Sib Pab Ciaj Vag by Dr. Yang Dao

Yaj Tshaj Koob

Jan 24, 2013, 10:39:20 AM1/24/13

Dr. Yang Dao zaj nkauj no sau tau hais yog lawm, tab sis tus neeg sau zaj nkauj ho tsi ua mus rau qhov yuav ciaj taus Vaj li nws sau. Nws sau zaj nkauj hais li hauv qab no, tab sis nws tus Cwj pwm txoj kev ua mus yog ua mus puab luag lwm tus lwm haiv qab tshob xwb puas yuav ciaj taus Vaj, yuav ciaj Vaj yuav tsum ua mus kom yus muaj teb chaws mas thiaj yog, ua political li Dr. Yang Dao ua yav dhau los lawm ces nws zaj nkauj no siv tsi tau rau lub npe SIB PAB CIAJ VAJ lawm ov peb ib tsoom Hmoob sawv daws. Nej nyeem cov ntsiab lus Dr. Yang Dao sau haiv qab no saib puas yog li kuv hais.

Chorus:
Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj,
Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj.
Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto,
Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo.

Verse One:
Ntuj tsim teb raug los txheej dhau txheej,
Peb hmoob txawj nyob txawj tau ua neej.
Yuj xeeb qas lias ua neej ua tsav,
Sib hlub ua npawg ua txoj kev tshav.
Hmoob thiaj ua neej nyob sib puag npoo,
Tsim vaj ua loog vam mus nto moo.

Chorus:
Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj,
Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj.
Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto,
Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo.

Verse Two:
Ib leeg twm zej tsis tsim lub txiaj,
Sawv daws peb zoo dua ib thooj nyiaj.
Ob txhais tes tsis npaum kaum txhais npab,
Peb zog nyob ntawm txoj kev sib pab.
Saum yaj ib tug yuav vam txog tug,
Lub neej thiaj li yuav nyob kaj lug.
Chorus:
Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj,
Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj.
Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto,
Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo.
Verse Three:
Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj,
Tsa lub yaj ceeb mus rau qhov kaj.
Peb sawv daws tsa khob cawv zoo xeeb,
Haus lawm lub neej nyob mus thaj yeeb.
Tsoom hluas yuav sawv txhij tuaj kawm ci,
Tsa lub npe hmoob nyob mus nto hli.

Chorus:
Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj,
Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj.
Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto,
Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo.

YTK

Born2beHmong

Jan 24, 2013, 11:55:40 AM1/24/13
sibpab ciajvag

http://www.youtube.com/watch?v=XwBl5mBUk54

http://www.youtube.com/watch?v=QaeaBNHugng

Hmoob yuav tsum hlub hmoob (written by Dr Nengzoo Yang--Yang Neng)

http://www.youtube.com/watch?v=plJY0yClbl8

tijalug YTK,

cov neeg ua nws lub siab lub ntsw tswj tsi kho--ces ib pliag xwb nws txav lawm 100 miles deb nawb mog.

yog tej neeg nkagsiab thiab coj lus yog lus ces txawm nws yuav tsav deb kawg kiag los tsua yog 1 feet deb ntawm nws los lus hais xwb.

yog yuav muab xav li koj hais no tiag mas, 3 tsavneeg hmoob no quav tawv thawjthooj xwb--peb lub siab muag muag. li ntawd, peb thiaj li ciaj tsi tau "Haiv thiab Tsav Neeg" Hmoob.

ua tsaug, yog li nrog kuv mloog 3 zaj nkauj ua kuv muab tso rau saum toj no...

kwv Born

Moghlub

Jan 24, 2013, 12:09:30 PM1/24/13
Pheej yuav moog muab tug ub tug nua coj lug pev le ub le nua quas qua dlaab tsi maj? Yug haiv neeg Hmoob tub yeej ib txwm nyob tsi muaj cam dlej, cam aav (tsis muaj tebchaws) pheej yuav has kuas ca le peem kuas muaj tebchaws es yuav ua le caag moog taug naj? Kuv saib zoo le Hmoob tub phoomx ntau zag ua rua yuav laug suaj kaum lug lawm sub niv.. Zoo le peb tsaav neeg Hmoob ces ua ib sab nrug pej kum haiv nyob kuas thaaj yeeb xwb ces zoo hwv lawm laiv. Yog tseem muaj ib thaaj aav twg pub rua Hmoob moog nyob mas ntshai haj yam yuav suaj kaum los sis tu noob sai pob?

Yaj Tshaj Koob

Jan 24, 2013, 12:25:41 PM1/24/13
Kwv Born2bH,

Ua tsaug rau koj peb zaj nkauj tso tuaj no, yog peb Hmoob ua raws li tej nkauj no hais mas tsi zoo ntau los yeej rhais ib kauj ruam deb heev lawm ntag, tab sis nws sau tau los tsi siv ces tseem nyob theem qub tag li.

Li koj hais lawm nawb Hmoob yeej yog hom quav tawv thawj thooj xwb tiag, thiab Hmoob yeej nyiam ua nws li ib leeg kheej, ua neeg twm zeej ntau dua li kev sib pab ua ke ciaj Vaj.

Tij laug YTK

MoobLeeg

Jan 24, 2013, 12:32:23 PM1/24/13

Tug phoojywg YTK:

His lyrics begin with "HNUBTWG txojkev sibpab ciajvaj." Not "HNUB NO" like you said. That "HNUBTWG" can means tomorrow, next week, next year, next decade, next century or a thousand years from now. I can assure you that with present day Hmong attitude, that "hnubtwg" will never materialize.

Let's focus on the first two words, "hnubtwg." Do we have that day yet? The answer is NO. We, Hmong, have not even gotten close to that day; we are still too far behind--maybe thousands of years behind because it looks like we have just come out of the Dark Ages!! So how can he proceed with the other line, and other stanza while Hmong still live their lives in a stoic Neanderthal Era?

MLK had a dream and his dream is realized within 50 years. DYD's dream might be achieved ONE DAY or "HNUBTWG," If and only if, Hmong's attitudes, temperaments and mentalities are reversed in 180 degrees into a more civilized, kinder, gentler society. For the mean time, my friend, just keep dreaming and don't wake up and don't let anyone wake you up for your dream will not be realized.

Be patient, do not criticize, do not condemn and smell the roses 'cause life is too short.

Have a good day...

Yaj Tshaj Koob

Jan 24, 2013, 12:51:36 PM1/24/13
On Thursday, January 24, 2013 11:09:30 AM UTC-6, Moghlub wrote:
> Pheej yuav moog muab tug ub tug nua coj lug pev le ub le nua quas qua dlaab tsi maj? Yug haiv neeg Hmoob tub yeej ib txwm nyob tsi muaj cam dlej, cam aav (tsis muaj tebchaws) pheej yuav has kuas ca le peem kuas muaj tebchaws es yuav ua le caag moog taug naj? Kuv saib zoo le Hmoob tub phoomx ntau zag ua rua yuav laug suaj kaum lug lawm sub niv.. Zoo le peb tsaav neeg Hmoob ces ua ib sab nrug pej kum haiv nyob kuas thaaj yeeb xwb ces zoo hwv lawm laiv. Yog tseem muaj ib thaaj aav twg pub rua Hmoob moog nyob mas ntshai haj yam yuav suaj kaum los sis tu noob sai pob?

Moghlub,

Saib raws li koj cov lus saum toj no mas koj lub hlwb tseem nyob deb tsi tau pom txog txuj cai kev ua neeg hlo li laiv.

> Pheej yuav moog muab tug ub tug nua coj lug pev le ub le nua quas qua dlaab tsi maj? Yug haiv neeg Hmoob tub yeej ib txwm nyob tsi muaj cam dlej, cam aav (tsis muaj tebchaws) pheej yuav has kuas ca le peem kuas muaj tebchaws es yuav ua le caag moog taug naj?

Txawm yog xav li koj cov sob lus no es koj twb raug nplog liab ncaws tawm teb chaws tuaj tau tsi ntev xwb txawm siv tig rov qab mus puab nplog qab tshob ib yam li tej dev uas koj muab ntaus sab sab tawm dua nqaum zoov tib pliag ntshis xwb twb rov loo los yaim mov txeej mag qws li qub dua ntag les.

Hmoob txoj cai ua haiv yeej muaj txoj cai loj txaus txaus lawm, tab sis vim Hmoob tseem tsi tau muaj kev sib pab sib txhawb xwb, yog thaum Hmoob sib pab tau lub teb chaws Hmoob lawm no, koj yuav nrog Hmoob nyob los koj yuav khiav nrog nplog mus rau qab teb maj? hais li koj tej lus mas zoo li yog Hmoob muaj av nyob los koj yuav tsi nrog Hmoob nyob laiv, ua tsaug ntau uas tseem muaj tej tus neeg tsi xav nrog yus cov Hmoob nyob thiab tiag, tab sis kuv ntseeg hais tias koj yuav khiav tsi dhau Hmoob haiv neeg thaum Hmoob ciaj Vaj ciaj Haiv lawm no ov.

Hmoob txawm tsi ua tsi phov los yog muaj tsov rog tuaj ces luag yeej muab Hmoob coj mus tiv ntsis riam phom li ov, koj puas paub tias Hmoob tuag ua ntu zus los tav ntuj no tsi tau yog Hmoob tuag rau Hmoob txoj kev ua haiv ov, Hmoob tuag yog tuag rau lwm haiv siv Hmoob tiv thaiv luag lub teb chaws yog feem ntau tshaj plaws xwb ne. Koj yuav tau muab luj kom txaus txaus tso li hais li koj hais ov.

Nplog liab twb tua Hmoob lom Hmoob tau 37 xyoo no es tseem tsi paub txoj cai ua tib neeg ces tas li xwb las as, kav tsij rau siab ntso rau koj txoj kev mus txhawb nplog xwb tiag, koj nqa ib txhiab, 10 txhiab mus tim nplog rau koj tus kheej los cov nyiaj ntawd yuav mus poob tag rau nplog liab lub hnab, txhawb nplog liab lub teb chaws xwb ov.

YTK

kwv...@aol.com

Jan 24, 2013, 1:01:01 PM1/24/13
moghlub-- agree.

moobleeg-- tej zaum koj tsis to taub yawg ytk xwb. nws hais tias kom txhob hu tias, "hnubtwg" es cia muab pauv ua "hnub no" no. tab sis rau kuv mas kuv tseem xav tias yuav tau muab pauv hais tias, "tsis muaj hnub txoj kev sib pab ciaj vaj..." no mas thiaj phim hmoob.

Born2beHmong

Jan 24, 2013, 2:07:18 PM1/24/13
YTK,

koj txhob chim rau Moghlub, vim tias nws xav lawm nws ib yam. thiab lub sijhawm no kuv Yawmsib yog neeg 50/50 nyob nplogteb thiab America teb. yuav tsum tau nkasgiab nws txoj kev xav thiab.

tabsi, qhia rua kuv yawmsib tias--kom nco qua ntsoov txuj kev CajHaiv, xws nws tej project ua nws ntshaw ntshaw hab xaav xaav tau ntawd thiaj li ciaj tau ncaig zoo tau ua paj mus txi tau ua txiv no os nawb.

yog tias, yus tuableeg yuav peg yus tuab quas leeg xwb ces yeej tsi muaj hnub moog txog twg...

yog li, kom ncu qua ntsoov los ciaj haiv thiab tsav mas thiaj li dim lub txim, ua yuav cawm tau yus tsavneeg hmoob no os nawb.

