XF Nruag Hawj has puas ncaaj ncees ne?

Yaj Tshaj Koob

XF Nruag Hawj muab cov coj dab qhuas piv txwv rau tus Vaub Kib.

https://www.youtube.com/watch?v=fAcpwSWAYUQ

Yog hais li Nruag Hawj hais no ntxim li cov uas twb tau coj kev cai tshiab Jesus ntawd tau 60 xyoo ntau lawm, lawv ho mus txog twg lawm ne.

Tus XF no thiab NRuag Hawj hais tib zaj kev qhia Vajtswv.

http://www.youtube.com/watch?v=ZB1n7hHTm0o

Yog leej twg ntseeg ces yuav dim txim no es, lub txim ntawd yog leej twg ua txhaum plaub dab tsi es ho yuav muaj txim txhaum no ne.

Puas yog Nruag Hawj Ua Khawv Koob Tua dab li no ne, tsi pom dab tab si pom neej sib tuas xwb as. Nej Ntsia saib maj. https://www.youtube.com/watch?v=g16FkF59kW0

YTK

MoobLeeg

Tug Phoojywg YTK aw... Uacaag es luastej thejxamnam xwb es yuav
meemntxom koj ualuaj na? Puab yuav ntseegntuj, ntseegteb, ntseegdlaab,
ntseegneej, ntseeg tojroob hauvpeg, ntseegxyoob ntseegntoo, ntseeg
pobxeb pobtsuas, ntseeg UFO, ntseeg alien los nyob ntawm puab tug
kheej xwb lua mua. Hos puab ho ntseeg Vaajtswv lawm los kaavlam puab
hab lau. Tsuav puab ho tsi najnub tuaj has kua koj moog church xwb tes
txhob hashas puab cov ntseeg hab lau (or do they)?

Kaavtsij tsau2 sab ua koj lub tebchaws Moob es peb txhaj le tau moog
nyob sai hos. Pheej muab sijhawm moog has pua plig tes tebchaw Moob
tsi tav le os... Tsaam tes tau tebchaws Moob tes puab ho tsi kaam lug
nrug koj nyob lawm hab laiv. Just a thought...lol

yoo...@msn.com

This is an old visual pics I'd seen, been preached on countles times, since my early years. It's been over 50 yrs and this is still going on? Incredible! These pics can really and easily intimidate our ignorant Hmong. I feel sorry for those who fell into this kind of trick---me included. However, I know it's all fucking lies.

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

nyias xaiv nyias txoj kev lawm pem ntuj mas. yuav txhawj ua dabtsi na. ib tug yuav maj mam nkag l vaubkib los yog nws hauj lwm. ib tug yuav dhia cauj tshaj kauv thiab mos lwj los yog nws hauj lwm. nco ntsoov luav nraws tshaj vaubkib tabsis luav ho lawv qab vaubkib twb ho dhau ua ntej lawm deb. lawv xaiv lawv txoj kev. kuv lam pw nuv ntses xwb. kaj tsij mus nuv kom khoov pob tas ua ntej. kuv mus txog no ces yog ntses kaus thiab walleyes nkaus xwb nawb.

nres

Yav ntuj thaum ub kuv kuj paub Nruas Hawj zoo. Zaum no mas Nruas yog ib tug Xib Hwb ( yuav luag yog Yes Xus tiag ) rau cov ntseeg christian . txhua leej txhua tus hmoob thoob ntiaj teb paub Nruas Hawj. Ib co ntseeg chirstian mas hwm Nraus Hawj cuag li Yes Xus nqis saum ntuj los sawv nres nroos ntawm lawv xub ntiag.....

Nws yeej yog ib tug neeg zoo . Tiam sis peb lub zeem muag ntiaj teb no sib txawv lawm.

Yus kuj muaj ntua yam xav thiab, thaum pom tej no.....

nres

ua li nej xav ne ?? cov tsiaj ntawd puas muaj lub txim txhaum dab tsi ?? Cov tsiaj ntawd raws kuv paub mas yog Vaj Tswv tsim lawv los , tsim los kom zoo li ntawd nav !! yog cov tsiaj ntawd tsis zoo m&as tej zaum tsis tim cov tsiaj , tej zaum yuav tim tsi Tsim pob ??

Tus vaub kib, Vaj Tswv yeej tsim nws los zoo li ntawd ua li cas thiaj yuav ntau nqe qis li ntawd rau tus Vaub Kib ??

Cov paub lus Fab kis, muaj txoj dab neeg "fable" hais txog tus Vaub Kib thiab tus Luav nev yom......

Yaj Tshaj Koob

On Thursday, January 31, 2013 8:17:03 PM UTC-6, MoobLeeg wrote:

MoobLeeg,

> Tug Phoojywg YTK aw... Uacaag es luastej thejxamnam xwb es yuav
> meemntxom koj ualuaj na?

MoobLeeg, kev "thej Xab Nam" es yog has le Nruag Hawj hab yawm XF Txooj Zeb Moua ob tug has hov ntaag los, tsi muaj lwm lus lug has le los caag es yuav muab tej tsaj hov coj lug pev rua cov coj kev cai qub tas cov qub mas phem npaum ub npaum nua puas yuav yog nruab nraab rua tuab neej lawm maj?

> [...]
> ntseegneej, ntseeg tojroob hauvpeg, ntseegxyoob ntseegntoo, ntseeg
> pobxeb pobtsuas, ntseeg UFO, ntseeg alien los nyob ntawm puab tug

Yog los mas kuv xaav has tas leej twg ntseeg Yam Twg Los cas nyag ua nyag hab, tsi xob muab puab tej kev ntseeg coj tuaj thuam le ub le nua, pev rua yaam tsaj ub yaam tsaj nua tes kuv tsi has le tag, koj sim xaav saib ua caag tsi cas nyag ntseeg nyag tej twb ywv le koj has le tag, es ib tug txhob has ib tug txuj kev ntseeg hab pob, koj puas nov ob tug has thuam txug puab cov kws tseem coj kev cai qub los koj tsi nov le nua? Kuv xaav kom ib pawg ntseeg tsi xob has has ib pawg ntseeg tej kev ntseeg kws sib txawv le hov hab nua.

> ................Hos puab ho ntseeg Vaajtswv lawm los kaavlam puab
> hab lau. Tsuav puab ho tsi najnub tuaj has kua koj moog church xwb tes
> txhob hashas puab cov ntseeg hab lau (or do they)?

Kuv yeej kaav lam puab yuav moog Vajtswv los puab moog puab le kuas puab pheej has lug cuam tshuam kuv cov Moob kws coj dlaab qhuas Moob taag le nev, kuv yeej tsi xaav has le los yuav tau has le tag vim puab cov ntseeg Vaajtswv xij has peb cov qub kev cai taag le ne, hua has txug tej Church tes kuv tub moog moog kev dlo taag le lawm, kuv tseem yog ib tug txwj laug ntawm AS Ntxoov Xeeb Yaaj hab lua mas.

> [...]
> tsi tav le os... Tsaam tes tau tebchaws Moob tes puab ho tsi kaam lug
> nrug koj nyob lawm hab laiv. Just a thought...lol

Ua caag koj ho pum kuv has puab plig, taab kuas koj ho tsi pum Nruag ob tug has kuv tsav nam Moob txuj kev ntseeg dlaab qhuas Moob plig hlo le, koj lub pob ntseg ho noog moog rua zaaj twg lawm es koj ho pum ib saab xwb, koj ho tsi pum ob saab le hov nua puas yog ncaaj ncees lawm hab nua.

Ib qhov ntxiv koj twb hnov XF Txooj Zeb Muas hais tias dab muab cov neeg teev dab teev qhua lub qhov muag tshum dig lawm thiaj tsi pom Vajtswv tej lus no puas tsim nyog hais li ntawd rau luag, ua ntej nws yuav hais tau tej lus no mas yuav tsum yog XF Txooj Zeb Muas mas nyob saum ib nta ntuj yuav mus qhov twg los ib kauj ruam txog ntua lawm mas thiaj tsim nyog khav hais tau li ntawd, tab sis nws tus kheej kiag los tseem xuas ob txhais ko taw mus kev thiab xwb.

Nres,

Yog li koj hais hauv no lawm tiag.......

> Yav ntuj thaum ub kuv kuj paub Nruas Hawj zoo. Zaum no mas Nruas yog ib tug Xib Hwb ( yuav luag yog Yes Xus tiag ) rau cov ntseeg christian . txhua leej txhua tus hmoob thoob ntiaj teb paub Nruas Hawj. Ib co ntseeg chirstian mas hwm Nraus Hawj cuag li Yes Xus nqis saum ntuj los sawv nres nroos ntawm lawv xub ntiag.....

