Dolar 3.15 zlotego !!!

1 wyświetlenie

M.J.

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 07:37:4724.10.2008
do

Przed chwila!

M.J.

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 07:47:2824.10.2008
do
"M.J." <M.J.@yahoo.com> wrote in message
news:gAhMk.4688$c45....@nlpi065.nbdc.sbc.com...

> Przed chwila!

To jest blisko 60% spadek waluty w przeciagu 3 miesiecy
i juz chyba ponad 20% w ostantich dwu tygodniach!

NBP i pan Skrzypek mowil przed chwilenka ze nie przewiduja
interwencji w obronie zlotego. Osobiscie nie spodziewalem
sie interwencji, przypuszczam ze nie maja po prostu pieniedzy.

Ratuj sie kto moze!

M.J.

boukun

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 06:50:3424.10.2008
do

Użytkownik "M.J." <M.J.@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Przed chwila!

A pisałem wczoraj, żeby sprzedawać na gwałt złotówki. Jeszcze nie jest za późno,
choć już największy profit spóźnialskim umknął.
A NBP ustalono dzisiejszy kurs na 3,1303.

boukun

fatso

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 10:35:1724.10.2008
do

Mam nadzieje ze NBP wykorzystal prosperity na zlotowke i sprzedal tyle
ton zlotowek i obligacji ile rynek zdolal wchlonac. Byla to
niepowtarzalna szansa dla Polski pozbyc sie duzego farba dlugow.
No ale o tym my sie przeciez nie dowiemy. Bankowcy nie lubia wrzasku
wokol swoich interesow. Dlatego wlasnie glupie i nie na miejscu sa
podskakiwania Kaczorka z ta jego rada Gabinetowa wlacznie.

fatso

M.J.

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 14:08:1024.10.2008
do

Miala sie Ameryka rozlatywac, ...komusze mandaryny w Polsce, Rosji
i Chinach, juz rozsiadywali sie w fotelach do ogladania widowiska,
jak fajerwerkow ...a tu spektaklu nie ma, ...co zas widac to zlotowke
tracaca blisko 60% wartosci, rozlatujaca sie gielde w Moskwie, pobitego
rubla, i ciezko dyszaca burse w Shanghaju.

Malo tego, calemu swiatu raptem zachcialo sie niczego innego tylko
amerykanskich dolarow!

Co jest do licha? Moze znajdzie sie jaki dobry Ormowiec i wytlumaczy?

M.J.Galinski

boukun

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 13:16:0124.10.2008
do

Użytkownik "M.J." <M.J.@yahoo.com> napisał w wiadomości

To nier całemu światu, to "Bilderbergowie" kursy walut ustalają, żeby powielać
swoje miliardy, by móc niezakłócenie rządzić światem.

boukun

Andrzej Adam Filip

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 13:25:3424.10.2008
do
"M.J." <M.J.@yahoo.com> pisze:

W okolicach początku 2001 roku 1 USD *BYŁ* wart ponad 4.60 PLN.
W okolicach sierpnia 2008 roku 1 USD był wart poniżej 2.10 PLN.

Teraz (2008-10-24T19:20+02:00) 1 USD jest wart 3.01 PLN.

<demagogia> Może mi jakiś "głupszy od ORMOwca" wytłumaczy dlaczego USD
ma jeszcze tyle do odrobienia z tego co stracił na wartości za Busha2?
</demagogia

Strzeż się głuchego, niemego i kulawego.
-- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

boukun

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 13:28:3824.10.2008
do

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <an...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> <demagogia> Może mi jakiś "głupszy od ORMOwca" wytłumaczy dlaczego USD
> ma jeszcze tyle do odrobienia z tego co stracił na wartości za Busha2?

A dokładniej było mniej więcej tak, jak pisałem to dwa dni temu:

Polska wyje**** - Sprzedawajcie złotówki, SZYBKO!