Born

Born2beHmong

Jan 24, 2013, 2:09:19 PM1/24/13
On Thursday, January 24, 2013 12:01:01 PM UTC-6, kwv...@aol.com wrote:
> moghlub-- agree. moobleeg-- tej zaum koj tsis to taub yawg ytk xwb. nws hais tias kom txhob hu tias, "hnubtwg" es cia muab pauv ua "hnub no" no. tab sis rau kuv mas kuv tseem xav tias yuav tau muab pauv hais tias, "tsis muaj hnub txoj kev sib pab ciaj vaj..." no mas thiaj phim hmoob.

moobleeg hab Kwv...

txhob muab xav rau hmoob lawm, xav rau koj kuv peb thiab nej cov ua txawj txawj xav ua niaj hnub tuaj pw ua npoj zaum ua pawg no kom peb yog cov ris lub nras no ua ntej kiag mas thiaj li yuav yog "Hnub No" li YTK hais nawb....txhob cias rau "Hnub Twg" lawm los yog "Tsi Muaj hnub" lawm nawb....smiles!

Born2beHmong

Born2beHmong

Jan 24, 2013, 2:11:48 PM1/24/13
yog li cias kuv muab ntxiv rau peb mloog...

http://www.youtube.com/watch?v=y1Z0OWBqGaU

Sib xws

http://www.youtube.com/watch?v=cUs5jO0FQT8

Born

Moghlub

Jan 24, 2013, 2:22:09 PM1/24/13
YTK,

Saib mas zoo le koj pheej tuav maum theeb txug koj zaaj npau Hmoob es tsis ua zoo luj hab noog lwm nyom txug koj tej lug le sub es... Puab tub has taag lawm ces kuv tsi muaj dlaab tsi ntxiv lawm.

Ntawm lub sab pheejxeeb hab movtshua,

dony

Jan 24, 2013, 2:52:24 PM1/24/13
Tilaug YTK,

Lub sij hawm no yog koj thiab peb lub caij lawm. Nws tsis yog GVP or DYD lawv lawm. Tsis tas yws lawv li kav tsij muan nab nyaus npais thiab nqis tes ua hauj lwm. Yog tsis ua li ces yuav tsi muaj neeg cem peb laiv....Phiaj

yi...@charter.net

Jan 24, 2013, 4:02:55 PM1/24/13
Kuv thov qhuas DYD zaj nkauj uas kuv xub hnov puag thaum 70's los lawm... Peb lam ceem cem YD xwb peb twb ua tsis tau li nws... Txog txij nws sau tau li los nws yeej muaj lub siab xav kom hmoob txawj sib pab sib hlub tiag. I may not agree with something DYD has done, but I do agree with many good things that he has done... YingB

Moghlub

Jan 24, 2013, 5:31:07 PM1/24/13
Dony,

Yog lawm. Lub caij nuav yog peb lub lawm tag huas. Leej twg xaav ua yaam twg ces ca le rau sab quas nro rua xwb, tsi taag yuav lug nyob ntawm lub computer sau ntawv ywg tug ub tug nua lawm tag ov... hehehehehe...

Yaj Tshaj Koob

Jan 24, 2013, 5:51:51 PM1/24/13
On Thursday, January 24, 2013 3:02:55 PM UTC-6, yi...@charter.net wrote

> Kuv thov qhuas DYD zaj nkauj uas kuv xub hnov puag thaum 70's los lawm... Peb lam ceem cem YD xwb peb twb ua tsis tau li nws... Txog txij nws sau tau li los nws yeej muaj lub siab xav kom hmoob txawj sib pab sib hlub tiag. I may not agree with something DYD has done, but I do agree with many good things that he has done... YingB

Yingb,

Qhov kuv hais ces kuv twb qhuas tias Dr. Yang Dao sau tau txoj nkauj zoo thiab yog lawm, tab sis Dr. YD tsi ua raws li zaj nkauj nws sau, lo lus sib pab ciaj Vaj no mas yog yus nrog lwm haiv neeg nyob hauv lawv lub teb chaws xwb ces ciaj tsi taus Vaj li, yog Dr. YD xav kom sib pab ciaj Vaj mas yuav tau ua kom Hmoob ciaj haiv mas thiaj li ciaj taus Vaj, lub ntsiab yog kuv txhais li no xwb. Tos kuv hais li los Dr. Yang Dao tsi ua raws li nws zaj nkauj nws sau, nws xav kom Hmoob sib pab ciaj Vaj no, tab sis nws ho xij ua zaj uas mus pab nplog liab xwb no puas yuav ciaj taus Vaj li nws sau.

Kwv Dony,

Yeej yog li koj hais lawm thiab nkawd puav leej tas caij nyoog ua lawm, kuv phaum los tas caij nyoog ua lawm thiab tsuas yog muab hais kom Hmoob phaum hluas ras xeev txog kev sib pab ciaj Vaj yog dab tsi xwb.

Moghlub,

Koj has le nuav tas...

> Saib mas zoo le koj pheej tuav maum theeb txug koj zaaj npau Hmoob es tsis ua zoo luj hab noog lwm nyom txug koj tej lug le sub es..

Kuv tsi lam yog neeg tuav mom theeb le koj has, koj ua tuab zoo xaav seb qhov kuv has tsi yog ne, ho yog lu lug twg kag, zoo le kuv sau tsi muaj qhov yuav phem ua luaj twg, lub ntsab lug kuv twb has rau Yingb sau toj nuav lawm. Le hov xwb ua caag koj ho yuav has tas kuv pheej yuav zuag ub lob nua coj tuaj has, ua le nua koj puas paub txug lu lug kws sib paab caj vaaj nua qhov lub ntsab tseeb ntawm lu lug kws caj Vaaj yog dlaab tsi quas tag txhaj caj taug Vaaj koj sim ho has qha rua kuv kuv hab peb sawv dlawg noog suab nua.

Sib paab caj Vaaj se yog yug yuav tsum muaj aav ua yug tug mas txhaj caj taug Vaaj laiv tub aw, tsuas yog koj es ib tsaam hu kuv ua Txiv Ntxawm YTK, ib tsaam hu kuv ua YTK, ib tsaam hu kuv ua Yawm YTK, ib tsaam hu kuv tsi muaj npe le, ua le nuav mas txhaj le yog tuav mom theeb ua dlog ua dlig le koj ua hov le xwb.

Kwv Born2bH,

Kuv yeej tsi chim rau nws hlo li, tab sis kuv xav kom nws to taub kuv cov ntsiab lus uas hais txog Dr. Yang Dao sau zaj nkauj ntawd lub ntsiab yog txhais mus li cas thiab yuav ua li cas es thiaj ciaj taus Vaj xwb, rau qhov moghlub kuj yog tuaj dhia dhia rau saum nws qhov post thiab, nej nyeem nej yuav paub tias nws hais li cas.

YTK

Born2beHmong

Jan 24, 2013, 11:29:39 PM1/24/13
yawmsib,

yuav tsum muaj cov neeg txawj tshum li YTIK no thiab...koj, kuv, peb thiab nej txhua tus thiaj li txawj thimxav hod.

yog tsi muaj cov txawj txawj npau dej hlob li no, kom zoo zoo dovcav ces lwm tus lub hlwb tsi tawg li ned.

yog li txhob chim rau YTIK nawb, yuav tsum muaj cov coj li no thiab--xws tej neeg tsi paubtab thiab ruam li koj tub Born lawv thiaj li muaj qhov muag rua pom kev os nawb.

vim cov neeg ntse, ces luag tsi tham txog lawm ces tej neeg ruam cias li tsi muaj qhov muag pom thiab txawj pauv li ned. vim li no, peb tsavneeg hmoob no puas tsawg tiam los peb thiaj li ua Ruam tua tsov tag tus li xwb. yeej tsi muaj uniform kom yog ua rau haiv li...yeej sibkwv thiab sibdig tsi muaj hnub xaus li. sib ze npaum li GVp thiab DYD los zoo li...li ToubyLyfong thiab Lar Faidang thiab Lor Bliayao los li....ua ntu zus rau peb hmoob dhau los lawm xwb ned.

ziag no los zoo li koj thiab YTK los twb yuav mus zoo li ntawd tsem tsawv lawm thiab....ntuj aws hmoob os hmoob aws...smiles!

yog li, peb txhob ua li ntawd ntxiv lawm nawb...smiles!

Born2beHmong

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Jan 25, 2013, 3:26:51 AM1/25/13
On Thursday, January 24, 2013 9:39:20 AM UTC-6, Yaj Tshaj Koob wrote:
HMOOB SIB PAB CES TWB MUS PAB TOM KOOM5HAUM TXAUS2 LAWM MAS. thaum xub pib cov VAJ tsuas pub hloov txiv rau tub tas ces mus rau tij laug rov los rau kwv tib xeem VAJ tuav tus president tom MN LFC. tom qab no kom neeg tseem member xaiv tsa. tsev xeem YAJ ho kav kiag cov xeem YAJ sib pab tuaj leej twg thaiv tau vim lawv yog cov coob tshaj ntawm ib xeem hmoob twg. cov YAJ muab lub kom 5haum tuav kiag tsis pub leej twg los txeeb tau tus thawj ntawm lub koom5haum. pug tom qab no hmoob mam paub tias VAJ thiab YAJ khuj lub koom5haum tuav tsis pub lwm xeem ua tus thawj. hmoob mamtxhob txwm sib lem. hmoob tsis kk leej twg yog tus los compete nrog xeem YAJ ces yuav yog tus dawb dub xeem hmoob twg los hmoob qe muag pov npav rau tus opsition ntawm YAJ xwb ntag. lub sij hawm ntawd kuv nyuam qhuav tuaj txog teb chaws meskas tsis tau ntev kuv tseem kawm HS txog politic kuv mus pom lawv qe muag pov npav 6 tus sab tod uas tsis yog YAJ xwb tsis kk nws yuav yog leej twg los tsuav txhob yog YAJ xwb vim cov YAJ coob txaus lawm. kuv mus pom mas kuv zaum tsaws luag mob plab tas ces rov los ua homework txog 3-4 AM mam mus pw lawm. hmoob VWM qe muag pov npav li ntawd kuj muab xeem YAJ tseem tawm tus thawj ib zaug lawm thiab ntag. sib txeeb lub nyuag LFC nyob MN xwb mas hmoob ua2 ib co chim2 xav npo pa.