Hmoob Cob tsib teb mas saib Nruag Hawj mas zoo nkaus le Yexus le, hos Nruag Hawj los yeej xav tias nws mas yog Yesxus lawm ntag rau qhov cov niag tsi puv tsi qoos pes tsawg mas caum tsheej pab.

> ua li nej xav ne ?? cov tsiaj ntawd puas muaj lub txim txhaum dab tsi ?? Cov tsiaj ntawd raws kuv paub mas yog Vaj Tswv tsim lawv los , tsim los kom zoo li ntawd nav !!

Tej tsiaj mas yawm saub los sis ntuj tsim kom lawv tus yam ntxwv zoo li tus tsiaj nkag thiab ya, ntuj tsim txhiab txhiab yam tsiaj, nyias muaj nyias tus yam ntxwv kav nws pawg tsiaj.

Qhov uas cov txiv plig tau kos cov duab tsiaj nrog rau tus duab neeg lub ntsej muag neeg zoo li neeg Asia ntawd es ho tsi zoo li cov tawv dawb los sis cov Jew mas vim thaum 1600-1700 tawm mas cov txiv plig xub xub tuaj rau China ces mus rau Korea cov txiv plig tau nug cov neeg Suav thiab kaus Lim tias kev dab qhuas hauv lub neej coj nyob, kev caiv thiab tsi caiv yog yam twg rau yam twg, ces cov neeg Suav thiab Kaus Lim thiaj piav tias..

Lawv li mas muaj caiv tsev tsi pub tej tsiaj qus los tsev, yog tej tsiaj qus los tsev ces kev ua npog loj, ces cov txiv plig Fab Kis thiaj kawm tau ntau xyoo thiaj kawm tiav cov neeg Asia li kev cai dab qguas.

Thaum kawm tiav lawm cov txiv plig thiaj mus tsev rau Fab Kis lawm, lawm tau ntau xyoo ces thiaj nqa cov duab uas XF Nruag Hawj thiab XF Txooj Zeb Muas nkawd muab coj los hais txob thuam lwm tus li kev ntseeg ntawd.

Peb neeg Asia mas ruam heev luag twb tuaj kawm yus kev cai tag luag coj mus lawm thaum luag ua tiav tag luag li muab yawm saub los sis Vajtswv lub npe tso rau muab dab lub npe tso rau hauv phau duab kos ntawd hais raws nraim li lawv tuaj kawm neeg Asia txoj kev ntseeg, muab yus li kev cai ntxeev rov los hais ua ntuj lug, ces yus rov pom tej dua mas yus qhuas kawg nkaus tias muaj li phau duab hais ntag, thaum tej tsiaj los tsev ces ua nkaus li phau duab hais ntag, nyob rau hauv cov tsiaj ntawd yog haiv neeg Suav thiab haiv neeg Kaus Lim li kev ntseeg kev caiv, ces txawm thooj kiag li Hmoob kev ntseeg kev caiv thiab.

Mas txiv plig coj tuaj qhia Hmoob mas Hmoob ntseeg kawg nkaus tias yog li tiag los mas peb tej kev cai ces yog nkaus li cov duab no ntag no, tab sis twb yog luag muab yus roj kib yus txhav lawm. Tab txawm koj ntseeg Vajtswv los kuv tsuas hais li muaj xwb.

YTK

Thorn...@yahoo.com

Yawm thaub YTK awd, koj mas ab taam tseeb le lauj caag es yuav khauv tawv ua luaj le tsig sub ned. Leej twg ua le caag los txhum koj taag huv tuab si, ntshai koj tseem txhum koj tug kheej qeeg hab pob! Kuv tsis muaj sijhawm noog taag Nruag cov lug kws nwg muab cov tsaj hov lug ua dlaab neeg pev rua Moob kuas kuv noog le 10 tawm minutes xwb kuv saib mas Nruag muab cov tsaj hov lug pav tes phim nkaus le koj tug moj yaam khauv tawv kws kaug tug ub kaug tug nua le ntaag tsig sub laiv. Caag luag has luag los xij yuav mob koj ua luaj le mas lov? Has le nuav xwb ca muaj sijhawm kuv le rov tuaj nrug koj thaam ntxiv. Koj tsis xob huaj huaj cheej nawb, yog yug ua tsis tau le luag tes yuav tau qhua hab ov, caag tsuas pum koj es thuam le thuam xwb le mas.

nres

YTK

kuv yeej Ok nrog koj ntau yam thiab tiam sis kuv thov SOULIGNER ( hais ko meej pem) , kho koj qhov lus koj sau no :

"Qhov uas cov txiv plig tau kos cov duab tsiaj nrog rau tus duab neeg lub ntsej muag neeg zoo li neeg Asia ntawd es ho tsi zoo li cov tawv dawb los sis...."

Phau ntawv no TSIS YOG COV TXIV PLIG SAU, thov kom hais meej meej thiab hais qhov yog xwb. Phau ntawv no tsis yog tawm ntawm lub KOOS TXOOS CATHOLIC ROMAIN los.( Eglise catholique romaine) : txhais hais tias cov lub Koom Txoos Catholique Romaine mas zwm rau tus pAPE nyob Vatican Italie. Nws txawv cov Christian. Cov Christian mas lawv muaj ntau ntau pab, ntau ALLIANCE....ces nyias ua raws nyias zaj tswv yim, nyias tus Xib Hwb.....

Qhov koj hais no : "Hmoob Cob tsib teb mas saib Nruag Hawj mas zoo nkaus le Yexus le, hos Nruag Hawj los yeej xav tias nws mas yog Yesxus lawm ntag rau qhov cov niag tsi puv tsi qoos pes tsawg mas caum tsheej pab .... "

Yeej muaj tseeb li koj hais. Tiam sis kuv ho tsis hais tias " yog cov tsis puv, tsis qoos li koj hais nawb....kuv hais tias peb hmoob txom txom nyem, tos ntsoov ib tug CAWM SEEJ yuav lso rub lawv tes. Ces thaum lawv pom ib tug neeg tuaj ib sab ntuj tuaj, hais lus tawg paj paug.....Tsis tas li ntawd, koj yeej paub zoo . Peb hmoob yeej SAWV KAM VAJ, Sawv kam saub.....nws mus qhia vaj lug kub rau lawv kuv yeej zoo suab kawg nkaus. Yam puav kuj pab tau lawv ris lawv txoj kev txom nyem, qhib lawv lub qhov muag.

Tiam sis qhov kuv tsis OK....Tsam no lawv ruag nyab laj tsim, vim muaj cov xib hwb ntawd mus qhia vaj tswv tawg paj paug cuag.
TIAM SIS TSAM NO COV HMOOB NYAB LAJ RAUG TSIM, RAUG TUA....Lawv tawg ua pab ua pawg mus khaum hav zoov hav tsuag....tus puav dim siav tuag mus yoo TSHAIB YOO NQHIS rau THAIB teb. Cov xib hwb ntawd cia ploj tas, tsis lav paub lawv ib tug li lawm.....

Qhov no, tsis yog kuv lam hais. kuv hais vim kuv paub qhov teeb meem no zoo. kuv thiab hais.

koj tus paub lus fab kis : NOUS SOMMES RESPONSABLES DE NOS ACTES !!!

Nrog cov hmoob Nyab no tu siab tuag.....

kuv tsis paub zoo, tiam sis tej zaum yog ib ceg ntawm cov christian los.

nres

Mooblaag,

yeej yog kev THEJ XAM NAM li koj hais....ok, tiam sis mas Tsis yog hais tias yus tau npe xh , yus ncde sam thiaj lawm ces yuav hais dab tsi los hais tag nrho li nawb....

Kuv tseem tau hnov ib tug Pasteur hmoob nyob IOWA thej xam nam muaj ceem kawg :

xyov nws kawm ntawv tau degre dab tsi los thej xam nam, thaum kuv hnov mas kuv pab nws txaj muag tag....twb yog zoo uas nws hais lus hmoob xwb....

Nws muaj lub peev xwm muab MES KAS teb piv rau VAJ TSWV LUB CEEB TSHEEJ. Muab Fab kis teb piv rau DAB TEB....My God !!! kuv twb xav xav nug nws saib nws kawm ntawv txog qib twg thiab paub teb chaws Europe no zoo npaum li cas....tiam sis kuv xav xav ....kuv xav tias niag XAN THONG ntawd ces , txhob khim kuv lub caij.......

