Hello....where RU guys?

yoojyim

Nov 24, 2011, 3:59:24 PM11/24/11
What a quiet SCH site? Tsis yog mej twb moog tebchaws Plog taag lawm
lov? Cov nam tsuv tum aws!! Lub caij nuav mas cov nyuas nkauj moob
plog mas yuav tau noj tau haus txaus sab heev. Peb cov txivneej moob
meskas los sav yuav ntev zog. Yawg saub yeej txawj tsim lub plajteb
nuav kuam zoo nyob heev.

DownUnder

Nov 25, 2011, 7:51:39 AM11/25/11
Xyoo no must be a record year for the Hmong overseas mus noj 30 tim
Nplog teb tag.

Ntawm peb lub zov luv nyob, xyoo no yeej mus coob kawg nkaus li
lawm...
Cov Hmong US mas hajyam mus coob, raws li kuv tau hnov.

But there is nothing special happening nyob tim Nplog teb nad, based
on what I just talked to some relatives in Laos... only that Dec 15 is
the starting of the Hmong NY in Laos....nothing special.... only
spending lots of money even though things are cheap but everything
required money and each trip, each person would spend no less that
couple of $K. So, this year, one thing is for sure....it would be the
BEST year for Laos to earn some real good income from the Hmong
"tourists"... with pockets full on green bills vs. those millions of
Back Packers who spend about $10/day... roaming across Laos.

The only different is that this year is the 1st year of the post-VP
period... and may be this is the reason that so many Hmoob are heading
back to Laos??? Some Jumbo must be almost filled with Hmong-US!!!

Nej cov nyob tim USA... does any one has any explanation for this
influx to noj 30 in Laos this years??

If any one is among those 1000's of Hmong heading for laos,,,, please
post to SCH your critical report of the pros & cons of this year
influx of Hmong tourist to noj 30 in Laos.. I really love to know.....
thanks..

du

nyujquslaug

Nov 25, 2011, 9:32:33 AM11/25/11
On Nov 25, 6:51 am, DownUnder <drpaosay...@gmail.com> wrote:
> On Nov 25, 7:59 am, yoojyim <yooj...@msn.com> wrote:

People (in MN & WI) were starting to go to Laos since the begining of
Nevember. Some of my friends are heading there and I was told they
have to stay over two months due to seat availability. There is no
seat to come back left between January if you book late during October
2011 to go in November. I don't know why people are flocked over there
and for what reason. Maybe to boost the Laos economy or just plain
dumb and stupid or have too much money to waste or to show off how
dumb they are so the young girls there can scam and con them 'till
their wallets are empty... may be just to lower their high blood
pressure and diabetic or gout? For whatever reason, if they are happy
then that's what it count. Have good trip, all.

Mouatony

Nov 25, 2011, 11:12:00 AM11/25/11
Tijlaug Dr. Pao,

Feem coob ce yog moog extend their long life xwb. Kuv xaav tas yij
meem moog es kom peb kwvtij Nplog hab Moob hos muaj economy zoo, tej
miv ntxhais Moob los kom ho tau motorcycle caij, tau khau laujsab rau,
tau khaob peeb pleev hab tau cellular phone nqaa. Vim le caag es Moob
tej ntxhais nyob San Neu, Oudomxay, Bokeo hab Luang Naa Tha tseem
tuaj tog kaab nyob ntawd kev freeway KM52 mas, vim Amelikas$, OZ$
hab EU$ xwb. Yuav muaj tej tug ntxhais Moob kws tau income txug ntawd
$2-3k ce kaav ib xyoo lawm, not bad at all.

Hmoob St. Paul

Nov 25, 2011, 12:03:14 PM11/25/11
Twb tau 2 xyoos lawm tsis tau rov mus. Xyoo no los pojniam txwv tsis
pub mus li thiab!!! Lwm xyoo tso, mam li mus tab sis cov yawg, laus
zuj zus ces tua phom tsis nrov lawm las as. Mos txwv los tsis muaj,
pom kiag tus mos lwj los nyem tsis taus phom li lawm es yuav ua cas
ma? Muaj tswv8 ho pab thiab saib.

idonotknow

Nov 25, 2011, 9:39:03 PM11/25/11
ua cas tseem yog hmoob st. paul thiab ne?? cas hais ze kuv vaj tse ua luaj thiab ne. tus no tsis txheeb los ntse yuav ze heev rau kuv lawm pob?