Yaj Tshaj Koob

Jan 25, 2013, 6:46:34 AM1/25/13
On Friday, January 25, 2013 2:26:51 AM UTC-6, idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู wrote:

> HMOOB SIB PAB CES TWB MUS PAB TOM KOOM5HAUM TXAUS2 LAWM MAS. thaum xub pib cov VAJ tsuas pub hloov txiv rau tub tas ces mus rau tij laug rov los rau kwv tib xeem VAJ tuav tus president tom MN LFC. tom qab no kom neeg tseem member xaiv tsa. tsev xeem YAJ ho kav kiag cov xeem YAJ sib pab tuaj leej twg thaiv tau vim lawv yog cov coob tshaj ntawm ib xeem hmoob twg. cov YAJ muab lub kom 5haum tuav kiag tsis pub leej twg los txeeb tau tus thawj ntawm lub koom5haum. pug tom qab no hmoob mam paub tias VAJ thiab YAJ khuj lub koom5haum tuav tsis pub lwm xeem ua tus thawj. hmoob mamtxhob txwm sib lem. hmoob tsis kk leej twg yog tus los compete nrog xeem YAJ ces yuav yog tus dawb dub xeem hmoob twg los hmoob qe muag pov npav rau tus opsition ntawm YAJ xwb ntag. lub sij hawm ntawd kuv nyuam qhuav tuaj txog teb chaws meskas tsis tau ntev kuv tseem kawm HS txog politic kuv mus pom lawv qe muag pov npav 6 tus sab tod uas tsis yog YAJ xwb tsis kk nws yuav yog leej twg los tsuav txhob yog YAJ xwb vim cov YAJ coob txaus lawm. kuv mus pom mas kuv zaum tsaws luag mob plab tas ces rov los ua homework txog 3-4 AM mam mus pw lawm. hmoob VWM qe muag pov npav li ntawd kuj muab xeem YAJ tseem tawm tus thawj ib zaug lawm thiab ntag. sib txeeb lub nyuag LFC nyob MN xwb mas hmoob ua2 ib co chim2 xav npo pa.

idonotknow,

Koj mas sau hais ntau txog Vaj thiab Yaj sib txeeb ua thawj hauv LFC pem MN thaum xub thawj yog Vaj sib hloo nto ua ces tom qab no cov Yaj coob lawv xa neeg tuaj tsi muaj neeg thaiv tau li hauv qab no mas tsi muaj li koj hais.

> tom qab no kom neeg tseem member xaiv tsa. tsev xeem YAJ ho kav kiag cov xeem YAJ sib pab tuaj leej twg thaiv tau vim lawv yog cov coob tshaj ntawm ib xeem hmoob twg. cov YAJ muab lub kom 5haum tuav kiag tsis pub leej twg los txeeb tau tus thawj ntawm lub koom5haum.

Kuv yuav tsi piav kom ntxaws rau hauv no, lub MN ntawd thaum xub thawj uas tib neeg Hmoob tseem tuaj tau tsawg tsawg mas lawv tsa tau ib lub koom haum hu ua "Hmong Association" no los nres Hmoob tawg rog rau MN, tom qab no ces GVP thiaj tsa tau nws lub koom haum Las Family nyob California, GVP thiaj tau tuaj mus rau MN, mus hais lawv pem MN kom muab lub koom haum pem los lo rau GVP lub, thaum sib hais yuav muab sib los ntawd lawv kuj sib hais ntev loo txog ib tav su dua ces li ua siab muab lub Hmong Association lo rau GVP lub Lao Family lawm.

Sij hawm ntawd Yaj Yaj thiaj ua tau ib nyuag ntu ces ho hloov mus rau lwm tus ua lawm, tom qab no lub koom haum Lao Family yuav ntog ces thiaj muaj Major Yang Fue, "Yaaj Fwm" los nres tuav kho lub Lao Family kom txhob tuag, Yaaj Fwm thiaj los nres kho lub koom haum thiaj rov nyob ruaj, dhau los ntev loo tom qab no ces Nkaj Lauj Vaj thiab Yaj Txhim nkawd los sib tw ib zaug ua ke, Nkaj Lauj Vaj tau ua tus President lawm, ces txij thaum ntawd los cov Yaj yeej tsi mus raus tes nrog lub koom haum Lao Family INC hlo li lawm tab txawm mus raus tes los yuav tsi yeej vim tsi muaj kev ncaj ncees, lub caij ntawd Vaj Yeeb los ua tus project Director lawm, Vaj Yeeb lawv tau muab neeg tuaj ua member cuav 3 lub hlis rau lub caij yuav xaiv tsa txhua txhua zaug uas muaj kev xaiv tsa, Yaj Yeeb lawv ua cov them nyiaj member rau tus neeg tuaj pov ntawv 3 hlis, tom qab xaiv tsa tag lawm Vaj Yeeb lawv li tsi tso nyiaj ua member rau cov neeg tuaj pov ntawv laawm.

Yaj yeej coob zog lwm xeem tab sis Yaj tsi tau ua li koj hais ov, yog Yaj ua li koj hais tiag mas tsi muaj lwm Xeem yuav los twv yeej li laus, Yaj yeej coob tshaj dua lwm Xeem li koj hai saum thiab tiag, tab sis Yaj pom txog suab pej xeem thiab yuav xeev tus neeg ua tau xwb tsi xaiv lub xeem los ua es Yaj thiaj twv tsi yeej, muaj qee xeem mas ntshai yuav ua li koj hais lawm thiaj muaj yeej tas li, zoo li ntawd Hmoob thiaj tshau tsi tau tus neeg ncaj ncees ntse los txhim kho Hmoob.

Moghlub

Jan 25, 2013, 11:15:15 AM1/25/13
Born aw.... koj yeej paub zoo los mas. Peb cov nuav ces yog txawj npau, txawj chim ces tsi laam kaav ntev npaum le nuav os. Txij thaum 1999 lug los tseem nyob, tsi pluj ces koj tus ua kwv yuav tsum to taub lawm los mas...

Yeej yog le koj has hab los mas tawm sis it has to be constructive in a way that will open many eyes, not in a discriminating way. It should be inclusive rather than exclusive yog leej twg yuav ua npau moob txog txoj kev sawv tsheej haiv os.

Ua tsaug nawj....

Moghlub

Jan 25, 2013, 11:28:20 AM1/25/13
YTK,

Sorry for muab twm rua koj caab... hehehehehe... Sob lug "Sib Paab Caj Vaaj" ces kev ntseeg has tas peb txhua leej, including kuv tug kheej, yeej paub hab to taub zoo. Tawm sis tej zag nyag yuav pum nyag lawm ib seem los sis ib ntxees kws sis txawv zog mivx xwb.

Koj has tas DYD sau tau zaaj nkauj le ntawd tawm sis nwg tsi ua le nwg has nua es what else can you expect him to accomplish? Tej zag koj yuav xaam pum has tas nwg pom xeeb yog peb haiv Hmoob ib tug neeg muaj txuj sab tawm sis nwg tub ua tsi tau ib qho mivx lug paab nwg tsaav neeg Hmoob nua. Tawm sis it may be the case that what he sees that is good for the Hmong is not what the Hmong are ready for. Ces nwg kawg nyob twj ywm xwb. Yog koj nua koj yuav ua le caag yog tas koj yim has, yim ua los Hmoob yim hu koj ua "traitor" naj?

Thanks,

Tubtshajnpe

Jan 25, 2013, 3:03:00 PM1/25/13
On Thursday, January 24, 2013 2:31:07 PM UTC-8, Moghlub wrote:
> Dony, Yog lawm. Lub caij nuav yog peb lub lawm tag huas. Leej twg xaav ua yaam twg ces ca le rau sab quas nro rua xwb, tsi taag yuav lug nyob ntawm lub computer sau ntawv ywg tug ub tug nua lawm tag ov... hehehehehe... M

Bingo.... Yog le koj has lawm. Zag nuav tub tsi muaj leej twg nrug koj sibtw le lawm. Koj on koj own le lawm xwb. Tsi taag yuav moog thuam DYD los naisphoos Vaaaj Pov lwm tug le lawm. Luas lub sijhawm tub dlhau lawm. Yog yug ua tsi tau hab ces yog tim yug tug kheej nkaus xwb. Tsi tim leej twg le lawm.

Born2beHmong

Jan 25, 2013, 3:43:12 PM1/25/13
On Friday, January 25, 2013 2:03:00 PM UTC-6, Tubtshajnpe wrote:
> On Thursday, January 24, 2013 2:31:07 PM UTC-8, Moghlub wrote: > Dony, Yog lawm. Lub caij nuav yog peb lub lawm tag huas. Leej twg xaav ua yaam twg ces ca le rau sab quas nro rua xwb, tsi taag yuav lug nyob ntawm lub computer sau ntawv ywg tug ub tug nua lawm tag ov... hehehehehe... M Bingo.... Yog le koj has lawm. Zag nuav tub tsi muaj leej twg nrug koj sibtw le lawm. Koj on koj own le lawm xwb. Tsi taag yuav moog thuam DYD los naisphoos Vaaaj Pov lwm tug le lawm. Luas lub sijhawm tub dlhau lawm. Yog yug ua tsi tau hab ces yog tim yug tug kheej nkaus xwb. Tsi tim leej twg le lawm.

tubtshajnpe,

koj tuab leeg ua xwb yuav ua li cas moog tau naj...yog cov PRO no nyias tseem nti nyias li no thiab ces tag lawm ntag laid.

vim koj hais los kuv tsi K, kuv hais los koj tsi K. nyias tau nyias ua xwb....kuv los ntshe yuav ua kiag li Col. Ntsuabrwg lawv pab txivtub lawm thiab tiag...yog hmoob tham lus li no xwb tiag nad....hahahhaa LOLz!

Born

Hmoob St. Paul

Jan 25, 2013, 5:40:33 PM1/25/13
Lawv os lawv e, ua cas s/d tib co noj nyiaj xiam lawm xwb los ua cas
tsam no tseem pheej yuav mus hais ub hais no thiab na? Leejtwg keej
tshaj DYD ces kuj sawv kiag los coj Hmoob xwb! Yus tso paus twb tsis
hnov tsw lawm es tseem pheej yuav mus thuam neeg keej ua luaj? Luag
tus zaum kiag ntawm yus ib sab twb tsis hnov yus paus nrov thiab tsw
lawm na, ces txhais taus hais tias yus twb tsis muaj qab hau lawm no
los mas!

Tubtshajnpe

Jan 25, 2013, 6:54:42 PM1/25/13
On Friday, January 25, 2013 12:43:12 PM UTC-8, Born2beHmong wrote:
> On Friday, January 25, 2013 2:03:00 PM UTC-6, Tubtshajnpe wrote: > On Thursday, January 24, 2013 2:31:07 PM UTC-8, Moghlub wrote: > Dony, Yog lawm. Lub caij nuav yog peb lub lawm tag huas. Leej twg xaav ua yaam twg ces ca le rau sab quas nro rua xwb, tsi taag yuav lug nyob ntawm lub computer sau ntawv ywg tug ub tug nua lawm tag ov... hehehehehe... M Bingo.... Yog le koj has lawm. Zag nuav tub tsi muaj leej twg nrug koj sibtw le lawm. Koj on koj own le lawm xwb. Tsi taag yuav moog thuam DYD los naisphoos Vaaaj Pov lwm tug le lawm. Luas lub sijhawm tub dlhau lawm. Yog yug ua tsi tau hab ces yog tim yug tug kheej nkaus xwb. Tsi tim leej twg le lawm. tubtshajnpe, koj tuab leeg ua xwb yuav ua li cas moog tau naj...yog cov PRO no nyias tseem nti nyias li no thiab ces tag lawm ntag laid. vim koj hais los kuv tsi K, kuv hais los koj tsi K. nyias tau nyias ua xwb....kuv los ntshe yuav ua kiag li Col. Ntsuabrwg lawv pab txivtub lawm thiab tiag...yog hmoob tham lus li no xwb tiag nad....hahahhaa LOLz! Born

Born,

Tsi tas tos pab Pro uas peb pom no li nawb. Koj kuv wb pib ua ntej ntag hos. Thaum lawv pom koj kuv wb pib tau lawm mas koj tseem yuav pom lawv tuaj tham hom khaj thau koj kuv thiab ov. Hmoob ib txwm tsi coj tus xeeb ceem qhuas neeg. Hmoob mas pom lwm tus ua tau lawm mas nrhiav kev thau tas mus li xwb nawb. Kuv li kuv tsi tos leej twg lawm. Yog muaj lub tswj yim xav ua ces txawm ua xwb ntag. Yog ua tsi tau ces tsi tas tham lawm.

