Hmoob Teb Chaw

mua...@gmail.com

Oct 7, 2015, 6:58:12 PM10/7/15
Ib tssom bojyaig Moob suavdlawg,

Hmoob lub teb chaw ua le caag lawm ne. Zoo le cov yuas tuab neeg kws nim najnub tawm tuaj has lug muaj phlug quas tshas zoo le tsiv tsi saib qaab lawm sub yom.

Mej saib tsaab xuvxwm nuav saib mej xaav le caag.

http://www.twincities.com/localnews/ci_28924882/hmong-officials-say-fbi-warning-homeland-scam?source=rss

Steve Vang Moua mas nim has khaav quas tsha tas leej twg tsi txaus yijmeem moog has tsuas FBI. Taam sim nuav FBI tawm tuaj lawm saib Xeng Xiong hab Steve Vang Moua 2 yawm nuav yuav tsiv moog nkaum tsuas leej twg lub basement nawb.

Your opinion please.

MT

yag...@gmail.com

Oct 7, 2015, 7:44:06 PM10/7/15
moob nis moob aw...

i woudl not be surprised at all...if...FBI involvement is the work of other mong group who also is fighting for mongland

Vaj Ncuab

Oct 7, 2015, 9:15:09 PM10/7/15
Moua Tony;

Thaum luag (FBI) tseem tuaj nrog Hmoob tham thiab hais kom Hmoob tseg ces txhais tau tias, luag tseem hlub Hmoob. Tseeb tiag, FBI tegnum ces luag yeej soj ntsuam thiab kaws sawvdaws tej haujlwm txias dej tag lawm. Tabsi nco ntsoov Hmoob tebchaws yuav tsum follow Federal cov code kev ua HAIV, yog tsis follow ces yuav mag hlob li Neo Hom.

Tabsi tijluag Yajtshajkoob twb hais rau kuv lawm tias leej twg yuav hais rau FBI los yeej meem hais. Yog hais tias UN yeej yuav faib av rau Hmoob nyob tiag, yog yuav ua haiv tiag ces yeej meem ua tiag tiag tsis ntshais FIB kiag, nyob tau tebchaws no ces nyob, nyob tsis tau los Xeeb Xyooj lawv khab nab sau nram lawm tim Suav.

Hmoob tebchaws hais tias lub 10 hli ntuj ces UN tu kiag av rau Hmoob nyob lawm. Steven Vang Moua los hais tias xov zoo txog Hmoob tebchaws yuav muaj rau lub 10 hli ntuj, 2015 no. Qhov good news ces yog FBI yuav hlob lawv ntag.

yingb

Oct 8, 2015, 7:44:11 AM10/8/15
On Wednesday, October 7, 2015 at 5:58:12 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
FBI puas yuav muab tau pov thawj los ntes xeng thiab steve mas... cov laus uas muab nyiaj rau lawv yeej tsis kam mus testify thiab lawv yeej tsis tso tej nyiaj cash ntawd rau banks os... yog tseem tso thiab ces kuj ruam heev lawm... peb twb poob nyiaj rau neo hom tas ua tsis tau dab tsi, nyem no lawv ho pub nyiaj rau hmoob teb chaws noj. leej twg ho muaj tswv yim tshiab ntxias hmoob nyiaj siv no ho yaum kuv thiab os...

tsee...@gmail.com

Oct 8, 2015, 2:43:46 PM10/8/15
On Thursday, October 8, 2015 at 4:44:11 AM UTC-7, yingb wrote:
> FBI puas yuav muab tau pov thawj los ntes xeng thiab steve mas... cov laus uas muab nyiaj rau lawv yeej tsis kam mus testify thiab lawv yeej tsis tso tej nyiaj cash ntawd rau banks os... yog tseem tso thiab ces kuj ruam heev lawm... peb twb poob nyiaj rau neo hom tas ua tsis tau dab tsi, nyem no lawv ho pub nyiaj rau hmoob teb chaws noj. leej twg ho muaj tswv yim tshiab ntxias hmoob nyiaj siv no ho yaum kuv thiab os...

Yingb,

Koj hais yog lawm, yeej yuav tsis maj tus kam mus testify li ov. Tabsis, ceevfaj ov, luag tsis uacas kuj zoo, yog luag lam tsawv nkaus li luag tsawv yawm vp no ho txhob lam liam tias tim tus ub tus no foob-b nws thiaj mag hlob no nawb.

Ntshe yawm YTK TsoobNiam noobqes twb nkaum tag lawm paub? Hahaha..... Kavtsij muab nej Hmoob daim me ntaub cawmsiav(ass advertised in youtube) los npog yus thiab muab yus lub ntsej muag ntsaws kiag hauv yus niam 2 ceg thiaj dim nawb, thaub YTK TsoobNiam aws.

TseemYeej.

victor...@gmail.com

Oct 8, 2015, 7:17:50 PM10/8/15
Uncle TseemYeej;

Raws li hnov ces yog Hmoob Tebchaws muab daim av Nplog faib ua Hmoob tug es Tseemfwv Nplog (LPRD) complained rau Tseemfwv Amelicas. Thaum Hmoob Tebchaws nyob Amelicas teb thiab thaum Xeeb thiab Steven lawv dag nyiaj lawm ces luag yuav tsum ua 2 yam haujlwm. Hmoob tebchaws yuav tsum register kom legal, khiav raws luag tus code, kub xaj yuav tsum ua qab rooj thiab muaj Kwv Lijchoj txheem mas thiaj yuav tsis mag hlob. Thaum Neo Hom mag ntes ces yawm under cover uas tuaj dag lawv twb ua nws lub kas rau lawv pom los Lauj Tsab Thoj tseem hais tias txhob ntshais, thaum kawg thiaj mag hlob tag tus. Lawv 12 tug nom yeej dim thiab tsis raug kaws tiag tabsi poob nyiaj ntiav Kwv Lijchoj lawm ntaus.

Cov nyiaj uas Xeeb thiab Steven lawv sau ces tsis txaus ntiav Kwv Lijchoj nres lawv cov plaub. Zoo tsis zoo tseem yuav poob haujlwm.
Message has been deleted
Message has been deleted

Born2beHmong

Oct 9, 2015, 4:04:15 PM10/9/15
On Wednesday, October 7, 2015 at 6:44:06 PM UTC-5, yag...@gmail.com wrote:
> moob nis moob aw...
>
> i woudl not be surprised at all...if...FBI involvement is the work of other mong group who also is fighting for mongland

Yag,

tej haujlawm no ces ham tsi zoo tib yam li MouaTony lawv cov mus church thiab xwb mas lod... there is no different...

leej twg los yeej yog non-profit organization, nyias yeej Preach thiab Pray rau nyias cov Members kom pab nyiaj tuaj rau lawv ua lawv tej services xwb...

Xeng thiab Stev Vang Moua nkawv es yog mus tshaj txoj hmoovzoo ua kom muaj vajhuamsibluag, muaj rights, muaj txoj kev noj qab hauv huv, tsi pub raug tsimtxom, thiab kom nkawv tsavneeg muaj txoj cai ntiajteb li under UN nos tej prinicples and charters qhov co-existing nrog tsavneeg coob thiab loj thiab xwb ned....

tej haujlwm no los yeej yog txojhmoov-zoo ua mus pab hmoob tib yam li tej church ua rau lawv tej members xwb os nawb...

hehehhee LOLz

Born

Born2beHmong

Oct 9, 2015, 4:06:10 PM10/9/15
tijlaug Yingb,

koj txhob muaj khiav mus deb nawb, koj kwv Born twb yuav nrhiav ib lub tswv100 tshiab thiab yov yuav koj los pab nws ntag hehehehee LOLz!

ntshe hos yog li tijlaug Vajncuab hais xwb tiag laud--ntshe lawv hos mus tus Nplog Daim Av li ub li no xwb mas lav tsi tau.

hos yog nyob li niaj hnub no xwb, fb i tsi txom nkawv--yog yuav txom ces lawv yeej muab nkawv Cab txia txia lawm os nawb.

- qhov teebmeem zaum no mas tim cov self-proclaim Nom hmoob Ruam yog cov taw tes xwb. koj saib tias, Zongkha thiab coob tus Self-proclaim Nom hmoob MN yuav kom tej pejxeem mus Xeesnpe ua cobcuj thiab kom hus mus nrog Lauvyawm SiabLauj tham no ned

-tej yam no miv miv xwb, ntshe yus cov hmoob hos ua neeg ruamm es yus rov xyuam-phaj foob tias lawv yeej ua Fraud thiab Scam hmoob nyiaj tiag no xwb laud. yog tej nom hmoob no txhob ntxia dag hmoob tias lawv yuav raug-txim kom lawv cias li tawm los Zwm-Npe thiab Foob Xeng thiab Vang nkawv no mas thiaj li muaj txim os.

-Fb i tuaj zaum no, yog tuaj ceeb toom txoj kev Dag nyiaj siv li Scam Artist xwb ned.

lub Hmoob Teb Chaw no--xyov nej puas tau nyeem lawv lub koomhaum es... tam li thaum ub kuv nyeem ua sib sib cam mas... lub Hmoob Teb chaw nyeej legit thiab yog ib lub Non-profit Organization nyob under UNPO charter nawb.

thaum lawv yog ib lub koomhaum Thov-khawv thiab Thov-nyiaj li no lawm tiag. lawvyeej muaj suab thov nyiaj ntawm lawv Pabpawg Ntseeg coj mus ua lawv txoj haujlwm thiab tham qhia tau ntiajteb tias lawv tsavneeg hmoob no raug txoj kev noj-qab haus huv, kom muaj vajhuamsibluag, kom muaj certain rights thiab muaj txoj cai co-exist li tsavneeg loj nyob rau lub teb lub chaw ua muaj hmoob nyob.

lawv txoj kev dag zaum no, yog lawv muab dag Ntiav zog lawm xwb---lawv Daim Av ces zoo tib yam li thaum ub cov Christianity (Catholic) dag tias,kom pejxeem them nyiaj rau lawv es lawv tej niam tej txiv thiab tej pogkoob yawgkoob twb tuag tau 100 100 xyoo lawm los yeej cias li sawv mus nyob the land of paradise thiab saum ntuj ceebtsheej no xwb.

lub hmoob tebchaw no los yeej yog non-profit organization tib yam--lawv yeej muaj cai thov lawv pabpawg neeg Ntseeg thiab deep conviction tib yam li tej neeg mus Church members thiab...

koj ua tij muab xav mas, Church tej members are willingly muab txog phav phav puas puas mus pub church, vim tias lawv npaj siab ntsoov mus nyob saum ntuj Ceebtsheej thiab the land of paradise xwb... lub hmoob teb chaw no lawv lawv Daim Av los yeej yog Dreaming tib yam thiab xwb... lawv tsua yog sale zoo tib lub tswv8 xwb...

lub ntuj ceebtsheej thiab the promise paradise land thiab hmong teb chaw daim av ces yog tib tug niam yug tawm los xwb... yeej tsi muaj ib tug tib neeg yuav mus txog lub ntuj ceebtsheej thiab the promise land rau cov church members los yog cov Hmoobteb chaw members li os nawb...

--yuav tsum muaj cov neeg ua muaj Deep Conviction li no thiab hmoob thiaj li yuav sawv ciajhaiv thiab ciajtsav--yog tsi muaj cov pabpawg ntseeg ua truly belief tias lawv yuav tau mus nyob saum ntuj ceebtsheej thiab tej nyiaj ntawd xav mus ua ntej mus tos lawv thaum lawv tuag es tiaj li tau mus si no ces tib neeg niam yuav muab 1/10 thiab tso nyiaj npaum li ub li no os nawb.

yog li ntawd, lub hmoob teb chaw no los peb muab xav tib yam tias tej hmoob siab zoo zoo thiab hlub hlub hmoob tshaj koj thiab kuv ntawd lawv thiaj li kam nqees zias lawv tej me Nyiaj coj mus ua kom hmoob ciaj tau ib haiv los ib tsavneeg xwb.

--peb twb yog cov neeg muaj qhov muag pom kev lawm, peb yuav tsum tau cias kom muaj cov khov txau lawv nti lawv li no thiab xwb peb haiv neeg thiaj li yuav txawjzoo thiab txawj los sibhlub sibpab sibkoomsiab txhawb hmoob kom hmoob los ua pab ua pawg tiag hod.

yog li ntawd, txhob cem thiab yws Steve thiab Xeng nkawv lawm -- cias li kom nkawv muab nog rau lub Hmongteb chaw no yog ib txoj kev Npau-suav thiab npau-hmoob tib yam li tej Church qhov promise land thiab lub ntuj ceebtsheej ua tib neeg yuav mus nyob xwb....

Steve Vang Moua nkawv qhov 10/2015 no ces zoo tib yam li Churcho qhov tias xyoo 2000 Vajtswv yuav nqi los thiab xwb...

yog thaum nkawv lub koomhaum no zwmtseg rau UNPO lawm- nkawv yeej muaj cai thov Khawv thiab Thov noj thov haus... qhov phem zog ces kom nkawv tsi txog hais ntsee tias Vajtswv yuav nqi los rau lub 10 hli xyoo 2015 no xwb... tabsi, kav tsitham txog the promise land and the dream of heaven tib yam li tej Church tham xwb.

cov neeg pab nyiaj no twbyog tib cov self believer li tijlaug YTK lawv ua zoo xws tib yam li tijlaug MouaTony lawv cov mus church ua lawv cov neeg pab nyiaj no yeej txaus txaus lawv siab muab nyiaj mus pubpab vim tias qhov ntawd yog lawv txoj kev Ntseeg thiab npau suav toog txog lawm no ned..

li ntawd xwb tiag,

tsuav yog txhob muaj tus hmoob mus Testify ces kawg lawv tham tham tag los tso mus dawb mus dos li 11 tug hmoob raug nte zaum tag no nyob CA xwb...

koj kwv Born

mua...@gmail.com

Oct 9, 2015, 5:41:38 PM10/9/15
kwv Born,

Yog koj yuav muab Hmoob TebChaw piv tsuas cov church mas txawv dleb npauj le ntuj hab aav. Yog le koj has ces XF. Ntxoov Hli Yaaj puab lub church nyob ST. Paul, MN kws yog muaj tug nqe 7-8 million dollars ham tsi raug FBI tuaj nrav hab caum lawm.

Tej kws cov Moob tseeg ntuj ua tau ntawd tub qhas tau tsuas peb Moob s/d tas yog mej thooj sab koom ntsw ce yuav ua ib yam luj hab miv los yeej ua tau tabsi yog Moob tsi thooj sab koom ntsw es naj nub sib tug le paab ntsaj xwb ce muaj ib nub Amelikas tseem yuav muab Moob xaa tawm moog nyob tom havtxwv.

MT

yingb

Oct 9, 2015, 6:43:07 PM10/9/15
On Wednesday, October 7, 2015 at 5:58:12 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
Kwv Born,
Txawm yog li es kuv thiaj tias lawv yeej txaus siab muab nyiaj rau Steve thiab Xeng lawv siv lawm ces lawv yeej tsis tuaj mus ua tim khawv rau FBI/court kom txhom Xeng thiab Stve mus kaw nas--- ces nkawvtau nyiaj siv dawb2 los mas. Es yog koj muaj tswv yim no wb ho yaum Phwv thiab es peb ho ua lwm yam seb...

tsee...@gmail.com

Oct 9, 2015, 10:08:04 PM10/9/15
On Thursday, October 8, 2015 at 4:17:50 PM UTC-7, victor...@gmail.com wrote:
Thaum Neo Hom mag ntes ces yawm under cover uas tuaj dag lawv twb ua nws lub kas rau lawv pom los Lauj Tsab Thoj tseem hais tias txhob ntshais, thaum kawg thiaj mag hlob tag tus. Lawv 12 tug nom yeej dim thiab tsis raug kaws tiag tabsi poob nyiaj ntiav Kwv Lijchoj lawm ntaus.

Victor,

Lus Hmoob tias "Ntaus ntsa tsev, deeg txog saum ruv" ces yog tej no mas. Koj tham txog LaujTsabThoj, kuv mam tham txog keebkwm yawg hlob vp lawv lub OPERATION POP CORNS nawb. LaujTsabThoj lawv formed 1lub political org. hu ua "Thoj Republic". Thaum Xeeb Xyooj claimed tias nws tau ntaub ntawv(???)tom UN los form Hmoob Tebchaws, pab Thoj Republic no koom tes kiag nrog Xeeb thiab ntag. Tsab News no, nrov mus txog tim Nplogteb, yawg hlob YajTuamThawj Thoj, mob siab ceev-v, thiaj hu phone tuaj dhia-ia rau yawg hlob vp tias:
-" Ua cas, txog tav no, koj tus ua hlob tseem pw tsaug-g zog, koj puas paub tias menyuam yaus twb yuav sawv los ua nom lawm(Xeeb Xyooj & Thoj Republic), yog koj tsis ua tiag no, kuv(YTT)yuav mus koom lawv pab hluas ntawd nawb"

Tsis tas li ntawd, LTT lawv tseem pressured tias: "Yog yawg hlob pheej tsis nti, tsis ua, txawm hais kom tseeb, yog lawv cov hluas ua tau, txhob tu siab". Lino, twb mob ntsujntsoo lawm los, tseem mag LTT lawv ntxias nkag nkujnkoos tuaj hlob kavhlau thiab ne.

Peb Hmoob mas, txawm: "PoobTeb PoobChaw lawmlos, lub MeejMom yeej tsis pub poob" linawb. Niaj hnub nimno, nej mus koom tsawg lub parties, yeej pom cov qauslausnees thiab pabthas sawv zom zaws ntawm tej li ov.

TseemYeej.

Yaj Tshaj Koob

Oct 10, 2015, 9:26:13 PM10/10/15
On Friday, October 9, 2015 at 3:04:15 PM UTC-5, Born2beHmong wrote:

Kwv Born2bH,

Koj yog ib tus txiv neej yawg Hmoob uas ntse tiag tiag nyob hauv peb lub social culture Hmong no nawb, koj hais yog kawg nkaus lawm nawb, Hmoob teb chaws tseem nyob khov kho tsis qaij qaug rau qhov twg li ov,FBI yeej tsis caum Hmoob qab txog tej kev ua Hmoob teb chaws ib zaug li, Xeeb Xyooj lawv yeej ua raug txoj cai lawm.

> leej twg los yeej yog non-profit organization, nyias yeej Preach thiab Pray rau nyias cov Members kom pab nyiaj tuaj rau lawv ua lawv tej services xwb...
>
> Xeng thiab Stev Vang Moua nkawv es yog mus tshaj txoj hmoovzoo ua kom muaj vajhuamsibluag, muaj rights, muaj txoj kev noj qab hauv huv, tsi pub raug tsimtxom, thiab kom nkawv tsavneeg muaj txoj cai ntiajteb li under UN nos tej prinicples and charters qhov co-existing nrog tsavneeg coob thiab loj thiab xwb ned....
>
> tej haujlwm no los yeej yog txojhmoov-zoo ua mus pab hmoob tib yam li tej church ua rau lawv tej members xwb os nawb...

Npawg Moua Tony,

Kuv xav tias ntshe koj yog txiv neej yawg Hmoob hauv xaws qoo lawm thiab no, ua cas koj hauv xaws tseem tsis tau loos li thiab, tej uas FBI tuaj investigate ntsig txog Hmoob teb chaws rau pem Lao family MN ntawd yog Hmoob ua tus tsim tej teeb meem no hu kom lawv tuaj xwb ne. Steve Vang Moua, Xeeb Xyooj lawv tsis tau poob siab ib qhov nyuag luaj plaub hau li nawb.

TseemYeej npuav txiv qau,

Ntsej muag ruam hlwb tsis qoos hauv xaws tsis loos.

> Ntshe yawm YTK TsoobNiam noobqes twb nkaum tag lawm paub? Hahaha..... Kavtsij muab nej Hmoob daim me ntaub cawmsiav(ass advertised in youtube) los npog yus thiab muab yus lub ntsej muag ntsaws kiag hauv yus niam 2 ceg thiaj dim nawb, thaub YTK TsoobNiam aws.

Kuv tseem nyob khov kho no ne, tsis ntev no peb li kom FBI taug saib tus Hmoob twg yog tus taug peb qab, lawv yuav saib xyuas tus neeg ntawd, koj xaav tias ntshe FBI tsis paub Xeeb Xyooj lawv no lov luag tseem paub zoo tshaj nej paub Xeeb lawv lawm nawb. Koj tsis paub tam sim no FBI tim hauv paus loj twb hais tuaj rau cov FBI MN tag lawm kom lawv tsum tseg tej kev uas yuav ntes pab Hmoob teb chaws, cov neeg ruam li koj thiab nej mloog mus nawb Xeeb lawv tsis lam yuav raug FBI ntes ib zaug li, ua li koj tus niag ruam ko puas paub txog tej kuv hais no nab.

Kwv Vajncuab aw!!,

Cov niag neeg tsis paub play politic li nej pab niag no tsis tas yuav tuaj thuam Hmoob Teb Chaws hlo li os, nej yeej tsis paub dab tsi tiag tiag li nawb, nej zoo nkaus cov niag ruam uas luag taw siab ntsia siab, luag taw qis ntsia qis xwb ne, ua cas lam yog txiv neej yawg xwb hlwb yuav tsis qoos hlo li, pab nej tua siab nawb, FBI tuaj MN vim cov thaub ruam pem MN tau mus Xyuam Phaj Hmoob Teb chaws rau tim tsev dawb luag tsis leeg paub, luag kom lawv nqa qau los hais rau hauv nyias lub Xeev, ces lawv thiaj los hais rau cov FBI MN xwb ne, nej puas pom tias daim news yog Local xwb no los cov niag hlwb tsis qoos. Kuv Strongly tias FBI yeej tsis ntes Xeeb lawv ib zaug nawb.

Cov niag neeg uas lam yog txiv neej yawg xwb, hlwb tsis qoos ces zoo nej pab niag tuaj sau ntawv hauv no ntag tiag, tam sim no cov FBI tim hauv paus loj head quarter twb stop cov FBI hauv MN lawm ne, nej twb tsis paub li sad cov niag hlwb tsis qoos aw, nej mas hnov tsis tau ib nyuag qhov me me li no xwb mas nim tuaj thuam luag zom zaws li nej no, yog ruam npaum nej ces cia dai caj dab xwb mas.