Tej tug Xib Hwb tawm tom hav zoov los thej xam nam li no ces hmoob thiaj li vwm tas.....

Zoo

You just add another nail to the coffin.

Those guys are so blind in their heart they don't even understand what doua her and txoojzeb are teaching about.

yaw...@rocketmail.com

Kuv xav tias qhov pheej muab tej niag tsiaj ntawm los piv rau hmoob lub neej mas yeej tub qaug tibneej heev lawm tiag. Tej niag tsiaj ntawvm twb tsi nyob hauv phoo Bible nej. Vajtswv yeej kom siv phoo Bible los qhia xwb.

Yaj Tshaj Koob

Tsoom Noob Neej suav daws,

XF Txooj Zeb tau hais tias tus neeg los ntseeg Vajtswv lawm mas zoo li tug tub kawm ntawv uas nws kawm mus ib qib zuj zus, nws paub nce qib zuj zus mus tsi paub qab, nws hais li ntawd mas zoo li tus neeg ntseeg Vajtswv lawm mas lub neej nce mus nyob siab heev lawm, tab sis kuv pom mas peb cov ntseeg tseem niaj hnub sib txeeb XF hauv Church, tsi haum xeeb li thiab.

XF Txoo Zeb Muas, tau hais tais "lub hnub uas dawb paug uas nyob hauv nws lub siab, lub hnub 6 ces hauv no yog nws tus ntsuj plig uas Vaajtswv tsim ib tus neeg muaj ib tus ntsuj plig, yog li tus ntsuj plig no yuav nyob mus ib txhiab ib txhis" Raws li kuv paub mas lub hnub qub 6 ces ntawd yog Israel tus Chij kav lawv lub teb chaws xwb, tsi tau yog tus ntsuj plig li nws hais.

http://www.youtube.com/watch?v=Od4XKmWJCiU

Qhov Txooj Zeb hais no yog lam hais xwb vim nws hais rau tus tseem coj dab qhuas xwb, "tias thaum yuav tuag mas nim pom ub pom no, dab ntxwj nyoog txia ua nws cov neeg txheeb neeg ze los" muab piv rau cov coj dab qhuas, li qhov link no

http://www.youtube.com/watch?v=Lz3SrBBPQtQ

Tab si kuv twb pom ntawm qhov muag kiag, nyob Colorado muaj ib tug kev txwj laug ntseeg Vajtswv heev rau pawg CMA hauv XF Ntxoov Xeeb Yaaj lawv pawg ntseeg, nws lub npe hu ua "Lauj Cawv qaib sis" thaum nws mob mob yuav tuag pw tom Hospital nws tsi pom Vajtswv Yesxus los li, tab si nws txawm pom nws niam nws txiv thiab nws cov kwv tij uas tuag lawm los coj nws mus lawm xwb ces nws tsim los nws hais rau nws poj niam thiab nws cov muam uas tuaj xyuas nws tias, ua cas los nws yuav tuag zaum no rau qhov nws txiv lawv los tos nws lawm, ces nws txoj kev mob thiaj li sau nws lawv nraim li nws hais.

Yog li no mas tsi txhob muab hais rau cov coj dab qhuas Hmoob xwb yuav tsum hais rau tib neeg txhua tus thaum yuav tuag nws yuav pom nws tej txheeb ze los tos no mas yuav txaus ntseeg dua.

Qhov hauv qab no XF Txooj Zeb dag lawm tsi muaj li ntawd, qhov tseeb muaj li Lauj Cawv Qaib Sis hais lawm. http://www.youtube.com/watch?v=p5ai95b6PCA tej kev hais lus no nyob ntawm nws lub siab xav hais, thiaj hais tau li ntawd, yuav muab ib cov kev ntseeg piv rau qhov phem.

Tej kev ntseeg thiab tej duab kho no yog tib neeg ua xwb tsi yog Vajtswv ntuj ua tus tsim tej ntawd, yog leej twg yim khav ntau ces tus ntawd yim huab yuav ruam zuj zus ntxiv xwb, nws tsuas paub qhov kev tawm tsam nws tsav neeg uas koom roj ntshav.

YTK

Zoo

It is a metaphor parable using to teach not just for the Hmong but for all humanity. She explained clearly at beginning that was created by Korean churches to teach Korean and was adopted by othe group.

As a
Long as you like to attack people left and right and for any intensity monily small like many sch participant then you are ca rrying a mind like the tiger. Or if you like to be boarsterfull then you carry a mind like the peacock. Etc. these animals used in the teaching are symbolic comparable to human nature and the mind.

nres

On Saturday, February 2, 2013 11:11:44 AM UTC+1, Zoo wrote:
> You just add another nail to the coffin.
>

> Those guys are so blind in their heart they don't even understand what doua her and txoojzeb are teaching about.

---------------------

zoo ,
Peb tsis paub ntau los yeej paub tsawg thiab mas. Tsawm yuav ntseeg los ntseeg yam rua muag pliav es tsis txhob ntseeg yam qi muag nti nawb.

hahhahahah....

yoo...@msn.com

When I was, sitting in a church pew, listening to her preaching about tithing and she was saying Hmong SSI recipients are obliged, no matter how small their pay check, to tithe. Right there I have enough of her blah..blah. More over she also sang(hais kwvtxiaj) but she gave a warning not to record her singing and distribute to others---copy rights infringement she said. OMG! I can't believe what I heard. I think she is married to Jesus. What a waste of her life! Well, wait a minute...she's been brained washed at her early age ...so how could I blame her? Sorry--all is God's Will.

Yim

yoo...@msn.com

Those XF they proclaimed God calls on them to be preachers. However, if you have a church, small group of believers, somewhere and they couldn't afford a monthly salary, to his/her satisfaction, they won't go there. How could one claimed God has called him to be a preacher? Their excuses are that ...Vajtswv tsis pomzoo kuv mus .. everything is god.

yim

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

nyias yeej xav tias nyias qhov yog qhov zoo tshaj ces tsis muaj hais kom yog nruab nrab li lau. kev nrseeg mas yus li thiaj yog nkaus xwb lwm tus li ces yuam kev kiag lawm. vim kev ntseeg yog yuav muab li kas moos kom ncaj nruab nrab no mas tsis muaj neeg kam lawm vim nws yog personal lawm ces tsis kam share tsis kam qhuas lwm tus li kiag li ntag. yog pom lawv li zoo kuj mus koom nrog lawv lawm ces tsam no YOG yus li thiaj zoo lawm xwb ntag vim religion nyias pauv li nyias nyiam tau ces neeg thiaj mus ntseeg 3-4 hom YESXUS 2-3 hom hauj sam thiaj ntau hom hmoob kev cai uas ib xeem muaj 5 txig 7 txim 9 txig. nyias ua li nyias nyiam ces kawg muaj ntau hom xwb li lau.

cov XF yuav hais yuav thuam hmoob dab qhuas los nws thuam nws. nws pom txoj kev nce mus saum ntuj nrawm tshaj VAUBKIB no los kom nws yeej meem dhia kom cauj me ntsis. vim mus saum ntuj ces yog tuAG HAUV NTIAJ TEB MAM TAU MUS. YOG NWS XAV MUS SAI SAI LOS UA CAS SAWV DAWS YUAC CHEEM LOS TSIS TAU VIM NTAWD YOG NWS TXOJ SIA. yog xav muab txoj sia hauv ntiaj teb no txo pov tseg kom tau mus lawm saum ceeb tseej sai sai xwb ces kav kliam vim kuv tseem xav nyob ntiaj teb no ntev me ntsis ces lawv ntseeg lawv. zaum no kuv los nyob ntiaj teb 9,800 xyoo ces tseem tshuav ntev heev mam txog kuv sij hawm rov qab lawm pem ub. kuv tseem tshuav 9,750++ xyoo nyob ces tsis tau maj rov lawm ceeb tsheej vim kuv lub ceeb tsheej twb yog hauv ntiaj teb kuv thiaj los nyob kom ntev npaum li ntawd. leej twg maj kaj tsij mus. kuv mas tseem yuav nyob nov nuv ntses ntev ntxiv hos.

yah...@hotmail.com

Cov yawg,

ua tuabneeg nyob, tub laug taag lawm los tseem has lug npam xwb. zoo le xwbfwb numtuam, nwg ua neej nyob, ua dlaabtsi los yeej tsi hum vaajtswv...los nwg tseem ua quas qeeg..thaum kawg, vaajtswv txhaj qha txim rua nwg...qhov tusab tshaaj, los sov nwg puas paub le nuav..ntshe nwg tseem has tas vaajtwv hlub hlub nwg, es quaspuj moog sau ntuj lawm xwb. tug ruam yeej tsi paub.

