xav tau tu 22 no mus ua LAIB

AEON

Nov 2, 2014, 11:42:18 PM11/2/14
kuv mas ntshe yuav mus YOG LAIB tom qab kuv pom law qabnab no:

https://www.youtube.com/watch?v=iZQvMV9dN1M

LOMZEM tiag2 lawv na cov to qab mus koom lawv mas 22 heevTSHAJ ntawd ces NYUJ thiab twm lawm xwb laud.

AEON

Nov 3, 2014, 12:05:07 AM11/3/14
TSUB TUM hov 5KAAM kuv moog yog LAIB PLUAG2 hab ov... cov bike MSRP yog 29K$ 555 TOOBAD i got no 30+K just to f0llpw and sniff those POJ BLOODY LAIBTO QAB mus tom U haib tshaj 5NEED29K$. need gas money xwb ntsib tus mos2 thiab 2 heev:

https://drive.google.com/file/d/0B-_0drg7WMjlNEFtN285aVpXd28/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B-_0drg7WMjlOFd1ZWVtMzJMbm8/view?usp=sharing

AEON

Nov 3, 2014, 12:46:52 AM11/3/14

TOO LATE tsam no paub ces ua ntej tau ntses lawv qab tau nab. SIM XAV sebDAVIBT ib tswm nyiamBIKE ncig teb chaws xwb poj HMOOB ces pov2 khawv 6 DAVIDT lawm 3 5 paub xwb DAVIDT twb mus ntsib hom PUV2 li cov saudCAIJ BIKE nkaus xwb ntsib ces CAIJ thiab tsav tom hotel nrawm tas nyias mus nyias kom DAVIDT txhob MAG child support. SIAB PHEM DHAI kuv yog poj HMOOBlos kuv yuav cia kom nkag nkoo 60+ 5 muaj pojniam menyuam.

AEON

Nov 3, 2014, 1:45:03 AM11/3/14
lawv LOMZEM heev vim lawv satup event ces STORM the damn place in thousand and those HOT/FULL RIDERS will be there to add seasoning to the recipe. i will join them IF i can afford a minimum of 35K for the BIKE and accessories + other fees.

the BEST BIKE.ls too heavy to getit at 300K$. i'm glad i do NOT know hpw 2 RIDE those damn BIKE so my wife does NOT has to worry that i'll stealth withdraw 35k in our bank account HOWEVERi'll stea some 100 bills to get pizza and peosi for the 22 at the U. GUARANTEE some of those 100 bills will be gone on weekends. I DID that several times already in 2003-2006 ask my wife she knew them with a stack of receipts. tooBAD she showed me the stack claiming evidence to get me in TROUBLE i took a look and YEP she got most of my receipts in a stack. I ATE that stack quickly until it was onlyva ball of sofr junk likr GUM i simply threw it into the toilet and pressed that hand my wife RAN fast trying to picl that ball b4 the toilet went down 55 too LATE unless she is willing todig6 feet deep qt the street which is anot likely because todo that needs approval from the city togh office. she cried rgiab CEM SIAB PHEM. YEP kuv siab PHEM NEEV kuv muab nw pw nraumzoov tim 04 ib hmos. nws haj yam CHIM vim nws yog tus cia kuv pw ib hmos nraum zoov. kuv tig lus me2 xwb pov khawv lawm.