YTK

Vaj Ncuab

Oct 11, 2015, 12:40:45 PM10/11/15
Tijlaug Yajtshajkoob;

Hmoob Tebchaws (Xeeb Xyooj & Steven Muas) cov haujlwm txias dej ces pauv tsis ntxiv Paj Cai Vwj thaum 1919-1920, pauv tsis ntxiv Saub Nyiaj Pov thaum 1975 nyob Pha Gnu. Kuv twb yuav luag mag T-28s bombs nyob Houei Ka Nin thaum October, 1971, thiab kuv twb mag 130mm xyuas nyob Pha Gnu thaum March 1976 lawm. Kuv txiv raug mob nyhav npluav rog tiv thaiv Pha Gnu, Saub Nyiaj Pov dag hais tias tos kom PathetLao tuaj yuav txog Pha Gnu mas yawg mam npluaj teg ces Pathet Lao ua tshauv, qhov twg dag xwb, saub Nyiaj Pov yog thawj tug khiav ntag.

Ntsuab Pov Xyooj ua Cob Fab khaub hlab yog vim mloog Zoov Zuag tej lus dag, 1977 Zoo Zuag sau Zoov Zuag cov nom ib leeg 5 choj hais tias yuav sau kom tau 300 choj mus xiab ASIAN es kom ASIAN pab, Ntsuab Pov ris nyiaj puag Phou Kong Khao tuaj mus Tham Lou. Thaum kuv rov Thaibteb mus txog Moos Pheeb thiab peb khiav ces Ntsuab Pov hais tias, yog khiav ces Ntsuab Pov tej txiaj ntsig yuav poob es hnub no yawg thiaj txomnyem.

Hmoob Tebchaws yuav mus tsis txog qhov twg? Vim dag ib yam saub Ntxoov Lis, saub Nyiaj Pov thiab Zoov Zuag lawv. FBI yuav hlob Hmoob tebchaws yog: 1. Muab Nplogteb faib ua 2 lub. 2. Muab Pre. Obama daim duab ua haus yeeb thooj nrog Hmoob. 3. Sau nyiaj yam tsis raws cai (tsis raws Federal cov Code).

USA muaj kev phoojywg zoo nrog Tseemfwv Nplog (LPRD) lawm Amelicas yuav tsis lam pab tus Hmoob zoo li Xeeb thiab Steven. Pob Tsuas hais rau kuv tias Amelicas hais tias luag yuav pab Hmoob thaum Tsov Rog Ntiajteb Zaum 3 (World War III). Vim hnub ntawd Suav thiab Amelicas yuav ua rog.

truelove...@yahoo.com

Oct 12, 2015, 11:03:26 AM10/12/15
Tijlaug YTK,

yus yog ib tug neeg ntshaw Ciaj Haiv alwm--txhob "CEM thiab hais PHEM" rau lwm tus hmoob--txawm lawv tsi paub los ua twbzoo qhia. vim tias, peb txhua tus yog Hmoob lawm--tus twg los peb yuav tsum YUAV tagnrho, yus thiaj li yuav sawv ciaj tau ib haivneeg/tsavneeg. koj ua tij los txhob coj lub siab Ti thiab Luv li tijlaug Steve Vang Moua thiab... leej twg tsi nrog yus los yuav tsum nrog lawv sibtawm tsam txoj Cai thiab Politics tiag tiag xwb.

Nej cov ua tij ua muaj txoj kev Ntshaw thiab Npau Suav kom hmoob Ciaj tau ib tsavneeg thiab ib Haivneeg--ua lub siab loj, ntev thiab dav tshaj no... Hlub txhua tus Hmoob, thaum kawg yus tiaj li yuav zoo thiab Lub Npe Hmoob thiaj li yuav mus tau Ib Kaujruam deb tshaj niaj hnub niam no.

zoosiab thiab ua tsaug rau koj cov nqi lus...

Tijlaug Vajncuab,

peb txhua tus yeej paub tias, tej haujlwm no yeej tsi possible aws. tabsi, txhua txhua tus XF thiab Xeng nrog rau Steve lawv ces yog Saub tag-tus. Leej lwg los yeej dag rau qhov Promise Land thiab yuav tau mus nyob saum lub ntujceebtsheej tib yam - tabsi, puas tsawg tiam los yeej tsi muaj ib tug twg mus txog lub ntujceebtsheej thiab the promise land of paradise. koj yuav tsum nkagsiab mus deb npaum li no. koj tus ua tij twb ib txwm pw hauv Cobfab dhau los lawm, koj puas xav tias yuav tsum muaj ib pab ib pawg "NTSEEG" muaj very deep Conviction li no es sibsaus los uapab uapawg. li no, xws hmoob thiaj li yuav mus tau ib kaujruam - yuav ua dabtsi rau tsagnrho koj tsevneeg hmoob tus ruam tus thiab tus muaj tus pluag los ib hnub twg kom hmoob no los koom ua-pab ua-pawg li cov Isreal es thiaj li muaj Banks, muaj nyiaj es txawm tsi muaj hmoobtebchaw los thiaj li qhib tau hmoob lub siab-dawb-hus thiab dawb-paug nrog kam kam thiab qees-zias tau nws qhov me nyiaj coj mus pubpab thiab txhawb ib tug me hmoob txomnyem nyob rau hauv ntuj lub qabplab no mas.

yog koj tus ua tij tseem muaj txoj kev ntshaw thiab pom kev txog tias xav kom hmoob sibsau rau los ua ib-pag ib-pawg ua hlub hlub hmoob ua self-believer tib yam li nej cov christian members, ua nws yeej yeem yeem and willingly muab tau nyiaj coj mus pub pab hmoob li no tiag--koj puas ntshaw txoj kev hmoob mus tau ib kaujruam zoo li no thiab? yog koj ntshaw, ces yuav tsum tau cia cov ua ua tau tau txiv thiab khavntxhia no ua cov ntau ntej--ib hnub peb li kho kom zoo zujzus ntxiv-- li no, peb hmoob thiaj li pom the light on the other side of the tunnel os nawb.

yog qhov twg tsi nkagsiab no, rov nug koj kwv, koj kwv li explain ntxiv rau nej cov ua tij ua twb ntshaw kom hmoob ciaj tsavneeg lawm. nco ntsoov tias tej Saub no dag rau qhov Promise Land thiab lub Ntujceebtsheej ua yeej tsi muaj leej twg mus txog ib zaug--tabsi, koj saib seb cov chirstian members coob npaum li cas nyob rau hauv lub ntiabteb no lawm... ib hnub twg yog hmoob muaj coob coob tus ua muaj deep conviction txog hmoob txoj kev npau suav thiab zoo li no ces lawv tso-nyiaj tuaj xwb peb ua tau txhua txhua yam pubpab peb tsavneeg tej kev txomnyem thiab Khavkhwm ua hmoob tsi muaj os nawb.

Moua Tony,

vim cov church members tsi tig rov Tom lawv tias Lub church ntawd mas Scam lawv nyiaj coj mus ua lub tsev no ned.

koj muab ua twb zoo xav xwb mas, cov Priests ua nyob hauv Catholic xwb mas... yog nws cov members tsi tig rov liam thiab foob tias lawv raug Ra..pe thaum me no ces Tsoomfwv yeej tsi investigage thiab tsawbtxog li. tabsi, yog muaj ib tug neeg tias, lawv rau SCAM losyog Ra...pe losyog muab Xua-cev li cov prists ua rau cov me-nyuam yaus ntawd ces luag tsi KK li--tabsi, yog muaj tus xyuam Phaj kiag ces koj puas pom cov Church Catholic ua twb yog priest kiag lawm los tseem raug txom thiab nte tib yam no.

tagnrho tej no ces yog koomhaum non-profit tib yam... seb nws cov members puas tig rov tom nws xwb...koj yuav tsum tau muab xav dav dav li no koj thiaj li nkagsiab txog peb txoj kev play politics nyob rau lub teb lub chaw Meska no os nawb...

xav tias, zaum no koj yuav nkagsiab txog kuv cov Anology txog Hmoob Teb Chaw thiab tej Church no thiab lawv txoj kev thov-khawv thiab thov-ntiajtxiag ntawm lawv cov members ua muaj deeb conviction lawm os nawb...

Born2beHmong

tsee...@gmail.com

Oct 12, 2015, 1:19:36 PM10/12/15
On Saturday, October 10, 2015 at 6:26:13 PM UTC-7, Yaj Tshaj Koob wrote:

> Kuv tseem nyob khov kho no ne, tsis ntev no peb li kom FBI taug saib tus Hmoob twg yog tus taug peb qab, lawv yuav saib xyuas tus neeg ntawd, koj xaav tias ntshe FBI tsis paub Xeeb Xyooj lawv no lov luag tseem paub zoo tshaj nej paub Xeeb lawv lawm nawb. Koj tsis paub tam sim no FBI tim hauv paus loj twb hais tuaj rau cov FBI MN tag lawm kom lawv tsum tseg tej kev uas yuav ntes pab Hmoob teb chaws, cov neeg ruam li koj thiab nej mloog mus nawb Xeeb lawv tsis lam yuav raug FBI ntes ib zaug li, ua li koj tus niag ruam ko puas paub txog tej kuv hais no nab.

Yawg hlob YTK TsoobNiam awd,

Kavtsij 66siab yaim koj niam niag qhov pim, nyob tsam mag hlob kav hlau lawm ces ho khuv-v xim os mog. Hahaha

Twb tsis tau-au tebchaws, txawm siv cem neeg ncetoj nqestaug li nej cov ntsej muag yaim pim ko lawm, ntshe noj tsis tag paub? Koj sim rov mus twm Singapore zaj dabneeg soj, vim li cas lawv thiaj muajtxiag npluagnuj?

TsdeemYeej.

Yaj Tshaj Koob

Oct 12, 2015, 1:50:25 PM10/12/15
On Monday, October 12, 2015 at 10:03:26 AM UTC-5, truelove...@yahoo.com wrote:

truelove,

Aw, yog li koj hais hauv qab no tiag, kom peb tsis paub los tsuav paub txog koj ob qhov kev example uas tseeb tshaj plaws hauv qab no ces tau lawm mas.

> yog qhov twg tsi nkagsiab no, rov nug koj kwv, koj kwv li explain ntxiv rau nej cov ua tij ua twb ntshaw kom hmoob ciaj tsavneeg lawm. nco ntsoov tias tej Saub no dag rau qhov Promise Land thiab lub Ntujceebtsheej ua yeej tsi muaj leej twg mus txog ib zaug--tabsi, koj saib seb cov chirstian members coob npaum li cas nyob rau hauv lub ntiabteb no lawm... ib hnub twg yog hmoob muaj coob coob tus ua muaj deep conviction txog hmoob txoj kev npau suav thiab zoo li no ces lawv tso-nyiaj tuaj xwb peb ua tau txhua txhua yam pubpab peb tsavneeg tej kev txomnyem thiab Khavkhwm ua hmoob tsi muaj os nawb.

Yus tsuas pom daim lawv tus saus muag dub nyob hauv lawv qhov muag xwb, tab sis hauv yus lub qhov muag mas tshuav ib ib daim duas ntoo tseem xiab nrees rho tsis tau li. Koj ob sob lus sau no ua tau tim khawv tseeb thiab hais tau ncaj tshaj plaws.

Kwv Vajncuab,

Koj pheej muab Paj Cai,Saub Nyiaj Pov, Zoov Zuag, thiab Niam Ntawv lawv los piv hais dab tsis maj, Hnub no tsis yog peb tham txog tej koj hais ntawd, lub ntsiab tseeb yog peb tham txog FBI yuav tuaj ntes Xeeb Xyooj lawv ntawd yog vim dab tsis xwb. Peb cov Hmoob leader nyob MN uas lawv tuaj ntsib ntawd tseem ruam tshaj Xeeb Xyooj lawm 100 npaug lawm ne.

Xeeb Xyooj lawv tsis tau dag Hmoob tej nyiaj coj mus noj dawb dawb li sawv daws hais nawb, peb cov thawj Hmoob leej twg caw tau nplog liab tuaj ntsib UN tsis muaj leej twg li nawb. Tsuas muaj Xeeb Xyooj lawv thiaj caw tau tseem fwv nplog liab tuaj ntsib Hmoob nyob rau United Nation xwb sad, qhov no Xeeb lawv twb tau ib qhov credit zoo tias muaj peev xwm cab tau nplog tuaj tim ntsej muag hais rau UN lawm ces yog zoo kawg nkaus lawm les.

Tus siab ntau uas tseem tshuav ib cov niag Dr. ruam coob coob nyob MN ua tsis tau dab tsis tseem xyuam phaj Xeeb Xyooj lawv pab Hmoob Teb Chaws, saib qhov no xwb ces lam tau Dr. xwb ruam tiag tiag, nej cov Dr. txhob maj ua ntej tsam peb cov pej xeem tsis raws nws qab, cov Dr. txhob ua cov pej xeem qab tsam peb cov pej xeem tsis tos nws nawb.

YTK

tsee...@gmail.com

Oct 12, 2015, 4:38:23 PM10/12/15
On Monday, October 12, 2015 at 8:03:26 AM UTC-7, truelove...@yahoo.com wrote:
> Tijlaug YTK,
> yus yog ib tug neeg ntshaw Ciaj Haiv alwm--txhob "CEM thiab hais PHEM" rau lwm tus hmoob--txawm lawv tsi paub los ua twbzoo qhia. vim tias, peb txhua tus yog Hmoob lawm--tus twg los peb yuav tsum YUAV tagnrho, yus thiaj li yuav sawv ciaj tau ib haivneeg/tsavneeg. koj ua tij los txhob coj lub siab Ti thiab Luv li tijlaug Steve Vang Moua thiab... leej twg tsi nrog yus los yuav tsum nrog lawv sibtawm tsam txoj Cai thiab Politics tiag tiag xwb.

Yawg hlob Truelove awd,

Koj tseem tsis paub tias; yawg hlob YTK TsoobNiam twb yog Puabtais Hmoob lawm no los cas naj? Nws twb tsis yog cem cov tseem ciaj no xwb nav, cov tuag los nws luajzaj luajzus tsa kom sawv tom toj ntxa los cem tibsi ne.

Yeej PajTsab twb tuag 10+xyoo no lawm los yawm Tsoobniam tseem tsa los CEM thiab ne.

Tos kuv hu ua niag RUAM TsoobNiam no, nws puas paub tias; heev tsis tshaj Red-China, thaum kawg tseem tau hais lo lus zoo ntxias pejxeem HongKong" One country with 2 governments", tsis li ces lawv nqa lawv cov nyiaj tawm TebChaws tag lawm xwb. Ib txhia twb khiav tuaj tshwm Meskas thiab Canada lawm ne.

Lino, kuv thiaj kom nws kavtsij pw tsoobniam zoo dua ua nom no....

TseemYeej.

yingb

Oct 12, 2015, 5:41:41 PM10/12/15
On Wednesday, October 7, 2015 at 5:58:12 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
Tij laug YTK---Yog Xeng lawv muaj peev xwm hais tau rau UN caw tau Nplog liab tuaj hais txog human rights nyob Los Tsuas teb mas yog ib qho zoo thiab yuav tau muab credit rau lawv nawb... txawm sawv daws yeej paub lawm tias Nplog ces lam lav qaum rooj poob qab rooj xwb... Qhov hais txog FBI no mas kuv xav tias yog hais kom peb txhob dag cov vulnerable Hmoob uas tsis paub dab tsi es raug ntxias poob nyiaj dawb dawb xwb... Tab sis li cas los cia peb mam ntsia mus seb FBI txoj hauj lwm mus txog twg es txhob maj muab lub txim rau Xeng lawv.

mua...@gmail.com

Oct 12, 2015, 5:44:02 PM10/12/15
Nyob zoo tijlaug YTK,

Mej cov ua tij kws taub hau qoog lawm yuav tau xyum has lug le ib cov taub hau qoog, politician kws xaav kom muaj unity tabsi mej has lug mas zoo le cov tuab neeg qaug caw xwb. Has lug le mej cov kws naj nub has nyob huv Hmoob Teb chaw nuav ce twb moog tsi tau txug chaw tub tuag taam lawm os. Koj ua tij puas tau noog mej lub nyuas Conference call, Hmoob Teb Chaw, cov tswv cuab tuaj has lug mas. Yog koj noog lawm es koj tseem tsi tos taub hab ce mej yuav ua caag tswj tau lub teb chaw, koj ua tij yeej paub lawm has tas lub tebchaw Lostsuas muaj 68 ethnics group of peole. Tam 21th century nuav es tseem muaj cov Moob has lug le mej cov Hmoob Teb Chaw nuav has ce yog Moob tseem ruam heev. Txawm yog has lug le koj hab mej cov tswv cuab kws najnub tuaj has nuav ce kawg raug FBI caum hab coj moog hlob kaavhlau xwb.

Leej twg has ib nyuas negative ce mej yeej tsi txau sab hlo le. Yog mej ua le nuav ce kawg tuag xwb hab mej yuav moog tsi txug mej lub homphaj hab mej lub tebchaw le nawb.

BornbH,

Tsi yog txhuas lub church los txhua yam church yuav tsi muajkev phem le tabsi yeej muaj ib cov tswvcuab los Pastor yeej coj tsi zoo hab tabsi koj yuav muab church doctrine to compare for Hmoob Teb Chaw is impossible because the church doctrine or all the members just follow the book of discipline, bible, and the Christianity institutional.

This is your words " tej haujlawm no ces ham tsi zoo tib yam li MouaTony lawv cov mus church thiab xwb mas lod... there is no different...".

Thanks,

MT

Yaj Tshaj Koob

Oct 13, 2015, 5:44:57 AM10/13/15
On Monday, October 12, 2015 at 4:41:41 PM UTC-5, yingb wrote:

Kwv YingB,

Koj cov ncauj lus kuv yeej nyeem tas lawm, kuv yeej paub tias koj yeej yog ib tus neeg thoob tsib to nros zoo heev, kuv thiaj tsis teb koj cov lus, tus neeg paub tab paub qab hau ces hais lus li koj peb qhov post no mas thiaj yog yus coj tog, paub siab paub qis lawm.

Koj firstpost hais li no tia..... >> FBI puas yuav muab tau pov thawj los ntes xeng thiab steve mas... cov laus uas muab nyiaj rau lawv yeej tsis kam mus testify thiab lawv yeej tsis tso tej nyiaj cash ntawd rau banks os... yog tseem tso thiab ces kuj ruam heev lawm... peb twb poob nyiaj rau neo hom tas ua tsis tau dab tsi, nyem no lawv ho pub nyiaj rau hmoob teb chaws noj. leej twg ho muaj tswv yim tshiab ntxias hmoob nyiaj siv no ho yaum kuv thiab os...

Koj second post hais li no tias......>>Kwv Born,
Txawm yog li es kuv thiaj tias lawv yeej txaus siab muab nyiaj rau Steve thiab Xeng lawv siv lawm ces lawv yeej tsis tuaj mus ua tim khawv rau FBI/court kom txhom Xeng thiab Stve mus kaw nas--- ces nkawvtau nyiaj siv dawb2 los mas. Es yog koj muaj tswv yim no wb ho yaum Phwv thiab es peb ho ua lwm yam seb...

Koj thirst post hais li no tias.....> Tij laug YTK---Yog Xeng lawv muaj peev xwm hais tau rau UN caw tau Nplog liab tuaj hais txog human rights nyob Los Tsuas teb mas yog ib qho zoo thiab yuav tau muab credit rau lawv nawb... txawm sawv daws yeej paub lawm tias Nplog ces lam lav qaum rooj poob qab rooj xwb... Qhov hais txog FBI no mas kuv xav tias yog hais kom peb txhob dag cov vulnerable Hmoob uas tsis paub dab tsi es raug ntxias poob nyiaj dawb dawb xwb... Tab sis li cas los cia peb mam ntsia mus seb FBI txoj hauj lwm mus txog twg es txhob maj muab lub txim rau Xeng lawv.

Koj 3 qhov post no pom tau tias koj thoob tsib to nros paub tab paub qab hau heev txog txoj kev ua neej nrog neeg ntiaj teb lawm ntag. Qhov ua FBI tuaj rau MN tuaj mus ntsib Hmoob cov thawj sib txeeb noj ntawd Vom Yog Cov Hmoob uas peb tias tub txawj nyob MN ua cov ntaus thawj li kuv tau hais dhau los rau lwm cov post lawm, yog tsis muaj cov ntawd mus hais rau tseem fwv ces lawv tsis tuaj ua li peb tau pom los lawm li, tsis yog tias FBI yuav tsis paub Seng Xiong lawv, luag yeej paub zoo.

Cov Hmoob uas hlwb tsis tau qoos tau coj pab Hmoob teb chaws mus taug xaiv rau tseem Fwv Meskas ntawd muaj ob pab, ob tug xub thawj yog ob tus uas ua hauj lwm rau cov nplog dawb, pab no tsuas mus hais rau tseem fwv tias nej puas paub tus hu ua Xeeb Xyooj, tus tseem Fwv tias peb paub Xeeb zoo ces tas lus. Pab ob nyob MN tau muab Xeeb Xyooj cov lus txhais ua lus English coj mus xyuam phaj Xeeb lawv rau tsev dawb D.C ces tus tseem fwv hais rau ob nyuag hauv xaws tsis loos ntawd tias kom nkawd los hais rau hauv nkawd lub xeev cov FBI no ces nkawd thiaj los ua li peb twb tau pom daim Local News uas dhau los lawm.

Thaum tus xwm txheej tshwm ntawd ces muaj cov Hmoob uas hlwb tsis qoos, li yawg Lor Sia, Chupheej Lis, Ly Teng, Hmoob 18 xeem, Zoov Khab Yaj, Paj Mab Thoj, Tsav Zeb Yaj, thiab ob tus Hmoob Moua....thiab lwm tus... cov kuv teev npe no yog cov uas tshaib plab nyiaj hungry money, lawv tau ua txoj num li nej pom ntawd rau ob tus tub txawj Dr. uas ua txiv ntxhias xyuam phaj Xeeb lawv. tom qab uas uas tawm xov xwm tas lawm cov FBI tim hauv paus loj thiaj sau ntau tuaj rau cov nom nyob MN kom stop cov FBI, ces cov Hmoob lub rooj sab laj loj uas yuav los hais kom co victim uas tau muab nyiaj lawm tuaj testify ntawd cancel lawm. Kwv Ying B koj mas paub zoo txog txoj kev luj neeg tsom xam neeg tiag tiag kuv thov qhuas koj nawb, yus yog Hmoob lawm yus yuav txhob tshum yus cov Hmoob li koj mas yus thiaj yog neeg ntse paub tab paub cai txog txoj kev ua neeg.

