Mloog Dr. Suav Yaj cov lus saib nej puas agree thiab

kwvtijhmoob

Sep 20, 2011, 2:29:19 PM9/20/11
Click here to listen to: http://www.kpnp1600.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/09-20-11.peterp.xiong.mp3
Dr. Suav yog peb qhab nab lawm ntag laiv. Are you with us?

vimhlub

Sep 20, 2011, 3:11:59 PM9/20/11
Yog thiab... TABSIS yawg muab hais tshaj zog lawm ces ntshe koom lub
COHR yuav plam ntau tus mej zeej. Being a professor of politics, he
is not being very political. His punishing of the past has doomed his
future.

Yawg hais cuag li yawg twb yog tus loj lawm es leej thiaj li yuav raws
yawg qab nas? Twb ua tau noj lawm mas li thuam luag lwm tus thiaj li
yog pob? Nyuam qhuav pib xwb es txawm siv qhua qab qhua tsau.

Zoo

Sep 20, 2011, 3:48:44 PM9/20/11
Thaub no hais lus lis VP lawv phaum thawjcoj laus. Ib tug educated
thiab refined leader yuav tsu tsi txhob hais lus nthe-nthe li no.

fajkhaum

Sep 20, 2011, 3:56:40 PM9/20/11
On Sep 20, 11:29 am, kwvtijhmoob <kwv...@aol.com> wrote:
> Click here to listen to:  http://www.kpnp1600.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/09-20-11....
> Dr. Suav yog peb qhab nab lawm ntag laiv.  Are you with us?

Kwvtijhmoob,

Thumb up rau nej qhabnab. Rau siab ntso txhim kho kom thoob. Muaj hnub
peb kuj yuav tau coj los siv. Tabsis yuav tsum tau uphold yus tus
thivxabdis kom ruaj khov. Tsi yog tuaj npab obncaug ib lwm tsi mus tsi
los ces plau lawm ncaj nraim yuav tsi khws xwm nawb.

kevinLee

Sep 20, 2011, 4:20:36 PM9/20/11
koj lam khav ntawm ntug cub xwb. tsis tshwm rau peb pom koj lub peev
xwm. koj cov lus sau no los tsis muaj tshuaj thiab.

kevinLee

Sep 20, 2011, 4:19:39 PM9/20/11
Hais lus qog qeb ntsuav leej twg thiaj yuav mloog. Hais li no xwb twb
tsis tau txaus hwm hos.

Hmoob yeej zoo li no

cwjmem

Sep 20, 2011, 5:07:33 PM9/20/11
Not bad, if can do what he preaches. If he can reform the following:

1. Reinvent Hmong written language ( currently, hmong alphabet
consists of too many English alphabets)
2. Celebrate Hmong newyear at the same time throughout the world
3. Marriage dowry
4. Promote Hmong heritage

Religious belief is up to the individual's choice

vimhlub

Sep 20, 2011, 5:47:35 PM9/20/11
cwjmem,

Interesting indeed.

> 1. Reinvent Hmong written language ( currently, hmong alphabet
> consists of too many English alphabets)

Do you mean we should use the English alphabet to replace the Hmong
alphabet? e.g. We should replace "np" with "b"; "nts" with "j", etc.
You think this is for the better? Do you not think this is selfish of
us Hmong who are familiar with the English alphabet? Just because we
know that a "j" sounds like "nts" in English, do you not think that
for those who do not start with the Roman alphabet, "j" will be
confused with cim ntuj? For example, in Spanish, the "j" is
pronounced "ho-ta". So, how do you feel if those studying Spanish say
we should use the "j" to replace the "ho haus (H)"?

> 2. Celebrate Hmong newyear at the same time throughout the world

Dr. Suav hates borrowing from others to replace what is Hmong. Yet,
he claims that all Hmong should just hold the new year celebration at
the same time. Is this Hmong? By making Hmong conform to just a at-
the-same-time celebration, isn't this embracing other's way of life in
favor of Hmong's? What is so wrong or so embarrassing about Hmong
ways of doing things? If we are truly proud to be Hmong, we should
not be so ashamed to say, "this is how Hmong celebrate our new year?"

> 3. Marriage dowry

Again, why be ashamed of Hmong ways? It is a practice of the Hmong
people and no law or person can condemn the practice without Hmong
consent. Are we siding with foreigners to condemn a Hmong practice
that has been in place for thousands of years? Why does a proud Hmong
person require others' approval of why Hmong do what we do?

> 4. Promote Hmong heritage

Refer to 2 and 3 above. Is forcing Hmong to conform to westerner
standard of doing things promoting Hmong culture and heritage? What
hypocrisy is this?

> Religious belief is up to the individual's choice

Why not forcing Hmong to have one religion too since we are hardcore
Hmong? Is it because we have to conform to Westerners' standard?
Yeh, that's correct.

Yaj Tshaj Koob

Sep 21, 2011, 10:19:08 AM9/21/11
On Sep 20, 1:29 pm, kwvtijhmoob <kwv...@aol.com> wrote:

Kwvtijhmoob,

Dr. Shoua Yang cov lus muaj ntau yam nws hais tau raws li cov thawj
coj Hmoob tau ua dhau los kuj muaj tseeb li nws hais, muaj ntau yam
xws li Dr. Shoua tseem tsi tau paub txog txoj kev ua neeg yog dab tsi.

Dr. Shoua tau hais tias nyob rau hauv lub qab ntuj khwb no muaj tswv
tag lawm, tsi seem ib qho qhov twg rau Hmoob lawm, twb tsi hais hauv
ntiaj teb xwb qaum ntuj los yeej muaj tswv tag lawm, cov lus hais li
no mas yog tseem kawm tsi tau txaus tsi tau paub txog txoj kev ua tib
neeg yog ua li cas thiab muaj txoj cai nrog neeg ntiaj teb sib txig
sib luag npaum li cas, Dr. S Y lub tswv yim thiab Dr. Soua Thao lub
ces nyob tsi deb tib yam xwb yuav pab tsi tau tsa Hmoob lub neej yuav
tsi sawv, vim tsi paub txog tib neeg txoj kev muaj txoj cai ua neeg
nyob hauv daim av luaj pua no.

Lo lus hais tias nyob lub teb chaws twg yuav tsum fwm luag txoj cai
lub teb chaws ntawd muaj tseeb, tab si yuav tsum yog lub teb chaws yus
nrog nyob ntawd muaj txoj kev hlub txawj coj zoo haum rau nywj keeb
txhua haiv neeg me mas thiaj yuav tau li nws cov lus hais, ho yog lub
teb chaws yus nyob ntawd tsi muaj kev ncaj ncees txhub muj tsim txom
tua yus tsav neeg li niaj hnub no nplog liab ua rau Hmoob ntag ces Dr.
Shoua Y cov lus siv tsi tau hlo li ntag.

Dr. Shoua Y cov lus hais ntxiv tias cov Hmoob ua Chaofa nyob hav zoov
ntawd vim yog muaj cov thawj Hmoob mus dag lawv ua li ntawd lawv thiaj
poob rau txoj kev txom nyem kev ploj kev tuag thiaj nyob hav zoov ntev
tau 35 xyoo li ntawd, cov lus Dr. SY hais no hais tau yuam kev deb
lawm ntawm lub hauv paus uas Hmoob pib khiav tawm mus ua Chaofa, leej
twg yuav xav xav tiv nyob hav zoov noj nplooj hmab nplooj ntaoos li
niaj hnub no Hmoob hav zoov ua.

Thaum xub thawj GVP swb teb chaws nrog America mus rau thaib teb lawm,
Hmoob txhua tus lub kua muag poob tag, Hmoob tej xov nom loj me toj
xeem nais npab nais koos nais thab ham txhua tus txiav txim siab qhau
hau los nyos hau ua pej xeem tag tus, cov khiav kuj khiav tuaj lawm
cov tsi muaj nyiaj khiav kuj txiav txim siab ua nplog pej xeem nyob
nrog lawv, nyob hnub tsi ntev hmo tsi ntau txawm pib ib tog xawb cov
thawj coj ua txawj hais lus hauv tej pab pawg neeg coj mus "xam mas
nas" nrhiav txim rau sawv daws, thaum pom li no lawm sawv daws thiaj
noj tsi tau nyob tsi tau thiaj sawv Chaofa tawm tsam nplog liab.

