Paj Kaub Hawj Tag Sim Neej Lawm

Thomas Lee

Oct 26, 2002, 3:54:43 AM10/26/02
Xov tooj cua Fresno tau tshaj tawm hais tias Paj Kaub Hawj tau tag sim
neej lawm yog vim raug Sniper, Quavyasmab, Tubsab, los puas yeebncuab
timkhawv tau txo nws txoj sia lawm no puas muaj leej twg confirm tau?
Yog muaj tiag no ua Hmoob feem coob puas muaj condolence pub rau nws
tib yam li sawvdaws tau sau rau Senator Paul Wellstone. Txawm hais
tias Paj Kaub muab tsis tau teb chaws rau Hmoob nyob los nws kuj tau
cawm Hmoob los lawm tau ntev loo uas yeej muaj txoj dabneeg los tau ib
chapter lawm thiab ua nej xav li cas. Kuv xav hais tias peb sawvdaws
yuav tau foom me ntsis koobhmoov pub rau nws coj mus tam liaj tam iav
nyob kom peb muaj lawm tus sawv los kom rub tau Hmoob muaj tebchaws
nyob kiag no ob, nej puas xav li thiab?
Ho txuas mus ntxiv saib nej puas muaj leej hnov li cas...

Tom

zoo

Oct 26, 2002, 11:08:41 PM10/26/02
To my knowledge and source, the news is true, Perhaps it is not sniper
type but rather a close range asasination. It happen at his in-laws'
home while visiting them.

In deed it is a sad thing. He may mean nothing to some but a lot of
hope to many. Deepest sympathy and condolence to his family and close
relatives.

Mongshee

Oct 27, 2002, 7:56:33 PM10/27/02
Yog muaj tseeb, kuv paab nwg tsev neeg taabncuab hab hlub txug puab
txuj kev quaj ntsuag.

ms

Charlie

Oct 27, 2002, 8:04:45 PM10/27/02
Thov kom peb Yawg Hlob Pajkaub mus cuag tau poj tau yawm thiab peb
txiv Yawg Tswb Tshoj pem ntuj. Kom tiam no nws txawm ua tsis tau ib
daim av los rau peb ib zej tsoom Hmoob kav, los kom lwm tiam nws yuav
thov ntaub thov ntawd dua los ciaj ua peb Hmoob ib tug Vaj. Thov nco
txog peb Yawg Hlob Pajkawb Hawj! Koj lub cev txawm yuav lwj mus ua av
lawm los koj tus txiaj ntsha, txiaj ntsim, lub koobmeej, thiab hwjhuam
yuav nyob hauv peb txhua tus me nyuam Hmoob mus ib txhis......

Charlie

ChaV

Oct 28, 2002, 12:19:06 PM10/28/02
Sorry to hear this bad news. Anyone who fought for Hmong cause for
Hmong is considered a hero and a leader. PaKao is no exception.
Regardless of strategies and party he stands, his main goal is to
achieve for Hmong as a whole. My condolence and payers go to his
family and love ones.

-Cha.

tousavang

Oct 28, 2002, 1:43:38 PM10/28/02
Thov xa txoj kev hlub thiab hmov tshua mus txog rau yawg hlob Paj Kaub
Hawj, nws tsev neeg , thiab tag nrho tsoom timxyoob ntawm koomhaum
Cobfab thoob ntuj. Peb tu siab uas muaj tus neeg phem tau txov nws
txojsia. Tiamsi cov neeg phem ntawd yeej txov tsi tau nws lub koob lub
meej thiab tej zeem muag uas nws muaj rau peb Hmoob. Peb yuav nco nws
lub koob lubmeej thiab tej txiaj ntsim nws muaj rau peb Hmoob. Peb
yuav muab sau rau peb tej ntawv lijxwm mus tas ib txhis.