Kwv npawg Moua Tony,

Luag tej laus hais tias fi nqaij fi hno ces tsawg ib txhais, xa xov xa lus ces tshaj ib los, tab txawm tias peb tsis ntse los peb tseem pom txog tias Hmoob raug kev tsim txom los ntawm lwm haiv lawm yuav tau mus nrog hais rau hauv UN kom luag nrog paub, nej feem coob ces tsuas tos thaum twg muaj ib qhov nyuag me me li FBI ua rau pem MN xwb ces sawv daws nim qaw nrov yig yaug cuag li zes qav tsuam qe, FBI yeej paub Xeeb lawv zoo zoo lawm tias lawv ua dab tsi rau Hmoob lawm nawb.

Lawv lub xov tooj cua conference tab txawm tsis muaj cov ntse los lawv twb tseem los pib tau ntawm lub hauv paus tias ua kom Hmoob ciaj haiv no ces kuj zoo lawm, yog muaj cov ntse tshaj lawv no ua cas ho tsi mus qhia nws txoj kev ntse rau lawv ua, es ho pw tom tsev complain xwb no mas yog tsis ntse lawm no ov.

Borb2bH twb hais tas rau koj lawm ne, piv txwv tib yam li cov mus church niaj as thiv qw tias peb yuav mus nyob ntuj ceeb tsheej, peb leej twg mus pom ntuj ceeb tsheej zoo li cas, tsis muaj hlo li ntag nawb, tsuas xuas ncauj hais li ntawd kom neeg ntseeg neeg txaus siab muab nyiaj xwb, ces piv ib yam li Xeeb lawv ua ntawd los tsis paub tias hnub twg thiaj li yuav mus txog Hmoob lub teb chaws, tab sis yog ib txoj kev npau suav xwb, xav tias yuav tsis muaj hnub tau no los tsam ho cia li tau thiab ne, xav tias yuav tau xwb xwb tsam ho tsis tau thiab, peb tso nyiaj ntau rau church yuav tau mus ntuj ceeb tsheej thiab Hmoob teb chaws ces sawv daws pom tib yam los mas. Kuv ntseeg tias Hmoob yuav tsum muaj teb chaws zaum no ntag, ho koj xav tias nej yuav tau mus ntuj ceeb tsheej zaum no thiab ntag ces sib nrawg lawm ntag ov.

YTK

Yaj Tshaj Koob

Oct 13, 2015, 6:11:28 AM10/13/15
On Monday, October 12, 2015 at 4:41:41 PM UTC-5, yingb wrote:

Tsoom npoj yaig sawv daws,

Tus neeg txawj tu ntaub ces tsis nkim tsoos, tus neeg thoob tsib to nrog ces tsis nkim lus.

Kwv YingB, cov lus no tseeb heev....> FBI puas yuav muab tau pov thawj los ntes xeng thiab steve mas... cov laus uas muab nyiaj rau lawv yeej tsis kam mus testify

YTK

truelove...@yahoo.com

Oct 13, 2015, 10:02:55 AM10/13/15
MT,

kuv nqi lus mas kuv yeej tsi povtseg li nawb, vim tias kuv pinpoint directly rau lub Ntujceebtsheej ua yeej tsi muaj hnub muaj ib tug tib neeg mus txog. dhau li ntawd, los koj kuv peb yeej paub zoo zoo tias lub Hmoob Teb Chaw no los lawv daim Av los yeej tsi muaj hnub mus txog tib yam. qhov no, yog qhov compared and contrast tias - church los yeej dag tibneeg tib lub tswv8... ua hais tau rau tibneeg, tabsi yeej tsi muaj tib neeg yuav lam mus txog rov los ib zaug. tej no, yog tswv8 ua kom tib neeg ntseeg thiab los ua members them nyiaj rau yus xwb.

church los tib yam, the more clients/membership you can recruit the better of your church... Hmoob Teb Chaw los tib yam, the more tswv8 lawv hais kom zoo li zoo tau es lawv recruit tau members los the better they are because money is the key to go out and "Tshaj Txoj Hmoov-Zoo" meaning doing their services of their vision, mision and dreams.

xav kom koj nkagsiab li no - tsi yog church ces txawm yuav yog tiag... everything was made/created by Men. lawv lub tswv8 yog established a good organization, and same goes to Hmoob Teb Chaw--however, each one is taking their own purpose and objective.

qhov FB-I puas txom los tsi txom no ces seb peb cov nom hmoob ruam no puas recruit tau ib tug hmoob ua tau Cobcuj mus xyuam-phaj foob tias lawv yeej Dag Tau Nws li Nyiaj lawm tiag no xwb - in a similarity fashion as i stated to you as the Catholic's Priests.

li kuv hais os, tsi hais cov Saub Hmoob los yog XF li--leej twg paub ntuj lus thiab txawj hais lus DAB lawm ces yeej yog Saub thiab txawj-dag tag tus. yog li ntawd, thiaj li kom cias nyias-dag nyias li Members thiab lawv tej neeg ua muaj self-conviction to whatever they belief of. kuv tseem tso-dag rau kuv tus Uncle tias, nws twb muaj nws ib cov hmoob ua lawv siab tseem zoo zoo es zoo tshaj koj thiab kuv lawm, lawv tseem qees-zias lawv tej nyiaj coj mus ua kom hmoob lub Npe zoo tib yam li nej cov church members... peb tsi niaj hnub dig tias, church dag nej nyiaj NOJ thiab phem ua luaj... peb hais tias, tsuav yog nws txaus nws siab thiab zoosiab hlos muab nws li ntiag tug lawm ces peb txhob hais, vim tias tsi yog yus nyiaj thiab yus tug.

yog li no, cov hmoob ua muaj lub siab zoo zoo npaum li no muab pub kom lub Npe Hmoob zoo xwb es yus tseem yuav Khib thiab Mobsiab ua dabtsi.... li kuv ib txwm hais txog cov Neo-Hom, li kuv hais no. GVP nws muaj nws ib pabpawg Ntseeg ua yeej kam kam muab nyiaj rau nws li cov Church Members lawm es yus pheej yuav mus chim thiab mob siab ua dabtsi.

yog yuav mobsiab ces kuv yeej chim thiab mobsiab rau cov mus Church los tibyam aws...tabsi, kuv xav tias nws zoo nws siab thiab txaus siab lawm--qhov ntawd, yog nws li ntiagtug. txhob mobsiab vim luag yeej txau txaus luag siab thiab luag yeej Ntseeg siab lawm luag thiaj li xyuam-zias cev tau Nyiaj coj mus txhawb-nqa lub Koomhaum los yog lub church ntawd.

zoosiab nawb, muaj dabtsi ntxiv los nug kiag li tham ntxiv kom sib nkagsiab os mog...
ua tsaug,

Born2beHmong

souako...@gmail.com

Oct 13, 2015, 1:41:02 PM10/13/15
YTK, leej twg ua txhaum koj, koj cem tus ntawd xwb ua cas es koj yuav mus cem Hmoob cov Dr. ruam tsis muaj ruam. Yog peb ruam npaum li koj hais peb yeej tsis muaj peev xwm kawm tau Dr. degree li nawb. Koj ntse heev koj ho kawm tag dabtsi ua hauj lwm licas? Raws li kuv paub mas peb coob tus Dr. Hmoob tsis tau kawm los txeeb YTK tus nom ua, tsis tau kawm los ua Hmoob tus pab tha hau beer, hau cawv. Peb kawm tau ib daim degree thiaj li tau hauj lwm zoo kev nrhiav noj nrhiav haus thiaj li yooj yim xwb los tseem tub qaug koj thiab! Koj tso tseg txhob cem cem neeg lawm tsa kuv qhia koj lub npe tseeb rau sawv daws nawb!

Yaj Tshaj Koob

Oct 13, 2015, 2:07:15 PM10/13/15
On Tuesday, October 13, 2015 at 12:41:02 PM UTC-5, souako...@gmail.com wrote:
> YTK, leej twg ua txhaum koj, koj cem tus ntawd xwb ua cas es koj yuav mus cem Hmoob cov Dr. ruam tsis muaj ruam. Yog peb ruam npaum li koj hais peb yeej tsis muaj peev xwm kawm tau Dr. degree li nawb. Koj ntse heev koj ho kawm tag dabtsi ua hauj lwm licas? Raws li kuv paub mas peb coob tus Dr. Hmoob tsis tau kawm los txeeb YTK tus nom ua, tsis tau kawm los ua Hmoob tus pab tha hau beer, hau cawv. Peb kawm tau ib daim degree thiaj li tau hauj lwm zoo kev nrhiav noj nrhiav haus thiaj li yooj yim xwb los tseem tub qaug koj thiab! Koj tso tseg txhob cem cem neeg lawm tsa kuv qhia koj lub npe tseeb rau sawv daws nawb!

Soua,

Koj twb tsis paub tej hauj lwm kuv hais no ne, cov Dr. pem nej lub xeev MN yog cov hais rau FBI ntag ov, tej laus hais tias ib lub quav tsuag tsuas tas ib tsus hno no ne, cov Dr. yog cov pib ces kuj raug nej tib si los mas, kuv noog koj tias yog Hmoob muaj teb chaws tiag no koj pos mus tsuj mas? Ua zoo tsam ho xav xav mus tsuj los ntshai tsam txaj qhov muag laiv.

Tsi yog tias txhua tus kawm tau Dr. lawm ces yuav tsim txiaj laiv, cov tsim txiaj muaj tsawg kawg nawb, cov Dr. nrauj poj niam yuav niam yau, tham hluas nkauj ua dog ua dig, cov Dr. sib ceg sib ntaus hauv vaj hauv tsev ntxhov quav niab muaj coob, tsuav kuv tsis nthuav peb tsev nyuag caiv plawv no cov Dr. lub qe ces twb yog zoo kawg lawm nawb, tsam kuv ho tev peb cov nyuag Dr. caiv plawv lub niag qe lim hiam coj tsis tus ua dog ua dig ces peb cov Dr. yuav poob ntsej muag lawv nawb.

YTK

truelove...@yahoo.com

Oct 13, 2015, 3:30:04 PM10/13/15
neb ob tug Unko no mas... lub sijhawm no, twb yog cov neeg muaj qhov muag pom kev thiab cov neeg txawj neeg ntse...nrog rau cov neeg li Dr Pao Oz hais ntseeg tseg tias yuav form ib lub Virtual Hmong World kom hmoob tub txawj ntxhais Ntse los pab dawb hmoob tej me teebmeem li zaum no yuav muaj no ntag aws...

es koj kuv peb thiab nej twb yog cov yuav los ntau tswv8 seb yuav daws li cas thiaj li plam lub voj thiab tej teebmeem no rau ib tug Me Nyuam Hmoob nyob hauv ntuj lub qabplab no lawm ntag.

yog peb tseem coj li tej laus es sib taw-tes thiab sib tshum thiab sib ntsw lus li no xwb...ces txhob cem tej laus li lawm ntag nawb. vim tias twb xav ntsoov tias vim tej laus tsi muaj txoj kev kawm es ib tug yuav ua tau ibpab ibpawg thiab yuav ciaj tau ib tsav ces lwm tus khib khib es muab tshum kiag rau mabsuav kom yus hmoob rov poob kiag lawm--li no, peb hmoob nyob puas tuamtshoj los txog xovtshoj no los peb tej kwvtij niam txib ib plab los ib tug pog tug yawg xwb los twb sibsau tsi tau sibkoomsiab ua pab au pawg aws.

peb twb tuaj kawm txawj kawm ntse thiab tuaj ze li 40 lub xyoo no lawm-- muaj teebmeem peb nrhiav tswv8 los daws teebmeem... peb txhob tshum teebmeem ntxiv lawm.

dhau ntawd, peb txhob hais lus sibntsw ntxiv lawm - tiam peb tsiyog yov yuav ib tug hmoob xwb... peb yov yuav tagnrho txhua txhua tus hmoob tagnrho...twbtsi yog yuav hmoob xwb, peb tseem yuav hlub thiab yuav mabsua tagnrho peb thiaj li yuav ciaj tau ib tsavneeg thiab thiaj li yuav ua tau pab tau pawg...hmoob lub neej pegsuab thiaj li yuav Txawjzoo os nawb.

yog li ntawd, thov nej cov ua tij thiab Unko tso tseg txoj kev hais lus sibntsw thiab phem no tseg mus...

thanks in advance,

Born2beHmong

Yaj Tshaj Koob

Oct 13, 2015, 3:51:34 PM10/13/15
On Tuesday, October 13, 2015 at 2:30:04 PM UTC-5, truelove...@yahoo.com wrote:

Kwv Born2bH,

Koj hais yog kawg nkaus lawm nawb thov qhuas thiab ua tsaug ntau ntau rau koj cov lus zoo.

YTK

tsee...@gmail.com

Oct 13, 2015, 5:26:43 PM10/13/15
On Tuesday, October 13, 2015 at 10:41:02 AM UTC-7, souako...@gmail.com wrote:
> YTK, leej twg ua txhaum koj, koj cem tus ntawd xwb ua cas es koj yuav mus cem Hmoob cov Dr. ruam tsis muaj ruam. Yog peb ruam npaum li koj hais peb yeej tsis muaj peev xwm kawm tau Dr. degree li nawb. Koj ntse heev koj ho kawm tag dabtsi ua hauj lwm licas? Raws li kuv paub mas peb coob tus Dr. Hmoob tsis tau kawm los txeeb YTK tus nom ua, tsis tau kawm los ua Hmoob tus pab tha hau beer, hau cawv. Peb kawm tau ib daim degree thiaj li tau hauj lwm zoo kev nrhiav noj nrhiav haus thiaj li yooj yim xwb los tseem tub qaug koj thiab! Koj tso tseg txhob cem cem neeg lawm tsa kuv qhia koj lub npe tseeb rau sawv daws nawb!

Dr. Suav awd,

Tos kuv hu nws ua nyuag ntsej muag YTK Tsoobniam no los, nws tsuas txawj aim nws niam lub nyuag qub qho xwb ne. Nws yeej tsis paub tias nws tej lus yuav raug leej twg li nawb. Seb nws tseem hais tias "Tsuav yog nej cov drs. nyob MN xub pib ces txawm raug nej tag tug li no ne" Ntsej muag TsoobNiam awd....

Tus neeg NTSE, tsis lam nug tias: "Yog muaj teb muaj chaws no, koj puas txaj muag mus tsuj?.

Nyuag RUAM npuav qau no puas tau nyeem Pejkum haiv tej Immigration Laws ne? Nws puas ras tias; lub tebchaws twg vam meej vim yog luag lub qhov rooj yeej qheb dav heev. Los yog luag tsau tsawv lub qubqho li yawm YTK TsoobNiam no xwb?

Kuv li mas tso zis twb tig tsis ncaj nav.....

TseemYeej.

mua...@gmail.com

Oct 13, 2015, 5:28:41 PM10/13/15
Tijlaug YTK,

Moob lub tebchaw Moob yeej tshaw kawg tabsi feem ntau luas ua nyob huv qaab havtxwv xwb tabsi mej pab Hmoob Teb Chaw nuav mas mej ua kag ntawd ob txhais kutaw xwb.

Koj muab koj qhov evidence kws Xeeb puab caw Nplog tuaj ntsib UN yog tuaj has txug muab lub tebchaw Nplog faib tsua Moob nuas los yog lwm yam agenda mas? please provide with evidence.

Mej paab Hmoob Teb Chaw nuav ce has lug yog kag paab 411 thaumxyoo 2008-10 luas mas.

Born2bH,

Tam 21 nuav es tseem muaj cov Moob has lug le koj has muab church piv tsuas Hmoob Teb Chaw mas yog koj tseem pum ze hwv. Koj yuav tau xaav tas luas cov tebchaw kws vaammeej mostly yog cov tebchaw Christian, txawm luas yuav tsi tau moog los luas yeej txau sab vim le caag? nyob huv phoo Vaajlugkub nwg yeej has tseeb tseeb tas cov ntseeg npaum nyuj ncev plaub tabsi tug yuav tau moog sau ntuj ceebtsheej tsuas npaum nyuj txwmkub xwb. Txawm le ntawd los kuv yeej txau sab has tas qhov yuav tau moog ntawd yog Vaajtswv teg hauj lwm xwb.

Thanks,

MT

souako...@gmail.com

Oct 13, 2015, 7:14:19 PM10/13/15
TseemYeej,
Ua tsaug rau koj cov lus nawb. Neeg ntse thiab to taub lub ntiaj teb no ces hais li koj tham li koj mas. Hmoob lub teb chaw ces yog lub teb chaw paj tawg lag xwb! Thaum puv ib puas neej nkaum xyoo lawv qhuab ke hais tias koj mus nrhiav pog nrhiav yawg lawm ntug txiag teb tsaus no ces yog mus Hmoob teb chaw lawm los mas. Yog YTK thiab Xeeb lawv lub teb Hmoob xwb ces kuv yeej tsis tso quav tig ncaj li os tabsis lub teb chaw uas yus yug rau loj hlob hauv kuv yeej yuav mus xyuas mus nyob tej thaum. Raws li tsab ntawv xov xwm St. Paul Pioneer Press hais txog FBI tuaj warning Hmong txog Xeeb Xyooj lawv dag Hmoob nyiaj mas tsis muaj ntau tus Dr. Hmoob mus koom, tsuas muaj Lawyer Siab Lauj ib leej xwb, yog YTK yuav cem kuj cem tus txhaum xwb ua cas yawg yuav luaj zus cem tag nrho cov Dr. Hmoob.

truelove...@yahoo.com

Oct 14, 2015, 9:49:10 AM10/14/15
MT,

luag txoj kev ua plaub ua ntug Nyob rau lub teb chaw no - ua ntej tej Attorney yuav mus hais plaub hais ntug luag yeej mus ua research thiab nrhiav cov SIMILARITY CASES los nyeem tag- thaum luag cited thiab muab los Compare and Contrast ces yeej tsi difference ... li no, luag thiaj li muaj Creditable sources.

Hmoobtebchaw muag lawv daim Invisible Av
Church los muag lawv daim Invisible Av

Hmoobteb chaw hais ntsee tias yuav tau daim Av thaum lub 10/2015
Church hais ntsee tias Vajtswv yuav nqi los rau lub xyoo 2000

Hmoobtebchaw hais tias UN twb tus tau daim Av rau Hmoob lawm
Church hais tias Vajtswv twb tsim tau lub ntujceebtsheej tos lawm

pabpawg twg los yeej nrhiav $$$$$$$$$$ mus tshaj lawv Txoj HmoovZoov tagnrho-- txhua lub los yog Non-profit Organization tagnrho...

yog koj yog pabpawg ntseeg Church, koj yuav mus dig thiab chimsiab mobsiab rau Hmoobtebchaw
yog li ntawd, puas tsimnyog pabpawg ntseeg Hmoobtebchaw, lawv yuav mus dig thiab chimsiab mobsiab rau Church tib yam..

kuv txoj kev hais mas kuv xav kom peb tsi txhib sib Tshum sib taws-tes rau lwm tus... vim tias, nyias muaj nyias ib pabpawg ntseeg ua nyias yeej sivsiv zog COOKING nyias txoj kev belief thiab ntshaw no xwb.

church los kuv twb tsi mus ned, hmoobtebchaw los kuv twb tsi mus thiab ned...

kuv tsi hais kom Perfect rau leej twg - kuv tsua yog hais kom muaj BALANCE rau txhua tus thiab kom yus rov xav rau yus tus kheej no xwb.

ua ib tug tib neeg Ntse - koj yuav tsum muaj Creditable Sources coj los compare and contrast li no - xwv yus thiaj li nkagsiab tshab ob tog ncaujlus thiab qhov teebmeem yuav daws li cas xwb.

dhau ntawd, txawm lub hmoob teb chaw no pib tau lub tswv8 tsi zoo los kawg sibkho sibkho rau kom zoo xwb... koj puas xav tias, tsuav yog peb nrhiav tau ib pab hmoob ua siabzoo zoo thiab dawb dawb ua luag kam qeeszias nyiaj monthly mus pab hmoob lub npe thiab haivneeg hmoob lawm no mas.

ua tibneeg nyob, laj nrhiav tau ib pab ib pawg neeg li no -- yog tsi paub Politics ces zoo nawb... vim tias, luag txoj kev ua Politics no luag yuav tsum muaj luag qhov BASED ua ntej tshaj thiaj li mus txog luag lub zeemmuag...

ua tsaug, thiab muaj dabtsi los nug ntxiv li sibtham ntxiv kom nkagsiab...

Born2beHmong

mua...@gmail.com

Oct 15, 2015, 5:16:16 PM10/15/15
Born2bh,

Koj qhov comparable, similarity, the church with Hmoob tebchaw mas dleb taam ntuj hab teb vim church doctrine or any religion mas yog has txug ntsuj plig. Tshua yaam religion puav leej siv nyaj luas txhaj muaj church los temple ci tsaag quas ab thoob teb thoob chaw ntsuas tshuav cov Moob kws tsi muaj kev tseeg ib yaam religion dlaab tsi txhaj tsi muaj ib lub tuam tsev twg qhas tau nplajteb tas yog cov Moob kws si muaj religion teejtug le. Koj moog tshawb taag nro Moob nyob thoob ntuj saib cov Moob tsi ntseeg ntuj muaj tsev teev hawm nyob qhov twg, yog muaj koj has qhas kuv es kuv yuav moog visit nawb.

Yog koj yuav muab church lug compare tsuas Hmoob Tebchaw ce church kuj tuag taag lawm, ua caag tseem muaj church sponsored Moob tuaj tebchaw nuav hab mas. Koj has lug le cov Moob kws tsi paub txug Moob lub sab phem kws scam Moob.

