Tsis muaj dab tsis yuav tam lis lawm

tou

Sep 27, 2011, 8:34:07 AM9/27/11
Hnag hmos kuv mus xyuas Suab Hmoob Radio kuv pom ib tus General hus ua
Chongvang Thao tuaj hais lus hauv Suab Hmoob Radio. I was trhilled
leej twg siv tau General but never knew that he is on the service on
what branch of the army. Pua muaj leej twg paub txog peb hmoob tus new
General nos thiab? Please give us some information if you can.

Have a nice day,

nyujquslaug

Sep 27, 2011, 9:16:13 AM9/27/11
On Sep 27, 7:34 am, tou <hmoobtoj...@hotmail.com> wrote:

We have talked about these generals and colonels before. They may get
the title general but not real general who can command troups in time
of war. They are volunteer, a civil services branch, helping only when
natural disaster strike. Mus volunteer kom txhob mob ntshavsiab thiab
tawvum xwb, tsis tau nyiaj noj li cov real general. You should be
proud of their dedication and devotion. You can become one too if you
have the time. For me, I don't have the time. So when you see one,
make sure you address their proper tittle like--Mr. Genaral or Mr.
Colonel. If you don't call them general, they don't talk to you. lol

cwjmem

Sep 27, 2011, 12:33:45 PM9/27/11
Tou

Hmong tsis tau muaj li nawb nyob rau any branch of the US military
service. Raws li kuv paub mas muaj cov Major thiab lieutenant Colonel
xwb. Cov no yog cov kawm tawm tag Doctor degree es lawv mus ua rau
hauv tsev kho mob nyob rau hauv Army hospital.

Ho yog cov neeg ua nws kawm tiav 4 xyoo (military academy) xwb mas laj
tau txog Colonel nawb vim tus no yuav tau ua ntau yam, thiab kawm ntau
yam los complete nrog cov Meka. Xws li koj yuav tsum muaj combat
experience, ranger qualified (6 weeks of extensive training) mas yog
koj mus dhau lawm mas koj thiaj yuav tau los ua cov promotion
candidates. Cov candidates no lawv yuav los compete rau 1 qho
promotion mas yuav tsum yog koj tus commander recommends rau koj, koj
thiaj li tau. Lot of competitions when you are climbing up the higher
ladder, not an easy.

Cov koj hais ntawm mas nyob rau Wisconsin muaj li 3 tug Hmoob, cov
Hmong no nrog cov Meka form ib lub organization xwb, lawv tsa lawv tus
kheej voluntarily xwb, tsis muaj nyiaj noj los lees paub txog los
ntawm US department of defense.

YawgLaus

Sep 27, 2011, 1:48:30 PM9/27/11

Raws li nws hais nws yog General nyob hauv " NATIONAL DEFENCE" Uas
nws yog USA General tsis yog Hmoob General..................

tou

Sep 27, 2011, 1:43:41 PM9/27/11

Qhov kuv paub mas yeej yuav tsis yoojyim, nyob2 ua cas pom muaj hmoob
General ntawm zomzawg ua rau yus tsis txhawj xav tas.
Kuv paub mas muaj ob tus cov hmoob ua tau nubqub coj lawm, 1. Tub
Thiam Yaj yog faim phamacy 2. Cha Yee Ham yog nyob hauv Army tau Lt.
Colenal, dua lis kuj muaj coob kuv hos tsis paub lawm.
Cov nos mas yog service nyob hauv USA army lawm tag nawb.
Leej twg hos paub ntau dua thov piav rau peb thiab.

cwjmem

Sep 27, 2011, 2:22:50 PM9/27/11
On Sep 27, 10:43 am, tou <hmoobtoj...@hotmail.com> wrote:

> Qhov kuv paub mas yeej yuav tsis yoojyim, nyob2 ua cas pom muaj hmoob
> General ntawm zomzawg ua rau yus tsis txhawj xav tas.
> Kuv paub mas muaj ob tus cov hmoob ua tau nubqub coj lawm, 1. Tub
> Thiam Yaj yog faim phamacy 2. Cha Yee Ham yog nyob hauv Army tau Lt.
> Colenal, dua lis kuj muaj coob kuv hos tsis paub lawm.
> Cov nos mas yog service nyob hauv USA army lawm tag nawb.
> Leej twg hos paub ntau dua thov piav rau peb thiab.