Hais txog cov khiav tuaj mus rau thaib teb los tseem raug nplog liab
muab tua tuag tsheej pawg rau nram taws choj hlaus "Heem Hawj" tej no
ne yog txoj kev yuav hais yuav sib pab daws tso Hmoob ua cas ho tsi
paub txog tib neeg txoj kev muaj txoj cai ua neeg.

Yus yog niag neeg tsi muaj av tsi muaj teb chaws s ho yuav tsim tsa
Xab Phas Hmoob coj los kho Hmoob no mas yuav tsi peem tsheej ib zaug,
Hmoob av nyob qhov twg uas yuav coj los tsa Xab Pha Hmoob.

Hais txog txoj kev yuav txhim kho kom Hmoob noj ib lub peb caug qhov
no yog lawm, yog tias ua tau leej twg los xav kom Hmoob noj tib lub
peb caug thiaj li yog, thiab tsi txhob muab Hmoob lub xyoo tshiab coj
los ua chaw nrhiav nyiaj mas qhov no xav kom peem tsheej kom tau.

Tib neeg txhua nywj keeb haiv puav leej muaj txoj cai rau hauv daim av
no tib yam, daim av no tsi muaj tswv tsi yog leej twg li kheej, leej
twg heev ces leej twg los coj los kav daim av ntawd ua nws li ntiag
tus xwb.

Yog li cas cov Dr. no ho tsi pom txog lub ntsiab keeb cag ntawm nplog
thiab Hmoob sib tua tau 36 xyoo no yog vim dab tsi thiaj sib tua, es
ho mus hais xu das ib qho deb ua luaj tsi raug lub phiaj li.

YTK

fajkhaum

Sep 21, 2011, 11:00:30 AM9/21/11
YTK,

Koj twb hais tias leej twg xav ua xav taug txoj kev twg los cia nyias
ua nyias li no ne. Dhau ntawd koj twb qhuas qhuas hais tias Dr. Suav
Yaj thiaj yog tus hais tau lus zoo tshaj lwm tus Dr no ne. Koj mas tam
tseeb. Cas yuav muab thws tau tob ua luaj li ko. Lwm npaj luag cov Dr.
tsi kam tuaj hais lus rau nej mloog lawm nav. Yuav tsum tau ib nyuag
npuaj luag xubpwg thiab luag thiaj muaj siab tuaj tham rau nej mloog
hos.

Born2beMhong

Sep 21, 2011, 11:34:41 AM9/21/11
YTK,

tej tswv8 no ces twb yog tuaj tham tham rau tej forum li SCH no ces
yus cias li mus ua yus xwb. tabsi, thaum yus lub qhov muag tsi pom
kev deb thiab tsi coj kom dav txaus ces muab tej tswv8 thiab tswv9
hauv tej forum li no coj mus ua los. yus twb tsi paub paus ti ntsi,
lub ntsiab lus ua kom tau noj...yus tseem mus tsa yus ua tus loj thiab
hais lus li GVP lawv cov laus thaum ub hais lus xwb.

ntshe tej neeg ruam thiab cov ua tsi paub qabhaus dabtsi mas thiaj li
qhua qab qhua tsau xwb laud. li koj thiab kuv hais os, yog peb twb
tsi muaj ib nyuag qhov state of governing es yuav tsa ib lub xabphaus
ua Non-profit no los hais leej twg? cov ruam los yog cov ntse....kuv
twb hais dhau los lawm tias, yog ua ntau ces tseem yuav tawb tej me
doctor no txoj kev txajmuag rau tej neeg ua muaj qhov muag pomkev no
mas.

ua tsaug rau koj cov lus nawb,

Kwvtijhmoob,

kuv saib zoo li koj nyiam zaj dabneeg no tiag tiag li--yog li koj kuj
ua kiag li ib tug xibfwb es pab marketing kom yeej peb txhua tus li
hearts and minds los pob. hos yog koj coj tuaj ua chaw tawb kev sib
tshum thiab kev ua kom txajmuag li no xwb mas--koj xav seb puas
tsimnyog li lawm tiag laud....

smile....and LOLz!

Born

kwvtijhmoob

Sep 21, 2011, 12:06:31 PM9/21/11
sawvdaws-- muaj tseeb peb tus tug yeej tsis agree nrog ib tug 100%.
raws li saib xwb ces neeg yeej agree 70% lawm. qhov no txhais tau
hais tias tej Dr. Suav hais thaib qhov lawv ua yeej yog thiab siv tau
lawm. this is all we need.

born-- txhob rau rau siab mus raws nas ncuav os mog. yuav tau rua
qhov muag saib thiab because things are changing and they are coming
whether like it or not.

Mouatony

Sep 21, 2011, 1:35:07 PM9/21/11
Tijlaug YTK,

Koj ua tij mas koj yuav xaav kom Dr. Shoua has le Moob lub sab xaav
tabsi Dr. Shoua yog ib tug Political Science Professor and high
profile person. Dr. Shoua yuav has tsi tau le peb Moob xaav tabsi yog
ua zoo noog ce nwg twb has HAIV ne. Thaum koj, kuv muaj qhov title le
Dr. Shoua ce peb tsua has tau le nuav xwb os, tsua yog FGVP txhaj has
tas yuav moog noj 30 tim Phonsavane tau 30 xyoo lawm.

MT

tou

Sep 21, 2011, 2:17:21 PM9/21/11
On Sep 20, 5:47 pm, vimhlub <vimh...@gmail.com> wrote:
> cwjmem,
>
> Interesting indeed.
>
> > 1. Reinvent Hmong written language ( currently, hmong alphabet
> > consists of too many English alphabets)
>
> Do you mean we should use the English alphabet to replace the Hmong
> alphabet? e.g. We should replace "np" with "b"; "nts" with "j", etc.
> You think this is for the better?  Do you not think this is selfish of
> us Hmong who are familiar with the English alphabet?  Just because we
> know that a "j" sounds like "nts" in English, do you not think that
> for those who do not start with the Roman alphabet, "j" will be
> confused with cim ntuj?  For example, in Spanish, the "j" is
> pronounced "ho-ta".  So, how do you feel if those studying Spanish say
> we should use the "j" to replace the "ho haus (H)"?

Yes, we should replace some of our Hmoob tsiajntawv ua kom yoojyim siv
thiab sau kom ceev.

> > 2. Celebrate Hmong newyear at the same time throughout the world
>
> Dr. Suav hates borrowing from others to replace what is Hmong.  Yet,
> he claims that all Hmong should just hold the new year celebration at
> the same time.  Is this Hmong?  By making Hmong conform to just a at-
> the-same-time celebration, isn't this embracing other's way of life in
> favor of Hmong's?  What is so wrong or so embarrassing about Hmong
> ways of doing things?  If we are truly proud to be Hmong, we should
> not be so ashamed to say, "this is how Hmong celebrate our new year?"

Come on! we live in defferance part of the country the north is very
cold and the south is warm and hot, the east and west are 3 hours of
time defferance, yuav kom los noj 30 ib lub sijhawm ntshe yuav ua tsis
tau.

> > 3. Marriage dowry
>
> Again, why be ashamed of Hmong ways?  It is a practice of the Hmong
> people and no law or person can condemn the practice without Hmong
> consent.  Are we siding with foreigners to condemn a Hmong practice
> that has been in place for thousands of years?  Why does a proud Hmong
> person require others' approval of why Hmong do what we do?

Kev sib yuav sau nyiaj it is a practical peb ua tua lwm haiv tibneeg
los luag yeej ua tau tib yam, ua lis hniaj hnub nos siv tau lawm.

> > 4. Promote Hmong heritage
>
> Refer to 2 and 3 above.  Is forcing Hmong to conform to westerner
> standard of doing things promoting Hmong culture and heritage?  What
> hypocrisy is this?