Thov kom Tswv ntuj txais yawg hlob Pajkaub tus ntsuj mus nyob rau lub
chaw thajyeeb pemntuj. Peb yuav nco ntsoov koj tej tshav ntuj uas koj
tau cawm peb hmoob txojsia los lawm ntau xyoo. Peb me nyuam Hmoob
tseem yuav caum koj tus hneevtaw thiab yuav taug yuav ua koj teg hauv
lwm mus kom tiav. Thov kom koj tu ntsuj tau mus nyob rau lub chaw
samxeeb.

Hlub thiab Hmovtshua.

Tousavang Sisavang

XejThim

Oct 28, 2002, 2:13:11 PM10/28/02
Charlie,

Very well written! Zoo kawg yog txawj xav li koj.

Pao

Oct 29, 2002, 2:03:24 AM10/29/02
Puas muaj tseeb tiag mad???

Yog muaj tiag no peb Hmoob kuj poob ib theem kaig los kuj yog.
Leej twg los yeej ua rau Hmoob, pab txim kho kom peb Hmoob nce ib
theem ntaig zuv zus kom vammej.

Lino, muaj kev tus siab ntau rau yawg tsev neeg tsua leej tsua tus.

Pao

charlie

Oct 30, 2002, 12:12:18 AM10/30/02
gold...@yahoo.com (ChaV) wrote in message news:<2af2016.02102...@posting.google.com>...

Cas yuav txawv ua luaj nas lawv....qhov nej hais txog yawg hlob paj
kaub ntawd puas muaj tseeb tiag mas? Yog muaj mam hais, tsis muaj
thov tsis txhob hais vim nws yog ib tug hlob es tsis tsim nyog muab
nws lub npe hais li uas sawv daws hais hais Luj Yaj lub.

ua tsaug

Thomas Lee

Oct 30, 2002, 2:58:47 AM10/30/02
Pao, ntawm no yog ib qho xov xwm tseem ceeb ntawm ib tug neeg tseem
ceeb muab rau kuv. Paj Kaub cov xwm txheej muaj tseeb li nram no:

Tom

According to a few questionable sources, Pa Kao Her was killed by
unknown gunman or gunmen with AK 47 in the afternoon of October 23,
2002 in Chiengkong, Thailand.

Facts- After the LPDR and Thai authorities kicked them out of the
Thai-Lao border, PK&#8217;s niam yau moved to Chiengkong to live next
door to her father. PK did not live in the area, so he travel back and
forward and she too did the same.

Mistry-in the afternoon in question, PK and nws tus niam yau were
coming home for the evening&#8230; they were walking home in a
distance about 6 to 9 feet apart. The nia yau walked in the front and
PK walked a short distance behind her. Suddenly, gun shots were heard
and PK was jumped. Niam yau ran for about an hour. She went home to
call for help. When PK&#8217;s father-in-law and brothers in-law
arrived, he was shot a couple times in the head and several times in
the body.

Fact-the Thai authorities took PK&#8217;s body to Chiengrai, Thailand.
His funeral is pending&#8230;

Why are the sources questionable? The first source was Su Thao. Su
announced PK&#8217;s death on Hmong Radio in the Fresno area before
any of the Hers heard about. Second source, according to Su Thao, was
Vue Xeng, a member of Neo Hom. Third source was a person in Thailand
who had a cell phone.

Tzexa Lee

Oct 30, 2002, 10:47:03 AM10/30/02
lis...@lycos.com (Thomas Lee) wrote in message news:<a4647f23.02102...@posting.google.com>...
What you said sounds like someone is runing and yelling "I got him!, I
got him!" before PK's members knew about his fate.

Tzexa

Born2beHmong

Oct 30, 2002, 12:21:48 PM10/30/02
coj tijlaug thiab phoojywg,

kuv ntshaws kom peb hmoob txawj xav li thaum muaj ib tug tuag li no
thiab txawj xav li thaum noj ib pluas mov noj loj loj es sawv daws
hais hais kom tau zoo nom zoo tswv tau vaj tau hwv ua xwb.

yog sawv daws nco tau thiab coj tau li no mas, tsi ntev xwb, peb hmoob
zoo lawm.

pab tsev neeghmoob Hawj tusiab, yog hais tias muaj tiag, thiab plam ib
tug neeg ua nws muaj lub siab dawb paug ntau ntej coj hmoob lub npe
mus ib kaumruam tom ntej.

