Kim był ojciec Kaczyńskich?

boukun

Moja analiza z 18. kwietnia 2007 r.:

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/2a4f868249ab86ae/8f9c51f946df2a37?hl=pl&lnk=st&q=Kaczy%C5%84ski+a+Stolzman&rnum=8#8f9c51f946df2a37

Zastanawia mnie fakt, dlaczego media w Polsce nagłaśniają i podnoszą
temat pochodzenia narodowościowego liderzów PiSu i PO, a przez
dziesięć lat prezydentury Kwaśniewskiego i także obecnie skrywa się
fakt, że najbardziej tajemniczą postacią w rodzinie Kwaśniewskich ył
ojciec byłego prezedenta, Izaak Stolzman vel Zdzisław Kwaśniewski.
Czyżby operujący w Polsce Mossad uważał jednego syjonistę za
nietykalnego, a innych musi przywoływać do porządku. Kwaśniewskii był
lojalny i podporządkowany?

Niedawno także wspominałem, że media interesowały się pochodzeniem
dziadka Tuska, który wusługiwał się Niemcom w Wermachcie. Teraz do
porządku przywołuje się bliźniaków Kaczyńskich.

Lech i Jarosław rzadko chwalili się ojcem. Może dlatego, że jako tytan
pracy rzadko bywał w domu. A może z innego powodu.

Bo Rajmund miał współpracować po wojnie z PZPR organizując przy
Politechnice Warszawskiej 2-letnie kursy szkoleniowe. Dzięki nim
partyjni kacykowie mogli się legitymować dyplomami ukończenia studiów.
http://www.pardon.pl/artykul/1380/kim_byl_ojciec_kaczynskich

Niedawno także pisałem, że Żydokomuna IV RP ma się całkiem dobrze. I
gdyby nie układ z żydokomuną PRL, to Kaczyńscy na pewno nie byliby
dziś u władzy:

Najmniej znany z Kaczyńskich, "Po wojnie wstąpił do PZPR i był
działaczem tej partii w jej najgorszym okresie tj. przed 1956 r."
http://www.naszekaszuby.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=665&f...

Nie mogę znaleźć tekstu, o powiązaniach rodzinnych syjonistów z PiSu z
zniewieściałym działaczem PO, Bronisławem Komorowskim. Okazuje się, że
kolidacje rodzinne tych ugrupowań są bardzo wyraziste. Otóż Lech
Kaczyński poślubił Marię z domu Jaśkiewicz, która to była córką ciotki
Komorowskiego. I tak układ się zamyka.

Najlepiej jednak, o korzeniach syjonistycznej rodziny Kaczyńskich
opisuje pan Nowak:
Wg Lecha Kaczyńskiego jego babcia, ze strony ojca, Franciszka
Świątkowska, pochodziła z okolic Odessy, w tym powiecie urodził się
też Wilhelm Świątkowski... prezes Naczelnego Sądu Wojskowego PRL.
http://raportnowaka.pl/news.php?typ=news&id=176

Koalicja POPiSSLD.Żydzi-razem zdaje się być coraz bardziej wyrazista.
Teraz planuje, jak murzyna Leppera, który zrobił swoje, odsunąć od
władzy.

boukun

PS. Ciekawe opinie innych internautów:
Najmniej znany z Kaczyńskich

Wg.Kaczorów wszyscy wyjeżdżający za granicę w czasach PRL-u byli TW.
To jest kaczy dogmat. Więc jak to było? Poza tym w czasach gdy wszyscy
inni gnieździli się w M2, Kaczory żyły na TRZECH PIETRACH w M?.
Robole musiały też mieć niskie płace, aby Kaczory mogły za friko
studiować. Zgadzam się więc, że był to ustrój hołoty dla hołoty.
Autor: kaczy kuper

po co o tym piszecie. guzik mnie obchodzi gdzie jest ojciec kaczorów i
czy mu zapalą swieczki czy nie.
Autor: antypisior

Mieszkanie na Zoliborzu na 3 pietrach z balkonami. Hmmm, to nie byli
na pewno rewolucjonisci. To na pewno nie byli skromni na ten czas
ludzie...
Autor: kora