555
-idonotknow

DownUnder

Nov 26, 2011, 5:04:07 AM11/26/11
On Nov 26, 4:03 am, "Hmoob St. Paul" <hmoobstpaul2...@gmail.com>
wrote:
The TIME may approaching!!!
U better hurry up while you can... we do not live for ever and
like=wise... our personal performance.

I remember the conversation of two multimillionaire friends. One guy
is in his 90's. He spent lots of time looking at pornography magazine
and National Geographic....Some of his friends are really taken by his
change of behaviour... so one friend ask him,"Why?".
He said, "When you are as old as I am, no matter how much you like to
do those things... the only things you can do is just look at them...
'coz it ain't working any more and u ain't get to those places at my
age!"

cwjmem

Nov 26, 2011, 10:34:28 AM11/26/11
.

> The TIME may approaching!!!
> U better hurry up while you can... we do not live for ever and
> like=wise... our personal performance.
>
> I remember the conversation of two multimillionaire friends. One guy
> is in his 90's. He spent lots of time looking at pornography magazine
> and National Geographic....Some of his friends are really taken by his
> change of behaviour... so one friend ask him,"Why?".
> He said, "When you are as old as I am, no matter how much you like to
> do those things... the only things you can do is just look at them...
> 'coz it ain't working any more and u ain't get to those places at my
> age!"

he he he, yog lawm laiv, tos li sawv daws pheej mus nrhiav zaub mos
noj tag zog nyob rau lostsuas teb. Kuv ces kuv lam mus noj cov nyuag
zaub seem, zaub nkauj fa nyob rau teb chaws no. Cov ua tsis hnav ris
"xisliv" xwb!!

Xavzoo

Nov 27, 2011, 8:12:55 PM11/27/11
On Nov 25, 6:51 am, DownUnder <drpaosay...@gmail.com> wrote:
DU,

Xyoo no kwvtij Hmoob yeej mus coob kawg rau Lostsuas, tej me phoojywg
los mus coob, kuv thiab tabzag wb npaj tau lig zog xwb twb nrhiav tsis
tau rooj mus thiab los raws siab xav ces cia li ua siab tsis mus. Yog
mus tau yeej tseem yuav mus xyuas qee yam li tau thab thab Yong lawv.
Koj puas muaj feem tshawb tau tias xyoo no kwvtij Hmoob txawv tebchaws
mus rau Laos sijhawm noj tsiab pebcaug muaj npaum li cas leej?

nyujquslaug,

Tej kev mus tsham (vacation) ces yeej tsis tshua muaj ntaus qhov rau
yus kwvtij Hmoob xav mus txawm mus Fabkis, Australia thiab China rov
los los yeej tsis daws tau lub siab nqig, ntshe yuav yog vim yus lub
me tsho tsuj tsho npuag xeeb tim Laos nawb, dhau li ntawd los kuj muaj
ntau yam txhua tus neeg mus sab txawv teb chaws mus muaj feem fim tau
kev lomzem. Tej xyoo koj mus, tej xyoo kuv mus ces sawvdaws kuj ho mus
tau uake coob coob xwb. Nyiaj txiag sawvdaws yeej tsis muaj npaum li
twg tabsis kuj yog yam khwv tau thiab yog ib yam los reward yus tus
kheej ces txawm yuav siv qig npaum cas los txaus siab. Xav tias tej
tus neeg nws tsuas muaj qhov npausuav ntawd lawm xwb ces nws yeej yeem
ntxeem raws kom cuag.

Mouatony,

Vim lub teb chaws tsis muaj chaw khwv nyiaj txiag, txawm leejtwg nquag
npaum cas los tsis khwv tau nyiaj txaus siv thiab tsim nyog ua lub
neej, tej tub thiab ntxhais thiaj yuav tsum tau txiavtxim siab ua
txhua yam kom ntxeem yeej rau txoj kev noj nyob thiab ua neej rau ntu
dej hlob. Yog kuv nyob tim Laos thiab pooob rau txoj kev txomnyem,
yeej kawg ua txhua yam tsuav yus tig tawm cev. Txawm yog koj los kawg
yuav tau tuaj mus zov liab txoj kab thiaj yuav de tau txiv noj, tsis
noj los yuav tuag tshaib ces kawg noj mus kom nyob dhau hnub no rau
tagkis. Hmoob kev vammeej ces yog pib ntawm tej no tuaj xwb ntag, peb
sawvdaws tau pom los txhob txob thuam, peb nrog hlub nawb..

