The Committe On Hmong Relations

Hmongs

Mar 20, 2011, 2:59:41 PM3/20/11
Invitation Letter

Xoua Thao, MD, JD, MPH
Chair
(651) 402 -4332 (M)
xt...@comcast.net

Shoua Yang, PhD, MPA, MA
Vice Chair
(612) 483-2935 (M)
syan...@hotmail.com

Richard Vue, MA
Secretary
(763)634-0094
vueri...@yahoo.com

Moua Sao Bliayang, TCMD
Treasurer
(612) 384-3141
epoin...@yahoo.com

George Vue, BA
Public Relations
(559) 287-7496
txhiaj...@yahoo.com

Tentative Agenda The Committee on Hmong Relations

796 East 7th Street
St. Paul, MN 55106
February 26, 2011

Dear Friends and Colleagues:

The Committee on Hmong Relations (COHR) was established in 2010. Our
mission is to bring together Hmong intellectuals, Hmong clan leaders,
Hmong entrepreneurs, Hmong non-profit organization board members and
executives, Hmong elected officials, and Hmong men and women who are
interested in helping the Hmong society to build a representative
organization grounded by a charter or a by-law.

Since its existence, The Committee has held a number of meetings in
Minnesota and has hosted a series of radio-talk shows discussing on
the idea. In strong support of the idea, the Hmong have asked that The
Committee holds a national conference to discuss more about the
possibility of establishing the representative organization. In honor
of the Hmong people’s requests, The Committee decided to hold a
national conference on March 26th to 27th, 2011, located at 1515
Brewster Street, St. Paul, Minnesota, 55108-2612, (651) 209-8002.

As an advocate, with passion and perspectives on the Hmong community,
you are invited to participate in the conference. We hope that you
will accept our invitation. Your expertise, leadership, and commitment
to the well-being of the Hmong people are absolutely vital at the
conference. Attached is the agenda of the conference.

Due to its lack of financial resources, The Committee will not be able
to cover your traveling and lodging expenses. Nevertheless, your
ideas, inputs, and assistance are important in this process of looking
for better ways to build a more vibrant Hmong community here in
America and elsewhere around the globe.

Thank you for your acceptance of our invitation. The Committee looks
forward to meeting you at the conference. For attendance purpose, your
prior registration is required. Please let us know your registration
by March 15, 2011. If you have any question regarding the conference,
please do not hesitate to contact members of The Committee.

Sincerely,

The Committee on Hmong Relations

Dear interested party:
If you are interested to attend this meeting, please either call one
of us to register by phone or you can register online below. Please do
so by 3/15/2011 because of space limitation. Thank you. Richard Vue/
Secretary of Committee on Hmong Relation.

Register Online

The Committee on Hmong Relations

796 East 7th Street
St. Paul, MN 55106

Hmong National Conference
March 26th – 27th, 2011

Hmong Academy (Location of the Conference)
1515 Brewster Street
St. Paul, Minnesota, 55108-2612
(651) 209-8002

Tentative Agenda

March 26 Programs:

7:00 – 8:00 AM Door Open and Registration
8:00 – 8:30 AM Welcoming Remarks by Dr. Mouasao Bliayang, Minnesota
8:30 – 9:00 AM History of The Committee on Hmong Relations by Mr.
George Vue, California
9:00 – 9:30 AM Hmong Leadership History & Internal Political
Structure by Colonel Vang Neng, North Carolina
9:30 – 10:00 AM Hmong Cultural Practices and Adaptation:
Opportunities and Challenges by Dr. Bruce Bliatout Thao, Oregon
10:00 – 10:15 AM BREAK
10:15 – 10:45 AM Lessons on Hmong Education: Success and Failure by
Dr. Wa Houa Yang, California
10:45 – 11:45 AM Domestic and International Economic Opportunities
and Strategies for Hmong Americans by Attorney Ga Lo Vang, Mr.Wayne
Thao, and Mr. Shong Leng Yang of Hmong Village Market, facilitated by
Mr. George Vue
11:45 AM – 12:15 PM Challenges in Running for an Elective Office by
Dr. Tony Vang, California
12:15 – 12:25 PM Feedbacks/Comments from the Morning Sessions by
Richard Vue, Minnesota
12:30 – 1:15 PM LUNCH—Sponsored by the Hmong Academy, St. Paul,
Minnesota
1. Creating and Operating a Charter school
2. Civic Engagement and Political Campaigns
3. Conference Participants’ Remarks
1:15 – 1:50 PM Mission of The Committee on Hmong Relations: A
Political Discourse on Community Organizations and Leadership Systems
by Dr. Shoua Yang, Minnesota
1:50 – 2:25 PM Review of The Committee’s Tentative Charter by Dr.
Xoua Thao, Minnesota
2:30 – 2:40 PM BREAK
2:40 – 4:40 PM Breakout Sessions: Discussing and Commenting on the
Charter
4:40 – 5:00 PM Feedbacks from the Group Leaders and Closing Remarks
by Mr. Richard Vue, Minnesota
6:00-10:00 PM DINNER—Conference Participants Invited to a Dinner
sponsored by The Committee on Hmong Relations

March 27 Programs:

7:00 – 8:00 AM Door Open and Registration
8:00 – 10:00 AM More Feedbacks and Comments from the Conference
Participants on Issues Challenging the Hmong Community
10:00 – 11:30 AM Prospect of a Working Group Formation
11:30 -12:00 PM Possibility of another Conference in July, 2011
12:00 PM Adjournment

Last Updated Tuesday, February 22 2011 @ 03:03 AM CST|78 Hits

cwjmem

Mar 20, 2011, 3:37:23 PM3/20/11
I hope the outcome of this meeting will be a fruitful. But the
question is who will be the real man that will to United Hmong
together as one.

Having one newyear after another in every week starting Sept to
January is very embarrassing to the Hmong as HAIV hmong throughout
America, Europe, and Australia. Can anyone educated Hmong man/woman
enforce it to have ONE WEEK of designated Hmong newyear for all of
us?

Can anyone ABOLISH the idea of UA LUAM during the Hmong newyear, fight
for money? One city may have as many places of celebration and party,
but all of Hmong new year GOTTA BE ONE DESIGNATED DATES in America,
Europe, and Assie!!!!

So, the non-Hmong will not look at us as a BUNCH ANIMALS!!!

On Mar 20, 11:59 am, Hmongs <hmongspokesper...@gmail.com> wrote:
> Invitation Letter
>
> Xoua Thao, MD, JD, MPH
> Chair
> (651) 402 -4332 (M)
> xt...@comcast.net
>
> Shoua Yang, PhD, MPA, MA
> Vice Chair
> (612) 483-2935 (M)

> syang...@hotmail.com

> Richard Vue, MA
> Secretary
> (763)634-0094

> vuerich...@yahoo.com

> Moua Sao Bliayang, TCMD
> Treasurer
> (612) 384-3141

> epointhe...@yahoo.com

> George Vue, BA
> Public Relations
> (559) 287-7496

> txhiajlis2...@yahoo.com

samphong

Mar 20, 2011, 3:44:48 PM3/20/11

Cwjmem,

What?! Are you sure you really want to advocate to abolish the spirit
of free enterprise in free and open societies? Huh?

I hope you're not thinking along the lines of having a centralized,
one-party, authoritarian Hmong international regime that DECREES what
ought and ought not to be practiced! Be careful what you ask for, you
might just get it! Then what?

cwjmem

Mar 20, 2011, 4:12:15 PM3/20/11
Do we need referendum to validate "the day of Hmong celebration our
newyear"?

Celebrate Hmong Newyear starts in September in Greenbay, WI, and ends
it in California in January 1 is only for barbaric people. I think
Hmongs at the 21st century are smarter than that???

samphong

Mar 20, 2011, 4:32:24 PM3/20/11
Cwjmem, these are community cultural celebrations (not necessarily and/
or strictly religious), and obviously practiced with varying
differences across the globe.

It seems to me that what's truly "barbaric" is NOT Hmong people in the
U.S. who hold these vibrant celebrations...but, the very insistence
that ALL Hmong must be sheeps and fall in line with some sacred date
bestowed upon our chosen people from some heavenly decree above! How
ridiculous and twisted!

Whatever happen to the idea that the Hmong are fiercely independent
people who loves freedom (cultural, religious practices, social,
economic, and political freedom, etc)!!!

By the way, if YOU attended more than one of these "Hmong New Year
celebrations" this past year, you might want to reconsider calling
anyone else "barbaric." Well, did you? I swear I saw you at least at 2
of them at different places at different times!

cwjmem

Mar 20, 2011, 7:33:34 PM3/20/11
He he he...SAM,

Have you ever seen Americans celebrate their new year starting
September to December? Have you ever seen chinese celebrate their new
year in main land China at different date from that of the Chinese
newyear in US, Taiwan?

Then, Hmongs have to think about bringing their newyear to the same
days/ time of the year.

HMOOB TSEEM COJ DEV BUA CHAI XWB, PEB THIAJ LI UA LI NO NEV, PUAS
YOG!!!

Thorn...@yahoo.com

Mar 20, 2011, 9:05:07 PM3/20/11
Yawm Cwj,

What if Hmong would to change the title "Hmong NY" to summer festival
(assuming those who celebrate in late Auguest), would Hmong be
classified as barbaric?

> > of them at different places at different times!- Hide quoted text -

Zoo

Mar 20, 2011, 9:17:35 PM3/20/11
Hmong seems to focus and place all hope of hmong leadership and well
being on the Drs but history suggest otherwise. we need some practical
thinkings, ideas and perspective from the community at large to find
solution to Hmong issues. Some elderly Hmpong are wiser than the Drs,
i believe.

Xavzoo

Mar 20, 2011, 9:26:53 PM3/20/11

Thorns, Samphong, Cwjmem thiab Hmongs,

Nej leej twg ho raug caw mus koom lub rooj koomtxheej no? Mus kawm
tuaj qhia peb seb puas yog ib lub ncauj xubke coj Hmoob mus ciaj Haiv
los yog ciaj Khaub.

Ciasiab tias yuav tsum yog qhov zoo txhawb Hmoob xwb tsis yog lauj
thaum peb Hmoob. Tsam no cov tub kawm thiab tub txawj yuav tau thau
nej rab ntaj hwjhuaj los tho kev rau peb Hmoob taug. Ua tib zoo txaug
nej lub npe rau ntawm rab ntaj hwjhuaj kom txhua qhov hniav ntaj nej
txiav raug muaj cim txog nej lub koob npe kom muaj nyob lawm ib
txhis. Yog kuv txhob muaj lwm yam cuamtshuam rau sijhawm ntawd ces kuv
mus thiab.

X Z

cwjmem

Mar 20, 2011, 9:35:53 PM3/20/11
Yawm Thorns aws,

Sacramento muaj ib lub Summer fest, hu ua SEA game nua (summer),
Fresno muaj ib lub hu ua WATER (May)FESTIVAL nua, St. Paul muaj ib lub
hu ua 4th July soccer tournament nua. Cov nuav yeej tsis yog Moob lub
TSAB PEB CAUG (HMONG NEW YEAR). Cov nuav OK vim tas tsis yog Moob noj
peb caug. Cov Moob qaum teb pib thaum lub 9 hli lug sau rua Fresno rua
Jan 1 yog Moob noj peb caug. Tsis taag le hov, ua (2) chaw noj tsab
los tseem sib tsev hab.

Yog peb yog ib haiv Moob tag, peb yuav tsum noj TSAB tuab nub thoob
plaws rua teb chaw nuav, ib lub zog yuav ua 4-5 tsaav pob los tsuav
cov tswv zog muaj peev xwm xwb, tso cai pluav.

Peb caug tsis yog hnub KWS yuav lub sib twv sib txeeb nyaj. peb caug
yog nub kws ua kuas peb tsev Moob, tsis has LUJ hab Miv, Laug hab
hluas tuaj sib ntsib, xaiv puj xaiv vauv, lom zem. Lawv le PUJ ua
TSEG, YAWM ua CA mas nub xab 1-3 ntawm tub tsis pub siv nyaj le. Zaub
Mov nqaa tom vaaj tom tsev tuaj noj ua ke ua rua kev zoo sab.

Koj puas tau PUM dlua cov tuab (HAIV) neeg (MEKA, SUAV, BLOG) nua noj
puab lub new year pib QAUM teb lug xau rua QAAB TEB le Moob maj? Puab
cov neeg ua dlaab tsi ua ib lub caij xwb laiv.

Ua le koj yog ib tug MOOB, koj puas TXAAJ MUAS hab thaum kws luas lwm
tus neeg nug koj has tas VIM LE CAAG ES MOOB YUAV MUAJ NTAU LUB PEB
CAUJ UA LUAJ LE nua?? Koj yuav teb le caag nua??

cwjmem

Mar 20, 2011, 9:46:47 PM3/20/11

Xavzoo,

Yam li Hmoob tseem tsim tsis tau nto ruab dab ntub. Tam sis no ces
nyias tsuas khav hov nyias rab ntaj kom ntse tshaj xwb. Lawv cov ntaj
ntse los twb tshuav tsis tau dab tsi, qov twv ces lawv rab ntaj ZUAV
thiab BUB tag. Qhov peb xav tau tshaj mas yog tus kws ntau hlau uas
nws paub CEEM (heat treatment) kom rab ntaj ua nws ntau tau ntawm
Txiav qhov phom kom tu kiav, qhov tawv kom txhob khis. Rab ntaj no
thiaj yuav siv taus.

