Xeeb Xyooj

beemou...@earthlink.net

May 5, 2017, 5:43:10 PM5/5/17
In the eyes of Communist and its associates and dead People. They lie that Xeeb Xyooj was guilty in wrong doing Hmoob tebchaws polical issue. The true is. Seng never charged with political propaganda.

Vaj Ncuab

May 10, 2017, 9:29:06 PM5/10/17
On Friday, May 5, 2017 at 4:43:10 PM UTC-5, beemou...@earthlink.net wrote:
> In the eyes of Communist and its associates and dead People. They lie that Xeeb Xyooj was guilty in wrong doing Hmoob tebchaws polical issue. The true is. Seng never charged with political propaganda.

Kwvntxawg Mouabee Chaofa;

Koj yeej paub zoo lawm hais tias Koom Haum Hmoob Teb Chaws register tsis legal, tsis muaj Federal thiab State ID's, tsis muaj bylaw, tsis muaj board directors, tsis muaj tus financial officer los tuav 1.3 million nyiaj. Hmoob Teb Chaws yeej muaj hom phiaj xav kom Hmoob muaj haiv, muaj cov kub siab thiab mob siab heev tiag, tabsi kanmuang nyob USA yuav tsum khiav kom raug cai. Yog tsis raug cai yuav tsum rau hlob xwb.

Thaum Rog Phi Ba (Rog Vwm) or Rog Paj Cai (1919-1921), Hmoob yeej ua muaj ceem kawg tabsi thaum kawg Yawg Koob Moos Xes (Commissar) Demash tus nom Fabkis saib lub Xeev Xieng Khouang yog tus xaj tub rog mus tua Paj Cai Vwj thiab Lauj Soob Ntxawg lawv swb. 1971 Saub Ntxoov Lis Yaj lawv kuj ua heev hlo nyob Houei Ka Ning, vim li no Maj. Gen. Vang Pao the MR II Commander thiaj xaj T-28s mus bombs.

Federal Government yog tus ntes Xeeb thab Foob Xeeb. Keeb Thawj Xeeb rooj plaub yawg twb swb lawm, Monday May 15, 2017 yog Hnub uas luag yuav teem txim rau Keeb Thawj Xeeb. Yog tias yawg raug kawm lawm tiag ces kuv Hmoob Teb Chaws nrhiav lwm txoj haus kev nawb mog. Ntshai Federal tseem yuav hlob Hmoob Teb Chaws thiab.

Moghlub

May 11, 2017, 8:28:32 PM5/11/17
Nyob zoo Vaajncuab,

Yog le koj has lawm os... Ua tsaug nawb..

Mojtuam

May 12, 2017, 7:53:51 AM5/12/17
Bee,

You are well aware of Seng’s scam. In fact, you were one of the original persons to lure Seng into it. The law is the law. Whether it’s Seng, you or anyone else, you can’t get away with this kind of scam.

On the other hands, I was right all along. I have said in the beginning when Seng was initially arrested that Steve Vang Moua has struck a deal with the FBI to be their key witness to testify against Seng. Now we know it’s true as I said. The FBI paid airfare for Steve Vang Moua to come to St. Paul twice. The first trip was in June 2016 to sign the Affidavit to indict Seng. The second trip was to testify in the trial.

I was also right that you were hiding and would never come out. Where were you? You were nowhere to be found since Seng's arrest. And still nowhere to be found today except sneaking into this forum once in a while then getting out quietly without trace. If you are so support of Seng, why hiding? Why so chicken? I know why you are hiding. It’s simply because you are as guilty as Seng and don’t want to be caught. That’s why.

unkown

May 12, 2017, 3:06:12 PM5/12/17
On Friday, May 5, 2017 at 5:43:10 PM UTC-4, beemou...@earthlink.net wrote:
> In the eyes of Communist and its associates and dead People. They lie that Xeeb Xyooj was guilty in wrong doing Hmoob tebchaws polical issue. The true is. Seng never charged with political propaganda.

Txhob muab Xeeb Xyooj lus kaw dawb dawb xwb, thiab muab nws tua, nruab hnub tso Xeeb Xyoob los khaws kib nyiab ncig ST. Paul los them nws cov mov, thiab qhov chaw pw rau hauv tsev laj cuj os.

xlo...@gmail.com

Jun 15, 2017, 10:48:24 PM6/15/17
Xav hnov xov txog Xeeb Xyooj. Ua li cas lawm.