nwg nyob sacrmaneto...suavdlawg tsi nyam nwg, cov teev dlaab vajtswv los nwg tsi puab, puab tsi hum nwg... vim nwg muaj contract tes suavdlawg txhaj sis uv si uv xwb...thaum kawg, nwg tawm plawg sacramento lawm, tes vaajtswv txhaj le qhuab qha nwg..

has txug nruag hawj los, yog tsi xyuam xim tes txuj kev yuav moog tuab yaam le numtuam nuav hab. yaav taag lug kuv tub tas, yog vim dlaabtsi? yog kev npam? los yog kev tsimtxaj? es txhaj tsi muaj leejtwg sau? tug tomsov tes tub txawj tusab tas ua caag vaajtswv tsi muab txijnkawm rua...tug feebtsi meej tes yuav luas quas ntxhi, naj nub tawmtsam cov tsi teev dlaab yexus.

yh

Born2beHmong

On Thursday, January 31, 2013 4:06:42 PM UTC-6, Yaj Tshaj Koob wrote:
> XF Nruag Hawj muab cov coj dab qhuas piv txwv rau tus Vaub Kib. https://www.youtube.com/watch?v=fAcpwSWAYUQ Yog hais li Nruag Hawj hais no ntxim li cov uas twb tau coj kev cai tshiab Jesus ntawd tau 60 xyoo ntau lawm, lawv ho mus txog twg lawm ne. Tus XF no thiab NRuag Hawj hais tib zaj kev qhia Vajtswv. http://www.youtube.com/watch?v=ZB1n7hHTm0o Yog leej twg ntseeg ces yuav dim txim no es, lub txim ntawd yog leej twg ua txhaum plaub dab tsi es ho yuav muaj txim txhaum no ne. Puas yog Nruag Hawj Ua Khawv Koob Tua dab li no ne, tsi pom dab tab si pom neej sib tuas xwb as. Nej Ntsia saib maj. https://www.youtube.com/watch?v=g16FkF59kW0 YTK

tijlaug YTK,

zoo li kuv twb dovcav rau kuv tijlaug Phwvnyawm lawm los sav...

3 hmoob ntse txhua txhua tus dhau hwv lawm, koj hais tsi tau ib tug twg li...kwvtij xwb los twb hais tsi sibhaum.

yuav tsum cia mus ua neeg ruam thiab ua goog follower li XF Nruag Hawj lawv hais no thiab--kom txhob ua neeg paub thiab neeg ntse lawm. mus xyaum ua neeg ruam es cia li yuav li "luag hais" xwb. txhob ua li yus hais lawm thiaj li yuav ciaj tau haiv thiab ib tsavneeg...vim tias, nws tsi twv lus li lawm...

koj hais li cas lawv ua li ntawd lawm xwb. txhob tusiab rau lawv cov XF no thiab, vim tias lawv pab qhia kom peb hmoob os ua neeg Ruam thiab ua good follower--xws peb thiaj li yuav ciaj tau tsavneeg hmoob os nawb....LOLz!

Born

Yaj Tshaj Koob

On Saturday, February 2, 2013 7:03:54 AM UTC-6, Yaj Tshaj Koob wrote:

Tsoom Npoj Yaig,

Kuv muab XF Nruag Hawj thiab XF Txooj Zeb muas nkawd ob qhov kev "Thej Xab Nam" rau tib phau duab hais the same page txog lub hnub qub 6 ces ntawd muaj li nram no.

Xf Nruag Hawj hais tias lub hnub qub 6 ces yog txoj kev xav. XF Txooj Zeb Muas hais tias lub hnub qub 6 ces yog tus ntsuj plig, nkawd yog neeg ntseeg Vajtswv tib yam tab sis thaum muab ntaub ntawv coj los hais mas nkawd hais tsi sib thooj nyias hais li nyias siab nyiam lawm, ib tug hais tias yog ntsuj plig, ib tug hais tias yog txoj kev xav li no puas yog lam tau lam hais.

XF Nruag Hawj hais qho tias yog leej twg ntseeg ces yuav tau mus ntuj ceeb tsheej, tus tsi ntseeg ces yuav tau mus ntuj taws, no puas yuav yog li nws hais ntawd, kuv ntseeg tias yog muaj tswv ntuj tiag no tswv ntuj yuav tsi ua li nws hais ntawd, Ntswv Ntuj yuav muab kev ncaj ncees rau tus ncaj thiab tus tsi ncaj ncees.

Qhov link hauv qab no yog XF Txawj Teev Vaj cov lus...nej mus mloog rau ntawm kalatias tshooj 5 nqai 1 nws hais rau tom yuav kawg 9:27 minutes

http://www.youtube.com/watch?v=LI3ndgRbLD0

Sob lus hais li no: Freedom is what we have- Christ has set us free! Stand. then as free people, and do not allow yourselves to become slaves again. Lo lus English hais li no, tab sis XF Txawj Teeb Vaj ho txhais hais li no tias...

"Qhov uas Yesxus khetom tso peb yog tso peb kom muaj kev ywj pheej, yog li ntawd nej yuav tsum sawv khov kho tsi txhob rov qab mus ua qhev nris nra dua." Nws hais ntxiv tias.....Hmoob qhov cultures muab peb ua qhev los ntev dhau hwv lawm, tswv Yesxus twb tso peb dim lawm, peb sawv ruaj rau hauv tswv yesxus, tsi txhob qaug rov mus ris lub nra qub lawm.

Yog vim li cas Hmoob qhov cultures ho yuav muab Xf Txawj Teev lawv pawg ntseeg ua qhev ntev hwv lawm ntawd yog leej twg, tus zoo li cas yuav muab lawv yuam ua qhev. Raws li kuv to taub cov lus English hais mas yog yav ntuj thaum ub lawv tsav neeg ntawd muaj ib cov yog neeg txom nyem, muaj ib cov yog neeg nplua nuj, ces cov nplua nuj muab cov pluag yuam ua qhev ntawm sab nqaij tawv xwb. Tsi yog li XF hais ntawd es Hmoob qhov cultures yuav yuam tau tib neeg leej twg ua qhev li nws hais.

Cas yuav muab lwm haiv neeg txoj kev lim hiam coj los piv rau yus cov Hmoob txoj cai dab qhuas li ntawd, ntshe yog tsi muaj tswv yim hais lawm tiag es thiaj muab Hmoob tej kev cai coj los piv rau luag txoj kev siab phem tas zog li, Hmoob cov xf mas tsi muaj ib tug thej Xab Nam es yuav tsi thuam cov qub kev cai li, tus twg twb thuam txhua txhua zaug nws hais lus. Cov coj Yesxus mas pib cem Hmoob puag thaum 1952 los txog rau niaj hnub nim no tau 60 caum tawm xyoo, los tseem thuam quj qees tsi paub hnub xaus li, xyov yuav thuam mus txog hnub twg li tsum.

