Tijlaug Phwvnyawm - koj puas yog ib tug ntawm daim duab thaum 1:18 minutes ntawd.

truelove...@yahoo.com

txomnyem npaum li no los peb hmoob twb tsi tau txawj sibhlub, sibpab thiab sibkoomsiab kom ciaj Vaj...

saib tau-tijlaug Phwvnyawm:

https://www.youtube.com/watch?v=HI_LJ1XQoUM

phwvn...@yahoo.com

Nyob zoo os kwv Born,

Yog los mas daim duab ntawd muaj kuv nyob hauv thiab tiag.Cov kwv tij, cov phooj ywg nyob tau qhov twb hu rau kuv tias lawv pom kuv daim duab nyob hauv youture kuv kuj tsis paub tias yog leej twg muab tso rau hauv raws li kuv xav mas peb 7 leej ntawd muaj ib tug txheeb cov hmoob teb chaws yog nws muab rau lawv tso rau hauv.

Daim duab no peb thau xyoo 1975 thaum lub 12 hli Christmas day noj 30 nyob lub Yeej thoj nam Nab phoos Thaib teb.

Peb mas tau noj seem noj so tham hluas nkauj yam lom zem kawg nkaus nej:

Tij laug YingB,koj,Vaj Ncuab,Kwvtijhmoob thiab coob-b leej ua tseem nyob tim Phu Npiab noj qos ncoom,noj nplooj hmab,nplooj ntoos tshaib plab tshuav txoj me siav xwb tiag.
Lub sij hawm thau daim duab no mas yog lub caij peb lom zem thiab zoo siab tshaj plaws,hluas nkauj los coob ywj yus xaiv ntag.

Peb 5 leeg tuaj rau Asmekas xyoo 1976 lawm, 2 tug mus Fab Kis teb xyoo 1979.

Tu siab kawg peb 5 leeg tuaj USA 1 tug tso lub ntiaj teb tseg tau muaj 15 xyoo lawm,1 tug ces yuav poj niam muaj 2 tug me nyuam yawg txawm muaj tsis Vwm ces lawvcoj mus nyob tsev Vwm tau muaj 4-5 xyoo no lawm nyob nej lub state pem ko, 3 peb tug tseem khov kho ces kuv nyob CA,1 tug kuj nyob pem koj ko,1 tug nyob NC sub.2 tug mus Fab Kis teb 1 tug tso lub ntiaj teb tseg tsaib no lawm tshuav ib tug tseem nyob yawg tseem hu xov toojtuaj rau kuv txhua-ua hli.

Ua li cas peb twb tuaj tau 40 xyoo kuv mloog tsis tau ntev kiag zoo li yog hnag hmo xwb.

Hais txog hmoob teb chaws yog npau hmoob,npau Suav,los Vwm.... lawv hais lus yam tsis txaus ntseeg......twb tsis hais cov sab nraum peb pab nyuag txiv tub tij yug ,kwv yug twb cia li yuav xuas riam sib hno.....vim ib tug hais lus tsis nkag ib tug pob ntseg....ib txhiag hais kom them nyiaj.....ib txhia txiav tu-u
thaum kawg sawv daws cia li sib lawbb tsis ua kwv tij lawm ntag laid.

Kuv li kuv ib txwm hais nej tias Neohom los kuv sim zoj ntshai yuav tsis tau noj kuv tso tseg kiag,PajKaub lawv kuv sim zoj ib zaug ntshai yuav tsis tau noj kuv tso tseg kiag......txij thaum ntawd los kuv cov nyiaj mas nyob hauv kuv lub hnab tsho tob li tob rho tawm tsis tau li lawm aw.....muaj me ntsis nyiaj ces coj mus yuav Meskas cov Av nyob teb chaws no mas thiaj yuav yog yus li.

Tiam no ces kuv yuav tsis pom hmoob muaj teb chaws lauj.....cov siab phem tsis ncaj ncee tseem coob heev.