Peb hmoob yeej ua tau zoo lawm, heritage ces hmoob yeej ok lawm nawb,
keep doing what we done is good.

> > Religious belief is up to the individual's choice
>
> Why not forcing Hmong to have one religion too since we are hardcore
> Hmong?  Is it because we have to conform to Westerners' standard?
> Yeh, that's correct.

This is freedom of choices what ever you want to believe is up to you,
as long as you practice it right.

Dr. Soua is about to getting to know more about the hmoob. I think he
is good on talking but let take action, we want more about him in the
future discussion. We want him to show himself with the hmoob and
proof he is right about what he want to approach.

chia

Sep 21, 2011, 2:36:23 PM9/21/11
Dr. Suav Yaj cov lus hais txog tej qub nom qub tswv ci pob zeb rau
Hmoob zog yeej muaj tseeb. Qhov tseeb yeej ua tsis tau cuav qhov cuav
yuav muab ua qhov tseeb yeej ua tsis tau. Ua ntej peb yuav txhim kho
tau peb peb yuav tau muab tej keebkwm no los kawm kom paub txaus tej
kev yus rov muab yus tsavneeg lub nrob qaum ua liaj rau yus thiab yus
tsevneeg noj. Tab sis Dr. Suav cov tswvyim yuav los txhim kho Hmoob
nws yuav tsis work rau yam major teebmeem, vim peb tseem nyob tsoomfwv
Mekas qab tswjfwm.

Dr. Suav Yaj yuav tsim kom muaj peb yam loj xws li: 1) txojcai los
tswj Hmoob, 2) yuav tsim tsa ib lub xabpha los kho Hmoob, thiab 3)
yuav kho kom Hmoob khoom noj Hmoob lub Tsiabpebcaug ua tib hnub. Yawg
peb nqe lus no nws yooj yim hais, tab sis nws tsis yooj yim ua, nws
yog apply rau cov neeg lawv twb muaj lawv ib daim av lawm. Kuv ntseeg
tias yawg muaj cai sau tau bylaw los control Hmoob tau, tab sis nws
yuav tsis paub implement tau li cas rau Hmoob. Tej qhov nyuag minor
ntawd yus tej nyuag culture mas tau, tab sis yog tej minor no xwb ces
yus tsis tag nkim yus lub sijhawm los sau li. Hais txog Hmoob lub
xabpha mas impossible. Thiab hais txog Hmoob lub Tsiabpebcaug yuav
kom sawvdaws noj ua ke ua tib hnub los nws yeej hais tsis tau Hmoob,
vim nws tsis yog tswvtebchaws yuav los punish tsis tau rau cov tsis
noj raws caij raws nyoog.

Nqe lus yawg hais tias, lub ntiajteb thiab saum nruab ntuj luag twb
muab faib muaj tswv tag lawm Hmoob ces yeej tsis tham txog muaj
tebchaws. Yeej muaj tseeb, luag cov neeg muaj tebchaws thiab vam meej
yeej muab faib tag lawm. Tab sis kom nej to taub tias lub ntiajteb no
nws tsis yog neeg tsim tau los ua neeg tug nws yog Vajtswv tsim los
rau peb txhua txhia ywjkeebhaiv, tsiaj txu tsis hais nruab qhuab los
nruab deg, thiab me nroj tsuag xyoob ntoo kom muaj fajhuam sib luag
nyob. Tom qab no neeg txawj ntse neeg mam li muab lub ntiajteb no
faib ua lawv teej lawv tug cov zog loj lawv tau av ntau cov zog me
lawv tau av tsawg tag lawm xwb. Neeg ntiajteb muaj cai faib tau lub
ntiajteb thiab saum ntuj, tab sis lawv tsis muaj cai yuav txwv peb cov
uas yug rau daim av Nplog. Daim av Nplog no yog peb Hmoob heev peb
tseem muaj feem faib tau tawm ntawd Nplog ib qho los ua peb tug, ho
peb tsis heev cev peb tsuas nyob qab tswjfwm ntawd Nplog xwb.

vimhlub

Sep 21, 2011, 2:37:26 PM9/21/11
>Thaum koj, kuv muaj qhov title le
> Dr. Shoua ce peb tsua has tau le nuav xwb os, tsua yog FGVP txhaj has
> tas yuav moog noj 30 tim Phonsavane tau 30 xyoo lawm.

MT,

Koj puas hnov Dr. Suav hais tias tsis muaj neeg muab nyiaj tuaj pab
Dr. Suav lawv li no? Yog li ntawd mas lawv yuav tsum los txeeb kom
tau kev ua 30 rau Hmoob mas thiaj khwv tau nyiaj los pab COHR no laiv?

Qhov VP hais tias "yuav mus noj 30" tim ub no, yawg hais raws li
pejxeem kev ntshaw laiv, tos li pejxeem muab nyiaj tuaj pab lub vision
ntawd nas. Koj puas pom tias tamsim no Hmoob ncuav nyiaj mus noj 30
tim Nplog mas 100s' of millions xwb no? Dr. Suav tsim nyog kawm txog
tej no... present a vision that the Hmong people want, not just what
he or a few of his colleagues want.

Tos Dr. Suav thiab COHR diaj co npaum li cas los Hmoob tsis nti li los
twb vim lawv tsis paub Hmoob txoj kev ntshaw. Hmong will only put
their money where their hearts are.

Born2beMhong

Sep 21, 2011, 2:59:03 PM9/21/11
On Sep 21, 11:06 am, kwvtijhmoob <kwv...@aol.com> wrote:
Kwvtijhmoob,

lub weekend ua 9/30 no koj tuaj es wb li sibtham nawb, kuv yuav nce
tuaj pem MN koj laid....LOLz!

tsi tag li xwb, nco ntsoov tias...Born twb tsi yos havzoo li, tsua yog
ua txiv luag thaum nws tseem muaj txoj siav nyob xwb. twb tau ze li 7
lub xyoo no tsi tau tau pom havzoov xyov zoo li cas li lawm os.

i agree that things are changing, but when it comes who are we to
overseek by these changes...

cwjmem

Sep 21, 2011, 2:55:13 PM9/21/11
On Sep 21, 11:17 am, tou <hmoobtoj...@hotmail.com> wrote:

Definitely, Hmong need to revise our roman written language to make it
easier to write and to remember, just a simplified Hmong written
alphabets.

> Yes, we should replace some of our Hmoob tsiajntawv ua kom yoojyim siv
> thiab sau kom ceev.
>
> > > 2. Celebrate Hmong newyear at the same time throughout the world
>
> > Dr. Suav hates borrowing from others to replace what is Hmong.  Yet,
> > he claims that all Hmong should just hold the new year celebration at
> > the same time.  Is this Hmong?  By making Hmong conform to just a at-
> > the-same-time celebration, isn't this embracing other's way of life in
> > favor of Hmong's?  What is so wrong or so embarrassing about Hmong
> > ways of doing things?  If we are truly proud to be Hmong, we should
> > not be so ashamed to say, "this is how Hmong celebrate our new year?"

No excuse of what part of the country or corner of the world.
Chinese, Thai, Cambodia, Lao, Vietnamese do theirs at the designated
date. Why can't we do it? Each city may hold 4-5 of their new year
celebration in different parts in town, or many cities can join it
together like Hmoob poj ua tseg yawm ua cia.

> Come on! we live in defferance part of the country the north is very
> cold and the south is warm and hot, the east and west are 3 hours of
> time defferance, yuav kom los noj 30 ib lub sijhawm ntshe yuav ua tsis
> tau.
>
> > > 3. Marriage dowry
>
> > Again, why be ashamed of Hmong ways?  It is a practice of the Hmong
> > people and no law or person can condemn the practice without Hmong
> > consent.  Are we siding with foreigners to condemn a Hmong practice
> > that has been in place for thousands of years?  Why does a proud Hmong
> > person require others' approval of why Hmong do what we do?
>
> Kev sib yuav sau nyiaj it is a practical peb ua tua lwm haiv tibneeg
> los luag yeej ua tau tib yam, ua lis hniaj hnub nos siv tau lawm.