YTK

Born2beHmong

On Monday, February 4, 2013 11:54:31 AM UTC-6, Yaj Tshaj Koob wrote:
> On Saturday, February 2, 2013 7:03:54 AM UTC-6, Yaj Tshaj Koob wrote: Tsoom Npoj Yaig, Kuv muab XF Nruag Hawj thiab XF Txooj Zeb muas nkawd ob qhov kev "Thej Xab Nam" rau tib phau duab hais the same page txog lub hnub qub 6 ces ntawd muaj li nram no. Xf Nruag Hawj hais tias lub hnub qub 6 ces yog txoj kev xav. XF Txooj Zeb Muas hais tias lub hnub qub 6 ces yog tus ntsuj plig, nkawd yog neeg ntseeg Vajtswv tib yam tab sis thaum muab ntaub ntawv coj los hais mas nkawd hais tsi sib thooj nyias hais li nyias siab nyiam lawm, ib tug hais tias yog ntsuj plig, ib tug hais tias yog txoj kev xav li no puas yog lam tau lam hais. XF Nruag Hawj hais qho tias yog leej twg ntseeg ces yuav tau mus ntuj ceeb tsheej, tus tsi ntseeg ces yuav tau mus ntuj taws, no puas yuav yog li nws hais ntawd, kuv ntseeg tias yog muaj tswv ntuj tiag no tswv ntuj yuav tsi ua li nws hais ntawd, Ntswv Ntuj yuav muab kev ncaj ncees rau tus ncaj thiab tus tsi ncaj ncees. Qhov link hauv qab no yog XF Txawj Teev Vaj cov lus...nej mus mloog rau ntawm kalatias tshooj 5 nqai 1 nws hais rau tom yuav kawg 9:27 minutes http://www.youtube.com/watch?v=LI3ndgRbLD0 Sob lus hais li no: Freedom is what we have- Christ has set us free! Stand. then as free people, and do not allow yourselves to become slaves again. Lo lus English hais li no, tab sis XF Txawj Teeb Vaj ho txhais hais li no tias... "Qhov uas Yesxus khetom tso peb yog tso peb kom muaj kev ywj pheej, yog li ntawd nej yuav tsum sawv khov kho tsi txhob rov qab mus ua qhev nris nra dua." Nws hais ntxiv tias.....Hmoob qhov cultures muab peb ua qhev los ntev dhau hwv lawm, tswv Yesxus twb tso peb dim lawm, peb sawv ruaj rau hauv tswv yesxus, tsi txhob qaug rov mus ris lub nra qub lawm. Yog vim li cas Hmoob qhov cultures ho yuav muab Xf Txawj Teev lawv pawg ntseeg ua qhev ntev hwv lawm ntawd yog leej twg, tus zoo li cas yuav muab lawv yuam ua qhev. Raws li kuv to taub cov lus English hais mas yog yav ntuj thaum ub lawv tsav neeg ntawd muaj ib cov yog neeg txom nyem, muaj ib cov yog neeg nplua nuj, ces cov nplua nuj muab cov pluag yuam ua qhev ntawm sab nqaij tawv xwb. Tsi yog li XF hais ntawd es Hmoob qhov cultures yuav yuam tau tib neeg leej twg ua qhev li nws hais. Cas yuav muab lwm haiv neeg txoj kev lim hiam coj los piv rau yus cov Hmoob txoj cai dab qhuas li ntawd, ntshe yog tsi muaj tswv yim hais lawm tiag es thiaj muab Hmoob tej kev cai coj los piv rau luag txoj kev siab phem tas zog li, Hmoob cov xf mas tsi muaj ib tug thej Xab Nam es yuav tsi thuam cov qub kev cai li, tus twg twb thuam txhua txhua zaug nws hais lus. Cov coj Yesxus mas pib cem Hmoob puag thaum 1952 los txog rau niaj hnub nim no tau 60 caum tawm xyoo, los tseem thuam quj qees tsi paub hnub xaus li, xyov yuav thuam mus txog hnub twg li tsum. YTK

tus paub lawv tsi piav, tus piav lawv tsi paub. yog tsi yog slavery ces yeej tsi muab nyiaj mus them ib zaug...nyob nyob yus cias li zoo yus siab mus ua ib tug neeg ruam mus ua ib tug follower, thiab tsi question txog dabtsi...luag tawb ncab mus ncab taws nkaus mus nkaus...thaum zoo li no thiaj li yog tseem tseem slavery--vim yus yeej tsi muaj ib lub vajhuamsibluag los debate li...luag tias "Yog" ces cias li teb tias "Yog" tib yam li kuv pom cov phubthaub laus teb rau GVP thaum muaj meeting los koomtxoos....GVP hais xwb yus cov no twb xobtaubhaus lawm los...tagnrho lub tsev thiab tej laus neeg yeej tias "Yog"...GVP tsua hais tias, nej hais seb puas yog los tsi yog....every single time...lawv yeej cia li ua neeg digmuag thiab lagntseg li lawm--ua slavery li XF Txawjteev hais ntawd lawm...cias li teb tias "Yog" lawm no xwb. koj yeej tsi muaj Objection dabtsi li ntag nawb.

li no, puas yog freedom? LOLz@Freedom--sometime we used the wrong phrase at the wrong time and wrong conversation.

Born

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

yog xibfwb muaj contract no mas kuj kas nplais zog lawm. hauv daim contract puas kom cov tswv cuab xa lawv cov poj niam mus tu thiab ua num pub rau XF pem XF tsev no ma? ib tug in hmos ces yog XF tsis need yuav poj niam vim nws tau free txhua hmo txaus lawm. ua li ntawd ntau mas VAJTSWV YAJTSWV, LISTSWV XYOOJTSWV, thiab THOJTSWV lawv yeej nrhiav txim rau ev xwb li ntag.

Phuajxab

idonotknow.

Kuv tsi tau pum dlua le koj pav nuav nav, Qhov kuv tau hnov dlua lug lawm mas yog cov thawj caofab ham tau muab cov nyuas nkauj mog mim yaws tab huv tsev kheej es Caofab ham tsi khoos lawm xwb nua nav..

nres

cov christian mas lawv tsis cais txoj kev ntseeg dab thiba hmoob culture " kev cai" kom meej meejNa !! lawv muab sib xyaws tas lawm....

Piv xam li hmoob pe : cov nchristian mas yeej tsis pub pe niam pe txxiv li ....qhov pe no ntxhais lis cas ??? Pe no ces txhais hais tias yus lees paub
luag lub txiaj ntsim , yus niam taub teg rau hauv av, tig yus lub nrob qaum rau lub ntuj ua tim khawv no xwb na.....tiam sis rau cov Christian mas tsis tau li thiab laiv. Lus nplog ces yeej txhais li hais tias : yus xam nyas toj daim av lub ntuj , no xwb ...

ntseeg xwb tsis txaus mus saum vaj tswv ceeb tsheej nawb. yuav tsum muaj pratic thiab av....txoj kev hlub, kev pab, kev nyias, kev khuv leej yeej nlkag nrog txoj kev ntseeg....

Yaj Tshaj Koob

On Monday, February 4, 2013 11:29:30 AM UTC-6, Born2beHmong wrote:

Kwv Born2bH,

Yog li koj hais tiag, tus twg los tus ntse ntse nplee hniav lawm, es thiaj niaj hnub muab yus tus Hmoob tej kev uas ntuj tsim teb raug ib yeej muaj ntawd suav ua qhov tsi tseem ceeb, muab luag li coj los tso rau ntawm hauv ntej.

> yuav tsum cia mus ua neeg ruam thiab ua goog follower li XF Nruag Hawj lawv hais no thiab--kom txhob ua neeg paub thiab neeg ntse lawm.

Hmoob li mas yog cia lwm haiv neeg tuaj qhuab Hmoob mas Hmoob tsi hais lus kiag li, luag hais li cas Hmoob yuav li ntawd. Thiab luag kom nws rov muab nws haiv neeg tsuj no lo nws kam tag nrho.

> [...]
> tseem slavery--vim yus yeej tsi muaj ib lub vajhuamsibluag
> los debate li...luag tias "Yog" ces cias li teb tias "Yog"

Yog li koj hais lawm lauv, yus tsi pub kom mus ua qhev ntxiv lawm, tab sis nws ho tsi paub qhov nws ua lwm haiv neeg qhev li, luag muab yus ua qhev mas luag siv hlwb thiab mem kos rau yus ua qhev los kom yus txhob paub txog, tsuas muaj qhuas qab qhuas tsau, luag tej dab neeg poj koob yawm txwv zoo mas yus muab ua yus ntiag tug. Yus li yus ho tsi khaws.

Yah,

> yaav taag lug kuv tub tas, yog vim dlaabtsi? yog kev npam? los yog kev tsimtxaj? es txhaj tsi muaj leejtwg sau? tug tomsov tes tub txawj tusab tas ua caag vaajtswv tsi muab txijnkawm rua...tug feebtsi meej tes yuav luas quas ntxhi,

Koj has cov sob lug sau nuav yog lawm, ua tuab neeg ua caag Vajtswv yuav tsi muab tug hlub rua le es moog hov twg los tuab leeg kheej xwb puas txaus tu sab.

TYK

yah...@hotmail.com

ytk,

tsi ua caag...nruag yog kuv tug puj nyaaj kag....tuabtse tuabneeg le, nws tsi paub los kuv tub paub tu sab tas caag zoo lug hab, temsis ntshe yog muaj ntsiv xiam hlwb es tsi muaj leejtwg sau nua xwb.

mej tshev mas txhum kuv nawb...temsis kuv tshev mas nyav ntxim xwb os....hahahahaha

ny

phwvn...@yahoo.com

Npawg Neej Yaag thiab Tij laug Yaj Tshaj Koob,

Nej sawv daws txhob cem-m tus muam XF Nruag hawj thiab mog......peb cov ntseeg xav hais tias tus muam no thiaj yog neeg ntshiab.....nws thiaj yog tus txais tau Vaj tswv leej ntsuj plig.