Thanks,

truelove...@yahoo.com

Oct 16, 2015, 11:19:10 AM10/16/15
On Friday, October 9, 2015 at 3:04:15 PM UTC-5, Born2beHmong wrote:
MT,

yog koj yuav muab saib qhov muaj thiab tsi muaj ntawd mas koj yeej hais yog lus lawm tiag mas.

kuv qhov compare and contrast no yog tias 2 lub non-profit organizations no lawv lub Tswv8 thiab qhov homphiaj zoo sibxws tibyam no xwb. li ntawd, kuv thiaj li list cov items ua lawv txoj kev Ntshaw, kev npau-suav thiab lawv cov ntsiab lus thiab tswv8 los cobqhia neeg kom neeg ntseeg lawv es thiaj li muaj tau ib pab ib pawg lojhlob yog tib lub zeemmuag thiab tswv8 no xwb.

yog koj yuav compared li koj mas, koj muab xav tiag lub Hmoobtebchaw no nyuam qhuav Form twb tsi tau muaj 2 rau 3 xyoo no xwb. lawv cov members twb pib growth lawm - Church no koj xav tias lawv twb Form los tau puas tsawg caum phav thiab puas puas xyoo no lawm mas.

nco ntsoov tias Initially thaum pib Christianity nyob Europe- luag tseem tua neeg thiab muag tej li Indulgence tias yog yus mus them nyiaj rau Church ces yus tej pojkoob yawmntxwv cias li sawv mus nyob ntujceebtsheej tag tus lawm no. yog thaum nyuam qhuav pib kom Reform muaj ib pab ib pawg Ntseeg xwb koj twb yuav kom muaj Vajtsev Ci-ntsa-iab li koj tham no mas yog koj tsi xav davdav thiab deb deb rau lub neej pegsuab aws.

kuv twb hais lawm ned, yog koj tsi muaj ib pabneeg ua siabdawb-dawb thiab siabzoozoo ua lawv kam qeeszias lawv tej nyiaj monthly coj tuaj tso li Hmoobtebchaw no ces koj yeej tsi muaj hnub pom li koj tham no li... koj muab xav mas, twb tsi hais Hmoobtebchaw nad.

peb txhua tus twb xav kom hmoob txhua tus li koj kuv peb thiab nej no txawj txawj xav thiab lub siab zoo zoo es peb them ib tug tibneeg Hmoob Meska no ib hli no 1 dollars mus tuav hmoob lub npe thiab haivneeg hmoob xwb naj...

ib lub hli no xwb peb tau ze losyog ntau tshaj li $300,000 dollars - ib lub hli no xwb peb twb yuav ua tau ib lub Hmong Center rau ib lub zos hmoob community naj...

vim yog lub homphiaj hauv Hmoobtebchaw no thiab Church zoo tibyam li no es thiaj li hais li kuv hais aws. dhau ntawd, peb txhua tus nyob peb level neeg no lawm peb paub zoo zoo tias tej haujlwm ua kom muaj hmoobtebchaw no yeej tsi POSSIBLE tau... tabsi, peb yuav tsum tig rov qab los cob peb cov hmoob txoj kev Ntseeg haiv thiab ciaj haiv li no kom peb thiaj li loj hlob li tej Church koj tham no ntag - ib hnub twg peb muaj members coob txaus hlub hlub hmoob lub Npe lawm...thiab nyiaj ntau lawm... peb ham tsi pubpab tau tib yam li tej church koj pom no.

es koj yuav muab txoj kev muaj ua twb ua rau thousands of year los piv rau the one that just created yesterday txog txoj kev muaj no mas yog yus dag yus tus kheej xwb... tabsi, koj txhob muab tej kev muaj kev pluag no los ua qhov chaw xav - koj muab lub Homphiaj li vision, dreams, mission and goals tias puas similarity thiab qhov Long Term puas yuav benefits tib yam...

txawm tias cov nyob hauv Hmoobtebchaw no hos hais tau ntau thiab tsi txawj sibkho los kawg peb hmoob hos rov mus nrog kho thiab coj kom tagnrho koj kuv peb thiab nej haivneeg hmoob no hos mus tau ib kaujruam deb thiab zoo tshaj qub--li no, hmoob thiaj li yuav pom txoj kev los ua pab ua pawg thiab pubpab cawm tau hmoob txoj kev txomnyem rau tagnrho peb me nyuam hmoob nyob rau hauv ntuj lub qabplab no aws..

koj coj Born cov nqi lus no mus ua twb zoo xav tag wb li tham ntxiv...es peb txhob ua li tej laus thaum ub tsi muaj txoj kev Kawm ua lawm--hmoob yuav txawj sibsau ua pab ua pawg, peb muab Tshum kiag kom nchuav duas mus li--ces peb nyias rov mus nyob nyias hlwbhluav duas li hmoob nyob pemroob es tsi txawj nqi nram-tiaj li os nawb...

thanks in advance,

Born2beHmong

truelove...@yahoo.com

Oct 16, 2015, 12:06:06 PM10/16/15
just want to add this to this post -

What happens when a group of ordinary people decided to focus on the rood cause of injustice? They make things better--for everyone.

Born2beHmong

tsee...@gmail.com

Oct 16, 2015, 12:35:31 PM10/16/15
Born awd,

Koj pomxeeb cav MT ntev ua luaj no, koj yeej FOCUS on the ROOD lawm thiab los lam cav kom muaj yeej muaj swb xwb naj?

Yog rho nrig ntaus phabntsatsev; yeej tsis MISS li nawb. Ntshe tsam koj pab ordinary people ntawd lam ntaus nthab hem nyuj xwb laud.

What is ROOD, anyway?

Onka TseemYeej.

truelove...@yahoo.com

Oct 16, 2015, 2:18:46 PM10/16/15
Zamtxim nawb Unko Tseemyeej,

tsi yog ROOD, typo xwb yog ROOT

qhov kuv hais rau MT mas kom nws xam pom lub Vision, Mission, and Dreams xwb... yog hnub twg peb mus tsi txog tej Vision, Mission thiab Dreams ua kom los ua pab ua pawg thiab txawj ua neeg siabzoo zoo thiab siab dawb dawb es kam qeeszias yus ib me dollars ib lub month ntawd coj mus tso ua ib ke - ces Temple los yeej tsi pom, hmoob community los yeej tsi pom, hmoob kev txomnyem los yeej tsi pom, hmoob sibpab hmoob kom ciaj tsav thiab haiv rau txoj kev sib raugzoo xwb los yeej tsi pom no xwb.

yuav sawv ciaj pab ciaj pawg ces txoj kev Dag tib yam li tej Church ntawd yuav tsum tau dag li thiab xws tib neeg thiaj li muaj txoj kev ntshaw thiab ntseeg - li no ib hnub peb kho thiab txhawb rau lub zeemmuag kom zoo tshaj qub--xws 1000 tawm xyoo tom ntej no MT thiaj li yuav pom hmoob muaj txhua yam li cov church no xwb.

hos yog peb cov no twb tsi pab txhawb kom los ua pab ua pawg li no lawm ces 100 - phav xyoo tom ntej no los peb hmoob Nyias tseem nti Nyias kaubpuab li nej hnub no thiab peb tseem yuav sibfoob tag li li lub LFF thiab LFC xwb mas mog... thaum pib yus yog ibpag thiab ibceg, ua mus ua tuaj yus cia li tig rov sibtog ua ntxhov quav-niab li pab niag Hma tsi txawj xaus no xwb...

nco ntsoov tias twb yog xyoo 2015 no lawm los kuv me Unko peb yeej tsi mus NOJ-FAWM tim Vietiane li democracy li nad...thiab txhua yam yog Invisible tagnrho xwb.

ua tsaug koj noog nawb, Unko

Born

truelove...@yahoo.com

Oct 16, 2015, 3:06:48 PM10/16/15
Dedicated Zaj nkauj by Toua Yang no pub rau cov Fellow SCHer-Hmong

https://www.youtube.com/watch?v=dHfOx91nMBo

Vaj Ncuab

Oct 16, 2015, 3:39:10 PM10/16/15
Truelove;

Lub niam tswv yim ua haiv yeej yog lub tswv yim zoo, yeej xav kom Hmoob muaj teb muaj chaws nrog luag nyob, muaj nom muaj tswv nrog luag kav. Tabsi yog ua teb ua chaws es ua li Hmoob Teb Chaws ua xwb mas tsis tau noj, tab tom ua kom Nplog ntxub Hmoob xwb. Kanmuang mas ua ntxiag tos tsis pub leej twg paub, tos nco phom nrov ntawm tog tsev lawm mas thiaj tau noj.

Operation Phou Phieng thaum summer 1972 txawm yog yus tog tsis ceev faj, tsis zais lus, tsis siv code, tseem kawm nyob Moos Cab xwb los twb tham ub tham no lawm. Maj. Gen. Vang Pao xav tias nws muaj 13 GMs tug rog plus 6 GMs Thaib (Task Force Vang Pao) yuav tua nrog 4 GMs Nyajlaj Qaumteb thiab 5 Kong phanh Pathet Lao (4 to 1) mas yeej xwb. Maj. Gen. Vang Pao MR2 Commander, Col. Ly Tou Pao MR2 SGU Chief of Staff, Col. Soua Yang MR2 Chief of Operation Lt. Hang Sao MR2 Chief of Intelligence lawv sablaj mas lawv xav tias GM 24, GM 27, GM 28 ntaus Boumlong tuaj rau Lat Boua, Phou San, Phou Houa, Phou He, Phou Nok Kok. Helicopters xa GM 21 & GM 26 mus pov rau qaum Song Hat Muang Kheng thiab ntaus kiag Phonsavanh & Khang Khai. GM 22 & GM 31, ntaus Muang Phang, Lima 22 (Plains des Jarres. GM 23, GM 11, GM 30, GM 32 ntau Lat Sem, Lat Houang, Xieng Khouang.

Lawv sablaj tag xwb Gen. Vu Lap the North Vietnamese Commander in MR2 twb paub tag GVP cov plans lawm. Gen. Vu Lap xaj tag nws cov tub rog kom npaj tos thiab xa riam xav phom rau hav zoov. Late August 1972 GVP ua li hais tiag, GM 21 & GM 26 thiaj mus lwj kos taws thiab poob dej Nam Gnom pem Song Hat Muang Kheng, GM 24, GM 27, GM 28 thiaj rov hu T-28s rov bombs yus tog. GM 22 & GM 31 twb txog Roob Phou Thieng (Roob Muang Phanh) ces thiv rov qab. GM 23, GM 11, GM 30 & GM 32 twb mus tsis txog Zos Lat Sem.

History Hmoob sawv rog mas sawv tsis tom thawj, Hmoob hais tshaj qhov ua tau lawm. Hmoob Tebchaws yuav tsum ceev faj lawv tu yeebncuab.

tsee...@gmail.com

Oct 16, 2015, 3:46:01 PM10/16/15
On Friday, October 16, 2015 at 11:18:46 AM UTC-7, truelove...@yahoo.com wrote:
> qhov kuv hais rau MT mas kom nws xam pom lub Vision, Mission, and Dreams xwb... yog hnub twg peb mus tsi txog tej Vision, Mission thiab Dreams ua kom los ua pab ua pawg thiab txawj ua neeg siabzoo zoo thiab siab dawb dawb es kam qeeszias yus ib me dollars ib lub month ntawd coj mus tso ua ib ke - ces Temple los yeej tsi pom, hmoob community los yeej tsi pom, hmoob kev txomnyem los yeej tsi pom, hmoob sibpab hmoob kom ciaj tsav thiab haiv rau txoj kev sib raugzoo xwb los yeej tsi pom no xwb.

Born,

Koj tseem tsis tau teb kuv li question sub laiv. Kuv nug tias koj tus kheej puas tau nrog lawv FOCUS on the ROOT, lawm thiab, no nawd?

Yog yeej koomtes kiag lawm ntag no los, pab koj zoo siab. Hos tsuas lam hais xwb, tsis tau koomtes li, no, los kuj zoo thiab.

Yog yuav koomtes txawm koom kom kawg nawb, nyob tsam zooli yawm Trosky mag Lenin lawv muab raws tua, los yog, yawm Lin Piao mag Mao lawv txais poob davhlau ov. Hais deb hais zes; thaum ub, peb Hmoob tsuas cav VP thiab TubPos sib hlub tshaj, nim no, ibtug tsis koom ibtug lub ntees, lawm thiab ne. Lawv nyuamqhuav tso npawg NeejThoob Thoj daim VDO hais txog kev sib pab ntxeev lub teb lub chaw ne. Yog hais tseeb npaum li npawg NeejThoob hais; vp hais rau nws tias, yog koj pab tau kuv ciaj nom ciaj tswv, kuv sawv txij twg, koj yuav sawv txij ntawd. Ua cas, npawg NeejThoob nyuam qhuav tau commandant xwb?

Carlos, tus Mev npluanuj tshajplaws tau hais tias; "Thaum ub, Thailand tus prime minister, nkawd yog 2 tug phoojywg kawm ntawv uake, ntse tib yam, npluasnuj sib nrawg, tabsis, Taksin xaiv nws txoj kevtaug yuamkev lawm. Thaksin nyiam ua politic, nws thiaj mag chua kavceg ntog lawm". Hos yawm Carlos, nws tseem nyob nws muaj xomlees ntxiag.

Npawg Tuam zaj nkauj koj tso peb mloog ntawd, yog phim cov neegtsis pom kev tshab mloog xwb nawb. Peb li, peb pom kev deb lawm. Txawm LiabCuam tsis muaj chawkau, los mam mus kau lawm tom ZOO xwb las mas.

TseemYeej.

mua...@gmail.com

Oct 16, 2015, 9:34:19 PM10/16/15
Born2bh,

Wb sib caam tsi muaj kev totaub vim yog kuv tsi nyam Hmoob Teb Chaw qhov action
es has lug scam nyaj moog ua teb chaw Hmoob. Koj los tsi nyam church qhov principle. Kuv has tsuas koj ua kwv tas Moob lub nam tswvyim kws muaj tebchaw ua caag kuv tseem tsi tshaw, kuv yeej tshaw kawg nkau tabsi kuv twb has tas ua los yuav tsum thaam nyob huv qaab hav txwv xwb thaum twg muaj tseeb hab ua tau moog dleb lawm. Hlawv thaaj teb lawm maam qw tabsi yuav tsum qw kom yog lug kaameung tag tag tsi xob laam tau laam tshe tej Moob kws coj noj coj ua. Muaj ib mos kuv moog noog Hmoob Teb Chaw mas cov Moob ntawd tshev Dr. Yang Dao tas Dr. Yang Dao yog mivnyuas Nyaablaaj nam txiv khaw lug tu xwb hab Dr. Yang Dao lub npe mivnyuas Nyaablaaj hu ua Tran Van Dao, tsi taag le ntawd xwb tseem hu Dr. Yang Dao hu tas Ba Dao...Ba Dao. KUv xaav tas ua caag Dr. Yang Dao yog peb Moob ib tug tub Moob kawm ntawv sab, the first Hmong who graduated a doctorate degree why Hmong called him BA DAO..BA DAO. Tsi taag le ntawd tseem has tas txij nuav moog mas cov Hmoob Tebchaw nuav yuav tsi siv los yuav lwmhaiv los lwm paab pawg nrug puab hlo le. Kuv xaav has tas yog xyum has lug le nuav ce yog scam xwb hab tseem ruam heev yuav moog ua teb chaw le caag.

Moobleeg dlaim tab tseem siv ntau yaam kob, xim or color, nwg txhaj zoo nkauj es yog vim tug dlaab tsi es yug yuav yuav yug tsob zaub ntsuab nua xwb tej nuav ce yog tuab neeg ruam xaav ua politic lub nm tswvyim.

Hos koj mas koj yeej muaj ib qhov intention tsi nyaj cov Christianity or Christian church koj txhaj muab Hmoob Teb Chaw lub nam tswvyim kws scam lug compare tsuas church principality. Qhov kuv caam nrug koj mas Christianity tsi yog scam le koj has because they believe the bible principality and spiritually then they will pledge and contribute as the bible said to operate and maintenance the church or build the church building. That's why I don't accept what you described and explained to me.

Thanks,

MT

Yaj Tshaj Koob

Oct 16, 2015, 10:31:53 PM10/16/15
On Friday, October 16, 2015 at 10:19:10 AM UTC-5, truelove...@yahoo.com wrote:

Kwv Born2bH,

Koj txhua txhua qhov post koj yeej hais yog thiab mus nruab nrab lawm ov, tsis yog koj yuav tsis nyiam cov Chris li MT hais.

Luag lwm haiv neeg thaum lawv pib lawv yeej pib tib yam li Hmoob, thaum tej pab neeg muaj qhov dream lawm, qhpv dream ntawd yeej yuav tshwm sim ib hnub.

Txhua yam Born2bH piav yeej clear rau cov neeg ras haiv, hais li Vajncuab hais los tsis yog lawm, yuav hais tias ua li Hmoob teb chaws ua mas tsis tau noj ib zaug tab tom ua rau nplog ntxub no, Xeeb lawv txawm ua tsis ua los nplog yeej ntxub Hmoob, puag thaum xyoo 1975 nplog liab muaj yeej nplog yeej hais tias tsov rog tag ces txov Hmoob tu noob, nplog yeej twb tua Hmoob xyoo 75 los tav ntuj no ne, tsis yog Xeeb Xiong lawv ua li ntawd es txhaum nplog es nplog li tua Hmoob, Xeeb lawv ua yog txoj cai ua lawm, tus uas xij tsis txaus siab rau Hmoob teb chaws ces txawm yog tus Hmoob uas zoo li nej pab uas tuaj tawm tsam rau hauv no ntag, Hmoob tshum Hmoob Hmoob ua rau Hmoob ua rau Hmoob xwb ne.

Yus tsis pom yus tus Hmoob raug kev txom nyem raug nplog tsim txom li, yus tsuas pom Hmoob yog tus phem xwb, ua cas sawv daws cov ntshav yuav coj li niaj hnub no uas cov pheej nkaug tas zog Hmoob teb chaws rau FBI.

Thaum i Moua Tony twb txawj muab pab niag twm, muaj ib tus nrau niag twm kum, tsis tias sawv daws sib pab rau niag twm kum hos, tag nrho cov niag twm ntawd tseem koom nrog niag twm kum rau niag twm ua rau niag twm tuag kiag, nej ces yog cov pab niag twm ntawd ntag.

Nej yog neeg zoo, tsis txhob mus hais lwm tus tus ub tus no, lawv ua li lawv pom, lawv mag nkuaj los tsis txog nej phim xab nkab yuav hais lawv tas npaum, nej nim yuav muaj hom phiaj dab tsi zoo npaum cas coj tuaj qhia rau sawv daws 0% xwb sad. tus neeg ntse yeej tsis thuam lwm tus, tsis nkaug lwm tus ib zaug li nej nawb.

YTK

Yaj Tshaj Koob

Oct 16, 2015, 10:40:37 PM10/16/15
On Friday, October 16, 2015 at 8:34:19 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:

Npawg Moua Tony,

Cov lus no koj dag lawm ne, lawv yuav tsis ruam npaum koj hais ko nawb.

> Tsi taag le ntawd tseem has tas txij nuav moog mas cov Hmoob Tebchaw nuav yuav tsi siv los yuav lwmhaiv los lwm paab pawg nrug puab hlo le.

Koj pos muab tau prove tuaj rau peb mloog thiab maj? Tsuas pom Hmoob es ib tus ua ib tus lauj li Hmoob xwb, Xeeb lawv ua teb chaws ho txhaum nej Hmoob loj npaum cas no. Lawv ua lawv lav kheej, txhob rawm maaj thuam xeeb lawv xyov yog leej twg lub tswv yim tseem poob qis tshaj leej twg nawb, yus pw tom tsev xwb laiv, Xeeb lawv mus tsoo kiag hauv UN uas nyob meskas no, luag nim yuav tsis paub xeeb lawb nab, nej pab nyuag uas thuam thuam Xeeb lawv no mas txia dej tshaj plaws sad.

YTK

Vaj Ncuab

Oct 17, 2015, 9:36:45 AM10/17/15
Tijlaug Yajtshajkoob;

Tam sim no muaj cov Hmoob uas ua haujlwm Tub Ceev Xwm (Police, Sheriff, State Patrol & FBI). Ua ntej luag warning Hmoob Tebchaws mas luag twb tso neeg them nyiaj thiab ua members rau Hmoob tebchaws lawm. Zoo ib yam cov neeg muag yeeb muag tshuaj uas Under Covers twb taug thiab yuav tshuaj ntawm nws los ntev lawm thaum luag ntes ces teg hlob zog xwb. Luag ntes lawm ces tsis dim lawm.

FBI warning yog ib qhov zoo, yuav tsum ces tsum kiag, tsis tsum yeej meeg qws mus ntxiv, yeej meem sau nyiaj kom ntaus ua neej nyob kawg tuag, tuag rau kev ua haiv thiaj muaj nqi. Tseeb Tseeb yog Xeeb thiab Steven lawv yeej xav kom Hmoob muaj Haiv, lawv yej ua HAIV tiag tiag, yeej meem cev tes rau FBI xauv ntag. Tuag rau HAIV zoo tshaj tuag mob tuag ntsaj.

1971 Thaum Nom Tooj Yaj lawv mus tua Niam Ntawv Yaj Soob Lwj Niam Ntawv hais li cas? Niam Ntawv hais rau Nyiaj Phas Hawj thiab nws cov Thwjtim hais tias, Xus Xis tuaj lawm nej yuav mus yos hav dej los nej mus..., Niam Ntawv nyob rau Nom Tooj lawv tua ntag. Niam Ntawv tsis lam khiav, tsis lam nkaum.

Nco ntsoov Nplog yog member of UN, UN tsis lam muab UN ib tug member AV faib rau leej twg yog tsis muaj kev sib ntaus sib tua? Nplog thiab Amelicas muaj kev phooj ywg zoo rau lub caij no.

Yaj Tshaj Koob

Oct 17, 2015, 4:13:52 PM10/17/15
On Saturday, October 17, 2015 at 8:36:45 AM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:

Kwv Vajncuab,

Aub es Hmoob tseem tshuav cov uas ruam npaum koj hais hauv qab no thiab ntaag, thiaj yog ruam tiag tiag li ne yuam........

> Tam sim no muaj cov Hmoob uas ua haujlwm Tub Ceev Xwm (Police, Sheriff, State Patrol & FBI). Ua ntej luag warning Hmoob Tebchaws mas luag twb tso neeg them nyiaj thiab ua members rau Hmoob tebchaws lawm. Zoo ib yam cov neeg muag yeeb muag tshuaj uas Under Covers twb taug thiab yuav tshuaj ntawm nws los ntev lawm thaum luag ntes ces teg hlob zog xwb. Luag ntes lawm ces tsis dim lawm.

Cov neeg uas nws ua member rau nws cov neeg, es nws ho tuaj ntes nws cov neeg mas tseem ruam tshaj tus ruam uas tsis paub noj mov lawm thiab nawb, nej cov pom zaj li koj pom no ces nyob tsis deb ntawm tus neeg piav tes ntag ov.Yus mus FBI es yus ruam npaum koj hais ntawd ces muaj ib hnub yeej mag lwm tus muab xyuas xwb mas vim nws ua niag FBI ruam dhau ne.

Hais txog tej uas tua niam ntawv lawv los yog Hmoob ntshai ntshai tsam niam ntawv tau ua tus loj ces Hmoob tua Hmoob xwb, nplog nim yuav paub quav txog tej ntawd li nawb, qhov lawv tua niam ntawv yog Hmoob cov thawj coj liam tias niam ntawv yog ib tus nav xwj ntawm nyablaj no ces lawv tua xwb.

