Captain Chong Moua Legacy

beemou...@earthlink.net

Nov 12, 2011, 9:32:16 PM11/12/11

1. First Hmoob from Village of phoudou, xiengkhuang, Laos to work
for Mr. Pop USAid officer to Laos in 1959.
2. First Hmoob to the US in 1962
3. First Hmoob-American CIA as second star lieutenant.
4. In 1967 Mr. Chong about to promote to become a full air commander
by Washington Government, but he was assassinated by Hmoob
counterpart in Muang Hien, Xan nue.
5. DC ‘s payroll continued to aid his young brother education in
Bangkok until 1985.

nyujquslaug

Nov 12, 2011, 9:57:16 PM11/12/11
On Nov 12, 8:32 pm, "beemouacha...@earthlink.net"
<beemouacha...@earthlink.net> wrote:

By your account, his "young brother" had had almost 20 years of
education all paid for by "DC's payroll"--so how many PhD does he hold
now? And where is he? Isn't he you? Just curious...

MHoobVajUSA

Nov 13, 2011, 12:02:15 PM11/13/11
On Nov 12, 9:32 pm, "beemouacha...@earthlink.net"
Nyob zoo Yawg Hlob BMCF !

Kuv thov pab koj nco txog LT Muas Txoov thiab tag nhro cov qub tub
rog VP lub txiaj ntsim ua tau los pab Peb Haiv Hmoob tim thaiv txoj
kev noj qab nyob zoo tau 15 xyoo nkaus. Tej kev ploj kev tuag ntawm
peb cov kwv tij neej tsa Hmoob yeej muaj yuav luag txhua nyob rau
txhua pab txhua pawg. Thaum twg hais txog tej kev ploj kev tuag nyob
lub ntuj qub qab ces yuav ua rau txhua leej txhua tus los los lub me
kua muag . Muas Txoov kuj yog ib tug kuv tau paub nyob ze ntawm peb
tog vaj tog tsev thiab. Thaum lub sij hawm nws tau tas ib sim neej
ntawm , Nws kuj yog thawj tug Hmoob tau mus nrog CIA yav dav hlau (spy
plane) nyob sau ntuj muab xov xwm pab yawg hlob VP. Nws tej roj ntsha
muaj coj los pua rau lub teb lub chaws yog ib yam muaj nqes tshaj ua
Peb Haiv Hmoob yuav tsis muaj ib yam dab tsi coj los pauj tau tabsis
thov qhuas thiab nco ntsoov rau peb nruab siab mus tas ib sim.

Muas Txoov poj niam yog Peb ib tug Xib Hwb xeem Vwj qhia ntawv nyob
Looj Ceeb tus niam Hluas . Yog li no Peb cov Tub kawv ntawv nyob Looj
Ceeb kuj pab nws tu siab kawg nkaus thiab.

Happy to all Hmong Veteran !
MHoobVajUSA

MHoobVajUSA

Nov 13, 2011, 12:52:59 PM11/13/11

> Nyob zoo Yawg Hlob BMCF !
>
>  Kuv thov pab koj nco txog LT Muas Txoov thiab tag nhro cov qub tub
> rog VP lub  txiaj ntsim ua tau los pab Peb Haiv Hmoob tim thaiv txoj
> kev noj qab nyob zoo tau 15 xyoo nkaus. Tej kev ploj kev tuag ntawm
> peb cov kwv tij neej tsa Hmoob yeej muaj yuav luag txhua nyob rau
> txhua pab txhua pawg. Thaum twg hais txog tej kev ploj kev tuag nyob
> lub ntuj qub qab ces yuav ua rau txhua leej txhua tus los los lub me
> kua muag . Muas Txoov kuj yog ib tug kuv tau paub nyob ze ntawm peb
> tog vaj tog tsev thiab. Thaum lub sij hawm nws tau tas ib sim neej
> ntawm , Nws kuj yog thawj tug Hmoob tau mus nrog CIA yav dav hlau (spy
> plane)  nyob sau ntuj muab xov xwm pab yawg hlob VP. Nws tej roj ntsha
> muaj coj los pua rau lub teb lub chaws  yog ib yam muaj nqes tshaj ua
> Peb Haiv Hmoob yuav tsis muaj ib yam dab tsi coj los pauj  tau tabsis
> thov qhuas thiab nco ntsoov rau peb nruab siab mus tas ib sim.
>
> Muas Txoov poj niam yog Peb ib tug Xib Hwb xeem Vwj  qhia ntawv nyob
> Looj Ceeb tus niam Hluas . Yog li no Peb cov Tub kawv ntawv nyob Looj
> Ceeb kuj pab nws  tu siab kawg nkaus thiab.
>
> Happy to all Hmong Veteran !
> MHoobVajUSA

Kuv Thov txim os tau sau Captain Muas Txoov ua LT xwb . Nws yeej yog
li BMCF hais lawm os .