Cov ntxhais hmoob thaum ub txij thaum 1965-1975 muaj txog 100 tawm leej tuaj mus kawm nyob Vees cas kawm kev ntseeg saib puas muaj coob tus los txais ua ntuj txoj hauj lwm.....tsuas muaj tus muam Nruag Hawj no 1 leeg thiaj txais tau ntuj txoj koob hmoov los tshaj ntuj lus.....peb cov ntseeg tsis hais cov Catholic thiab cov protestant hus ua cov ntseeg Yes Xus Cov hmoob) ces qhuas txog tus muam Nruag Hawj no 1 leeg xwb od....peb hmoob nyob rau tiam no muaj nws ib leeg xwb laid......tus muam Nruag Hawj no thaum ub tuaj nrog cov Catholic nyob kawm txoj kev ntseeg....kuv yeej paub nws puag thaum 1970 los lawm.....Nws tuaj nyob hauv lub zos Nongbone....nws mas thiaj yog neeg ntseeg ntuj 100% nej yuav thuam npaum li cas tswv ntuj yuav tsis tso nws tseg.....tswv ntuj yuav cawm nws.....Vajtswv thiaj yog tus paub qhov tseeb......yuav rau txim cia Vajtswv mam rau txim rau nws......nws mas nrov rau peb tsev hmoob(cov ntseeg) mas nrov npaum Mother Teresa......cov tseem coj qub kev cai los sawv daws yeej paub nws coob kawg kiag nawb....nws nrov ib yam txiv Nais phoo hos....

Thov kom Vajtswv zam txim rau nej cov tsis tau taub es pheej lam tau lam hais luag plig. Huab tais ntuj yawm saub hlub nej thiab peb sawv daws txhua tus mog.

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

caubfab tsis khoos ces kuv twb yog ib tug khaubhlab tas ib ceg nyob mus khuam ib tug ntoo tas tsis lam tuaj txog tim thaib thiab meskas no li os. peb ham tsi kev dhia ke thov kom ntuj pab. lub ncaj txhob tawg lub tawg mam kom txhob ncaj. nyablaj tuab b51 tuaj npeeb saum ntsis ntoo peb nyob haum qab ntoo xwb mas pob ntseg nrov leeb! no lawm 20-30 seconds peb yoob thiab RUAM tas pob ntseg rov zoo tsis hnov leeb! lawm. mam tias yuav khiav mus qhov twg. kuv txiv mam taw tes kom khiav lawm nram hav dej. mus txog dej no ces taug dej nce toj lawm puag pem ub. yog dej tw no ces nce lub roob mus sab laug tim ub. peb mam dhia cov hav nrhab nqes hav mus rau nram hav dej thiab khiav raws dej mus li kuv txiv hais. kuv txiv thiab lawv ob peb tug txiv neej nkaum ntawm hauv paus ntoo ntawd pov lub puav b40 rau nyablaj cov uas tuaj nkaum saum roob nqeeb tshoob b51 rau peb. pub lub puav b40 rau ces nyablaj kuj txawj ntog zoo kawg yog b40 mus ncaj. peb ces dhia lawm ib hnub txog 12 ib tag hmo peb mam mus zaum ntawm ib lub ntug dej. thaum ntawd tsis muaj chaw pw. yus nrhiav tau ib daim pob zeb luaj daim xib khaus khiab xwb los muab zaum ib tej tug ntoo luaj ko riam xwb los tsaug zog zoo kawg lawm ncaj nraim ib hmos tag kis hnub twb tawm mam hnov. ua caubfab tau 3-4 xyoo mas zaum ntawd thiaj yog zaum nyabklaj tuaj nyob cov roobsiab tua peb hauv lub tiaj nrag nram qab roob thaum twb tsis tau pom kev. ciov poj niam sawv los rau taws ua tshais nyablaj xyov twb tuaj nkaum soj peb lawm ntev mam tshoob b51 thiab AK uas pom mos txwv tej lub liab ya tim ib nta roob hav nqeeb thiab hav tauj li 200 mev tuaj rau ntawm eb lub chaw pw tsev nplooj tsawb. zoo qho peb lub tsev nplooj tsawb ho yog muab ib rau ib tsob ntoo loj muaj li ob puag ces mos txwv AK ncaj peb kuj lo rau tsob ntoo lawm. khoos ces tsuas khoos npaum li ntawd xwb mas. yog tsis khoos ces b51 tuaj poob li 2-3 mev ntawm qab ntoo ham tsi npeeb! ua rau peb ntsoog tas ib ceg dhia ib qho lawm ntag. ua caubfab ces tsuas khoos npaum li ntawd. nyablaj yog professional army killer tuaj nkaum ze ze mam khaws tua thaum peb tseem tsaug zog xwb yog tsis khoos ces tsam no SCH tsis muaj tus sau ntawv ntau li kuv lawm ntag lau.

zaum ob kuv ntshai mas yog nyablaj tua tua peb pem hav zoov thaum nplej pib siav. nyablaj tuaj nqeb phom ces peb muab tsev thiab teb tso tseg peb khiav mus tom hav zoov. kuv txiv xam li cas los tsis muaj chaw nkaum nyablaj vim nyablaj tuaj zaum ntawd mas coob raws li hluas nkauj hmoob tom hmoobzos qhia cov hluas nrau caubfab. kuv txiv coj peb mus nkaum ntawm ntug kev uas yog nyablaj txoj kev. nyablaj mas tuaj2 rov2 kev du l,ug los nyablaj tsis paub tsis pom peb nyob ntawm ntug kev li 100-200 mev uas muaj ib nyuag koom ntoo thiab xyoob xwb. nyablaj yeej mus tshawb cov roob cov hav loj2 tas du lug los nyablaj tsis xav tias peb yuav nkaum rau tej nyuag chaw dog dig ntawm ntug kev. tej zaum ntawd mas yog xum tuag mus cuab ke rau nyablaj tua. cov niam tub mus nkaum ze2 ntug kev tau li ob week nyablaj mas tuaj nram nroog los siv txoj kev ntawd thaum rov qab mus nram nroog los siv txoj kev ntawd. peb pw peb qoos ntawm ntug kev. tsuas yog tsis muaj mov noj xwb. peb tau noj cov ntsiab pob kws uas kuv txiv lawv mus yuav tom hmoob teb. hmoob tsis muaj nplej hmoob tshuav cov pob kws kab twb muab tshau2 tshuav dog dig lawm xwb. muab dhas kiag thiab ev los rau peb cov niam tub rauv taws nruab hnub hau kom cov ntsiab pob kws muag2 li yuav pub npua TABSIS zaum ntawd mas yog pub neeg. daus tau ib leeg ib dia loj loj ces nyias mus tev nyias ntsiav pob kws zom tuav siav. cov txiv neej mam mus nyas saib nyablaj rov qab tas lawm ces peb mam khiav rov pem tsev pem hav zoov thiab rov tuaj muab nplej thiab pob kws suaj kaum mus rau tom txhab. cov peb xub muab mus tso tom txhab ces hma ntsuab twb muab hlawv tas.