Vaj Ncuab

Jun 17, 2017, 7:41:53 AM6/17/17
On Thursday, June 15, 2017 at 9:48:24 PM UTC-5, xlo...@gmail.com wrote:
> Xav hnov xov txog Xeeb Xyooj. Ua li cas lawm.

Xlo...;

Tham txog ntawm yawg hlob Keeb Thawj Xeeb Xyooj ces yawg yeej tseem raug kaw nyob hauv County Jail.

Mojtuam

Jun 19, 2017, 1:14:32 PM6/19/17
Seng Xiong is currently locked out in Sherburne County jail in Minnesota. To my knowledge, July 10, 2017 Seng is scheduled to be brought back to court for sentencing. For state laws, Seng could get up to 20 years in prison for wire and mail fraud. However, federal laws are little bit different. My guess is that Seng will get at least 5 years in prison and may get out of prison within 3 years with good behavior. Will wait and see.

tshajk...@gmail.com

Nov 7, 2017, 7:10:04 AM11/7/17
On Friday, May 5, 2017 at 4:43:10 PM UTC-5, beemou...@earthlink.net wrote:
> In the eyes of Communist and its associates and dead People. They lie that Xeeb Xyooj was guilty in wrong doing Hmoob tebchaws polical issue. The true is. Seng never charged with political propaganda.

Yes, you are correct Mr. Bee Moua.

tshajk...@gmail.com

Nov 7, 2017, 7:15:04 AM11/7/17
Mr. Vajncua you are loss Hmong National security, Seng Xiong did the right thing.

tshajk...@gmail.com

Nov 7, 2017, 7:23:00 AM11/7/17
I think you and your guys don't know not thing about Hmong national security man.

tshajk...@gmail.com

Nov 7, 2017, 7:26:01 AM11/7/17
On Friday, May 12, 2017 at 6:53:51 AM UTC-5, Mojtuam wrote:
Nej txhua tus mas lam tuaj nyob teb chaws meskas xwb nej cov qhov muag dig tas, tsis tas mus kawm ntawv li os, kuv yuav cim nej cia yog muaj teb chaws hnub twg no nej yuav hais li cas?

tshajk...@gmail.com

Nov 7, 2017, 7:31:38 AM11/7/17
Hahaha tsis paub txog li, ib tus neeg raug txim luag tus tsoom hoov pos pub hais lus li xeeb hais ntawd, tus neeg raug kaw hais tsis tau lus tshaj 10 nas this nav, Xeeb Xyooj hais lus tsheej ຊົ່ວໂມງກໍ່ໄດ້ເດ່ ທ່ານບໍ່ຮູ້ກຽ່ວກັບເຮືອງຄົຖື່ກໂທດຈັກເມັດ.

tshajk...@gmail.com

Nov 7, 2017, 7:39:01 AM11/7/17
On Monday, June 19, 2017 at 12:14:32 PM UTC-5, Mojtuam wrote:
> Seng Xiong is currently locked out in Sherburne County jail in Minnesota. To my knowledge, July 10, 2017 Seng is scheduled to be brought back to court for sentencing. For state laws, Seng could get up to 20 years in prison for wire and mail fraud. However, federal laws are little bit different. My guess is that Seng will get at least 5 years in prison and may get out of prison within 3 years with good behavior. Will wait and see.

Oh! your guys very smart person....Be Careful About Judging Others

Don’t judge other people, and you will not be judged. 2 You you will judge in the same way that you judged others. And the forgiveness you give to others will be given to you.
3 “ Why do you notice the little piece of dust that is in your brother’s eye, but you don’t notice the big piece of wood that is in your own eye? 4 Why do you say to your brother, ‘Let me take the little piece of dust out of your eye? Look at your self first! You still have that big piece of wood in your own eye. 5 You are a hypocrite! First, take the wood out of your own eye. Then you will see clearly enough to take the dust out of your brother’s eye.
6 “Don’t give holy things to dogs. Don’t throw your pearls before pigs. Pigs will only trample on them. And the dogs will only turn to attack you.

Mojtuam

Nov 7, 2017, 11:26:14 AM11/7/17
Mr. Tshaj, I never judged. I wrote my prediction according to the law. Was I right or wrong? I wrote that Seng would get a least 5 years in prison. The court gave him 87 months or 7 years and 3 months.

Sounds like you are one of Seng’s followers. Remember that FBI and local law enforcement have not finished with you guys. They are still watching you guys very closely. Any wrong move will get some of you to join Seng. The next guy I predict that will join Seng will be Moua Dao (Muas Ntaub) if you guys don’t stop this scam mission.

