Tseem muaj neeg mus saib Hmoob Havzoov

koj...@gmail.com

Sawvdaws,

Saib seb peb pom licas, xav licas, piv Hmoob rau lwm Haiv neeg, piv lwm Haiv neeg rau Hmoob, Hmoob puas tseem muaj cov uas yog Nationalist, los yog Hmoob ibtxm yog losers.

https://www.youtube.com/watch?v=BiQXUUaXgkY

X Z

tsee...@gmail.com

On Tuesday, December 1, 2015 at 3:03:32 PM UTC-7, koj...@gmail.com wrote:
> [...]
> Saib seb peb pom licas, xav licas, piv Hmoob rau lwm Haiv neeg, piv lwm Haiv neeg rau Hmoob, Hmoob puas tseem muaj cov uas yog Nationalist, los yog Hmoob ibtxm yog losers.

XZ,

Yog uali ua no xwb; thaum kawg; zoo nkaus li LaujTsabThoj lawv ntxias yawg hlob vp mus hlob kavhlau xwb. Txawv tsis deb Hmoob DejDawb(Muas TuamThawj/YajThoj)or HmoobTebChaws(Xeeb/Ntxhw)lawv ua.

TseemYeej.

Vaj Ncuab

Xav Zoo;

May, 1975 Tiao Sisouk Na Champasak the Defense Minister thiab Maj. Gen. Vang Pao lawv yeej xav tua cov Pathet Lao, tabsi Amelicas txwv tu nrho txawm tua lo Amelicas yuav tsis pab. Thaum kawg sawvdaws thiaj tso tes khiav. 1980s cov kub xaj Nplog sawvdaws qw kawg tabsi Amelicas ua ntsej lag muag dig.

Hnub no Amelicas muaj kev phoojywg zoo nrog Nplog (LPRD), Amelicas twb xa luag tus Military Attache (Col. Jame McAden) mus nyob rau tim Nplog thiab Nplog (LPRD) xa Col. Khamkhong Inthilath tuaj ua Thuj Thaj Lam (Military Attache nyob Tuam Ceeb Washington D.C. lawm. Txhais tau tias kam tebchaws tsis muaj.

Tseeb tiag Hmoob Hav Zoov ua ciaj ua tuag tabsi nyiaj thiab nom lawv tsis tau. Kub Xaj es tseem kwv cov phom Karabin qub qub thaum 1960 thiab kwv M-16 xeb xeb thaum 1970 ces txhob tham txog.

koj...@gmail.com

Vaj Ncuab,

Cas txawm siv tsa chij dawb lawm ne... Luag ua luag feem, Hmoob muaj Hmoob feem thiab hos. Txhob ntshai ma.. Blog tua Hmoob tuag suav tsis txheeb lawm os, tsis lam tas dawb nawb. Peb sim xav seb yog vim licas Blog thiaj pheej tuaj thawj Hmoob tub txawj tub ntse. Tsam no ua zoo xyuas laiv, tsam lawv ntxias Hmoob rhuav Hmoob li ib txwm ua nawb. Tub txawj tub ntse los muab tsis mus Blog dua nawb.

X Z