ua caubfab mas paub ntuj sia zoo kawg. yog nplej thiab pob kws pib siav ces kom ob peb tug txiv neej los tubhluas zoo nrau mus lawm tom hmoob zos. cov hmoob nyeg tom zos kuj tau num kawg vim hma ntsuab yuav tuaj tua peb tom hav zoov los hma ntsuab tuaj tom hmoob nyeg lub zos hma ntsuab mam nkag tom hav zoov tuaj tua peb. hma ntsuab los tseg tsis tau hluas nkauj ob ob tom zos li. hma tuaj txog tom zos hmoob nyeg ces hma ntsuab twb tuaj khav rau cov hluas nkauj tias hma ntsuab mas zoo nrau thiab cool kawg vim lawv kwv AK txhab khaum daj2 liab2 thiab b51 tej lub luaj pob tsawb. hma nysuab twb qhia hluas nkauj tas tias lawv tuaj coob npaum li cas. cov hluas nraug hmoob caubfab mam mus tham cov hluas nkauj ces hluas nkauj kuj qhia pub cov hluas nrau hmoob caubfab yog muaj hma ntsuab tuaj hauv lawv zos lawm coob npaum li cas. peb kuj paub yuav yog ntev li cas hma ntsuab mam tuaj txog tom peb zos tom hav zoov. cov hluas nkauj ob ob tom hmoob nyeg zos mas yog nav xwj #1 tshaj li ntag. yog paub nyablaj txog tom hmoob nyeg zos lawm ces yuav siv tswv8 tswv9 tswv10 los yog sij hawm lawm ntag lau. muaj mee18 los kaj tsij coj mus caws rau hma ntsuab txoj kab. nyob pem zos hav zoov yog hnov mee18 nrov ces paub tias hma ntsuab tuaj txog toom kev twg lawm. lawv yog PRO yus yog PRE lawv muaj PRO weapon yus siv PRE weapons ces nkaum kom zoo tshaj xwb ntag. siv tswv8 tswv9 kom txhob mag nyablaj nyas tuaj li 50-100 mev mam tsom cov PRO weapon rau yus. qhov cub ua mov noj mas pub rawv thaum 10AM txog 4PM xwb vim lub sij hawm no rauv taws cig ntsa los nyob deb tsis pom vim lub hnub ci dua lawm. tbaum nruab hnub ces ua ob laujkaub mov. ib lauj kaub noj su ib lauj kaub ib tsam noj hmo tsis rov rau taw tom tsaus ntuj vim hmo ntuj yog rauv taws mas nyob 9deb 10 deb los pom. hma ntsuab kawg paub yug nkaum qhov twg 100%. txhob xav tias lub ha lub roob loj yuav yog chaw zoo nkaum vim hma ntsuab los yeej xaiv lub chaw uas ntxim yuav muaj neeg nkaum mus tshawb seb caubfab nyog twg xwb ntag. yog mus muab nplej pob kws nram teb mas txhob cia siab coj mus cia saum txhab yuav tau noj. saum txhab mas ua piv txwv kom hma ntsuab zoo siab tias tau muab mus tej qoob loo hlawv tas lawm ces yus kawg tuag tshaib. muab quav nplej mus teem hau txhab kom txhab puv2 mam hliv me me nplej rau saum ncauj txhab kom hma ntsuab zoo siab xwb. cov nplej pob kws ntau mas yus yuav tau coj mus zais caws nas caws ntsooj tom ntug teb.

hma tuaj txog pem teb hav zoov ces daim teb yog hma lub target #2 dhau ntawm cov neeg. hma tuaj zov teb thiab hlawv txhab kom nplej thiab pob kws kuv du lug tas ces hma tub nkeeg pw tsaug zog tom tsev teb los tsev pem zos havzoov. yus mam mus tom ntug teb cov nplej pob kws yus muab caws nas thiab ntsooj. yog nas thiab ntsooj muab noj tsis tas ces thiaj yog yus li qoob cawm siav. peb twb sim ib zaug mus txiav cov xyoob loj2 muab doob lub tsib kom tshab kom thoob tseg ib lub puag hauv qab xwb ces hli nplej thiab pob kws kom puv2 mam kwv mus tom ntug teb. coj mus ib rau tsob xyoob tom ntug teb kom zoo xws nkaus li cov xyoob ib txwm tuaj tom tsob xyoob. neeg pom ces neeg yeej xav tias yus cov nplej thiab pob kws yog xyoob ib txwm tuaj ntawm tsob xyoob ntawd xwb. nas thiab ntsooj mas paub kawg ov. nas thiaj ntsooj ces muab tus xyoob tho ces cov nplej thiab pobkws yog nas thiab ntsooj tug yog khib2 yus ces nqa hneev mus zov thiaj tau nqaij nrog mov los yug siav. hma tuaj pw tom tsev teb yus mam mus kwv yus yav xyoob mus muab hliv nplej tawm los hau yug siav. yog khib2 no ces pov ib lub b40 rau tom tsev teb hma ntsuab kawg khaub hlab. yuav kom PRO thiab PRE ua rog mas pre ces tswv8 tswv9 muaj ntau npaum li cas muab los siv kom du lug. siv me ntsis ces koos16 cia li tsis muaj hma coob kom yog ib koos16 li lawm. peb twb muab koos16 ntxias kom mus puag nram tej daum zos peb mam muab cov koos16 tsis pub mus nram daum kom nyob zov peb thiab zov hu xov tooj kom dav hlau tuaj tsaws mam ntes peb pem zos. tib co pre uas tau ob rab SKS uas yog hma muab pub rau peb rov tsom rau hma ntsuab kuj yog nqoos kzawg SKS na tsis txheeb AK kiag li ov yog thaum yuav tsom kom ncaj2 na. SKS thiab 8teg tsom rau tus hma twg PAG! ces kawg ntog tsis sawv rov klos zov peb li lawm. muab koos15 ntsaig ib tog zus tuaj ces tsam no nej mus nrhiav seb koos16 tsis muaj lawm awb. nyob twg nyob tywg? pom no kuv mus pub ib ob lub buckshot #0 ntawm rab 12 rau seb cov PROB haib2 ntawd na. cov #0 buckshot no mas yog tau num li 100 yard rov los xwb ov. zoo tiag mas txhob deb tshaj 390 yard. yog slug mas ib nyuag khees zog thaum yuav kom mus deb yog nkaum zoo2 hma mam tuaj ces #0 yeej tau num kawg. hma yuav dhia in pab ib pab li 10 tawm tus los pub lub puav #0 rau ces tsis dhia tuaj ntxiv lawm. tus twg nyob tom qab nqa ib rab yaj phom tsa yoj2 tes xwb mas tus HOV ntag ov. tsom qoos tshaj rau tus ntawd ces hma tsis dhia tuaj pem yus li lawm hma cia li sau khaub hnab dhia jkom ceg lem rov lawm nram nroog. lawv yog PRO yus yog PRE los yus kuj paub cov PRO ua li cas ces tsom rau tus PRO RAB B51 MAS YOG TUS LAWV QAB KWV XWB LI OV VIM YOG TUS UA NTEJ KWV CES POV IB LUB RAU TOM HAUV NTEJ COV NRAM QAB TWB NTOG PAWG LUG. hma thiab kom tug kwv b51 lawv qab nkaus xwb. ua siab ntev tos kom txog tus yoj2 tes thiab tus kwv b51 ces tsom kom ncaj tshaj cab xov. hma ntsuab mas ev mov kib thiab kos poom nqaij ntau ov. tau coj mus yug siav rau cov niam tub pem hav zoov.

Yaj Tshaj Koob

On Monday, February 4, 2013 5:05:20 PM UTC-6, yah...@hotmail.com wrote:
> [...]

Yah,

> mej tshev mas txhum kuv nawb...temsis kuv tshev mas nyav ntxim xwb

Yag, koj has le sau nuav tes koj tseem muab lub Xeem xam ua qhov luj dlua lub npe hu ua Moob nua lawm ov, huas kuv le mas lub npe Moob luj dluas lub Xeem lawm es kuv has tau rua txhua Xeem le.

YTK

yah...@hotmail.com

npawg phwv,

nyob zoo, tseg ntev lawm. koj nyob le caag lawm? kuv tug kheej, tsi yog tshev nyaaj nraug xwb...temsis yog tshev cov tuabneeg kws has lug tsi ncaaj. tsi has tug teev dlaabqhua moob, tsi has tug teev dlaabqhua meskas. yug teev yamtwg, yaamhov yeej zoo kawg...tsi taag yuav lug tuammom lwm tug le txuj kev ntseeg. qhov kws kuv tshev mas yog qhov nuav xwb. koj muab xaav tas, tej tug ntseeg yexus tau 30 xyoo tub rov lug teev hmoob dlaab...qhov nuav zoo rua nwg. tej tug coj moob dlaab tau 30 xyoo, los tub moog teeev meskas dlaab, qhov nuav zoo kawg. qhov tsi zoo mas, yog txujkev dlig muag rov lug rhuav lwm tug kws ua txawv zog yug.

qhov thib 2 kws kuv tas "vwm" nua mas yog le nuav. kuv ntseeg tas nplajteb tuabneeg tub muaj qau hab pim...vaajtswv/yawmsaub/lubntuj yeej tsim peb muaj li nuav...txhais tau tas tsim peb lug tseb noob puv ntuj puv teb...tsim lug muaj txig muaj nkawg...tsi yog tsim peb lug muab xaws es tsi qheb rua leejtwg..qhov nuav yog tsi taug lub ntuj txuj kaab ke lawm. yog tas lub ntuj tsim tau ib tug twb, tsi muaj qau tsi muaj paum, tug nuav yog rau sabnrho teev hawm tug tswv tes kuj tsi muaj dlaabtsi tib hab.