Yog koj xav paub txog lawv cov no ces lawv lub Website yog qhov no.

http://usndfscom.info/JOIN.html

Lawv cov missions
ABOUT US

The USNDFSCOM initially formed as an organization in 1987 in response
to former and late President Ronald Reagon's Order under the National
Security Decision Directive Number 259, pursuant to title 32 USC 109
in 1986; and has fully incorporated as the National Education Non-
profit entity composed of trained, experienced, motivated, patriotic
retired and former members of the Armed Forces, Reserves and National
Guard, as well as non-veteran, concerned public spirited citizens. It
was the first and only recognized Provisional Military Reserve Officer
Corps outside the State Guard system. Like the Civil Air Patrol, the
U.S. Coast Guard Auxiliary, the Red Cross, and the Salvation Army, the
USNDFSCOM Corporation is organized as a non-militia military-style.
The USNDFSCOM has been providing members and communities with the
training and education needed to combat potential local domestic
terrorist threats, natural disasters and other emergency situations.

This organization works within the Federal and State laws and
guidelines, and has four Branches:

The Army Branch,
The Air Force Branch,
The Public Health Branch, and
The National Oceanic Communications Command Branch

Members of the USNDFSCOM

Volunteers trained, experienced, motivated, and patriotic
including retired and former members of the Armed Forces, Reserves,
National Guard and non-veteran, but spirited citizens
The group belongs to a civilian volunteer program with a military
structure and is continuously looking for volunteers from all walks of
life to serve as advisors, training curriculum developers, and
instructors for training classes.
Volunteers are organized to relay the training on proper emergency
preparedness they’ve received from the US Department of Homeland
Security and Federal Emergency Management Agency (FEMA) to the
citizens in the local communities through Group Study and Seminar
programs with free of charge., for each community to be safe from
harms way.

Membership Eligibility

Minimum age – 18 years
If 18-25 years of age, required to be registered for the Selective
Service
No felony convictions or Pending Charges
Not a member of any unorganized militia group
Not an elected or appointed political receiving compensation
Not a member of any active duty Armed Forces or Reserve Component,
or State Guard and Defense group

Summary

The USNDFSCOM will continue our work within the legal framework and
strengthen membership recruitment efforts to measure up to the mission
as embraced to (1) prepare communities to handle emergency and
disastrous situations by supporting the US Department of Homeland
Security and Federal Emergency Agencies, State and local emergency
programs emergency programs, and (2) honor veterans who have served
this country with honor, dignity, and bravery. In the next two years -
2010-2012 Strategic Plan and beyond as the organization, we are moving
forward to fully deploy our mission by examining both strengths and
opportunities from within with Quality Improvement, and explore a way
to having the power to influence others to make the difference as
bestowed in the mission.
National Headquarter Leadership Team

LTG. Kenneth Sanborn, Corporation President & National Commanding
General
LTG. Zong V. Thao, 1st Vice President & National Deputy Commanding
General
BG. Dr. Bruce Bliatout, 2nd Vice President & National Chief of
Staff
COL. Dr. Chareundi Van-Si, Secretary & Operations Chief of
Education/Training

National Headquarter Military Advisory

LTG. James Graham, Sr. Military Adviser

tou

Sep 28, 2011, 8:23:16 AM9/28/11
Oh! yog li no xwb lawv cov nov thiaj tau nais phoo tas nes yom.
Kuj zoo thiab yog tseem quag, tsis ntev tas los no muaj ib tus post
txog nais phoo Bruce Bliatou mas ua rau kuv kuj ceeb tas, kuv paub mas
yawg tau Doctor xwb hos tsis paub txog yawg kuj nyiam ua nais phoo
thiab.
Nyem koj cov nos thiab mus xyua lawv lub web tas ces tos taub lawm.
Thank you very much,

YawgLaus

Sep 28, 2011, 12:32:15 PM9/28/11
Tu siab kawg uas peb tseem muaj cov kwv tij Hmoob uas tsis paub txaj
muag es hnav ris tsho li ntawd mus hauv Hmoob tej koom txoos thiab hu
yus tus kheej tias " KUV YOG NAIS PHU...HU LI NO THIAB YOG NOM TSWV AS
MIS LIS KAS" no rau tej lub koom txoos Hmoob no.....

Hmoob need to wake up and do the right thing....instead all these crap
fake name.........

yi...@charter.net

Sep 28, 2011, 6:43:56 PM9/28/11
Cov nais phoo thiab col. no feem ntau yog cov mob taw vwm, ntshav siab/
qab sib thiab ssi xwb es yuav ua li cas mus ua tau tej hauj lwm
volunteer ntawd nas... cas nyiam no peb yuav muaj ntau tus hmoob dr.
thiab nais phoo ua luaj lawm lauj... mus deb kawg lawm laiv...