MHoobVajUSA

Nov 13, 2011, 12:04:56 PM11/13/11
Thov txim ua tau sau yuam ke hais tias Lieutenant tabsis Muas Txoov
yog Captain lawm .

hmong

Nov 14, 2011, 9:32:19 AM11/14/11
Bee,

koj tsis hais saib yawg txoj kev tuag yog vim licas mas?

koj yuav tsum paub! koj kuj qhia rau peb saib! twb yog
koj cov kwvtij muas ne!

REALISTOR

Nov 16, 2011, 2:18:56 PM11/16/11
Tus uas tua ces yog VP thiab xwb mas, bawg.

Vaj Ncuab

Nov 16, 2011, 7:16:21 PM11/16/11
REALITOR;

Yawgloj lub mostxwv uas yuav tua Muas Txoov mas tseem khuv xim, ua cas
yuav liam hais tias yog yawgloj tua. Muang Hiem yog Kong Le ib lub
yeej (BI 5) Lt. Col. Sourivand yog tus Commander in Muang Hiem. Muas
Txoov ua ua txiv, khav khav theeb ces mag Kong Le xyuas xwb.

Vajncuab

REALISTOR

Nov 17, 2011, 2:29:36 PM11/17/11
Vajncuab, nyobzoo os..haaaaaaaaaaa..yog koj tus Hmoobvaj ces txawm
yuav los hais tias nkim mostxwv. Nomtooj , Yaj sooblwj, twb tsis yog
nkim mos txwv xwb , tseem siv T28 thiab ib pab peebzeej mus tua tag
nrog luag pab niamtxiv tub tib si.
Cob Moos Txiajxab ne puas yog nkim mostxwv thiab mas?????
yog koj xav piav Hmoob history mas yuav tau piav qhov kom ncaj thiab
txhob bog koj tawb quav mas thiaj li yog neeg ncaj.

Tus xwmzeej dabtsi es tseem yuav muaj Kong Le thaum xyoo 1967
nas...koj twb yog ib tug neeeg muaj hnub nyoog lawd sav...los yog koj
lub hlub qauj lawm ne.....haaaaaaaaaa.kong le cov niag thabham twb
tawg tag xyoo late 55mus rau 66 lawm ,..lawv cov Hmoob twb los thawj
VP thiab ib co ces khiav mus phaj 5 tag lawm ne. Ib tug peebzeej Kong
Le ces twb yog Muas Txoov tus hawm yij Yja zeb uas yog Muas Txoov tus
body guard ntag mas...

Pab niag neeg zov kev tua Muas Txoov ntawd twb yog major Lis Tub pab
niag tua xw ne....Kong Le nyob qhovtwg nas .

Thaum tua tag ces lawv hais tias yog lawv yuamkev...lawv xav tias yog
Nyablaj no es lawv thiaj tua.
Tsis tas li xwb ov....lawv ntshai tsam paimquav ces , lawv tseem muab
Muas Txoov tus phoojywg Thaib uas ib txwm nrog yawg ua ib txoj haujlwm
tua pom tseg ...tabsis liam hais tias yog accident( ua phom
huamyauj). ...that's bs.

Tus Thaib ntawd los nqis davhlau ces muaj ib niag thabham hmoob ciali
mus nyem phom rau nws hauvsiab thaum nws tabtom yuav nqis saum lub
davhlaus los ....ces tus Thaib tuag kiag ces lawv cov nom yeej paub
coob tus, including Tublwj Muas, Col. Hamchoj, Col. Tub pos
Lis...tabsis lawv yeej tseem muab liam rau tus ub tus no....ces ua
txoj muab major Listub demoted ces haujlwm tiav. Yog koj yeej ua
haujlwm rau VP li koj tuaj piav hauv no ces koj yeej paub....tabsis
tsis matter.....ua li Lis Fwm hais neeg phem yeej yuav muaj nws tus
neeg phem los tsim.....haaaaaaaaa...thaum kawg kuj yog poob kooob be
loj lawm thiab thov pejxeem noj yug tus kheej rau qabteb qaumteb ...
English ces lawv hu ua Power Abuse. hais li no tso mam li piav ntxiv .