Sau nyiaj ua ib tug nqi xwb. Yog ob tog niam txiv los sib koom ua ib
lub tshoob rau nkawv ob tug menyuam los haj yam zoo (split the cost).

> > > 4. Promote Hmong heritage
>
> > Refer to 2 and 3 above.  Is forcing Hmong to conform to westerner
> > standard of doing things promoting Hmong culture and heritage?  What
> > hypocrisy is this?
>
> Peb hmoob yeej ua tau zoo lawm, heritage ces hmoob yeej ok lawm nawb,
> keep doing what we done is good.

Yuav tau los kawm Hmoob teej tug xws li kwv txhiaj, raj, nca, qeej,
shuab blooj, zaj tshoob, qoj xim xaus, paj ntaub etc.

> > > Religious belief is up to the individual's choice
>
> > Why not forcing Hmong to have one religion too since we are hardcore
> > Hmong?  Is it because we have to conform to Westerners' standard?
> > Yeh, that's correct.

Religious freedom. No solicitation!!!

We understand that some folks spend their entire lives to study
Western theology to become PREACHERS and they make living on what they
preach. If this is serve their own interests and make decently living
on it, it is OK. But, they should not solicitate on those hopeless,
helpless people to join them so they can dwell on those desperate
folks of 10-15% annual incomes for life.

Others are chosen by the shaman healing spirits, and are punished
years of unexplainable illnesses that our holy shaman spirits, forcing
the sic people to accept shaman healers. These folks should
respected. Those are chosen should not make their spirit healing as
business investment.

phwvnyawm

Sep 21, 2011, 4:44:08 PM9/21/11
Kwvtij,

Kuv mloog Dr Suav cov lus tag mas yeej zoo txaus kuv nyiam thiab
support lawv kawg lawm.Kuv ntshais tsam cov hluas hais tau ua tsis tau
xwb lauj.Nej cov nyob ze yeej meem pab tiag-g nawb.Yam daim teb yog
nej pib muaj qab muaj luag lawm hmoob yeej yuav los txhawb ib hnub
xwb.Peb cov neeg ua teb no mas yeej nyiam li yawg hais lawm nawb. Ua
tsaug koj tseem coj Dr Suav cov lus tuaj rau peb mloog.

Yaj Tshaj Koob

Sep 21, 2011, 10:06:10 PM9/21/11
On Sep 21, 10:34 am, Born2beMhong <truelove_never...@yahoo.com> wrote:
> YTK,
>
> tej tswv8 no ces twb yog tuaj tham tham rau tej forum li SCH no ces
> yus cias li mus ua yus xwb.  tabsi, thaum yus lub qhov muag tsi pom
> kev deb thiab tsi coj kom dav txaus ces muab tej tswv8 thiab tswv9
> hauv tej forum li no coj mus ua los.  yus twb tsi paub paus ti ntsi,
> lub ntsiab lus ua kom tau noj...yus tseem mus tsa yus ua tus loj thiab
> hais lus li GVP lawv cov laus thaum ub hais lus xwb.
>
> ntshe tej neeg ruam thiab cov ua tsi paub qabhaus dabtsi mas thiaj li
> qhua qab qhua tsau xwb laud.  li koj thiab kuv hais os, yog peb twb
> tsi muaj ib nyuag qhov state of governing es yuav tsa ib lub xabphaus
> ua Non-profit no los hais leej twg? cov ruam los yog cov ntse....kuv
> twb hais dhau los lawm tias, yog ua ntau ces tseem yuav tawb tej me
> doctor no txoj kev txajmuag rau tej neeg ua muaj qhov muag pomkev no
> mas.
>
> ua tsaug rau koj cov lus nawb,

Kwv Born2bHmong,

Kuv los yeej xav ib yam li koj cov lus hauv qab no yog qhov loj hauv
txoj kev txhim kho.

>..............................................................................yog peb twb
> tsi muaj ib nyuag qhov state of governing es yuav tsa ib lub xabphaus
> ua Non-profit no los hais leej twg?

Kev yuav los txhim kho Hmoob kom Hmoob mloog hais yuav tsum yog yus
muav av ua yus tug, yus muaj yus tseem fwv mas thiaj muaj Xab Phas
Hmoob, yog tias nyob dai luag ntug zej ntug zos xwb ces txawm tsa tau
los li koj hais yuav los hais leej twg.

Lo lus hais tias tsi muaj ib qhov av nyob qhov twg yuav coj los ua
Hmoob lub teb chaws, neeg ntiaj teb aws tag lawm, Dr. Shhoua Yang twb
yog ib tus political ne nyaj nws yuav paub txog tias yog vim li cas
lub ntiaj teb no xij ncau ua teb chaws tshiab ntau zuj zus tuaj li,
tej teb chaws tshiab uas lawv ncau mus ua teb chaws tshiab ntawd yog
av seem es lawv thiaj tau lov, los yog vim txoj kev txhub muj tsim
txom lwm haiv neeg me li nplogt ua rau Hmoob tau 36 xyoo no es lawv
thiaj tau av ua lawv ntiag tug, Dr. Shoua Yaj yuav tsum paub txog tej
li hais no kom zoo.

Dr. Fajkhaum,

Koj hais tias........kuv tau hais tias...

>....................Dhau ntawd koj twb qhuas qhuas hais tias Dr.
Suav
>.Yaj thiaj yog tus hais tau lus zoo tshaj lwm tus Dr no ne. Koj mas tam
> tsee

Hais txog ntawm cov Dr. Hmoob ces yawg yeej yog tus uas hais tau raug
dua lwm tus Dr. los mas tab sis yuav tsum yog hais mus rau kis tias
pab Hmoob lub neej yav pem suab thiab mas thiaj li qhuas, hos tias
hais kom Hmoob twg kev los sis Hmoob tsi muaj kev taug ces yuav tsi
muaj neeg qhuas pes tsawg, vim tias nws tsi pom txog tib neeg txoj kev
muaj txoj cai ua tib neeg hlo li.

Tej zaum mas Dr. Shoua Y mus nrog Dr. Soua Thao ua ib qhab nab lawm
ces nws hais li Dr. Soua thao cov lus uas thaum ub peb tau mus nrog
Dr. Soua Thao tham ib zaug tim ntsej muag mas Dr. Soua Thao tau hais
tias nyob lub teb chaws twg ces lub teb chaws ntawd yog yus lub xwb
tsi tag yuav mus ua ib lub teb chaws Hmoob. Li uas kuv twb tau sau
ntau ntau dhau los lawm, yog tias lub teb chaws yus nrog nyob ntawd
muaj kev hlub, tsi muaj kev tsim txom tua yus cov Hmoob hlo li ces yog
li nkawm hais, tab sis thaum 75 los txog rau tam sim no nplog yeej tua
Hmoob ua ntu zus los tsis tu ncua li los nkawm tseem hais tau cov lus
uas sawv daws hnov Dr. Shoua Y hais ntawd mas tsi yog hlo li lawm ntag
nawb. Ua cas cov Dr. yuav tsi pom txoj cai uas haiv neeg loj xij tsim
txom haiv neeg me ntawd txhaum rau kev muaj txoj cai ua neeg nyob hauv
ntiaj teb loj heev lawm, tej no yuav tau muab coj mus tso rau saum
rooj ncauj lug qab ntuj khwb nrog txiav txim rau thaum kawg mas thiaj
yog. Yog hais li ntawd xwb ces li Born2bH hais uas yog neeg ruam mas
thiaj qhuas qab qhua tsau xwb laus.

Kwv npawg Mouatony,

Koj has le nraag nuav tas...

>.........................................................tabsi yog
> ua zoo noog ce nwg twb has HAIV ne.