Feeb coob Nias ntau nias rab ntaj, tsis paub CEEM (heat treat)ces
tshuav qhov mog los ZUAV, qhov tawv ces KHIS lawm. Li no, yeej meem
cia lawv cov no XYAUM tiag mus ntxiv saib paus tau ib rab ntaj zoo los
siv.

Thorn...@yahoo.com

Mar 20, 2011, 10:21:47 PM3/20/11
Oib, oib, yawm Cwj las koj kuj has yog lawm hab kuv yeej agree rua koj
lub tswv yim kawg le kuas yog has le ko, Moob yuav tsum caiv tsis xob
siv nyaj rua nub 30 hov nuas mas koj puas xaav tas nwg haj yam yog ib
qho sign barbaric maj? Has txug Moob cov tsab pebcaug tes kuv yeej ib
txwm tawm tsaam le lub tswv yim koj has ko ntaag, hab kuv yeej ib txwm
tsis pum zoo kuas Moob muaj Moob lub world, ib txuj kev cai lug ntswj
Moob but vim has tas Moob tub tsis muaj teb muaj chaw tes how can Moob
enforce maj? No way. Yog lua nug yug tas why Mong have so many NY tes
kawg teb has tas because we are Mong nuav xwb le es. Qhov hov tes qha
tau tas who we are lawm nuav los mob.

> > On Mar 20, 6:33 pm, cwjmem <cwj...@hotmail.com> wrote:- Hide quoted text -

vaajmoob

Mar 20, 2011, 10:28:04 PM3/20/11
yog vim le caag es tuab cos awbx xwb los yuav tsau md,phd,jd,ba,bs,std
tuaj sis naj,kuv tsua pum moob es xam sau tej nua xwb,moog dlai tuag
los tau laewm og,mej cov muaj npw nua tub tsi baum kuv tug ged nuav
naj,
vmged

On Mar 20, 1:59 pm, Hmongs <hmongspokesper...@gmail.com> wrote:
> Invitation Letter
>
> Xoua Thao, MD, JD, MPH
> Chair
> (651) 402 -4332 (M)
> xt...@comcast.net
>
> Shoua Yang, PhD, MPA, MA
> Vice Chair
> (612) 483-2935 (M)
> syang...@hotmail.com

> Richard Vue, MA
> Secretary
> (763)634-0094
> vuerich...@yahoo.com

> Moua Sao Bliayang, TCMD
> Treasurer
> (612) 384-3141
> epointhe...@yahoo.com

> George Vue, BA
> Public Relations
> (559) 287-7496
> txhiajlis2...@yahoo.com

Thorn...@yahoo.com

Mar 20, 2011, 10:36:55 PM3/20/11
Hehehe vaajmoob, kuv tub nov tas puab hu kuas koj moob ua ib tug
committee hab nua niv? Xob has lug tuam mom puab cov doctors hov tsaam
tes lwm nub puab assign dlej num rua koj tes koj hua txaaj qhov muag
nrug puab dlaa txij tog txij peg hab laiv. Vaajmoob, lub weekend taag
lug peb tuaj ua tshoob ze rua peg mej ko kuv nov Moob thaam nrov yaug
has tas mej lub zog (Moob community) taab tom muaj teeb meem luj heev
nuav niv puag yog? Sim pav rua peb paub seb yog teb meem dlaab tsi?

> > Last Updated Tuesday, February 22 2011 @ 03:03 AM CST|78 Hits- Hide quoted text -

cwjmem

Mar 20, 2011, 10:38:31 PM3/20/11
Yawm Moob Vaaj es,

Zag nuav tes tsis zoo le zag U lawm nawb. Koj saib meb, koj yawm
tuag tub tsis tau ntev le ces, cov yawm DOV TAW nuav tub yuav lug nyob
koj yawm CHAW tag..

Zag nuav mej cov Moob vaaj has tsis taug tes...Mej tug nom yuav pob
moog rua kuv GEORGE VWJ lawm laiv...he he he he...

vaajmoob

Mar 20, 2011, 11:19:29 PM3/20/11
thorn es,puab puag hu koj maj,yog puab tsi hu koj ces puab yuav hu kuv
tug ged nuav og,koj tsi pum has tas tug kws qeg tshaaj ces yog BS xwb
lov,yog has tas puab hu kuv tug ged nuav los kuv tsi taag yuav xiam
tsoj moog mad city moog thaam st.paul le og,yog has tas tua ob tug
noog ib xib xub ces has tsi tau,yog has tas moog thaam cov tsuv tum
nam ua mov nyob tom tsev txhaj naj,qhov teebmeem koj has yog tom LX
pob vim has tas nyob mad city nuav kuv tsi nov dlaab tsi le,tsi taag
le ntawg lub caij nox nuav ces kuv moog hybernate lawm
vmged

vaajmoob

Mar 20, 2011, 11:21:01 PM3/20/11
cwj es,sob nyuab sab vim muaj tony hab ga lo ob tug nyob huv lawm,
vmged

samphong

Mar 21, 2011, 9:07:27 AM3/21/11
Cwjmem, you haven't answer my question yet about YOU attending these
Hmong New Years, which you say are "barbaric."

Now to your question: Yes I have seen Americans celebrate their new
year years in ALL KINDS of ways, all kinds of dates all across the
calendar year, including that January 1 date, that Gregorian/Julian
calendar date used in ancient Rome, as January was named after the two-
face Roman god Janus, suggesting that New Year's celebrations are
founded on pagan traditions! Do you have any idea of what "American"
means? One definition is YOU, Cwjmem, and you certainly celebrate the
New Year from Sept. to Dec., and you're not "barbaric" or "COJ DEV BUA
CAI XWB," correct?

Did you know that the Chinese New Year (falls between January 20 and
February 20 and is celebrated around the world ANYTIME during that
period? Get informed, because your statement below is baloney.

"Koj puas tau PUM dlua cov tuab (HAIV) neeg (MEKA, SUAV, BLOG) nua noj
puab lub new year pib QAUM teb lug xau rua QAAB TEB le Moob maj? Puab
cov neeg ua dlaab tsi ua ib lub caij xwb laiv."

For your information and education, Cwjmem, the Chinese New Year (it's
also called the Spring Festival) usually lasts 15 days anywhere from
the dates of January 20 to February 20, and is celebrated in all
places around the world, anytime during that time, as they wish! As
you already know, in countries such as Australia, Canada and the
United States, the Chinese New Year is not an official holiday, but
that doesn't mean ethnic Chinese can't hold large celebrations across
the country on different days within that period, as their respective
communities see fit! Are they also barbarians now, Cwjmem?

Cwjmem, maybe you will have to attend this Committee on Hmong
Relations conference, because, per my Google search, Dr. Shoua Yang,
the Vice Chair of the group, is in complete agreement with you in
trashing Hmong people on their New Year celebrations. He doesn't say
Hmong are "barabric" as you did, but he comes pretty close. Here's
what he said:

"Unlike the Americans and the Thai, who ethnically, nationally
identify themselves based on culture, the Hmong know little or nothing
about the essence of culture-a pillar of nationalism. Despite the
importance of the Hmong New Year celebrations, the "so-called Hmong
leaders" have destroyed the Hmong New Year celebrations by holding
them several times a year, starting from September to December each
year."

http://www.hmongtimes.com/main.asp?SectionID=31&SubSectionID=190&ArticleID=1513&TM=56278.25

And like your quotes, it's all baloney! I mean, at least get the facts
right first so that it holds up your own argument!

Yaj Tshaj Koob

Mar 21, 2011, 9:20:30 AM3/21/11

Xavzoo,

Koj txhob cia siab tias pab no yuav los pab daws tso Hmoob cov uas
raug kev txom nyem nplog liab caij tsuj ib zaug, pab no yog pab uas
tuaj nplog tog rov muab Hmoob tsuj tuag nthi. Pab no muaj 2-3 tus twb
yog cov uas kuv thiab cov phooj ywg tau nrog tham dhau los lawm, lawv
tsi xav txog qhov peb Hmoob txoj kev ntshaw thiab pom txog. Pab no ces
mus poob tib lub chaw uas Dr. Yang Dao, Mr. Kia Pao Her lawv tau
txhawb tus NTR yav dhau los lawm ntag, kuv ntseeg tau tias pab no
tsuas los sib koom kho Hmoob coj mus ua nplog liab qhev, lawv tsi muaj
zoo leadership yuav coj tau Hmoob mus rau txoj kev kom tias tsaus ntuj
Hnub no, tab si tag kig yuav tshav ntuj mus ib txhiab ib txhis li no.

Ntawm kuv mas yuav tsi mus xauj li, tab sis kuv yuav tso ib cov phooj
ywg mus xyuas seb lawm lub npe Dr. tus peev xwm mus txog twg lawm, seb
yog kawm los ciaj qhev los yog kawm los ciaj Vaj, luag lwm haiv neeg
mas muaj tub txawj coob ces luag yuav ciaj vaj, Hmoob li pom tau tias
kawm tau coob coob los ces yog kawm los sib nkaug ntaj, kawm los puab
luag xyom phuaj tas lub neej. Qhov lawv yuav ua tau ces ntshe tsuas
yog kho seb puas tau Hmoob lub peb caug los noj ib hnub no mas tej
zaum yuav possible taus.

YTK

Message has been deleted

All4One

Mar 21, 2011, 9:46:07 AM3/21/11
On Mar 20, 1:59 pm, Hmongs <hmongspokesper...@gmail.com> wrote:
> Invitation Letter
>
> Xoua Thao, MD, JD, MPH
> Chair
> (651) 402 -4332 (M)
> xt...@comcast.net
>
> Shoua Yang, PhD, MPA, MA
> Vice Chair
> (612) 483-2935 (M)
> syang...@hotmail.com

> Richard Vue, MA
> Secretary
> (763)634-0094
> vuerich...@yahoo.com

> Moua Sao Bliayang, TCMD
> Treasurer
> (612) 384-3141
> epointhe...@yahoo.com

> George Vue, BA
> Public Relations
> (559) 287-7496
> txhiajlis2...@yahoo.com

My only question for this "NEW" COHR is...Can they eradicate the CLAN
base system Hmong are cursed with? If not,WHY NOT?

Jim

rua...@hotmail.com

Mar 21, 2011, 11:20:59 AM3/21/11
> Jim- Hide quoted text -

Neeg tsis tau muaj dua teb chaws mas cas yuav nkag siab nyuab ua
luaj. Lub meeting no yog ib cov neeg tuaj tawm tswv yim xwb os LAWV
TSIS TAU MUAJ POWER OVER HMOOB HLO LI OS. NAACP twb tsis tuav tag
nrho African Americans los mas. Jewish Defense League twb tsis tsim
los khoos cov neeg Jews los mas. LAWV TWB HO TSIS YOG IB QHOV
POLITICAL FACTION THIAB OS. Cas peb yuav txhawj ua luaj es sawm siv
muab lawv tsa loj tshaj qhov lawv ua tau lawm os! Cas ua ib haiv neeg
es yuav nyiaj qhov "ABSOLUTE" ua luaj, es tsuas hais qhov "either/
or".

Xavzoo

Mar 21, 2011, 11:49:37 AM3/21/11
YTK,

Lawv yog peb thawj phaum tub txawj uas xub yeem thaj los koom uake seb
puas tawm tau ib lub zoo txwvyim tho ib txoj hau kev rau Hmoob. Cia
lawv ua txij li lawv tej peevxwm seb puas muaj qhov pauv hloov tau qee
yam ntawm Hmoob tsuav tsis txhob yog coj sawvdaws taug txoj kev tws
uas thaum xaus mus rau hauv luag li qab tog.

Ciasiab tias lawv twb yeej muaj lub zoo hom phiaj uas yuav coj Hmoob
rau qhov muaj kev tshavntuj.

X Z

samphong

Mar 21, 2011, 11:56:49 AM3/21/11
On Mar 21, 8:46 am, All4One <jim_...@yahoo.com> wrote:

Jim, why do you assume that their mission is to eradicate the clan
system? Or, is that what you advocate for? And if so, why?

Yaj Tshaj Koob

Mar 21, 2011, 12:30:21 PM3/21/11
On Mar 20, 1:59 pm, Hmongs <hmongspokesper...@gmail.com> wrote:
> Invitation Letter
>
> Xoua Thao, MD, JD, MPH
> Chair
> (651) 402 -4332 (M)
> xt...@comcast.net
>
> Shoua Yang, PhD, MPA, MA
> Vice Chair
> (612) 483-2935 (M)
> syang...@hotmail.com

> Richard Vue, MA
> Secretary
> (763)634-0094
> vuerich...@yahoo.com

> Moua Sao Bliayang, TCMD
> Treasurer
> (612) 384-3141
> epointhe...@yahoo.com

> George Vue, BA
> Public Relations
> (559) 287-7496
> txhiajlis2...@yahoo.com

Pab Dr. sawv daws uas yuav tuaj kho Hmoob zaum no yog tib pab siab me
me thiab dag dag, kuv yuav los nto rau nej mloog ib tus zuj zus.

