Ua Muaj Qee Tus Meskas Yuav Ntxub Hmoob Ua Luaj Li

tuamlijkoob

Nov 10, 2011, 9:51:00 PM11/10/11
Racist Phone Calls for Hmong City Council Candidate in Minnesota
by Jorge Rivas ShareThis | Print | Comment (5)
Thursday, November 10 2011, 4:24 PM EST Tags: Hmong, Minnesota

http://colorlines.com/archives/2011/11/listen_to_crazy_racist_voicemail_for_hmong_city_council_candidate_in_minnesota.html

Bee Kevin Xiong is a Saint Paul father of three who’s running for City
Council and happens to be Hmong. Recently, Xiong got a racist and
hateful voice mail from a resident that lives in his district. “You
are Hmong, and I don’t understand why you people think you can take
the state of Minnesota over like this,” the angry caller said.

Xiong’s platform isn’t very different than any other candidate running
for city council — he wants to lower crime rates, lower property taxes
and even promises working toward getting people’s foreclosed homes
back. “My platform is putting people first. I treat people with
fairness, respect and dignity,” Xiong’s campaign website reads.

The angry caller wants none of it and he’s seems to be angry about
everything, but really it’s all mostly fueled by racism. Transcript as
follows:

Hello. I just got your flyer. I’m a house owner and property owner of
the city of St. Paul, and I know a lot of people who would not vote
for you. You are Hmong, and I don’t understand why you people think
you can take the state of Minnesota over like this. We would never
vote for you. You all do everything to have the Hmongs come over in
the city of St. Paul. You’ve taken over the state of Minnesota
practically, and we don’t agree with that. The only people that’s
going to vote for you is the Hmong people. I don’t understand why you
guys throw this stuff out and you think you can, what… You own your
own businesses, and you do your own businesses, and you purchase
things from your own businesses. You buy Toyotas and you buy Hondas —
what, because you guys can’t fit inside a Cadillac or truck or
something? We don’t understand that. You’ll never make it to council…
with the people in Minnesota. So don’t send your shit over here, I’m
telling you that. Fucking Hmongs.

cwjmem

Nov 10, 2011, 11:14:34 PM11/10/11
On Nov 10, 6:51 pm, tuamlijkoob <tuamlijk...@hotmail.com> wrote:
> Racist Phone Calls for Hmong City Council Candidate in Minnesota
> by Jorge Rivas ShareThis | Print | Comment (5)
> Thursday, November 10 2011, 4:24 PM EST Tags: Hmong, Minnesota
>
> http://colorlines.com/archives/2011/11/listen_to_crazy_racist_voicema...
Zoo heev nawb, yog hmong lub koob meej, hwjhuam los txog lawm laiv.
Tawm plaws xwb ces lwm haiv neeg ntshai tag. Hmoob yuav muaj suab nto
be lawm tiag tiag laud!!!!

Tony

Nov 11, 2011, 5:31:14 AM11/11/11
Tsi txhob rawm maaj chim losyog zoo-sab. Yaam kws peb Moob ua yog
yaam kws ndlwg rovqaab lug rua ntawm peb Moob xwb. Huv yug
tsevtuabneeg, cuab kwvtij, ceg neejtsaa, hab lub zejzog los yeej zoo
tuabyaam nkaus. Has txug huv lub zejzog ces, peb yeej tsi pum hastas
peb ua le caag. Yawm Meskas ntawd saib tuaj rua ntawm Moob ces pum le
nwg has ntawd. Ntawm peb Moob, los yeej muaj cov tuabneeg kws pum le
yawm Meskas ntawd pum hab. Tej ntawd txhajle ua rua peb tsi muaj txuj
kev koom teb, koom sab, hab koom ua neej uake.

Nwg nuav kuv tsi tawm heev pestsawg lawm. Tamsis, thaus kuv tawm, kuv
pum Moob cov tsheb mas yeej zoo heev, kim heev, hab ruaj kawg le. Kuv
kuj xaav tsi thoob le hab. (Kuv kag los, kuv yeej caij tsheb Toyota
xwb vim nwg kaav ntev hab qub lawm los kuj tsi tuag-tuag heev). Qhov
ntawd yog qhov kws tej tug Meskas tsi pum le peb Moob pum. Dlhau le
ntawd, peb Moob ua dlaabtsi los yeej voobnthwv xwb. Thaus peb ua le
ntawd ces txhajle ua rua tej tug Meskas zoo le ntawd ceeb (shocked).

Yug paab tuabneeg coj txawv es yug yuav hastas yug zoo le luas
(Meskas) hab, leejtwg txhajle yuav pum le yug pum hab xaav le yug
xaav? Lawv le Blong Xiong kws sistw yeej rua Fresno ntau xyoo dlhau
lug lawm, kuj yog muaj Mev pov suab rua hab es txhajle yeej. Tamsis,
CA yog lug xeev kws muaj ntau hom tuabneeg nyob es luas pum Moob txawv
le cov xeev kws muaj dlawb nyob coob.

yi...@charter.net

Nov 11, 2011, 8:01:30 AM11/11/11
Tus Mis Kas ntawd twb tsis npaum li Hmoob sib ua plaub rov rau Hmoob
os... Hmoob tseem sib ntxub tshaj ntawd...

Yaj Tshaj Koob

Nov 11, 2011, 8:44:17 AM11/11/11
On Nov 10, 8:51 pm, tuamlijkoob <tuamlijk...@hotmail.com> wrote:

Tuamlijkoob,

Neeg tsis txawj sib hlub li Hmoob ces nyuam qhuav ntxim thiab haum
qhov uas Hmoob nyiam kawg.

> Racist Phone Calls for Hmong City Council Candidate in Minnesota
> by Jorge Rivas ShareThis | Print | Comment (5)
> Thursday, November 10 2011, 4:24 PM EST Tags: Hmong, Minnesota

Qhov yuav ua kom tau rau Hmoob kom luag neeg ntiaj teb saib taus yus,
qhov ntawd mas Hmoob tsi ua li lauj!!!, Hmoob tab sib txeeb noj sib
txeeb haus luag tej nyuag mov tseej uas luag twb tsi noj lawm xwb ces
kuj zoo li no, twb yog luag cov neeg muaj teb chaws zoo kawg thiaj
nyuam qhuav hu tuaj hais li no xwb, yog Hmoob mas tseem tshaj lawv
lawm ntau. txhob tu siab luag yuav ua kom Hmoob txawj xav thiab txawj
sib lub zuj zus tuaj xwb.

Qhov luag neeg ntiaj teb yuav saib taus Hmoob tsis ntxub Hmoob ces yog
Hmoob yuav tau los sib koom tes los daws tso peb tus me nyuam Hmoob
uas tseem noj nplooj hmab nplooj ntoos, tuav Hmoob lub kees tiam zwm
txwv tos Hmoob kom Hmoob peem tsheej mus ua ib haiv neeg zoo li luag
neeg ntiaj teb tiag tiag lawm mas "Hnub Ntawd Lau Peb Xav Kom Luag
Neeg Pej Kum Haiv Ntxub Hmoob Los luag Yeej Yuav Tsis ntxub Hmoob li
lawm nawb" Ho yog xij niaj hnub pom Hmoob sib txeeb mov txeej noj rau
ntawm luag tej qab vag tsi taug li niaj hnub no xwb ces peb yeej yuav
pom luag txob thuam thiab ntxub yus tus Hmoob tas li xwb mas cov npoj
yaig kwv luag.

Kev sib txeeb mov txeej noj yog dab tsi? Nws yog sib txeeb nyiaj noj
hauv tej koom haum thov khawv xws li Lao Family thiab lwm lub koom
haum mus rau Hmoob tej kev noj PEBCAUG tsi muaj caij ntawd puav leej
yog txoj kev sib txeeb noj mov txeej ntawm luag tej qab vag tsi taug
ntag.

Hmoob lub kees ntiam zwm txwv tseem nyob tos Hmoob, kav tsij los sib
pab sib txhawb kom Hmoob ciaj Haiv kom luag neeg ntiaj teb saib taus
Hmoob nawb peb ib tsoom Hmoob. Tsi txhob niaj hnub chaws luag qab rooj
plawv plaws li niaj hnub no lawm, yus niaj hnub chaws plawv plaws hauv
luag qab rooj xwb los cov txawj ntawv meskas mas tseem niaj hnub khav
txiv sib xyuam phaj rau tom luag lub rooj ntaub rooj ntawv nom, luag
twb ntxub yus txaus lawm los tseem ua tau tej yam niag txaus txaus
ntxub li hais los ntawd thiab ces luag pom yus tus Hmoob lub ntsej
muag tshwm mas txaus luag ntxub tiag tiag li. Txawj ntawv tsi yog
txawj los sib pab kom ciaj haiv ho, tsuas yog txawj los sib txeeb noj
txawj los sib haus luag tej qub mov txeej ua plaub ntug loj. peb twb
pom cov Hmoob uas ua plaub ntug loj rau tom nom lub rooj noj ntawd
puav leej yog cov txawj ntawv thiab cov thawj ua nom yav tag lawm xwb,
tej pej xeem Hmoob txhua tus puav leej yog neeg zoo nyob tus yees tsi
muaj plaub ntug dab tsi.

Cov neeg tsi nrog luag muaj teb chaws tsi paub txog txoj cai kev ua
neej ua neeg mas muaj plhus muaj ntsej muag ua tau txaus ntxub li uas
ntau tus Hmoob txawj tau ua yav dhau los lawm tiag tiag li tiag. Thov
Hmoob cov tub ntxhais txawj ntawv ho pab txawj txaj qhov muag tsi
txhob sib txeeb noj mov txeej heev heev lawm nawb mog. Xam ua nom ua
tswv ces sib pab kom Hmoob muaj av nyob ua Hmoob tug ces leej twg ntse
ces tawm plaws tuaj khav txiv nws tsim nyog ua yam twg yuav tau ua yam
ntawd ntag.

YTK

All4One

Nov 11, 2011, 10:16:25 AM11/11/11
Cov phoojwyg s/d......nej tsis txob worry txog thaub RUAM no....Nws
tsis important dabtsi.....He's probably on crack, blowing his steam
like a little insecured boy and he thought he can INTIMIDATES "the
Hmong" with a phone call>? If anything, he's probably very very
SCARED of what the Hmong American are capable of achieving. You
see...this dude's remarks reminds me of pre-Vang Pao's time in Laos.
This is how the lowland Lao treated pebhmoob when we first moved down
from the mountains and settled in the lowland with the lao and compete
with them. Look at us after 35+ years and how much we've
accomplished?

We're dealing with the same scenario all over again, but in a
different country and with a different system. So don't worry about
this one LITTLE man's phone call...it's actually refreshing to see a
NEW perspective from a non-hmong about Hmong American competing for
public positions in mainstream society. I'm actually thought the dude
was funny. LOL...His call lacks any credible reason/definitive
explanations as to why he opposes a Hmong City Council candidate? I
mean...what does driving Toyotas/Hondas have to do with the election?
Millions of American drive Toyotas and Hondas...(he probably drives a
FORD or something) nonetheless, dude like this guy simply give us the
more reason to solidify our UNITY as a community. Nws/lawv yeej kind
of ntshai tsa Hmong meskas hos tau los ua lawv tus thawj City Council
Man es nws thiab li tuaj hais li no rau pebhmoob kos yog peb siab me
ce peb ciam li tsis compete nrog lawv lwm zaus lawm xwb. Tsis muaj
qua dabtsi os cov yawg. Business as usual.

Jim
Message has been deleted

Ya

Nov 11, 2011, 11:17:29 AM11/11/11
cov yawg, xob xav ntau...from the look of it:

tus meskas no hais ncaj dua tus hmoob candidate laiv...nej puas pom li
kuv pom? nej rov mus nyeem dua meb.... everything tus meskas hais
yeej yog lus...he/she would never vote for the mong guy...who does he
think he is...coming to St Paul thinking mong could take over the
city. tej lus no, i do not consider racism...i consider this to be a
very helpful message for Kevin....and i am happy that tus meskas no is
very clear--KEVIN IS NOW, VERY AWARED OF THAT...SO HE IS
PREPARED...and shoudl be very well prepared and/or should know how to
prepare his race.

kevin, however, said "“My platform is putting people first. I treat
people with airness, respect and dignity,” .." com'on, tej lus no yog
lus menyuam yau xwb laiv, hais los ntxiag pejxeem xwb ne...lug dag
xwb....hauv ntiajteb no, it is not going to happen anytime
soon....everyone knows that...politicians are the scum of earth when
comes to using beautiful words to embellish his image so he/she could
win. NO WONDER MESKAS NTSHAI......HAHAHAHAAHAH....

yaweh

All4One

Nov 11, 2011, 11:52:10 AM11/11/11
LOL @ Yawh.....agree with your last comment about politicians in
general....LOL,. May he who lie the BEST/WORST wins! lol

Jim

John

Nov 12, 2011, 8:47:09 PM11/12/11
On Nov 10, 8:51 pm, tuamlijkoob <tuamlijk...@hotmail.com> wrote:
> Racist Phone Calls for Hmong City Council Candidate in Minnesota
> by Jorge Rivas ShareThis | Print | Comment (5)
> Thursday, November 10 2011, 4:24 PM EST Tags: Hmong, Minnesota
>
> http://colorlines.com/archives/2011/11/listen_to_crazy_racist_voicema...
Mr. Bee Kevin Xiong,

Welcome to the world of politic and being a Hmong Minority. If you
think that what this White Man said to you is harshed, then you better
quite. I would imagine that the road ahead is 10 harder. White
people always trying to be nice but they always look for ways to stack
you in the back. These thing happen every day in the work force. If
you don't believe me, go ask you fellow Hmong brothers and sisters.

JY

beemou...@earthlink.net

Nov 12, 2011, 9:38:59 PM11/12/11
> JY- Hide quoted text -

Yawg Mekuj no tib tsis tau phem baum lis Hmoob. Yawg tsua lived voice
massege xwb. Hmoob ces yeej va bullet tuaj rau yus lawm. Ua siab loj
thiab yuav tau nom ua nawb.