Yog hais li nws hais nws cov lus no ces yog ib qhov uas hais mus
txhawb nplog liab lawm, Dr. Shoua Y cov lus txhais tau tias tej kev
Hmoob nyob hav zoov yog muaj tug kom Hmoob ua Hmoob, Hmoob yog tus
neeg phem, nplog yog neeg zoo tsi tau muaj kev ua txhaum rau Hmoob dab
tsi li ntag, tab txawm mag tua tuag tag los tsi txhob hais li, rau
qhov yus nyob hauv luag daim av ces ywj luag ua phem li cas los tau
tsuav yog nplog pub daim av rau yus nyob ces yus kav tsij nyo hau pab
nplog txhim kho lawv lub teb chaws mas Hmoob thiaj yuav tau lub neej
zoo ua. Hmoob yog yuav nrog luag lwm haiv nyob xwb ces tsi tag yuav
tsim txoj cai los kav Hmoob li ntag ov, luag tus tseem fwv yeej muaj
txoj cai kav teb chaws zoo txaus lawm yus nrog lawv siv lawv txoj xwb
los yeej tau lawm nawb.

Thaum Hmoob muaj tub txawj coob lawm mas cov tub txawj ntxhais txawj
yuav tau xyuas seb Hmoob qhov teeb meem nyob qhov twg mas yuav tau
ntaus thawj mus pab daws qhov teeb meem ntawd mas thiaj yog Hmoob muaj
tub txawj lawm ov, ho yog zoo li no xwb ces Hmoob tseem tsi tau muaj
cov tub txawj ntxhais txawj uas yuav mus daws tso tau Hmoob mus rau
txoj kev tshav ntuj kom txhob muaj ntxiv lwm zaug li laus.

Pab Hmoob tu siab tias cov tub txawj ntxhais txawj Hmoob mas tab tom
kawm ntawv tau mus ua lwm haiv neeg tus thawj qhev tub txib xwb, xav
kom Hmoob tsa Hmoob kom Hmoob kav Hmoob mas yuav tau pab cov tim hav
zoov kom muaj av nyob mas thiaj yuav muaj lub caij rau Hmoob tsa nom
Hmoob los kav Hmoob, es txhob raug lwm haiv neeg caij tsuj tsa Hmoob
ua nom li Dr. Shoua hais pob.

YTK

Xavzoo

Sep 21, 2011, 11:46:37 PM9/21/11
Sawvdaws,

Tsis txhob maj txiavtxim rau ib tug kwvtij Hmoob twg tias: tus no ua
thiaj yog, tus tod ua thiaj yog, leejtwg ua yog, leejtwg ua tsis yog.
Peb twb meejpem tsawv lawm thiab peb mam soj thiab taug nws tus hneev
tawv ib kauj ntse zujzus xwb los mas cas nej nim yuam maj qhuas thiab
maj thuam ualuaj li na...

Dr. Suav Yaj tseem tabtom tuaj homkhaj rau peb saib seb nws lub
zeemmuag xib Hmoob los xib Nplog xwb. Twb hais rau nej ob zaug lawm
tias nws tau raug thov mus hais lus rau lub koomhaum whpc es nws tau
nug tias lawv yuav them nyiaj li cas rau nws uantej nws yuav kam hais
no ne, ib yam li tej lawyers yuav tos khom tus nqi tso mam pab neeg
hais plaub.

Tejzaum nej kuj tau paub dua tias Dr. Suav yaj kuj tau mus tim Laos
dua lawm thiab...Nej xav xwb txaus lawm los mas...

Tsis txhob maj xa ntau nawb, cia nyias los nrag nyias tus duab rau
kwvtij phoojywg saib, txheej no peb ntse ib yam nkaus lawm os. Yuav
tos tuav ntawm tes ntxo ntawm ncauj mas thiaj tseeb, yuav tsum muaj
qee tus uas xub tawm peevxwm los dhia tsag li no rau peb saib es peb
pom nws poob lov tes lov taw thiab sam tam tas cov uas nyob ob cag
saib thiaj paub npaj tus kheej kom mus deb dua mas thiaj yuav muaj ib
kuag tus dhau mus ua ib co zoo thawj.

Kom peb txhob txhawj txhawj txog Dr. Suav yaj, peb txhawj peb tus
kheej seb koj ho ua tau dabtsi zoo, kuv hos ua tau dabtsi zoo rau HAIV
nawb...Haiv Hmoob yeej yuav txhawb thiab cuab koj zog yog koj ua tau
yam tseemceeb.

Hmoob ces tshuav ntau yam yuav tau kho tabsis peb sawvdaws twb paub
txaus txaus lawm, muaj ib hnub tej uas tsim nyog yuav tau kho yeej
yuav cia li kho tau yoojyim.

Tsam no tsis tau muaj leejtwg pom qab lub ncauj xub ke nyias thiaj
tsoo nyias li tej noog uas raug kaw hauv lub pobtawb, txawm yog twb
tsis muaj kev tawm los nws yeej tsoo kawg zog ua rau nws tej kaus
ncauj zij thiab phib tas. Thaum muaj ib qho twg nrug kiag rau cov noog
txim tawm tau ces sawvdaws yuav sib tw tawm ntawm lub qhov
ntawd..Hmoob ces tib yam xwb los mas...

YTK,

Hmoob tej plaub kev tsimtxom thiab raug txov siav los ntawm tus
tsoomfwv Nplog yeej xeeb muaj raws li koj hais, kuv los tsis nkag siab
tias Peb ib txhia cia li tsis muaj siab ntsws li lawm es no qab tau
yoojyim uas tej nruab ze tau tas txoj sia vim Nplog tua los cia li kam
xuam dawb dawb pub tsoomfwv Nplog. Ib txhia tsuas tab pom tias Hmoob
muaj kev txhaum hos Nplog mas zoo heev thiaj muaj cai tua Hmoob ywj
siab. Xav thov kom sawvdaws nyeem ntiaj teb li kev ua neeg es qhia yus
tus kheej thiab lau...

X Z

Yaj Tshaj Koob

Sep 22, 2011, 9:20:28 PM9/22/11

Xavzoo,

Koj cov sob lus no ib feem yeej muaj lub no tag li, rau qhov nws tsi
xam pom lub neej txom nyem, nws tsuas xam pom lub neej vam meej ntawm
nws tus kheej nkaus xwb. Luag neeg ntiaj teb mas luag xam pom luag
haiv neeg txom nyem nyob qhov ua ntej tshaj plaws, luag nco ntsoov tsi
hnov qab tej kev phem uas lwm haiv tib neeg muab luag haiv neeg tua,
luag muab sau ua keeb kwm khaws tseg tsi pub ploj mus tag sim neej.
Raws li kuv ntsia mas Hmoob txoj kev khav txiv mas tsi hais pawg coob
los sis pawg tsawg, cov txawj ntse los sis cov tsi txawj ntse, tus
hlob los sis tus yau sawv daws puav leej tseem pom txog lub fwj chim
nyiam nyiaj txiag yog qhov loj, pom tsi tau nyiaj txiag loj hlob li,
yog sawv daws sib koom ua rau tej nyiaj txiag loj hlob lawm ces txawm
muaj ib ob tug muab huab noj lawm.

>..............................................................kuv los tsis nkag siab

> tias Peb ib txhia cia li tsis muaj siab ntsws li lawm es no qab tau
> yoojyim uas tej nruab ze tau tas txoj sia vim Nplog tua los cia li kam
> xuam dawb dawb pub tsoomfwv Nplog

Kuv los ib yam thiab, tsi paub xav tias yog vim li cas Hmoob ho muaj
cov ntshav uas yus cov Hmoob raug kev txom nyem kev tua li niaj hnub
no los tsi muaj ib tug tub txawj ntxhais txawj pom txog Hmoob tus teeb
meem nyob qhov twg uas yog qhov yuav daws ua ntej, tab tuaj huam khaj
txog yus tus kheej txoj kev kawm nrhiav noj xwb tsi pom lub phiaj uas
yus yuav tua nyob qhov twg tiag, Txoj kev khav txiv ces yeej xav kom
muaj coob coob tawm tuaj khav txiv tsi tseg rau sawv daws paub pom
tias nws hais yog los tsi yog nws puas yuav los pab Hmoob tiag
tiag!!!, tus neeg twg yuav los pab Hmoob tiag tiag ces nws yeej hais
mus rau seem uas Hmoob tau teeb meem nyob qhov twg.