> Xoua Thao, MD, JD, MPH
> Chair
> (651) 402 -4332 (M)

Dr. Xoua Thao yog ib tus neeg siab me me nws tsuas pab tau nws tsev
neeg xwb, lwm tus family member hauv nws lub family clinic nws twb tsi
muaj cuab kav pab tau.

> Shoua Yang, PhD, MPA, MA
> Vice Chair
> (612) 483-2935 (M)

Dr. Shoua Yang siab me me thaum ub nws niam mob stroke coj mus nyob
tau ib ntus tsi pub neeg tuaj tsuj nws lub tsev, thiab twb tsi kam
yuav niam thiab txiv ces yuav coj mus pov rau tsev laus, ces nws txiv
thiaj hu mus thov cov ntxhais ces cov ntxhais thiaj coj mus tu, nws
txiv mus nyob tim tus ntxhais chim chim vau kiag hauv tus ntxhais lub
tsev, Ambulance thauj mus txog nram hospital ces tu siav. 3 tus tub
twb tsi kam pam, ces cov ntxhais tias niam thiab txiv tshuav
$50,000.00 dollars yog cov tub tsi pam los cia cov ntxhais mam li pom,
ces peb cov nyuag kwv tij thiaj ntshai txaj qhov muag ces thiaj kom
Dr. Shoua 3 kwv tij los thas.

> Moua Sao Bliayang, TCMD
> Treasurer
> (612) 384-3141

Dr. Moua Sao los nws twb tsi paub nws txiv uas yug nws xov xeeb nws
cov roj ntsha, nws tseem dag cov thaub laus khaws kab poom muag coj
mus kuv xaj, thiab Nkaj Lor Vaj nkawd tau los nqua hu kwv tij Hmoob
tias nkawd ua ib lub koom haum los pab Hmoob no, tsi pom tshwm sim
qhov twg, thiab tseem flit flop rau nplog liab thiab Hmoob.

> George Vue, BA
> Public Relations
> (559) 287-7496

Geoge Vue los thaum ub tau tuav 30 caug Fresno ib xyoo rau dag General
Harry "Heinie" Aderholt ib zaug, qhov dag yog li no thaum Geoge Vue
tau tuav lub 30 caug lawm Geoge tau sau ib tsab ntawv mus caw General
Aderholt tuaj koom lub peb caug Fresno ces Aderholt teb tias kuv tuaj
los tau tab si yog tias GVP tuaj thiab ces kuv yuav tsi tuaj koom, yog
tias koj tsi caw GVP tuaj li no ces kuv li tuaj koom, ces Geoge Vue
teb rov rau General Aderholt tias yuav tsi caw GVP tuaj koom hais li
rov rau G. Aderholt, ces thaum uas ua daim agenda tiav tag xa ib daim
mus rau General Aderholt na ua ciav muaj GVP lub npe nyob hauv thiab
GVP yog tus tuaj hais lus ntag, ces General Aderholt thiaj muab Geoge
Vue daim ntawv caw cuam rau thoob khib nyiawb lawm, qhov no qhia tau
tias yog ib tus neeg dag lawm.

> 9:00 – 9:30 AM Hmong Leadership History & Internal Political
> Structure by Colonel Vang Neng, North Carolina

Col Vang Neng yog ib tus hlwb qub Looj Ceeb, cov tswv yim dag noj dag
haus tsi tau hloov, thiab tseem tsuav lwm yus uas qualify dua nws.

> 9:30 – 10:00 AM Hmong Cultural Practices and Adaptation:
> Opportunities and Challenges by Dr. Bruce Bliatout Thao, Oregon
> 10:00 – 10:15 AM BREAK

Dr. Bruce Thao yog ib tus neej tsi xyuas meej pem lam tau lam mus
mloog luag tej ntxias tau nws, nws tseem mus ua qub tub rog mus hnav
rig tsho thab ham mus lav ib lub liam, thiab tseem raug cov laus dag
nws mus ua qub tub rog tau xab Col tam sim no, yog li cov hlwb mos
dhau hwv lawm.

> 10:15 – 10:45 AM Lessons on Hmong Education: Success and Failure by
> Dr. Wa Houa Yang, California

Dr. Wa Houa Yang yog ib tus neeg dag siab tsi ncaj rau nws tsev neeg
koom pog yawg dab qhuas, ua rau lawv mas ntxub nws tag zog yawg lam qw
qw hauv xov tooj internet tsi muaj neeg quav ntsej nws lawm.

Raws li kuv ntsia mas nej rub tib cov neeg siab me me thiab neeg dag
tuaj sib tham kev txhim kho Hmoob lub neej xwb mas yuav ua mus tsi
raws li siab xav, tsuas ua tau mus raws li tus neeg dag thiab siab me,
coj xwb, nej tuaj sib tham los yeej tsi haum tib chim xwb ces yeej pom
txaim taws.

YTK

Thorn...@yahoo.com

Mar 21, 2011, 1:05:58 PM3/21/11
YTK,

Ua tsaug koj tseem coj peb cov tub txawg kws yog doctors yuav sawv lug
thov ib txuj lw rua Moob nthuav tawm rua peb txhua tug paub txug
individual le weakness hab. Le caag los kuv tub has rua mej cov hluas
has tas thaum tauv huab dlub pluj lawm tes Moob le noob qoob txhaaj le
yuav pib huam vaam,nig nuav tub txug caij lawm cas rua Moob tej me
noob kws poob rua huv aav tau 30 xyoo nuav tawg tsis tau kaug sim hua
raug naag tsau kuas tawg tau kaus seb puas yuav luj hlub taug. Tej
zaag puab kuj hua yuav rhawv ib txuj lw kuas hum nkaus le mej cov
hluas lub sab nyam taug ntaag yog le hov the fruit has not riped xob
rawm tshaum tshaum tsaam tes poob lawm tsis tau noj.

rua...@hotmail.com

Mar 21, 2011, 1:26:34 PM3/21/11
> YTK- Hide quoted text -

YTK,

Cas zoo li koj niam tu tu siab li na me kwv ntawg es! Puas need kuv
refer koj mus rau Vaajmoob thiab Dr. Pov (down under) nkawd coj koj
mus noj li qab qab ntxuag pam lem saib lub me siab thiaj tsi chim chim
laj xeeb hais ntsia nkaus pem toj es saib puas tswj tau txoj me kev
hais lus NPLHOM MOJ". Saib Vaajmoob thiab Dr. Pov nkawd puas pab kho
tau kom koj tsis txhob chim chim laj xeeb es saib tseg puas tau qhov
hais lus qhia qhia yus tus me kheej os!

vaajmoob

Mar 21, 2011, 1:32:58 PM3/21/11
ytk es, kuv xaav has tas kuv tuab leeg nyob sch nuav xam paub txug
puab cov seclets xwb ua caag koj paub has naj nom dlaab ntaug,koj sob
has ntaux ib plag puab caum koj ces kuv paab tsi tau ov,
vmged

vaajmoob

Mar 21, 2011, 1:36:05 PM3/21/11
ruam es,yog thaum twg es ytk xaav tuaj ces kuv lub qhov rooj tom tsev
kawm yeej qheb luj tog le og,
vmged
> hais lus NPLHOM MOJ". Saib Vaajmoob thiab Dr. Pov nkawd puas pab ...
>
> read more »- Hide quoted text -

Mouatony

Mar 21, 2011, 1:39:14 PM3/21/11
Tijlaug YTK,

Kuv tsi tostaub koj le vim koj twb has tas Dr. Shoua Yang mas yog ib
tug has tau lug zoo hab s/d qhuas yawm heev.

http://groups.google.com/group/soc.culture.hmong/browse_thread/thread/f7bcad504d3c5ae0?hl=en#

Ua caag nub nuas koj hos has le kos mas.

MT

rua...@hotmail.com

Mar 21, 2011, 1:45:42 PM3/21/11
On Mar 21, 12:39 pm, Mouatony <muat...@gmail.com> wrote:
> Tijlaug YTK,
>
> Kuv tsi tostaub koj le vim koj twb has tas Dr. Shoua Yang mas yog ib
> tug has tau lug zoo hab s/d qhuas yawm heev.
>
> http://groups.google.com/group/soc.culture.hmong/browse_thread/thread...

> Ua caag nub nuas koj hos has le kos mas.
>
> MT

Vaajmoob es, yeej yog YTK tu sab has tas Dr. Pov ua ua ces txawm tau
qaab mib lawm, ho koj le ces mej cov nyob Madison muaj qaab mib txaus
lawm, es yawg ha le tu sab taag npaud. Thaum yawg tuaj txug nua ces
koj qha cov thaj tuaj huv tuaj saud tuab si es thaum yawg kawm tav
lawm ces yawg ha txawj yoog ua ib tug tuab neeg tuaj saab huv hab tuaj
saab saud hab es ha tsi phlom phlom moj heev tsaam ces tsua siv zug
dhau hwv lawm ces tsua saav dluav saav ceg hab. Maav maav qha cov
nyuas 101 ua ntej nawb yog qha es tsi mloog nua ces ho refer tauj moog
rua Dr. Pov kom yawg tsua coj moog noj "mov nplum ntxuag kua txub" tim
Veeschaam.

Thorn...@yahoo.com

Mar 21, 2011, 2:02:36 PM3/21/11
Vaajmoob,

Raws le puab cov hluas has rua kuv mas koj tub yog yawm hu ua Keng
Vaaj nua ntaag niv es ua le caag koj tseem tsuas has tas koj tsis paub
qhov teeb meem muaj nyob rua huv mej zog nua maj?

vaajmoob

Mar 21, 2011, 2:08:47 PM3/21/11
thorn es,koj sob muaj kuv le blooj cemx ib plag ces puab coj kuv moog
saib qaab tshaav nyooj hoom loojceeb og,koj tsi hlub kuv log thov hlub
kuv ob lub qhov muag hab,
vmged

Thorn...@yahoo.com

Mar 21, 2011, 2:14:47 PM3/21/11
Vaajmoob,

Thov txim ov, rua qhov koj pheej has lug zas zas ned. Kuv ntseeg has
tas yuav tsis muaj tuab neeg paub txug tej nuav.

> > qhov teeb meem muaj nyob rua huv mej zog nua maj?- Hide quoted text -

cwjmem

Mar 21, 2011, 2:26:44 PM3/21/11
On Mar 21, 9:30 am, Yaj Tshaj Koob <mutant_l...@yahoo.com> wrote:

> Geoge Vue los thaum ub tau tuav 30 caug Fresno ib xyoo rau dag General
> Harry "Heinie" Aderholt ib zaug, qhov dag yog li no thaum Geoge  Vue
> tau tuav lub 30 caug lawm Geoge tau sau ib tsab ntawv mus caw General
> Aderholt tuaj koom lub peb caug Fresno ces Aderholt teb tias kuv tuaj
> los tau tab si yog tias GVP tuaj thiab ces kuv yuav tsi tuaj koom, yog
> tias koj tsi caw GVP tuaj li no ces kuv li tuaj koom, ces Geoge Vue
> teb rov rau General Aderholt tias yuav tsi caw GVP tuaj koom hais li
> rov rau G. Aderholt, ces thaum uas ua daim agenda tiav tag xa ib daim
> mus rau General Aderholt na ua ciav muaj GVP lub npe nyob hauv thiab
> GVP yog tus tuaj hais lus ntag, ces General Aderholt thiaj muab Geoge
> Vue daim ntawv caw cuam rau thoob khib nyiawb lawm, qhov no qhia tau
> tias yog ib tus neeg dag lawm.

Yawg Tshaj,

Hais dab tsis li ko rau kuv tus George no. Yog tsis pab kuv thiab
ces, ib ntu tom ntej no nej cov neg uas yuav mus tim blog ces, kuv
yeej muab tso rau hauv Blacklist lawm xwb tiab, he he he,,

Koj puas paub hais tias Muas Choj thiab peb ob peb tug twg nraug BLOG
yuav tau lawm no. Yog nej tsis TXHAWB kuv thiab ces, ib me ntu no nej
yuav tsis pom kuv cov MOVIES sib hlub ua tawm blog teb tuaj tawm lawm
ntag ho. Nej cov nyuag Hmoob MEKA ko ces, los ces kawg los nkag rau
hauv kuv lub me STUDIO xwb uas muaj coob leej Ntxhais MOS AB xwb ces,
nej kawg NTXEEV siab li tijlaug MUAS CHOJ xwb tiag, he he he he...

> YTK

Yaj Tshaj Koob

Mar 21, 2011, 2:34:29 PM3/21/11
On Mar 21, 12:39 pm, Mouatony <muat...@gmail.com> wrote:
> Tijlaug YTK,
>
> Kuv tsi tostaub koj le vim koj twb has tas Dr. Shoua Yang mas yog ib
> tug has tau lug zoo hab s/d qhuas yawm heev.
>
> http://groups.google.com/group/soc.culture.hmong/browse_thread/thread...