Born2behmong

tobewitty

Oct 30, 2002, 7:44:15 PM10/30/02
can you guy limit this thread to just the fact and not rumors. the
fact is that PK is death. The rumor is that he may be shoot by so many
groups including his own. The fact bring sadness and worry to the
hmong community. The rumor bring down the Hmong creditbility,
integrity and dignity.

It is good to share facts but it is not good to spread rumors. Think
about it fella, most of you guy claim to be the most Hmong
intellectuals.

SC

Oct 31, 2002, 12:53:17 PM10/31/02
Sounds like it might be Niam Yau's suitor that shot him. Don't you
agree? If anyone was to kill Pa Kao, they would have killed him a
decade or so ago, right? It wasn't until after his Niam Yau lived in
one place and he in another that got him killed....suspicious, isn't
it? To find out, watch who might marry Niam Yau next...hehehe..

Dejadust

Oct 31, 2002, 3:18:35 PM10/31/02
Tom and everyone,

I don't want to sound ignorant but could someone tell us what/who
PajKaub Hawj was? I have no clues as to who or what he did that was
so right or wrong to get killed for.

A few sentence will do, thanks!

Deja...

Pao

Nov 1, 2002, 1:17:34 AM11/1/02
Deja...@yahoo.com (Dejadust) wrote in message news:<696c265d.02103...@posting.google.com>...

> Tom and everyone,
>
> I don't want to sound ignorant but could someone tell us what/who
> PajKaub Hawj was? I have no clues as to who or what he did that was
> so right or wrong to get killed for.
>
> A few sentence will do, thanks!
>
> Deja...

Here it is something about Pa Lao Her ... Deja...
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&newwindow=1&q=pa+kao&btnG=Google+Search&meta=group%3Dsoc.culture.hmong

Pao

Thomas Lee

Nov 1, 2002, 5:13:23 AM11/1/02
Deja, yog koj tsis hais dag no kuv mam qhia me ntsis li kuv paub rau
koj. Paj Kaub Hawj yog ib tug muab ntaus nqi kom tsis siab yawg hlob
VP yog tus thib 2 (No. 2) ntxuas ntxiv ntawm VP. Nws tau sawv cev cov
tsov rog Cobfab no pib txij hnub yawg loj VP tau tawm tej chaws los
txog niaj hnub no losmas. Kuv hais li ntawd txawm tias nws txoj
kasmos txawm tsis ua hauj lwm lawm los tseem tsis tau muaj tus los
tuav tau lub npe ntawm Cobfab pib txij li hnub PK tau tsa tes tias nws
yuav tsis ua lub teb chaws mus ntxiv lawm. Txoj dab neeg yog yuav
hais mas tseem yuav ntev tshaj thaum yawg hlob VP ua tsov rog los.
Yog koj xav paub zoo, txoj dab neeg no koj nug Mai Na tau. Nws yog ib
tug historian, kuv xav tias nws paub lawm. Paj Kaub yog ib tug tug
Hmoob muaj ib nplooj siab hlub Hmoob heev xav kom Hmoob ciaj ib haiv
neeg tiag tiag tab sis txoj Hmoo tsis muaj txog qhov kawg kuj muaj
qhov plam, yuav kev, thiab tsis raws siab xav nws thiaj tau tso txoj
hauj lwm no tseg tsa tes hawm lub ntuj dam av txiaj txim los ua ib tug
neeg dog dig yam tsis muaj fwj chim nyob xyaw thaib lawm xwb. Qhov no
yog yuav hais mas muaj ntau yam thiab ntev tabsis kuv muab txiav txim
tias nws daim ntawv tsuas los nyob txij li no lawm xwb. Yog kuv muaj
sij hawm, tsis ntev tom ntej no kuv mam sau ib txoj dab neeg txog nws
rau nej tau nyeem. Qhov nws tau tag sim neej no lawm, nws muaj ntau
feem cuam nyob rau hauv peb yuav hais tsis tau tias yog vim li cas.
Xyov peb haiv Hmoob puas muaj leej twg xav mus nug txog lub paus lub
ntsis tias yog tim li cas. Txawm li cas los thov kom nus tus ntsuj
plig tau mus lawm Ntuj Ceeb Tsheej es nco ntsoov tias tseem muaj Hmoob
no.

