HMONG MN KOOM 5 HAUM

AEON

Nov 27, 2014, 11:59:04 PM11/27/14

AEON

Nov 29, 2014, 3:06:51 AM11/29/14
On Thursday, November 27, 2014 10:59:04 PM UTC-6, AEON wrote:
> https://www.youtube.com/watch?v=C12IqWBzdXc&list=UUyf47JM3y_ed9OQ8E2w1oFA
>
> ib qhabnab tias tej tug COJ MUS UA TSWV LAWV

cov hauv daim VDO zooli BAJ KWV PAIB QW ntsis sub. cia nyias ua li TXOJ CAI PUB lawv ua cia seb thaum kawg tus twg yuav yeej seb ib co yuav nqa cov EVENTS no mus ua TSWV/PRIVATE los yuav ua li cas ov. KABLIAM tej EVENT ntawd tau 10 xyoo no kuv twb 5 mus saib 1 ZAUG li lawm VIM LAJ2 mus SIB TXIV. thaum NYUAM LAIB HLE SIB TAWB LIAB QAB 6 PUBLIC POM police DHIA CAUM NTES mas NYUAM LAIB tseem NRAWM ZOG ntig ntwg sib txiv tod mas LOMZEM DHAU QHOV XAV POM lawm ces kuv CI NQAIJ nraum YARD xwb hnub event ntawd na.

Thorn...@yahoo.com

Dec 1, 2014, 11:22:32 PM12/1/14
kuv yeej kuv has tas paab Moob nuav nim yuav qw txug thaum twg los puab yeej yuav swb, mej sim saib seb maj nig nuav attorney general nim yuav quav quav ntsej puab le lawm os. Tuaj qw kag ntawm luag lub qhov rooj tub tsis khaus luag le. Tsum hab lauj, caag yuav tsis muaj dlejnum ua hlo le los caag naj Moob.

Tug tswv tub tuag lawm ces nwg tej qub txeeg qub teg los yeej kawg yuav tuag moog lawv tug tswv qaab le xwb os puab awd. Kuv le mas kuv tsuas muab credit rua yawm Tswjpheej Lis kawg le. Nwg muaj peev xwm heev kws muab lub LF nuav ua ua tuag dlo lawm. Qhov tseeb tag ces yawm Tswjpheej hab yawm Thaajyeeb Hawj ntawm paab Hmong Heritage nuav tsuas laam yog ob tug moj zeej cug nruab qaum aub Vaaj Yeeb hab Lis Teeb ob tug sis ntuv xwb. Qhov tseeb tag ces rooj plaub nuav yog VY hab LT ob tug sis ntsab pob qaa xwb. Yim meem ua es peb pej xeem txhaj le tau nce tsaag saib os.

AEON

Dec 2, 2014, 4:47:24 AM12/2/14
teb chaws no FREEDOM tus xav qw nws qw nws tsuav yog nws qw within the LIMIT of the LAW xwb mas TSUAV LAWV MUAJ ZOG. kuv li ces nquag no ces nram HASTING nrog CARP ntsuas zog tau ntau ces ua PADEK.

Yaj Tshaj Koob

Dec 2, 2014, 11:41:17 AM12/2/14
On Monday, December 1, 2014 10:22:32 PM UTC-6, Thorn...@yahoo.com wrote:
> kuv yeej kuv has tas paab Moob nuav nim yuav qw txug thaum twg los puab yeej yuav swb, mej sim saib seb maj nig nuav attorney general nim yuav quav quav ntsej puab le lawm os. Tuaj qw kag ntawm luag lub qhov rooj tub tsis khaus luag le. Tsum hab lauj, caag yuav tsis muaj dlejnum ua hlo le los caag naj Moob.
>
> Tug tswv tub tuag lawm ces nwg tej qub txeeg qub teg los yeej kawg yuav tuag moog lawv tug tswv qaab le xwb os puab awd. Kuv le mas kuv tsuas muab credit rua yawm Tswjpheej Lis kawg le. Nwg muaj peev xwm heev kws muab lub LF nuav ua ua tuag dlo lawm. Qhov tseeb tag ces yawm Tswjpheej hab yawm Thaajyeeb Hawj ntawm paab Hmong Heritage nuav tsuas laam yog ob tug moj zeej cug nruab qaum aub Vaaj Yeeb hab Lis Teeb ob tug sis ntuv xwb. Qhov tseeb tag ces rooj plaub nuav yog VY hab LT ob tug sis ntsab pob qaa xwb. Yim meem ua es peb pej xeem txhaj le tau nce tsaag saib os.

Thorn aw!!,

Koj sim nyeem hauv qab no saib America hais li cas ne?

Responsibilities of A Citizen

Support and defend the Constitution against al enemies, foreign and domestic.
The Constitution establishes the U.S. system of representative democracy and outlines the inherent principles of freedom, liberty, and opportunity to which all citizens are entitled. The continuity of this nation's unique freedoms depends on the support of its citizens. When the Constitution and its ideals are challenged. Citizens must defend these principles against all adversaries.

Stay informed of the issue affecting your community.

Before casting your vote in an election, be sure to gain information about the issues and candidates running for office. Staying informed allows citizens the opportunity to keep the candidates and laws responsive to the need of the local community.

Participate in the democratic process.

Voting in federal, state, and local elections is the most important responsibility of any citizen. Voting ensures that our system of government is maintained and individual voice are clearly heard by elected officials.

Respect and obey federal, state, and local laws.

Laws is rules of conduct that are established by an authority and followed by the community to maintain order in a free society. Every person living in the United States must follow laws established through federal, state, and local authorities.

Respect the right, beliefs, and opinions of others.

Though the United States is a nation of diverse backgrounds and cultures, our common civic values unite us as one nation. Tolerance, though courtesy and respect for the beliefs and opinions of others, is the hallmark of a civilized society and ensures the continuity of liberty and freedom for future generations.

Participate in your local community.

Being a responsible member of one's local community is important to the success of representative democracy. Community engagement through volunteerism, participation in town hall meetings and public hearings, joining a local parent-teacher association, and running for public office are ways individuals can actively contribute to the well-being of the community.

Pay income and other taxes honestly, and on time, to federal, state, and local authorities.

Taxes pay for government services for the people of the United States. Some of these services include: educating children and adults, keeping our country safe and secure, and providing medical services to the elderly and less fortunate. Paying taxes on time and in full ensures that these services continue for all Americans.

Serve on a jury when called upon.

Serving on a jury is a very important service to your community. In the United States, the constitution guarantees that all persons accused of a crime have the right to a "speedy and public trial by an impartial jury." Jury service gives you the opportunity to participate in the vital task of achieving just, fair results in matters that come before the court.

Defend the country if the need should arise.

The Armed Forces of the United States, the military, is currently an all-volunteer force. However, should the need arise in time of war, it is important that all citizens join together and assist the Nation where are they able. This support could include defending the Nation through military, noncombatant, or civilian service

YTK

AEON

Dec 2, 2014, 3:44:37 PM12/2/14
On Thursday, November 27, 2014 10:59:04 PM UTC-6, AEON wrote:
> https://www.youtube.com/watch?v=C12IqWBzdXc&list=UUyf47JM3y_ed9OQ8E2w1oFA
>
> ib qhabnab tias tej tug COJ MUS UA TSWV LAWV

XYOO 2014 lub 30 rau lub weekend 11/29-30 no ces mus POM twb txaus TUSIAB LAWM VIM HMOOB 5 QUAV NTSEJ mus koom li lawm txhua xyoo mas lub RIVER CENTER PUV2 neeg ntsawm nkaus xyoo no ces 5 muaj neeg kom puv LOMZEM li lawm. pom tus puav niam txiv tub tuav tes mus ua KHAB KHUAV ncig xauj tej khw los 5 muaj khw kom txaus ncig lawm cov niam txiv tub nyuag ces ncig2 20+ minutes ces ROV nraum TSHEB lawm xwb. AT THIS RATE lub ORG TWG mus ua hom 30 no yuav PLAG POOB PEEV ho yuav tuaj THOV KOM HMOOB CAWM thiab CAUM NCAWS.

LUB ORG los KHAV2 ua PRICE JUMP mus 6 ib tug neeg nqe qhov rooj yog 8$ thiab mas DHUAV HMOOB TIAG2. DHUAV li DHUAV KOSPOOM NTSES tim VINAI. tom qab noj cov kos poom ze2 ib hli kuv twb DHUAV2 5 XAV HNOV TSW LAWM. mus kawm ntawv nraum NAB XUM-N ib tug POJ THAIB tuaj qeb ib lub khw me2 pem qaum tsev kawm ntawm tom lub P5-P6 tom sab hnub poob. ib tug phooj ywg wb mus txog tsev kawm ntxov2 ces wb mus ncig SAIB lub khw. POJTHAIB muag QHAUB PUB-N wb yuav ib leeg ib TAIG. twb noj ib khaw mam paub tias cov KUA QHAUB PUB-N pojthaib SIV kos poom ntse uas UN FAIB PUB HMOOB hauv XUM-N. noj ib khaw lawm ces TSO TSEG 5 zoo kom pojthaib THIM wb 2 BAJ lawm thiab DHUAV TIAG2. mus kawm 2 xyoo P5 thiab P6 kuv 5 rov mus xauj lub khw ntawd ib zaug ntxiv li lawm

Thorn...@yahoo.com

Dec 3, 2014, 12:40:36 AM12/3/14
Yawm YTK awd, koj sim hua pav seb koj hua to taub Asmelikas txuj kevcai kws koj muab copied huv nuav le caag mas lov? Muab nwg imply rua HH hab LF seb nwg huav pertain le caag. Puas yog has tas Asmelikas tsaab cai nuav honor and support cov mafia kws noj Moob hlwb hab? Pav tuaj seb koj zaaj hua yog le caag tag.

AEON

Dec 3, 2014, 10:26:38 AM12/3/14
COV NEEG siab TAWV TSHAJ POB ZEB thiab HLAU thiaj BLUA NUJ TAUS cov TAIS2 CAUS ces yog JOE-NONAME kiag xwb. ib co yeej ZAUM li 1-5 milimeter ntawm tus HNIAV TXOJ CAI kiag xwb lawv thiaj ua tau LAG LUAM KOM BLUA NUJ. tej tug tseem mus CAIJ KIAG TXOJ CAI LASVOOS TAV TOG2 5KKK MUAG YEEB TSHUAJ UA GANG MASTER tibsi. 5 NTSEEG mus NYEEM

Al Capone thiab Joseph Kennedylawv cov BILLIONARES ma lawv cov INCOME tau los ntawm kev CAI TXWV lawm xwb.gambling, prostitution,drug, and ALCOHOL, including bribing the MAYOR and POLICE. any chicken like us JOE-NONAME could NOT DARE to touch any of THOSE things.