> Ua caag nub nuas koj hos has le kos mas.
>
> MT

Kwv npawg Mouatony,

Kuv zoo siab kawg uas koj tuaj sib nug txog qhov kuv tau tham qhuas
txog Dr.Shoua Yang yav dhau los yog ib qhov uas zoo kawg nkau. Qhov ua
kuv tau qhuas yawg mas yog los ntawm yawg cov lus hais tawm rau kwv
tij Hmoob sawv daws tau hnov mas yeej yog hais tau raug kawg nkaus
lawm, tab si kuv twb tau sau rau lwm qhov post hais tias kuv tsi tau
nrog Dr. Shouav Yang ua ke tab si cov uas tau nrog yawg ua ke lawm mas
lawv hais tias Dr. Shoua Yang qhov leaderhip coj tsi tsha zoo pes
tsawg. Thiab tseem muaj tej yam li kuv nyuam qhuav hais los saum
thiab, mas kuv qhia koj paub tias yog li no. Ho yog hais txog ncauj
lus hais tawm ces yawg hais tau zoo kawg lawm, tsuas yog tus neeg coj
tsi tau li cov lus hais tawm xwb. Kuv tseeg tas koj yuav paub zoo qhov
kev has lug hab qhov kev leadeship coj mas sib tsawv dleb heev, ib
txha mas has le caag tes coj le ntawd, ib txha mas has dlua ib yam
thaum ua kag nwg ua dlua ib yam lawm le hov ntawd.

Tus kwv Ruam,

Koj hais tias...

>.....................................................................Puas need kuv

> refer koj mus rau Vaajmoob thiab Dr. Pov (down under) nkawd coj koj
> mus noj li qab qab ntxuag pam lem saib lub me siab thiaj tsi chim chim
> laj xeeb hais ntsia nkaus pem toj es saib puas tswj tau txoj me kev
> hais lus NPLHOM MOJ

Hais rau koj paub tias kuv tsi lam tau plhom moj li koj hais cov lus
no, yog koj xav paub li kuv paub txog lawv mas koj tseem yuav muaj
ntau xyoo research seb puas raws tau kuv qab txog tej neeg kev coj ua
li kuv hais lawv xwb mas, muaj ntau yam yav tag kuv ntseeg tias koj
tseem tuaj kawm tau hauv kuv cov lus sau tawm txog lub neej nyob Looj
Ceeb xwb ov.

Thernsp,

Yeej yog le koj has lawm hab, yuav cas puab ua puab seb puas tau qhov
zoo luas mas, kuas sis kuv yuav tsum muab has qho ntsiv puab lub hlwb
rua koj mloog seb lwm hnub puas yog le kuv has xwb nua nawb.

YTK

sinwung

Mar 21, 2011, 2:42:31 PM3/21/11
On Mar 21, 9:30 am, Yaj Tshaj Koob <mutant_l...@yahoo.com> wrote:
> YTK- Hide quoted text -

YTK,

Ua siab loj thiab mas ...ua cas zoo li koj twb yog ib tug neeg to tsib
los sav. Los lus " POLITIC" twb yog txhais tias Dag no xwb ne. Txhua
tus Politician yeej dag xwb ho.
Yawg GVP twb dag dag tuag kiag lod twb tseem muaj ib co khuv xim kawg
thiab . Kuv xav tias cia cov tswvyim dag tshiab los seb ho zoo li
cas???

Qhov kuv txhawj mas yog peb ho tsis muaj ib pab neeg twg nug txog peb
Hmoob los yog yuav taug txog peb Hmoob mas hajyam yuav tsis muaj txoj
kev mus ntxiv.

Lub teb chaws peb niaj hnub nyob no los yeej muaj cov neeg dag ib yam
nkaus ...tabsis yog thaum teeb tau koj lub koomtxooos , muaj txoj cai
los roos lawm ces ...ua li cas los sawvdaws mam li ho sib pab kho
mus .

Cia cov niag dag dag no ua kom muaj chaw pib tso es tej tub txawj -
ntxhais ntse pom tias muaj txoj kev lawm no ces cov neeg ncaj - neeg
ncees mam los khiav txoj haujlwm txuas ntxiv mus.

Txawm li cas los lawv yog Hmoob tsoob tawm los ces nyaj lawv yuav hla
tsis nraug Hmoob Lub Zeemmuag.

Yaj Tshaj Koob

Mar 21, 2011, 2:44:44 PM3/21/11

Kwv Cwjmem,

Koj yuav tsi yog tus Geoge Vue uas kuv tham hais txog nws no, koj yog
nws no koj puas tau caw General Aderholt li kuv hais los saum maj? Ha
ha ha tsi txhob mus lees lwm tus lub hav khaub rib plos nawb tsam chob
qaij nti tsi dim.

Vaajmoob,

Kuv yeej ntseeg tas koj yeej paub puab cov qai taag tug le los mas,
koj tseem nyob ze tshaj kuv hab ne, cas peb coob tug paub hab es puab
txhaj le hloov tej sab moog coj zoo dlua qub tuaj xwb mas. Yog tsi coj
zoo tag tag ces raug peb thuam kag xwb mas.

YTK

rua...@hotmail.com

Mar 21, 2011, 2:55:55 PM3/21/11

YTK,

> Hais rau koj paub tias kuv tsi lam tau plhom moj li koj hais cov lus
> no, yog koj xav paub li kuv paub txog lawv mas koj tseem yuav muaj
> ntau xyoo research seb puas raws tau kuv qab txog tej neeg kev coj ua
> li kuv hais lawv xwb mas, muaj ntau yam yav tag kuv ntseeg tias koj
> tseem tuaj kawm tau hauv kuv cov lus sau tawm txog lub neej nyob Looj
> Ceeb xwb ov.

Saib yog cov lus koj hais no yog "research" es yog fact los yog koj
"hnov lus xaiv" xwb ma? Fact txawm hais tias Fact ho opinion txawm
hais tseeb tias yog opinion no laiv. Yog koj tim ntsej tim muag kiag
nrog cov koj teev npe hauv no no seb koj cov so called "research" puas
yuav withstanding. Hehehe... puas tau mus cuag Vaajmoob na. Kuv twb
mus thov yawg rau koj lawm na.

sinwung

Mar 21, 2011, 3:06:50 PM3/21/11
> YTK- Hide quoted text -

YKT,

Kuv muab hais tau ib nyuag saib zog lawm es lawv tsis muabtso tawm.

Tabsis cia kuv rov qab muab hais kom ho ib nyuag zoo zog...

Koj twb yog ib tug neeg muaj lub tswvyim zoo thiab es yuav tau ua
siab loj . Los niag lus POLITIC no twb txhais tias dag no xwb ne.

Cia lawv ua ..mus seb nws ho yuav zoo li cas....lub tswvyim dag tshiab
no puas yuav muaj txiajntsim rau peb Hmoob. Ib qho kuv ntxhov siab mas
yog peb ho tsis muaj ib tug twg los nug txog -soj txog peb Hmoob no
lawm mas hajyam yuav tsis muaj txoj kev pab rau peb cov Hmoob.

Hais txog pab peb cov Hmoob ces txawm yog leej twg los nws tsuas ua
tau li nws rab peevxwm xwb ov.. Kuv xav hais tias cia soj mus ntxiv
seb zoo li cas.

Lawv los puav leej yog Hmoob yug tawm los nyaj yuav hlag tsis dhau
Hmoob lub zeem muag.

Toutong

Mar 21, 2011, 3:09:07 PM3/21/11
> YTK- Hide quoted text -

YTK, Thaum koj nyob WI, peb twb paub tias koj mob mob siab pab Hmoob
ne ua cas tam sim no, koj los nyob hauv Twin Cities no lawm no ce koj
ho dhia dhia ua koj lub noob qes poob tas li nab. Koj twb niaj hlis
tuaj xyuas koj tid koj lub store ne es koj tseem yuav tsim tsa kom
muaj Hmoob teb chaws. Li ntawd, koj chawj chim rau leej twg es koj
yuav o txia ua luaj.

Koj tuaj ntsib kuv es kuv mam qhia koj mus thov neeg zawj koj noob qes
ces koj yuav thim xav nawb. Cov neeg zoo li koj uas rau peb cov kwv
tij Hmoob tuag tas tom hav zoov. Koj mas cas xav ua Uab Tais Hmoob
Tshiab ua luaj. Koj ntxub ntxub Ywj Pheej tab sis koj ho copy copy Ywj
Pheej thiab.

TT

Thorn...@yahoo.com

Mar 21, 2011, 3:15:47 PM3/21/11
TT,

Kuv xaav has tas koj yuam kev dleb lawm, tug yawm koj has ntawm ko
tsis yog yawm YTK os. YTK tsis leej tau nyob Wisconsin pob? Yog tas
tsis paub tseeb se xob laam has yuam kev laiv.

kevinLee

Mar 21, 2011, 3:18:27 PM3/21/11
On Mar 21, 1:44 pm, Yaj Tshaj Koob wrote:

YajTshajKoob, kuv saib koj ua tij xav kom lawv cov no tham txog rov
mus kubxaj, thiab faib nplog teb ua 2 lub mas tej zaum koj yuav tsis
tuaj hais lus rhuav lawv li no.

hais li koj hais los nws tsis txaum nawb. muaj lawv cov story zoo kav
tsij tuaj tham hauv no ntag. kuv ntseeg tias neeg zoo tsis lam chim
rau tej lus tuaj sau hauv no yooj yim. "vim kev dag yuav nyob tsis
ntev, txoj kev tiag yog qhov muaj sia".

koj ua tij nco ntsoov tias txoj kev yuav pab Hmoob rau 50-100 xyoo tom
ntej no tsis yog li koj ua tij ua dua los lawm xws li: cov World
Hmong People's Congress Inc/Congress of World Hmong Peoples thiab 411
lawv ua. cov ua li no lawv hais tias short term. raws li kuv mloog
koj tham mas koj xav kom pab twg los ua los yuav tsum muab kom tau ib
daim av rau Hmoob xwb xwb thiaj yog qhov koj xav tau thiaj yuav kav
Hmoob mus ib sim. tiam sis koj twb tsis paub tias qib duas yuav mus
txog ntawv yuav ua li cas? peb deb tshaj qhov koj xav ko lawm(my own
opion).

ua tsaug.

cwjmem

Mar 21, 2011, 3:23:21 PM3/21/11
Oi..oi..yawg tshaj,

Kuv yeej yog George ho. Kuv caw aib thaub General koj hais ntawm tuaj
tsis tuaj lawm ces, kuv tau caw ob peb khabnab tuaj kom rau peb lub
peb caug tiag. Koj sim saib neb. Kuv tsis yog RUB Hmoob los ua ke
xwb, kuv tseem rub lub pab neeg los ua Hmoob lawm thiab, Koj yuav tau
los TXAWB kuv tus George no nawb. Tsis li mas, koj los txog rau blog
teb, kuv yeej muab koj tso rau ib daim BLACK LIST, los nkag tsis tau
rau kuv lub STUDIO ua kuv coj MUAS CHOJ los ua member. Li no, koj saib
neb, cov nyuag Hmoob ua los rau Blog teb twb los ua kuv KHABNAB tag
lawm tiag.

saib cov kuv caw tuaj no.

http://www.youtube.com/watch?v=9PXAxOVb8ak&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=E5saG-XB0hY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=c0hfRsQWI5k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=sDgvjhhIOLc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9wHIzvm0KFo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ILoAbaWGg8A&feature=related

On Mar 21, 11:44 am, Yaj Tshaj Koob <mutant_l...@yahoo.com> wrote:

> Kwv Cwjmem,
>
> Koj yuav tsi yog tus Geoge Vue uas kuv tham hais txog nws no, koj yog
> nws no koj puas tau caw General Aderholt li kuv hais los saum maj? Ha
> ha ha tsi txhob mus lees lwm tus lub hav khaub rib plos nawb tsam chob
> qaij nti tsi dim.

> YTK

vaajmoob

Mar 21, 2011, 4:01:24 PM3/21/11
Ag Nyag Toulong es,koj has le kom ces koj tsi paub YTK og,nwg tsi tau
ntsug peb nyob WI og,tug nyob Wisconsin huv Mad city nuav mas yog kuv
kwv yingb ov, YTk ib yeej nyob ua ke thaib teb tabsi tsi yog tug koj
has og kwvtij ua nyuab,
vmged
> yuav o ...
>
> read more »- Hide quoted text -

Born2beMhong

Mar 21, 2011, 4:45:11 PM3/21/11
kuv cov zoo Phoojywg SCH,

nej mas, kuv tsi cem los zoo li tsi paubtab li...cem los zoo li tsua
pom kuv cem nej tag li xwb...tusiab ua luaj li no laud....LOLz!

lawv yuam qhuav ua ib lub nyuag conference twb tsi muaj ib yam dabtsi
tseemceeb nyob rau zaum kev sibtham no--tej no ces twb tsi tau zoo
npaum li tej HND tej topic ned.

vim li cas, nej hos tsi muab tej no coj los reason txog qhov Phem
thiab qhov Zoo ua yuav benefit rau peb Tsav Hmoob los tsi benefit no
pob. ua li cas, tsua pom nej es ua ncauj liab pes vog rau ub rau no
li tham nej tus nyuag lub qub qub tag li xwb.

yog zoo li no xwb tiag, peb haiv hmoob yuav ua li cas muaj hnub zoo
naj.

cia li txhob mus deb deb ntawm qhov intent ntawm daim post no, es tig
rov los peb ua twb zoo taug seb tej no yog dabtsi tiag tiag. puas yog
yuav ua rau Hmoob Daim me Constitution li lawv cov ua tij tau haus
ntau zaus rau peb hnov lawm.

yog li txhob muab deb deb nawb, yus twb yog ib pab musphaj raw Ntxhw
lawm xwb naj...smiles!

