Kandydat Krzaklewski Klamie

0 wyświetleń

Stary Wiarus

nieprzeczytany,
4 sie 2000, 03:00:004.08.2000
do

Kandydat na Prezydenta RP Marian Krzaklewski klamie.
Klamie publicznie.
Lze jak pies.
Manipuluje i przeinacza.

Dowody? Prosze bardzo.

*******************
EKSPONAT 1.
Prosze przeczytac wzruszajacy list Krzaklewskiego do Polonii opublikowany
3 sierpnia 2000 w nowojorskim Nowym Dzienniku i dostepny w sieci pod adresem:

http://www.poloniamichigan.com/paszport_lustracja.htm#List Otwarty
Mariana Krzaklewskiego

(odnosnik ze strony http://www.poloniamichigan.com/paszport_main.htm)
*******************
EKSPONAT 2.
Prosze przeczytac zbiorcze wyniki glosowania w Sejmie nad represyjna nowa
ustawa o obywatelstwie Polskim, uchwalona 30 czerwca 2000 r. o godz. 10:24
stosunkiem glosow 386: 2. Adres wynikow w archiwum Sejmu RP:

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent&3&81&60
*******************
EKSPONAT 3.
A teraz prosze przeczytac imienne wyniki glosowania klubu AWS, ktory
glosowal za represyjna ustawa 158:1 Wyniki imienne sa tutaj:

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/InfoForPPID?OpenAgent&5276&AWS
*******************
Wniosek:

Marian Krzaklewski, zbawca Polonii od negatywnych skutkow ustawy o
obywatelstwie polskim przewyzszajacej swoja represyjnoscia gomulkowska
ustawe z 1962 roku, osobiscie glosowal ZA przyjeciem tej ustawy. Coz za
manipulacyjny skurwiel! Obrzydliwosc!!!

//////////////////////////////////////////////////

List Otwarty Mariana Krzaklewskiego do Polonii

Drodzy Przyjaciele,

Wobec pojawiajacych sie w ostatnim czasie
pewnych niescislosci i niesprawiedliwych ocen co do
stanowiska Klubu AWS wobec ostatnio
rozpatrywanej przez Sejm ustawy o obywatelstwie
polskim, pragne przedstawic moje stanowisko w tej
sprawie. W ustawie o obywatelstwie, nad ktora
prace sa juz na ukonczeniu, widoczna jest nasza
stala troska o losy Polakow na calym swiecie. To
prawda, ze w czerwcu Sejm uchwalil i przeslal do
prac senackich ustawe zawierajaca przepisy,
zgodnie z ktorymi obywatele polscy nie moga byc
uznawani przez wladze Rzeczypospolitej
jednoczesnie za obywateli innych panstw oraz ze za
poslugiwanie sie przez takich obywateli dokumentami
innego panstwa grozi grzywna. Te zapisy wzbudzily
niepokoj wsrod Polonii. Niektorzy z Panstwa obawiali
sie, ze odwiedziny ojczystego kraju moga byc
powiazane z jakims nieokreslonym ryzykiem i
trudnosciami. Tego, ze staniecie wobec koniecznosci
wyboru miedzy mozliwoscia podrozowania do
Ojczyzny a amerykanskim obywatelstwem.

Na przestrzeni lat wielokrotnie podkreslalem jak
wazne sa dla mnie, "Solidarnosci', ale i calej Akcji
Wyborczej Solidarnosc sprawy emigracji i Polakow za
granica. Kierujac sie ta wlasnie zasada,
wykorzystalem kolejny, senacki etap prac
legislacyjnych nad ustawa, doprowadzajac do
rozwiania watpliwosci. Z inicjatywy klubu AWS Senat
uchwalil poprawki, pozwalajace obywatelom polskim
na rownoczesne posiadanie obywatelstwa
innych panstw, co nie powinno wplywac na ich
prawa i obowiazki wobec RP, chyba ze umowa
miedzynarodowa, powszechnie przyjety zwyczaj lub
inne ustawy stanowia inaczej. Przepis o grzywnie
zostal skreslony.

Mam nadzieje, ze zalatwienie tej sprawy z
uwzglednieniem postulatow Polonii odbierzecie
Panstwo jako kolejny dowod na to, ze o Polonii nie
zapominamy, liczac ze wspolpraca pomiedzy nami,
ktorej piekne karty w historii najnowszej zostaly
zapisane zwlaszcza w trudnym czasie stanu
wojennego, bedzie nadal sie rozwijac przyczyniajac
sie do pomyslnosci Rzeczypospolitej.