Sib ntsib dua.

truelove...@yahoo.com

Zoob nawb Tijlaug Phwvnyawm,
tsua yog tseem muaj tib neeg coj yus mus tso ua hmoob-tej-tug kaws tseg tias hmoob lub neej dhau los lawm zoo li cas no ces yog #1 lawm. thaum kuv saib xwb kuv yeej xav tias yog kuv tijlaug lawm ntag--lub sijhawm ua tseem yog PhabEj Hmoob nad...

koj tus ua tij mas, cas koj tseem tuaj hais li koj thiab ces tham tsi yuav sab kiag rau bawg Moua Tony thiab nej cov mus churches lawm thiab naj... yog muaj li koj tham tiag, "tej me kwvtij txivtub tseem yuav xua riam sib-hno, vim ib tug hais tsis nkag ib tug pob ntseg...li ntawd, ces ham tsi zoo kiag li cov mus Churches thiab tsi mus Churches thiab tiag lawm laud."

txoj kev mus churches thiab hmoobtebchaw no ces ham tsi yog kiag li koj kev hais lawm ntag, kwvtij thiab txivtub kiag los yeej yuav xuas riam sib-hno thiab sibtxiav tusnrho li ntag. ob txivtub los yeej tso tau tseg li lawm ntag.

kuv twb hais rau bawg Moua Tony tias, cov neeg ua Vwm ua pab ua pawg thiab ntseeg li ntawd lawm ces yeej ua heev npaum li koj ua tij hais no ntag. yog li ntawd, kom txhob cem cem thiab tshum tshum Hmoobtebchaw, vim tias cov mus churches yeej tsi pub peb cem cov mus churches tib yam thiab... leej twg los VWM tag li lawm - koj hais ntau, tseem yuav xuas riam sib-hno thiab tseem yuav txiav yus txoj kev ua kwvtij thiab txivtub tibsi no tiag ned.

hos nyob li koj thiab kuv mas, pab twg los yeej tsi mus li ntag nawb... tsua yog koj ua tij ib txwm mus Catholic lawm es txawv me me ntawd xwb... cias kuv tham li no seb koj puas yuav xuas riam hno kuv thiab xwb tiag... heheheev LOLz... J/K!

koj kwv Born2beHmong

koj...@gmail.com

Nyobzoo sawvdaws,

Born aw... Koj tseem nyob khov kho los? Koj thiaj nyob nruab nrab tass li..

Kuv tus ascasn Tseem Yeej thiab YTK nkaawv tseem sib duab-n li qub.

Zoo siab rov tuaj ntssib nej.

X Z

Vaj Ncuab

Xav Zoo;

Koj plob lawm tau ib ntus no es yog mus ua dab tsis lawm? Puas tseem hnov Yaj Teeb thiab Hawj Suav lawv cov pem Av Xab Xeeb Kaum xov? November 2016 yuav tuaj no Pre. Obama yuav mus tsham Nplog thiab mus koom ASEAN lub rooj sablaj es cov me Kub Xaj xav li cas?

truelove...@yahoo.com

On Tuesday, November 10, 2015 at 3:28:27 PM UTC-6, koj...@gmail.com wrote:
Xavzoo - zoosiab rov tau ntsib koj duas thiab nawb, nyob nyob ib tug pheej sawvkev mus pajtaumlag lawm - zoo li peb tus kwvtij hmoob General "IDONTKNOW"- peb twb laus txaus lawm nawb. yog peb tsi sivzog sibhlub, sibpab, sibtxhawb, sibkoomsiab thiab sibhaumxeeb ces yuav dhau yus txoj yawg lawm tiag tiag li os nawb... ntev kawg kiag 20 rau 30 xyoo ntxiv lawm. 20 rau 30 xyoo no sai dhau hwv lawm... yog tsi sivzog npaj tiag tiag, ib ntsai muag xwb dhau lawm ntag os.

Born2beHmong

truelove...@yahoo.com

> [...]
>

> Koj plob lawm tau ib ntus no es yog mus ua dab tsis lawm? Puas tseem hnov Yaj Teeb thiab Hawj Suav lawv cov pem Av Xab Xeeb Kaum xov? November 2016 yuav tuaj no Pre. Obama yuav mus tsham Nplog thiab mus koom ASEAN lub rooj sablaj es cov me Kub Xaj xav li cas?