kuv nam puj nyaaj hov mas, feeb tsi meej lawm na...tham thaam tuabplag tes nwg ca le quaj, zoo le vwm le lawm...zoo ncauj, zoo lug, peb tsev neeg los kuj zoo nkauj zoo nraug...temsis ua caag luas tib nwg...nwg tug kheej los ua caag tsi coj le nwg tug tswv txuj kaab ke hab lub xeeb neej xeeb tsaav.

tejzag nwg xaav tas qhov nwg coj yog lawm, qhov nuav tes nyob ntawm tuabneeg txuj kev xaav. temsis kuv xij xaav tas ua caag, zoo kawg le es luas ho tsi sau nua xwb. yog tim dlaabtsi? qhov kuv xaav mas, ntshe yog nwg tshuav ib yaam nqe dlaabtsi xwb.

temsis, qhov tseeb, tog suavdlawg tsi quavntsej, ca nwg ua nwg zaaj...vim yog thaum kuv yawmkoob lug rua moospheeb 1870 tejhov lawm, tseeg nyaajnruag puab tub yawm koob rua peb xeev...moog dlai "paajmaab paaab txitub" puab...cov nua yog thawj thawj paab moob kws ntseeg vaajtswv. tub tau 4 tam nuav lawm...nyaajnruag txhaj yog nyaajnruag..its all she knows. its all she's been taught. yog le nuav, txhaj muab thwm tas nwg yog tug "tsi paub" nua xwb...ca nwg ua nwg. temsis, qho vnuav, luas tseem taw teg kawg le..

ny

yah...@hotmail.com

ytk,

koj has yog lawm mas...nyag nyam nyag ib yaam. kuv le tes kuv ho coj le hov. vim tas moob txawj ntse sai heev....ca moob ua moob kuas lamsim moog.

temsis, tamneej nuav, yog yuav qaws, tes qaws yug pawg nyuas kwvtij xwb lug ua ibke xwb ntshe yauv zoo dlua...es yog ho muaj ib leeg ib tug twg zoo le tug nyaaj nruag nuav los, ca nwg ua nwg ntaag. ua ib pawg kwvtij nyob, yeej muaj tug xis tebchaw, yeej muaj tub txawv txawv...

temsis ncu ntsoov tas ib tug quaspuj nyob, yog koj has tsi tau, kwvtij has tsi tau...tes tug quaspuj hov tsi zoo dlaabtsi lawm...tsuas yog she is there to fuck lawm xwb. ib tug kwvtij twg, yog koj has tsi tau lawm, ca nwg lam nwg ntaag...temsis ua le tshob kug, QAAB HLUA tseem tuav ne....vim le nuav, lub xeem kuj tsi tseemceeb, temsis ib cuab kwvtij tseemceeb kawg rau kuv.

yh

Phuajxab

idonotknow.
tog kuv tuaj teb koj le ntawm los, Twb yog kuv nrug dlua mej cov kws tau ua caofab nrug zoov zuag puab ua ke, Puab thaam le ntawm ne. Puab thaam tas yaav ntsaag ntej tes ob tug nkauj mog mim tseem yau puab cov thawj coj teev tam dlaab caofab yuav ob tug nkauj mogmim ntawm lug nrug puab tu dlaab qhuas, nrug puab ua hauj lwm txug thaum ob tug nkauj mogmim ntawm nto nkauj muaj ib tug mas tseem yau huas ib tug mas nto nkauj tsawv lawm ces muaj ib mos, Puab ob tug thawj coj txawm cia le muab ob nyuas nkauj mog mim ntawm txhom yaws tab, Tug yau tes tseem yau yau ua ua tsi tau tso tseg, tug hlub zog ces txawm muab yaws tau ua nwg tsev kheej yaws hlo..Tes tug yawm thawj teev dlaab caofab ntawm Txawm has rua puab tas zag nuav tes peb taag le nuav lawm lauj. tes txij hnub ntawm lug tes nyablaj tua pes tsawg lub B40 tuaj los ua puab kua quav txaws txua sawv tsi nreg hlo le, Txij thaum ntawm moog tes suavdlawg ham tau tawg ua saab ua sua taag.

Yog mej tseem khoos tes zoo heev lawm mas, Kuas muaj raws le koj has mas mej kuj ua puam taib zaws nroj taag nrho le hab os yom.

PhX

lony...@gmail.com

On Thursday, January 31, 2013 at 2:06:42 PM UTC-8, Yaj Tshaj Koob wrote:
> [...]
>
> Yog leej twg ntseeg ces yuav dim txim no es, lub txim ntawd yog leej twg ua txhaum plaub dab tsi es ho yuav muaj txim txhaum no ne.

Txhua tug kws ua txhum tes yuav tau raug pluj raug tuag. yog koj ua txhum tes luas yuav coj koj moog kaws ntev ntev tes maam tuag, tej zag luas cale muab faisfab hlawv kuas koj tuag sai sai, Moob tam thaum yog koj ua txhum tes luas xuas nyuj xua neeg hais dlua kuas tuag taam sim. Yog koj puj yawm tau ua ib qhov txhum luj lub txim ntawm yuav nphau moog txug 7 tam. nwg nuav koj hab kuv yuav tau tuag ib nub vim tau muaj ib tug tau ua txhum rua koj hab kuv lawm. Yog koj muaj nyuj muaj twm yim meem moog tua lug txhwv lug theejsaib koj puas dlim kuas txhob tuag hab tug plig los kuas txhob raug tuag, yog tsi le ntawd ca le lug cua Tswv Yexus kws nwg tub lug theej koj hab kuv lawm.

yag...@gmail.com

tug vwm hab tus txhum...tug nuav, luas txhaj le muab ntsa sau ntoo khaublig.

yog tas muaj yexus tag le nua los...nws yeej tsi zaam txim rua leejtwg le...ua caag kuv ho paub? vim tseem muaj kev tuag ne....koj yuav ntseeg nwg hab tsi ntseeg los, koj kawg tuag...txhais tau tas nws tsi muaj quav tsw twg tuaj le lawm.

yh

unkown

You are right Ya. Cov kws ntseeg DAB YES SUS tes yeej tsis pab has tas quav tsw tog twg tuaj. Yog Yes sus yog tswv ntuj yawm saub tug tub tag kws nwg xaa lug khu tub neeg blaj teb tag, yawm yeej yuav ua kom tua Yes sus los tsis to, khi sawv hlau los yeej blaam tag, ntsa tsis to nws txhais tes rau sau ntoo khaub lig...Christian is fanatic and lunatic belief...God will NEVER sends his own son for human torture like they did to Jesus...No one will send his/her son to to any place for a hardcore killer in JAIL..

AEON

NAM HOV CEG YAWM SAUB XA LUG 6 TXWM/TXIM XWB MAS. NAM HOV TXUM4 LUJ NWG HAJ MAG XA LUG TSIM TXUM 6 BLAJ TEB NUAV. XAV NTSEEG CES MUS NTSEEG NAM ALCARPONE TSEEM KHEES MIV2. LE HOV TSIG MIV OV AUB2 DLEV LAWM KAB1

AEON

PUAB MOOG TXUG NTSAB KE 5 MUAJ KHAU MAJ KAU NTUAG CEG UAB MAG KAB NTSUAB HAB KAB NTSIG MUAB NQUG2 TAG DLUG LUG TSAM NUAV PUAB TSIG KAAM MOOG LAWM PUAB NYOB TOM CHURCH PUAG COV NAM TSWVCUAB UA LUB NTXWS DAV2 LAWM XWB. 1 HMO PASTOR TAU 1 TUG TSHAB. YOG NWG MUAJ 465 TUG TSWVCUAB CES NEVER BUY A WIFE HE ALWAYS GOT A NAM TSWVCUAB FREE SERVICES. GOSH! I TOOK THE WRONG CS & MATH MAJOR. NOW I HAD TO CLEAN MY OWN MESS AT HOME. THAT PASTOR GOT ALL THAT PLUS A DOUBLE D AND 40++ INCHES HIP EVERY NIGHT FROM TSWVCUAB'S HARD EARN 5,000$ +NQE NOJ HAUS THIAB NIAM LUB TSHO TXIV LUB TSHO. TSHO TXOOJ OV TSHO TAB 5 YUAV. LEEJ TWG HAJ 5 KAAM ZUAJ TUG NUAV MA?

https://drive.google.com/file/d/0B-_0drg7WMjlOE8xR2lzWFRnYXM/view?usp=sharing

thang...@gmail.com

Vào 16:06:42 UTC-6 Thứ Năm, ngày 31 tháng 1 năm 2013, Yaj Tshaj Koob đã viết: