Vimhlub vs Vajncuab

nyujquslaug

Vimhlub,

Kuv saib mas zooli leej twg hais txog vp ces koj muaj ntshav-siab. Kuv
paub tias koj txheeb-ze vp. Koj hais lus nyhav-heev rau Vajncuab vim
koj tsis xav kom Vajncuab open vp's pandoras box tsam ho tsw thoob-
zej, thoob-zos. Tabsi Vajnuab cov lus yog kev tseeb raw li muaj nyob
ntuj yag tag. Txhob lam cem-cem Vajnuab tsam ho yog kojniam, kojtxiv,
los yog kojtxheeb, kojze laiv. Yog koj xav paub txog keebkwm yav tag,
koj yuav tau mus noog Vajncuab laiv vim koj hluas-hluas koj tsuas paub
lus Mekas xwb hos kev nojteb, nojchaw yav tag koj tsis paub npaum yawg
Vajnuab laiv. lol

vimhlub

Koj xav tias kuv tsis paub niag vajncuab ntawd no? Lawv cov Hmoob Vaj
naj nyoo ntawd kuv paub zoo los mas. VP tuag lawv ces nws tsis tau
noj tau haus lawm ces nws thiaj li ua dev liam li ntawd lawv xwb.
Niaj hnub no yawg txog twg los lawv tsis hu yawg noj mov lawv ces yawg
thiaj li tuaj hauv no seb nej puas qhuas yawg xwb.

Kuv pom tias nej coob tus hauv no twb hais lus saib tsis taus yawg
kiag li los yawg twb tsis paub li nev. Kuv thiaj li cheem tias koj
yawg tsis txhob sij rhuav yawg tus kheej ntxiv lawm no xwb.

Hais txog VP, kuv xav tias peb Hmoob txhua leej txhua tus yeej txheeb
nws tag tus. Coob tus Hmoob tau noj ntawm VP lub tswv yim los lawm.
Cov ruam ces VP tuag lawm nws thiaj li hnyo xwb. Cov uas yus nom tuag
es yus hnyo ces ruam kawg nkaus. Hmoob tsis siv cov zoo li ntawd lawm.

Mouatony

bawg Vimhlub,

Es koj has Moob Vaaj Najnyoog nuas yog koj has Vang Nou los?. Qhov
Vang Nou has ntawd yog cheem FGVP xwb od es luas tsi has nuas ce zoo
luas has nuas ce txawm yog dlev lam ( dev liam ). Peb xob has lug le
cov kws thaum nyob tim Longcheng hab Samthong es yog luas ib nyuas
qheb cauj nuas ce meeg 18 tawg nrov poog taag lod.

MT