Born2beHmong

Yaj Tshaj Koob

Mar 21, 2011, 5:09:07 PM3/21/11
Tubtong,

Kuv nyob Colorado, kuv khiav mus nyob Wyoming lawm os, kuv tseem nyob
WYOMING li qub nawb, nej cov uas npav zov kev ntau neeg ces nej tuaj
zov kuv rau nram WYOMING ces pom kuv xwb mas, Cov neeg tsi paub kas
moos mas tab tawm tuaj ua npuas ncauj thaum uas luag piav txog nws
txiv mas khib kawg, yuav tsum yog yus txiv yog neeg zoo tiag tiag mas
thiaj tsi raug hais ov, ua cas tej tus twb 40 tawm xyoo los hauv xaws
tsi loos li no, pab nej tu siab mog.

KwvCwjmem,

Kuv nrog kwv Cwjmem mus yos hluas nkauj Hmoob pem suav lawm nawb,
thiab mloog nkej dub hu nkauj Hmoob lawm xwb os nej txob poob siab
kuv tsi mus txeeb lawv txoj cai, thiab kuv nrog Vaajmoob ua ke moog
nyob ib nkoj lawm.

YTK

On Mar 21, 2:09 pm, Toutong <touton...@yahoo.com> wrote:

> yuav o ...
>
> read more »

rua...@hotmail.com

Mar 21, 2011, 5:17:30 PM3/21/11

> read more »- Hide quoted text -

YTK,

Yuav tau noj lug mloog hais es Vaajmoob thiaj qhia cov maibtais nyob
saab huv hab nyob saab saud tuab si (being on top and being at the
bottom). Kuv xav tias mus ua hauj sam npuaj ib ntus rov los ces nyaj
yuav tsis ua "neeg rag paus es nyuj rag roob taus lawm
os".......hehehehehehehehe!!!!!! Yog kawm tau ntau lub no ho qhia kuv
thiab laid, vim Tsov Tom Vaajmoob lawv txawj cov maib haib haib
xwb....Tiam sis tsuas kawm Vaajmoob xwb nawb txhob rawm mus deb deb li
Dr. Down Under laid!!!!!

dony

Mar 21, 2011, 5:19:02 PM3/21/11

Kwv Born,

Kuv saib mas koj txawm hais tis yog los yeej yuam kev tsis deb. Yog
saib raws li daim agenda, if that is the agenda, ces yeej tsuas yog
conference li sawvdaws ib txwm muaj xwb cav tsis yog ib qho yuav los
xaiv tsa ib pab thawj coj los sis npaj ib lub zeem muag tshiab rau peb
Hmoob....Dony

Zab

Mar 21, 2011, 6:00:51 PM3/21/11
YTK,

Kuv thov qhuas koj tso, koj hais yog kawg lawm, Cov coj tsis ncaj, ua
tsis tau tus yam ntxwv zoo yuav tsum tau muab tsem tawm tsis pub los
coj hmoob thiaj li ua rau sawv daws tig los mus rau qhov zoo thiab coj
zoo. Yog muaj tseeb li koj hais no tiag ces ntse lawv yuav tsis pom
qab muab ntsej muag mus ntsaws qhov twg ntag laiv thaum yuav los khiav
ua nom ua tswv na. Pab lawv tu siab lau.
amen

On Mar 21, 11:30 am, Yaj Tshaj Koob <mutant_l...@yahoo.com> wrote:

> YTK- Hide quoted text -

TX

Mar 21, 2011, 6:18:35 PM3/21/11

YTK,

If your story about Dr. Bruce Thao is truth then he is so stupid with
the education he has.
What kind of Doc he is?

TX

Zab

Mar 21, 2011, 6:21:36 PM3/21/11
Ib lub koos haum muaj 4 nyuag leej xwb es yuav khav los ua kev cai
khoo hmoob no es yuav ua cas ua tau na, ua kev cai los khoo nws
tuskheej kiag nws twb tsis ua li nws txoj cai na, yog koj siv nws txoj
cai rov rau nws mas tseem tug qaug nws thiab au. Tsis tag li xwb, lawv
pab pawg no twb yog cov uas mus nplog teb tuab ntws thiab qhuas hais
tias nplog yog cov zoo no ne. amen

All4One

Mar 21, 2011, 8:11:12 PM3/21/11
On Mar 21, 10:56 am, samphong <samphon...@gmail.com> wrote:
> > My only question for this "NEW" COHR is...Can they eradicate the CLAN
> > base system Hmong are cursed with? If not,WHY NOT?
>
> > Jim
>
> Jim, why do you assume that their mission is to eradicate the clan
> system? Or, is that what you advocate for? And if so, why?

Can they not make this as one of their missions or do WE still think
the clan system still remain a useful asset of the Hmong in general?
If anything, the clan system was/is a major obstacle in moving Hmong
forward, simply due to the fact that Hmong deal politic at the clan
level almost exclusively. Your thoughts?

jim

cherchang xiong

Mar 21, 2011, 8:53:41 PM3/21/11

> read more »- Hide quoted text -

YTK,

Ua siab loj loj vim hais tias koj muaj muaj npe li. Coob leej xav
ntsib koj thiab lawv xav sim saib koj tus kub puas zuag. Qhov zoo ces
koj tawm los nrog sawv daws sib sim saib koj tus kub puas khoj. Yog
hais xwb mas peb tsis qhuas. Qhov tseeb mas peb xav pom koj tus peev
xwm tiag tiag. Koj xav ua nom Hmoob ces yog zaum no; txhov tos tos lwm
tus koj thiaj tsis mob mob siab.

Koj cov txuj ci ces yog zaum no yuav tau nthuav tawm nrog Dr. Soua
Yang lawv. Hnov hais tias koj kawm ntawv qeb siab thiab Yaj Cib tau
kev txhawb zog ntawd koj ntau. U a siab loj vim Koj yeej xav yuav poj
Hmoob xwb. Koj mob siab rau Hmoob nyob Los Tsuas teb mas Dr. Soua Yang
yog koj tus neeg sab tes sab xis laiv!?

Ua cas yuav mus nyob Wyoming dab tsis. Li ko ces koj hais lus tso ya
xwb. Rov los nyob Fresno los yog Nrog Ntxaib no mas koj thiaj cawm tau
Hmoob mas.

Koj parler beaucoup rau Dr. Yang Dao thiab nws tus dab laug Tub Suav
Lis. Koj twb yeej qhuas Dr. Yang Dao es koj ho tawm tsam nws thiab ua
rau peb tsis nkag siab koj. Koj ho tawm tsam Tub Suav Lis tus txiv
hluas Yong. Tub Suav Lis twb tsis tawm tsam nws tus txiv hluas li ne?

U a siab loj yog koj nyiam pab Hmoob na!

Cherchang

Yaj Tshaj Koob

Mar 21, 2011, 8:56:08 PM3/21/11
On Mar 21, 4:17 pm, ruam...@hotmail.com wrote:

Ruam,

Ua cas koj lub npe hu ua ruam no es koj txawm ruam li koj lub npe
thiab, pab koj tu siab tias lam ua neeg nyob xwb tsi paub kas moos
luaj ntiv luaj rau li nab, es koj txawm ruam npaum li koj tiag tiag
ntag.

YTK

Yaj Tshaj Koob

Mar 21, 2011, 9:24:17 PM3/21/11
On Mar 21, 5:00 pm, Zab <zab...@gmail.com> wrote:
> YTK,
>
> Kuv thov qhuas koj tso, koj hais yog kawg lawm, Cov coj tsis ncaj, ua
> tsis tau tus yam ntxwv zoo yuav tsum tau muab tsem tawm tsis pub los
> coj hmoob thiaj li ua rau sawv daws tig los mus rau qhov zoo thiab coj
> zoo. Yog muaj tseeb li koj hais no tiag ces ntse lawv yuav tsis pom
> qab muab ntsej muag mus ntsaws qhov twg ntag laiv thaum yuav los khiav
> ua nom ua tswv na. Pab lawv tu siab lau.
> amen

ZAB,

Muaj tseeb li kuv hais tiag mas, tab txawm nrog nws tus kheej txuas
lus los yeej hais tau li ov. tab sis ua TseemYeej hais uas yog luag
tsi ntseeg yus lawm ces yus hais qhov tiag los lawv yeej muab tig ua
dag li ntawd.

TX,

Koj nug tais...

> If your story about Dr. Bruce Thao is truth then he is so stupid with
> the education he has.
> What kind of Doc he is?

Muaj tseeb thiaj li hais tau, yog xav paub ces noog cov nav lauv kauj
ces paub qhov tseeb.

YTK

Hais txog Dr. Bruce ces muaj li kuv hais los saum tiag tiag li nawb,
leej twg ntsib Dr. Bruce mam nug nws los tau

> read more »

rua...@hotmail.com

Mar 21, 2011, 9:24:32 PM3/21/11

YTK,

Yus tus ntse es ua cas tsuas hnov thuam tus ub tus no xwb es puas yog
yus tsis nyiam yus tus kheej es pheej muab luag tej ua yus lub qhov
txhab ma. Tej laus twb hais tias noj mov es mov tsis qhuab ces luj
ncauj yuav muag lub suab no txhob cem cem luag tej es yus thiaj tsis
muag muag yus lub suab laid. Kuv xav tias peb ua poj ntxoog lawm es
koj thiaj tawv npaum no yog peb tim ntsej tim muag mas koj yeej tseem
yuav coj tus dua no nad.....thov cia tus zoo hauv tawm tuaj me ntsis.
Koj tsis nco Tseemyeej hais txog lub hav muas txhov lod!! Txhob mus
kwm kwm lub hav muas txhov es thiaj tsis hlais hlais yus
ma.....Vaajmoob twg qheb qhov rooj lug tos koj no es ua siab txias
txias!

Born2beMhong

Mar 22, 2011, 9:47:07 AM3/22/11
tijlaug Phiajzeb,

Kheev lam peb cov ua muaj tswv8 thiab tswv9 no lam txawj tham li koj
thiab kuv no koj muaj reason thiab support li no xwb tiag. ntshe peb
Tsav Hmoob yuav thos tau kev dav tshaj no rau peb tej me tej me zej me
zos li lawm tiag.

qhov kuv tsi nkagsiab kiag li mas, vim li cas peb twb yog ib pab neeg
ua muaj txoj kev nkagsiab thiab paubtab ntau yuav luag txhua yam
lawm. thaum peb tham lus, peb os tsi siv li, peb mus hais tagphab
tagpheev lus li no--yog li, txawm peb hais tag los tsi muaj ib qhov
chaw mus qhov twg li nad.

xyov yuav ua li cas, peb thiaj li rub tau tej neeg txawj neeg ntse no
kom los hais lus kom muaj Khuab thiab muaj Tomxwv kom los lus twg los
yog los lus ntawd tiag tiag?

ua tsaug rau koj tus ua tij pom li koj me kwv Born thiab.

Born

On Mar 21, 4:19 pm, dony <phiaj...@hotmail.com> wrote:

> Kwv Born,
>
> Kuv saib mas koj txawm hais tis yog los yeej yuam kev tsis deb.  Yog
> saib raws li daim agenda, if that is the agenda, ces yeej tsuas yog
> conference li sawvdaws ib txwm muaj xwb cav tsis yog ib qho yuav los
> xaiv tsa ib pab thawj coj los sis npaj ib lub zeem muag tshiab rau peb

> Hmoob....Dony- Hide quoted text -

Message has been deleted

samphong

Mar 22, 2011, 1:45:18 PM3/22/11
On Mar 22, 9:37 am, Phou Bachiang <phoubachi...@gmail.com> wrote:

Folks, stop the misinformation on Dr. Bruce Blitout. The following is
the OFFICIAL public information on the website of The United States
National Defense Force Command (USNDFSCOM), which is NOT an official
U.S. military entity, or affiliated with the U.S. government.

It is, by it's own definition, "The UNITED STATES NATIONAL DEFENSE
FORCE SUPPORT COMMAND is a nonprofit benevolent organization formed in
1987 to be composed of trained, experienced, motivated, patriotic
retired and former members of the Armed Forces, Reserves and National
Guard, as well as non veteran, concerned public spirited citizens."