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Jan 25, 2013, 7:08:19 PM1/25/13
lam hais os koj na vim yog hais lus mas tsis muaj neeg kk yus li ntag yog tso paus mas lawv txawj txav kom deb kawg li xwb mas. kuv tseem hnov hmoob hais tias kom mus muab zis eaub hauv tsev kom tsw puv tsev kiag muab dab los dab khiav lawm ceg lem tas tsis rov los lawm. yog tso paus li koj hais mas haj yam muaj ceem.

piav lomzem dhau mam qhia ib hauv tshuaj pub 6 nej. muaj ib hnub yua ntej 2004 kuv mus ntsib ib tug kwvtij nyob NC nws nyob puag nram qab nroog puab kiag hav zoov. kuv pom nws dai ntawm ib sab qhov rooj ib tug tauj dub. kuv nug tias tus no yog tshuaj los cas ho muab dai nov? nws tias dai ntawm ko ib tsam mus yuav tau nqaij pem khws los no ces tau muab txhoov tej daim mos2 los 6 nqaij noj xwb. tom qab no kuv mam kawm txog tias. tus KAV tauj dub thiab KAV yyyy mas yog ib hom tshuaj zoo rau hmoob tej uas hmoob ntshai tshaj plaws tom hav zoov. tus hmoob qhia kuv mas hais tias tauj dub yog WARNING 6 dab tsov cuam xwb. tabsis yog muab tauj dub los pav nrog ib tug KAV yyyy KOM OB TUG UA KE MAS TSIS YOG warning LAWM OB YAM NTAWD YOG. excutioner immediately kiag lawm xwb. yog yus tseem muaj ib qhov peace hauv yus lub siab no ces dai ib tug kav tauj dub xwb txhob rawm maj muab ib tug kav tauj dub pav nrog ib tug kav yyy. vim ob yam no ua ke no ces dab phim nyus vais nyob 9deb 10 deb los yog nws pom ces nws ntog kiag ntawm chaw tam sim ntawd sia tu nrho lawm ncaj li ntag. yog dai tauj dub xwb no ces yog phim nyus vais pom los nws tsis tau tuag. yog phim nyus vais los ze tus kav tauj dub ces nws yuav hnov nws lub cev txawv2 ntshav yuav tawm ntawm nws qhov muag qhov ntswg li ces nws los tsis tau ze yus lawm nws kawg khiav txav kom deb vim nws paub ntawd yog ib yam WARNING lawm. tom qab no kuv mam paub tias tos hmoob dai2 tauj dub ntawm qhov rooj lo yog ib hom tshuaj muaj zog heev 6 cov hmoob ntshai ntawd. tus hmoob qhia kuv mas nws tias yog tsov cuam pom mas feem ntau tsov cuam yuav mus ua pis cos pis cos rau nas nws take control over tus nas kom los muab yam khoom ntawd txiav kom poob. ob yam ntawd yog natural agents uas tus tsov cuam heev yeej yuav tau swb vim thaum ntuj tsim tus heev2 li ntawd ntuj yeej tseg ib ob yam kom tus heev2 cia li swb ua ntej li xwb ntag. hmoob thiaj tias heev neeg muaj heev neeg tsim. tswv ntuj tswvteb yeej pom tias yuav tau muaj counter balance rau tej yam heev li ntawd. yog nws tsim tau ib tug heev tshaj nws lawm los nws thiaj thim tau rov qab. zooli computer los tus designer twb muaj breakout key kom yog thaum twg computer take on it´s own program thiab khiav lawm tsis nres pub lwm lub process siv lub cpu los siv key breaker ces computer kawg nres. thaum tswv ntuj desig tej tug heev2 li tsov cuam los nws kuj tseg ib ob yam ua key breaker kom nws nres. ob yam ntawd yog tauj dub thiab yyy uas hmoob yeej muaj opawg lug tom teb los yog nram vaj. VIM tus yyy yog kev tua ib yam heev2 ntuj tsim tau lawm ces kuv thiaj tsis muab qhia tawm kiag. qhia tus WARNING kom nws khiav txhob los ze los thab yus xwb tau lawm yog immediate execute no ces ua murder lawm ces kuv tsis xav kom kuv yog tus qhia nej mus ua murder 6 ib tug dab heev2 uas hmoob ces dhia kom ceg lem yog hmoob hnov. tus no mas yeej txaus ntshai vim muaj tus puav hmoob cia li tuag twj ywm tsis muaj nqaij ntuag ntshav nrog. tabsis neeg lub cev cia li daj2 li tsis muaj ib tee ntshav li lawm xwb. raws li hnov mas tias hom no nqa ib tug kab xyoob hno kiag rau txog leeg ntshav ntawm caj npab los caj dab ces ntshav txuas ntso nws nqus kiag kom ntshav tas ces tus neeg tuag. ua ntej nws yuav los hauv ntshav ces nws twb ua pis cos pis cos rau nws tus target tsaug zog tsis hnov lawm. tsaug zog ces nrog tsaug zog mus lawm ncaj yog ntshav tas.

Yaj Tshaj Koob

Jan 25, 2013, 7:52:38 PM1/25/13
On Friday, January 25, 2013 4:40:33 PM UTC-6, Hmoob St. Paul wrote:
Hmong Saint Paul,

Leej twg tsi tau khav txiv tias yuav ua kom tshaj DYD, tsuas hais tias DYD tsi ua li nws zaj nkauj hais xwb yus sau tau zaj nkauj lawm yus yuav tau paub lub ntsiab zaj nkauj yog ntaus nqi dab tsi tiag rau hauv zaj nkauj, tsi yog hais DYD rau qhov phem yog hais mus rau txoj zoo xwb, leej twg yog niam Hmoob yug yuav tau pab yus cov Hmoob, koj hais tias Dr.DYD zoo zoo no, koj mus nyeem 3 qhov link hauv qab no seb DYD puas yog neeg ncaj ncees thiab, koj mam tuaj teb kuv dua nawb.

http://imageshack.us/f/831/news1n.jpg/
http://imageshack.us/f/832/news2x.jpg/
http://imageshack.us/f/687/news3t.jpg/

Moghlub,

Yog koj xav paub seb DYD yog neeg hlub Hmoob los tsi hlub Hmoob, luag lwm pab pawg nws ua nws txoj num twb tsi hais ntsig txog DYD ib nyuag qhov li los DYD tseem thuam lawv hais lawv plig rau neeg qab ntuj khwb thiab nplog nyeem kom paub txog nws lub tswv yim hlwb ntiav ntawd.

Tus neeg ntse tsi lam yuav tuaj nplog cem thuam yus tus Hmoob hlo li, leej twg ua li DYD ua no ces yog nws tus kheej rov muab nws lub ntsej muag tsuj lawm no.

Niaj Hnub No tsi yog Hmoob Chaofa lam xev tswv yim hais nplog liab, yog leej twg dig muag lawm tsi pom kev tseeb tias DYD ua dab tsi no ces mus tev qhov muag tso mam tuaj nyeem DYD 3 qhov link saum thaum nyeem tag lawm mam tuaj sib ceg txog DYD kev ua dej num rau Hmoob thiab nplog ov, tej uas kuv hais DYD ces yog cuam tshuam txog tej li 3 qhov link saum ntag.

YTK

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Jan 26, 2013, 1:06:52 AM1/26/13
after reading those 3 pictures of email corespondents i am not sure the authentication of the emails pictures. in the pictures they give DYD as one of the writer of the email. but does it was written by DYD as the picture indicated. those pictures can be created by people who know how to use a computer to do a flaming job. it could be pictures of flaming created by the enemy of DYD to flame DYD so that the Hmong people will hate him more than ever. if the emails were truly written by DYD than the Hmong has all the rights in the world to be mad at him. before we continue on hating DYD could we trace the authenticity of those emails. first find the creator of those pictures than get the actual digital email to verify that the sender is from DYD as it was intended to flame him as rhe sender. what is shown in the pictures were not a 100% prove that DYD is the writer and sender of those messages. if we can not prove the authenticity of those pictures than the evidences point to another person who hate DYD and just create those to add more oil to the fire to burn-up DYD quicker only. as a group of scholars we should follow our education of facts and authentication as evidences and throw out anything that can not be count as fact and those that can not be authenticate. i have seen someone flaming that DYD is not Hmong but that too can not be verify the writer/creator of the message. it could be just our Hmong enemy is trying to break us into smaller groups for easier attack and conquer. if that is the case than we are doing exactly as the creator of those pictures and flamers desired in the first place if we just trust anything that we see in the INTERNET where those pictures and email can be created to use person´s name other than DYD. what if the creator put up one saying it was from G...@GOD.org than are we going to trust it as it appear that GOD was the sender. as a computer admin and system engineer i know those pictures and email can be created to look and feel as the sender is anyone. if the creator is smart enough event if we have the digital email we can not even trace back to it´s origin. for all we know now is that the one who took/scanned the picture is the creator unless he/she can provide the source of the document.

to create those type of flaming pictures only require a computer with notepad writer on it and a printer which almost just any computer in use today can do it from a computer/system Admin perspective. perhaps we just need the camera to take the picture or a scanner to transfer the paper back into a digital picture. i just call those pictures junk and not facts unless the authentication is completed and proved that DYD is the sender of those message. in the INTERNET society flaming other person is the most likely the case. with the expert creator anyone of us can be a porn actor/actress if the creator desires to do so.

please trust anything BUT do not trust that someone has a few million dollars waiting for you to submit your name, address, and a photo copy of your driver license and that is all you need to do and those million $ will be yours immediately. if you trust those than good luck and have fun. a group of brothers in st. Paul MN here close to my home already got his bank account clean up with over 20k $ in it in the initial step of the case. they have gone through FBI and interpol ( international police) and did not get anything back. it is very likely they will lost their identities in the next steps where their social #, name, and driver license are consider to be the criminals because thiose information can be sold in the black market and from there the criminals can use those numbers as theirs to play with. if they created a crime scene they are much likely use the false identities and those they got from black market are the one they will use first instead of their own identity

pos muag quaj twj ywm os koj leej twg mus ntseeg INTERNET flaming thiab scam.

Zoo

Jan 26, 2013, 5:27:06 PM1/26/13
the old saying; xav luaj nyuj xo luaj ntuj, xav luaj zeb xo luaj teb ce yog tej no.

the goal is the same, the path are many.

Moghlub

Jan 26, 2013, 5:41:43 PM1/26/13
Zoo,

Sub Hmoob Dawb nim has tas "xo" nua os? Kuv xaav tas puab los yeej has tas "xu" ib yam le peb cov nam taug rig ntev sub laiv... hehehehe

Yaj Tshaj Koob

Jan 26, 2013, 9:11:10 PM1/26/13
On Saturday, January 26, 2013 4:41:43 PM UTC-6, Moghlub wrote:
> Zoo,
>

> Sub Hmoob Dawb nim has tas "xo" nua os? Kuv xaav tas puab los yeej has tas "xu" ib yam le peb cov nam taug rig ntev sub laiv... hehehehe

Moghlub,

Yog le koj has los mas Hmoob Dawb yeej has tas "Xu" nua hab, tsi tau has tas xo no nawb, Zoo yog Moob Sib lawm tab sis Zoo tsi paub lug Hmoob Dawb txaus.

