Nyob zoo os cov nam tsuv tum aw...

Phwvxev

Mej suav dlawg tawg qab covtxwv tag lawm lov? Ntu nuav zoo le mej suav dlawg tuaj thaam zum zawg le qub lawm sub kaj...

Leej twg muab kuv lub nick hloov lawm ne?

Phwv

Vaj Ncuab

Phwv;

Christmas yuav los no (Dec. 24-31, 2015) kuv yuav nqi tuaj Fresno thiab yuav los LA. Lub Lab Fawm (Pho Restaurant) uas lawv hais tias yog GVP lub or Fawm ncej puab os puas tseem qhib? Address yog li cas? Yog tseem qhib kuv xav los noj.

phwvn...@yahoo.com

VajNcuab,

Nam tsuv tum hov Phwvxev hov tsis yog kuv osd nawb. Ntshai nws yog wb nyuag tij laug Moghlub sub.

Hais txog lub lab Fawm koj hais tau ntev lawm kuv yeej tsis tau mus noj fawm hauv Fresno lawm vim lawv ua tsis qab npaum peb nyob Orange county.Yog koj hos hais lub nyob Orange County ces tseem qhib os nawb. Lub lab fawm no qhib 7:00am -5:00pm xwb.Yog koj los LA li koj hais ces yuav tsum los xyuas kuv xwb-b nawb.E-mail rau kuv es koj los txog LA hnub twg no kuv thiaj nyob hauv tsev tos koj wb mam mus noj fawm lab Nais phoo os nawb.

Sib ntsib dua

Phwvxev

Kuv ncaim ntevx lawm es cov nam tsuvtum huv nuav ib leeg twg muaj peevxwm nyag muab kuv lub nick hloov tau lawm nej. TSUM NAWB. YUG IB CO XWB MEJ PUAV LEEJ YOG NEEG TSIM TXAJ HAB PAUB TAAB XWB, TSI TXHOB LAAM MUAB KUV CAV KAS LE NTAWD MEB...

donyhm...@gmail.com

On Sunday, November 29, 2015 at 6:12:28 AM UTC-8, Vaj Ncuab wrote:

> Phwv;
> Brother VajNcuab,

Tuaj txog Fresno ces hu rau kuv nawb.

Brother Phiaj

Vaj Ncuab

Kwvntxawg Dony;

Kuv tuaj txog Fresno December 24, 26 yuav tuaj xyuas Hmoob Fresno noj peb caaug, then 27 yuav nqi mus LA thiab mus noj yawg hlob GVP lub Laj Fawm, 29 yuav tawm los tsham Grand Canyon National Park, then Jan. 2, 2016 mam rov qab los Minnesota. Thaum twg yuav tuaj mam hu or email rau koj.

Phwv,

Koj puas tau yawg hlob Naiphome Vaj Pov lub Lab Fawm chaws nyob (address)? Yog tau no pab qhia rau kuv, kuv tuaj noj 2 zaug tabsis tsis nco address lawm.

tsee...@gmail.com

Hahaha..Mej muaj ib yawm Yaaj qw-w saud xuvtooj cua tas, nws muaj ib co "Qiab caj muag", surprise, kuv hu phone noog tas "Qiab caj" yog dlaab tsi? nwg has tas:"Qiab caj cesw lug MoobDlawb hu ua Qaib Ciaj xwb moj" Hahahaha.....

Tuaj nuav ces tuaj saib kuv nyob SActo hab os, noj fawm xwb ces; qhov twg los qab tuab yaam nawb. Pho' ces kawg NyaaLaaj. Os Cia ces kawv Suav quavQaib xwb.

TseemYeej.

Vaj Ncuab

Uncle TseemYeej;

Fawm mas qhov twg los yeej muaj, tabsi ib lub qab txawv lawm ib lub. Nyob Stockton CA mas muaj ib lub lab Fawm qab kawg kiag, noj tsis dhuav li. 2007 kuv muaj class nyob Stockton, kuv nyob tau 3 hnub, lunch, dinner los kuv mus noj tib lub laj ntawd xwb. Lwm lub mas thaum nyuam qhuav noj qab tabsi noj txog tog ces nqos tsis tau lawm.

