA,
czyli odpowiedniczki naszego ministra spraw zagranicznych. List
publikujemy, by dać świadectwo braku zgody sporej części amerykańskiej
Polonii wobec tej nominacji.

"Szanowni Państwo!

Na stanowisko ambasadora USA w Polsce został mianowany przez Panią
Hillary Clinton p. Lee Feinstein. Głównym zadaniem nowego ambasadora
będzie nałożenie kontrybucji na Polskę w wysokości 65 miliardów
dolarów w ramach odszkodowań za utracone mienie podczas II wojny
światowej i okresu komunizmu w Polsce. Prezydent Obama chciał mianować
na te stanowisko Marka Brzezińskiego, syna profesora Brzezińskiego.
Pozwolę więc się zwrócić z apelem do Amerykanów Polskiego pochodzenia
o wysyłanie listów albo o telefony z protestami do Białego Domu
1-202-456-1111 (comment line) do Departamentu Stanu tel.
1-202-647-9572 fax. 1-202-647-2283 (Sekretariat Hilary Clinton) oraz
do senatorów będących członkami Komisji Spraw Zagranicznych Senatu
USA. Nominacja ta musi być jeszcze zatwierdzona przez senat USA.
Istnieje więc szansa, by zablokować tę antypolską nominację.

Jacek Marczyński
Waszyngton, USA"

Pozdrawiam AS

quark

Sadze, ze Lee Feinstein dostal pozycje ambasora za zaslugi dla
Clintonow pani Diane Feinstein.
Zwykle ambasadorzy USA nie sa zawodowymi dyplomatami ale 'political
appointees' za zaslugi dla Prezydenta albo kogos dostatecznie wysoko w
hierarchii
politycznej USA.
Jesli jest on nominantem ze wzgledu na Hillary Clinton, to znaczy ze
jego dostep do Obamy bedzie ograniczony albo zaden.
W sumie, uwazam, ze Lee Feinstein nie przeskoczy w Warszawie samego
siebie.
Czasy nadchodza najgorsze w historii od wczesnych lat XVIII w.
Nikt od nikogo nie wycisnie ani centa w momencie nowej Wielkiej
Depresji.

s.

VistaSir

"quark" <quar...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> Czasy nadchodza najgorsze w historii od wczesnych lat XVIII w.
> Nikt od nikogo nie wycisnie ani centa w momencie nowej Wielkiej

W tej sprawie jest szereg elementow, ktore nie musza wcale byc
realizowane tak jak to sobie USA, czy Hillary Clinton chca.

Polska nie koniecznie musi sie zgodzic na przyjecie ambasadora
Feinsteina. Duzo zalezec bedzie od stanowiska polskiego rzadu.

Jezeli do Waszysngtonu zostana wyslane odpowiednie sygnaly
- to beda one w jakims stopniu, korygowac zapedy USA wobec
polskiej gotowki. Co oczywiscie nie oznacza poleprzenia stosunkow
z USA - ale nie koniecznie musi oznaczac, ze USA kategorycznie
podtawi na swoim.

Nastepnie, Polska nie musi blokowac wyplaty roszczen zydowskich -
moze je rozkladalac / przsuwac do roku np. 2500 - zakladajac tzw
"red tape" - jak to robia Brytyjczycy. Albo stanowczo stwierdzic,
ze prawa spadkowe maja tylko osoby fizyczne / spdkobiercy zyjacy
- a nie zadne organizacje spoleczne / bojowe czy polityczne.

Z tymi sprawami NIE nalezy sie spieszyc. W ostatecznosci pozostaje
mozliwosc opodatkowania spadkow z okresu przedwojejnnego
i powojennego, wyplacanych przez rzad RP do wysokosci nawet
90% od otrzymanego spadku.

Mrs Thatcher - swego czasu, nawet wprowadzila tzw. "podatedek
wentylacyjny" na North Sea Olil revenue, zabierajac 4 miliardy ? z 8.
A pozostale ?4 opodatkowujac normalnie 60%.

Japan's economy leaves recession Japan follows Germany,
France and Hong Kong out of recession by recording growth
in the second quarter.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/8204075.stm

Basia

On Aug 16, 12:48 pm, quark <quark...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Czasy nadchodza najgorsze w historii od wczesnych lat XVIII w.
> Nikt od nikogo nie wycisnie ani centa w momencie nowej Wielkiej

Pewnie tak, tyle ze nie wiadomo dokladnie taka Decesja przez
duze "D" miala by sie pojawic, za rok czy za dwadziescia,
...a sa takze dla Polski koszta nie zalatwiania, czy zwlekania
z zaplaceniem odszkodowan (czy tez 'trybutu' jak kto woli),
ociaganie sie, red-tape, opodatkowania odszkodowan, tez beda
mialy spore koszta.