YTK

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Jan 27, 2013, 12:59:02 AM1/27/13
On Saturday, January 26, 2013 4:41:43 PM UTC-6, Moghlub wrote:
> Zoo,
>

> Sub Hmoob Dawb nim has tas "xo" nua os? Kuv xaav tas puab los yeej has tas "xu" ib yam le peb cov nam taug rig ntev sub laiv... hehehehe

xu thiab yog li koj hais. yog yuav muab piv los ntawm nco thiab mcu los rau lo lus xu no mas ho tsis yog lawm ov. cov lees thiab cov dawb ces yog xub pib lees hom cesw dawb hom npeeg yog xub pib dawb hom ces lees hom npeeg xws li:

#1 xub pib dawb ces lees npeeg.
- nco--> ncu
--dab tias no ces lees kuj tias nu. NO TSIS YOG LAWM
- dawb tias liab lees tias lab
--- dawb tias iab lees tias ab ces yog lawm

#2 xub pib lees ces dawb npeeg.
--- lees tias ncu dawb tias nco
-- lees tias xu dawb yuav tsum tias xo NO NPEEG LAWM.

kuv yog ib tug dawb nrog lees nyob lo ntev thaum peb ua caubfab pem hav zoov ces kuv to tau dawb thiab lees cov lus me me muaj tej lo mas muab siv logic haum muaj tej lo mas siv logic ces NPEEG lawm deb.

muaj ib yam ntawm cov lees tej lus uas kuv tsis pom li mas yog lo lus siv tus ïa" mas kuv tsis pom lees muaj ces zoo li lees muab tus ïa"pauv ua tus ¨a¨ tas lawm ntsis sub. yog yuav siv logic mas lo lus dawb hais tus ïa"no ces muab ntxeev ua tus ¨a¨ kom yog lus lees no zoo li kuj siv nyog. dhau tus ¨ia¨ thiab ¨a¨ no lawm no mas yuav muab ntxeev logic tsis yog li lawm ov.

zag nuav ze ze 12 lawm ceg moog pw miv miv og.

Born2beHmong

Jan 28, 2013, 2:58:28 PM1/28/13
Tubtshajnpe,

Born twb txhuav ua ib siab nyoo hmoob lawm os, yog tham li cov ua tij no tham nad.

wb ob tug li ntiv tes ua xwb, ces yeej mus tsi txog twg...yog peb tsi ciaj haiv thiab ciaj tsav...kom ib tug hmoob tuag xwb peb hnov mobsiab thiab txawj sibpab thiab sibhlub--ib leeg cev ib qhov tuaj kom ua tau tej project loj loj pub rau haivneeg hmoob ces Born ces yeej tsi pom yuav sawv qhov twg los li lawm os.

cov khavtxiv mas--lwv mas qw nrov thiab khav tias kuv mas ua tau losyog peb mas ua tau xwb xwb. cov no ces yog cov lus qub qub ua peb tej niam tej txiv hais lawm xwb. peb cov hlua niam no, yog tsi sawv haiv los hlub hmoob ces yeej tsi muaj chaw mus li lawm os mog.

ua tsaug,

Born

Hmong-Lao

Jan 28, 2013, 4:31:47 PM1/28/13
On Jan 25, 6:52 pm, Yaj Tshaj Koob <yajtshajk...@gmail.com> wrote:

> Leej twg tsi tau khav txiv tias yuav ua kom tshaj DYD, tsuas hais tias DYD tsi ua li nws zaj nkauj hais xwb yus sau tau zaj nkauj lawm yus yuav tau paub lub ntsiab zaj nkauj yog ntaus nqi dab tsi tiag rau hauv zaj nkauj, tsi yog hais DYD rau qhov phem yog hais mus rau txoj zoo xwb, leej twg yog niam Hmoob yug yuav tau pab yus cov Hmoob, koj hais tias Dr.DYD zoo zoo no, koj mus nyeem 3 qhov link hauv qab no seb DYD puas yog neeg ncaj ncees thiab, koj mam tuaj teb kuv dua nawb.
>
> http://imageshack.us/f/831/news1n.jpg/http://imageshack.us/f/832/news2x.jpg/http://imageshack.us/f/687/news3t.jpg/
>
> Moghlub,
>
> Yog koj xav paub seb DYD yog neeg hlub Hmoob los tsi hlub Hmoob, luag lwm pab pawg nws ua nws txoj num twb tsi hais ntsig txog DYD ib nyuag qhov li los DYD tseem thuam lawv hais lawv plig rau neeg qab ntuj khwb thiab nplog nyeem kom paub txog nws lub tswv yim hlwb ntiav ntawd.
>
> Tus neeg ntse tsi lam yuav tuaj nplog cem thuam yus tus Hmoob hlo li, leej twg ua li DYD ua no ces yog nws tus kheej rov muab nws lub ntsej muag tsuj lawm no.
>
> Niaj Hnub No tsi yog Hmoob Chaofa lam xev tswv yim hais nplog liab, yog leej twg dig muag lawm tsi pom kev tseeb tias DYD ua dab tsi no ces mus tev qhov muag tso mam tuaj nyeem DYD 3 qhov link saum thaum nyeem tag lawm mam tuaj sib ceg txog DYD kev ua dej num rau Hmoob thiab nplog ov, tej uas kuv hais DYD ces yog cuam tshuam txog tej li 3 qhov link saum ntag.
>
> YTK

PY YTK,
Nej mas chim rau DYD cov lus heev. Tabsis peb cov uas nyob ib cag mas
peb ho xav hais tias DYD hais yog lus lawm no...j! Qhov nws hais ntawv
yeej yog hais tseeb ne; peb pejxeem Hmoob thoob qabntuj twb tsis tau
tsa Hmong Poeple's Congress los represent peb ne; Tsis tag li ntawd
los, cov Hmoob feeb coob nyob Nplogteb twb tsis tau tsa Hmong People's
Congress los represent lawv ne. Puas tsimnyog txhua tus Hmoob nyob rau
hauv Nplog nrog ris nej lub txim rhuav haiv no ma?

Note: Raws li kuv nco tau, Nplog muaj ib nqe constitution/law hais
tias, leej twg lossis pab pawg neeg twg npaj rhuav kom Nplog lub
tebchaws tawg lossis kom pejxeem Nplog sibtawg ces tus ntawd lossis
pabpawg ntawd ua txhaum Nplog txoj cai. Qhov uas nej ua ntawd, twb
txhaum Nplog txoj cai lawm ne. Yog tus Hmoob twg lees hais tias nej
represents nws ces tu ntawd kawg nkag nkuaj xwb. Nej puas paub li
ntawd ma? Qhov DYD hais yog hais los daws txhua txhua tus Hmoob
especially cov tseem nyob tim Nplog kom dim lub txim xwb na.

HL

vangt...@gmail.com

Jan 28, 2013, 8:29:56 PM1/28/13

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Jan 28, 2013, 8:34:24 PM1/28/13
kuv saib mas koj tsis tau mag blog tsim txom txaus xwb os koj thiaj tseem ntshai blog txoj constitution tsam hmoob ho txhaum. hmoob yuav txhaum tsis txhaum los blog tsis nrog hais. blog pom hmoob ces phom AK nrov luaj zaj ib tog zus tuaj xwb. lawv twb tsis yog tsom ib tug zuj zus li na. lawv nyeem raws tus qeb phom zuaj khov2 kom lub xav xws mos txwv tas mam nruab kiag lub tshiab ces rov nyem li qub. li cas los twb mag blog tua tuag txaus2 lawm yog leej twg tseem ntshai ces nws yog blog tus phoojywg yuav tawm tsam hmoob xwb. yog tus tseem muaj lub siab yog hmoob ces ham tsi nrhiav kev kom hmoob dim txhob mag blog muab tua. tsis yog kom mus nplij blog. yuav kom nrog hmoob txheem nkaus blog. nyias muaj nyias lub tswv8 yuav txheem blog yog yuav blij kom blog zoo siab txhob tua hmoob xwb ces NYABLAJ li hmoob cem2 xwb mas. hmoob twb tuag txaus lawm yuav blij yuav yog blog blij hmoob xwb. yog tseem kom hmoob mus blij blog ces tsis yog lub luag li lawm. yog hais cai. yus qho qws muab poj niam phob kom pb kub ntsuab tuag tsig poj niam khiav 6 tom neej tsa los yog police lawm. yus tseem yuav kom poj niam rov los thov lees txhaum yuav yus dua no puas yog ma?

Yaj Tshaj Koob

Jan 28, 2013, 10:43:29 PM1/28/13
On Monday, January 28, 2013 3:31:47 PM UTC-6, Hmong-Lao wrote:

hMOOB-Lao,

Koj yuav hais li cas los nyob ntawm koj txoj kev pom.....

> Nej mas chim rau DYD cov lus heev. Tabsis peb cov uas nyob ib cag mas
> peb ho xav hais tias DYD hais yog lus lawm no...j!

Yog hais li koj sob lus saum no ces koj thiab DYD kuj pom qhov uas WHPC ua lub koom haum sawv cev Hmoob thoob ntuj los hais txog txoj kev muaj txoj cai ua neeg nrog lub ntiaj teb ntawd ua tau txhaum nplog lawm es DYD thiaj hais li ntawd, tab sis koj thiab DYD neb ho tsi pom qhov uas Hmoob raug Nplog liab tsim txom tua li.

>..........................................Qhov nws hais ntawv
> yeej yog hais tseeb ne; peb pejxeem Hmoob thoob qabntuj twb tsis tau
> tsa Hmong Poeple's Congress los represent peb ne;

Hmoob li ces txawm yog ntse npaum li Hmoob, li koj hais saum no tiag, ib tug twg txawm los tsa tau ib lub nyuag koom haum me me los sawv cev Hmoob thoob ntuj los yeej tub qaug rau txhua tus Hmoob li, tab sis nplog liab xuas phom hais Hmoob, caum Hmoob tua puv roob puv hav, tua Hmoob kom tub noob, "ເສິກແລ້ວແມ້ວດັບ" no Hmoob ho tsi muaj txhaum, tsi paub txog tias txaum yog dab tsi li, li no ntshai yog Hmoob ntse li qwb taus lawm tiag pauj.

>......................................Tsis tag li ntawd
> los, cov Hmoob feeb coob nyob Nplogteb twb tsis tau tsa Hmong People's
> Congress los represent lawv ne. Puas tsimnyog txhua tus Hmoob nyob rau
> hauv Nplog nrog ris nej lub txim rhuav haiv no ma?

Yog li koj hais sob lus saum no-no yog ua li cas rau Hmoob tej roj ntshav lawm tiag ne? tsa lub koom haum sawv los nres Haiv neeg Hmoob no kom thiaj muaj chaw muab TXOJ CAI ncauj lug uas nplog tua Hmoob tau 37 xyoo no coj mus qog qhia rau neeg ntiaj teb UN no es ho txhaum rau txhua txhua tus Hmoob uas nrog luag qiv teb chaws nyob ntawd, thiab ho txhaum rau nplog liab. Thiab lub koom haum WHPC ntawd tseem ho yog ib lub tsa los rhuav haiv thiab no ntshai yog tseem tsaug zog tsi tau rua qhov muag tiag nis, es thiaj tsi tau pom txog neeg ntiaj teb txoj kev ua neeg kev muaj txoj cai lawm tiag laus. Tsuas yog Hmoob es Hmoob lub plab twb mag mos txwv tawg tag lawm los Hmoob tseem yog tus txhaum.