Tijlaug Vajncuab,

luag tej neeg txawj neeg ntse ua politic, luag tsi yuav cibnyeej zias tsi pub sibpom los sibpaub li os nawb. luag yuav tsum play dav dav thiab tob tob npaum li ntawd los twb tsi work os...

luag cov neeg pro ua war-game ces zoo kiag li tamsimno Meska thiab Lavxias ua nyob rau Sy...ria mas! yuav tua qhov twg, luag tseem sibqhia tag luag mam li cia mus sibtua seb leej twg yog #1 thiab Kheej-tshaj os nawb...

yog li ntawd, txob cibnyeej txog tej niag kev sibntsib thiab sibpom no - tus yuav niaj hnub ua npau hmoob yuav invent kom tau ib lub Avpauslaus coj hmoob mus rau saum Moon los nws ua nws mas lod. luag tej neeg ua mus ib kaujruam deb deb no, xyov luag cov inventors ua Xiam thiab txog hundreds and thousands or millions tus inventors lawm xwb es luag thiaj li mam li pom lub Mar thiab Moon zoo li cas os nawb.

koj kuv peb cov hmoob no es nyuam qhuav homphiaj rau daim nyuagteb xwb es peb twb sib tshum thiab ua plaub ntxov quav-niab zoo li tej tsiaj-sib-tog kav maum xwb. koj ua tij muab coj mus xav txog hmoob txoj kev vammeej, txawj thiab ntse txog twg lawm xwb tiag mas?

koj kwv,

Born2beHmong

koj...@gmail.com

Nyobzoo Vaj Ncuab,

Zoo siab rov tau ntsib koj ua bawg..

Txog ntawm Yaj Teeb thiab Hawj Suav lawv kuv tsis paub txog lawm, hnov me me tias lawv TSIS MI AB TSUAJ.

Ntawm qhov yawm Thawj pwmtsav Obama yov mus rau peb tebchaws yog ib qho zoo nawb. Cov me kwvtij kubxaj ntsej muag thiaj yuav tshiab zujzus.

Ziag no Hmoob Tebchaws ntog toj lawm, peb yov tau tsa dua ib lub koomhaum Tshiab. Vim peb yov pov thaiv peb coj tub txawj tub ntse, Zoo dua li peb cia lawv mus hnia Blog pob twg.

Tus me kwv Born tsis ntxeev siab rau Hmoob li, peb suav nws ib tug. Koj/Vaj Ncuab los txhob tsis lees yus tus muaj keebkwm zoo, txog caij reclaim koj qhov credit lawm.

Cia kuv ob yawm tijlaug Conservative Tseem Yeej thiab Yaj Tsajkoob nkaawv ua advisers.

Mam sau ntxiv lwm sijhawm,

souako...@gmail.com

Xavzoo, Born, Vajncuab,
Raws li kuv xav mas peb yuav tau ntsia lwm teb chaw ua kasmoos: Teb chaw phabmab tsis yog sib tua yeej. Teb chaw Qhabmeem-Cambodia kuj tsis yog sib tuaj yeej. Yog peb xav kom muaj haiv tiag txhob ntsai tuag, xyaum luag lwm teb chaw, luag ua licas yus yuav tau taug luag tus nheev taw.

koj...@gmail.com

Suav,

Phamab yog tib hom neeg (liab thiab dawb), Cambodia los tib yam. Peb Hmoob li yov txawv zog, los yeej kawg taug neeg ntiajteb tus lw.

Tsam no peb cov Hmoob uas ntaus thawj hlo, sawvdaws txawb qe rau thiab lauj lawv kotaw,lawv so zomzaws lawm. Tsis muaj tus qw lawm ne..

Kuv xav nug peb cov tub ntxhais uas kawm POLITICAL SCIENCE, nej puas muaj zeemmuag, nej puas nyeem ntiajteb kev ciaj Haiv? Nej xav licas lawm?