Basia

boukun

Uzytkownik "Basia" <abj...@sbcglobal.net> napisal w wiadomosci

Basia

Do dupy, Polska jest krajem Polak�w. Wszystko co w Polsce, nalezy do panstwa
polskiego. Nikt nie sprawdzal, jak Zydzi dorabiali sie przed wojna majatk�w, a
jest bardziej niz pewne, ze na tej samej zasadzie, jak od 1989 roku, rujnujac
gospodarke i doprowadzajac do ruiny, grabiac w ten spos�b majatek narodowy
Polak�w, wypracowywany przez pokolenia dziesiecioleciami... Od Zyda
Mazowieckiego zaczeto na nowo rujnowanie...

boukun

Basia

On Aug 17, 4:23 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

> ociaganie sie, red-tape, opodatkowania odszkodowan, tez beda
> mialy spore koszta.

> Basia
>
> Do dupy, Polska jest krajem Polaków. Wszystko co w Polsce, nalezy do panstwa
> polskiego. Nikt nie sprawdzal, jak Zydzi dorabiali sie przed wojna majatków, a

> jest bardziej niz pewne, ze na tej samej zasadzie, jak od 1989 roku, rujnujac

> gospodarke i doprowadzajac do ruiny, grabiac w ten sposób majatek narodowy
> Polaków, wypracowywany przez pokolenia dziesiecioleciami... Od Zyda

> Mazowieckiego zaczeto na nowo rujnowanie...

Absurd kompletny, i powielanie najglupszych chyba stereotypow.

Zydzi dorabiali sie przed wojna podobnie jak i inni, w kazdym
badz razie bylo w polskim panstwie prawo, byly sady, byla policja,
organa scigania itp. Sugerowanie ze zydowskie majatki jako takie,
zdobyte zostaly w sposob oszukanczy to zwykle oszczerstwo.
Puknij sie pan solidnie w czolo!

Zas sprawe odszkodowan nalezy traktowac jako inwestycje,

...dobra, jezeli nie doskonala inwestycje, ...ktora przyniesie
Polsce i Polakom wielkie zyski, ...bo regulujac niepewna sytuacje
pomoze w sciagnieciu do Polski rzeke pieniedzy, nowych
inwestycji zza granicy.

Polska nie ucierpiala zbytnio w obecnym kryzysie wlasnie dlatego
ze przychylni nam inwestorzy zagraniczni nie wycofywali sie
masowo z kraju- zwlaszacza z obligacji panstwowych, ale i firmowych,
oraz w mniejszym stopniu ale jednak nie wycofywano sie z gieldy.

Zagranica chce inwestowac w Polske (!) i ma wobec naszego kraju
wielkie oczekiwania.

Zaryzykuje tez teze ze z nowych inwestycji zza jakie naplynelyby
po uregulowaniu spraw, z za granicy, ...nowo wygenerowany wzrost
gospodarczy pozwolilby na przestrzeni lat sfinansowac wiekszosc
jezeli nie calosc tych odszkodowan.

Szkoda ze nie podjeto sie zalatwienia tych spraw za administracji
Busha. Teraz moze byc trudniej zalatwic na korzystnych warunkach.

Ale co to znaczy korzystnych?

Jezeli Zydzi, oraz liczni inni, bo to nie sami Zydzi, beda
zadowoleni,
to poplynie do Polski rzeka pieniedzy, rzeka nowych inwestycji,
i jak juz mowilam splaty sfinansuja sie same z wygenerowanego
nowego wzrostu.

W przeciwnym wypadku, tzn. niecheci, czy ociaganiu sie
ze splatami, ...wzrost gospodarczy moze ucierpiec.

Polska to nie Wlk. Brytania czy Anglia, ktora mogla sobie
pozwolic samo-finansujac sie na rozne sztuczki- patrz tekst
VistaSir'a.

U nas jest calkiem odmienna sytuacja!

Te sparwy trzeba zalatwiac szybko. Nie pospiesznie,
ale i nie ociagajac sie.

Pieniadze czekaja, ...ale dla Polski i dla Polakow!

Te odszkodowania trzeba traktowac jako inwestycje!

Basia

Basia

On Aug 17, 6:06 am, Basia <abjj...@sbcglobal.net> wrote:

> Te odszkodowania trzeba traktowac jako inwestycje!
>
> Basia

Innymi slowy, splata starych wierzycieli jest zawsze
doskonala inwestycja, ...pomaga generowac nowych!

Basia

Adam Tomaszewski

> Basia- Hide quoted text -

basiu, a dyndadelko ty dzis ogladala??

Basia

Mala poprawka:

Splata starych wierzycieli jest zawsze doskonala inwestycja,
...pomaga generowac RZESZE nowych!