Marian Krzaklewski

/////////////////////////////////////////////

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent&3&81&60
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/InfoForPPID?OpenAgent&5276&AWS

Wyniki glosowania nr 60, posiedzenie 81, pkt.12 porzadku dziennego
sprawozdanie komisji o projektach ustaw o obywatelstwie polskim
- trzecie czytanie

Dnia 30/06/2000, godz 10:24
Wyniki imienne pos˝ów z klubu/ko˝a AWS

Adamczyk Franciszek
Za
Adamska-Wedler El›bieta
Za
Anusz Andrzej
Nieobecny
Anuszkiewicz Krzysztof
Za
 Arciszewska-Mielewczyk Dorota
Za
Arkuszewski Wojciech
Za
Arndt Pawe˝
Za
Balazs Artur
Za
Barczyk Kazimierz
Nieobecny
Bartosz Waldemar Józef
Za
Barys El›bieta
Nieobecny
Barzowski Jerzy
Za
Berdychowski Zygmunt
Za
Bergier Józef
Za
Biela Adam
Za
Bielan Adam Jerzy
Za
Bielecki Czes˝aw
Za
Biernacki Marek
Nieobecny
Blecharczyk Marian
Za
Brejza Ryszard
Za
Brzeski Andrzej
Nieobecny
Brzeski Janusz
Za
Budnik Jerzy Feliks
Za
Buzek Jerzy
Nieobecny
Cegielska Franciszka
Za
Chmielewski Jan
Za
Chrzanowski Andrzej
Za
Chrzanowski Zbigniew
Za
Cygonik Grzegorz
Nieobecny
Cymaźski Tadeusz
Za
Czarnecki Ryszard
Za
Daszkiewicz Edward
Za
Dŕbrowski Józef
Za
Dembiźski Marian
Za
Denysiuk Zdzis˝aw
Za
Dykty Henryk
Za
Dziamski Leszek Franciszek
Za
Dzielski Kazimierz
Za
Eysmont Zbigniew
Nieobecny
Fabisiak Joanna
Za
Frank Wojciech
Za
Frŕczek Barbara
Za
GargaĘ Andrzej
Za
Giedrojç Roman
Nieobecny
G˝owacki Stanis˝aw
Za
Goliźski Marian Tomasz
Za
Goryszewski Henryk
Przeciw
Górny Józef
Za
GraĘ Pawe˝
Za
Grzonkowski Stanis˝aw Marian
Za
Za
Hall Aleksander
Za
Hausner Wojciech
Za
Iwanicki Stanis˝aw
Za
Jackowski Jan Maria
Za
Janiak Kazimierz
Za
Janiszewski Jacek
Za
Jankowski Maciej
Za
Janowski Gabriel
Nieobecny
Jaros Pawe˝
Za
Jaszewski Marian
Za
Jurgiel Krzysztof
Za
Kaczyźski Marek
Za
Kamiźski Krzysztof
Za
Kamiźski Mariusz
Za
Kamiźski Micha˝ Tomasz
Za
Kapera Kazimierz
Za
Kielian W˝adys˝aw
Za
Kie˝bowicz Wies˝aw
Za
Kilian Tadeusz
Nieobecny
Kleitz-šó˝towska Maria
Za
K˝ak Krzysztof
Za
Kobyliźska Zdzis˝awa
Za
Kolasiźski Marek
Za
Komo˝owski Longin
Za
Komorowski Bronis˝aw
Za
Korpak Józef
Za
Kozio˝ Andrzej
Za
Koęlakiewicz Miros˝aw
Za
Krasicka-Domka Zofia
Za
Kropiwnicki Jerzy
Za
Krzaklewski Marian
Za
Kubiak Dariusz
Za
Kukliźski Miros˝aw
Za
Kulas Jan
Za
Langowska Gra›yna
Za
Lewandowski Tadeusz Bernard
Za
Libicki Marcin
Nieobecny
Liszcz Teresa
Za
¸ŕczkowski Pawe˝
Za
¸oziźski Adam
Za
¸u›niak Karol
Nieobecny
Maçka˝a Tadeusz
Nieobecny
Maniura Edward
Za
Maźkowska Ewa
Za
Marcinkiewicz Kazimierz
Za
Markiewicz Marek
Za
Matusiak Ryszard
Za
Miodowicz Konstanty
Za
Misztal Stanis˝aw
Za
Mozolewski Józef
Nieobecny
Mroziźski Zbigniew
Za
Nieduszyźski Witold
Za
Niemiec Szymon Józef
Za
Niesio˝owski Stefan
Za
Niewiarowski Ireneusz
Za
Nowok Pawe˝
Za
Oksiuta Krzysztof
Nieobecny
Oraniec Jan
Za
Osnowski Andrzej
Za
Pa˝ubicki Janusz
Za
Pawlus Tadeusz
Za
Paw˝owski Waldemar
Za
Piŕtkowski Jan
Za
Piechowiak Grzegorz
Za
Pi˝ka Marian
Za
Piotrowski Leszek
Za
P˝a›yźski Maciej
Nieobecny
Polaczek Jerzy
Za
PoĘlednik Marian
Za
Poznaźski Kazimierz
Za
Pupa Zdzis˝aw
Za
Rejczak Jan
Za
Rokita Jan
Za
Rudnicki Maciej
Za
Rutkowski Roman
Za
Rybicki Jacek
Za
Rynasiewicz Zbigniew
Za
Ryszka Czes˝aw
Za
Schreiber Grzegorz
Za
Seku˝a Miros˝aw
Nieobecny
Senkowski Zbigniew
Nieobecny
Sikora Waldemar Mieczys˝aw
Za
Sikorska-Trela Ewa
Za
Skrzypek W˝adys˝aw Józef
Za
Smereczyźska Maria W˝adys˝awa
Nieobecny
Smirnow Andrzej
Za
Smoliźski Andrzej
Za
Sobierajski Czes˝aw
Za
So˝tyk Gra›yna
Za
So˝tysiewicz Marian
Nieobecny
Steinhoff Janusz
Za
Styczeź Miros˝aw Andrzej
Za
Swakoź Jacek
Za
Swoszowski Miros˝aw
Za
Szczot Jacek
Za
Szczygie˝ Mieczys˝aw
Za
Szelwicki Franciszek
Za
Szeremietiew Romuald
Nieobecny
Szewc Leszek Marian
Za
Szkaradek Andrzej
Za
Szwed Stanis˝aw
Za
Szweda Bernard
Za
Szymaźski Antoni
Za
Szymaźski Zbigniew
Za
Szyszko Tomasz
Za
Âmieja Krzysztof
Za
Ânie›ek Adam
Za
Tchórzewski Krzysztof
Nieobecny
Tomaszewska Ewa
Nieobecny
Tworkowski Jacek
Za
Tyczka Antoni
Za
Ujazdowski Kazimierz Micha˝
Nieobecny
Wachowska Urszula
Za
Walendziak Wies˝aw
Za
Walendzik Grzegorz
Za
Wasiźski W˝odzimierz
Za
Wawak Zbigniew
Za
Wawryniewicz Ryszard
Za
Wŕdo˝owski Stanis˝aw
Za
We˝nicki Tomasz
Za
Wiŕzowski Waldemar Bogdan
Za
Widzyk Jerzy Jacek
Nieobecny
Wojtczak Micha˝
Za
Wojty˝a Andrzej
Za
Woęnicki Andrzej Maciej
Za
Wójcik Dariusz
Nieobecny
Wójcik Marek Jan
Za
Wójcik Piotr
Za
Wójcik Tomasz Feliks
Za
Wrona Tadeusz
Za
Zajŕc Stanis˝aw
Za
Zakrzewska Jadwiga
Za
Zar´bski Zbigniew
Za
Z˝otowski Kosma
Za
šak Piotr
Za

