College de Samthong

Pao

Any one in this forum is from College de Samthong?
... thinking of a College de Samthong Reunion????

Pao

Nplooj

dr...@hmoob.net (Pao) wrote in message news:<bd07f89c.0107...@posting.google.com>...

> Any one in this forum is from College de Samthong?
> ... thinking of a College de Samthong Reunion????
>

> Pao

Nyob Zoo Dr Pao,
Zoo siab uas tau ntsib koj nyob qhov nov xav tias koj yuav tseem qab
peb sawv daws huv tib si. Tau 32 xyoo los lawm uas kuv tseem nco
ntsoov txog peb lub nroog samthong uas thaum ub nej thiab peb kawv
ntawv yam lom zem tshaj plaws es ntshe peb yuav tsis pom ib zaug ntxiv
li lawm.
Thaum koj nyob College Samthong kuv tseem yog me nyuam yau xwb kawm
ntawv nyob
nram qab Groupe scolaire de Samthong.
- Nco txog thaum nej ncaws pob nyob Samthong muaj Yaj kuam, Npis Thoj,
Muas Phiab, Ntxawg Thoj,Muas Ntaj, Xyooj Npoos, Nais Khu Xyooj Neeb,
Choj Xyooj.......es muaj cov Thab ham Nplog nyob Looj Ceeb tuaj.
- Nco txog thaum nej ncaws pob nyob Xes Nas Thib Kane Sam Thong thaum
noj peb Caug Hmoob tsis sub. Pom thawj zaug uas tij laug Yaj Kuam ua
Gardien es yas loo sau ib tug nplog tob hau dua saum ub lawm tus nplog
ntsia ntsia xwb, zoo ib yam li lawv ua yeeb yam Phab Ej Suav tiag tiag
li hos.
- Nco txog thaum mus kawm ntawv tsheej pab hnav ris tsho dawb pub paug
yam zoo siab tshaj plaws.
Muaj caij es mam li sib piav dua txoj kev yav dhau los...
Xav paub saib seb tej phooj ywg nyob twg tas lawm es ntuj pus yuav pub
peb rov los sib ntsib dua...
- Koj pus nco qab Maxime LESAGE lawm thiab ?

Sib Ntsib dua,

Pao

Nyob zoo Nplooj,

Ua cas koj yuav mus piav tau zoo ua luaj...ua rau kuv caj kho-kho siab
kawg li.
Yog li koj hais... peb lub caij nyob Samthong yog lub sijhawj zoozem
thiab txom-nyem heev rau peb cov tub kawm-ntawv.

Sawvdaws tuaj qhov ub qho no tuaj mus us neej cuav-zos nyob kawm
ntawv. Kuv cov kwvtij tuaj ua tau ib lub nyuag tsev qeeb, xyoo xyoob,
muab ob cha - ib chav pw, ib chav yog chaw ua noj ua hauv.

Thaum tsaus ntuj peb tsuav siv tej lub nyuab teeb gasoline taws kawm
ntawv xwb. Thaum yus kawvntawv ib hmo tag mas, yus yuav tsum mus
tshuaj ntswg tawm - tau tej niag cov ntswg dub-nciab li.

Hnub weekend mas yuav tau mus tsiav taw deb deb tas zog vim li koj
paub, nyob Samthong yeej tsis muaj ntoo nyob ze.

Kev kawm ntyawv los tsis yoojyim... no library, no books, no lab... no
nothing... only the eagerness to learn. Tus Prof sau li cas rau tim
daim blackboard ces yus tsuas paub tau npawm ntawv xwb.... but we did
OK... do you think so?

Yus nyob deb, niam txiv ho yog neeg pluag thiab... never had any
money!!! Kuv txiv thiab cov kwvtij thiaj tej Phauj tsus xav tau mov
thiab zaub qhws (cabbage)... Kuv noj zoo qhws tau li 3 xyoo thiab 9
hli nkaus... Nij hnub no kuj yeej ntsia tsis tau tej zaub qhws li
lawm... tabsis, ib nyuag lub caij kuj kuj noj me-ntsi thiab kom yus
nrov nco tau tias yus lub neeg yav dhaau los zoo licas... so one need
to remember where one has come from!!!

More later....

Pao

tsab

Eh! dr, pao

tsi xav tias ntshe nej yuav txomnyem li peb thiab no.