> Nco ntsoov Nplog yog member of UN, UN tsis lam muab UN ib tug member AV faib rau leej twg yog tsis muaj kev sib ntaus sib tua? Nplog thiab Amelicas muaj kev phooj ywg zoo rau lub caij no.

Haub yaub thiaj yog npub tiag tiag, koj xav tias Hmoob teb chaws tsis paub no lov, nplog twb tsis tau tau yog ib tus member rau hauv UN nawb vim nplog tseem yuam cai ntiaj teb ne, koj yuav tau mus kawm kom txaus kom paub ntau tshaj no li tuaj tham txog UN ov, Hmoob ces txawm yog npub npaum no es thiaj raug luag yuam ua qhev tuag nthi, nws muaj cai los tsis paub hais txoj cai hos tab tias nplog mas nim haib npaum ub npaum no, nej tsis paub ces nplog nyab laj suav lawv cov no ces thsee ua npaws, hlawv luam yeeb twb tsis ncaj tus kais yeeb thooj lawm nawb.

Nej puas paub tus neeg yeej lub zog swb txoj cai ces yog nplog, nyablaj, suav los mas, tus neeg swb lub zog yeej txoj cai ces yog Hmoob, tus neeg uas swb lub zog yeej txoj cai mas thiaj muaj yeej rau thaum kawg nawb qhia koj paub li ntawd.

YTK

Vaj Ncuab

Oct 17, 2015, 8:15:39 PM10/17/15
Tijlaug Yajtshajkoob;

Nplog ua member rau UN thaum December 1, 1955 los lawm. Nplog yuam cai thiab tsis yuam cai los luag yog tswv teb tswv chaws. Muaj 2 txoj kev rau Hmoob Teb Chaws taug: 1. Txawm yog raug FBI warning los tsis kub, ua khov kho thiab yim huab ua loj. 2. Hmoob tebchaws suab ntsiag zaum no. Yog thaum raug Federal hlob, teem txim thiab muaj criminal records lawm ces Tswvfwv Nplog tseem yuav kom Tseemfwv Amelicas xa mus rau Nplog teem txim ntxiv zoo piv xam Muas Tuam Thawj.

Txuag zam ces zam tshiab, txuag siav ces siav ntes, tebchaws txawm ua los tsis tau, tsis ua los tsis tau. Muaj sijhawm yeej meem nrhiav sijhawm cob qhia tej menyuam kom tsim txiaj mlooglus thiab rau siab kawm ntawv, muaj nyiaj yeej meem txhawb tej menyuam kom kawm ntawv siab li siab tau. Kom tub nyab, ntxahis vauv txhua tug nrog luag muaj degrees, kom muaj vaj muaj tsev zoo nrog luag nyob, mauj laj kam zoo nrog luag ua, muaj tsheb zoo nrog luag caij.

Kuv twb hais rau koj ib zaug lawm tias kuv ib tug txiv laus poob nyiaj $100,000 thiab yog Lt. General rau Neo Hom (1980s-2010), tabsi nws 12 tug menyuam, muaj ib tug thiaj kawm tau B.A. xwb, nws tuag tseem txais nyiaj los tham yawg. Lub caij no kub xaj tuag tsis muaj nqi dab tsi nawb mog.

Yaj Tshaj Koob

Oct 18, 2015, 8:35:47 AM10/18/15
On Saturday, October 17, 2015 at 7:15:39 PM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:

Kwv Vajncuab,

Kev ua haiv los ua teb chaws thiab kev ua organization sib txawv deb nawb. Nej tus neeg Sia Lor uas yuav los nres cov plaub ntug local FBI News MN no mas ntshe yuav tsis tau noj li laus. Koj nyeem daim ntawv no saib hais li cas.

> Posted on February 11, 2005

> FBI Is Told of $75,000 Bribe Figure

> Tony Kennedy and Paul McEnroe, Star Tribune (Minneapolis), Feb. 10

> The FBI has been told that St. Paul Mayor Randy Kelly's senior policy adviser, Sia Lo, allegedly demanded a $75,000 bribe last year from a businessman who wanted to develop a Hmong funeral home with city backing, a source interviewed by the FBI said Wednesday.

> The businessman rejected Lo's demand and dropped out, the source said. Soon the deal came together for the Vang Pao Foundation, which had been negotiating for the site for several years but was having trouble raising the money.

> The Vang Pao Foundation is a charitable organization that is currently under investigation by the state attorney general's office for allegedly soliciting funds without being registered as a public charity since 2000.

> Lo, 38, has vigorously denied the bribery allegation. He is on vacation while Kelly considers placing him on administrative leave. Lo worked closely on the funeral home project with his personal friend at the Vang Pao Foundation, Cha Vang. And Lo's sister, Song Lo Fawcett, was involved in the funeral home deal as a private attorney.

> {snip}

> Cha Vang, who listed himself on deal documents as "senior project adviser" for the Vang Pao Foundation, did not return phone calls Wednesday. He has previously denied wrongdoing.

> He is the son of revered Hmong military leader Gen. Vang Pao.

> Former St. Paul Police officer Tou Mo Cha has alleged that Cha Vang told him he could get City Hall to fix a liquor license problem for $10,000 to $20,000. That allegation is part of a new FBI probe initiated by St. Paul Police Chief John Harrington.

> Yuepheng Xiong Pab muab tus FBI agent npe thiab xov tooj pub kuv es kuv mam muab rau cov neeg kuv paub uas raug poob nyiaj lawm.
October 2 at 8:43am

> ChuPheng Lee
ChuPheng Lee Yuepheng, FBI have assigned Atty Sia Lor as the contact person throughout the USA. He is a FBI civilian trained tell people you know to contact him.
1 · October 2 at 9:31am

> Leo Lis
Leo Lis I will agree with Cy Thao about the FBI "They will say something to you while trying to get something else from you. So be careful." ChuPheng Lee?
October 2 at 8:44am

> ChuPheng Lee
ChuPheng Lee I am
October 2 at 8:47am

> Leo Lis
> Leo Lis I'm not even sure you should be posting pictures of FBI agents, ChuPheng Lee.
October 2 at 8:48am

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee The knew it, the lady is not the agent. She said ok to post her.
October 2 at 8:49am

> Tub Ntxawg Yaj
Tub Ntxawg Yaj Hmong leaders make sure you know what are you doing. There are no victms in this case, the fbi just looking for more member of the group. Anyone who contributed money to those guy is one of the group. Cov laus yeej raug dag lawm tiag tab sis txoj cais yog koj tso nyiaj ces koj yog ib tug ntawm pawg neeg pheem nawb ua zoo nej muab cov laus ntes kaw tas nawb

Thiab tseem tshuav coob cook tus nyias tuaj tham nyias zaj rau lub sij hawm uas local FBI tuaj tas lawm.

Hais koj paub tias cov Hmoob uas tuaj tham zaum tas los lawm ntawd twb tsis muaj cov hlwm qoos ntau leej li nawb muaj tus puav nyuag hlwb thiaj qoos me me xwb ne. Pab koj thiab nej tu siab ntau tias Sia Lor nws yog tus neeg uas nej cia siab rau nws ua tes hauj lwm rau FBI zaum nov no uas nws tsis muaj cuab kav ua tau li. Rau qhov thaum ub yawg Nom Suav Hawj twb kom Sia Lor ua tus nres Nom Suav Hawj rooj plaub uas Xyuam Phaj Hawm Txhiaj Hawj lawv pab World Hmong People's Congress ntawd Sia Lor twb ua tsis tau qhov case ntawd Sia Lor tseem muab coj mus rau ib tus yawg Asmeskas hais lawm xwb ne.

Yog nej cia sia rau Sia Lor ua case no ces Sia Lor tseem tshuav plaub ntug ntau daws tsis tau nyob hauv LFC&LFF twb hais tsis tas, Sia Lor tseem yog ib tus neeg noj nyiaj ntau yav tas lawm, Meskas thiaj tsis yuav siab ua hauj lwm rau Meskas lawm, niaj hnub no Sia Lor thiaj li los dag cov thaub laus pog laus nyiaj noj li nej twb pom niaj hnub no nws ua.

Nej cov txawj ntse twb tsis paub lo lus tias Victim thiab scandal no yog txhais li cas tiag li sad, es nej nim muab sau rau Xeeb Xyooj lawv ris tias lawv nim ua li ntawd. Lo lus Victim yog tug neeg uas raug lwm tus yuam ntau tsuj khuj nws li nyiaj los yog raug raps, raug tua li tej no mas luag thiaj hu tau nws ua tus victim nawb, lo lus scandal ntawd yuav tsum yog lawv tuaj yuam khuj nqa nws cov nyiaj lawm, li tus tub sab mus tsoo los chua luag tej khoom los nyiaj los yog muab luag tej nyiaj hauv Bank transfer mus ua nws li tej no mas luag thiaj hu tau ua scandal no laiv.

Pab Hmoob teb chaws ntawd lawv tsuas nqua hu li lawv txoj kev xwb, tus twg pom tias yog lawm nws zoo siab nws tus kheej muab nyiaj rau lawv xwb, tej li no tsis yog Hmoob Teb Chaws scandal luag tej nyiaj nawb, Hmoob mas txawj ntawv kawg li lawm tab sis tseem yuav tau kawm ntxiv kom paub ntau dua no thiaj siv tau.

Nej cov nyuag hauj lwm FBI ua tau txia dej dhau, nej ua ntau nej tseem yuav mag FBI xyuas nej xwb ov, ChuPheng Lee, Sia Lor, thiab lwm tus uas ua ua txiv ntawd tseem tshuav plaub noj Hmoob tej nyiaj ntau tshaj Xeeb Xyooj lawv, yog li yus txhob rawm maj mus dig lawv tus sau muag dub, tseem tshuav lawv daim duas ntoo xiab nrees hauv lawv qhov muag tsis tau rho tau li.

YTK

Yaj Tshaj Koob

Oct 18, 2015, 9:40:40 AM10/18/15
On Saturday, October 17, 2015 at 7:15:39 PM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:

Vajncuab5,

Ntsia nej cov neeg sib tham hauv qab no cov neeg ntse muaj tus puav nyuag xwb ne, cas nej tseem ruam npaum no nab yog tsis ua zoo tus puav cov hais llus hauv qab no tseem yuav mag hlob txoj kev noj nyiaj thiab, pab nyeem kom tas saib lawv ntse ruam npaum cas thiaj paub.

> ChuPheng Lee FBI, twb pom lawm cov nyiaj tas lawm. Yog lawm xav ntes ces saib daim duab mus deposit nyiaj xwb yeej ntes tau lawm. Kuv xav mas lawm sim seb hmoob cov thawj coj puas txhawb xwb.
October 2 at 8:54am

> Leo Lis
> Leo Lis Writing in Hmong is not gonna make a difference here guys, I'm pretty sure the FBI has the resources to read and write Hmong just fine.
October 2 at 8:57am

> Paj Ntshua Nplaim Xyooj
> Paj Ntshua Nplaim Xyooj They can google translate
October 2 at 9:46am

> Tub Tsimnuj
> Tub Tsimnuj In my city i know one person who pay $3000.00 to Seng Xiong to get a position as Government official at Hmong Teb Chaws.
1 · October 2 at 8:58am

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Tell whoever the guy to contact me or lawyer sia if need help.
October 2 at 9:05am

> Vincent Vu
> Vincent Vu Yes !

> Their goal is $12,000,000.00 !...1st category hmong members : 1000 members > × $3,000.00 = $3,000,000.00

> 2nd category members : 1,000 members × $4,000.00 = $4,000,000.00

> 3rd category members : 1,000 members × $5,000.00 = $5,000,000.00

> Total of the 3 categories = $12,000,000.00

> This amount, without counting those thousands members paying less : $20.00 to $100.00 per month !
October 2 at 9:22am

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Wow, no wonder the FBI got involved.
October 2 at 9:25am

> Xai Noodle Vang
> Xai Noodle Vang It's a scam from day one yet there are people willing to give them money.
October 2 at 9:33am

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Becareful my friend if not scam then it is a crime.
October 2 at 9:36am

> Paj Ntshua Nplaim Xyooj
> Paj Ntshua Nplaim Xyooj The Hmong scammers they won't get away with it when the ogs know that it was a lie lie lie for hmoob tebchaw.
October 2 at 9:36am

> Teng Her
> Teng Her Hmoob cov nyuag teeb Meem Mas txaus txaj muaj dhau
October 2 at 9:40am

> Sid Ly
> Sid Ly Glad to see that someone's doing something about the big scam that's hurting the Hmong community financially.
October 2 at 9:42am

> Phlubkojxwbs Yh
> Phlubkojxwbs Yh hmoob hmoob 222222 tas Li lo
October 2 at 9:42am

> Paj Ntshua Nplaim Xyooj
> Paj Ntshua Nplaim Xyooj Translation:

> nws hais tias xov xwm txog zej tsoom nplog nyob txawv teb chaws thiab hauv teb chaws kom paub tias tam sis no muaj ib co miv vaj pov yuav los thov nplog daim av nyob es kom nplog tej tub tsov tub rog yeej meem npaj tsis pub muaj ib pab ib pawg hmoob vaj pov rov los nyob ib qhov av luaj xib teg hauv nplog daim av li no os

> Shongleng Yang Hmoob mas yog warning li no xwb hmoob yeej tsis ntshai li os. Yuav tau kom fbi muab cov nyuag neeg dag no coj mus loj cuj kiag li txiv nais phoo lawv lawm mas suab thiaj yuav ntsiag tsu xwb os
1 · October 2 at 9:49am

> Shongleng Yang
> Shongleng Yang Xav tau teb chaws hmoob tuaj es peb mus thov huab tais Obama thiab cov fbi no kom lawv muab ib lub tiaj suab puam nram Utah rau peb mus nyob ua hmoob zos xwb ces twb zoo heev lawm hov Hnoob mam kav hmoob lub zos under the US constitution xwb ces zoo lawm mas Nej mus pom tej tiaj suab puam nrav tsis muaj neeg nyob dav li dav nejnpuas xav tau mas
October 2 at 9:54am

> Waleng Xiong
> Waleng Xiong Shongleng aw hmong mas hais lub qhov ncauj ma leej twg los xav hais, tab sis yog nqis tes kiag ua mas tsawg leej heev li.
2 · October 2 at 10:11am

> Paj Ntshua Nplaim Xyooj
> Paj Ntshua Nplaim Xyooj Ob tug nus aws? Cov fbi twb nyob ntawd lawm mas?
October 2 at 10:12am

> Yukimura Takeda
> Yukimura Takeda Please provide the sources.
2 · October 2 at 10:32am

> Peter P Xiong
> Peter P Xiong I do not understand Why the FBI work with Sia Lo? Does the FBI capable to handle this issue by themselves? No no no more Hmong on Hmong Issue or contact someone that has better track record. what a shit!, I'm mad.
4 · October 2 at 12:24pm

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Haha peter phia, who is better? None!!!!! Plus other schalors think they are too good to involve in hmong community even they wanted it. They are not qualified, I can tell you that. Cause FBI can handle it by themselves. They just don't want to disrespect and upset the leaders.
1 · October 2 at 12:34pm

> Shongleng Yang
> Shongleng Yang I have the same feeling Phiab FBI should work directly with Dr. Seng Xiong one who fight for Hmmob teb Chaws not someone else
3 · October 2 at 12:37pm

> Paj Ntshua Nplaim Xyooj replied · 3 Replies
> Txawj Cai Johnnie TaugKev
> Txawj Cai Johnnie TaugKev Patha chupheng, When they want to catch GVP they didn't consult the Hmong community leaders. Why such a sample thing like this and they want to consult you guys.. I think it's a bigger picture than that. We just don't know it yet.
1 · October 2 at 12:42pm

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Txawj Cai Johnnie TaugKev, I believed they did met with some leaders before arrested GVP and others.
October 2 at 12:57pm

> TC Young
> TC Young I agreed with Johnnie
October 2 at 1:14pm

> Txheejtuam Yang
> Txheejtuam Yang Is GVP is leader?
October 2 at 1:45pm

> Txawj Cai Johnnie TaugKev
> Txawj Cai Johnnie TaugKev I think this meeting was just a press conference to warm the community about the scam.. The Hmong press just make it sound like the Hmong community is very important to the FBI. So everyone misunderstood and just gossip it over the top.If someone com...See More
October 2 at 1:56pm · Edited

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee It's not a press conference. it's more like a reach out for coorporation and investigation. Press are not allow in the meeting. Because the FBI agent can not be post in fb or YouTube.
October 2 at 2:01pm

> Cy Thao
> Cy Thao I believe the FBI are already investigating those that are talking to them right now
1 · October 2 at 5:37pm

> Peter P Xiong
> Peter P Xiong Mr. President, Hmong Leaders could not even handle Hmong issues; simple things like Hmong New Years, Wedding, Soccer Games and Hmong women. How could their handle the FBI Issued. How does the FBI determined who the Hmong Leaders are? May be the FBI should use dead ready eat chicken feet to determine Hmong Leaders.
5 · October 2 at 12:43pm

> TC Young
> TC Young Lol
1 · October 2 at 1:15pm

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Txawj Cai Johnnie TaugKev, I have same feeling and agreed. But what can we do? FBI is the one reach out to us.
October 2 at 12:46pm

> Chai Xiong replied · 1 Reply
> Peter P Xiong
> Peter P Xiong IF the FBI are that dump and need help, here is a link. Shame on them. http://www.leagle.com/.../199996360FSup.../U.S.%20v.%20XIONG

> U.S. v. XIONG | Leagle.com
> UNITED STATES of America, Plaintiff, v. Seng XIONG, Steve Moua, Amanda Chou and Edward Clark,...
LEAGLE.COM
October 2 at 12:48pm

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Peter, they knew about it. You must be at the meeting understand it.
October 2 at 12:49pm

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee That is the first thing mention in the meeting.
October 2 at 12:50pm

> Peter P Xiong
> Peter P Xiong May be the FBI are the same Mpls Police group that went to the wrong house and shooting with a Hmong Family. They ended paying alot of money for it. http://www.foxnews.com/.../minneapolis-swat-team-raids...

> Minneapolis SWAT Team Raids Wrong House | Fox News
FOXNEWS.COM
1 · October 2 at 12:52pm

> Chai Xiong
> Chai Xiong Whenever we have issues in our community, our so call leaders disappear. No one cares to even look into it and just watch it happens. When the government gets involved then everyone start pointing fingers. U say this, I say that. This is such a dejavu. Ridiculous.
October 2 at 1:00pm

> Bkay Kong
> Bkay Kong I am support Txawj Cai Johnnie.
October 2 at 2:15pm

> Tony Vang
> Tony Vang The only leaders that stepped up and went in public was Lee Pao Xiong and Dr. Yang Dao about the "Hmong Tebchaws" scheme.Although, it was not reported and nothing else had been done to stop them at the beginnning. Thanks to the FBI. Please next time, a...See More
October 2 at 2:26pm · Edited

> Pa Zao Vang
> Pa Zao Vang How the fuck do you compare these hmong teb chaws idiots/crazies to the late Gen. Vang Pao? It has no correlation what so ever. Unless you are a communist dogs barking for communists like lee pao xiong and yang dao
October 3 at 1:01am

> Tony Vang
> Tony Vang Pa Zao Vang I assume all Hmong elders knew about this issue why 12 Hmong men were arrested after all and Hmong people were once labeled you know... We do not want this to happen again. Let's help clean up our bad name to be good again. If you don't know why I mentioned about NeoHom I can give you a link to website and you will understand what I'm talking about. Thanks.
October 3 at 1:42am · Edited

> Pa Zao Vang
> Pa Zao Vang Its a few idiots Hmong men like you that are causing dispute in our community. Again...how fuck up you must be to compare those fucking retarded hmong teb chaws to the late Gen. Vang Pao. You have a right to disagree or dislike Gen. Vang Pao because he...See More
October 3 at 12:24pm

> Tony Vang
> Tony Vang Hmong people been living in the dark for too long. Too many corruptions... if you don't know the truth by now, you are are just in denial I never said I don't like Gen. Vang Pao. I hate the corruptions only. Change is what we need!
October 3 at 1:50pm · Edited

> ChuPheng Lee
> ChuPheng Lee Thank you Tony,

> It has been assigned to H18C to make the announcement and have referred Suab Hmong and others press to the H18C already. In the main time, keeping our fingers cross, hope for the best and prepare for the worse.
October 2 at 2:33pm

> Mitch Lee
> Mitch Lee are these guys still operate or are they in court?
October 2 at 2:37pm

> Tub Tsimnuj
> Tub Tsimnuj The Leaders had been shutdown their telephone conference since September 22, 2015 to prepared to go Hmong Country and their office in Fresno had been closed. Both of them had been gone since that until now.
October 2 at 2:58pm

> AHmong Us
> AHmong Us ARE THESE HMOOB TEBCHAWS PEOPLE THE SAME AS WORLD HMONG PEOPLE'S CONGRESS?
October 2 at 3:00pm

> Tony Vang
> Tony Vang I believed so Seng Xiong claimed he was in World Hmong People Congress too soon after they formed Congress of Hmong World People lol
October 2 at 3:11pm

> Tommy Vang
> Tommy Vang Hnub 9/29/2015 tau muaj ib pab neeg lawv hu tias S.W.A.T to tau nqa ib co duab thiab tuaj nug txog peb ib co kwv tij hmoob thiab tuaj tshawb kuv tus phooj ywg wb ua hauj lwm ua ke nws lub tsev tag ntawv hnub 9/30/2015 kuv tus poj niam wb tau mus visit ...See More
October 2 at 3:22pm

> J Jimmy Yang
> J Jimmy Yang Pab tu siab Tias Thaum twg Hais txog hmoob teb chaws ces hmoob yuav rov sib tua dua li Thaum ub yaj soob Lwj zaj dab neeg yog li peb thiaj li tsis muaj ib daim av yog peb tug vim peb Ntshai Tuag heev. Tam sim no peb tseem tau tau zoo nyob USA lawm thiab ces haj yam tsis Xav Tuag lawm os hmoob aw
October 3 at 11:25am

> Tommy Vang
> Tommy Vang Yog hmoob tseem tau teb chaws thiab mas hmoob tseem yuav rov sib tua dua vim sib txeem no ua. Tab sis hmoob cov thawj coj uad yuav mus ua teb chaws tsoom fwv tab tom nrhiav ib tug zuj zus vim lawm tau dag neeg li nyiaj noj
October 3 at 11:44am · Edited

> Touger Mai Doua Vang
> Touger Mai Doua Vang I wonder will they put this on Suab Hmoob Youtube? Some Hmoob OG need to see this!!!
3 · October 2 at 3:55pm

> Maestro Bruce Vang
> Maestro Bruce Vang Sounds like Hmong illuminati....hahahahaha
October 2 at 4:45pm

> Pa Zao Vang
> Pa Zao Vang We have some dumb as fuck people!!!
October 2 at 7:47pm

> J Jimmy Yang
> J Jimmy Yang Pab tu siab Tias Thaum twg Hais txog hmoob teb chaws ces hmoob yuav rov sib tua dua li Thaum ub yaj soob Lwj zaj dab neeg yog li peb thiaj li tsis muaj ib daim av yog peb tug vim peb Ntshai Tuag heev. Tam sim no peb tseem tau tau zoo nyob USA lawm thiab ces haj yam tsis Xav Tuag lawm os hmoob aw
October 3 at 11:27am

> Nhia Yang
> Nhia Yang Nyob luag ntuj yoog luag txuj, nyob luag teb noj luag cij. We may lost our country hundreds of years ago. In order to be a prosperous race, we must accept the past and not forget it. In the mean time, we live in the United States, this is our home o...See More
1 · October 2 at 8:13pm · Edited

> Vincent Vu
> Vincent Vu It is a good point that our hmong community leaders and intllectual step up to stop those stupid hmong scammers !
> Our hmong elders fell in this trap like flies burn in the flamme !...See More
October 3 at 2:54am

> J Jimmy Yang
> J Jimmy Yang Every time we have such as crazy idea we called them crazy people like yaj so ob Lwj. But he realized about 3 facts of how to build a country. 1. Flag, 2. Alphabet, 3. language.
October 3 at 11:21am

> Tswjkoob Xeemthao
> Tswjkoob Xeemthao I want to valunteer to work with the FBI to search for the scammed mummies and put them back to their caskets.
1 · October 3 at 4:18am

> Thawj Sifu
> Thawj Sifu So what just happened? Hope justice gets served and criminals will go to jail! Hmoob txawj dag noj dag haus tsis paub tag li.....thov kom ib pab neeg tshiab sawv los coj hmoob thiab os!
October 5 at 8:43pm

Nyeem nej cov neeg tuaj tham no cov ntse tsis muaj tsawg tus nawb, pab nej tu siab ntau. Hais txog Xeeb Xyooj lawv yog luag yuav ntes lawv ces thaum 2006 lawv muab lub teb chaws nplog faib kos ua ob yav ntawd ces luag twb ntes Xeeb lawv lawm nawb, I strongly believe tias Xeeb lawv yeej yuav tsum rhais ruam mus kom txog Hmoob teb chaws yam tsis poob siab ib nyuag qhov hlo li ntaag. Pab nej tu siab ntau tias Hmoob tseem ruam tiag tiag li, hlwb tsis tau qoos txaus.