Yog txawj ntse lawm yuav los Hmoob txiv tiag tiag mas yuav tau ntaus
thawj daws mus daws tso Hmoob tej teeb meem uas loj li loj dhau txoj
cai ua tib neeg lawm, Dr. Shoua Yaj twb hais txog rau cov uas raug
nplog liab muab tua ua rau qhov ntswg khig tag, tab si nws ho tsi pom
txog txoj cai tias qhov khig ntswg tag ntawd yog ib txoj kev ntxub
ntxaus loj heev, tsi yog yus tus kheej khig ntswg tsi mob yus los mav
tab sis tus ntawd yog Hmoob yog koj neej koj tsav yog Hmoob roj Hmoob
ntsav yuav txawj paub mob siab rau yus cov ntshav Hmoob uas tsi txawj
sib pab thaum muaj txoj cai li niaj hnub no Hmoob muaj los tau 36 xyoo
no, cov ntshav yuav tau txawj hloov mus ua ntshav txawj sib pab rau
lub caij uas luag pej kum haiv tuaj tsim txom yus cov neeg.

Kuv pom ntau tug Dr. Hmoob tau mus sawv tim nplog liab lub rooj vuag
txoj cai hauv Vientiane Lao, sawv tej tug niag ntsej muag xeb xeb twb
tsi muaj lub ntsej muag li tsav neeg nplog, los tseem khav txiv kawg
thiab. Ua neeg ua cas tsi paub tu siab li, yog tias yus haiv Hmoob zoo
lawm tiag mas thiaj li mus sawv tej tug qaij qaij li ntawd pob, yus
cov Hmoob tseem niaj Hnub mag tua, tsi hais cov txawj ntse muaj hlub
nyob hauv nplog xib tes los nplog tseem niaj hnub txov txo tua ib tug
zuj zus kom Hmoob cov muaj zoo tswv yim kom tuag tag rau lub neej tom
ntej li 100 xyoo, mas kom Hmoob sawv tsi xob tau los ua dab tsi rau
hauv luag tus tseem fwv nplog liab li ntag, tej no cov tub Dr. tsi pom
txog.

YTK

tseemyeej

Sep 23, 2011, 10:48:33 AM9/23/11
All,

Rawsli kuv mloog mas, Dr.Suav yeej hais tau muaj paus muaj ntsis lawm.
Yog yuav rhawv kom muaj Haiv ces yeej yuav pib lino thiaj yuav mus
taus. Uantej 1945, ntau lub tebchaws ua raug lwm haiv tuaj kav yeej
pib lub tswv8 tsim tsa kom muaj txoj Cai uantej lino tso. Thaum tau
txoj Cai lawm mam nthuav dav zujzus mus. Tsuav muaj tus pib hauvpaus,
txawm mus tsis kawg los fim yuav muaj lwm tus los xaus lub luag. Tej
zaum xav txua kotau, tabsis, thaum kawg ho tau kotxuas los lam yuav.
Tib yam li tebchaws Suav AvLoj, Sun Yat Sen pib ib yam, tabsis, thaum
kawg Mao ho xaus tau lwm yam lawm. India los tib yam, Mahatma Gandhi
pib ib yam, tabsis thaum kawg, ho faib ua 3 lub tebchaws lawm los lam
yuav. Ho' los yeej xav rhawv kom tau Indochina, tabsis, thaum kawg kuj
tawg ua 3 lub tib yam nkaus.

Taus tsis tawg los tsua ko hle xwb las mas cov yawg. Nej cov ho tsis
pom zoo li nws hais los ho thuam ib txhia tseg ib txhia thiab, txhob
thuam tag-g.

TseemYeej.

vaajmoob

Sep 23, 2011, 2:10:08 PM9/23/11
syphd ces tsi muaj dlaab tsi le og, yug tub ntsav tsi tau tug hlub
tsua yug es xwj has yuav ua ub ua nuav naj, rhav tau paum ua mas xam
muaj sab ua teb ua chaw,vmged

On Sep 20, 1:29 pm, kwvtijhmoob <kwv...@aol.com> wrote:
> Click here to listen to:  http://www.kpnp1600.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/09-20-11....

Vaj Ncuab

Sep 24, 2011, 9:08:53 AM9/24/11
> > Dr. Suav yog peb qhab nab lawm ntag laiv.  Are you with us?- Hide quoted text -

Vaajmoob & Yajtshajkoob

Mloog mas neb ua tau haujlwm zoo thiab tau kam, thov caw neb los koom
nrog peb khabnab. Peb twb tsa Neej Tswb Vaj (Tswb VP) los hloov
yawgloj coj Hmoob lawm, July 4 nyob St. Paul, MN Yawghlob Neej Tswb
thiab N. Ntxoov yog coj tuaj qhib ntag. Peb muaj peev xwb hais tau
Col. Vang Neng tawm ntawm Dr. Suav Thao, Dr. Suav Yaj thiab Dr. Nao
Choj Muas lawv khabnab. Nco tau tias peb cov Vaj sablaj nyob Santa
Ana thaum 1983 CA. mas muaj 3 yam loj loj nyob hauv peb daim Agenda
uas peb yuav tsum tau ua: 1. Kub Xaj, Kub xaj yog ib teg haujlwm
uas peb yuav tsum tau ua, yog tau tebchaws nom peb cov Vaj tuav, lub
tebchaws peb tswj. 2. Koom Haum txij tus staff,tus coordinator,
director, boards, president yuav tsum yog peb tuav tsis pub poob rau
leej twg. 3. Tshiab pebcaug (new year) yuav tsum yog peb ua. Txhua
yam, power, nyiaj, peb cov Vaj yuav tsum yog cov noj thiab yog cov
tau. Hmoob yuav txawj yuav ntse npaum twg peb yuav tsis txhawb tsis
txheem. Tsuas muaj Hmoob yuav txawb yuav txheem peb xwb.

Vajncuab

cwjmem

Sep 24, 2011, 2:46:06 PM9/24/11
Yawm Moob Vaaj hab Vajncuab,

Mej tub noj Moob nyaj lub txug tav nua lawm, yawm VP taug lawm tes nws
tub nqaa mej cov hwjchim, koob moov lawm taag lawm. Tsaam nuav, mej
xaav noj, xaav ua nom los taag nej kee lawm,Zag nuav tes tsis zoo le
za u lawm.

idonotknow

Sep 24, 2011, 4:36:40 PM9/24/11
On Tuesday, September 20, 2011 1:29:19 PM UTC-5, kwvtijhmoob wrote:
> Click here to listen to: http://www.kpnp1600.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/09-20-11.peterp.xiong.mp3
> Dr. Suav yog peb qhab nab lawm ntag laiv. Are you with us?

nej khabnab yog khabnab twg na? khabnab kaus hmoob noj lov? yog yuav yog khabnab los txhim kho kom hmoob zoo no ces txawm tawm plaws nram tiaj pib kiag seb. yog yuav npaj nkaum zoo zoo nyas nyas mus kaus ib nyuag qhov me me rov nkaum kiag no xwb ces tas li lawm os nej na. kaj tsij nkaum zoo zoo ov. kuv pom zim zuag lawm sub ov.

-- i do not know.

Born2beMhong

Sep 25, 2011, 9:34:53 PM9/25/11

> Kwv Born2bHmong,
>
> Kuv los yeej xav ib yam li koj cov lus hauv qab no yog qhov loj hauv
> txoj kev txhim kho.