Qhov uas nplog liab tua yus tus Hmoob kom tu noob no ces ho tsi paub txoj cai txhaum, tab sis qhov uas Hmoob WHPC ua li qhov link hauv qab no no ces ho txhaum DYD thiab nplog liab nrog rau tsoom Hmoob.

http://img713.imageshack.us/img713/7462/chaofa1.jpg

Qhov uas lub WHPC kos daim duab no yog tsi raug cai rau hauv ntiaj teb ces Lawv pab Neeg WHPC twb raug FBI America txhom lawv puag lawm ntxov ub lawm os H-L aw! tsuas yog Hmoob es thiaj zoo li pab niag twm uas puag thaum ub Npawg Mouatony muab tso rau peb ntsia xwb mas, twb tsim nyog pab niag twm coob npaum sib koom nrau niag twm kum ces niag twm kum ib leeg twb swb lawm, tab sis cov niag twm tseem pab niag twm kum nrau niag twm uas nrau twm kum thiab, thiab txog kawg ces niag twm cia li raug pab niag twm muab nrau ua rau tuag kiag li lawm, peb Hmoob ces ntse li pab niag twm ntawd ntag.

> Note: Raws li kuv nco tau, Nplog muaj ib nqe constitution/law hais
> tias, leej twg lossis pab pawg neeg twg npaj rhuav kom Nplog lub
> tebchaws tawg lossis kom pejxeem Nplog sibtawg ces tus ntawd lossis
> pabpawg ntawd ua txhaum Nplog txoj cai.

Ua cas zoo li koj tsi paub txog tib neeg txoj kev muaj txoj cai kev ua neeg li-li thiab, ib lub teb chaws twg yog tias tus tseem fwv yeej hlub txhua ethnic tsi tsim txom tua lawv li es muaj ib ethnic li Hmoob cia li tawm tsam tua lawv li Hmoob tiv thaiv Hmoob hauv nplog no ces kuj yog li nplog txoj cai koj hais saum tiag, tab sis koj puas tau hnov txog tias thaum 1975 tsov rog peb tog swb lawm ces peb Hmoob nyo hau ua pej xeem qhuav kom nyob taus nrog bplog liab, Hmoob sawv daws twb nyo hau ua pej xeem tag lawm, tab sis nplog liab xij tuaj tshawb nrhiav cov thawj neeg txawj hais lus, paub qab hau coj mus kawm, kawm ces yog tua, Hmoob thiaj ceeb loj Hmoob thiaj rov mus lauj phom los tiv thaiv nplog liab txoj kev phem tua neeg xwb ne, npaum li hais no es tseem tsi txawj coj txoj cai coj mus hais thiab ces kuj yog tsav neeg ntawd cov ntshav phem qauj dhau lawm xwb las as.

>..............................Qhov uas nej ua ntawd, twb
> txhaum Nplog txoj cai lawm ne.

Yog txhaum li koj hais ces peb twb mag FBI hlob lawm ntxov os, peb yeej ua tau yog txoj cai lawm thiaj tsi muaj leej twg muaj cuab kav rhuav tshem tau peb txoj cai, tus txhaum txoj cai ces txawm yog nplog liab ntag tua Hmoob ntag ne.

> .........Yog tus Hmoob twg lees hais tias nej
> represents nws ces tu ntawd kawg nkag nkuaj xwb. Nej puas paub li
> ntawd ma?

Tsi muaj li koj hais ib zaug, yog ua nkag kis txoj cai lawm peb tso paus tsi ntshai tsw hais lus tsi ntshai hnov, nplog liab nim ua tau dab tsi, tsuas yog DYD ntshaw ntshaw lub meej mom kom tau ntsej muag ib zaug no es nws thiaj sau hais li ntawd kom nplog liab qhuas qhuas nws xwb, DYD ua tau zoo kawg rau nplog liab, nws thiaj tau txais lub Liam tim nplog los mav.

> Qhov DYD hais yog hais los daws txhua txhua tus Hmoob
> especially cov tseem nyob tim Nplog kom dim lub txim xwb na.

Tsi yog li koj hais saum no ov, qhov DYD hais yog neeg ruam tsi paub pom txog tus neeg uas niaj hnub xuas phom tua yus haiv neeg Hmoob ua hnub ua hmo xwb nawb. Nws tej lus pab daws tsi tau dab tsi rau Hmoob nplog thiab sawv daws li os. Koj puas paub yog vim li cas thiaj tsa muaj lub koom haum WHPC, vim nplog liab tau tua Hmoob tej pej xeem poj tub se tuag ua ntu zus.

Kuv npav ntxhias peb tus Hmoob twg keej kav tsij mus pab nplog liab xyuam phaj lub koom haum WHPC thiab haiv neeg Chaofa state ntag nawb tso tshav plhuav rau cov uas nplog ho pab nrog nplog tawm tswv yim ua tuaj ntag peb li nrog nej hais.

YTK

Thorn...@yahoo.com

Jan 28, 2013, 11:33:45 PM1/28/13
Has txug zaaj nuav tes DYD yog ib tug Moob kws tsim tseeb hab xauj pum kev dleb tshaaj txhua tug Moob or maybe nwg yog ib tug hlub Moob tshaaj lawm; lwm tug tes either they are blind and crazy or purposely used the Moob ruag moog twv txaj yuam pov seb nwg puas laam raug lottery xwb, nothing more.

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Jan 29, 2013, 3:27:03 AM1/29/13
kuv pom muaj ib hom qwb taus ntse2 ua ib tug kub 6 thiab tiag ov. peb cov taus kuv pom tim blog teb lub sij hawm kuv tseem yau peb luaj teb ntov ntoo mas yeej yog cov tau lub qwb ua 4 fab tuab2 xwb tiag tabsis kuv pom ib co taus lub qwb ua ib tug kub ntses tsawv thiab tiag tsis paub xyov siv ua dabtsi.

Yaj Tshaj Koob

Jan 29, 2013, 7:41:15 AM1/29/13
On Monday, January 28, 2013 10:33:45 PM UTC-6, Thorn...@yahoo.com wrote:
> Has txug zaaj nuav tes DYD yog ib tug Moob kws tsim tseeb hab xauj pum kev dleb tshaaj txhua tug Moob or maybe nwg yog ib tug hlub Moob tshaaj lawm; lwm tug tes either they are blind and crazy or purposely used the Moob ruag moog twv txaj yuam pov seb nwg puas laam raug lottery xwb, nothing more.

Ib Tsoom Hmoob,

Sob lus kuv teb Hmong_Lao hauv qab no kuv sau yuam kev me ntsis lawm, rov kho me me ntawm qhov nplog hais tias tua Hmoob kom tub noob, "ເສິກແລ້ວແມ້ວດັບ" ntawd kom tus nyeem ho to taub lub ntsiab, nej rov mus nyeem dua li hauv qab no....

>..........................................Qhov nws hais ntawv
> yeej yog hais tseeb ne; peb pejxeem Hmoob thoob qabntuj twb tsis tau
> tsa Hmong Poeple's Congress los represent peb ne;

Hmoob li ces txawm yog ntse npaum li Hmoob, li koj hais saum no tiag, ib tug Hmoob twg los tsa tau ib lub nyuag koom haum me me los sawv cev Hmoob thoob ntuj los yeej tub qaug txhaum rau Hmoob txhua tus li, tab sis nplog liab xuas phom hais Hmoob, caum Hmoob tua puv roob puv hav, tua Hmoob kom tub noob, "ເສິກແລ້ວແມ້ວດັບ" no, nplog ho tsi txhaum rau Hmoob, Hmoob tseem yog tus txhaum thiab no mas ntshe yog tim Hmoob roj ntshav lub hlwb ntse li qwb taus lawm tiag thiaj tsi paub txog lo lus tias txaum yog dab tsi tiag, ua cas los yeej tseem yog Hmoob ntse li qwb taus lawm tiag ov, tsoom Hmoob sawv daws.

Thornsp,

Koj pum le huv nuav....tas....

> Has txug zaaj nuav tes DYD yog ib tug Moob kws tsim tseeb hab xauj pum kev dleb tshaaj txhua tug Moob or maybe nwg yog ib tug hlub Moob tshaaj lawm;

Yog koj has le sob lug sau nuav tag nua, qhov kws DYD tsim tseeb hab xauj pum kev dleb ntawd ne qhov pum dleb yog yaam twg kag, puas yog DYD pum Hmoob tua nplog lab ? taab kuas DYD ho tsi pum nplog lab tua Hmoob le ntawd, qhov kws DYD xauj pum dleb puas yog le kuv has nuav?

Qhov koj has tas DYD yog ib tug kws hlub Moobtshaaj lawm ntawd ho yog hlub le caag tag? puas yog hlub hlub nws haiv Hmoob es cas rua nplog lab muab Moob ua dlaim phaj sim phom?

Tus neeg xauj pom ntiav, tsi hlub nws haiv neeg ces yog Dr. Yang Dao ntag les, nws yog tus neeg pom deb ces nws twb mus hais rau ntiaj teb UN kom lawv pab saib kev ncaj ncees rau Hmoob hauv nplog, kom nplog liab tsum tseg txoj kev txhub muj tsim txom tua neeg lawm!! Cas nplog twb tua Hmoob tau 37 xyoo lawm DYD ho tsi pom txog, tus neeg coj li DYD yog hom neeg lawv luag kua hnia luag paus, luag hais li cas ces yuav li luag hais nkaus, hom neeg tsi muaj hlwb ua thawj coj no tsi tas yuav nws los nrog yus team tseem yuav muab yus coj mus pub rau nplog liab tua kom nws tau "medal of Honor nplog liab."

> lwm tug tes either they are blind and crazy or purposely used the Moob ruag moog twv txaj yuam pov seb nwg puas laam raug lottery xwb, nothing more.

koj sob lug saum toj nuav tes yog koj hais kom koj siab nqig rau GVP xwb ne, koj nim hais GVP npaum li ntawd uas koj twb ua tsi tau ib nyuag qhov li GVP hlo li, GVP tseem muaj npe nyob keeb kwm mus tsi muaj Hnub Ploj ov, Koj kuv peb ces thaum tsi muaj lub cev nyob lawm ces ploj li lawm xwb. Tseem tshuav deb kawg nkaus koj li raws tau GVP qab ov PY Thornsp.

Kuv tsi pom Dr. Yang Dao pab tau Hmoob thaum Hmoob raug kev txom nyem ib nyuag qhov luaj plaub hau li ov, hos qhov uas nws kawm ntawv los ua rau nws tus kheej mas muaj ntau qhov zoo rau nws tus kheej lawm, ua li nev koj sim piav qhov DYD ua tau pab rau Hmoob yog yam twg rau yam twg pub peb mloog?

YTK

Born2beHmong

Jan 29, 2013, 12:43:37 PM1/29/13
tijlaug YTK,

kuv muab ua twb zoo saib thiab nyeem cov phoojywg SCHers no cov lus mas...

zoo li 3 tsavneeg hmoob no tseem yog tseem Ntshav Hmoob tiag tiag nawb, peb hnov mob siab thiab chimsiab lawm ces peb yeej tsi txawj npliag thiab txhua peb cov lus kom zoo li.