Basia

narciasz

On Aug 17, 10:27 am, Basia <abjj...@sbcglobal.net> wrote:

Hej Basia! Milo mi.

Mam niesmiale pytanie: czy ty masz pizde, czy jajca Basiu?

McIntyre

On Aug 17, 10:27 am, Basia <abjj...@sbcglobal.net
> wrote:

lewandowski - "Pieniacka kurwa" , moron gnojowaty wychodkiem smierdzacy

Otrzymujesz ten tekst z nawiazka poniewaz zaczepiasz
 ludzi  i fajdasz inwektywami. Przestan zaczepiac i fajdac
- bedziesz miec DEBILU spokoj.

Jaki jest sens tego co robisz skoro wszystkie twoje inwektywy
wracaja do ciebie z nawiazka - mutancie nieudanej krzyzowki
z knurem. Spojrz na siebie - rezultacie  krzyzowki..

"narciasz" <narc...@gmail.com> wrote in message
> Czy mam  sie poddac eutanazji?
> - Tam, po moim zasranym zyciu
> - moze bede czul sie debilu - jak ktos - ktory usiluje czuc sie na
> sciepie debilem.
> - Sprobuje  IDIOTO !

Powodzenia  Edziusiu - z takim wygladzie
 i z taka glowka:

"narciasz" <narc...@gmail.com> wrote in message n
ews:b6d87397-3ec0-468d...@t13g2000yqt.googlegroups.com...
>  8<<<<<< snip
> To mnie trzym stara, oblesna kurwe przy zyciu.
> Przeciez ja idiota, wychodkiem smierdzcy Edzius  NIKOMU
- absolutnie nikomu nie jestem  potrzebny.

Prawda i komu moze byc taki lewandowski potrzebny...

"narciasz" <narc...@gmail.com> wrote in message
> jedna suka ulegla. Tfu!

Najnowsze zdjecie lewandowskiego "Pieniackiej kurwy" ,
 wychodkiem smierdzacej

Otrzymujesz ten tekst z nawiazka poniewaz zaczepiasz
 ludzi  i fajdasz inwektywami. Przestan zaczepiac i fajdac
- bedziesz miec DEBILU spokoj.  Jaki jest sens tego co
robisz skoro wszystkie twoje inwektywy wracaja do

"Debilu" lewandowski! - wychodkiem smierdzacy degeneracie ...
soc.culture.polish  -  4 posts  -  3 authors  - Last post:  30 Jul
... wychodka a nie na internet. lewandowski -"degenerat" - zlodziej tekstow i
wrog ... Lewandowski - smierdzacy inwektywami i wychodkiem, mutancie nieudanej
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/11c6611003a94f1b?hl=en&ie...

lewandowski, "sciepowa mendo !" zlodzieju tekstow i ...
soc.culture.polish  -  1 post  -  1 author  - Last post:  30 Jul
Nie musisz powtarzac Kleczkowskiego, debilu-lewandowski, on ma takie same
pojecie ... lewandowski -"degenerat" - zlodziej tekstow i wrog ludzkosci. ...
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/eeb1444413ed478f?hl=en&ie...8

moron i troll lewandowski to - "aids, - in sciepa"
soc.culture.polish  -  3 posts  -  3 authors  - Last post:  5 days ago
d/2ddbb0cb7a1402c5?hl=en&ie... syfilityk i zlodziej tekstow lewandowski ...
airhead lewandowski-pleva troll moronowaty i zlodziej tekstow ...
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/1d6a2017fc916f37?hl=en&ie...8

lewandowski - Bezmyslny zlodziej tekstow, debil i syfilityk ...
soc.culture.polish  -  2 posts  -  2 authors  - Last post:  2 Feb 2008
http://i14.tinypic.com/4t9kri9.jpg Bezmyslny zlodziej tekstow, debil i syfilityk
, edzius kloaczny lewandowski ...
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/8147972784fc1c5?hl=en&ie...8

lewandowski -mutant nieudanej krzyzowki KNURA z czlekoksztaltnym
soc.culture.polish  -  2 posts  -  2 authors  - Last post:  5 hours ago
... "Pieniacka kurwa" lewandowski, zlodziej wychodkiem smierdzacy ... krzyzowki
knura z czlekoksztaltnym jakim jest zlodziej tekstow - lewandowski, ...
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/4e12041e3f044c21?hl=en&ie...8

"Pieniacka kurwa" - Edward Lewandowski - jest wrogiem ludzkosci
soc.culture.polish  -  1 post  -  1 author  - Last post:  5 hours ago
Watford Watf...@virgin.net soc culture polish Otrzymujesz ten tekst z nawiazka
.... knura z czlekoksztaltnym jakim jest zlodziej tekstow - lewandowski, ...
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/4172731a1b35cdb6?hl=en&ie...

