heh

bmouaprin...@gmail.com

Jul 30, 2016, 12:14:01 PM7/30/16
Xeng Yan

Bee,
That declaration signed in Angola is almost 20 years old, and now Pa
Kao is dead. Can you offer any recent evidence that Chao Fa is
working with the UN to carry out the measures you state below? While
your evidence isn't very compelling though, I will say that if you are
able to successfully gain an autonomous region in Laos for the Hmong,
and can do it by political and non-military means, then I surely will
applaud your efforts and offer you my hand. I fully support you if
you are doing all this through the UN and as long as more Hmong don't
have to die or suffer to achieve it. No matter what you say though, I
won't believe it until I see it, but I will say if you can accomplish
this then you will have accomplished one of the best things for Hmong
in this century, and perhaps ever. It's just too bad my own people
(cov Miskas) haven't been willing to make such a deal for the Hmong
considering all the sacrifices you made on our behalf during the war.
Good luc

bmouaprin...@gmail.com

Jul 30, 2016, 9:58:30 PM7/30/16
NEW YORK CITY, NY – In an unprecedented move last week, the United Nations voted into action an international decision that could possibly have a tremendous impact on all Hmong people. With a historic vote of 192-1 (the only nay coming from Liechtenstein), the UN has promised to give Hmong people a country of their own

what else you want chicken meo boys???? Not wait for the Country to do for you.

Vaj Ncuab

Jul 31, 2016, 12:18:11 AM7/31/16
Kwvntxawg Mouabee Chaofa;

Thaum twg thiab leej twg hais tias UN tham thiab tu av rau Hmoob nyob lawm? Suav (China) yog UN permanent member es ua cas Suav tseem vote muab Suav daim av faib rau Hmoob? Nplog (LPRD) yog UN member thaum 1955 los lawm es Nplog tseem pom zoo (vote) muab Nplog daim av faib rau Hmoob?

Kuv yog ib tug uas twm ntawv ntaus thiab nyiam tshawb fawb txog Hmoob txog tej xwmtxeej kam teb kam chaws es ua cas kuv ho tsis paub tias UN tham thiab yuav faib av rau Hmoob? Ntiajteb no av muaj tswv tag lawm, hauv dej (hiav txwv) los muaj tug tag lawm, saum ntuj (huab cua) los muaj tug tag lawm es txhob cia siab rau tej lus dag.

Liechtenstein yog ib lub tebchaws me me muaj 37,000 tus neeg thiab av dav 62 square miles thiab nyob npuab Switzeland thiab Austria es ho tsis pom zoo vote rau Hmoob? Why?

Vim txoj kev dag es Txooj Lauj Hawj lawv cov Cob Fab nyob pem Roob Nam Sak (Poom Mub) thiab Lak Khay thiaj rau Tseemfwv Nplog Liab tua nyhav. Vim txoj kev dag es Dr. Sombath Nhialeeher thiaj poob Chao Khoueng Xaysomboun. Vim txoj kev dag es cov members of Hmoob Teb Chaws thiaj poob nyiaj rau Xeeb Xyooj.

Hmoob tsis yog ua teb ua chaws, Hmoob lub siab tseem me mas Hmoob yuav tsis ciaj haiv. Tus uas Tooj Ntxawg Thoj yuav rho pom khoos ces yog tus pheej cem cem Meo li koj, tus uas Vam Tub Yaj ntaus rooj rau ces yog tus cem cem Meo li koj.

Vaj Ncuab

Jul 31, 2016, 12:54:29 AM7/31/16
On Saturday, July 30, 2016 at 8:58:30 PM UTC-5, bmouaprin...@gmail.com wrote:
Kwvntxawg Mouabee Chaofa;

Tseemfwv Nplogliab (LPRD) siab loj tshaj es luag thiaj vote Pany Yathotou los ua luag ib tug Samasith Komkanmuang Somkanphak thib 3 thiab yog President of Lao National Assembly, luag thiaj vote Bounthong Chitmany uas yog Lamet los ua Samasith Komkanmuang Somkanphak thib 4 thiab ua Deputy Prime Minister, luag thiaj rub Phankham Viphavanh uas yog Thai Dam los ua Samasith Komkanmuang Somkanphak thib 5 thiab yog Vice President thiab luag thiaj vote Chansamone Chayalath uas yog Pubthawj (Khmu) los ua Samasith Komkanmuang Somkanphak thib 7 thiab yog tus Minister of defense.

Haiv neeg Lamet nyob Nplogteb muaj 16,000 tus xwb es yog Bounthong Chitmany twb tau los ua Prime Minister ces zoo lawm, Phankham Viphavanh (Thai Dam) tau los ua Vice President ces zoo lawm, Chansamone Chayalath tau los ua tus Minister of Defense ces zoo lawm, Nplog yeej coj ncaj lawm. Hmoob ua teb ua chaws es yog ua rau tus Hmoob xwb, ua rau yus pab yus pawg xwb mas 100% tsis tau noj.

unkown

Aug 4, 2016, 12:56:29 PM8/4/16
Yij bis es...mus niv Pam thus zoo dua os. Koj twb muab cov Nyiaj mus ncig ua si rau Angela thiab suav teb tag, cov seem ces Koj twb muab Kaus xov tag lawm es. Tsam no, cov Nyiaj no tag lawm Txhob mus Txiaj Hmoob ntxiv lawm mog bam laiv!!!