Their P.O. Box home office is based in Appleton, Wisconsin.

http://usndfscom.info/INFO.html

Dr. Bruce Bliatout's official title is, according to the
organization's own website:

"BG. DR. BRUCE BLIATOUT, NATIONAL CHIEF OF STAFF"

http://usndfscom.info/JOIN.html

The corporation's President is LTG. James Graham, the National
Commanding General of the organization is LTG. Kenneth Sanborn, and
the finally, the National Deputy Commanding General is LTG. Zong V.
Thao of Wisconsin.

samphong

Mar 22, 2011, 2:14:17 PM3/22/11
The connection between the information above, with this thread, is the
following:

http://www.committeeonhmongrelations.info/staticpages/index.php?page=cohr1-agenda

"Hmong Cultural Practices and Adaptation: Opportunities and Challenges
by Dr. Bruce Bliatout Thao, Oregon"

Not sure why he wasn't listed as "BG. DR." or "National Chief of
Staff" of The UNITED STATES NATIONAL DEFENSE
FORCE SUPPORT COMMAND.

TX

Mar 22, 2011, 2:51:58 PM3/22/11
On Mar 22, 12:14 pm, samphong <samphon...@gmail.com> wrote:
> The connection between the information above, with this thread, is the
> following:
>
> http://www.committeeonhmongrelations.info/staticpages/index.php?page=...

> "Hmong Cultural Practices and Adaptation: Opportunities and Challenges
> by Dr. Bruce Bliatout Thao, Oregon"
>
> Not sure why he wasn't listed as "BG. DR." or "National Chief of
> Staff" of The UNITED STATES NATIONAL DEFENSE
> FORCE SUPPORT COMMAND.

My friend Samphong,

Very soon the organization will have more Gen. too as VP promoted
his. Keep promoting more.

Congratulation to Gen. Bliatout and Gen. Zong Thao. Make sure they
to spread the word to the
Hmong community so they can call them Gen.

TX

Zab

Mar 22, 2011, 4:51:09 PM3/22/11
Welcome back Dr Pao saykao aka down under aka phou bachiang,

You don't have to hide under another nick to come here to threat on us
and defend your cousin. If would be manly if you defend him under your
name. We know you would come back so don't say your going to leave sch
for good.

2 generals but has no army, what good is that. there are so many
general in the city police too. it doesn't mean that ur a general and
you will have so much power. A general in the national guard is not
powerful as those in the military so don't think u can control a
nuclear bomb and can order any soldiers to drop bomb in laos.

Those people, none of them are good and they will not get to be any
leader for the hmong in the future. one of those guys just fled laos n
come back last month cuz he raped some under age 13 yrs hmong girls
there and they wanna arrest him so he fled the country n come back
here. how can these rapist be our leaders when they are so devil to
the hmong.

amen

> [...]

> traces its history back to the earliest English colonies in North
> America. Responsible for their own defense, the colonists drew on
> English military tradition and organized their able-bodied male
> citizens into militias.
>
> The colonial militias protected their fellow citizens from Indian
> attack, foreign invaders, and later helped to win the Revolutionary
> War. Following independence, the authors of the Constitution empowered
> Congress to "provide for organizing, arming, and disciplining the
> militia." However, recognizing the militia's state role, the Founding
> Fathers reserved the appointment of officers and training of the
> militia to the states. Today's National Guard still remains a dual
> state-Federal force.
>
> Throughout the 19th century the size of the Regular Army was small,
> and the militia provided the bulk of the troops during the Mexican
> War, the early months of the Civil War, and the Spanish-American War.
> In 1903, important national defense legislation increased the role of
> the National Guard (as the militia was now called) as a Reserve force
> for the U.S. Army. In World War I, which the U.S. entered in 1917, the
> National Guard made up 40% of the U.S. combat divisions in France; in
> World War II, National Guard units were among the first to deploy
> overseas and the first to fight.
>
> Following World War II, National Guard aviation units, some of them
> dating back to World War I, became the Air National Guard, the
> nation's newest Reserve component. The Guard stood on the frontiers of
> freedom during the Cold War, sending soldiers and airmen to fight in
> Korea and to reinforce NATO during the Berlin crisis of 1961-1962.
> During the Vietnam war, almost 23,000 Army and Air Guardsmen were
> called up for a year of active duty; some 8,700 were deployed to
> Vietnam. Over 75,000 Army and Air Guardsmen were called upon to help
> bring a swift end to Desert Storm in 1991.
>
> Since that time, the National Guard has seen the nature of its Federal
> mission change, with more frequent call ups in response to crises in
> Haiti, Bosnia, Kosovo, and the skies over Iraq. Most recently,
> following the attacks of September 11, 2001, more than 50,000
> Guardmembers were called up by both their States and the Federal
> government to provide security at home and combat terrorism abroad. In
> the largest and swiftest response to a domestic disaster in history,
> the Guard deployed more than 50,000 troops in support of the Gulf
> States following Hurricane Katrina in 2005. Today, tens of thousands
> of Guardmembers are serving in harm's way in Iraq and Afghanistan, as
> the National Guard continues its historic dual mission, providing to
> the states units trained and equipped to protect life and property,
> while providing to the nation units trained, equipped and ready to
> defend the United States and its interests, all over the globe.

TX

Mar 22, 2011, 6:00:22 PM3/22/11
> >http://www.ng.mil/default.aspx-Hide quoted text -

Zab,

VP is gone, it is time for them to rise their voice and collect money
fron the poor and old Hmong.
They should not wait. Gen. without army, salaries etc....They are not
ashame at all to the Hmong
community.

TX

yawgnomdub

Mar 22, 2011, 6:04:37 PM3/22/11
Zab you are right for this UNITED STATES NATIONAL DEFENSE FORCE or
Hmong National Defense Force. Koj yeej nkag tau rau lawv lub National
Defence Force no txhua lub sij hawm thiab xav tau lub xab loj li cas
los yeej tau nyob ntawm koj xav yuav xwb. Tus LTG. Zong V. Thao,
National Deputy Commanding General no thiab kuv wb loj hlob ua ke mus
kawm ntawv ua ke puag tim nplogteb tuaj. Nws yeej tsi tau muaj kev
kawm tub rog tsi hais tim no lossis tim nplogteb li. Nws tau yum kom
kuv nrog nws ua cov National Defense Force no thiab nws kom lawv muab
xab Major. Koos mas ntas rau kuv no tabsis kuv tsi kam ua vim nws tsi
yog yam uas kuv nyiam.

Yog nej leej twg xav coj hnub qub daj vog ces kav tsij nkag rau lawv
cov no ces tau coj los mas cov yawg. Cov no ces tsi thas muaj kev
txawj tub rog thiab tsi tau mus ua rog li os. Nws yog ib cov volunteer
xwb yog muaj kev puas ntsoog ces volunteer mus pab xwb tabsis tsi muaj
nyiaj hnub nyiaj hli li thiab os.

dekfangkhong

Mar 22, 2011, 6:50:46 PM3/22/11

Npawg Nomdub,

Yog li no kuj pab hais rau lawv saib lawv puas kam xa ib daim
application tuaj pub rau kuv thiab. Kuv los kuj xav tau hnub qubdawb
general los coj thiaj laiv.

Nim no leej twg tsa koomhaum ntau li cas los kuj haj yam zoo. Vim cov
qub pib tuag yuav tas lawm laiv. Kuv saib xws li cov Lao family, Hmong
koomhaum thiab koomtsi haum los yeej pib kaw zom zaws tsi tau nyiaj
qhov twg los run. Yog pab pawg twg ho nrhiav tau ib cov peev thiab lub
tswvyim los tsim tau tej lub tshiab kuj yuav tau tsa taub teg rau lawv
thiab nawb.

Kuv muab saib lawm, tamsim no peb cov Koomhaum nyob phab Californai
ces tsuas tshuav qee lub cov tsev laus thiab cov noj nyiaj xiam hlwb
thiaj tseem nyob lawm xwb laiv. Dua li ces kaw qhov rooj tag lawm las
as.

Thorn...@yahoo.com

Mar 22, 2011, 9:04:39 PM3/22/11
Yawm Phou Bachiang jumped little too fast applauding Major General
Bruce Bliatou Thoj military career. Hahaha, lub koom hum United States
National Defense Corps(USNDC)is not a legitimate organization as the
real US National Guards. It is a volunteer program which has no
funding support from the US government nor even recognize as a branch
of the US arm force. Fundings to support the program only come from
members doing fundraise and donations. Yog le hov nwg tsis muaj quav
dlaab tsi hlo le, anyone can earn a Major Gen. without doing any
single training. If Dr. Bruce would allow himself to kneel down to
this type of organization he would be one of the lowest Mong doctors
on earth.

Mouatony

Mar 23, 2011, 8:19:25 AM3/23/11
Cov bawg aw..,

Thaum lub 12 hlib ntuj taag lug lawm muaj ib tug phoojywg Moob xeem
Thoj tau taag sim neej nyob lub zog kuv nyob nuav tau zwm tsua lub nam
USNDC mej has kod. Puab xaav kom Yawm LTG, Phoog Cavtabva, Yong Vang
Thao ( Ntxoov Vaaj Thoj ) tuaj chob xaab Col. tsua Yawm phoojywg nuav
tabsi Yawm LTG Yong Vang Thao teb tsua puab tas at least they should
spend $1500.00 for his airfare, hotel, and foods mas yawm maam tuaj
nuas ce txawm muab qhov nuav tso tseg lawm. Ua caag es thaum peb tseem
nyob Longcheng hab Samthong mas peb nov has tas Moob muaj GVP ib leeg
xwb ua caag taamsim nuav peb Moob yuav muaj cov GENERAL nuav coob ua
luaj lawm mas. Xaav kom tej nuav moog nyob tsua huv HISTORY hab puas
tau ne?.

MT

yawgnomdub

Mar 23, 2011, 9:10:27 AM3/23/11
On Mar 22, 5:50 pm, dekfangkhong <dekfangkh...@yahoo.com> wrote:

> Npawg Nomdub,
>
> Yog li no kuj pab hais rau lawv saib lawv puas kam xa ib daim
> application tuaj pub rau kuv thiab. Kuv los kuj xav tau hnub qubdawb
> general los coj thiaj laiv.

Npawg dekfangkhong aw, yog koj xaav tau application ces hu kag lossis
email kag rua Ntxoov Vaaj Thoj xwb mas ces nwg yeej xaa tuaj rua koj
xwb. Tabsis tsaws le kuv paub mas Ntxoov Vaaj Thoj yog tug commander
rua Wisconsin State xwb. Lwm lub state nwg muaj nwg ib tug commander
lawm hab.

Lub koom hum nuav yeej raug recognize huv pentagon lawm hab os, tsi
yog tas puab tsi paub. Cov xaab kws puab tau yeej yog sign tuaj tim
pentagon tuaj. Tabsis luag laav paub ua ib lub koomhum national
defense force kuam tau siv xwb, luag tsi muaj nyaj hli hab tsi paab
dlaab tsi le. Txhua yaam yog volunteer sib paab xwb. Pentagon assgn ob
txuj num luj rua puab ua taam le puab thaam rua kuv xwb. 1. Yog paab
kev puag nroog le dlej nyaab, aav qeeg, cua nplawm vaajtse puag. Mas
tim pentagon yeej assign kuam cov national defense force nuav yuav tau
moog cawm cov neeg, timthaiv property kuam txhob muaj tub saab hab sau
nyaj moog paab. 2. Yog muaj ib tug tub rog moog tiv thaiv tom
frontline es tuag mas cov nuav yog cov yuav tau ua phib this rua. Ob
yaam nuav yog ob yaam kws puab yuav tau ua.

Ua ntej koj yuav nkaag rua huv mas koj yuav tau xaav hab nug kuam to
taub puab tug policy kuam zoo zoo. Thaum koj nkaag tau hab puab muab
lub xaab ranking officer rua koj lawm mas koj tsi tawm tau yooj yim
lawm. Yog koj xaav tawm mas yuav yog muaj tim khawv zoo txhaj tawm
tau. Yog koj ca le ignore koj teg haujlwm mas koj yeej raug txim ib
yaam le tug tub rog tag tag le nawb qhov kuv tsi nkaag moog nrug puab
ua naj. Mej tug GeneralBruce Bliatou ces yeej tawm tsi tau lawm yog
tas tsi muaj pov thawj zoo. Txawm phem hab zoo los yawg yeej yuav tau
ev lub npe nuav moog kuam tuag le nawb.

Born2beMhong

Mar 23, 2011, 9:59:12 AM3/23/11
On Mar 22, 5:50 pm, dekfangkhong <dekfangkh...@yahoo.com> wrote:
> as.- Hide quoted text -

Dr Fa,

koj los yeej yog Doctor lawm tiag, yog li ntawd tsim nyog wb yuav tsum
tau tsa duas ib lub Koomhaum tiag pob. Born los yeej xav ua Nom loj
heev thiab nawb, lub sijhawm no nad. kuv saib mas, yog wb apply rau
lawv daim application xwb ntshe yuav tsi tau lub Xab Loj wb lub siab
ntshaw thiab nyiam lawm.

Koj ua tij cias li npaj kiag es kuv ua koj tus Loos kiag xwb, hos wb
ob tug Mwspws sabxis thiab sablaug ces wb muab rau Tseemyeej thiab
Phwvnyawm nkawv kiag xwb tiag.....LOLz!

