Thov Kev Koomtes

tseemyeej

Phoojywg Hmoob sawvdaws,

Sijhawm no muaj ib daig nploojtsawb qhua yuj yawvyeev tuaj hauv peb
lub zos no. Sawvdaws yuav tau xyuamxim ov, yog nej muaj sijhawm no,
mus saib cov neejtsa chawqis nawb. Lawv daim tebtsawb ces nws twb rho
txuas ntov du lug lawm laiv

Nej txhob quav ntsej nrog nws txuas lus, vim yog nej teb nws es nws
tau ko thaum twg ces, nws yuav luaj zaj luaj zus nto peb daim me
tebnpleg no thiab. Kuv yeej paub tias muaj tus puav phoojywg Hmoob
nyiam-m nrog nws tham. Tabsis zag nuav tsis zoo li zag u lawm.

TseemYeej.

chia

Tseemyeej,

Zoo kawg koj tus ua tij ho muab lus ceeb toom rau peb ib tsoom Hmoob.
Kuv paub tias peb ib co Hmoob nyiam nyiam ua kas moos tab sis nws tsis
paub txog txojkev zais lus ua kas moos, nws tab tom muab nws tus kheej
los rau w rau tus yeeb ncuab pom xwb. Txhua yam peb yuav tsum tau kawm
thiab thiaj li paub thiab txawj.

Chia

Txawj Xav

Cov phooj ywg,

Peb ib cov Hmoob mas lawv tseem xav xav nro nawb, ces law txaw mus
khav li ub li no rau tej hniag nplooj tsawb ntawwm. Kuv tus Txawj Xav
no mas yog nplooj tsawv tsis tuaj thov kuv mas kuv yeej tsis "KKKKK"
nws li nas.

Vim yog peb ib cov neeg lam hais tias kawm ntawd siab xwb -- tab sis
tseem mag nplooj tsawb muab lawv taubhau chais dudu kawg lawm tiag.

You know we Hmong like to be "QHUAS", but we do not know when they
will eat you. OK.

But not me..

TX.

REALISTOR

HAAAAAAA bawg es...koj tseem mus hais daim bloojtsawb...koj cov
kwvluag Hmoob twb yog cov xim liab thiab cov yuav muab koj xyua ntag
los mas...haaaaaaaaaaaaaa

tou

Kuv lis ntus no kuv yeej tsis kk txog tej niag kev nrhiav noj nrhiav
haus zoo li no lawm, kuv xav kom peb tsoom hmoob s/d los xav txog yam
tiag thiab zoo 6 peb ua ntej 3 sij xav 6 luag lwm tus, lwm haiv.

Xavzoo

On Nov 9, 12:28 pm, tseemyeej <tseemy...@gmail.com> wrote:
Tseemyeej,

Tej ko yog muaj tseeb ces tso plhuav saum pajtaub es tas magsuab qw
ceebtoom xwb mas lov...Tos peb pheej muaj lub swb thiab khiav xwb los
thaum ib leejtwg paub lawm nws tsuas hais ua pajlug xwb ces peb yeej
tsis nkag siab thiaj tseem ev nruas mus thawj qws tas li ne..

Yuav tau hais tias yawm ntxwj nyoog ua tuaj ntxais peb Hmoob ntshav no
mas muaj kiag pestsawg ces kub, thiab niag nplaig ntev licas thiaj
yaim cuag nws lub ntswg.

Yog tej zaj tseeb lawm sawvdaws tseem yuav tau nco koj tus txiajntsig
uas tau tawm lo lus ceebtoom cawm sawvdaws.

X Z

kwvtijhmoob

On Nov 10, 10:04 am, Xavzoo <koj...@gmail.com> wrote:
> [...]
> thaum ib leejtwg paub lawm nws tsuas hais ua pajlug xwb ces peb yeej
> tsis nkag siab thiaj tseem ev nruas mus thawj qws tas li ne..

xavzoo-- good point. hmoob ces tos tsis vam meej los txiv coj xai
hais zaj paj lug xwb, xyom cuab twb tsis tsis paub ib los li es tos
hmoob tsis txawj ua lub neej nas.