Vaj Ncuab

Nov 9, 2017, 9:41:21 PM11/9/17
Tijlaug Yajtshajkoob;

Zoo siab uas koj rov tshwm tuaj. Yes, koj yeej paub zoo lawm tias rooj teb no (USA) yuav ua ib lub Koom Haum los yuav tsum muaj ntaub muaj ntawv, yuav ua ib lub small business los yuav tsum muaj ntaub muaj tawv, yuav tsa ib lub Church los yuav tsum tau ntaub ntawv tso cai. Hmoob Teb Chaws puas muaj state ID?, Puas muaj Federal ID? Puas muaj bylaw, puas muaj board Directors? Puas muaj muaj tus Financial Officer? No, vim tsis muaj, vim 1.7 million nyiaj nyob Keeb Thawj Xeeb tus personal account es yawg thiaj mag hlob.

The FBI, US Secret Service, Minnesota Financial Crimes Task Force, St. Paul Police Department & Appleton Police Department yog cov soj Keeb Thawj Xeeb. US Attorney Andrew M. Luger & US Attorney Gregory G. Brooker yog Federal Government 2 tug Kwv Lijchoj uas hais Keeb Thawj Xeeb case. US District Jude Susan Nelson yog tus phuas txim kaws Keeb Thawj Xeeb 87 lub hli, thiab kom Keeb Thawj Xeeb thim 1.2 million nyiaj rov qab.

Hmoob Teb Chaws muaj 2 tug yeeb ncuab, yog li yuav ua kanmuang yuav tsum ntse me ntsis. Vim tsis ceev faj es Keeb Thawj Xeeb thiaj raug ntes. Vim tsis ceeb faj es Koob Moos Xes (Commissar) Demash tus nom Fabkis uas saib Xeev Xieng Khouang yog tus tua cov Rog Phim Npab (Rog Paj Cai). Vim tsis ceev faj es Niam Ntawv Yaj Soob Lwj thiab Saub Ntxoov Lis thiaj raug Maj. Gen. Vang Pao the MR II Commander tua thiab bombs.

Kuv me tijlaug Yajtshajkoob thiab kwv ntxawg Mouabee Chaofa (Hmoob Teb Chaws) kav tsij nrhiav dua ib tug thawj coj tshiab los coj Hmoob Teb Chaws kom ciaj HAIV. Keeb Thawj Xeeb yuav nyob txim 7 lub xyoo tom ntej, yuav nyob probation 3 lub xyoo thiab luag (Federal) tseem muaj condition ntaus yam rau Keeb Thawj Xeeb.

Vaj Ncuab

Nov 10, 2017, 8:01:54 PM11/10/17
Tijlaug Yajtshajkoob;

Rau rau siab ua saib kwv ntxawg Mouabee Chaofa nej puas muaj teb muaj chaws, yog muaj ces koj ua kiag Huab Tais Hmong (King of Hmoob Teb Chaws) ho Mouabee Chaofa ua kiag Prime Minister nawb. Kuv ces thaum chiv thawj kuv twb tsis nrog Saub Nyiaj Pov thiab Naikonn Nkias Pov lawv vwm nyob Pha Gnu ces kuv yuav tsis nrog nej ua ib txoj haujlwm twg, txawm yog ntxuav tsev los kuv yuav tsis nrog nej sib txeeb.

Nco ntsoov Nplog (LPRD) yog member of UN, leej twg thiaj muaj cai yuav muab Nplog daim av faib? Suav (People's Republic of China) yog Permanent Members of the Security Council (UN) leej twg thiaj muaj cai yuav muab Suav daim av faib? Hmoob roj tsis rog nqaij tsis ntuag mas tsis lam nrog luag mauj teb muaj chaws. Nyuam qhua pib xwb twb sib tog lawm es yuav ua cas thiaj tau noj?

Keeb Thawj Xeeb, Npuag Yaj, Txiv Yawg Ntxhws Steve Vang Moua thiab Neej Zoo yog ib pab, hais tib yam lus, kwv tib tug chij thiab hnav tib cev khaub ncaws es twb tsis sib haum. Thaum peb khiav rog los nrog nej nyob Pas Qav (1970) Capt. Bounsom tua Maj. Khammanh (the GB 208B) tuag, vim Bounsom xav txeeb Khammanh tus nom (GB 208B Commander). Yog Mouabee Chaofa thiab Npuag Yaj nej tsis kub siab es Txiv Yawg Ntxhw Steve Vang Moua tiab Neej Zoo nkawd yuav tau ua 2 tug loj nawb.