lewandowski, kiedy ty stary idioto przestaniesz fajdac w ...
soc.culture.polish  -  5 posts  -  4 authors  - Last post:  28 Jul
Z taka glowka http://i14.tinypic.com/4t9kri9.jpg lewandowski - tylko do wychodka
a nie na ... lewandowski -"degenerat" - zlodziej tekstow i wrog ludzkosci. ...
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/acc472085dc2f918?hl=en&ie...8

lewandowski - wychodkiem smierdzacy moronie gnojowaty i ...
soc.culture.polish  -  3 posts  -  3 authors  - Last post:  7 hours ago
Otrzymujesz ten tekst z nawiazka poniewaz zaczepiasz ludzi i fajdasz inwektywami
. ... knura z czlekoksztaltnym jakim jest zlodziej tekstow - lewandowski, ...
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/51f6191bf906f49c?hl=en&ie...8

lewandowski " ! sskurwyssynu! - przestan" fajdac, analfabeto ...
soc.culture.polish  -  58 posts  -  13 authors  - Last post:  28 Jul
http://www.amishrakefight.org/gfy/ Marzenia lewandowskiego - "degenerata" -
zlodzieja tekstow, wroga ludzkosci, pasozyta i wulgarnego bydlaka na uslugach
http://groups.google.co.uk/g/c8e7fef0/t/.../d/a770edee8162a550?hl=en&ie...8

Dwaj neofaszystowscy przyjaciele ze sciepy....
pl.soc.polityka  -  2 posts  -  1 author  - Last post:  21 Sep 2002
Timmins, On, P4N 4J6 - to pospolity zlodziej tekstow internetowych, ktore
zamieszcza je jako swoje - nie podajac nazwiska wlasciwego autora tekstu - j ak
http://groups.google.co.uk/groups?hl=en&q=lewandowski+zlodziej+tekstow&ie=UTF-8&sa=N&start=10

boukun

> [...]

po uregulowaniu spraw, z za granicy, ...nowo wygenerowany wzrost
gospodarczy pozwolilby na przestrzeni lat sfinansowac wiekszosc

------------
Jakich odszkodowan, gdzie, komu? Za co? Kto zwr�ci Polakom doprowadzone do ruiny
i upadlosci zaklady pracy. Jakie inwestycje mamy w Polsce? Blaszane lagry
(obozy) pracy. Nic poza tym. Polska jest na dnie... w ogonie Europy i swiata.
Puknij sie Pan w czolo. Kto zwr�ci ludziom w wieku emerytalnym przyzwoite
emerytury, kiedy ZUS na sp�lke z rzadami przestana okradac Polak�w? Polska jest
pod okupacja...

boukun

quark

Skretnialy obojniak, Zwolan/'galinski'/'asia'/'basia', usiluje
dowiesc, ze jak sie komus cos zabierze to ten obebrany staje sie
bogatszy.
Najbrdziej podobaja mi sie gledzenia tego idioty o Germanach i
Pawianach.

narciasz

On Aug 17, 6:30 pm, quark <quark...@yahoo.com> wrote:

> Skretnialy obojniak, Zwolan/'galinski'/'asia'/'basia', usiluje

> dowiesc, ze jak sie komus cos zabierze to ten _ obebrany_

zapomniales wsadzic se proteze ?
prorok, bez protezy staje sie klaunem-idiota bobrowczuk!
Bobrowczuk - aka 940, aka quark - czy ty nadal masz nadzeje ze ktos
rozsadny bierze cie powaznie?

Lepiej ty juz i pisz "swoje" komentarze - tak jak innu sciepowy kretyn
Pawlak do "organu" bokuna - tam, bedziesz zrozumiany przez podobnych
do ciebie glupku!

> Najbrdziej podobaja mi sie gledzenia tego idioty o Germanach i

> Pawianach.- Hide quoted text -

mi, podobaja sie twoje przepowiednie durniu.

Basia

On Aug 16, 12:48 pm, quark <quark...@yahoo.com> wrote:

> Jesli jest on nominantem ze wzgledu na Hillary Clinton, to znaczy ze
> jego dostep do Obamy bedzie ograniczony albo zaden.

'Jesli jest nominatem ze wzgledu na Hilary Clinton,
to znaczy' ...najprawdopodobniej ze nawet nie bedzie
potrzebowal gadac z (jakims) Obama!

Jak sie bierze na grecka klasyczna logike
zajadana goracymi flakami, to pozniej takie
rzeczy sie wypisuje, ...a mianowicie nie dostrzega
gdzie lezy srodek ciezkosci wladzy.