YTK,

kuv mas kuv tsi yog txiavtxim rau leej twg ua li Npawg Xavzoo
hais...tabsi yog yuav tsum tau question lawv li txoj kev ua xwb. vim
tias, peb haiv neeg hmoob no, cov ua tij thia tej niam tej txiv thaum
ub, lawv tsi kam hais ib loslus ncajnraim kiag li peb cov hlua
tamsimno rau txoj kev sibtham losyog yuav los tsim tau thiab ua ib yam
dabtsi peb sibtham no. ces lawv pheej tham thiab hais lus pajpaws
lug toj lug pe--ua lawv tseem ntshai txoj kev tusiab nrog rau kevneej
kevtsav thiab rau kevkwv kevtij ntau duas. yog li no, tsawg tiam los
peb pheej tsi Tshum kom tawm plawv huvsi zoo li peb tham no. ua li
ntawd, peb hmoob pheej cias nyias ua ywj nyias siab thiab ua Txiv
Thais, ces thaum kawg ib leeg thiaj li tsi kam koom ib tug thiab ib
leeg thiaj li tsi mloog ib tug hais. nyias pheej ua nyias twmtswb
xwb. peb cov hlua niam no, peb xav tham kom clear kiag tej
unanswered question no kiag lawm--ces thaum ua lawm ces npajzog thiab
sivzog ntso ua lawm xwb. hos yog pheem tsi daws tej hmab hlua no ces
pheej yuav cia kom maubdub li tej laus ib txwm ua, tias yog luag ua
lawm ces nyob ntsia seb puas yuav tawg paj los txi txiv no ces yus
lub siab yeej tsi huv li ces yus los pheej tsi kam join thiab pab leej
twg li thiab. qhov no, yog ib qhov ua poob theem loj heev nyob rau
ntawm peb hmoob lub neej. yog li no, thiaj li xav tias--lub sijhawm no
thaum yuav pib cog qoob cog loos xwb--seb puas yuav tsim nyog thiab
kav 7 tiam rau lub neej pegsuab. yog li ntawd, txawm dub qhov twg los
tham kom meej, txawm ntuag qhov twg los peb ntxiv rau li ntag. yog li
ntawd, lub sijhawm zoo li no--twb yog lub sijhawm ua yus los ua
campaign kom pejxeem thiab cov muaj tswv8 li cas los tawm los txhawb
yus lub niam tswv8 ntag. yog tiag, thaum luag question yus lub
homphiaj, yus tsi teb luag cov lus, ua yus pheej yuav lug toj lug
pe , hais lub deb deb ntawm yus lub zeemmuag thiab mas---qhov no, tsua
yog ua tau cov ruam thiab qhov muag tsi pom kev thiaj li hnov tsi tau
yus tej lus ces txawm siv khiav maub dubtxhig los join yus lawm xwb
mas nawb. hos yog tus neeg ua muaj qhov muag t hiab pom kev, luag
yuav question yus haus kev.

kheev lam, yus lam ntse li tej XF tom church, ua paub ntxias thiab dib
neeg lub siab kom ntseeg thiab zoosiab hlos los poog yus mas ib hnub
thiaj li yuav mus lawm ib kaujruam tiag tiag nawb.

dhau li ntawd, kuv muab saib mas yog Dr Suav lawv xav tsa ib lub
Xabphas li no mas tsim nyog Tsa thaum ua hmoob tseem tshuav coob nyob
rau tim PhusNpiab...ua yus tseem muaj yus state of governing thiab yus
muaj yus ciamdej ciam av kav.

hos yog twb los nyob rau nram Vietiane lawm, es tseem yuav mus tsa ib
lub Xabphas li no--yog li yus rov hais lus tsi yog li yus txoj kev
Preah--ua yog li yus hais lawm nawb. ua hais tias, yusyog pejxeem rau
lub teb chaw twg lawm ces kom ua neeg zoo ib tug pejxeem rau lub
tebchaw ntawd thiab mloog lus rau lawv thiaj li tau nom tau tswv thiab
thiaj li yuav muaj noj muaj haus...yeej tsi muaj ib daim av nyob qhov
twg luaj tus ntivtes rau yus lawm. yog thaum zoo li no, ces yus tsua
zoo tsa yus lub koomtsihaum los tuav yus li peebzeej (Members xwb).
tsi tsim nyog yuav tsa dua ib tsab cai twg los caij tsuj ib tus
pejxeem neeg american li peb no lawm.

tham me me li no rau peb tau sibtham ua si xwb. muaj dabtsi, li
sibtham ntxiv nawb mog

Born

yog lawv qhov no ua yog lawm thiab ua ntxim li yuav tau noj ntag, ces
tus noog li peb noog no ces tawm plaws tuaj teb thiab teb kiag

Vaj Ncuab

Sep 25, 2011, 11:39:31 PM9/25/11
Born2 Behmong;

Thov caw koj tuaj koom peb Hmong International New Year 2011 no nyob
Fresno, California. Xyoo no Yawghlob Neej Tswb thiab N. Ntxoov yog ob
tug yuav tuaj qhib tsiab peb caug nyob Fresno. Hmoob 18 Xeem twb yuav
ntog, lawv lam yog Hmoob 18 Xeem xwb los Hmoob twb tsis niam poog
thiab tsis txhawb lawv. Ua tsaug qhov uas koj tseem pab thuam thiab
tawm tsam Dr. Suav Thoj, Dr. Suav Yaj thiab Dr. Nom Choj Muas lawv.
Tus uas tsis yog peb pab pawg mas nyiam tawm tsam peb thiab txhawb
lawv. Tab sis tus neeg zoo li muaj tshawg thiab tsim nyog tau nqi
zog.

Vaj Ncuab

Vaj Ncuab

Sep 26, 2011, 6:43:29 AM9/26/11
> Vaj Ncuab- Hide quoted text -

Born2Behmong;

Tus neej tawm tsam Dr. Suav Thoj, Dr. Suav Yaj thiab Dr. Muas Nom Choj
lawv khabnab li koj, tsim yog rub los nrog yawghlob Neej Tswb peb
khabnab ua haujlwm thiab tsim nyog muab nqi zog rau koj.

Vaj Ncuab

dony

Sep 26, 2011, 2:49:05 PM9/26/11
On Sep 24, 6:08 am, Vaj Ncuab <vajncu...@gmail.com> wrote:
Hlob Vaj Ncuab,

Koj mas tseem tseem yog peb tsob Hmoob Vaj thiab hais tau kuv siab
kawg nkaus. Kav tsij npaj wb yuav tau yuav Nam Vanh los xab loom kev
muaj yeej.....Phiaj

tseemyeej

Sep 26, 2011, 4:32:28 PM9/26/11
Dony,

On Sep 26, 11:49 am, dony <phiaj...@hotmail.com> wrote:
> Hlob Vaj Ncuab,
> Koj mas tseem tseem yog peb tsob Hmoob Vaj thiab hais tau kuv siab
> kawg nkaus.  Kav tsij npaj wb yuav tau yuav Nam Vanh los xab loom kev
Koj yawm VajNcuab nuav mas tseem haib tshaaj yawm Vaajmoob lawm hab
laiv.

Thov tsa ntevtes rau nej cov VajNcuab txhua tus..

TseemYeej.

dony

Sep 26, 2011, 4:53:18 PM9/26/11
Uncle Teemy,

Koj cia li zoo siab uas koj muaj cov me vauv Vajncuab yog cov yuav
tswj teb tuav chaw thiab tswj noj kav haus yam tsis muaj lwm tus yuav
lauv kuas tau.hehehe. Kuv tuaj txog pem koj lub tablaj thaum twg ces
kawg muab koj cov M150 qhib wb haus xabloom kev zoo siab...Phiaj

Born2beMhong

Sep 26, 2011, 5:37:54 PM9/26/11
On Sep 25, 10:39 pm, Vaj Ncuab <vajncu...@gmail.com> wrote:
> Vaj Ncuab- Hide quoted text -

Vaj Ncuab,

kuv mas yeej xav tuaj noj Nabvam nrhog PY Dony neb kawg tiag....LOLz!