YTK

mua...@gmail.com

Oct 18, 2015, 4:08:16 PM10/18/15
bawg YTK,

Koj yuav has tas kuv dlaag has txug ntawd cov Hmoob Teb Chaw " yuav tsi siv LUS LUG KWS TSI YUAV COV MIVNYUAS TSUAJ TSOOM HAB tsi yuav lwm haiv tuab neeg nrug mej lub Hmob Teb Chaw, koj moog review ntawd kws puab tau has tas Dr. Yang Dao tsi yog miv nyuas Moob, Dr. Yang Dao yog mivnyuas Nyaablaaj es nam txiv Moob coj lug tu xwb tsi taag le xwb tseem has ntxiv tas Dr. Yang Dao lub npe Nyaablaaj hu ua Tran Van Dao, tsi taag le tseem hu Dr. Yang Dao ua BA DAO..BA DAO...BA DAO nuas xwb. Koj xaav has tas koj paab Hmoob Teb Chaw yog ib paab ntse heev nuas koj yuav tau moog review puab cov lug tuaj thaam nyob mej lub xuvtooj cua Hmoob Teb Chaw. Yog koj tseem qhuas koj cov members nuav tas yog cov ntsee heev nuas ce yog koj koom sab nrug puab scam xwb or on the other hand, you may have the same brain as they are only.

Yog koj ua politician es koj ua le kos xwb ce xob ua lawm txawm ua los mej yuav nrav kev tuag tsuas Moob Nplog xwb. Mej cov kws naj nub tuaj has ntawd ua caag tsi moog nyob kag tim Vientiane lo yog Phonsavane mas kuv txhaj qhuas mej os.

Tsi taag le koj tseem has tsuas Vaajncuab tas nplog tsi yog member of UN, yog Nplog tsi yog ce yog koj, tsi yog koj ce yog Xeng Xiong, tsi yog Xeng Xiong ce yog Steve Vang Moua xwb. Laos has her own territory, sovereignty, constitution and independence. Why they are not member of the United Nation?. You should go back to school and study more international law. Just not seat at home and try to npla...npla and scam the older Hmong people.

Thanks,

Vaj Ncuab

Oct 18, 2015, 8:14:36 PM10/18/15
Tijlaug Yajtshajkoob;

Koj ua tij yeej paub lawm hais tias Yaj Tuam Thoj wb nyob tib zog, haus tib lub pas dej, noj tib lauj kaub mov, pws tib lub qhov taub. Kuv rov qab Thaibteb mus txog Moos Pheeb, kom khiav kam tebchaws tsis muaj los Yaj Tuam tsis khiav yuav ua teb ua chaws thaum kawg yawg thiaj txomnyem thiab raug tua pov tseg. Yog yawg khiav tawm thaum 1979 ces Yaj Tuam yeej tseem muaj sia nyob tsis tuag.

Hmoob Tebchaws muaj ntaus tug yeebncuab (tus yeebncuab tom nrob qaum thiab tus yeebncuab tom xub ntiag). Yog ntshai tsam pojniam menyuam txomnyem quaj ntsuag ces tsum kiag, txhob ua ntxiv lawm. Yog tsis tseg yuav mag tiag. Luag li luag muaj nyiaj, luag txawj luag ntse, txawm luag raug teebmeem los muaj tus pab kuv me Hmoob Tebchaws nej ces la kaus kaus li tus cuam xwb yog tsov tom ib tug lawv ces cov khiav nkaum tag.

Yuav zoo ces GVP, Paj Kaub, Zoov Zuag, Xeeb Xyooj. Yaj Tuam Thoj, Muas Tuam Thawj lawv zoo lawm. Ua npaum ntawd luag tus hlob tseem mag pav, xav li no ces tu siab lawm. Amelicas muaj kev phoojywg zoo nrog Nplog, luag tus Ambassador nyob hauv Tuamceeb Vees Cas, thiab luag tus Military Attache (Col. James McAden) ua haujlwm nyob hauv Nplog. Lub tebchaws twg yog Amelicas muaj tus Military Attache lawm ces lub tebchaws ntawd Amelicas tsis nrog ua rog lawm, unless muaj teebmeem tsis sib haum.

Tseg kiag

Yaj Tshaj Koob

Oct 18, 2015, 8:56:26 PM10/18/15
On Sunday, October 18, 2015 at 3:08:16 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:

Npawg Moua Tony,

> Koj yuav has tas kuv dlaag has txug ntawd cov Hmoob Teb Chaw " yuav tsi siv LUS LUG KWS TSI YUAV COV MIVNYUAS TSUAJ TSOOM HAB tsi yuav lwm haiv tuab neeg nrug mej lub Hmob Teb Chaw,

Koj cov lus no tej zaum kuj yuav muaj tug neeg hais los tsis paub, tab sis tej zaum kuj tsis yog cov neeg tseem ceeb hais, rau qhov tias xov tooj cua Hmoob teb chaws mas tus zoo li cas los tuaj hais lus los muaj tib si, tab sis ntawm lawv tus policy sau txoj cai kav teb chaws yuav tsis hais li koj cov lus saum, tus neeg twb pom txog txoj kev rhawv haiv ntawd yog vim li cas thiaj rhawv haiv, vim txoj kev ntxub ntxaug lwm haiv tib neeg uas nyob nrog yus, yus thiaj li rhawv haiv rau yus cov neeg nyob,thaum tau lub teb chaws lawm muaj pes tsawg haiv neeg nyob hauv daim av yus yuav tsum yuav tag nrho, hos yog yus xav xwb mas yuav tsis tseeb.

Qhov Hmoob teb chaws tau hais Dr. Yang Dao ntawd mas tej zaum Dr. Yang Dao yeej tau txob thuam lawv los kuj muaj, mas lawv thiaj li hais li uas koj hnov ntawd, nyob nyob nqaij dawb lam yuav xeeb kas mas muaj tsawg, feem ntau yog lawv pay back rau Dr. YD xwb.

Ua dab tsis peb yuav tau coj tog me ntsis li hais luag tej plig, qhov FBI tuaj rau pem Saint Paul MN tuaj nrog cov thawj sib txeeb nyiaj noj ntawd tham mas vim muaj ib cov Hmoob mus nkaug Hmoob teb chaws rau tseem fwv tsev dawb luag thiaj kom cov local FBI ntawm nws lub xeev tuaj li koj peb pom ntawd. Tab sis tim hauv paus loj twb kom tsum li ntawd lawm xwb.

Koj sim mloog mus saib puas yog li kuv hais, kuv ntseeg tias FBI yuav tsis ua tej hauj lwm txia dej li nej pom lawv tuaj zaum no, Xeeb Xyooj mas FBI ntawm tsoom fwv Meskas paub Xeeb zoo tshaj peb paub Xeeb lawb nawb, yog lawv yuav ntes Xeeb thiab Hmoob teb chaws ces tos lawv paub xwb ces twb mag xauv tes lawm, es tseem yuav tuaj hais ua nyuag txia dej ntsuav li ntawd, koj twb pom tias peb Hmoob txia dej npaum cas, FBI nyuam qhuav tuaj hais li ntawd xwb mas Hmoob cov thawj noj nyiaj li Siab Lauj, ChuPheng Lee, thiab lwm tus lawv mas nim qw zom zaws npaum li peb pom ntawd ne, nrog rau peb cov hauv SCH no thiab tiag.

ChuPheng Lee, Sia Lor lawv yuav ua cas handle tau tej case li FBI tuaj zaum no nab yog luag ua tiag tiag nav, lawv twb handle tsis tau lawv lub nyuag Lao Family noj peb caug thiab ncaws npaas J4 nawd li ne, tseem niaj hnub ua plaub sib txeeb nyiaj noj tsis paub xaus. Yog Sia Lor thiab ChuPheng Lee lawv tsis txawj ua mas lawv tseem yuav yog ib tug uas FBI yuav tuaj investigate lawv ntag ne.

Yog peb yog txiv neej yawg 100% ces peb yeej twv tau kiag tias qhov FBI tuaj zaum no tsis tseem ceeb, tab sis vim muaj tus nkaug lawm ces luag yuav tau tuaj noog li ntawd, peb mloog mus nawb yog cia li ntsiag to lawm ces yog li kuv tham los no lawm xwb.

Cov neeg muaj teb chaws uas twb yog member rau UN lawm los nws lub teb chaws tseem raug faib mus ua ntau lub thiab ne, yog tsis li ntawd no thaum 1950 ntawd nyuam qhuav muaj 60 lub teb chaws xwb ne, ua cas thaum ntawd los rau nim no twb muaj txog 193 lub teb chaws rau xyoo 2011 lawm no, ho yog los qhov twg los ua teb chaws peb sim xav saib.

http://www.un.org/en/members/growth.shtml

YTK

Yaj Tshaj Koob

Oct 18, 2015, 9:19:03 PM10/18/15
On Sunday, October 18, 2015 at 7:14:36 PM UTC-5, Vaj Ncuab wrote:

Kwv Vajncuab,

Yaj Tuam Thoj tuag los yog Hmoob tua Hmoob, tsis yog nplog tua, thaum muab Yaj Tuam tua tuag lawm tseem muab Yaj Tuam lub xov tooj hu sawv cev Yaj Tuam tuaj rau nws tus tub nyob Saint Paul, nws tus tub teb hais tias koj tsis yog kuv txiv lub suab kuv paub zoo ces thiaj muab khwb lawm.

Hmoob teb chaws yeej ua dawb huv, tab sis Hmoob teb chaws tus yeeb ncuab yog Hmoob ua rau Hmoob thiab xwb, ntawm nplog tsis muaj dab tsis. Tab sis muaj cov Hmoob koom nrog nplog kuj ua heev hlo thiab.

Ntawm GVP case txawv deb heev, nws ua tsis yog kis nws ua nrog nplog dawb rov mus kub xaj, nws yuav nqug rog mus tua nplog liab overthought thiaj raug ntes. Meskas kev phooj ywg nrog nplog yog phooj ywg Kaab Paab xwb ne, yus yog ib lub teb chaws lawm yuav tsum muaj Ambassador rau koj rau kuv, txoj cai yeej mus li ntawd, ntawm Meskas tus "key politic player" peb twb tsis paub, peb lam tham npla npla xwb, peb tsis paub sab nruab nrog luaj plaub hau li.

Nyuam qhuav npaum li FBI tuaj no xwb koj twb ntshai lawm es yuav ua cas zoo taus, tab txawm kawm ntawv siab npaum cas los tsis muaj dab tsi, cov neeg tsis muaj teb chaws yuav ploj hauv ntiaj teb no mus vim thaum kawg nws tsis muaj lus lawm ces yog nws tuag lawm.

YTK

Yaj Tshaj Koob

Oct 18, 2015, 10:40:56 PM10/18/15
On Sunday, October 18, 2015 at 8:19:03 PM UTC-5, Yaj Tshaj Koob wrote:

Kwv Vajncuab,

Koj twb hais tsis yog lawm, ntawm qhov uas koj tias nplog twb ua Member rau UN thaum 1955 lawm no ua cas kuv xyuas hauv UN lawv nyuam qhuav muab teb chaws rau nplog rau xyoo 1956 xwb nes, koj mus saib rau qhov link no... http://www.un.org/en/members/growth.shtml ... xyoo 1950 muaj 60 lub teb chaws tsis tau muaj nplog lub nawb, ces xyoo 1956 ces nce mus ua 80 lub ntxiv lawm ces 6 xyoo tom qab xwb twb nc 20 lub teb chaws ntxiv xam nplog lub rau hauv.

tsee...@gmail.com

Oct 18, 2015, 11:30:27 PM10/18/15
On Sunday, October 18, 2015 at 7:40:56 PM UTC-7, Yaj Tshaj Koob wrote:
> On Sunday, October 18, 2015 at 8:19:03 PM UTC-5, Yaj Tshaj Koob wrote:
>
> Kwv Vajncuab,
> Koj twb hais tsis yog lawm, ntawm qhov uas koj tias nplog twb ua Member rau UN thaum 1955 lawm no ua cas kuv xyuas hauv UN lawv nyuam qhuav muab teb chaws rau nplog rau xyoo 1956 xwb nes, koj mus saib rau qhov link no... http://www.un.org/en/members/growth.shtml ... xyoo 1950 muaj 60 lub teb chaws tsis tau muaj nplog lub nawb, ces xyoo 1956 ces nce mus ua 80 lub ntxiv lawm ces 6 xyoo tom qab xwb twb nc 20 lub teb chaws ntxiv xam nplog lub rau hauv.
>
> YTK

Hahaha...Ua tibzoo nyeem mas. Qhovmuag ntsaws 2ceg lawm paub? Nplog ua member 6 UN thaum 1956 lov?

Tos kuv pheej tias TsoobNiam no os.

TseemYeej.

Yaj Tshaj Koob

Oct 19, 2015, 7:23:18 AM10/19/15
On Sunday, October 18, 2015 at 10:30:27 PM UTC-5, tsee...@gmail.com wrote:

TseemYeej Npuav Txiv Qau aw!,

> Hahaha...Ua tibzoo nyeem mas. Qhovmuag ntsaws 2ceg lawm paub? Nplog ua member 6 UN thaum 1956 lov?
>
> Tos kuv pheej tias TsoobNiam no os.
>

> TseemYeej.

Ua cas kuv thiaj li tsis paub hnub uas nplog tau independent day naj niag qhov muag dig xuas dub npuav txiv qau, koj thiab lub qhov muag twb dig tsaws ob ceg tsis pom kev tas lawm sub nev, koj tsuas hnov ntawm pob ntseg tias Hmoob ua phem rau nplog liab xwb, koj twb tsis pom tsis hnov qhov uas nplog liab tua Hmoob tuag sib laub sib lug rau khuab roob khuab ha ne, kuv xav tias ntshe dig lawm tiag tiag no, ua cas koj lub qhov muag tseem pom nplog ua member rau UN thaum 1956 thiab ntag.

Hmoob yeej ib txwm nyiam play game rau Hmoob li koj thiab nej cov ko los mav, nej twb pro nplog lia, txob thuam Hmoob Teb Chaws ne, nej play game nrog Hmoob teb chaws, ces kuv kuj play game nrog nej thiab xwb mas, haus marijuana tsis kum yees los cas.

Kuv sau saib koj lub qhov muag dig lawm tiag tiag los tseem pom kev thiab no, koj lub qhov muag dig, tsuas yog dig tsis pom qhov nplog tua Hmoob lom tshuaj Hmoob poj tub se tuag xwb, tab sis koj thiab nej ho pom kev li qaim hli tias Hmoob ua phem rau nplog, Hais tshab Hmoob tsis tau ua phem rau nplog li nawb, koj lub qhov muag dig kuj dig tas nrho tib si. Muaj txoj cai cas tsis hais txoj cai qhov cia dig tsis pom txoj cai li, niaj hnub sib nkaug le koj thiab nej ib txhia no.

FBI tuaj ntsib Hmoob cov thawj noj nyiaj los yog Hmoob hu Hmoob nkaug thiaj tuaj xwb los sad, thaub xuas dub, koj mloog mus saib FBI ntsiag lawm los tseem mus ntes Xeeb lawv nawb.

Ib qhov kuv pab txhawj xeeb nrog mas kuv tsuas ntshai tsam mus ntes tsis Xeeb xyooj lawv, na has ntes tau ChuPheng Lee thiab Sia Lor lawv noj nyiaj hauv Lao Family xwb laub.

Laos became independent in 1953, with a constitutional monarchy under Sisavang Vong.

YTK

Yaj Tshaj Koob

Oct 19, 2015, 7:50:00 AM10/19/15
On Sunday, October 18, 2015 at 3:08:16 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
Npawg Moua Tony,

Kuv tsis to taub nej cov lus hais tias Hmoob teb chaws scam cov thaub laus pog laus nyiaj noj ntawd li, tam li kuv paub mas scam mas yog mus dag lawv nyiaj ua teb chaws tab sis tsis ua, lawv coj mus noj dawb noj do lawm ces lawv cia li tsum tseg tsis ua Hmoob teb chaws li lawm no mas thiaj yog Hmoob teb chaws dag lawv li nyiaj noj, tab sis Hmoob teb chaws tseem nyob khov kho tus neeg muab nyiaj lawv yeej pom zoo muab nyiaj donation pub rau Hmoob teb chaws, lawv yeej yeem lawv tus kheej muab. Qhov kuv pom mas yog Xeeb lawv hais tau Hmoob muab nyiaj rau lawv ua teb chaws lawm ces sawv daws khib heev thiaj li muaj tej xwm txheej uas nej pom los ntawd tshwm sim.

YTK

truelove...@yahoo.com

Oct 19, 2015, 9:00:54 AM10/19/15
tijlaug Vajncuab,

koj mas, kuv twb yeej hais ntsees tias tham li HmoobTebchaw thiab Hmoobtebchaw no yog ib lub nyuag Non-Profit Organization under UNPO xwb... yeej tsi possible no ned.

qhov kuv hais kom muaj Balance mas - yog peb tsi cias tib neeg siv lub tswv8 li Church no los hus kom Hmoob muaj pab muaj pawg ces puas tsawg caumtiam tom ntej no los peb yeej los ua tsi tau pab tau pawg xwb.

ua tau pabpawg lawm, yeej tsi muaj hnub muaj hmoobtebchaw los thiaj li yuav pab tau cov hmoob txomnyem thiab lub neej hmoob nyob rau hauv lub qabntuj no.

yog nej cov ua tij ua xav kom hmoob txawj sibhlub, sibpab, sibkoom, sibtxhawb thiab sibnkagsiab no nej tsi muaj ib qhov DREAM li hmoobtebchaw no puas yuav muaj coob tus los sibpab sibhlub sibkoom mas. tib yam li Church tias yuav tau mus nrog Vajtswv nyob thiab nyob lub ntujceebtsheej - li no kom tib neeg txawj ntshais Vajtswv thiab tibneeg txoj kev npausuav (dream) tias yuav tau mus nrog Vajtswv-nyob thiab nyob saum ntujceebtsheej no thiaj li muaj neeg los ua pab ua pawg aws.

kuv yeej paub zoo tias, lub Non-profit organization no yeej tsi possible thiab cov tham lus hauv yeej hais TSHAJ qhov muaj tiag lawm mas... qhov hais kom muaj Balance mas lawv tsua yog Cooking thiab Dag tib yam li tej Church piav lawv cov tswv8 thiab xwb.

qhov twg tsi yog thiab tsi zoo - kawg peb yuav tsum tau sibkho rau kom txawj sibyoo es kom hmoob txoj kev thoojsiab koomntsw no txawj lojhlob xwb.

nyob li HNO los tib yam ned, txoj kev ntshaw twb yog kom hmoob los koom ua ibpab ibpawg xwb, li ntawd yus thiaj li muaj lub dag lub zog thiab hais lus dabtsi los thiaj li yog lus xwb.

ua neeg, yog koj tseem ntshais lus ntxub thiab ces tsi tag tham txog txoj kev noj sibhlub haus sibcev li ntag hod.... lawv ntxub npaum li cas ces koj lub tswv8 work zoo npaum li ntawd -- koj puas tau mloog Rush Limbaugh ua yog Republican ib tug Radio Hoster--yog li no, tej nyuag lub miv miv li hmoobtebchaw hais no xwb, yus cov neeg pom kev no yeej paub zoo tias tsi possible--tsua yog personal opinionage ntawm ib rau ob tug neeg xwb. yog thaum tej yam miv miv li no, yus hmoob twb tsa-tw khiav postw nthoob thiab sibceg zomzaws li peb no lawm ces tsi tag tham txog "Hmoob Hlub Hmoob" li lawm ntag hod... it will never work!

koj muab xav mas, ziag no HNO puas tau muaj txog 1000...1000 tus members? yog thaum peb hmoob tseem nyiam txoj kev sibdig thiab sibtshum li tej laus ua no xwb ces peb yeej tsi tag nrhiav tswv9 dabtsi ntxiv li lawm ntag hod...kuv ua kwv xav nad...

