Tub ntxhais ua ntsaum

tijlaug...@gmail.com

Tuaj txog tim miskas kom, cas cov hmoob yuav hloos deb ua luaj lawm. Muaj cov tsev xeem sib teem sijhawm los noj tshiab. Nyias sau nyias xeem tuaj nob tshiab, ib yim kom pab $100.00 rau lub rooj noj mov.

Thaum noj mov tas, nyias coj nyias tus poj niam mus tsaj rau sawv daws saib....tej tub ntxhais hluas (tib xeem) rov qab mus ua ntsaum rau tej laus saib thiab.

Qhov no puas tsim nyog sawv daws coj tej mi tub mi ntxhais (tib xeem) rov mus ua ntsaum rau tej niam tej txiv saib?

tijlaugxab

yag...@gmail.com

Tejzaum coj nqaim xwb pob? Nkaujmuam nraugnus dance uake nim ua cas na? Xob muab xsv phem xwb. Tej yam no zoo li nkaujmuam nraugnus kwvtij neejtsa hais khawv txhiaj saum rooj tsiab xwb ne.

Uantej xyoo 1900 ntawd...hmoob pojniam txivneej cov uas married twb pov pob hais khawv txhaj tom tshav qaib...thaum noj 30 noj tsiab li ne.

Tej no nyob ntawm yus xav...thiab mus according to tsamthawj xwb

Yh

AEON

nyias ua li nyias nyiam ypg koj 5 nyiam ces txav kom lawv leej twg lnyiam cia awv mus tsaj lawv yog lawv tsuj rsug txoj cai police mam nrog SAIB.

AEON

ua NTSAUM ho ua li cas ne?

Thorn...@yahoo.com

Tub muaj tug has tas nyag vuv nyag paam miv nyuag txhaj le phaam nyag vuv nyag choj miv nyuag txhaj le loj (luj) nua las sas. Tsuav xob yog koom rooj koom ntshaav xwb es puab nim yuav kk le os. Lub ntuj tam nuav tes yog qheb rua kev vaam meej zuj quas zug lawm yog le suav dlawg tsis xob muab tej kev lom zem nuav lug thwm thwm hab os nawb.

kajntug

Tijlaugxab,
Yog. Hmoob hloov mus deb kawg li lawm. Hloov mus raws li txoj kev ua neej tshiab. Hloov thiaj li vam meej.

Ntsaum sis ntsaum vam meej laiv. Yog peb Hmoob ho lam ua tau tsaum es coj tau li ntsaum mas Hmoob tseem yuav muaj neej ua. Ntsaum li ntsaum muaj tib tug coj thiab mloog tib tug hais xwb.

Peb Hmoob mas muaj ntau xeem, ntau lub taub hau, ntau lub hlwb los sib cov nyom; nyias yuav ua raws nyias siab nyiam nkaus xwb.

AEON

On Monday, November 3, 2014 12:26:52 PM UTC-6, kajntug wrote:
> [...]
>
> Peb Hmoob mas muaj ntau xeem, ntau lub taub hau, ntau lub hlwb los sib cov nyom; nyias yuav ua raws nyias siab nyiam nkaus xwb.

nyob tim ub society tseem favor kom mloog tus coj qhov STUPID IDEA hos tim no ces saw hais FREEDOM 5KK lawm haj yam tawv ncauj tuaj.

yag...@gmail.com

Mej xob has has lug...kuv has rua mej tau 15 xyoo tas peb moob chaw pov pob is not a new year....it is a hauvtoj...FOR 15 YEARS..

n yet nej tseem niaj xyoo tias yog new year. Tsi tag hais luag le ov...hais yus tug kheej xwb.

AEON

On Monday, November 3, 2014 4:10:28 PM UTC-6, yag...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> n yet nej tseem niaj xyoo tias yog new year. Tsi tag hais luag le ov...hais yus tug kheej xwb.