Lub Lab Fawm Naiphom Vaj Pov nyob Santa Ana mas xyoo 1999 Khamchong Luampraseut cov peb mus noj 2-3 zaug, yeej qab thiab tabsi tseem swb lub nyob Stockton. Yeej xav nce los tsham Dr. Ntxawg Yaj nej kawg tabsi cov pojniam lawv xav mus laij tablaj tshav puam nyob LA mas saib tuaj txog puas muaj caij.

phwvn...@yahoo.com

VajNcuab,

Kuv tsis muaj addres lu Fawm Lab nai phoo tiam sis nws nyob txoj kev:

N. Newhope st thiab w. 1st st sib tshuam lub zos Santa Ana.Nyob lub corner east Newhope North 1st st.Lub weekend no mus noj mam xa adrress rau koj.

sib ntsib dua

minyuam...@gmail.com

Vaj Ncuab,

Pho Saigon hauv SACRAMENTO yog # 1. Nco ntsoov order EXTRA LARGE with EXTRA MEATS nawj.

Dhau qhov no, muaj ib lub lab fawm nyob ntawm ib cov tsev uas taws teeb liab plij pluv (lub lab fawm ntawv qab heev, lam tso dag xwb.....vim lub no ces cov mi nyuam laib hauv SAC thiaj kam qhia chaw nyob xwb:).

Los txog SAC, nco ntsoov mus noj lub lab Saigon, thiab tsuj av SAC nawj.

tsee...@gmail.com

On Monday, November 30, 2015 at 8:27:30 PM UTC-7, Vaj Ncuab wrote:
> [...]
> Lub Lab Fawm Naiphom Vaj Pov nyob Santa Ana mas xyoo 1999 Khamchong Luampraseut cov peb mus noj 2-3 zaug, yeej qab thiab tabsi tseem swb lub nyob Stockton. Yeej xav nce los tsham Dr. Ntxawg Yaj nej kawg tabsi cov pojniam lawv xav mus laij tablaj tshav puam nyob LA mas saib tuaj txog puas muaj caij.

Li minyuam..hais, nyob Sacto, pho' Saigon los kuj qab thiab tseem nyob ze dr. Ntxawg kawg thiab. Muaj ib lub nyob sab North, hwy 80W, ze ARC los kuj qab kawg, cov menyuam (mekas, dub/dawb/mev)tuaj noj npauj ntws thiab hov,from 11:00AM- 11:000PM diam os. Yog Idontknow tseem nyob mas, kuv suggest lub no xwb laud...muaj cov 22 coob kawg ov...

Last weekend kuv mus pom koj ib tug yawmyij nyob Fresno,, hu ua Phab Vwj no laiv, nws tias nws yog koj uncle ToojTuam tus vauv. You may remember him.

TseemYeej.

donyhm...@gmail.com

Cov Phoojywg,

Nej ua ntsuas mus noj tej fawm qab qab os. Kuv ces kuv mus noj tom Hmoob cov lab uas ua fawm Looj Ceeb xwb. Yog tsis muaj fawm Hmoob mas kuv mam mus noj lwm haiv neeg li vim thaum yus yuav ua fundraising party yus yeej tsom yus cov business Hmoob mus thov nyiaj xwb ne. Yog yus lam mus tom te business own by lwm haiv neeg mas ceev faj tsam lawv lam hu Tas Luaj qhia yus kev tawm nawb. Donyphiaj

koj...@gmail.com

Dony,

Kuv xav ib yam li koj, luag lwm haiv neeg yeej tsis tuaj txhawb Hmoob cov khw li, Hmoob tej fawm txawm tsis qab los peb noj ntawm Hmoob.

Muaj ib xyoo peb tuaj pebcaug Fresno, peb cov neeg yov mus noj mov ntawm blog thiab Suav, kuv hais rau lawv tias sawvdaws poob nyiaj yuav rooj tib yam, cia peb mus txhawb Hmoob. Muaj ib zaug ib txijnkawm tseem nyiag mus noj ntawm Blog thiab.

X Z