Basia

Alexander Sharon

>"Kultur" <kul...@gazeta.pl> wrote in message
>Czy zna pan dokument w kt�rym W�adys�aw Gom�ka za�atwi� roszczenia
>�ydowskie z Rz�dem USA?
>Mnie si� co� obi�o o uszy �e taki dokument istnieje.

Zacznij od przemywania uszy goraca woda.azeby wytopic wosk tam zasiedzialy.

Alexander Sharon

"Kultur" <kul...@gazeta.pl> wrote

[...]

-------------------

Miernego????????

Lee Feinstein zrobil magisterium z nauk politycznych w
City University of New York, prawo na prestizowym
Georgetown University, zdal egzaminy adwokackie w stanie
Nowy York i w Waszyngtonie (District of Columbia).

Wykladal prawo w George Washington University w
Waszyngtonie i w City University of New York.

Byl starszym doradca Madeleine Albright, kiedy ona
kierowala Departamentem Stanu.

Jest on ekspertem w dziedzinie proliferacji broni masowej zaglady,
bezpieczenstwa europejskiego (zajmowal sie tym rowniez
w Departamencie Obrony i jako negocjator w ONZ).

Byl on koordynatorem polityki zagranicznej i dyrektorem
ds. bezpieczenstwa narodowego w prezydenckiej kampanii
Hillary Clinton.

Feinstein byl rowniez starszym naukowcem
(senior fellow) w czolowych think tanks Council on Foreign
Relations, Brookings Institution i Carnegie Endowment
for International Peace.

quark

Pomylili cie sie, 'galinski' rozporki.
I nie wiesz cz y masz sikac stojac czy siedzac...

DonJose

On Aug 17, 9:47 pm, "Alexander Sharon" <a.sha...@shaw.ca> wrote:
> [...]

> (senior fellow) w czolowych think tanks Council on Foreign
> Relations, Brookings Institution i Carnegie Endowment

Mnie najbardziej podobaja sie "kola filosemickie" skupione wkolo
Hilary Clinton. Najwidoczniej pan Marczynski wie cos, czego nie wie
izraelska prawice, ktora na Hilary i Obamie wiesza psy.
Przy okazji: A ten Marczynski, to kto? (lub co?)

Alexander Sharon

"DonJose" <Don...@aol.com> wrote in message

> [...]

> czyli odpowiedniczki naszego ministra spraw zagranicznych. List
> publikujemy, by da� �wiadectwo braku zgody sporej cz�ci ameryka�skiej

---

Cholera go wie.

Ale Nasz Nocnik posuwa sie dalej za ASME

Polonia ameryka�ska krytykuje nominacj� prawnika Lee A. Feinsteina na nowego
ambasadora w Polsce. Polonusi wytykaj� Feinsteinowi mizerne kwalifikacje i
nastawienie na forsowanie "antypolskich decyzji".

Portal ASME opublikowa� w ubieg�ym tygodniu apel kr���cy w�r�d ameryka�skiej
Polonii, a sprzeciwiaj�cy si� nominacji 50-letniego prawnika Lee A.
Feinsteina na stanowisko nowego ambasadora USA w Polsce. Autorzy listu
podkre�laj�, �e desygnowanie przez prezydenta Baracka Obam� na ambasadora
USA w Warszawie Feinsteina ma na celu przede wszystkim szkodzenie Polsce.
"G��wnym zadaniem nowego ambasadora b�dzie na�o�enie kontrybucji na Polsk� w
wysoko�ci 65 miliard�w dolar�w w ramach odszkodowa� za utracone mienie
podczas II wojny �wiatowej i okresu komunizmu w Polsce" - czytamy w apelu.
Ponadto nasi rodacy zza oceanu wytykaj� Feinsteinowi jego mierne
kwalifikacje. Dowodz� m.in., i� cho� uko�czy� on studia z nauk politycznych
na niezbyt renomowanym Miejskim Uniwersytecie w Nowym Jorku (CUNY) oraz
prawo na Uniwersytecie w Georgetown, to by� raczej "miernym absolwentem".
Ponadto swoje nowe stanowisko ma zawdzi�cza� jedynie sekretarz stanu Hillary
Clinton, u kt�rej w czasie kampanii prezydenckiej by� doradc� ds.
bezpiecze�stwa narodowego.
Kandydatur� Feinsteina musi jeszcze zatwierdzi� ameryka�ski Senat. "Istnieje
wi�c szansa, by zablokowa� t� antypolsk� nominacj�" - czytamy w apelu
Polonii. Je�li jednak kandydatura 50-letniego polityka spotka si� z
przychylnym nastawieniem cz�onk�w Senatu, w�wczas pod koniec wrze�nia
Feinstein zostanie mianowany 25. ambasadorem Stan�w Zjednoczonych w Polsce.
Zast�pi wi�c na tym stanowisku dotychczasowego republika�skiego ambasadora
Victora Ashe'a, kt�rego w 2004 roku mianowa� prezydent George W. Bush.
MBZ

quark

> Przy okazji: A ten Marczynski, to kto? (lub co?)- Ocultar texto de la cita -
>
> - Mostrar texto de la cita -