Całkiem przystojny p.Rajmund. Po kim blizniacy maja /własciwie nie
maja/urodę? Oraz wzrost?
Autor: Renata

Teaz niecierpliwie czekam na wspomnienia o ojcu prezydenta
Kwaśniewskiego.
Autor: lis

teraz już wiem dlaczego nie proponowano im współpracy ipodpisania
lojalki.Nikt nie śmiał ruszyć synów ideologa komunizmu.Latwo jest
teraz ścigać ludzi którym drogę do studiów i kariery otwierał
podpisany,czasami z fantazji papier w SB.
Autor: roman

popłakałem się.
Autor: max

No i bliźniacy to prawdziwi Palacy, a taki Tusk co może opowiedzieć o
swojej historii?
Autor: IGNAC

Ojciec komunizował-synowie dekomunizują.To jest git biznes z tego
można dobrze żyć.
Autor: alicja

No cóz, ładna historia.Szczególnie ten moment w którym ojciec cesarza
szkoli kacyków.Dobre.Teraz napiszcie coś o wuju Michnika.
Autor: rymgal

Trochę mało opisano "działalność" Rajmunda Kaczyńskiego w okresie
powojennym, szczególne jego "pracę" na PW. A to bardzo ciekawa sprawa.
Rajmund Kaczyński był czołowym funkcjonariuszem KC Polskiej
Zjednoczonej Partii Robotniczej, i to dodatkowo w jej najmniej
chlubnym okresie, to jest przed rokiem 1956. Tow. Kaczyński (ojciec)
prowadził - między innymi - przyspieszone kursy marksizmu-leninizmu na
Politechnice Warszawskiej, kształcące głównie frakcję w KC tzw.
Natolin (Moczara) czyli najbardziej twardogłowych członków PZPR.
Autor: ....

Mieli KAczyńscy szczęscie ze ich flagowy bulterier nie istnieje po
stronie PO inaczej pożarli by goprzeciwnicy a w sumie to facet
zapomniany przez synów i należałoby sie wsydzić ze człowiekowi któremu
tyle zawdzieczają nie potrafią oddać naleznej czci
Autor: Jerzy

A dzisiejsze Kaczorki za cholerę niepodobne do tatusia. Za cholerę.
Czy ktoś ma jakieś pomysły???
Autor: qwer01

Czemu znowu trwonicie dziennikarską energię na takie mało istotne
fakty?Dlaczego nie plujecie na dawnych "wyszkolonych" kacyków ze
zgniłego PZPR-u,t ych KOLESIÓW, KŁAMCÓW i innych ulubieńców
wspaniałego PRL-u,którzy okradali Kraj dawniej i robią to do dzisiaj
poprzez ciągle istniejące układy,spółki,prywatyzacyjne oszustwa
itd,itp? Zareklamujcie lepiej Polskę,wypromujcie młodych zdolnych
ludzi np; polskich Architektów Krajobrazu,którzy znaleźli się w
światowej czołówce BILBAOJARDIN 2007 i jak do tej pory nikt nie raczył
się tym faktem zainteresować.Budujcie,a nie rujnujcie mili
redaktorzy!!!
Autor: misiek

Za komuny wyjeżdżał do Anglii?I co,tak po prostu?Ciekawe byłoby poznać
jego teczkę.Na pewno miał założoną.
Autor: Marek

Hmm, słyszałem, że za komuny nie każdy musiał wyjeżdżać za granicę,
przymusu nie było, ale jak kto chciał wyjeżdżać, to musiał
współpracować... Czyżby niszczarki w IPN poszły w ruch? :-)
Autor: taziuta

zgodnie z poglądami synów, musiał współpracować z władzami PRL-u, bo
nie mógłby wyjezdżać.I taka jest prawda
anonim

A co wstydził sie kolegów, że się nie przyznawał???
Autor: Jędrek

Jak dziadek Tuska pod przymusem służył w wehrmachcie-było to złe i
naganne a jak tatuńcio
Kaczyńskich ochotniczo i ochoczo służył komuchom
to jest to dobre.Brawo Prawo i SPRAWIEDLIWOŚĆ!
Autor: realista

każdy miał ojca ,dajcie mu spokojnie spoczywać. Po co to wszystko
zajmijcie się lepiej sprawami dobrego gospodarowania państwem.
Modlicie się chodzicie do kościoła spotykacie się z księżmi czy oni
was uczą nienawiści do ludzi? A może to wielka chęć kariery i
pieniędzy,których ciągle wam mało? Was już nic więcej poza tym nie
obchodzi. Jedyną przyjemność sprawia wam podsrywanie kogo by to nie
było byle byłby to polityk .
Autor: ciocia34