Tom

XejThim

Nov 1, 2002, 9:38:47 AM11/1/02
Deja,

PKH is the President of the Chao Fa Democratic Party, who led the
group since the fall of Laos.

Charlie

Nov 1, 2002, 3:03:39 PM11/1/02
Xejthim,

You are wrong! Pajkaub Hawj tsis yog President Chao Fa. Yog Yawg
Hlob Zoov Zuag Hawj. Pajkaub yog Hlob Zoo Zuag tus Foreign Diplomat
uas Yawg Hlob Zoov Zuag xa tuaj mus cuag cov nom cov tswv nyob txawd
tebchaws. Tabsis, thaum Hlob Pajkaub tawm ntawm Yawg Zoo Zuag tuaj
lawm ces nws cia li muab nws tsa ua tus President lawm xwb. Hmoob
yeej muaj tus xeeb ceem zoo lino. Tib yam li nej pom cov mus lub
Symposium nyob Suav Tuam Tshoj ob peb xyoos tag los lawm. Lawd yeej
tsis hais txog peb Hlob Vaj Pov hlo li. Tus Tsoom Txoov ntawm peb
haiv neeg Chao Fa tamsis no poob rau peb yawg Vaj Tswv Cim tseem nyob
taw Phubia. Nej tsis ntseeg nej nug peb yawg Hlob Yaj Teeb thiab Moua
Bee.

Ua tsaug!

Charlie

beemou...@earthlink.net

Nov 4, 2002, 12:06:18 AM11/4/02
charli...@yahoo.com (Charlie) wrote in message news:<bd1cd63a.02110...@posting.google.com>...

> Xejthim,
>
> You are wrong! Pajkaub Hawj tsis yog President Chao Fa. Yog Yawg
> Hlob Zoov Zuag Hawj. Pajkaub yog Hlob Zoo Zuag tus Foreign Diplomat
> uas Yawg Hlob Zoov Zuag xa tuaj mus cuag cov nom cov tswv nyob txawd
> tebchaws. Tabsis, thaum Hlob Pajkaub tawm ntawm Yawg Zoo Zuag tuaj
> lawm ces nws cia li muab nws tsa ua tus President lawm xwb. Hmoob
> yeej muaj tus xeeb ceem zoo lino. Tib yam li nej pom cov mus lub
> Symposium nyob Suav Tuam Tshoj ob peb xyoos tag los lawm. Lawd yeej
> tsis hais txog peb Hlob Vaj Pov hlo li. Tus Tsoom Txoov ntawm peb
> haiv neeg Chao Fa tamsis no poob rau peb yawg Vaj Tswv Cim tseem nyob
> taw Phubia. Nej tsis ntseeg nej nug peb yawg Hlob Yaj Teeb thiab Moua
> Bee.
>
> Ua tsaug!
>
> Charlie

Clarification:
Chao Fa did not have President, Her Zong Zua is the Chao Fa Chief, Vwj
tswv Cim is the second official & Paj Kao was 3rd high ranking
officer.

His body will be flew to the U.S. for autopsy in the next few week and
we hope to see many of you at his funeral.

We are hoping to release his biography to the public as soon as
possible.

Bee Moua

SC

Nov 4, 2002, 10:24:06 AM11/4/02
I find it interesting that PKH's body has to be flown to America to be
buried here. Are his children saying this is a good place with mejtom
zoo? My understanding is that PK has never been to America, and so
burying his body in Thailand or Laos is the best way to keep him at
home. Why take his body abroad? Also, if he was shot by bullets, an
autopsy won't reveal the cause of death anymore than what we already
know. In PK's case, the authorities in America won't be tracing the
bullets to see who the sniper might be. It costs too much. His death
alone has no significance to other Americans. I don't think anyone
will try to trace the bullets to the killer.