X Z

Vaj Ncuab

Xav Zoo;

Tham txog kev kub xaj ces kuv tsa chij dawb lawm, vim kuv twb muab xov tooj pov tseg tim qaum Sarakham thaum November 9, 1978 lawm. Kuv rov mus Moos Pheeb yog thos txoj kev sab Moos Pheeb, Phou Kong Khao, Pha Lak Pha Khouei thiab Phou Chia khiav tawm rau Thaibteb xwb. Cov phoojywg uas mob mob siab rau Haiv ib yam li Maj. Zoov Zuag Hawj, Maj. Xeeb Xyooj, Lt. Yaj Tuam Thoj, Lt. Lis Yeej (Yaj Thoob tus loos) thiab coob tug uas xav kom Hmoob muaj HAIV twb tuag tag lawm.

Coob tug tuag yog yus tog rov tua yus xwb. Thaum Hmoob tseem ntshaws nom, ntshaws nyiaj, ntshaws koob npe ces txawm ua los tsis tau tsis ua los tsis tau, kav tsij nrog Thorn mus tua Mos Lwj, cheem caij tua Mos Lwj tseem qhib, thiaj yog haujlwm.

Vaj Ncuab

Kwv Born;

Hmoob Amelicas mas yuav nyob li tam sim no mus ib ntus, koj yuav tsis kam zwm kuv, kuv yuav tsis kam zwm koj. Nyob Nplog teb xyoo 2016 no luag yuav hloov nom hloov tswv, the 9th Congress of the Lao People's Revolutionary Party mas Pany Yathortou yog Member of Central Committee #5, Dr. Chaleun Yiapaoher yog thib 22, & Tong Yerthor yog tib 36. But, the 10th Congress of the Lao People's Revolutionary Party mas Pany, Chaleun thiab Tong Yer lawv yuav poob nom. Ly Tou Boua Pao, Ya Xeng Lo thiab Ly Foung lawv los muaj hnub nyoog, laus lawm thiab yuav so kam tsis ntev no.

Thaum lawv so kam tag lawm, Hmoob Nplog leej twg yuav sawv?

koj...@gmail.com

Vaj Ncuab,

Twb baum li koj lawm los mas.. Luag cov neeg ciaj taus Haiv ua licas ne? Lawv tsis tsa chij dawb sai baum peb Hmoob kaj. Luag txoj kev tuag rau Haiv muaj nqi, tsis cia rau tuag mob tuag ntsaj, yawg ua tas txiv, txiv ua tas tub, tub ua tas xeebntxwv txuas mus txog ntua qhov muaj yeej.

Hmoob, kuv tso tseg, koj tso cia, lwm tus tsis quav ntsej, peb Hmoob tub txawj ntse tub kob xwb tej ntsej muag puas lo av? Vim twb sim ib vuag los lawm.

Pasnis, Cablaws-n thiab ib txhia Hmoob ces ploj ntsej muag los yog poob nom tsis ntev no yog tsis muaj leejtwg ua suab sab.

Hmoob txoj kev koj txov kuv, kuv txov koj twb pom dej dag lawm. Tsis ntev Hmoob yov tig los sib txhawb. Kuv ntag tuaj yeem txhawb koj yog koj sawv tsees ua.

X Z

Mojtuam

Nyob zoo tsoom phooj ywg sawvdaws. Tau ntev loo lawm tsis tau tuaj tsham nej lawm. Zoo siab tias sawvdaws kuj tseem noj qab nyob zoo thiab.

Nej tham tham txog kev ua teb ua chaw, kuv ho tham li no. Kev ua teb ua chaw, Hmoob yuav tsum tau muaj 6 yam li nram no. Yog tsis muaj ces txhob tham txog kiag.

Thawj 3 yam, koj los nug koj li no.
1. Nrauj koj pojniam me nyuam hnub no, ci li sau nra mus nyob roob Phu Npiab hnub no, koj puas kam thiab ua puas tau?
2. Sau npe hnub no ua 1 tug tub rog txib riam txib phom mus ua ntej ntag, koj puas kam thiab ua puas tau?
3. Koj tuag hnub no, tag kis tau teb chaws Hmoob ntag, koj puas kam thiab ua puas tau?