Nco ntsoov, kuv cov lus tsi yog Thaum lawv cov Dr no ib tug twg, tabsi
kuv cov lus yog cov lus noog lub homphiaj ua lawv muab zwmtseg cias ua
yuav los ua ib lub Xabphas hmoob no xwb. yog li ntawd, los lus thuam
no, koj hais tsi yog lus lawm. luag tej neeg ntse, luag question
within question kom clear tej ncauj kev xwb. yog tias, lawv yuav ua
lwm yam research los pab hmoob mus kom txog lub Moon thiab Mar no mas
kuv tham txawv, vim tias cias nyias muaj nyias zeem muag ua seb leej
twg tshajlij rau nws qhov project.

tabsi, yog thaum lawv lub homphiaj yog tsim tsa los Kav Hmoob thiab
los Tswjfwm hmoob lawm tiag--no ces yuav thov noog kom clarify tej
them miv miv no tso--thiaj li kajsiab mus join nrog lawv xwb.

yog li ntawd, 2 lub new years nyob Fresno no los tseem txom nyem kuv
lub siab lub ntsw kawg kiag. vim twb muaj koj tus Vajncuab thiab muaj
Dony nej coob tus kawg...es nej txawm tsi tawm suab li thiab ntag lod?

thanks,

Born

tseemyeej

Sep 27, 2011, 5:48:16 PM9/27/11
Yawg hlob Naphiew Born2beMhong awd,

On Sep 26, 2:37 pm, Born2beMhong <truelove_never...@yahoo.com> wrote:
> Nco ntsoov, kuv cov lus tsi yog Thaum lawv cov Dr no ib tug twg, tabsi
> kuv cov lus yog cov lus noog lub homphiaj ua lawv muab zwmtseg cias ua
> yuav los ua ib lub Xabphas hmoob no xwb.
Txhob yig-g es nim yuav hais ub hais no, koj tsuas muaj 3 txog kev
taug xwb:
1- Ua kiag li yawm VajNcuab hais-s tias; tsis hais yav tag los,
niajhnub nimno or yav tomntej.Hmoob txhua Xeem yuav tsum zwm rau
VajNcuab nkaus xwb (Dictatorship).

2-Koomtes nrog Dr. Suav lawv tsim kom muaj ib txog CAI los tswj Hmoob,
txhob cia ib pab neeg los sis ib tug neeg los tswj Hmoob ib tiam dhau
ib tis ntxiv lawm (Democracy).

3-Nrog unka TseemYeej ua neeg lojleeb kom kawg keeb, ua neeg lwjliam
kom kawg tiam. Tuag twg tseev twg (Globalism).

> yog li ntawd, 2 lub new years nyob Fresno no los tseem txom nyem kuv
> lub siab lub ntsw kawg kiag. vim twb muaj koj tus Vajncuab thiab muaj
> Dony nej coob tus kawg...es nej txawm tsi tawm suab li thiab ntag lod?
Luag 2 pab neeg no, ib txwm nojsia nojnyoog los lawm ntev. Tej no yog
luag ua twjtaig sib tsoo xwb. Nkawd tsuas txeeb kom tau nyob ze
VajNcuasb lub xub ntiag xwb, koj txhob lam tsem vawj-j nyob tsam nkawd
zig kaus tuaj ces koj tav ntuag ov.

Hahaha..

TseemYeej.

Vaj Ncuab

Sep 28, 2011, 12:06:00 AM9/28/11
Tseemyeej

Yog li koj hais lawm. Vim neb Hmoob tsis koom tes es tsawg xyoo los
thiaj cias yawgloj peb qhabnab noj qab teb rau qaum teb, yeej paub
tseeb hais tias tebchaws tsis muaj los peb hais tias yuav muaj, tsis
muab nom los Hmoob taij yuav yuav nom es Hmoob thiaj ntseeg peb ua
luag. Yog tsis txhawb yawghlob Neej Tswb peb ces kawg txhawb Dr. Xoua
Thao, Dr. Soua Yang thiab Dr. Moua Sao, txhawb Hmoob 18 Xeem xwb. Rab
teev yuav nyhav rau nej tog yuav tsum yog nej siv zog, hais tsis dag.
Yog yuav hais txog education thiab qualification yawghlob Neej Tswb
tsis piv Dr. Xoua Thao, Dr. Soua Yang thiab Dr. Moua Sao lawv kiag,
tab si peb cov Vaj yeej tsis yws tsis thuam kiag. Yog tseem pheej
thuam pheej yws Dr. Xoua Thao, Dr. Soua Yang thiab Dr. Moua Sao lawv
ces kawg nyoos peb khab nab. Peb khabnab tseem yuav muaj fwjchim mus
ntev.

Born tsuas muaj 2 txoj kev support or oppose.

Vajncuab

Born2beMhong

Sep 28, 2011, 10:10:26 AM9/28/11
LOL@Unko Tseemyeej and Vajncuab...

Tseem tshuav lwm qhabnab li Fajkhaum, YTK, thiab Xavzoo nrog rau
HmongLao lawv ned....smiles!

yog li ntawd, neb txhob poobsiab nawb tej no miv miv xwb...yog hnub
twg tsi tau los kawg kuv li mus Join nrog tijlaug Phwvnyawm es mus ua
Teb xwb...tsi tham txog leej twg pab li lawm.

hais mas hais os, peb cov kwvtijhmoob no nyob li ntawm 90% tseem tsi
tau paub dabtsi kiag. yog li ntawd, lwm tus thiaj li tseem xav ua
liaj rau saum lwm tus nruabqaum li no tag li.

tusiab nawb,

Born

dony

Sep 28, 2011, 5:39:08 PM9/28/11
> Vajncuab- Hide quoted text -

Vajncuab,

Koj ua ntsuas qhuas peb Qhabnab VajNcuab hwv thiab lau. Peb twb nyob
lub tebchaw democracy lawm nyias yeej muaj nyias cai ua raws li nyias
lub peevxwm. Kuv tsis xav hais tias ib tug yuav tswj/kav ib tug yog
tus ntawd tsis txaus siab. Yog li koj txhob zoo zoo siab rau peb cov
Vajcuab thiab os....Dony

tseemyeej

Sep 28, 2011, 11:23:39 PM9/28/11
Tus me Naphiew Born2beMhong awd,

On Sep 28, 7:10 am, Born2beMhong <truelove_never...@yahoo.com> wrote:
> LOL@Unko Tseemyeej and Vajncuab...
> Tseem tshuav lwm qhabnab li Fajkhaum, YTK, thiab Xavzoo nrog rau
> HmongLao lawv ned....smiles!
Koj tsuas muaj 3 txoj kev taug li kuv hais xwb nav.. Pab koj hais saud
ces ham tsis dhosdaws txoj kev#1 uas yog VajNcuab lawv txoj qub lw
(Dictatorship) lawm ntag las as. Lawv pom VajNcuab khabnab co tau
txivntoo poob ces lawv txawm xav sim seb puas tau ntsiv quav saaj hab
xwb. Qhov tseeb tiag, niag tevhaws Nplog twb poob rau NyajLaj lawm ne,
tsis ntev tom ntej no, twb yuav poob ua ASEAN UNION li European Union
lawm nav.

> yog li ntawd, neb txhob poobsiab nawb tej no miv miv xwb...yog hnub
> twg tsi tau los kawg kuv li mus Join nrog tijlaug Phwvnyawm es mus ua
> Teb xwb...tsi tham txog leej twg pab li lawm.
Phwvnyawm txoj los ham tsis thooj kiagli yawm MoobSib thiab kuv txoj
xwb las mas. Peb khabnab no mas, pom pojdaum phubthawj los lam ua tiag
dawj, pom pojHmoob quavntsuab los lam qis muag tsuab, pom
pojSuavquavqaib los lam ua tiag thws saib, pom pojThaib dubncaug los
lam qimuag ibzaug, pom pojNplogNtseslwj los lam ywj. Hehehe...

Yog koj tsis kam nkag peb 2 khabnab saud ces ham tsis kawg rau Dr.
Suav lawv pab THINK TANK xwb los mos.

Unko TseemYeej.

Zoo

Sep 29, 2011, 11:05:16 PM9/29/11
If the group is serious about the matter, take a one year nationwide
tour campaign and worksop.

There already at least one orgnization in each city or town that there
are Hmong reside. Just connect with them and go for it...