If his body does get taken to America, we now know that he has wanted
to follow Vang Pao all the way. He even died trying, right? And even
in death, he wanted his body to go where VP goes. Or so taking his
body to America proves that he wanted to follow VP. I think VP would
be so happy to hear and know about this.

SC

XejThim

Nov 4, 2002, 11:31:14 AM11/4/02
Charlie,

Ua li cas koj thiaj li hais tias Pajkaub los txeeb ua tus President
lawm no mas? Kuv xav tias qhov no koj yeej tsis paub tseeb yog koj
lam made assumption xwb. PK yeej tsis tau declared rau leej twg tias
nws yog Cobfab tus President, nws yeej tseem nav thwm yawg tuam thawj
Zoov Zuag tias yawg yog tus originator thiab yog tus coj ntawm phav
Cobfab tab sis vim Zoov Zuag nyob rau hav zoov hav tsuas ces yawg
tsuas los leeg txoj dej num rau sab av ywj pheej saib puas tiav li cas
xwb. Kuv ntseeg tias yawg yuav tsis muaj nplooj siab hais tias yawg
yuav txeeb ua Zong Zuag tus thawj. Txawm li ntawd, los feem ntau ntawm
cov pej xeem ces lawv yeej saib Pajkaub zoo piv tam li yawg yog Cobfab
Tus President even though he was the third ranking of the Cobfab. Yog
li ntawd, kuv thiaj li tias nws yog Cobfab tus President vim txhua yam
kas moo tuaj rau Thaib, Suav, Burma thiab USA no los yog yawg hlob PK
ua tus tuav tag nrog. Vim Cobfab tsis tau muaj teb muaj chaws, yog no
lawv thiaj li tsis tau muab tab kom meej pem tias leej twg yog tus
hlob, leej twg yog tus tuav qhov positions twg thiaj li ua rau peb
coob tus to taub yuam kev. Piv li tias koj kiag los koj twb xav yuam
kev tias ntshai PK los txeeb yawg hlob Zoov Zuag lub txheej lawm thiab
no nev yuam.

M. M. Lee

Nov 4, 2002, 2:53:10 PM11/4/02
Pa Kao Her has played many roles in his 70 plus years, but the most
important role historically is that Pa Kao Her was Niam Ntawv's (Shong
Lue Yang's) first disciple. He has had many failed dreams, but his
final, most longing wish was to be a only a "Maha Acaan" and, thus, it
is as "Maha Acaan" that he would loved to be remembered fondly by us
today and not so much as a revolutionary. If we remember Niam Ntawv as
the inventor of Pa Hawh, we should remember Pa Kao as the first
teacher, the Maha Acaan, sent to disseminate the Chao Fa script among
the Hmong of Vietnam.

Mai Na

Dejadust

Nov 4, 2002, 2:58:41 PM11/4/02
Dr. Pao, Tom and XejThim,

Thank you all for the informations on PK. I didn't know that Hmong
people are still so hopeful of Laos...

Thanks...

XejThim

Nov 4, 2002, 5:14:50 PM11/4/02
After a person's dead, his body and his spirits flew away, it remains
like a dead log. He knows nothing of his body whereabout or which
person he is following. If the family so chose to fly his body to
America and bury it on the American's soil, what is wrong with that?
It's just a personal preference. I suspect that the reason his family
decides to bring him over here because it is safer to bury him here
than in Laos or Thailand where his enemies will still want to dig his
body to mount it and sell it for a couple of million dollars to some
of the major world museums. Even though PK had not established a
permanent home in America, his wife and children are here and had
become US citizens. As you may have heard in the past, PK had been
here to visit his family a few times, at least twice. VP is not God,
he came here because the American allowed him to come and so is PK. I
hope vp does not have the same negative thinking like what you have.
Soon, they will shake hand and join with each other in the same world.