Hmoob St. Paul,

Koj mas txawj tham tshajplaws, tsim nyog yuav tau kwm kiag txoj kev
npausuav kom daws tau txoj kev nqhis ua tuaj tham laug niaj laug xyoo.
Kuv xav tias koj tseem yuav nyob hnub nyoog laus heev vim koj lub
xeevxav healthy heev.

Cwjmem,

Koj ces tejzaum tus ntsuj mus qaug rau tim China lawm thiaj tsis seev
txog sab Laos xwb, txhob yog li mas tejzaum koj haj muaj lus tham
qhuas txog. Txhob maj cais tshwj vim yus lub caij nqhis tej me zaub
iab uas thaum yau ib txwm tsis nqhis tseem yuav los txog.

X Z

cwjmem

Nov 27, 2011, 10:57:56 PM11/27/11
xyov li tiag, cov tuaj rau hauv nite club twb tsis nav ris xivliv tuaj
ntawm ho tsis tham es tseem yuav mus tham cov niag poj hmoob nyob rau
saum roob yaj sab uas tsis da dej li, yog ntuj rov teb rais lawm tiag
pob!

tou

Nov 28, 2011, 11:33:15 AM11/28/11
> pob!- Hide quoted text -

xyov li tiag, cas twb tsis tau npaj los lub caij twb los txog. Cas tau
ob xyoo nos zoo li tsis tau nyob kiag li lawm.
tseem xav tias yuav npaj mus xyua yus tej nyuag qub tebchaw los npaj
tsi tiav li. Kuv li ces nyuag passport twb expired lawm thiab tiag.
Uaib cas sijhawm yuav mus ceev ua luaj, nag mos kuv tseem mus tsawb
pom cov duab ua thaij thaum 2000 los lawm cas zoo li yus tseem hlua
thiab sov, cas niam no zoo li tsis muaj zog pigtsawg lawm laiv, pua
yuav mus xyuas tau tej qub tebchaws lawm mad.
Yog phoojywg nej leej twg mus xyoo no ces lam ua si phawj peb thiab
nawb.

DownUnder

Nov 28, 2011, 12:09:11 PM11/28/11
Xavzoo,,,

Tsis paub tseeb txog cov Hmoob mus noj 30 nyob Laos xyoo no. Yav dhau
los, tej xyoo twb mus txog li 30,000 leej... tejzaum zoo no yuav yog
record number, raws li tau no. Leejtwg los yeej muaj kwvtij neejtsa
yuav mus Laos xyoo no.. ntawv kuv lus zov kuv nyob ntawm no, peb muaj
Hmoob txog 900 leej... Tsis ntej los no, peb ua mov noj, huis sawvdaws
tuaj kom, tabsis yeej tuaj tsis puv ib lub nrooj noj mov li lawm!!!

Cov tab tom npav sawv kev kuj tseem coob leej kawg thiab.

Tabsis yam li cov NploojTsawb ho tsis mus coob xyoo no raws li cov
neej tuaj tom kuv lub Clinic. Niam xyoo, kuv yuav tau npam tshuab
vaccination rau cov mus holiday ntau tsawv... tabsis xyoo no ho tsis
muaj neeg mus coob npaum li yav dhau los...

Lino... feencoom nyob Loas xyoo no yusv yog cov tourists Hmoob coob
tshaj plaws. Cia kuv mam tauag qab saib puas paub tiab muaj coob npaum
licas tiag.

Licas los... Lao economy thiab Hmoob Nplog cov tseb mas yuav raug book
tag ... tau ob peb xyoo dhau los, Hmoob cov tsheb npav tos cov Hmoob
lwm tebchaws yeej xeb-xeb tag .. tabsis xyoo no mas...ho yuav tsis
muaj tsheb rau siv!!!

du