HAUVTOJ mas neeg ua ntxov2 ua ntej lub 11 12 hli ntuj lawm cov ntawd yog kuv mus koom cesyog mus saib menyuam LAIB sjb tawb thiab coj kuv cov khuaj mus ncig yuav CHINES plastic toys xwb. yuav noj 30 mas 3 rsev kwvtij koom dab qhuas hauv MSP no coob tshaj 100+ families 3 sib tham teem ib hnub thaum lub 11 los hlis uas lub hli/moon TAS tsaus nti ces yog hnub 3 mus lwm qaib hmo ntawd los txog tsev ces pib hu plig kom raws tej kev qub2. xyoo 2012 mas kuv khov kuam tsis nkim ib kuam yog TBAWJ kuv kom qeb ces pov kuam yeej qeb. kom KAV ces kuam khwb nkaus mloog lus tshaj ntawd 5 tau pom li. li no thiaj yog noj 30 cov uas HMOOB twbpib puag thaum lub 8-9 hli ces ypg summer/fall festivals 6 kuv coj khuaj mus ncig saib khuaj cov PLASTIC TOYS xwb. lawv yuav tis npe li cas 5 yog kuv hauj lwm.

yag...@gmail.com

Nkag kiag kuv cov lus

AEON

piav 5 paub haum koj tias koj lub idea yog lawm mr kaub nws tias nws thiaj yog mr. kub los tias nws lub thiaj lwm tus lub tswv8 mas yog JUNK 101%

zoo li 1929 great depression. ib co EXPERT ECONOMISTs los sib cav txog pua2 txhiab2 tus leej twg los yog EXPERT sib cav 5 paub haum.

yeej paub li no tias nyias qhuas rias nws KEEJ TSHAJ nws lub tswv8 thiab yog. koj qhuas ua2 NTSAUM yog RUAM taubhau loj koj puas paub thuam koj li cas? NPAB-N NOK nl fawm 5 6 nab-m pas.ntse zog koj ces nyuj thiab twm lawm xwb.

cia nyias ua li nyias nyiam seb leeej twg yuav xub nplua nuj txog million/billion.

kuv paub feem coob yeej tias cov mos2 tim BLOG yog #1 hos kuv li mas kuv ho tsa tes #1 6 cov 18-25 tom U vim kuv ntsib 2 tug lawm. nkawv muab kuvtsav2 kuv tsa chij rag ntws rov MSP thaum nkawv drain kuv tshuavZERO OIL.kuv tsa chij ua ntej nkawv siv MAVTAIS.nkawv 5 siv MAVTAIS los nkawv twb drain oil 3 zaug within 5minutes hauv kuv lub neej tsuas ntsib nkawv thiaj HEEV npaum li xwb. dhia 3 zaug within 5 minites ces kuv tsa chij lo pw txog2 siav tom sofa nws raws qab loo rov pib tshawb. kuv cev tes mus tuav2 yuamsij tsheb nws.nws paub kuv yuav khiav mas mloog lus kawg tuaj kuv kom nws wb mus dinner tom lub SEAFOODRESTAURANT xwb. 5 keeej li kuv na vim tuaj tim meskas no tau 27 xyoo no kuv tau tawb 2 tug tomu uas tseem yog 18-25 dhau li ces 3 tug MAUM nrauj uas twb tu toom puav nyhuv lawm xwb, nyob MN no ces yuav ua kas moos qab roooj kuv mus CALI ntsib 2 tug maum nrauj nrad. ibtug mas 5 rshua xav count vim nws muab SUV2 ntsoog tas dulug. kuv sab tes xis sib zuaj kuv sab tes tshee nws twb 5 hnov mob me2 li lawm. nrog pw tua ib hmo 6 nrov ib phom li 5 AM ces nyias mus nyias tseg tau 12 xyoo no 5 hu 1 phone li lawm. 5kk kuv nquag ces mus NUV CARP nram HASTING lawm xwb. nrad mas nuv kom PUV tsheb los tau vim thaum cov CARP tuaj sporn mas cov btses coob zoo li tus dej tsawg2 me2 twb 5 txau 6 ntses sib txiv. xav tau CARP ces 5 siv bait li cuam tus nuv hlau qhuav 6 tom tus dej ces cab los yeej MAG lawm. pom nram Hsting thiaj 5 siv bait or jig li xwb.