//////////////////////////////////////////

Milej kampanii prezydenckiej wszystkim panstwu. Poznajcie sile Internetu.

--
Stary Wiarus
sta...@hotmail.com

Leszek Andrzej Kleczkowski

nieprzeczytany,
4 sie 2000, 03:00:004.08.2000
do
: *******************

[...]
: /.../
: Goryszewski Henryk
: Przeciw

Goryszewski na prezydenta!

Leszek
---
Smart questions to stupid answers
Pisz z sensem - rob dwie spacje po kropce

jasiek z toronto

nieprzeczytany,
4 sie 2000, 03:00:004.08.2000
do

Stary Wiarus wrote:

Dowody? Prosze bardzo.

[...]

Dàbrowski Józef

Za
Dembiźski Marian
Za
Denysiuk Zdzis½aw
[...]

Fràczek Barbara
Za
GargaÊ Andrzej

Za
Giedrojç Roman
Nieobecny
G½owacki Stanis½aw
Za
Goliźski Marian Tomasz
Za
Goryszewski Henryk
Przeciw
Górny Józef
Za

GraÊ Pawe½

Koêlakiewicz Miros½aw

Za
Krasicka-Domka Zofia
Za
Kropiwnicki Jerzy
Za
Krzaklewski Marian
Za
Kubiak Dariusz
Za
Kukliźski Miros½aw
[...]