3hmoob tham lus ces yeej yog sib tshum thiab sib roshniav koj pab kuv pawg xwb, yug tus hmoob kiag los yus tseem mus qhua lwm haivneeg lawm thiab...txawm yeej paub zoo tias, ua los yuav tsi muaj txoj haus kev taug mus los--yus twb tsi paub cai yus tej lus kom txawj sibhlub, sibpuagpw thiab kom yus tsavneeg hmoob no muaj txojkev ntshaw thiab koom ua pag mus ua pawg thiaj li yuav ciaj tau ua ib tsavneeg zoo.

thaum chim me me lawm ces yus tsua tau yus ncauj puv ces cias li hliv los lawm xwb. thaum zoo li no, koj tsi teb los zoo li tsi yog txivneej yawg---koj teb los cas yuav zoo li ib tug phem xws tug li ntag.

3 tsavneeg hmoob no tseem tsi tau ntse txog txoj kev hlub thiab ciaj tau haiv tiag tiag nawb mog.

yog li ntawd, ua lub siab loj thiab--vim yus tsavneeg yeej tseem ruam dhau hwv lawm tiag. tsi txawj sibzam lus thiab txhawb yus tsavneeg hmoob lub zog--ntau zaus, ces yog ua ruam tua tsov tag li xwb.

koj kwv Born

Yaj Tshaj Koob

Jan 29, 2013, 3:16:32 PM1/29/13
Kwv Born2bH,

Yog li koj cov lus lawm ov, koj yeej hais tau mus nruab nrab ntawm txoj kev ua neeg lawm ntag.

Kuv los kuj xav mus tib kis li koj lub tswv yim pom saum qhov post thiab, kuv cia li tsi paub xav hais tias ua cas yus cov Hmoob tsi hais tus me nyuam neeg txog ntua tus Dr. sawv daws tsuas pom qhov Hmoob ua txhaum xwb, hos tsi pom qhov uas nplog liab tua Yus Tus Hmoob tuag ua sab ua sua, tua niam tuag tsev txiv, tua txiv tuag tseg niam, tua niam txiv tuag tseg me tub me nyuam ntawd li, tej kev iab kev daw, nplog liab tua Hmoob no tsim nyog yuav nyob keeb kwm Hmoob thiab nplog mus tsi paub ploj, tab sis muaj coob tug ntau leej ho lees paub tias yog Hmoob ua phem rau nplog no mas ntshe yog li koj hais lawm tiag, tseem tseem ntshav Hmoob thiaj ua li ntawd.

Luag lwm tsav neeg uas txawv Hmoob, txoj cai twb tsi npaum li Hmoob txoj uas nplog liab tua, lom Hmoob tau 37 xyoo no, luag tseem muaj cuab kav hais rau ntiaj teb kom faib av rau luag nyob,txog kawg tseem tau teb hcaws ua luag tus. Niaj hnub no teb chaws tshiab ib sij tawm dua ib lub teb chaws tshiab rau ib pab neeg tswv kav lawv tus kheej, tej no yog lawv paub txog txoj kev ua neeg nrog neeg ntiaj teb lawm.

Hmoob li paub yuav poj niam thiab make baby xwb, mas kev ciaj qhev ntau dua kev ciaj ib lub teb chaws lawm, kawm tau Dr. los tsi muaj qab hau ntau ua luaj twg. Yog Hmoob muaj teb chaws mas tej tub txawj ntxhais txawj thiaj li muaj cuab kav los khav txiv ua tus thawj coj ntawm Hmoob lub teb chaws kom kawg siab kawg ntsw ntawm nws txoj kev txawj nrog rau tus peev xwm.

Yog muab ua zoo tsom xam ces yus tu siab twb ywm rau yus cov ntshav Hmoob uas nyiam khaws mov txeej hauv luag tej qab rooj noj xwb ov. Nyob lub ntiaj teb no Hmoob tsi tau noj mov saum qaum rooj hlo li, Hmoob puav leej khaws mov txeej hauv qab rooj nkaus nkaus los tau ntev heev lawm.

YTK

yi...@charter.net

Jan 29, 2013, 3:53:17 PM1/29/13
On Thursday, January 24, 2013 9:39:20 AM UTC-6, Yaj Tshaj Koob wrote:
> Dr. Yang Dao zaj nkauj no sau tau hais yog lawm, tab sis tus neeg sau zaj nkauj ho tsi ua mus rau qhov yuav ciaj taus Vaj li nws sau. Nws sau zaj nkauj hais li hauv qab no, tab sis nws tus Cwj pwm txoj kev ua mus yog ua mus puab luag lwm tus lwm haiv qab tshob xwb puas yuav ciaj taus Vaj, yuav ciaj Vaj yuav tsum ua mus kom yus muaj teb chaws mas thiaj yog, ua political li Dr. Yang Dao ua yav dhau los lawm ces nws zaj nkauj no siv tsi tau rau lub npe SIB PAB CIAJ VAJ lawm ov peb ib tsoom Hmoob sawv daws. Nej nyeem cov ntsiab lus Dr. Yang Dao sau haiv qab no saib puas yog li kuv hais. Chorus: Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj, Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj. Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto, Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo. Verse One: Ntuj tsim teb raug los txheej dhau txheej, Peb hmoob txawj nyob txawj tau ua neej. Yuj xeeb qas lias ua neej ua tsav, Sib hlub ua npawg ua txoj kev tshav. Hmoob thiaj ua neej nyob sib puag npoo, Tsim vaj ua loog vam mus nto moo. Chorus: Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj, Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj. Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto, Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo. Verse Two: Ib leeg twm zej tsis tsim lub txiaj, Sawv daws peb zoo dua ib thooj nyiaj. Ob txhais tes tsis npaum kaum txhais npab, Peb zog nyob ntawm txoj kev sib pab. Saum yaj ib tug yuav vam txog tug, Lub neej thiaj li yuav nyob kaj lug. Chorus: Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj, Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj. Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto, Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo. Verse Three: Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj, Tsa lub yaj ceeb mus rau qhov kaj. Peb sawv daws tsa khob cawv zoo xeeb, Haus lawm lub neej nyob mus thaj yeeb. Tsoom hluas yuav sawv txhij tuaj kawm ci, Tsa lub npe hmoob nyob mus nto hli. Chorus: Hnub no txoj kev sib pab ciaj vaj, Peb lub yaj ceeb thiaj yuav ntshiab kaj. Ua neej sib hlub thiaj tau ntuj nto, Sawv daws sib pab thiaj yuav tau zoo. YTK

YTK,
Before asking DYD what he has done for Hmong, maybe you and I should ask ourselfs first...

Born2beHmong

Jan 29, 2013, 4:08:23 PM1/29/13
tijlaug YTK,

kuv twb tsi hais kom yog lawv tsi nyiam es cias li tshum lwm tshum liam li ntawd. kuv xav mas kom yus yog ntshav hmoob lawm--tsuav hos muaj tus pab ua cawm hmoob, txawm tias txoj haus kev twb tsi tos qhov li los yus yeej tsi lawm hais lus ntsw thiab ruavtshem yus tsavneeg hmoob li. txawm yus li opinion thiab txoj kev ntseeg tsi raw li tus hmoob ntawd qhov los los yog nws ua rau HAIV lawm es tsi yog ua rau nws personal gain, li ntawd, kuv yeej tsi lam "Tshum" thiab mus tuaj luag lwm haiv tig hais lus ntsw kuv haiv hmoob lawm.

kuv xav kom peb txawm ruam kawg kiag los kom rub lubsiab ntev li no--seb peb puas ciaj tau pab tau pawg xwb laud.

txawm ib leeg yuav muaj lawm nyias ib qhov belief los, thov kom txhob mus tsa lwm haivneeg tw ntxiab rov los caij tsuj yus tsavneeg hmoob xwb. txawm kuv twb believe yuav mus tsi txog twg los kuv txhob sib tshum rov rau yus tsavneeg hmoob.

li no, thiaj li yuav muaj lub siab los sibntseeg thiab los koom tau pab tau pawg--yuav ua dabtsi los thiaj li ciaj tau ib tsavneeg...ua dabtsi thiaj li muaj txoj kev vammeej nawb mog.

yog tseem zoo li niaj hnub no ua koj kuv wb pom from community to forum li no thiab tiag ces ntshe yus tiam no los cias li yuav tag mus dawb dawb li os mog. ntshe yuav ciaj tsi tau ib yam dabtsi los saib dabmuag.

thaum xav li no, ces yus cias li tusiab nrho ua dabtsi los tsi muajlub zog tham txog hmoob li lawm tiag, tijlaug.

zoosiab nawb thiab ua tsaug,

Born2beHmong

Yaj Tshaj Koob

Jan 29, 2013, 5:46:45 PM1/29/13
Yingb,

Tej zaum koj miss understand kuv cov lus lawm xwb, kuv tsuas hais tias DYD sau txoj nkauj tias sib pab ciaj Vaj, tab sis nws ho tsi ua kom ciaj taus Vaj, yog yuav sib pab ciaj Vaj lizaj nkauj mas yuav tsum yog nws tus kheej yuav tsum ua tes dej num rau Hmoob nkaus kom muaj liaj av teb chaws nyob lawm mas thiaj li ciaj tau vaj, yog tsi muaj qhov kuv hais no ces ciaj tsi taus vaj hlo li no xwb.

Qhov ob ces nws sau zaj nkauj hais li ntawd, tab sis nws ho ua tes dej num mus rau qhov npuab luag qab tshob ua li luag ua xwb ces zaj nkauj ciaj vaj siv tsi tau lawm, yog nws sau hais tias sib pab ciaj lub neej ruaj khov no kuv yuav tsi hais DYD zaj nkauj li ov, koj yeej paub lawm tias ciaj vaj yog dab tsi lawm, lo lus Vaj no yog Fuab tais tus uas siab kawg ntawm yus haiv neeg.

Kuv yeej paub tias kuv koj ua tsi tau dab tsi thiab, tab sis kuv koj lub caij txoj kev kawm twb tsi tau siv ua dej num li teb chaws tawg lawm, koj kuv lub caij yog caij tawg rog rau Thaib lawm xwb thiaj tsi ua dab tsi tau.

Kwv Born2bH,

Koj tej lus hauv qav no mas tseem ceeb heev rau Hmoob yuav tau xyaum tiag....

> kuv xav mas kom yus yog ntshav hmoob lawm--tsuav hos muaj tus pab ua cawm hmoob, txawm tias txoj haus kev twb tsi tos qhov li los yus yeej tsi lawm hais lus ntsw thiab ruavtshem yus tsavneeg hmoob li. txawm yus li opinion thiab txoj kev ntseeg tsi raw li tus hmoob ntawd qhov los los yog nws ua rau HAIV lawm es tsi yog ua rau nws personal gain, li ntawd, kuv yeej tsi lam "Tshum" thiab mus tuaj luag lwm haiv tig hais lus ntsw kuv haiv hmoob lawm.

Yog muaj txog 50% xav tau li koj hais no xwb twb zoo ntau lawm ov, xyov puas muaj txog 10% pom txog li koj hais los saum li, yog ua tau lub siab coj tus cwj pwm mus li koj hais saum mas Hmoob yeej yuav tsum nce taus ib theem ntxiv, txawm li cas los ua li koj hais ua siab ntev nyaj Hmoob yuav pom deb coob zuj zus ntxiv.

YTK

Hmong-Lao

Jan 30, 2013, 11:15:04 AM1/30/13
PY YTK thiab idonotknow,
Neb mas lam hais tias mob siab, chim siab, thiab hlub cov Hmoob
havzoov uas raug tua ntawd heev no xwb. Xyov neb txoj kev mob siab,
ntshim siab, thiab txoj kev hlub Hmoob havzoov puas ntau npaum kuv
nawb.

