Capt. Kong Le

zajlaug xyoo

Nov 19, 2015, 9:37:17 AM11/19/15
Any one know where is capt. kong le is? is he still alive if so where?
any contact infor. I would like to do some interview.
any information would be great appreciate.
zajlaugatgmail.com

yingb

Nov 19, 2015, 1:21:19 PM11/19/15
zoo li nws twb passed away lawm os

Vaj Ncuab

Nov 19, 2015, 10:05:00 PM11/19/15
On Thursday, November 19, 2015 at 8:37:17 AM UTC-6, zajlaug xyoo wrote:
Zajlaug;

Luag tus hlob (Capt. Kong Le or Maj. Gen. Kong Le) twb tag sim neej tau ib xyoo tawm no lawm (January 17, 2014) nyob rau Fabkis teb. Ib tug uas xav tias yuav teb tau koj cov lus nug mas yog Tiao Mamkhara Souvanna Phouma the former Lt. Colonel of Royal Lao Air Force. Vim cov nom tswv Nplog tog nruab nrab cov laus dhaus tag lawm, tshuav Tiao Mamkhara lawm xwb.

Thaum Col. Somphet raws Kong Le tawm 1966, Tiao Mamkhara tseem hluas, Souvanna Phoumas ntseeg Col. Somphet siab tsis tag, yog li Souvana thiaj tsa nws tus tub xeebntxwv Col. Tiao Sengsouvanh Souvannarat ua tus FAN Commander in Chief hloov Kong Le thiab nce Sengsouvanh mus ua Brig. General. Brig. Gen. Sengsouvanh tag sim neej nyob Sam Neua lawm.

Brig. Gen. Amkha Soukhamvong the former FAN MR II Commander (1960), and FAN Chief of Staff (1975) los tuag lawm. Brig. Gen. Khamhou Boutsarat former FAN Xieng Khouang Subdivision Commander (1960) thiab nyob Texas tsis nyiam Hmoob kiag. Brig. Gen. Etam Sivongsa the Deputy Chief of Staff los tsis nyiam Hmoob thiab koj yuav nrog tham tsis tau, vim tsis nyiam Hmoob thiab thaum Kong Le lawv mus pem Suav, Etam txawm yog tus cem hais tias, yog tau tebchaws mas txhob pub cov Hmoob ua nom thiab txhob pub cov Hmoob kawm ntawv.

zajlaug xyoo

Nov 20, 2015, 1:41:57 PM11/20/15
Oh! Thank you for both of you. I did not know that. I thought he still alive! ua tsaug nawb.

me

Dec 10, 2015, 12:00:15 AM12/10/15
Those Lao guys, they did not like their own kind either - to the point of warring among themselves. Unfortunately, we got ourselves embroiled in their mess. Cursed they were, dumb we were.

Teev

MHoobVajUSA

Dec 19, 2015, 10:07:58 AM12/19/15
Me kwv ntxhawg me , Koj pum paub hais tias Gen Kong le yog neeg Pub Thawj (khab Mub) no naj . Yog vim li no muaj ib cov neeg blog thiaj tsis nyiam nws ib yam li GVP . Neeg Pub thawj yog pab coob thib 2 nyob rau lub teb chaws blog . Hmoob tseem yog pawg thib 3 lawm . Yog vim li no lub Teb Chaws blog yuav muab faib ua pes tsawg lub Teb chaws los yeej tsis haum li vim Blog muaj 68 hom neeg .