Lub caij ntawd peb txiv tuaj ua ib lub nyuag tsev nqeeb nyob nraum lub roob Pham
Cisnais. peb tuaj nyob tom kawm ntawv. peb mus kwv dej puas tim qab kev yuav rov
los Loojceeb. Peb txomnyem tib yam li koj hais. Thaum weekend yog peb tsis rov
los Loojceeb los ev txhuv ces peb mus lov ntsuag xyoob thiab nyuag zaub havzoov
puag nram tej khuab ha los cia tau noj.

Peb muaj 5 leeg nyob ib lub nyuag tsev me-me tsuas tau lub chaw pw, muaj lub
qhovcub rauv taws, chaw noj mov thiab lub rooj saib ntawv ( the house is a
single room).

Thaum Samthong tawg ntawd kuv kawm grade 5. Cov kwvtij uas peb nyob ua ib tsev
ntawv, tsis nco tias xyov lawv dua twg tag lwm, tsuav kuv thiab ib tug luaj ib
yam kuv wb los kotaw los rau Loojceeb. Cov loj paubtab thiab tej pejxeem lawm
ntshai los mus rau Loojceeb ces lawv hla dej mus rau sab Moospheeb lawm. tsis
,uaj tug kam coj wb, thiaj ua ib siab taug kev loj rov los Loojceeb.

Thaum lub caij ntawd sawvdaws kubsiab kawm ntawv kawg nkaus thiab especially cov
tub kawm ntawv hauv college Samthong mas hwv tas-tas.

Kuv nco hais tias nais khu Xyooj Neeb yog ib tug charming rau lub caij ntawd
tiamsis thaum tawg Samthong ntawd yawg tsi qhia ntawv hauv Samtong lawm.

tsab

Message has been deleted

shyan...@gmail.com

Nyob zoo tsoom phooj ywg [College Samthong] hmov tshua thiab nco txhua leej txhua tus.Kuv Yog Suav Yaj[Shoua Yang],kuv tau tham txog qhov Reunion no los tau 7-8 lub xyoos lo lawm,vim yog peb txoj kev phooj ywg thaum hluas,kawm ntawv ua ke,koom kev lom zem,peb lub school no yog ib lub tseem ceeb heev rau peb lub xeev[Xieng Khuang],peb muaj kev sib raug zoo,muaj dab neeg zoo zoo tso tseg rau hauv,tsis hais phaum phooj ywg cov lawm tij xub xub thawj los rau cov kwv yau tom qab es tau tawg teb chaws tuaj.Kuv xav komm peb muaj lub Reunion no xwb xwb thiaj tsim nyog rau peb lub School no.Lub 7 hli ntuj,2019 dhau los no kuv thov kom Xyooj yaj pab tawm tswv yim es yuav ua cas peb cov phooj ywg thiaj sib nrhiav tau yooj yim, yawg kuj lees ua tus khiav qhov dej num no,created lub web.[College Samthong.com],kuv thov ua nws tsaug ntau ntau[Xyooj yaj nyob sheboygan,WI.].Tsis tas li ntawd xwb Tus Phooj ywg Tub lwj thoj nyob Fresno ,Ca.kuj tau nrog kuv tham tib yam nkaus thiab,vim wb yog phooj ywg zoo heev nws hais tias peb yuav tsum muaj [Reunion] ib yam nkaus,ua tsaug rau tus kwv Tub lwj thiab.Qhov no zoo li Xyooj yaj tau nrog peb tus Tij laug Yaj Kuam [Hmong tus Guardian#1] nyob MN. tham kom tij laug yaj Kuam pab nrhiav saib puas tau chaw rau xyoo 2020 lub 7 hli ntuj.Tej no yog pib plan lawm,vim peb sib ncaim tau ntau xyoo kuj tsis xav kom tos ntev ntev ntxiv.Yog sawv daws muaj comments li cas los nej contact xyooj yaj thiab Tub lwj thoj saib ho yuav ua mus tau li cas.Yog peb cov phooj ywg xav tau li cas los xyooj yaj mam npaj ib lub conferrence sib tham ua ke saum huab cua txog sawv daws cov kev pom zoo.Xaus no thov kom vaj tswv,yawm saub foom koob hmoov rau peb tsoom phooj ywg tsuas muaj kev noj qab nyob zoo dawb hau paub nrig caug.