Marczynski wydaje suie byc zwiazany z radiem POMOST z Arizony.
Radiem kieruje Wiktor Zolcinski.
W momencie klarownia sie sytuacji w PRL -- 'okragly' stol, wielu
dzialaczy Solidarnosci zaczelo sie jednoczyc przeciw Walesie.
Zolcinski byl jednnym z nich. Od ludzi tych dostalem ofete wlaczenia
sie w te nowa opozycje. Uznalem, ze to nie dla mnie.
Radio POMOST powstalo na zasadzie odpryskowej od wlasciwego POMOSTU
bez szczegolnej wrogosci.

s.

DonJose

On Aug 16, 2:21 pm, Kultur <kul...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> będzie nałożenie kontrybucji na Polskę w wysokości 65 miliardów
> dolarów w ramach odszkodowań za utracone mienie podczas II wojny

Po pierwsze, skad Jacek Marczynski wie, jakie bedzie zadanie Lee
Feinsteina. Po drugie, sadzac z biogramow, na ktore natrafilem, facet
z ta cala historia nie ma nic wspolnego. A po trzecie Polska, ustami
Profesora Wladyslawa Bartoszewskiego powiedziala zadajacym owych 65
miionow, zeby sie wypchali. (PRofesor Bartoszewski oswiadczyl to
delikatnie, ale zdecydowanie). Wiec wlasciwie, o co tutaj chodzi?

Panslavista

U�ytkownik "DonJose" <Don...@aol.com> napisa� w wiadomo�ci

O band� kr�taczy - ��cznie z Perwersore, kt�ry nie jest profesorem.

quark

On 17 ago, 22:18, DonJose <DonJ...@aol.com> wrote:
> delikatnie, ale zdecydowanie). Wiec wlasciwie, o co tutaj chodzi?- Ocultar texto de la cita -

> - Mostrar texto de la cita -

Sadze, ze Feinstein dostaje pozycje ambasadora za jakies tam zaslugi/
uklady a inni dopatruja sie w tym konspiracji.
Marek Brzezinski bylby tu przyjmowany zupelnie inaczej.

s.

DonJose

> s.- Hide quoted text -

Konspiracja owszem jest, ale tworzy ja nie Feinstein, lecz Marczynski.
Temu czlowiekowi bardzo zalezy na przekonaniu Hilary Clinton oraz
senatoriw, ze Polacy to antysemici.

andre...@yahoo.com

Jak i nowa Rzesze, jak historia dokumentuje.

Basia

On Aug 18, 6:34 am, DonJose <DonJ...@aol.com> wrote:

> Konspiracja owszem jest, ale tworzy ja nie Feinstein, lecz Marczynski.
> Temu czlowiekowi bardzo zalezy na przekonaniu Hilary Clinton oraz
> senatoriw, ze Polacy to antysemici.

Bardzo mozliwe.

Prosze tez zauwazyc ze temat ciagle naglasniany
jest szalenie jatrzacy, i sam w sobie pomaga kreowac
postawy anty-semityczne. Niepotrzebnie, bo przeciez
zasadnosc postulatow o odszkodowania jest raczej
zrozumiala w miare latwo.

Ta sprawe powinno sie zalatwic szybko.

Ustalic tylko ile, i komu (tutaj szkopul) ...nie jakies bajonskie
sumy ktore kraza w mediach, i ktore wiadomo ze sa przytaczane
raczej tylko dla wzmocnienia pozycji negocjacyjnej petentow,
ale rynkowo dyktowane sumy, z odtraceniem tego co wczesniej
ktos inny zainwestowal w te dobra.

Powtorze, szkoda ze nie probowano tego zalatwiac za
administracji Busha. Moze petenci nie chcieli wtedy,
trudno, zalatwic teraz jak najkorzystniej.

Basia

DonJose

On Aug 18, 7:37 pm, Basia <abjj...@sbcglobal.net> wrote:

> [...]
> postawy anty-semityczne.  Niepotrzebnie, bo przeciez
> zasadnosc postulatow o odszkodowania jest raczej

A wlasnie, ze nie jest zrozumiala. Pewni ludzie i pewne organizacje,
n.p. Claims Commission zadaja, aby Polska wyplacila im odszkodowanie
za majatek Zydow, ktorzy nie pozostawili spadkobiercow.

> Ta sprawe powinno sie zalatwic szybko.