About mem toj, according to the elders, I heard many said that the mem
toj in America is much better than the mem toj in Laos or Thailand.
One theory that some of the elders said why the US is so successful is
because the mem toj in this country is so good. The moutains are so
well formed and they all joint together at a good location (toj roob
hauv pes laug zoo heev) and they even claimed that almost every
American cemetries are in good location.

Mongshee

Nov 4, 2002, 7:25:29 PM11/4/02
Xejthim:

Kuv tsi paub first hand tawm sis raws le kuv nov mas yeej yog le
Charlie has ntawd. Thaus sawv kev tuaj Phoubia tuaj mas PK tsuas yog
ib tug special envoy los yog tug sawv cev tawm sis thaus tuaj txug
Thaibteb ces nws ca le tsheej tug tsoomtxoov (president) lawm. Qhov
nuav yog peb haiv Moob ib tug cwjpwm los xeebceem tsi zoo, raws le
Charlie tau has. Tub tsi has cov luj nuav, cov nyuas moog kawm rua
Tuam Tshoj los tsawg paab ces sawv tsawg tus hau. Thaus kawg, kuv
ntseeg hab xoomxaim, Suav txhaj tsi thuv laj suav dlawg lawm. Mej xaav
le caag?

Movtshua,

ms

Keej

Nov 5, 2002, 12:54:55 AM11/5/02
Nyob zoo,

Yog yuav piav txog PKH lub neej, tej zaum nej tsis paub nws zoo. Qhov
tseem ceeb tiag, nws muaj political background dabtsi hlo li. Raws li
peb cov ib txwm paub nws puag tim Cob Fab los thiab nrog nws ua rog
cob fab ua ke, peb paub nws zoo. Nws cov politic ces yog dab neeg
thaum ub peb tseem menyuam yaus nes tej laus piav rau peb thiab nws
muab tej dab neeg nplog los piav ces neeg cia li vwm xwb. Qhov tseeb
ces nws tsis muaj dab tsi tag nrho. Lub sij hawm los nyob rau vib
nais ces mov twb tsis muaj noj thiab nyiaj los tsis muaj siv.

Thaum 1980 uas lawd mus rau pem suav ntawd, tus neeg uas mus nrog Deng
Xio Ping tham thiab Chao Chou Yang-former prime minister tham txog
political strategies los twb tsis yog PKH. Nws muaj ib tug neeg tseem
ceeb uas PKH thiab Txhiaj Suav Hawj lawv ntxeev siab rod taw tuam ntuj
ntxeev nws ces Suav thiaj li tsis pab cov Cob Fab no lawm. Qhov no
yog thaum PKH mus txog pem Suav Teb, PKH hais rau Tseem Fwv Suav tias
PKH yog tus Thawj ntawm lawv pawg Cob Fab. Thaum Tseem Fwv Suav kom
PKH piav nws cov political strategies rau Suav, PKH piav tsis tau li
tus original person uas proposed rau Suav. Tsis tas li ntawd, thaum
nyob rau Vib Nais, PKH yeej tsis muaj ib npaj nyiaj hlo li ces PKH
niaj hnub mus noj tshais ntawm tus neeg ntawd thiab thov kom nws muab
nyiaj rau PKH lawd ua hauj lwm. Nws kuj yuav cia li muab, tabsis nws
tus poj niam tsis kam. Nws tus poj niam tias yog yuav muab nyiaj rau
PKH lawd siv mas PKH yuav tsum los xee ib daim ntawv ua pov thawj tseg
tias PKH muab nyiaj ntawm nws los siv. Ces thaum Suav tias PKH puas
muaj Proof tias PKH yog tus thawj ntawm lawd pawg Cob Fab, PKH nrhiav
tsis tau-txawm PKH nrhiav tau los tus lai xee txawv tus uas nrog Deng
Xio Ping thiab Chao Chue Yang lawd.