¸àczkowski Pawe½

Piàtkowski Jan

Za
Piechowiak Grzegorz
Za
Pi½ka Marian
Za
Piotrowski Leszek
Za
P½a›yźski Maciej
Nieobecny
Polaczek Jerzy
Za

PoÊlednik Marian

Wàdo½owski Stanis½aw

Za
We½nicki Tomasz
Za

Wiàzowski Waldemar Bogdan

Za
Widzyk Jerzy Jacek
Nieobecny
Wojtczak Micha½
Za
Wojty½a Andrzej
Za

Woênicki Andrzej Maciej

Za
Wójcik Dariusz
Nieobecny
Wójcik Marek Jan
Za
Wójcik Piotr
Za
Wójcik Tomasz Feliks
Za
Wrona Tadeusz
Za

Zajàc Stanis½aw

Za
Zakrzewska Jadwiga
Za
Zar´bski Zbigniew
Za
Z½otowski Kosma
Za
šak Piotr
Za

//////////////////////////////////////////

Milej kampanii prezydenckiej wszystkim panstwu. Poznajcie sile Internetu.

--
Stary Wiarus
sta...@hotmail.com

==================
A kiedy zyd krzaklewski napisal czy powiedzial prawde?
Dawid zimmerman vel krzaklewski swoim listem otwartym
"narobil" na dywan Polakom zamieszkujacycm obce panstwa
i na dodatek grzecznie poprosil o papier...
===============
jasiek z toronto

spartan

nieprzeczytany,
4 sie 2000, 03:00:004.08.2000
do
Krzaklewski to "lgarz" i "piskorz"......... i  "Walesa-bis"......... i do tego "facet-pizda"....... o czym przekonalem sie o tym kilka lat temu, kiedy byl w Toronto.

Moj kolega dziennikarz jeszcze wtedy w niego wierzyl , ale nie wierzyl w to co mowilem wczesniej o Maniusiu.
Gdy go osobiscie zobaczyl i uslyszal wowczas uwierzyl.

Tam doslownie nie ma wsrod tych kandydatow na prezydenta  "Polaka z ikra".
Rzadza natomiast "stare uklady partyjne" i "porozumienia okraglostolowe".

Tam jeszcze najporzadniejszym jest  J.Lopuszanski, ale on musi miec "twardosc" i "zdecydowanie" jak w charakterze A.Leppera........... i oczywiscie poparcie i reklame Radia Maryja, ktore ma zasieg ogolnopolski.
Jesli mu to "radio" nie pomoze, to znaczy, ze tam juz sa Zydzi.
spartan
p.s.
Wyglada na to, ze L.A.Kleczkowski (byly sympatyk "Bolka") nie zyczy sobie mnie czytac....... i zalozyl blokade na moje listy.
Rowniez zauwazylem, ze nie ma moich nowych postow.

Leszek Andrzej Kleczkowski wrote:

[...]

LDenterint

nieprzeczytany,
4 sie 2000, 03:00:004.08.2000
do
><HTML><PRE>Subject: Kandydat Krzaklewski Klamie
>From: st...@zampolit.mil.pl (Stary Wiarus)
>Date: Fri, Aug 4, 2000 08:37 EDT

>Kandydat na Prezydenta RP Marian Krzaklewski klamie.
>Klamie publicznie.
>Lze jak pies.
>Manipuluje i przeinacza.

od kiedy to psy lza ?

Peter

nieprzeczytany,
4 sie 2000, 03:00:004.08.2000
do
Krotko wzrocznosc (pewnie nie wie ze jest cos takiego jak internet - u niego na
wsi tego nie bylo), arogancja i brak jakiej kolwiek inteligencji. Ale co mnie
dziwi najbardziej jak takie cos dostalo sie do wladzy (no ale tez wlasnie ogladam
"Nikodema Dyzme" w TV i zaczynam pojmowac:).

Pozdrawiam

Jdr

nieprzeczytany,
7 sie 2000, 03:00:007.08.2000
do
Przede wszystkim serdecznie dziekuje, ze w moim rowniez
imieniu pieknie Pan odpowiedzial M. Krakleskiemu,
na jego List Otwarty do Polonii. Ktorego - nota bene-
juz nie moge widziec na threads z 4/08/00.
Nie wiem czy tylko moj server szwankuje - ale juz tego
nie widze.
Zamiescilem wiec moja odpowiedz dzisiaj i ponizej.

Klamstwa Krzaklewskiego powinny byc publicznie
napietnowane.

Jdr

"Stary Wiarus" <st...@zampolit.mil.pl> wrote in message

Nowe wiadomości: 0