Nu, to jakiej narodowości był szanowny tate, a jakiej mame?
Autor: Icuś

"jego kariera nabrała przyspieszenia. Wyjeżdżał na szkolenia do
Anglii. Był też na kontrakcie w Libii" na pewno był przeciwnikiem PRL-
u , tylko tacy dostawali paszporty
Autor: krzychu

ojciec na zdjeciu jes calkiem atrakcyjny matka tesz nie brzytka a to
dzieci w takim razie czy napewno sa ich
Autor: awqe

jakn by nie patrzeć to naprawde , Wielki Bochater . Można być tylko
dumnym , mając takiego Prezydenta i Premiera .przecierz ich ojciec to
budowniczy naszego obecnego Państwa .
Autor: edward

A co jest w teczkach IPN?
anonim
http://www.se.com.pl/se/index.jsp?place=mainLead&news_cat_id=1311&new...

fatso

boukun wrote:

Dzieki za link bohunie, Mamuska kaczynskich wyraznie w pierwszym
trymestrze ciazy, wyglada nader sexy, napompowana hormonami.
Ciezko jej pewnie bylo biegac po tym 3-pietrowym apartamencie.
Tatko Rajmund niczym mlody stachanowiec. Mam nadzieje ze sie przy
kopulacji nie nabawil strzykania w krzyzu.
W ogole to byly fajne czasy. Ludzie cieszyli sie ze wojne udalo sie
przezyc, celebrowali zycie plodzeniem dzieci. Nawet moj bat'ko rok przed
slubem
Kaczynskich przedluzyl linie rodu mimo swych 47 lat a mamuska, lat wtedy
bedzie 36 majaca, wygladala calkiem-calkiem. Tez zreszta oboje renegaci
bo Bat'ko w Stronnictwie Drzacych(SD) a mamuska w PPR/PZPR.
No, ja przez powyzsze bym dzisiaj nawet wojtem w Pomrocznej nie mial
prawa zostac!

fatso

boukun

Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Proszę zwrócic uwagę na mój geniusz polityczny i niesamowity zmysł
przewidywania. Tekst ten pisałem 18. kwietnia 2007 roku, a Leppera odsunięto
od władzy krecąc na niego intrygi chyba w sierpniu 2007 roku.

boukun

fatso

boukun wrote:

Kaczynski nobilitowany 1500 herbu Pomian

a wiec jakby co to Szlachta Mojzeszowa
(T.Gajl: Polskie Rody Szlacheckie i ich herby)

Bohunie, on przeciez Pan Brat z twoim Bublem herbu Abdank!
pewnie razem chamow, twoich przodkow, siwucha w karczmie rozpijali.

fatso, Szlachta Mojzeszowa, h. Ogonczyk(ale z moim ogonkiem jakos
rezakowi zdolalem uciec)

Andrew Karts

Podstawiasz go zatem teraz, wirtualnie :-)))

herrm...@aol.com

On Oct 6, 3:02 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]
Politechnice Warszawskiej 2-letnie kursy szkoleniowe. Dzięki nim
partyjni kacykowie mogli się legitymować dyplomami ukończenia

Bredzisz, Niedziwecki.

Po wojnie praktycznie nie bylo inzynierow.
Niemcy i Sowieci postarali sie o to.

Kursy 2 letnie byly dla tych, ktorzy byli po szkolach technicznych,
mieli praktyke i mogli przejsc na pozycje
zarzadzania, jesli dorobili dodatkowe punkty akademickie.
Absolwenci Szkoly Wawelberga, Panstwowej Szkoly Technicznej, tajnych
kursow Politechniki dorabiali sie tytulu inzynierskiego.
Jako technik i specjalista od uboju bydla raczej tego nie zrozumiesz.

s.b.