Yog koj thiab kuv ua tau 3 yam saum toj no lawm ces mam li ho los nug 3 yam nram qab no.

1. 51% ntawm Hmoob puas tau sib koom siab?
2. Hmoob puas tau muaj 1 lub teb chaws loj li U.S, England or France ua Hmoob tus txha nqaj qaum (backup Hmong)?
3. Yog Hmoob tau teb chaws hnub no, Hmoob kev puas tau 500,000 tus tub rog Hmoob los saib kev ruaj ntseg thiab tiv thaiv ciam dej ciam qav?

Yog Hmoob muaj 6 yam hais los sau no lawm ces mam ua tebchaws. Yog tsis muaj ces tsum kiag txhob tham tham lawm. Kav tsij yuav pib dav hlau rau yus thiab yus pojniam mus ncig saib teb chaws ib xyoos no li 1-2 lwm xwb. Koj thiab kuv twb muaj 50 tawm xyoo lawm, twb ze ze lub caij koj thiab kuv peb yuav tau mus nyob teb chaws Ntuj Ceeb Tsheej lawm. Mam li mus nyob puag teb puag taw es thiaj tsis muaj qhov niaj hnub sib ceg txog kev sib foob thiab sib lauj txog koj phem kuv zoo li peb nyob hauv ntiaj teb no lawm.

Kuv li ces kuv ua tsis tau thiab tsis pom hais tias Hmoob muaj 6 yam li hais los no es kuv mam li tos mus nyob ntuj Ceeb Tsheej lawm xwb. Nej leej twg nrog kuv thiab?

koj...@gmail.com

Born,

Tsam no ces tshuav cov zoo li kuv thiaab koj lawm xwb thiaj pw los tsis tsaug zog, sawv los tsis kaj siab, vim Hmoob tsis muaj chaw sawv, tsis muaj chaw cob cuab. Neeg ntiajteb ciaj Haiv, Hmoob ciaj qhev, luag muaj tsev nyob, Hmoob buab luag qab tshob.

Ntshe wb yov tau los unite Hmoob lau.. Koj tus uas paub Hmoob tej plab plawv ntxaws baj tswv9 tsis yog tuaj tham seev yujyees, tham tusiab tsis txawj tag lawm nawb.

Ntawm kuv ob yawm tijlaug conservative Tseem Yeej thiab Yaj Tshajkoob, kuv mam unite. Nkawv ob rab txaug mas ntse kuj ntse, kab kuj kab, peb Hmoob zoo siab muaj nkawv. Mam muab nkawv ob rab txaug coj mus txam zeb txam tsua, tsis cia txam zeb cub lawm. Cia thiab cia ces twb xeb xeb lawm las as..

X Z

Vaj Ncuab

Xav zoo;

Yog tebchaws yuav muaj ces peb cov nom Hmoob yeej tsis khiav kiag, khiav lawm ces txhais tau tias kam tebchaws tsis muaj. Tag peb cov team Cob Fab uas ua team tuaj rau Thaibteb thaum 1977-79 ces kuv tib tug thiaj muab XOV TOOJ pov tseg rau tim ntug dej Naj Khoom xwb, lwm tus mas ris xov tooj mus khob muaj phus ntxiag hais tias yuav muaj teb muaj chaws, tabsi dag Hmoob tuag xwb.

Kuv pab team uas rov mus txog Phou Kong Khao & Moos Pheeb thaum November 1978 ces yog thos kev kom cov Cob Fab khiav xwb, vim peb pab team hais ncaj, tsis dag thiab yaum kom cov Cob Fab khiav, cov Cob Fab nyob rau sab ntawd thiaj khiav tag thiab tsis tuag li cov sab Phou Bia.

Thaum peb mus txog Phou Kong Khao, Lis Npis uas yog Ntsuab Pov Xyooj tus loos (MR 1 Assistant Commander) hu peb mus sab laj mas Lis Npis chim kawg qhov uas peb pab team yuav coj neeg khiav, Lis Npis rho hlo yawg rab phom AK-47 ntsawm kiag saum rooj. Tabsi Lis Npis wb yog phoojywg kawm ntawv ua ke thiab sib paub zoo, kuv tham tag txhua yam thaum kawg Lis Npis yog thawj pab Cob Fab uas khiav thiab tuaj USA rau xyoo 1980. Ntsuab Pov Xyooj tsis kam khiav yuav ua teb ua chaws es Ntsuab Pov thiaj txomnyem.