Mouatony,

xyov li tiag, xyov yog peb hmoob no tseem pw tim roob Phubnpiab tsi
tau tsim li los cas.... Longcheng thiab Samthong yuav tsi muaj cov
zoo li no li thiab tiag nad...hmmmmm

Born

samphong

Mar 23, 2011, 10:00:38 AM3/23/11
Again, this official sounding entity called the United States National
Defense Force Support Command is NOT some special U.S. military unit
or have any association with it.

In fact, it was a small, dying and almost extinct organization until
someone recently figured out that they can revive it and turn it into
something big, of course with some ever willing Southeast Asian war
veterans who coincidently, are looking for the next "military" gig to
fool their respective communities and retool themselves as legitimate
U.S. military personnel/veterans/volunteers. It's easy and quite plain
to see the motives and politics behind the reason why many Hmong vets,
as well as vets wannabes join this organization. Plus the uniforms
look quite spiffy.

For the most part, at least in the Hmong community, this organization
have been able to fool most elderly and uninformed Hmong, including
the ignorant local media that they are indeed part of the U.S.
military, or at least a legitimate, fully active U.S. military unit,
and depending on the circumstances on the ground, a veterans volunteer
organization. Many of you saw them in full display at the GVP funeral.

Did you all see the Hmong commanders of The Salvation Army at the GVP
funeral? Same idea. Do you have any idea what The Salvation Army is?
For one thing, it's NOT U.S. military! But, the Hmong commander sure
gave one hell of a speech! You can watch/listen here:

http://www.youtube.com/watch?v=dx6lgSrMgwI

This is the same kind of public SPOOF that have become part of the
political behavior of many U.S. Hmong political and human rights
organizations...all clawing for any sense of legitimacy, and
influence.

Another example is the following, an official sounding organization
that puts out these long winded and wordy press releases about Hmong
veterans issues and of course, the genocide in Laos: The Center for
Public Policy Analysis, aka CPPA. It's based in Washington, D.C. It
frequently holds "U.S. Congressional Forums." The reality is that this
"center" is not some government institution in Washington, D.C. at
all. This is literally a one-man lobbying office, albeit well paid by
Hmong and Lao veterans.

Let's hope this grand, unifying Committee On Hmong Relations
conference will NOT be another community spoof, even if the agenda
makes clear that many former spoof operators are in fact, in it!

Xavzoo

Mar 23, 2011, 10:18:41 AM3/23/11

Samphong,

I recommend you to attend the COHR conference on March 26-27, 2011 and
get back to educate us here SCH. Would you?

X Z

samphong

Mar 23, 2011, 2:30:23 PM3/23/11
It seems that because of all this talk, and all the divulging their
own members and organizers have been busing doing lately, they have
decided to take ALL of their information, including the agenda, DOWN,
on their website. Now all you see is this:

http://www.committeeonhmongrelations.info/

"Dear interested party:

If you are interested to attend this meeting, please either call one
of us to register by phone or you can register online below. Please do
so by 3/15/2011 because of space limitation. Thank you. Richard Vue/
Secretary of Committee on Hmong Relation."

"Dear Members, who register after 3/15/2011 you will need to email Dr.
Shoua Yang by Thursday 3/24/2011 to attend the meeting."

Interesting, indeed!

But the problem, you see, is that it doesn't matter if you take it
down...it's stored in all kinds of online caches...for all to see,
still!

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:gIa-mS0aKS0J:committeeonhmongrelations.info/+committee+on+hmong+relations&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=us&source=www.google.com

http://www.committeeonhmongrelations.info/staticpages/index.php?page=cohr1-agenda

Be careful what you put out, it's not so easy to un-post something
completely on the internet.

TX

Mar 23, 2011, 2:47:52 PM3/23/11
> > Thao of Wisconsin.- Hide quoted text -

Thorn,

I support your idea " Dr. Bruce Bliatou is one of Hmong lowest Doc. on
EARTH."
He will be in this coming meeting. Any one who will attend the
meeting should call
him Gen. instead of doc. Hope he wiil dress in military suit with his
decorations to show
up with his body guards.

TX

cwjmem

Mar 23, 2011, 2:48:07 PM3/23/11
Typical Hmong politik. They are copying Poj Koob Yawm Ntxwv method of
doing business. If people agree with it, they will generate
MEMBERSHIP FEE , if not, they will take down the site, hoping no one
can see it!

On Mar 23, 11:30 am, samphong <samphon...@gmail.com> wrote:
> It seems that because of all this talk, and all the divulging their
> own members and organizers have been busing doing lately, they have
> decided to take ALL of their information, including the agenda, DOWN,
> on their website. Now all you see is this:
>
> http://www.committeeonhmongrelations.info/
>
> "Dear interested party:
>
> If you are interested to attend this meeting, please either call one
> of us to register by phone or you can register online below. Please do
> so by 3/15/2011 because of space limitation. Thank you. Richard Vue/
> Secretary of Committee on Hmong Relation."
>
> "Dear Members, who register after 3/15/2011 you will need to email Dr.
> Shoua Yang by Thursday 3/24/2011 to attend the meeting."
>
> Interesting, indeed!
>
> But the problem, you see, is that it doesn't matter if you take it
> down...it's stored in all kinds of online caches...for all to see,
> still!
>

> http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:gIa-mS0aKS0J:com...
>
> http://www.committeeonhmongrelations.info/staticpages/index.php?page=...

samphong

Mar 23, 2011, 5:24:54 PM3/23/11
Yes, typical...I mean, they can't even get their website checked for
proper grammar, spelling, etc.!

The people who will be writing the Hmong constitution and elect a
worldwide Hmong leader put out information like this: "If you are
interested to attend this meeting..." and then, "Secretary of
Committee on Hmong Relation" or, "Dear Members, who register after
3/15/2011 you will need to email..." Ua cas yuav txhav ua luaj li
thiab laud. Cov npab nauj tsis txawj ntaub txawj ntawv mas hais tias
npab nauj tsis txawj ntaub txawj ntawv, cov no twb yog tib co Dr.
thiab PhD xwb nev?

The more one looks at the details, its becoming more clear that it's
likely another community spoof.

cherchang xiong

Mar 23, 2011, 10:21:29 PM3/23/11

Samphong,

You have your chance and I am looking forward to seeing your event
coming up. Do not be a hypocrite and judge people based on a minor
element. You are a college graduate and claim to be an expert in
English; do not be jealous of this group; yours is around the corner;
be a doer not a talker; be a Hmong leader not a whiner. You look smart
but your tongue is quite toxic. These folks, like many Hmong in the
jungles, used their resources to create this golden opportunity for
Hmong activists to come together to share their perspectives, not a
quick fix, but a journey of many past journeys. Are angry to their
incompetency of English proficiency or are angry to their low
leadership quality. If you are smarter then go and organize one as
opposed to whining and belittling people. We need no more thrash but
empowerment. I look forward to your initiative and do unmask your real
identity and invite us with your own resources and I will compliment.
The more you belittle others, the more you look like an idiot and
coward, a "poor-me Hmong person."

Many people told me that you are really bright and I look forward to
seeing your action. Hmong need more activists to step up to the plate
and we are waiting for you to invite us. Keep your word. Write your
best invitation. I will come to yours.

Cherchang

samphong

Mar 23, 2011, 11:35:36 PM3/23/11
On Mar 23, 9:21 pm, cherchang xiong <cherchang.xi...@gmail.com> wrote:

Cherchang, seems that the only thing that are good at is call people
names? That's it? Nothing else to offer, while using publicly funded
(MN State Colleges and University) equipment?

You said that my tongue is quite toxic? Let's see yours. This is what
you wrote, to Zab:

"Koj txhob thab thab tsam lawm thws qau ces koj tsis kam yaim laiv.
Lawv cov no mas, except Chao Lee, mas cov qau iab thiab qaub heev
nawb. Koj hais txog lawv li qau mas lawv yeej thws rau koj yaim xwb
lau!"

Cherchang, this is supposed be "empowerment"? Looks like you should
first take your own medicine when you said, "Do not be a hypocrite and
judge people." And, you might be right about yourself, as you said,
"We need no more thrash."

Yeah, you're right, "The more you belittle others, the more you look

like an idiot and coward, a "poor-me Hmong person."

Take your own advice, Cherchang, "be a doer not a talker; be a Hmong
leader not a whiner." Those things don't interest me, or are you
forgetting that this is just a public online forum? Hmm, wondering why
this is getting on your nerves...must be something there you want to
share? Your close (shh, secret) association with members this group?

DownUnder

Mar 24, 2011, 1:24:30 AM3/24/11
Nyob zoo all SCH members,

As I am still away but this is such an important issue that I feel the
need to share my idea with every one today.

Although I am NOT part of the Committee on Hmong Relation but I have
heard of it before. I do not know the whole detail but based on what
I know, it is an attempt to FIND a new direction for the Hmong -
looking for a NEW DIRECTION for the Hmong in this 21st century.

The idea has been floated for some time and I believed that some
members had consulted GVP before on this Committee and GVP was in
agreement "in principle" and gave them the "blessing" but that the
detail need to be work out properly and the timing of its
implementation needs to be worked out. But it is NOT a GVP project...
but it was expected (as I know from my Sept 2010 trip) that WHEN and
IF the Committee was ready to be launched, GVP would have some
important ROLE to play in this Committee as determined by the
Committee (not by GVP).

It is aimed to be a GLOBAL organization, with participation from all
the existing organizations and involvement from the large global Hmong
community... headed by a DEMOCRATIC elected centralized committee -
similar to my concept of a Virtual Hmong Nation that I have talked
about since my attendance of the HND Conference in 2002 (and the
detail included in my book).

At this stage, as I understand, the working committee is at the very
early planning stage.
I like to suggest that every Hmong individual who has a heart for the
Hmong to come forward to CONTRIBUTE your idea, money, time and
expertise to this working committee so that the Working Committee can
get off the ground and launch a virtual centralized committee in the
near future.

NOW it is the time to come forward to contribute.
It is open to every one. It is time to make something GOOD happen.
The time has come to put all our idea together.
IF you have put ALL your GOOD ideas to the Working Committee and the
Committee does NOT take your advise, YOU have the RIGHT to go after
them, in any shape or form available to your disposal... but at this
early stage, it is not only WRONG but IRRESPONSIBLE for any Hmong
person, no matter of who you are, or where you are, ruam los ntes, to
try to derail this working committee at its early stage..

Let's give ALL TRY to see if the Committee can get off the ground for
the betterment of the Hmong people - globally.

IF nothing GOOD happens, every one can dump this Committee later!

This is just my personal opinion... and all I said here has NO
reflection or bearing on one or more members of the Working Committee
and I am NOT speak on behalf of the group or represent the group in
any shape or form, but just to share my personal view as a Hmong
person who is eager to see a group to come together to TRY something
NEW for the betterment of our people.

Dr Pao Saykao
Hmong Advocacy International Service (HAIS).
Australia.

samphong

Mar 24, 2011, 3:10:16 AM3/24/11
Welcome back to the forum, Dr. Pao.

Thanks for your opinion. A couple of points of discussion.

You stated, "based on what I know, it is an attempt to FIND a new

direction for the Hmong - looking for a NEW DIRECTION for the Hmong in
this 21st century."

This "new direction" assumes that the direction we are heading is a
wrong one? How is that? Why this assumption, this conclusion? How did
you or this committee arrive at such conclusions, and therefore the
need for this "new direction?" Was there some kind of well funded,
comprehensive, legitimate study/research done specifically to address
this issue and now have revealed their findings?

You stated, "It is aimed to be a GLOBAL organization, with

participation from all the existing organizations and involvement from
the large global Hmong community..."

If the aim of any group is to truly be a "GLOBAL organization with

participation from all the existing organizations and involvement from

the large global Hmong community," you would think they would at least
CONTACT or INVITE the very organizations and people from the various
"global Hmong community" to participate? After all, and especially if
this is going to be a "DEMOCRATIC elected centralized committee!"
Currently, this has the feel of a top-down, forgone conclusion type of
operation, not a grassroots movement that truly invites ideas and
input, for true change that is reflective of the complex and diverse
worldwide Hmong community.

Let's look at some facts about the worldwide Hmong community. Not sure
what you're all thinking, but it looks quite clear to me that everyone
who are currently involved in this project are ALL Hmong Americans,
who make up...let's see...less than 5% of the total Hmong worldwide
population (if the estimated total is 5 million). Of that 5% of Hmong
American population (if the estimated total is 250,000), there are
literally hundreds of organizations and thousands of "leaders" whom
for sure have NOT been contacted or invited to such a conference, of
course with the aim, AND consent to becoming part of some "GLOBAL
organization..." The vast majority of the worldwide Hmong are in
China, Vietnam and Laos! Where is their representation and voice on
this? Let's be clear and honest: Many of the Hmong currently in China,
Vietnam and Laos, by the millions may look up to the Hmong in the West
in some respects, but the vast majority of them look up to and
ultimately pledged their allegiances to Hu Jintao, Choummaly Sayasone,
and Nguyễn Minh Triết...and their respective "Central Committees", if
you get my drift.