Born

truelove...@yahoo.com

Oct 19, 2015, 9:14:38 AM10/19/15
unko Tseemyeej,

zoo lus thiab yog lus - koj tub Born mas tsi lam join leej twg nawb... kawg kiag li HNO los nws twb tsi join ned.

qhov nws hais mas, koj cias nyias ua raw li nyias siabxav thiab siabntshaw xwb. vim tias, yog koj kuv wb tsavneeg hmoob no yog tsi muab lub neej yavtag los tsujnthi ntawm taws es los sibhlub, sibpab, sibkoom, sibhaumxeeb los ua pab ua pawg ces ib lub nyuag Temple li Nplog tej nyuag temple hauv lawv zej lawv zos xwb los peb hmoob nyob txog 1000 mus rau 1000 leej xwb los peb yeej tsi nrog luag muaj. peb hmoob ces mus mus lub tsev no luag tsi nyiam hmoob ces hos khiav li ib pab niag tsiaj mus rau lub tsev tov lawm xwb...

tos koj kuv wb haiv hmoob no tsi muaj ib daim-av nrog luag nyob los peb lub siab lub ntsw yeej coj zoo li no tiag tiag no xwb.

yog li ntawd, peb twb ua tib neeg muaj qhov muag pom kev lawm--leej twg teeb tej nyuag koomhaum non-profit li no xwb peb txhob mus sibtshum lawm.

nyob li txiv yawg Ntxhw txawm hais lub ntau tshaj qhov yog lawm los kawg peb yuav tsum tau mus sibpab khos rau tias kom hais li hais tau xwb, txhob ua dhau txoj kev txoj cai. thiab pab lub tswv8 los daws ib tug hmoob li tej teebmeem kom zoo li zoo tau, xws peb thiaj li yuav txawj sibhlub sibpab sibtxhaw rau lub neej pegsuab rau hmoob kom muaj pab muaj pawg thiab sibpab thiaj li yuav ciajvaj.

hais txog txivcuamdub mas--tsua yog tso rau cov neeg ua tseem ntshaw ntshaw hmoob los thoojsiab koomntsw, loj noj sibhlub, haus sibpab, sibtxhawb kom peb tsi ciaj ib lub hmoobtebchaw los peb los ciaj tau ib pab ib pawg es peb thiaj li yuav sibkoom sibsau tau ib lub siabdawb pab rau koj kuv wb tsevneeg hmoob ua tseem tshuav coob coob yog cov tsi txawj tsi ntse thiab txomnyem no xwb. kom peb hmoob txawj los sibsau li tej Churches es thiaj li muaj ib pobloj coj mus pubpab rau cov me nyuam hmoob ua tseem txomtxomnyem nyob hauv ntuj lub qabplab no xwb.

li ntawd xwb thiaj li tham lus kom peb twb yog cov muaj qhov muag pom kev deb lawm--yog koj, kuv peb thiab nej tsi pab cevtes los pabpuag kom txawj los sibsau ua pab ua pawg kom LOJ li ntawd ces yeej tsi muaj hnub ua ib leeg xwb yuav ua tau los pabdaws thiab cawm koj kuv twb tsavneeg hmoob txomnyem no xwb...

ua tsaug nawb, li xwb tiag Unko..

Born

truelove...@yahoo.com

Oct 19, 2015, 9:25:42 AM10/19/15
On Friday, October 16, 2015 at 8:34:19 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
MT,

tsi yog kuv tsi nyiam church li principality ces kuv hais li ntawd - qhov kuv compare and contrast no mas kuv compare it similarity and difference thiab nws lub Goals, Dreams and Visions xwb...kom tsim-tsa tau ibpab ibpawg es lubzog nyiajtxiag loj hlob es yuav daws tej teebmeem neeg txoj kev txomnyem losyog muaj nyiaj lawm thiaj li muaj tus yuav los pab tshajtxoj hmoovzoo xwb.

kuv tsi against churches los yog against hmongtebchaw - qhov kuv hais kom balance mas lawv siv similar principle los nrhiav ibpab ibpawg neeg tib yam thiaj li yuav sawv tau ntseg no xwb.

hos hais txog tej ua lawv cem lwm tus tibneeg ntawd mas yog cov neeg tsi tau tau Ntse txaus thiaj li lam Cem neeg xwb. koj cem neeg tau dabtsi naj, ntshe yog lawv muaj txoj kev chim rau DYD rau qhov Suabhmoob Radio interview DYD thiab Dr LPXiong nkawv xwb laud. thaum tibneeg muaj kev sibchim ces lawv yeej sibdig li ntawd, twbtsi yus cov neeg nkagsiab yus tsi quavntsej tej yam lus Gossips li ntawd os nawb. tej ntawd me dhau hwv lawm...

nco ntsoov tias lub tswv ntawm Churches thiab Hmoobtebchaw ces yog tib txoj kev ntshaw ntawd kom muaj pab muaj pawg thiab muaj daim invisible Land. tej Bible ntawd yog tibneeg txawj tib neeg ntse los tximkho rau kom txawj zoo xwb. hmoobtebchaw no los yog thaum muaj nyiaj txaus es lawv ntiav cov neeg ua muaj tswv8 zoo zoo los txhimkho thiab los pib sau kom lub zeemmuag dav lawm zujzus ces 1000 xyoo tom ntej no los yeej zoo tib yam. kuv tsua yog pinpoint kiag li ntawd xwb... pabtwg los lawv yeej muaj lawv lub tswv8 los scam tibyam thiaj li work no xwb...

ua tsaug,

Born

truelove...@yahoo.com

Oct 19, 2015, 9:37:31 AM10/19/15
tijlaug Vajncuab,

cas koj yuav mus hais li koj naj... Hmoobtebchaw no mus tshaj txoj hmoovzoo rau li UNPO txoj cai xwb naj... lawv tej lus yog lawv Cooking tib yam li Church kom muaj pab muaj pawg xwb naj...

tsua yog tias muaj tej tus tsi paub hais lus es muab hais tshaj zog lawm xwb... yeej paub zoo tias tsi possible rau daim Invisible Land li naj.

dhau li ntawd, cias lawv tshaj lawv txoj hmoovzoo xws kom luag thiaj li pab hlub koj kuv wb tej me nyuam hmoob txomnyem ntawd.

tsi muaj ib pab ib pawg niaj hnub tshum ces luag yeej tsi tsa muag saib me me li aws.

txhob muab piv rau tej yam loj loj thiab txhob muab Hmoob rov TUA hmoob li Yangsonglue ntxiv lawm xwb mas lod...

niaj hnub no koj hnov Unko Tseemyeej lawv tham txog lawv tej dabneeg xwb twb tusiab tsi txawjtag-yog li txhob cias hmoob rov tus hmoob tej hlabpab li LFF thiab LFC nkawv ntxiv lawm thiab xwb..

tej tej yam li non-profit no yog tej yam me me xwb... as long as the person is having self-conviction to his own belief, and they understand and give from their hearts... li kuv hais os, treat them as church's members who is willing to give it from the heart to god. it is not our money...because everything here on earth is men made.

Born

tsee...@gmail.com

Oct 19, 2015, 1:49:35 PM10/19/15
On Monday, October 19, 2015 at 4:23:18 AM UTC-7, Yaj Tshaj Koob wrote:
> On Sunday, October 18, 2015 at 10:30:27 PM UTC-5, tsee...@gmail.com wrote:
> Hahaha...Ua tibzoo nyeem mas. Qhovmuag ntsaws 2ceg lawm paub? Nplog ua member 6 UN thaum 1956 lov?
> TseemYeej.

> kuv xav tias ntshe dig lawm tiag tiag no, ua cas koj lub qhov muag tseem pom nplog ua member rau UN thaum 1956 thiab ntag.

Ntsej muag YTK TsoobNiam awd,

Kuv tsis tau haistias Nplog yog member, 1956, nawb. Kuv yeej pom li VajNcuab pom tias yog xyoo 1955 lawm. kuv thiaj question mark, nug koj, tias Nplog yog UN member thaum 1956 lov? Cheem sd tseem paub tsawg tias yus RUAM AWBVAWB, ntxov lees zoo dua, yim keb, yim pom tias yus double RUAM no xwb. Tus cim question mark txhais hais li cas? Tos koj nim sau lus Fabkis ua pig ua poog, tug niag xeev ntuav tsawv, vim xav yuamkev tias luag tej RUAM tas tus, YTK tib leeg thiaj NTSE xwb no ne. Kuv pab kho koj cov lus Fabkis, koj suab thiaj ntsiag ib ntus no lawm, tabsis, koj tseem tsis tau tuag siab 6 koj cov lus Nplog thiab laiv...Copy and past tagzaj tagzog kom kuv qhuas no lov? Hahaha...

Txawm yog koj niag qhov muag pheej ntsaws rawv koj niam niag qhov pim li ko, thiaj totaub tias Nplog lub tebchaws yog Hmoob lub no las mas, RUAM npuav qau awd. Yog luag tuaj loo koj tog ces luag yog neeg zoo, tabsis, luag ib nyuag cheem ces liam zoj tias luag nim tuaj-j Nplog LIAB tog, Yeej PajTsab kawg sawv tom qhov ntxa rov los HEM NEEG xwb las mas Hahaha....

Ntshaw ua kasmoos npaum ko, rov mus kawm ntawv dua nawb. Tib yam li yus khawm yus cov khawm tsho, yog khawm thawj lub tsis yog lawm ces dua li cov yeej yuamkev tag li. Rauv PajNtaub los kuj tib yam. NtaubNtawv los kuj tib yam. Yog yuam kev ib los, yim kho yim yuamkev loj ntxiv xwb.

Koj yeej yuamkev lawm tiag, txhob liam kom yeej xwb, rov mus click koj qhov website, saib tag saib dua, txhob maj-j. Koj puas pom tias Indonesia yog member #60 thaum 1950. Xyoo 1955, muaj 16 lub tebchaws, including Nplog, ciaj UN members, sab xis kawg lawv sau tias:76 members no, vim 60+16 =76 members.

Txhais tau tias Nplog yog UN member thaum 1955 lawm. Tseeb lawm los tseem tsis tau tseeb?

Ntsej muag RuamNpuavQau YTK TsoobNiam awd...

Lwm zaus mam tham txog Xeeb tus DejNum thiab koj txoj kev Ntseeg pub koj mloog.

TseemYeej.

tsee...@gmail.com

Oct 19, 2015, 3:05:35 PM10/19/15
On Monday, October 19, 2015 at 6:14:38 AM UTC-7, truelove...@yahoo.com wrote:
> li ntawd xwb thiaj li tham lus kom peb twb yog cov muaj qhov muag pom kev deb lawm--yog koj, kuv peb thiab nej tsi pab cevtes los pabpuag kom txawj los sibsau ua pab ua pawg kom LOJ li ntawd ces yeej tsi muaj hnub ua ib leeg xwb yuav ua tau los pabdaws thiab cawm koj kuv twb tsavneeg hmoob txomnyem no xwb...
> ua tsaug nawb, li xwb tiag Unko..
> Born

Born awd,

Yuav ua cas thiaj kho tau Hmoob lawm naj? Kawg cia nyias peem nyias kom puamtsuaj tag, phaum neeg tshiab mam sawv los kho dua tshiab xwb os.

koj sim xav soj, 1960, vp saw tua Nplog tom Phonesavanh, muaj tsawg tus Hmoob tsis tuaj vp tog maj? Tubtxawg tubntse, naismaum naiskhuv, khablajxabkas, lajmej pejxeem, txhuaxeem, txhuapawg sawv tsheej npoj tuaj pab yawg hl;ob vp tag laiv. Tshuav los tsuas tshuav pab neejtsa HmoobLauj thiab YajThojTub lawv pab PhajEeb xwb. Tej zaum vim khiav rov los tsis yeej thiaj poob lawm xwb.

Tomqab 1960, tsawgleej tsawgtus, kawm tiav qibsiab qibqis los yeej npausuav toog rov los nyo hau rau yawg hlob vp tib leeg xwb. Twg kom yawg hlob pheej saib dej ua ntu, saib neeg ua phlu? YajsoobLwj twb los yno hau rau vp lawm ne, ua cas ho muab luag tua thiab? Kawg lawv yuav muab nws dovdev, kuv txiv, tseem mus cheem thiab ne, thaum kawg PajTsab tseem yog tus txhaum thiab no laiv. Nim no dej txiag paug siab lawm ne, yuav ua cas sd thiaj sawv tau ua npoj ntws li thaum ub lawm maj?

Ciav cov Npojxev Npojplau li TYK TsoobNiam lawv los coj Hmoob no lov? Hmmmm... Nim no, cov Hmoob tseem RUAM, kuj tseem TSHUAV tus puav tiag, tabsis, cov uas twb nrog luag sib tw nce ntoroob ntodawm lawm, kuj muaj coob lawm thiab laiv, ex. tej doctors, , engineers, lawyers tej neeg no, puas yuav ntseeg cov nyuag npawb tebleb no lawm maj?

Tsis tas li, yawm YTK TsoobNiam tseem cem luag thiab ne.

TseemYeej.

mua...@gmail.com

Oct 19, 2015, 5:16:19 PM10/19/15
bawg YTK,

Yog koj teb kuv le koj sob lug nuav ce kuv accept tau miv miv hab tabsi koj tas kuv dlaag hab yuav tsum muaj prove nuas mas kuv tsi accept nawb.

" Koj cov lus no tej zaum kuj yuav muaj tug neeg hais los tsis paub, tab sis tej zaum kuj tsis yog cov neeg tseem ceeb hais, rau qhov tias xov tooj cua Hmoob teb chaws mas tus zoo li cas los tuaj hais lus los muaj tib si, tab sis ntawm lawv tus policy sau txoj cai kav teb chaws yuav tsis hais li koj cov lus saum, tus neeg twb pom txog txoj kev rhawv haiv ntawd yog vim li cas thiaj rhawv haiv, vim txoj kev ntxub ntxaug lwm haiv tib neeg uas nyob nrog yus, yus thiaj li rhawv haiv rau yus cov neeg nyob,thaum tau lub teb chaws lawm muaj pes tsawg haiv neeg nyob hauv daim av yus yuav tsum yuav tag nrho, hos yog yus xav xwb mas yuav tsis tseeb".

Mej lub Hmoob Teb Chaw nuav tsi yog ua laag luam es yuav tuaj has npaum nplooj npaum tsuas, kev has kaamoos yuav tau has tsawg tsawg hab has nyob huv qaab thu havtxwv xwb, tsi yog mej yuav tawm tuaj has hab dlas puam tsaamkob thoob teb thoob chaw.

Qhov kws Dr. Yang Dao hab Lipov Xyooj ob tus teb Suab Hmoob TV interviewed ntawd
los kawg teb le ntawd xwb nawb vim ob tug yog cov tuab neeg muaj high profile tsi yog cov tuab neeg quagcaw le.

Born2bH,

Hmoob teb Chaw tsi yog promote or evangelize religion or advertise business but solely politic to divide the country that's why I said it is incomparable to the church.

Thanks,

Yaj Tshaj Koob

Oct 19, 2015, 8:29:27 PM10/19/15
On Monday, October 19, 2015 at 12:49:35 PM UTC-5, tsee...@gmail.com wrote:

Niag Ntsej Muag TseemYeej npuav txiv qau,

Koj npuav txiv qau kaus hniav lov tas lawm tsuas tshuav koj cov niag pos hniav zaws koj txiv niag qau xwb es tsis tsau koj plab tsis kum yees los cas, qhov kuv txawj cem neeg li no yog kuv tuaj kawm ntawm koj lub qhov tsaim no los xwb tiag, koj training tib neeg cem neeg li koj cem ntag.

Koj twb hais tias koj ntse ntse, qhov muag pom pom kev cuag li no uas cas ho tsis paub qhov tham los saum li. koj tsis paub lov, kuv twb muab daim lists nplog ua Member to UN los hloov ua tias nplog tau Independent rau xyoo 1956 nplog yog tus thib 60 uas muaj teb chaws saib koj lub qhov muag puas pom kev zoo, yog koj lub qhov muag tseem pom tias kuv hais yuam kev no. Yog vim li cas koj ho pom kuv sau yuam kev, koj ho pom Caub Fab yuav kev, koj ho pom Hmoob teb chaws ua yuav kev, tab sis koj lub qhov dig ho tsis pom tsis paub tias nplog liab tsim txom tua Hmoob tau 40 xyoo no- no nawj, niag ntsej muag ruam noj nkhawb xuas dub.

Dr. Yang Dao los tim yam thaum World Hmong People's Congress ua los Dr.YD nrog Kia Pao Herr cem thuam rau hauv ntiaj teb ntawv xov xwm tib si, nim Xeeb lawv ua Hmoob teb chaws los nws tuaj nplog tog cem Xeeb lawv thiab, yog vim cas Dr. Yang Dao ho pom Hmoob ua phem rau nplog liab, tab sis nws ho tsis pom nplog liab tua Hmoob tsim txom Hmoob tau 40 xyoo no nws tsis hais ib lo rau nplog tias nplog tsum tsis txhob tua tua Hmoob lawm thiab rau nplog, ua cas ua tau rau yus cov Hmoob xwb, tais caus nplog npaum ntawd, nplog twb muab Hmoob tsim txom npaum ntawd nws tseem tuaj nplog tog tshum pas rau yus tus Hmoob thiab ces kawg Hmoob yuav tsum hais nws xwb les.

Dr. Yang Dao, sau li no ne...Date Tue, 18 Sep 2007 12:53-0500

Dear Laotian Brother and Sisters of all ethnic backgrounds and Friend:

I writing to conform that World Hmong people's Congress is not representing the Lao-Hmong ethnic people. It is made up of a handful of irresponsible and frustrated men who are thirsting for power. Their foolish idea of creating a "Hmong Nation" not only disturbs the Hmong people around the world, but it brought a shameful image to the Hmong communities wherever they live. In the past recent years, through Hmong local radio or community meetings, I had the opportunities to explain to the Hmong Americans the danger of idea of separatism. advocated by this World Hmong People's Congress which has no support from the Hmong community, even less by the United State of America and the United Nation. In many occasions,? I said that the Hmong people belong to the country where they live and, therefore, they must respect its constitution, laws and culture and they must bring the best of themselves to serve the interest of that country which they share with other ethnic groups. Therefore, the Hmong people who live in China are integral part of the Chinese Nation; the Hmong who live in Vietnam are integral part of the Vietnamese Nation; the Hmong who live in Thailand are integral part of Thai Nation; the Hmong who live in Lao are integral part of the Nation of Laos as well as Hmong who live in the U.S. are integral part of the America,etc...

Nim hais cuag li tsis muaj neeg paub respect lub teb chaws ua nws nyob li, lub teb chaws twg yog hlub luag lawm leej twg nim yuav ua yuav hais ib zaug, ntse npaum ua cas nplog tua Hmoob tav ntuj no tsis hnob nws hais ib los rau nplog li, npaum no neeg thiaj tsis poog nws tsis caum nws, tsis tas li ntawd xwb Dr. Yang Dao tseem xyuam phaj Neohom Col Ly Teng lawv thiab ne, ua cas tsis pom pej xeem ua plaub li, tab pom cob tub txawj thiab cov nom ua plaub xwb, thiab tab tshum tej pej xeem tus ub tus no xwb yog vim li cas?

Peb cov Hmoob Yaj tseem tau pab nyiaj rau Dr. Yang Dao ua plaub zaum ntawd ne.

YTK

tsee...@gmail.com

Oct 20, 2015, 12:07:18 PM10/20/15
On Monday, October 19, 2015 at 5:29:27 PM UTC-7, Yaj Tshaj Koob wrote:
> Niag Ntsej Muag TseemYeej npuav txiv qau,
> koj tsis paub lov, kuv twb muab daim lists nplog ua Member to UN los hloov ua tias nplog tau Independent rau xyoo 1956 nplog yog tus thib 60 uas muaj teb chaws saib koj lub qhov muag puas pom kev zoo,

Awbvawb YTK TsoobNiam awd,

Tsawg lwm los rov TsoobNiam xwb. Ua zoo ov, tsam VWM tsuab quav NOJ nawb...

Koj hais tias koj, YTK TsoobNiam, yog tus HLOOV Nplog ua UN member thib 60, xyoo 1956 no lov? Yog muaj peevxwm npaum ko, kuj KHO kiag HmoobTebChaws ua lub thib 61 los paub! Nej twb tias Meskas khawb tau ib lub qhov npaj cog chij Hmoob lawm no ne hahaha....

Hais tseeb npaum DYD, hais saud, tseem txhaum koj thiab?

Koj mas dhau qhov TsoobNiam mus ua neeg VWM lawm nawb...

TseemYeej.

soua

Oct 20, 2015, 1:36:26 PM10/20/15
YTK koj sau li no "Peb cov Hmoob Yaj tseem tau pab nyiaj rau Dr. Yang Dao ua plaub zaum ntawd ne." Koj tus kheej ne ho pab pes tsawg thiab leej twg yog tus tuaj kee koj nyiaj mus pab DYD? Kuv yog xeem Yaj thiab nyob MN tabsis ho tsis muaj leej twg tuaj hais kom kuv pab ib dollar rau DYD coj mus ua plaub. Peb tham lus yuav tsum tham yam uas muaj xwb, yog hnov xwb txhob coj los tham

tsee...@gmail.com

Oct 20, 2015, 4:33:02 PM10/20/15
On Tuesday, October 20, 2015 at 10:36:26 AM UTC-7, soua wrote:
> YTK koj sau li no "Peb cov Hmoob Yaj tseem tau pab nyiaj rau Dr. Yang Dao ua plaub zaum ntawd ne." Koj tus kheej ne ho pab pes tsawg thiab leej twg yog tus tuaj kee koj nyiaj mus pab DYD? Kuv yog xeem Yaj thiab nyob MN tabsis ho tsis muaj leej twg tuaj hais kom kuv pab ib dollar rau DYD coj mus ua plaub. Peb tham lus yuav tsum tham yam uas muaj xwb, yog hnov xwb txhob coj los tham

Dr. Suav,

Neeg VWM ces zoo li yawm YTK TsoobNiam no las mas. Nws xav tias nws yog ib tug thawj tsujntug(Supreme court) rau nej cov xeem YAJ no laiv.

Hahaha......

