Michalkiewicz Żydem? Czy schizofrenia w USOPAŁ?

boukun

Absurd goni absurd. Wczoraj było to zapowiedziane przez Iran Air otwarcie
regularnego połączenia lotniczego między Teheranem i Caracas. I naprawdę
myślałem, że długo nic mnie tak nie zaskoczy. Jednak dzisiejsze odkrycie
zupełnie mnie powaliło z nóg.

Otóż nieszczęsny USOPAŁ, czyli założonona przez Jana Kobylańskiego,
latynoamerykańska organizacja pseudo-polonijna ma swój blog. A dokładniej, z
tego co się zorientowałem, to blog ten prowadzi Stefan Kosiewski, szef
jakiejś zaprzyjaźnionej z USOPAŁem kanapowej organizacyjki polonijnej z
Niemiec, mianujący się przedstawicielem USOPAŁ w tym kraju. Ma to chyba być
wyraz hołdu składanego Kobylańskiemu i jego stowarzyszeniu. Pełno w nim
kopii listów sygnowanych przez Kobylańskiego i jego ideologicznych
przyjaciół, informacji o działaniach USOPAŁ i innych podobnych mu
organizacji zrzeszających oszołomopolonusów. Którzy oczywiście wszędzie
widzą Żydów i zagrożenie dla Polski. I gdy piszę wszędzie, to znaczy to
naprawdę WSZĘDZIE! Bo właśnie przeczytałem tam, że Żydami są m.in. kardynał
Glemp, Roman Giertych, Janusz Korwin-Mikke i... Stanisław Michalkiewicz!

Wychodzi na to, że jedynym prawdziwym Polakiem w Polsce jest Andrzej Lepper.
Którego zresztą można zobaczyć na wspólnym zdjęciu razem z Kobylańskim i...
Nuncjuszem Apostolskim w Urugwaju, arcybiskupem Januszem Bolonkiem!

I to, muszę przyznać, był dla mnie kolejny szok. Bo o tym, że wokół
Kobylańskiego grawitują jacyś niekryjący swych
skrajnie-narodowo-antysemicko-oszołomskich poglądów księżule, wiedziałem.
Głupcy są wszędzie. Jednak że z tym bagnem, bo inaczej USOPAŁ nazwać nie
można, ma kontakty oficjalny przedstawiciel Watykanu bardzo mnie zaskoczyło.
I zasmuciło!

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że używam mocnych słów. Ale sprawa jest
poważna. Tego co wypisuje Kobylański i jego przyjaciele nie można już nawet
oceniać w kategoriach politycznego oszołomstwa, czy ekstremizmu. To raczej
materiał dla dobrego psychiatry. Zresztą przekonajcie się sami!

Swoistej schizofrenicznej pikanterii dodaje fakt, że ten blog ku czci USOPAŁ
znajduje się na platformie blox.pl. Należącej, jak wszyscy wiemy do Agory:
wydawcy - będącej wedlug Kobylańskiego uosobieniem wszystkiego co złe w
Polsce - Gazety Wyborczej!

Szkoda, naprawdę wielka szkoda, że Kobylański i jego organizacja wciąż są
postrzegane przez wielu latynosów jako reprezentanci Polski i Polonii.
Jeszcze gorzej, skandalicznie wręcz, że ten człowiek ma wciąż tak wielki
wpływ na aktualną polską dyplomację!

http://tierralatina.blox.pl/2007/02/Michalkiewicz-Zydem-Czy-schizofrenia-w-USOPAL.html

boukun

Kultur

On 29 Mar, 22:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> Absurd goni absurd.

Gość: solomon, i59f7cdb9.versanet.de
2008/01/19 01:27:46
Przeczytalem te strone, ale nie miala ona istotnego wplywu na moje
poglady. Sprawa antysemityzmu od lat mowiac wprost - nudzi mnie
smiertelnie, bo nie wierze, ze obecnie na swiecie rasizm jest jakims
znaczacym problemem (podobnie jak nie wierze w zagrozenie przez
wymyslona na potrzeby polityczne Al-Kaide). Jak ktos jest naiwny, to
niech tam sobie w te bajki wierzy. Natomiast uwazam, ze obecny rzad
postepuje podobnie, jak dawniej komunisci, czyli ze ma wrogie
nastawienie do Polonii. Mysle, ze glowna tego przyczyna jest fakt, ze
wiekszosc polonusow ma poglady prawicowe, a do tego dochodzi jeszcze
fakt, ze sa katolikami, co nie wystawia obecnemu rzadowi najlepszego
swiadectwa (szczerze mowiac zdradza jego poglady). Wyznaje zasade:
lepsza gorzka prawda, niz slodkie klamstwo, a milion slow nie jest
warte jednego czynu ("poznacie ich po owocach"). Roztropnosc nalezy do
czterech glownych cech chrzescianskich i nie zamierzam w tej materii
dac sie wyprzedzic przez liberalow, trockistow, masonow i ateistow.
Aha, charakterystyczne dla lewicowych blogow sa wystepujace tam
wulgaryzmy. De gustibus...

http://www.blox.pl/komentuj/tierralatina/2007/02/Michalkiewicz-Zydem-Czy-schizofrenia-w-USOPAL.html

boukun

Użytkownik "Kultur" <kul...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

http://www.blox.pl/komentuj/tierralatina/2007/02/Michalkiewicz-Zydem-Czy-schizofrenia-w-USOPAL.html
mnie stronie, moje przesłanie miało na celu zwrócić uwagę na temat.

boukun