Oligarchowie, rządzący światem wyjebali Polskę i inne nowo przyjęte do Unii
Europejskiej kraje. Premier Donald Tusk zapowiedział na poniedziałek spotkanie z
prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim, w celu omówienia spraw związanych z
obejmującym Polskę coraz większym kryzysem ekonomicznym. Będzie też chciał
rozmawiać na temat wprowadzenia w Polsce waluty Euro. He, he, he, gdyby jeszcze
miesiąc miesiące temu, jak euro było po 3,2 złote doszło do wymiany, to Polacy
by na tym najmniej stracili, a dziś jest już na jakąkolwiek wymianę za późno, bo
tego się nie da zrobić z dnia na dzień. Strategia masonerii jest taka, że kurs
"euro" za rok będzie wynosił ponad 8 złotych.

Dzisiaj byłem na mieście i w kantorze kurs skupu euro wynosił 3,7 złotych, a
sprzedaży 3,87 złotego. Gdybym miał więcej gotówki, natychmiast kupiłbym za nią
tyle dolarów ile się da. Dolar jest już najsilniejszy od dwóch lat i kosztuje
obecnie 0,7763 euro, tj. za euro na giełdzie płaciło się wczoraj o 22 godzinie
1,2843 dollara, a jeszcze 21 października w Tokio kosztowało euro 1,3335
dollara.
Dzisiaj NBP ustalił o 12 godzinie kurs euro na 3,8212 złote, a już o godzinie
12:46 na giełdzie we Frankfurcie euro kosztowało 3,97 złotego. Ci w kanotorach
to głąby jakieś, gdybym kupił po dzisiejszym kursie przy otwarciu kantorów po
3,87 złote euro, a najlepiej dollary po 2,80 złote, to w przeciągu paru godzin
miałbym na samym euro 10 groszy zysku (nie sprzedając go jeszcze po kursie skupu
kantorów).

Ktoś, kto obserwuje od dłuższego czasu kursy walut, powinien wiedzieć, że
dollara należało natychmiast kupować po pierwszych zapowiedziach kryzysu,
albowiem był on najtańszy w swojej historii i przekroczył swój historyczny słaby
kurs z lat pierwszej wojny seniora Busha w Iraku w 1991 roku, gdzie kosztował on
wtedy ok. 1,34 DM, tj. ok. 0,6851 euro za dollara (kurs wymiany DM na euro
1,95583), czyli teraz przed kryzysem był mniej więcej taki niski jak w swojej
historii w 1991 roku. Potem, oligarchowie chcąc zarobić dużą forsę by móc
swobodnie dalej rządzić światem, zdaje się w marcu 2002 roku wywindowali dollara
na 2,30 euro lub coś koło tego. Teraz należy się spodziewać, że będzie się
windować dollara na podobnie wysoki, jeśli na nie jeszcze wyższy kurs, bo swoje
miliardy masoni najwyższego wtajemniczenia będą chcieli w krótkim czasie
zwielokrotnić. A to oznacza, że i euro przekroczy swój historyczny kurs wobec
złotego ze stycznia 2004 roku ok. 4,8 złotego i dollar wcześniejszy rekordowy
kurs blisko 5 złotych, z marca 2002 roku.

Kto żyw i ma trochę gotówki, niech pędzi i kupuje dollary, bo choć już wielką
okazję stracił, to przed wymianą na euro może tylko zyskać, bo za rok, euro
będzie kosztować ponad 7-8 złotych, a dollar ponad 5 złote.

boukun

Olek

nieprzeczytany,
24 paź 2008, 16:03:5724.10.2008
do

"M.J." <M.J.@yahoo.com> wrote

> Ratuj sie kto moze!

O czym ty tu Galinski znowu pierdolisz ? Zaraz poszukam w
smietniku twoich reakacji na temat przyczyn spadku wartosci
dolara przez ostatnie kilka lat. Z drugiej strony, z gory wiem,
co mozna znalezc w smietnku podpisywanym koziolek matolek
Galinski.

Nowe wiadomości: 0