You stated, "I like to suggest that every Hmong individual who has a

heart for the Hmong to come forward to CONTRIBUTE your idea, money,
time and expertise to this working committee so that the Working
Committee can get off the ground and launch a virtual centralized

committee in the near future." Again, does this include the invitation
of Communist Hmong leaders in China, Vietnam and Laos to come forward
and contribute their ideas, their money, time and expertise, too? Or
just limited to Hmong Americans, Hmong French, Hmong Australians,
Hmong Canadians, Hmong South Americans? Dr. Pao, will you personally
invite Pany and Chaleun from the Lao PDR to join this group as well,
they ARE indeed and equally Hmong! Will you include invitations to
poor Hmong, rich Hmong, young Hmong, old Hmong, disabled Hmong,
Hollywood Hmong...how about Hmong women, or mixed race Hmong? How
about gay and lesbian Hmong? Communist Hmong? Mormon Hmong? Asians in
China claiming to be Hmong? Internet forum junkie Hmong?

Dr. Pao, you stated, "It is aimed to be a GLOBAL organization...headed
by a DEMOCRATIC elected centralized committee..."

How do you envision the actual electoral process to achieve a global
"DEMOCRATIC elected centralized committee"? We're talking about an
estimated 5 people with all sorts of national citizenships in at least
a dozen or more countries around the world here. By what criterion are
voters eligible to vote, and by what democratic process are candidates
selected? What does it mean to have a "centralized committee"? What
and who does it govern, if that's in fact its role? Is this an attempt
at something like the the Lao Politburo, where all policies are born
and decreed from? They're quite centralized, you know...and very
democratic, voter turn out is like, 99%!

Finally, Dr. Pao, you stated, "at this early stage, it is not only

WRONG but IRRESPONSIBLE for any Hmong person, no matter of who you
are, or where you are, ruam los ntes, to try to derail this working
committee at its early stage."

How do you define "derail this working committee at its early stage?"
Is asking questions okay, or will you say it's an attempt to derail
it? Is having a lively online debate about the committee's own members
who post their agenda in these forums okay, or will you say it's an
attempt to derail it?

If this group's aim is to truly form global Hmong organization that
will be headed by a democratically elected centralized
committee...then it will need ALL the Q&As, ALL the vetting, ALL the
discussion, ALL the brainstorming, in EVERY and ALL places in EVERY
and ALL Hmong public and private spaces, whether at home, at work, in
the fields, or online, in every village, in every community, in every
country and continent...in order to BE a truly global Hmong
organization. It will be interesting to see if ANY of the various
Hmong people from that long list above are contacted, invited, or have
volunteered to attend the conference in St. Paul, Minnesota. I'm
willing to bet that those in attendance will be most likely be, if not
ALL, middle-age Hmong American men in suits, looking important, and of
course, with all the proper titles on their name tags.

And you call this a new direction...on a global scale for Hmong? Sigh.

Zab

Mar 24, 2011, 4:42:44 PM3/24/11
dr pao saykao thao,

Koj tsis yog ib tug member nyob rau hauv thiab lov? Koj tus kwv kiag
npe kue saykao thaok aka wayne saykao thao twb yog ib tug hauv thiab
ne? Neeg ruam los neeg ntse es tsis npaj kom yus muaj teb chaws es
mam li muaj daim constitution hos tsim daim constitution los siv es
tsis muaj teb chaws no mas kuv kuj tsis tau pom ib haiv neeg ua li no
ib zaug li thiab nawb. tib co xav kom muaj npe yog tus sib pub qhov
ubno xwb tab sis npav qhov yuav virtual world xwb ces tsis tag ua neeg
li lawm os. Yog yus xav kom muaj koob npe ces kav tsij rau siab rau
yus daim teb ces txog thaum kawg muaj xwb, yog yus npav qhov pw noj
thiab ntsia luag tej ua neej xwb ces tsis tag yuav hais qhov los sau
constitution li nawb.
amen

sinwung

Mar 24, 2011, 6:39:05 PM3/24/11

Barking at Dr. Pao...isn't going at anywhere.

He was clearing himsefl from this Committee..and stated his opinion
only.

We should address our concerns to the inner circle of the Committee.

samphong

Mar 24, 2011, 8:13:08 PM3/24/11
On Mar 24, 5:39 pm, sinwung <lt...@live.com> wrote:

>We should address our concerns to the inner circle of the Committee.

Sinwung, the inner circle of the committee are active SCH participants
right here!

Hmong213

Mar 25, 2011, 1:05:03 AM3/25/11
> [...]

> mloog luag tej ntxias tau nws, nws tseem mus ua qub tub rog mus hnav
> rig tsho thab ham mus lav ib lub liam, thiab tseem raug cov laus dag
> nws mus ua qub tub rog tau xab Col tam sim no, yog li cov hlwb mos
> dhau hwv lawm.
>
> > 10:15 – 10:45 AM  Lessons on Hmong Education: Success and Failure by
> > Dr. Wa Houa Yang, California
>
> Dr. Wa Houa Yang yog ib tus neeg dag siab tsi ncaj rau nws tsev neeg
> koom pog yawg dab qhuas, ua rau lawv mas ntxub nws tag zog yawg lam qw
> qw hauv xov tooj internet tsi muaj neeg quav ntsej nws lawm.
>
> Raws li kuv ntsia mas nej rub tib cov neeg siab me me thiab neeg dag
> tuaj sib tham kev txhim kho Hmoob lub neej xwb mas yuav ua mus tsi
> raws li siab xav, tsuas ua tau mus raws li tus neeg dag thiab siab me,
> coj xwb, nej tuaj sib tham los yeej tsi haum tib chim xwb ces yeej pom

Nyob zoo kwv YTK thiab cov phooj ywg sawv daws. Kuv nyuam qhuav los
Nplog teb los txog ntua no tseem sab sab tiamsis nco nej kawg ces twb
qhi kiag koospibtaw tuaj xyuas saib nej sib cav txog twg lawm. Nej
sawv daws kuj yog muaj siab hlub HMOOB kawg li es thiaj li tseem sib
cav txog Hmoob xwb laiv. Yog li kuv thiaj li maj maj nrog nej sib
txuas lus es yuav hais raws li kuv pom thiab xav.

Kwv YTK, kuv thov qhuas txog koj qhov koj muaj lub siab tawv thiab
siab zoo sawv los hais txog peb cov Hmoob lub siab thiab kev coj ntawm
each person. Cov koj teev npe los no kuv kuj tsis paub lawv tas,
tiamsis kuv yeej paub lawv ob peb tug thiab. Cov kuv paub ntawd mas
lawv qhov dub ntau tshaj qhov dawb. Lawv qhov kev ncaj ncees twb tsis
muaj txog 25 percent li as. Yog leej twg yuav los ua leader, nws yuav
tsum muaj kev ncaj ncees thiab siab ntev txog li 70% mas thiaj li yuav
ua tau. Yeej yog lawm tias lawv tsuas tuaj tawm tswv 8 xwb, tiamsis
kuv tshai tsam yog qub neeg ces yeej coj qub siab xwb. Yog hais tias
lawv txawm yog qub neeg los lawv pauv coj dua lub siab tshiab ces peb
yeej support lawv 100% ntag nawb.

Txij no lawm tod, leej twg yuav los ua peb Hmoob tus leader mas peb
yuav tsum tau check nws back ground zoo zoo. Peb yuav support thiab
xaiv tus neeg ncaj ncees thiab siab ntev los coj peb xwb. Peb tsis
xaiv tus neeg txawj es siab tsis ncaj ncees li lawm nawb. Feem ntau
ces yeej yog cov qub neeg lawv thiaj li sawv rov qab los hais thiab
txhawj txog peb Hmoob lus neej. Tiamsis thov kom lawv hloov lawv lub
siab. Lawv yuav tsum ua li lawv hais. Tsis txhob ua li yav tas es hais
ib yam thaum ua ces ho ua lawm ib yam. Thov kom lub ntuj lub teb pab
kom txhob muaj qhov no lawm xwb nawb. Yog peb Hmoob sib pab tiag tiag
peb yeej yuav zoo xwb xwb li vim hais tias peb muaj txhua txhia yam li
lawm. Peb muaj man power, financial resources etc........ Qhov Hmoob
tseem tsis tau muaj ces yog UNITY xwb. Qhov no yog kuv own opinion
xwb.

Ua tsaug, yuav mus so pw tso.

HM213

DownUnder

Mar 25, 2011, 5:12:42 AM3/25/11

35 lub xyoo los no kuv twb tau tsav 5 lub koomhaum THIAB kuv tus kheej
kiag twb tau sau 3 daim CONSITUTION rau cov koomhaum hauvno:
1. Lao-Australian Society
2. Indochinese Community Council (A Oz Gov funded Federated
organisation representing all the Indochinese refugee organisations -
now dissolved).
3. Koomhaum "Hmong-Australia Society" (operational since 1978..
representing all the Hmong in Oz).

Txhua txua lub Koomhaum yeej yuav tsum muaj nws daim Consitution, raws
li peb ua tim Oz no. Nej cov nyob USA, nej tej koomhaum puas muaj
Consititution nab??

DownUnder

Mar 25, 2011, 5:20:14 AM3/25/11
On Mar 25, 7:42 am, Zab <zab...@gmail.com> wrote:
> dr pao saykao thao,
>
> Koj tsis yog ib tug member nyob rau hauv thiab lov? >>

NO.... kuv TSIS YOG member nyob hauv CoHR.

Tabsis yav tom ntej mas kuj tsis paub nawj...
yog thaum lub kookhaum no ya tuaj txog tim DownUnder lawm ces kuv kuj
yuav tau muab nws los consider saib lub KH no puas yuav nkag haum rau
peb tebchaws Oz tej kevcai...Yog nws OK thiab siv tau nrog peb OZ tej
laws ces, THIAB yog nws muaj txiaj ntsim rau peb Oz Hmoob ces yus kuj
mam los txiav txim siab thaum ntawd.

Tony

Mar 25, 2011, 6:06:58 AM3/25/11
Qhov koj has ntawd ces zoo le peb cov hluas kws sisnrauj es moog has
rua tom Meskas xwb. Suavdlawg yeej zwm rua huv Meskas txuj cai lawm.
Ntawm Moob le ces yog huv tsev xwb. Thaus has tsi tau, tsi hum,
losyog tsi xaav yuav ces kawg moog rua saab nrau. Saab nrau ces yog
tom Meskas xwb. Tsuav yog Moob, cov zoo, cov phem, hab cov ntxim
ntxub, koom sab hastas zoo hab phem los ca peb ca nwg nyob rua huv
Moob ces yeej yuav moog tau. Qhov luj tshaaj kuas peb paub saibseb
peb nyob rua qhov twg, huv Moob, tom Meskas, losyog khuab rua huv
nruabnraab?

samphong

Mar 25, 2011, 9:18:47 AM3/25/11

Dr. Pao, you never fail to amaze me with your double talk. Gotta give
you some credit in that department. You said you have no time to get
into these issues, and quickly dismiss or completely ignore any
legitimate, serious inquiries and questions on serious issues...yet,
you have all the time in the world to engage and answer every detail
jabs from the likes of Zab! Simply amazing.

Zab

Mar 25, 2011, 5:16:09 PM3/25/11
dr pao,

so r u saying that you will just accept whatever they do as long as it
doesn't hurt you physically even if it is bad, immoral even if there
is just one man show to make a constitution in the name of the Hmong?
if that is so everyone will write a constitution for the HMong, and
how many hmong out there? that is how many constitution u will have...

amen

thanouxay

Apr 5, 2011, 6:15:23 AM4/5/11
Ha... ha...

They copied VP and also trying to get easy money from dump people.

Sok dee

Xavzoo

Apr 5, 2011, 12:39:49 PM4/5/11

Thanouxay (Yong Chanthalangsy),

Sorry for the millions of dollars that Lao PDR has spent for the
missions internal and abroad to destroy and divide the Hmong People
which has never accomplished your sweet dreams.

It does not matter what the Hmong do, but just have to watch you Lao
PDR going down the Vietnamese deep throat without a chewing. By the
way, be silent and taking advantage swallowing up all the funding from
the international/foreign donors as much as you can while you are
sitting this current official seat representing the dump and blindfold
Lao PDR.

Keep pushing your luck,

X Z

Zab

Apr 5, 2011, 5:31:05 PM4/5/11
thanouxay yong, laos ambassador to the world, you just like your
master know nothing about world politic. This group that ur laughing
is the very supporters that your country just gave them big gold
medal, do u know that? They got gold medal, laos beer, laos girls, ur
mama, and your pride as well. What do you got? udon't get anything but
kissing ass. Do u jealous that this group get all the attention and
all the prize and hot mama while u keep watching the door for them to
cuddle with ur laos girls and drink ur laos beer. u see who is
laughing now. so sorry for ur low iq not knowing that the very group
ur laughing is on top of u and ur kissing their feet and bow to them
when they pass by. soon you will see this group ride on limo while u
quard the road for them and take care of the red carpet for them.

amen