MHoobVajUSA

Nov 17, 2011, 7:28:15 PM11/17/11
Nyob zoo yawg Hlob Colonel Vajncuab thiab Director Realistor ,

Neb thiab cov nom pem Looj Ceeb ces puav leej yog FGVP muaj nom rau
ua xwb los ua cas es tseem yuav tuaj rov taw tuam ntuj thiab lau .
Yij meem sib tog kos muaj yeej muaj swb nawb mog es thiaj li tau los
ua MHoob tus Puab tais os . Zoo siab tau ntsib neb 2 tug ua tij .

MHoobVajUSA

Nov 17, 2011, 8:16:44 PM11/17/11
Yawg hlob FGVP yog tus thawj coj kom sawvdaws mus tua rog ces leej twg
raug tua tuag los yeej liam tau hais tias nws tua no mas puas yog
naj ?

REALISTOR

Nov 18, 2011, 4:17:09 PM11/18/11
haaaaaaaaaaa thaub laus ...peb tuaj tham txog tej Neej Hmoob thaum ub
xwb cav mob koj siab kawg thiab yom. Kuv tsis tau nrog leejtwg ua nom
tim Loojceeb , kuv tuaj loj tebchaws no os , qhia koj paub li . Cov
lus no yog kuv tshawbfawb los sau rau peb s/d nyeem
xwb....heeehe...... sibntsib dua , mus lawd nawb!!!!

MHoobVajUSA

Nov 19, 2011, 4:58:36 PM11/19/11
Yawg thaub hluas 60 tawm xyoo , Peb tuaj mus ua puav daiv taw tau 30
tawm xyoo no ces yeej xam tau hais tias koj loj nyob teb chaws no
mas . Tej neej neeg uas koj hais tias yog tshawbfawb coj los piav rau
s/d mloog xwb no yeej tsim nyog muab Tuam Taw (DR) rau koj lawm thiab
nawb tab sis yog muab rau koj no ces peb tseem ho muaj cov kauslosnas
kauslosnias coob tus paub lub neej qub qab zoo tshaj koj lawm thiab
ces ntshe yuav xub muab Tuam Taw rau lawv ua ntej tso mam muab rau koj
nawb , Hahaha . Zaum no ces yuav muaj coob tus nai phoo thiab Tuam taw
los . Mam sib ntsib dua os .

REALISTOR

Nov 21, 2011, 2:38:20 PM11/21/11
Well, do you have info. to my story or not.....I 'm welcome your
dialogue but with preponderant evidences....or get the fck off.

REALISTOR

Nov 21, 2011, 2:25:08 PM11/21/11
On Nov 19, 1:58 pm, MHoobVajUSA <ddkv...@comcast.net> wrote:
Alright ...man, ...so you do have my profile on your hand ..including
my age is it what u r referring to ! My info here doesn't pertaining
your jealousy pussy mind.....if you have a dialogue...I'm
welcome ...but just to remind you that ..if you don't have a thing to
say ( witnesses) to the topic then shut the fck off.

MHoobVajUSA

Nov 21, 2011, 10:50:44 PM11/21/11

> Alright ...man,  ...so you do have my profile on your hand ..including
> my age is it what u r referring to ! My info here doesn't pertaining
> your jealousy pussy mind.....if you have a dialogue...I'm
> welcome  ...but just to remind you that ..if you don't have a thing to
> say ( witnesses) to the topic then shut the fck off.

Hello Mr. Sinwung as Realistor ,

My comment of discovering your bogus name and age must hit really hard
on your nerd . You act like a little punk kid who simply know how to
use the slang and 4 letter words only . I am not interesting nor
debating with an immature
boy man like you . I wish you well on your research about our Hmong
history . Next time , please recite a true story of a Hmong hero so
the young generation can learn from it . This is my last respond to
you , Mr. Boy Man .

REALISTOR

Nov 22, 2011, 4:32:28 PM11/22/11
No man, u still jumped the gun as usual. UR off a 100 miles to the
pacific than from the truth about me; my age, name or
ect....haaaaaaaaaaaa you sure sound like my lecture..u can't put away
your favorite book ....still more thing to come about your king , bro.
You not interested in debating just due to your indigenous and
ignorent mind but sure like to call people name....what would you call
yourself then....smartass.
I have no reason to obey your advise...I post based on my liberty of
speech and the truth. When it is the truth ...then the truth does hurt
bad..when you called yourself as the perpetrator or the culprit.

Let me elaberate the true unsung heroes to the young generation to
learn:

The true Hmong heores were the ones put their lives at risk to protect
our freedom at their own expenses.

Who willing to leave their love ones at home without good care.

Who willing to shed their blood at the frontline.

Who do not treat thier duties as leisure joke.