Thaum Deng Xiao Ping thiab Chao Chue Yang paub tias PKH ntxeev siab
lawm ces lawd thiaj caw kom tus original person uas nrog lawd xee
(sign) cov agreement betweetn Cob Fab thiab Suav no rod qab; lawd hais
rau nws tias lawd pom muaj neeg tsis ncaj ncess ces kom nws rov los es
mam li sib tham tom qab ces xyoo 1983 nws thiaj ua ib siab tig rod
qab... ces tuaj mus rau Teb Chaw America lawm.

Thaum nws rov qab lawm ces Suav thiaj ntiab PKH lawd kom tawm Suav Teb
ces lawd thiaj raug tawm suav teb los nkaum rau Thaib Teb. Tom qab
tej teeb meem no tshwm sim, PKH kuj tau tuaj rau America tuaj ntxhias
sawv daw tej nyiaj mus siv...

tobewitty

Nov 5, 2002, 2:30:14 AM11/5/02
> Clarification:
> Chao Fa did not have President, Her Zong Zua is the Chao Fa Chief, Vwj
> tswv Cim is the second official & Paj Kao was 3rd high ranking
> officer.
Thank you very much for sharing Be. It is all clear now.

> His body will be flew to the U.S. for autopsy in the next few week and
> we hope to see many of you at his funeral.
>
> We are hoping to release his biography to the public as soon as
> possible.

Why his body must be autopsy check? what for? is he a USA citizen? I
wonder if he is a real freedom fighter or just another terrorist train
by Chinese gov. and support by the USA?

I think this is our first highest ranging Hmong freedom fighter
casualty of Mr. Bush's war on terrorist and his illegal assassination
of reval enemy leader tacktics or pre-empted strike. I wonder how many
more Hmong freedom fighters will have to pay this price on war on
terrorist. It is doubtful, that PK was killed in Thailand, his save
heaven retreat in the past, not in Laos and now his body must be flew
to the USA. I wonder doing this would it add any creditbility to the
whole Hmong freedom fighter. If the USA gov. so love the Hmong and so
admire the Hmong freedom fighters even their dody would be allowed to
flew into the state and be burried here, then why the US gov. just
proclaim all Hmong are USA citizen and protect them with USA law?
Otherwise, Hmong freedom fighter leaders, be carefull, today is PK but
who now the next may will be you, even you live in the USA soil, b/c
this great supreme gov. of the USA and the absolute supper power on
earth also practice terrorist rules and roles - an eye for an eye.

My second question to the Hmong Freedom fighters is, if you so love
your mother land and willing to give your life for the freedom and a
free gorvnment, why when you die you have to be burried in a foreign
land? How would you explain this to your offspring, your loyalist,
your believers? Are the Hmong leaders have their own vision, dignity
and integrity or just follow and work for other nations for they own
(Hmong individual and their boss) interest, but not to the interest or
the Hmong?

Please, watch out Hmong freedom fighters of Laos you are no more then
any terrorist organiztion and common drug trafficker gang and there
are no save heaven for you to retreat any more. You are nothing more
then the hunting dogs, after you are no used to the owner they will
use you as another moving target pratice or trade you in with another
thing that are more valuable.

beemou...@earthlink.net

Nov 5, 2002, 11:13:21 AM11/5/02
Deja...@yahoo.com (Dejadust) wrote in message news:<696c265d.02110...@posting.google.com>...

Dear Hmong:
Paj Kaub's body coming to the U.S. is for Mejtoj, his body will be am
important
evidence for authorities of U.S,UN,& Bang Kok to futher investigate
his Killer and bring them to justice.

For example: If he was killed by Pathet-Lao, Chao Fa & the World
Communities will have the right to retaliate agaisnt them, because
they violated the United Nations code for murdering an ex-resistance
official in his own or other Country,if he was assassinated by other
factions then those killer must face charge according to the Thai's &
international Laws where ever the order originated.

Paj Kaub's Death was not a new story to Hmong, Bangkok and
Washingtong, General Pancharoon of Thailand, Dr.Smoley of U.S. have
recorded all of his brother Shong Lue Yang histories which related to
Paj Kaub's dead.

In addition to that during his last two trips to the U.S. he already
told U.S. officials that someone tried to kill him many accasions. In
deed if that actually happened he needs U.S. help to bring those
responsible to face trial
where ever possible.

