what is the proven evidences to name hmoob and qos xyoob as the same people?

idonotknow

Oct 19, 2011, 4:34:04 PM10/19/11
mus saib qhov video clip no:

http://www.youtube.com/watch?v=FddRgIegWQc

tom qab kuv pom tas lawv sau tias qos xyoob yog hmoob. kuv xav paub tias yam dabtsi qhia tias qos xyoob yog hmoob thiab co? raws li qhov video qhia yelang yog tus huabtais ntawm pab qos xyoob. ib txhias tseem tias yelang yog yimleej uas muaj yog dabneeg los ntev lawm. yuav ua cas thiaj meej pem tias yog tseeb tseeb li ntawd no ma?

puas yog peb hmoob maj aws tias lwm haiv yog hmoob no xwb na? lub keeb lub tiv yog li cas ua cas hmoob ho aws kiag tias qos xyoob yog hmoob kiag no ma thov kom peb tau evidences zoo peb mam aws li los tau tam sim no peb tsis muaj evidence li ne txhob maj maj lees tias yog hmoob no ma. kuv ntshai tsam ib ntsis hmoob tias qos xyoob yog xyooj no thiab no mas yuav ua cas tiag na? txhob maj lees lawv yog kwv tij xyooj ov tsam tsis yog na. thov kom paub meej tshaj nov mam lees los tsis lig kiag li. lawv thiab peb hais lus ib tug tsis paub ib tug lus lawm twb tsis paub yuav nug caj ces li cas yuav tshawb nrhiav li cas thiaj yuav paub tias qhov tseeb yog li cas. yuav lees tsis lees los tos kom tau tim khawv rau ntawm tes tseeb tseeb tso ma. sawv daws ho pab tshawb nrhiav qhov tseeb seb.

cwjmem

Oct 19, 2011, 7:41:23 PM10/19/11
Someone needs to go to China and do a research on these people and
verify if they are Miao (Hmong) or not. So far, Hmong has so many sub
groups. As I was seen, Ge Yang from China, said Hmong have over 30
different groups, each of them speak slightly different and some he
does not understand them. The same folks I met in Kunming, I only
understand their language about 10%, even cov Hmong dawb, hmong pes,
hmoob sib twb tsis paub cov Hmoob ntawm cov lus lawm. Lawv sib tham
ces hais lus suav lawm xwb.

tzex...@msn.com

Oct 21, 2011, 1:21:55 AM10/21/11
Peb twb tham tej no tas lawm tau ntau xyoo. Hmoob and Xiongb (xyoob)
yeej muaj feem yog ib haiv neeg. Yog tshawb mus ntxiv mas koj yuav
pom tias peb hais HMAB hos cov Xyoob hais xiangb (xyab). Vim txoj kev
sib ncaim ntev mas muaj ntau lo lus thiaj tsis sib xws lawm.

TZ

idonotknow

Oct 21, 2011, 1:57:40 AM10/21/11
ua tsaug koj qhia me ntsis pub kuv paub. dhau ntawm tej lo lus tsis sib thooj lawm puas muaj cov uas peb thiab lawv hais ib yam. kev cai dab qhuas ne txawv npaum li cas?