Seeking orphan to be my sons & Daughters

beemou...@earthlink.net

Jan 8, 2017, 8:03:23 PM1/8/17
Welcome Orphans to be Step-sons & Daughters
Miv tub thiab Miv Ntxhai Txais Ntsuag Los Ua Kuv Cov Miv nyuam.
Thov tshaj rau cov miv nyaum ntsuag uas zoo li ram gab no los ua kuv cov mivnyuam.
1. 8-16 years old
2. Country: Laos, Vietnam, Kampuchea, Thailand, Myanmar, & China
3. Two orphans from each country
4. Scan a photo to my email address beem...@yahoo.com

Vaj Ncuab

Jan 8, 2017, 10:22:07 PM1/8/17
Kwvntxawg Mouabee Chaofa;

Cov menyuam tsuag ces txawm yog koj kuv peb cov me Hmoob hav zoov ntag, Yaj Lwm, Vaj Tswv Cim lawv puab tais zaws nroj lawm ntxov, Txooj Lauj Hawj lawv ces raug Tseemfwv Nplog (LPRD) kuaj lab tag tsaib no lawm. Kas moos tsis muaj es txhob dag dag Hmoob thiaj tsis tuag os mog.

beemou...@earthlink.net

Jan 9, 2017, 11:38:40 AM1/9/17
On Sunday, January 8, 2017 at 10:22:07 PM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:
> On Sunday, January 8, 2017 at 7:03:23 PM UTC-6, beemou...@earthlink.net wrote:
> > Welcome Orphans to be Step-sons & Daughters
> > Miv tub thiab Miv Ntxhai Txais Ntsuag Los Ua Kuv Cov Miv nyuam.
> > Thov tshaj rau cov miv nyaum ntsuag uas zoo li ram gab no los ua kuv cov mivnyuam.
> > 1. 8-16 years old
> > 2. Country: Laos, Vietnam, Kampuchea, Thailand, Myanmar, & China
> > 3. Two orphans from each country
> > 4. Scan a photo to my email address beem...@yahoo.com
> 5. I will pay for education, housing, and wedding

beemou...@earthlink.net

Jan 9, 2017, 11:16:04 PM1/9/17
On Sunday, January 8, 2017 at 10:22:07 PM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:
uab nyuab Vaj ncuab. Kuv tsis tau hais txog Political los sa. Kuv hais txog kev pab miv nyaum ntsuag xwb laiv.