XejThim

Nov 5, 2002, 1:43:06 PM11/5/02
Mongshee,

Kuv los kuj tsis paub tseeb thiab vim tias kuv tsis nyiam kas moos
thiab tsis nkag rau lawv phav kasmoos tab sis raws li hnov lus los
ntawm lws tus xwb mas yav thaum ub mid 80s-90s ntawd mas PK yeej acted
li tus President ntag vim tias yog tsis muaj tus los made decision ces
hauj lwm yuav mus tsis tau. Yog li ntawd lawv thiaj muab yawg coj los
ua tus pab thas xuaj qhaus. Tom qab no lawv kuj tau tham hais tias
yuav muab coj los hloov rau tus tshiab, tab sis lawv cov qhab nab los
sib tham ces lawv pom hais tias vim PK yog ib tug neeg muaj special
talent--kind of having spirit nrog nws ces yog lawv muab hloov los
tsam tsis muaj qhov power los kav lawv lawm yog no lawv thiaj pheej
cia yawg tuav yawg xuab qhaus. Qhov no mas raws kuv hnov lus paj lus
cuav los ntawm cov phooj ywg lawv associated nrog phav Cobfab xwb, kuj
tsis paub tseeb thiab. Qhov yuav kom tias PK claimed nws tus kheej
tias nws yog President lawm no mas tej zaum ntshai yuav tsis muaj nyaj
yog suav daws lam xav xwb.

Hais txog cov hmoob nej hais mus nriav yuav ntsej muag rau pem Suav
Tuam Tshoj mas kuv hos tsis paub zoo txog li. Leej twg yog cov ntau
thawj mus dag tias lawv yog tus loj no mas?

SC

Nov 6, 2002, 9:21:05 AM11/6/02
Well, ok. Thanks for clarifying that. It just did not make sense to me
because I did not know he had kids in America. :)

XejThim

Nov 6, 2002, 11:42:04 AM11/6/02
Keej,

Koj kuj piav tau zoo kawg lawm, cas es koj yuav paub tej no zoo ua
luaj tsis yog koj twb yog tus yug mov rau PK thiab muab nyiaj rau nws
coj mus ua kas moo ntag paub? PKH los nyob Camp Vinai? Suav laij PK
rov qab? Puas muaj tseeb li koj hais tiag mas phooj ywg? Yog koj tsis
mind no thov elaborate kom tseeb zog saib koj cov sources yog los qhov
twg los. Kuv xav tias koj yuav tsum paub zoo xwb koj twb yog ib tug ib
txwm nyob nrog Cobfab thiab paub PK zoo nas. Ua tsaug!

White Angel

Nov 8, 2002, 10:54:50 AM11/8/02
Tu siab ntau rau nws thiab nws tsev neeg.

Shoua Yang

Nov 8, 2002, 5:28:48 PM11/8/02
Immediately after Senator Paul Wellstone's death, the media focused to
Walter Mondale, the successor, and the campaign. Now, Pa Kao was dead.
Who will be his successor, leading the Democratic Chao Fa Party of
Laos?
SY

Whyte...@hotmail.com (White Angel) wrote in message news:<ab875792.02110...@posting.google.com>...

Message has been deleted
Message has been deleted

siabh...@gmail.com

Apr 2, 2017, 10:58:23 AM4/2/17
เมื่อ วันอาทิตย์ที่ 2 เมษายน ค.ศ. 2017 7 นาฬิกา 53 นาที 57 วินาที UTC-7, siabh...@gmail.com เขียนว่า:
> เมื่อ วันศุกร์ที่ 8 พฤศจิกายน ค.ศ. 2002 7 นาฬิกา 54 นาที 50 วินาที UTC-8, White Angel เขียนว่า:
vaj pov tsis fwm yaj soob lwj tsis kawm ntawv phaj hauj tsis los tuav tes pab paj kaub kais xone thiaj ciaj vaj tawm nyiaj noj tsau npo hmoob thiaj plhaj os kaj mus kaum xaj