TseemYeej.

truelove...@yahoo.com

Oct 21, 2015, 11:17:38 AM10/21/15
On Monday, October 19, 2015 at 4:16:19 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
> Born2bH,
>

> Hmoob teb Chaw tsi yog promote or evangelize religion or advertise business but solely politic to divide the country that's why I said it is incomparable to the church.
>
> Thanks,

MT,

zoosiab nawb, txhob muab xav rau yam ua lawv Promote thiab tsi Promote rau sab tswv8 twg--kuv tsua pinpoint rau koj tias tib neeg siv tib lub tswv8 dag kom muaj tau ibpab thiab muaj tau ibpawg - kom thiaj li muaj lub zog mus tshaj lawv txoj Hmoovzoo xwb. Lawv sib tib lub tswv100 ntawd los dig tib neeg lub siab lub ntsw thiaj li yuav txau siab hlos qeeszias tau nws li nyiaj monthly coj mus pubpab lawv li kev Dreams and Vision xwb... ua tsaug

Unko Suav thiab Unko Tseemyeej,

neb nas, yus yog cov neeg ua muaj critical and logical thinking lawm - koj yuav mus nrog lawv sibtshum kom muaj qab muaj haus yuav ua li cas muaj hnub naj...

neb mas...heheheee LOLz, kavliam thiab laud...

Born2beHmong

souako...@gmail.com

Oct 21, 2015, 11:56:15 AM10/21/15
Born,
ua tsaug rau koj cov lus cheem! Qhov kuv nug mas kuv xav paub qhov tseeb seb leej twg mus kee YTK nyiaj xwb vim tej zaum kuj muaj tej tus neeg lam tau lam mus kee tabsis nyiaj tsis txog DYD thiab ne! Ib qho ntxiv mas kuv tsis xav kom leej twg lam tau lam hais phem txog DYD vim yawg laus lawm yawg twb nyob twj ywj li tus neeg retire lawm ua cas neeg phem tseem cem yawg nce tom nqis taug. DYD is the role model for many many hmong educators. Yawg yog twg tug tho txoj nkauj kev rau Hmoob mus nrog luag sib tw kawm ntaub kawm ntawv, kawm txawj kawm ntse.

mua...@gmail.com

Oct 21, 2015, 5:30:33 PM10/21/15
bawg YTK,

Tog Dr. YD sau le ntawd los vim peb Moob ua kaamoo dlav hwv. Moob yuav tau xyum ua kaamoo mas yuav tau moog kawm hab has lug nyob huv qaab havtxwv. Pig le World Hmong People Congress on the year 2006-7 ( registered with UNPO ) mas nim tuaj has npaum nkau le twb yuav tau tebchaw, nim muab lub tebchaw Nplog cai ua kaab lab nploog tso tawm tsuas public.

411, xyoo 2009-10 los nim thaam tsuas public nyob tsuas conference call cuag tuab neeg qaugcaw. Xyoo 2015 nuav ce yog Hmoob Teb Chaw hos tawm tuaj has cuag nkau le Hmoob mas txhaj ua tau tebchaw nyob without bloodshed.

Ua caag peb twb tuaj nyob lub tebchaw kws vaammeej kawg le, zoo le peb Moob tseem ruam heev. Lub tebchaw South Sudan tuag lawm 500,000 plus more peope maam tau independence le ntawd 4-5 xyoo lug nuav xwb es zoo le peb twb tsi qheb qhov muag saib, tsi qheb qhov ntsej nov le.

bawg YTK, koj khabnab Hmoob Teb Chaw yuav tau xaav tas Moob tsi tau koom nrug mej khabnab 100% yog le yuav tau ceevfaaj heev. Thaum mej ua tau kag tebchaw lawm tseem yuav muaj cov nruav mej tug tseemfwv na. Tabsi thaum ntawd ce khaav tau lawm nawb.

bawg Born2bh,

Hmoob Teb Chaw yog ua politic, txawm yuav thov nyaj npaum twg los yuav tau thov huv qaab rooj es tsi xob najnub tuaj qw tsuas tej conference call, xuvtooj cua Hmoob Teb Chaw hab tshev tug ub tug nuas.

Church is a religion and it is alright and legalize to the country of United State of America and many countries in the world. The church has the right to ask contribution and donation to promote the word of Christ, to operate the church structure and build church building. Only the Communist countries do or did prohibit the Christian church activities or evangelize the work of Christ.

Thanks,

tsee...@gmail.com

Oct 21, 2015, 8:55:59 PM10/21/15
On Wednesday, October 21, 2015 at 2:30:33 PM UTC-7, mua...@gmail.com wrote:
> bawg YTK, koj khabnab Hmoob Teb Chaw yuav tau xaav tas Moob tsi tau koom nrug mej khabnab 100% yog le yuav tau ceevfaaj heev. Thaum mej ua tau kag tebchaw lawm tseem yuav muaj cov nruav mej tug tseemfwv na. Tabsi thaum ntawd ce khaav tau lawm nawb.
> Thanks,

MT,

Cov ncauj loj-j li yawm YTK TsoonNiam ces txawm yog tus yuav uantej ntag. History will always tell the truth; such as Lin Piao of China, Trosky of Russia or even Souphanouvong of Laos.

Tsis pub TseemYeej nrog lawv mus nyob HmoobTebChaws los, it's okay. TseemYeej mam uasiabntev thaiv ib lub nyuag tsev pheebsuab nyob ntawm kev tos, leejtwg mag ncaws rov qab los, tshaibplab nqhisdej thiaj tau mov noj or tau dej haus.

TseemYeej.

truelove...@yahoo.com

Oct 22, 2015, 10:05:00 AM10/22/15
On Wednesday, October 21, 2015 at 4:30:33 PM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
> bawg Born2bh,
>
> Hmoob Teb Chaw yog ua politic, txawm yuav thov nyaj npaum twg los yuav tau thov huv qaab rooj es tsi xob najnub tuaj qw tsuas tej conference call, xuvtooj cua Hmoob Teb Chaw hab tshev tug ub tug nuas.
>
> Church is a religion and it is alright and legalize to the country of United State of America and many countries in the world. The church has the right to ask contribution and donation to promote the word of Christ, to operate the church structure and build church building. Only the Communist countries do or did prohibit the Christian church activities or evangelize the work of Christ.
>
> Thanks,

bawg MT,

tsua yog muaj qees tus tsi txawj hais lus ces nws muaj conviction dhau hwv lawm ces nws cias li muab hais muaj muaj thiab tshaj qhov tshaj lawm xwb.

lub hmoobtebchaw ntawd los lawv yeej legally non-profit organization thiab recognized by all Nation and the US as well because they are a chrter under UNPO... koj txhob muab lawv los lus tsi pomkev ntawd coj los ua chaw cob chaw cim aws.

vim tias koj yeej paub zoo zoo tias ib lub non-profit organization no yeej ua tsi tau ib yam dabtsi li no nawb. tej lus ua lawv Cook heev heev txog daim Av ntawd ces tibyam li church cook txog Hell xwb no ned... zoo li koj tsi nkagsiab txog tias lawv siv tib lub Tswv8 coj los ntxia dag pejxeem tib yam es thiaj li recruit tau ntau tus members coob thiaj li muaj nyiaj thiab ua tau pab tau pawg no ned.

yog li los peb mloog GVP ob peb nqe lus ntawm 3:08 minutes ntawd txog hmoob tus Cwjpwm thiab Xeebceem Phem..

https://www.youtube.com/watch?v=ldeQDxL9wH8&feature=player_embedded

Born2beHmong

Yaj Tshaj Koob

Oct 23, 2015, 3:21:31 PM10/23/15
On Thursday, October 22, 2015 at 9:05:00 AM UTC-5, truelove...@yahoo.com wrote:

Kwv Born,

Koj mas tseem yog tus uas ntse tshaj tag nrho cov nyob hauv SCH no tib si ntag.

Zoo siab ntau uas kom tseem pom txog qhov GVP tau hais ib cov lus tseg rau Hmoob ntawd yog ib qhov uas tseem ceeb tshaj plaws, cov uas tab mus tshum tu ub tus no txoj kev npau suav, ces mloog GVP cov lus tas yog tsis paub ces yeej ruam dhau qhov ruam lawm tiag laiv, lam tau Phd tab sis tsis muaj neeg raws qab li vim paub qhov tshum luag tej xwb, tsis paub qhov yuav kho Hmoob, tsim txoj kev rau Hmoob taug. Amen

Hmoob yuav tau tsum tseg txoj kev uas pom lwm tus ua dab tsis ces yus mus tshum mus thau, mus nkaug luag rau tseem fwv li tau pom los no, ntawd yog niag cwjpwm phem.

YTK

mua...@gmail.com

Oct 24, 2015, 12:46:36 PM10/24/15
bawg YTK,

Ua caag es koj ua tij yuav has lug txaus luag ua luaj. Tog kuv has tas mej cov Hmoob Teb Chaw mas tsi paub dlaab tsi hlo le. Txawm bawg Born2bh yuav ntse hlais tau nplooj nqeeb hab dlib lab los muab khaw cas tsuas huv koj lub hlwb xwb es xob muab has tawm le koj has kos. Tsuav yog tug npuab npuab yug pob tw nuas ce nim qhuas qaab qhuas tsau tog bawg Tseemyeej tshe koj heev los vim has lug le kos. Koj has le kos ce luas cov tuab neeg paub taab twb paub koj txuj kev ua dlej num cuav qaub hab lub hlwb qauj lawm.

Thanks,

Yaj Tshaj Koob

Oct 24, 2015, 4:03:38 PM10/24/15
On Saturday, October 24, 2015 at 11:46:36 AM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:
> bawg YTK,

Npawg MouaTony,

Ua hauj lwm cuav qaub thiab qauj npaum cas los tseem zoo dua li tus uas tab thuam luag tej tib neeg ua npau suav pom Hmoob lub neej ov, nej cov uas qhuas TseemYeej ces yog nej ntshai tsam TseemYeej muab nej rhuav ntsej muag xwb ne, ua neeg txhob lam tais caus lawv luag kua hnia uag paus.

https://www.youtube.com/watch?v=biCOMFt27ik

YTK

Yaj Tshaj Koob

Oct 24, 2015, 4:09:54 PM10/24/15
On Saturday, October 24, 2015 at 3:03:38 PM UTC-5, Yaj Tshaj Koob wrote:
> On Saturday, October 24, 2015 at 11:46:36 AM UTC-5, mua...@gmail.com wrote:

Npawg MT,

https://www.youtube.com/watch?v=HxKEgOkLonw

YTK

2016...@gmail.com

Oct 24, 2015, 11:13:36 PM10/24/15
There is a Lao proverb saying"Savan you nai oak Na Loak You Nai Jay." I think many of you are struggle with Na Loak at this time. Did you know that NaLoak is so cool and Hell is cool too. Don't fire yourself. Only MaoTse Tong and Karl Marx are real. Religion is opium. Tebchaws Hmoob is Opium. Don't be phiba Ba saliva. .

gmli...@gmail.com

Dec 13, 2015, 3:18:07 AM12/13/15
MT,

Hopefully, this will not turn out to be a sequel to the VP/Neohoum saga. Then, the FBI warned VP/Neouhoum of their activities but was ignored for they thought they were untouchable. One day, unsuspectingly, VP was grabbed.

Unchecked abuse is often followed by negligence, which often leads to calamity. Xeng and Co. should have learned a thing or two by now. Unfortunately, even learned, until they are chained, gangsters can't stop. That's the nature of the beast.

Teev

On Wednesday, October 7, 2015 at 3:58:12 PM UTC-7, mua...@gmail.com wrote:
> Ib tssom bojyaig Moob suavdlawg,

> Steve Vang Moua mas nim has khaav quas tsha tas leej twg tsi txaus yijmeem moog has tsuas FBI. Taam sim nuav FBI tawm tuaj lawm saib Xeng Xiong hab Steve Vang Moua 2 yawm nuav yuav tsiv moog nkaum tsuas leej twg lub basement nawb.
>

> Your opinion please.
>
> MT

truelove...@yahoo.com

Dec 18, 2015, 12:56:18 PM12/18/15
Teev,

long time no c, where have you been all these years? and, as a hmong man, we should not stop those who are inventing new way of approach or products. whether it is followed through or not, we hope for the best. perhaps, one day Teev would follow suit to achieve new products that we all can go to the moon and mar.

other great nations and people who have their own lands would never stop any inventor who is seeking for the good of his/her own people. no one knows what will be happened tomorrow...so, even if we do not like or agree with it we should not back-stab those who are doing it.

i still whole heartedly believe that there must be an insider that leak about GVP's case as well because a little group of people like that would never be able to organize a massive large army to fight or win any war any where on earth. however, they were just feeding the idea/ideal and keep the dream alives.

look and learn here, any thing is possible in this world...is that what you believing in that is why you were able to acquire your company?

https://www.youtube.com/watch?v=1vP3Ju7J4gk

Born2beHmong

hanh...@gmail.com

Dec 23, 2015, 7:29:39 AM12/23/15
Cov ntsej muag niaj hnub hais HMOOB lub npe tsis zoo ces yog dev yog pua xwb txhob mus xav ntau os peb cov me kwv tij uas muaj lub siab hlub haiv.Cov ntsej muag ntawd ces yeeb ncuab muab nyiaj ntiav es tuaj hais tej lus los thuam yus Hmoob ces yog thuam yus tug kheej xwb yog cov ruam tshaj lawm os

hanh...@gmail.com

Dec 23, 2015, 7:47:31 AM12/23/15
Koj yuav tsum xav txog tej no:Hmoob teb chaws yuav tau siv sijhawm los nquas hu ceeb toom kom Hmoob txhob tua Hmoob ntxiv luag thiaj tau hais li ntawd,vim peb muaj ib co Hmoob tseem tsis tau paub tsis txawj hlub Hmoob,muaj lub siab tseem yuav mus tua Hmoob....

Vaj Ncuab

Dec 23, 2015, 7:08:32 PM12/23/15
On Wednesday, December 23, 2015 at 6:29:39 AM UTC-6, hanh...@gmail.com wrote:
> Cov ntsej muag niaj hnub hais HMOOB lub npe tsis zoo ces yog dev yog pua xwb txhob mus xav ntau os peb cov me kwv tij uas muaj lub siab hlub haiv.Cov ntsej muag ntawd ces yeeb ncuab muab nyiaj ntiav es tuaj hais tej lus los thuam yus Hmoob ces yog thuam yus tug kheej xwb yog cov ruam tshaj lawm os

Hanh...;

Thaum North Vietnamese Campaign 139 (to retake the Plaine des Jarres) mas Gen. Vu Lap ua ntsiag tos, tos nco xwb the 312 Division over run GM 23 at Phou Nam Phong, City of Xieng Khouang & Lat Sem. 316 Division over rum Lima 22 (Plaine des Jarres & Mouang Soui. 148 Regiment of the 312 Division over rum Samthong without note, Hmoob khiav poob plig tag tsis tua ib phom.

Yuav ua Kanmuang yuav tsum ntse, tos nco phom nrov ntawm Nplogliab qhov rooj mas thiaj tau noj. Yam thaj teb twb tsis tau luaj, tsis tau ntov, thiab tsis tau hlawv es twb tham ua ntej, yam tus kaus twb tsis tau raws es twb faib phuv lawm. Hmoob Tebchaws register legal, yuav tsum function raws Federal cov code, txhob dag leej twg nyiaj txiag. Yog ua ncaj, ua raws cai lawm, FBI yuav taug, yuav ntes, yeej meem xyab tes rau FBI xauv ntag, muaj cai tsis lig, muaj cai mam hais. Nyob tsis tau Amelicas teb, khiav lawm Suav teb, khiav lawm pem 3 ceg av xab xeeb kaum, khiav lawm tim Phou Bia es loj npab ntsuas tua Nplog ntag mas Hmoob thiaj yuav ciaj Haiv.

Yog FBI tso hem thawj xwb es Steve thiab Xeeb lawv twb nkaus li Huab kib lawm ces txhais tau tiag kam tebchaws tsis muaj.

tsee...@gmail.com

Dec 23, 2015, 10:09:00 PM12/23/15
On Wednesday, December 23, 2015 at 5:47:31 AM UTC-7, hanh...@gmail.com wrote:
> Koj yuav tsum xav txog tej no:Hmoob teb chaws yuav tau siv sijhawm los nquas hu ceeb toom kom Hmoob txhob tua Hmoob ntxiv luag thiaj tau hais li ntawd,vim peb muaj ib co Hmoob tseem tsis tau paub tsis txawj hlub Hmoob,muaj lub siab tseem yuav mus tua Hmoob....

Hanh...,

Txhob hais lus li cov neeg uas pheej xav tias yus thiaj yog Hmoob xwb maj! Hais liko, cuag li yus taw 1 tug ntivtes rau luag, tabsis, yus tseg 3 tug taw rov rau yus lawm laiv.

Yog koj yuav kom Hmoob txhob tua Hmoob mas, thaum luag tig hais zoo, yus yuav tau mloog luag tej lus thiab. yog luag hais dabtsi, yus tsuas yeem ua heev hlo, nta phom ntsij ntsiaj, ntxab ntxawm yus cuab yeej tsawg thiab, tej nom tej tsw twb tso tes plau lawm ntxov, yus tseem pheej ua heev hlo, luag ham tsis npawg nphoov rau yus xwb las as. Yus puas lees paub tias qabteb ti qaumteb, luag yeej tag lawm no nab? Niag Roob PhwvBiab luag muaj peevxwm muag tag rauMab rauSuav lawm ne, yus puas paub maj?.

Hmoob TebChaws nyob qhov twg maj? Ciamteb Nplog/Suav(Phongsaly)80/90% yog suav qau nees lawm xwb ne. CiajTeb Nplog NyabLaj los hamtsis, tib yam nkau le es, sab NajKhoom no los hamtsis hais lus Thaib/Nplog sib xyaws pes daws li lawm thiab ne.

Yog koj xav muaj Hmoob TebChaws li yawg hlob YTK TsoobNiam zaj npau Hmoob, koj yuav tsum tau tua kom 5 lub tebchaws puag ncig Nplog Swb tag mas koj thiaj nyob tau laiv.

Kuv li kuv yeej ib txwm yog haiv neeg (xooxaj) me xwb; nyob txog twg lo yeej yog haiv neeg me li qub xwb las as.

TseemYeej.

me

Jan 17, 2016, 12:29:13 AM1/17/16
Born2beHmong,

Glad to be back with the gang. Actually, I have been out doing a few things, including inventing new technologies and products. In fact, a new product is due for release in the Fall. I have been a busy fellow, relentlessly searching for ways to stay ahead of the competition. So far, I have not done too badly on that front.

On matter of invention, either innovative ideas or products, I am on familiar territory - have been in the last 31 years. On matter of "ua teb chaw", it is a beaten path that some of us have worn out our soles over, albeit still keeping our soul sane.

Though, the future may be unforeseeable, we can certainly see what we are doing doing and not doing. Quite unfortunately, the new "ua teb chaw" politicos are not hitherto unknown wizards. Rather, they remain very much the same old, time-tested poachers.

Sorry to put people down, but when lives, limbs and treasure are on the line, as the saying goes: grave matter calls for grave consideration, not fancy thoughts. Here, my position has been well grounded.

I hope our fearless compatriots will not brave the same pitfall that befell vp/Neohoum, especially when the FBI has forewarned them. Chances are necessity may have already trapped them on the same trajectory.

BTW, idea/ideal bears no real value until it is backed up by rational and practical undertakings, the highest order of which is: DO NOT SCREW YOUR OWN PEOPLE. Here, the failure has been utterly pathetic.

Teev

beemou...@earthlink.net

Jan 20, 2016, 7:23:32 PM1/20/16
On Wednesday, October 7, 2015 at 6:58:12 PM UTC-4, mua...@gmail.com wrote:
> Ib tssom bojyaig Moob suavdlawg,
>

> Hmoob lub teb chaw ua le caag lawm ne. Zoo le cov yuas tuab neeg kws nim najnub tawm tuaj has lug muaj phlug quas tshas zoo le tsiv tsi saib qaab lawm sub yom.
>
> Mej saib tsaab xuvxwm nuav saib mej xaav le caag.
>
> http://www.twincities.com/localnews/ci_28924882/hmong-officials-say-fbi-warning-homeland-scam?source=rss
>

> Steve Vang Moua mas nim has khaav quas tsha tas leej twg tsi txaus yijmeem moog has tsuas FBI. Taam sim nuav FBI tawm tuaj lawm saib Xeng Xiong hab Steve Vang Moua 2 yawm nuav yuav tsiv moog nkaum tsuas leej twg lub basement nawb.
>

> Your opinion please.
>
> MT

Tsuas yog cov hniag Meo tais caus thiaj li ntseeg Meo gaib dawb hem dag lwm cov Hmoob ruam tsis paub dab hauv dab tsis xwb. Kuv hnug nej hais tias. VP yog Meo tus nom warrior. Lawm twb cab tau mus kaw. Ua li cas thiaj tsi cab lawv mus rau lub ghow taub twg? Txhob dag dag tsam ntuj lam lov meo dag lub caj dab pauj yus cov kev dag nawb. Tiam no Hmoob tsis raum lawv , tsuas yog cov niag meo thiab tseem ntim dej rau Meo lub taub hau xwb. Tus neeg twg tsis muaj hom phiaj rau yus hais neeg ces cia lis muab tshuaj noj los yog kav tsij mus muab hlua daim yus caj pas zoo dua nyob nya av.

nraughmon...@gmail.com

Feb 20, 2016, 1:46:13 PM2/20/16
Nyob zoo rau ib tsoom phooj ywg, uas kuv tau muab sau ntawv tsab xov xwm ntawm no hais rau nej paub tias, peb ua neeg nyob hauv lub ntiaj teb no thov qhia tseeb rau nej paub tias cov hmoob nplog tojsiab los sis yog hmoob usa los hmoob canada los leej twg yog tus tso hauv tojsiab.com hauv website no.. vim leej twg yuav dag kom yuav tham nkauj hmoob nplog no cas lub npe txawv ua luaj. dag kom tau tham dag noj dag haus xwb es yog muaj 100 tsav yam.. kuv mas yuav tsi ntseeg li yog leej twg muaj qee yam ua tsi zoo rau yus thiab txhob xav phem zoo li no txhob xav dag li ntawd xwb cia kom raug muaj teeb meem, tsis txhob khav khav theeb thiab muab tej niag duab los tso hauv tojsiab sau npe thiab xov tooj xwb kuv twb sim hu mus lawm tsis muaj neeg hnov li thiab tsi teb li lawm cas yuav txawj dag tag npaum no.. thov kom txhob dag ntxias lawm tias kom yuav tham los tsi muaj nqi dab tsi. qhia rau nej sawv daws li no xwb sau npe vaj lwm