Szybko oznaczaloby przekazanie sporych sum nieco podejrzanym
organizacjom

> [...]
> raczej tylko dla wzmocnienia pozycji negocjacyjnej petentow,
> ale rynkowo dyktowane sumy, z odtraceniem tego co wczesniej

No wlasnie: Komu i ile? 65 miliardow polozy budzet panstwa. A jak na
razie tzw. Claims Comission przeznaczyla lwia czesc tego, co otrzymala
od bankow szwajcarskich na oplacenie prawnikow i swoich urzednikow.

> Powtorze, szkoda ze nie probowano tego zalatwiac za
> administracji Busha.  Moze petenci nie chcieli wtedy,
> trudno, zalatwic teraz jak najkorzystniej.
>
> Basia

Jak na razie, zalatwiac nie ma z kim. A w dodatku w Polsce nie
przeprowadzono odpowiedniego ustawodawstwa. z Panstwem sadza sie
spadkobiercy, n.p. o. Joachim Badeni.

A co tutaj jest najistotniejsze: Lee Feinstein z tym wszystkim nie ma
nic wspolnego.

Alexander Sharon

"DonJose" <Don...@aol.com> wrote in message

---------

Oczywiscie, ze Lee Feinsten nie ma nic z tym wspolnego, ale komus w Polonii
zalezy na skompromitowaniu jego osobiscie, stad 'mianowanie' go komornikiem.
Dlaczego ty zas z kolei uwazasz, ze Claim Conference jest "podejrzliwa"
organizacja?

Piotr

On Aug 18, 12:47 am, "Alexander Sharon" <a.sha...@shaw.ca> wrote:
> [...]

> Wykladal prawo w George Washington University w
> Waszyngtonie i w City University of New York.
>
> Byl starszym doradca Madeleine Albright, kiedy ona

tej Albright ktora jako ambasador USA do ONZ uczestniczyla
w blokowaniu ONZ-towych prob zapobiegniecia Holokaustowi
w Ruandzie ?

I czy starszo doradzal jej zeby jako kierownik
Departamentu Stanu zignorowala usilne prosby
ambasady w Kenii o zwiekszenie ochrony ?
(prosby zostaly zignorowane, Al Quaida zaatakowala
ambasade, 212 zabitych, 4000 rannych)

Piotr

Alexander Sharon

"Piotr" <petr...@gmail.com> wrote in message

> [...]

...tej Albright ktora jako ambasador USA do ONZ uczestniczyla
...w blokowaniu ONZ-towych prob zapobiegniecia Holokaustowi

Tej samej

[...]

Doradzac mozna, ale nie kazdy slucha sie dorad czy porad. Co bys np nie
doradzil kochanemu panu Jozefowi R., i tak sie odbije jak groch o scianie.
Gluchy ten roSS chyba?
Co zas do Al Quaida na ambasade US w Nairobi to sie nie zgadza. Terorysci
byli zwiazani z egipskim Islamic Jihad. To oni wykonczyli w 1981 r. Sadata
Piotr

McGregor

kul...@gazeta.pl
> wrote

Co ty sie zalisz do p. Treli na Ross? Twoja sprawa, sam sobie
piwa nawazyles i sam je musiz pic....-;)))  Gdybys nie plul
inwektywami, nie wpychal  na sile tu zydowskich problemow
moze  mialbys spokoj. Ale ty jestes  "masochista" ...-:))

Miales odwolac swoje KLAMSTWA i Przeprosic -
Ty wolisz sie pienic i zapluwac  sciepe  i P{olakow.

Olo- sympatyku i gloryfikatiorze "bezpieczniejszej Rzeszy" hitlerowskiej -
bede pamietac, ze ty tak zwazasz by postingi twoje  mialy:

 "zplolwiek wspolnego z profilem tej  kulturalnej polskiej grupy?."

A moze powiesz, przy okzaji, co mialy - cytowane nizej, dwa twoje
KLAMLIWE postingi "wspolnego z profilem tej  kulturalnej polskiej grupy?.""

Newsgroups: soc.culture.polish
From: "Alexander Sharon" <a.sha...@shaw.ca>
Date: Wed, 08 Oct 2003 21:58:17 GMT Local: Wed 8 Oct 2003 22:58
Subject: Re: Prasowka    "Jacek Lipkowski" wrote
 > 8<<<<<<<<<<<<  sni
Ten Jerychiwski Ross to rzeczywiscie wyjatkowo pieprzeniety.
Gowniarz lazi z napisem "Jude raus", a Zydzi  maja sie z nim za to
jednac?  W morde go.
Rossizm, psia jucha. Jedrychowszczyzna.[copyright]
--
Alexander

***
Tu jest  wlasciwy opis  incydentu:

"Polak wywołał skandal na zawodach w Austrii
Marek Siwicki, Olsztyn   2003-10-05, ostatnia aktualizacja 2003-10-07 17:08

Z hitlerowską swastyką i napisem "Jude raus" na kurtce startował w żeglarskich mistrzostwach świata w Austrii reprezentant Polski ? młody żeglarz z Bazy Mrągowo

Incydent wydarzył się podczas mistrzostw świata juniorów w klasie 470 rozegranych na przełomie sierpnia i września w Neusiedler w Austrii. W regatach uczestniczyły dwie polskie załogi obie z Bazy Mrągowo. Były też m.in. trzy załogi z Izraela.