Lub caij no tuag tsis muaj nqi dab tsi.

koj...@gmail.com

Vaj Ncuab,

Yav tas kuj yog ib qho kev kawm rau peeb mus ntau xyoo tomntej. Ua tib zoo muaj soj ntsuam kom zoo, piv peb rau neeg ntiaj teb, Haiv neeg twg los yeej nyiaj ntxeem ua tib yam, yov muaj neeg tuag, yov muaj kev kub ntxhov, nyiaj tshaib plab, khaub hlab.

Qhov koj tho kev rau ib txhia tawm tau tuaj kuj yog ib qho zoo, kuj yog ib qho tsis zoo thiab. Lus tham xwb ces tham tau nawb, txhob muab coj los ua kev qhuas los yog txo tus kheej, txhob cib nyeej. Daim big puzzle thaum ntawd tsis muaj leej twg paub dhos, hais txhua nrho cov Hmoob. Yog sawvdaws txawj dhos ces nyaj twb yov muaj txiajntsim lawm los yog muaj mentsis. Sawvdaws khiav kom dim txoj sia xwb tsis yog sawvdaws nrhiav txoj cai Haiv neeg.

Ua neeg nyob tsis muaj leejtwg txawj plhis, tsis muaj leejtwg zam dhau txoj kev tuag. Txoj kev tuag li sawvdaws tuaj tuag rau tebchaws meskas no es ua nws lub ntees Fabsib loj yau, tas nyiaj ntau tsawg los yeej tsis tau muaj nqi. Txawm koj thiab kuv xav tuag kom muaj nqi los yeej tsis muaj nawb. Vim tsis yog tuag rau txoj kev txhawb Haiv thiab rhawv Haiv, tsis muaj leej twg qhuas txog, regnized tias yawg no tuag vim nws ua num rau Haiv, tuag ces tsuas yog cov txheeb ze thiab phoojywg hmov tshua xwb, ces tas.

Tsam no yog tias muaj ib txoj hau kev, ncauj xub ke mus rhawv Haiv los yog kubxaj, peb cov tub txawj ntse los tub kobxwb sib tw hem thiab thuam txog qhov impossible, tuag tsis muaj nqi, tuag tsis tau dabtsi, puas muaj tus kam ntaus thawj, puas muaj tus kam tuag cawm Haiv?

Peb cov tub Hmoob paub qabhau puas tau cob txoj kev ciaj taus Haiv rau peb Haiv neeg? Puas niaj hnub hem kom Hmoob txav deb ntawm txoj kev rhawv Haiv uas Hmoob twb muaj big case?

Ntawm neeg ntiaj teb luag sib tw xeeb plaub xeeb ntug kom luag txoj cai Haiv neeg sawv, peb Hmoob nyaj txawj thiab ntse ib yam luag, luag muaj tub txawj ntxhais ntse los peb kuj muaj thiab. Puas yog muaj dabtsi paug rau peb Hmoob lub hlwb hau lawm peb thiaj pom qhov impossible tas li. Los yog peb cov tub txawj ntxhais ntse tsis tau ntshaw kom muaj Haiv, tsis tau tshawb tob txog kev tsa Haiv.

Ntshe yov tau qhia rau sawvdaws tias peb txawm ua tej ntees Fabsib zoo npaum twg los tuag tsis muaj nqi, yog leejtwg xav tuag muaj nqi yov tau tuag licas.

X Z

Hmla...@hotmail.com

Cov me phoojywg,
Yog muab lub neej 50-60 xyoo dhau los coj los piv rau peb lub neej nim nov no peb yeej hloov pauv, nce qib thiab txawv los lawm deb kawg li lawm os yuam.

HL

koj...@gmail.com

Born,

Kuv twv, Phwvnyawm yog tus thib ob suav sab xis los..

X Z