W ostatnim dniu regat 17-letni Emil Bałdyga wystartował w sztormiaku z namalowaną czarnym flamastrem hitlerowską swastyką i napisem "Jude raus". Kiedy to zobaczyłem, przeżyłem szok mówi Stanisław Mickiewicz, trener kadry klasy 470. W kilka sekund byłem przy jego łódce. Kazałem natychmiast zdjąć sztormiak. Chwilę potem podpłynął sędzia regat i oświadczył, że składa oficjalny protest. Skończyło się dyskwalifikacją Emila z ostatnich pięciu wyścigów i rozmową wychowawczą.
"

______________

Inne Sharonowe KLAMSTWO :

Newsgroups: soc.culture.polish
From: "Alexander Sharon" <a.sha...@shaw.ca>
Date: Thu, 12 Jul 2007 20:52:10 GMT
Subject: Re: Attention Mr. Sharon--your assistance is needed in grassing

Omni, unicorn, mclaren, mcgregor,jdr, :-) and several other are nicknames
used by the hateful paraplegic wheelchair bounded Polish retiree form
Scotland.

He is ex Polish KGB lower rank shethead and anti-Semite that has managed to
settle in Scotland thanks to his Polish commie security buddies. They
allowed him to leave Poland when no normal person had a chance to receive
passport - this only fact let you know about him a bit.
Alexander

***

Ale mnie intresuje cos innego. Jak to sie stalo, ze Sharonowej,
"dobrze prosperujacej " zydowskiej rodziny, w  mrocznych
 czasach stalinizmu - sowieci na Sybir nie wywiezli?
No bo reszte znamy z twojego  slawetnego opisu:

On Aug 19, 10:35 am, "Alexander Sharon" <a.sha...@shaw.ca> wrote:
> "DonJose" <DonJ...@aol.com> wrote in message

Po pierwsze, dlatego:

http://www.nytimes.com/2002/01/25/world/holocaust-claims-commission-falling-into-turmoil-over-finances.html

Po drugie, poniewaz posluguja sie zwrotem "Jewish property" - tzn.
pojeciem zbiorowym, ktore sugeruje, ze wlasnosc pojedynczych Zydow,
lub ich rodzin jest w zasadzie wlasnosci Zydow - jako calosci
imonolitu.

Whitfield

Najwyrazniej ma Pan klopoty ze zrozumieniem pojecia
"wlasnosci Zydow". Prosze sie udac do swego rabina,
by wytlumaczyl na czym polega wedlug Talmudu pojecie
"wlasnosci Zydow ". A w zasadzie trzeba bylo wpierw
zasiegnac opinii swego rabina przed wyslaniem swojej
wypowiedzi, ktora spora czesc spolecznosci zydowskiej
moze uznac za jej szkodliwa.

Uchylac uprzejmnie jarmulki - J.M.W.

DonJose

> [...]
> moze uznac za jej szkodliwa.
>
> Uchylac uprzejmnie jarmulki - J.M.W.- Hide quoted text -

U podstaw rozumienia prawa Europie lezy prawo rzymskie. W krajach
anglosaskich dochodzi do tego angielskie prawo obyczajowe. Talmud nie
odgrywa w tych systemach prawno-legislacyjnych zadnej roli.
Spolecznosc zydowska zdaje sobie z tego sprawe, w zdecydowanje
wiekszosci jest produktem tego systemu, w pelni zinternalizowala jego
zalozenia, a w dodatku Talmudu nie zna.
A co do Talmudu: To jest powiklany tekst, ktory zawiera wiele
twierdzen, ktore czesto wzajemnie sie wykluczaja.

DonJose

> twierdzen, ktore czesto wzajemnie sie wykluczaja.- Hide quoted text -

A'propos: Do jakiego rabina chodzili przeciwnicy planu Balcerowicza i
prywatyzacji, ktorzy narzekali i wciaz narzekaja na "wyprzedaz majatku
narodowego za bezcen".

quark

> [...]
> moze uznac za jej szkodliwa.
>
> Uchylac uprzejmnie jarmulki - J.M.W.- Hide quoted text -

(s)Malec? Od kiedy ty mowisz w imieniu rabinow?