Kuv tus kheej, yog ib tug ntawm cov Hmoob havzoov uas raug tua ntawd
kiag. Kuv tus kheej tau pom phom loj phom me cig ntawm qhov muag, pom
B-40 thiab 60 cig ntawm qhov muag, hnov 150 tawg ze txog qhov pob
ntseg lag lawm tsheej tsam, pom cuajluaj tawg saum ntoo ua ceg poob
pig poog yuav luag raug yus, pom kuv ob tug play mates raug tua tuag;
ib tug ntoog ntoog mob txog ib tavsuv mam tuag, thiab pom neeg raug
tua ua ntshav liab vog. Neb puas tseem xav hais tias kuv yog ib tug
traitor? Of course "YES", vim neb muaj Hmoob teev ntsav uas ntse li
qwb taus ne.

Hmoob teev ntshav ntse li qwb taus ces yog los ntawm yus lub vision
ze, lub tswvyim ntiav, tsis ntsia kom pom luag sab - yus tsuas pom yus
sab xwb, muab txoj cai ntawm lub ntsis los taug, muab txoj kev mob
siab ntsim plawv los lwv thiab los recruite neeg kom los koom yus,
muab neeg txoj sia los muas yus lub meejmom, muab neeg txoj kev ntshaw
(cia haiv) los dag kom yus tau meej mom.

Tus neeg uas nrhiav txoj kev tawm, nrhiav txoj kev cawm dim, nrhiav
txoj kev kom Hmoob tshuav siav ces yeej always raug labeled as a
traitor. Saib raws Hmoob keebkwm, cov uas tsis kam ris lub npe
traitor, ua ruam tua tsov ces xyov puas tshuav noob lawm; koj kuv peb
cov no puavleej yog noob seem los ntawm cov uas Hmoob hu lawv ua
traitors xwb. (Note: Tus Hmoob noob qe luaj taum daj ces Suav twb muab
tua tag lawm)

Back to the real world:
Peb txawm tsis yog nav kasmoos los peb yeej pom txhij pom txhua lawm.
Kev ua tsov ua rog nyob rau ntiaj teb no; leej twg yeej ces nws yog
tus muaj cai kav tswj lub tebchaws xwb. Leej twg swb ces 1. khiav tawm
tebchaws, 2. cia luag teem yus lub txim, 3. Khiav nkag havzoov thiab
sawv tiv tawm tsam luag.

Peb sawvaws feem coob uas tuaj hauv no ces yog pab #1; Phanya Tub Npis
thiab Huab Tais Nplog ces yog pab #2; Cov nyob havzoo ces yog pab #3
xwb. Yog thaum koj swb rog, koj tsis kam lees txais luag los ua tus
coj teb kav chaw thiab koj ho nqa riam nqa phom nkag havzoov ces luag
muaj cai 100% tuaj caum koj tua. Koj nyob nrog pojniam menyuam ces
riam phom yeej yuam kev raug tej pojniam menyuam. Thaum zoo li no ces
yus txoj cai txawm muaj los luag txoj cai yeej muaj thiab. Qhov kawg
ces yus yuav tau nug yus li no: "Yus lub zog tawmtsam luag nyob rau
qhov twg?" The answer is NONE. Yog yus li lus teb yog "NONE" ces yus
txoj kev mobsiab ntsim plawv, txoj kev hlub cov raug tua txawm loj
npawm twg los kawg yus yuav tau ua ib siab forget and forgive xwb
tiag. Nyiam luag thiab tsis nyiam los yus kawg yuav tau nyo hau xwb
las as. Like it or not, this is how the real world is. And I believe
this how DYD sees.

HL

idonotknow ¨pheej hmoo¨ เอาหัวชนฝาเหล็กเพื่อเจาะรู

Jan 30, 2013, 12:54:43 PM1/30/13
mus nyo hau 6 blog ces seb puas muaj lub tswv8 tawm rov qab li thaum i peb dag koos 16 mus nram daum zos kom peb tau kev khiav mus lawm tom hav zoov xwb ma. thaum ntawd peb tseem muaj plan ob tias yuav ua cas thiaj khiav tas cov neeg hauv lub zos mus tom hav zoov kom tas vim koos 16 twb nyob hauv zos nqa hluas kaus ntsuab tej ntwg tej ntwg npaj khis neeg cab mus tua lawm xwb ntag. yog koos 16 tseem pom peb khiav ntig ntwg mus tom hav zoov ces AK thiab SKS yeej nrov luaj zaj luaj zus tsis nres kom sawv daws ntog tas du lug. thiaj mus ntxias mus qhuas thiab nplij koos 16 yog neeg ncaj neeg zoo kom lawv mus pab hais daum nram daum zos vim yog lawv cov neeg zoo2 koos 16 tsis pab ces peb yuav tshaib plab tsis tau mov noj. yog yus pom yus lub tswv8 kom dim lawm no 66siab mus blij mus thov kom dim mas. yog tsis muaj lub tswv8 kom dim no ces yog mus thawj mus nyoo ua qev rau blog xwb. lub tswv8 no ces yog gvp pom ces gvp yeej liam kiag tias yog nyablaj 30--60 xyoo tseeb2. li ntag. tos nyob st. paul, MN DYD thiab gvp cov tub tes taw tsev sib foob mus txog court tim meskas los ntshe tej lub tswv8 tsis sib haum li no ntag lau. hnov gvp cov tub txib mas hais tias yog DYD foob lawv 10 + leej nyob st. paul ua ntej. lawv thiaj mus hais. thaum ntawd nyias sib txeeb nyias cai kom hmoob nyiam nws pab ces kuv zaum twjywm xyov lo tseeb yog lo twg. court mam nrog lawv taug qab. hnov tias tom qab no court muab dismiss ces tas lawm xwb xyov nws tseem yog nws li cas. yog SCH xav paub mam tso researchers group mus taug qab.

xav txog koos16 mas peb yeej siv yswv8 tuaj kom lawv tuag kiag yam tsis fair 6 lawv kiag li ntag TABSIS lawv yog professional national army peb yog pej xeem pem roob xwb. yog laswv twb tuaj nyob hauv zos nqa hluas ntsuav vog npaj khi kiag neeg lawm xwb ces seb puas xav dim xwb tiag. yog ntshai txoj sia tu kiag ces muaj pua tsawg lub tswv8 tswv9 tswv10 ces rho los siv kom du lug yuav fair tsis fair ces yog tsis fair rau peb cov pej xeem vim lawv yog pro national army tuaj ntes tua cov pej xeem ruam puag pem roob xwb ces tsam no yog fair game 6 peb dag kom yeej. mus ntxias mus blij tias koos 16 yog neeg zoo heev kom mus pab pej xeem txom nyem saum roob li peb. blij2 qhuas lawv ces lawv kuj zoo siab mus pab hais daum nram daum zos. mus tsis mus kom tas thiab hos cov pro no tseem tseg ob tug nai xai8m thiab ob peb tug zov ob tug nais xaim kom ob tug no hu kom tau dav hlau helecopter tuaj tsaws no ces mam ntes peb cov neeg ntim rau dav hlau coj mus kaw 6 tsev xam mab nas los xyov yuav coj mus ua li gvp ua POV TZXUV li lau. cov tsis mus nram daum zos cvrs peb tseem tau tua ib tav su thiaj ntog tas rau npua muab sib txeeb cab noj puv zos. thaum pib mas cov tsis mus sawv los mus tso zis nraum zoov peb cov txiv neej nkaum tom ntug zos mam ua zoo tsom kom qoos ib phom ntog ib tug. thaum hauv zos nrov li no ces cov tsis tau ntog khiav mus nkaum hauv tsev zoo2 tsis tawm nraum zoov me me li kom peb txhob paub lawv nkaum leej twg lub tsev lawm. TABSIS ua ntej peb khiav rau tim teb peb twb paub puas tsawg tus koos16 pw lub tsev twg lawm ces peb mam suav ib lub tsev zuj zus seb tsawg tus ntog lawm ces peb paub tshuav tsawg tus nkaum lub tsev twg lawm. peb mam siv tswv8 kom cov hma ntsuab no tig mus saib peb ua txujci pem hauv zos mam kom cov special agent khiav nram qab zog mus xauj lub tsev uas peb xav tias tseem tshuav hma nkaum hauv. peb kom ob tug txiv neej nqa ob rab phom mus pem qaum zos. nyem phom ua si thiab qw ib tsaug ib tsaug kom nrov npaum nkawd yxawj qw. thaum ob tug muis nyeem phom ua si thiab qw2 li no ces hma nyob lub tsev twg los maj mam nkag mus xauj pem pab ntsa sab qaum tsev. peb cov special agent mam khiav sab nram qab zog mus xauj tej lub tsev uas xav tias tsuav hma. hma ces nyo nywb nyes xauj pab ntsa pem qaum tsev tsis kk sab nrab qab tsib taug. peb cov agent mus pom zoo2 mam suav ib ob peb kom ob leeg tua ib tug hma. ib tug mas tsom hma lub tau hau ib tug m as kwvyees tua hma lub cev. vim pom hma sab plhu xauj2 sab phabntsa xwb ces kwv yees tias lub cev yuav tsum sawv hauv tsev sab phab ntsa yog tua sab pab ntsa ces yuav ncaj lub cev. ob tug ib leeg nyem ib phom xwb ces lub chance tas kiag lawm yog tsis raug ces hma rov nkaum zoo zog thiab yuav rovf mus nyas haj yam nyuaj vim hma yuav tsis rau dag kom mus xauj pem qaum zos lawm. peb ob tug special agents los keej kawg. ib leeg ib phom xwb hma yeej zaum twj ywm tsis nti li lawm ces mam mus khaws AK,SKS, thiab luv tem qws txob. tom qab koos 16 mag ntsaig zaum ntawd peb kuj tau ib co ak THIAB sks TSHIAB KAWG.

AUB ib txwm noj nqaij tabsis aub swb npua yog yuav noj nqaij hma ntsuab koos16 vim npua ob tug kaus ntse thiab zoo hlais nqaij hma koos16 dua. aub thiab npua muab koos16 cov hma ntsuab sib txeeb thiab cab puv zos thaum peb nkaum tom hav zoov tsis muaj neeg nyob tim zos pub aub pub npua ces cov hma ntsuab ntog pawg lug yog aub thiab npua cov qhauv. aub mus pom muab muab saj me me kaws2 pobtxha xwb npua mus pom aub noj2 npua muab ob tug kaus ntse2 ib nyuag yoj xwb ces aub quaj cuag yuav tuag khiav kom deb2 ntawm npua ces npua mam siv npua ob tug kaus ua riam hlais hma ntsuab ib tog zus. ib tsam aub rov los xauj ces tshuav pob txha npua tseg rau aub lawm xwb. aub mam robv los cua pob txha zaum ob. muab cov pob txha cab puv zos. 30+ xyoo no ces lub zos tsis muaj neeg nyob aub npua los tsis muaj ces tej pob txha hma yuav yaj nrog av tas lawm. peb tej vaj tse ces yuav tshuav yog ib yam nyob hauv peb lub tsev. tag nrho lub zos ces tsuas tshuav ib yam nyob hauv peb lub tsev lawm xwb. YOG peb lub zod ntaed lub ZEB zom pob kws zom hmoov piav. lub zeb mas loj2 menyuam yau nqa tsis tau. yog zom no kuj tau vim thaum muab sib khwb zoo2 lawm no ces muab zom kom tig lawv leees xwb kuj sib2 tuaj lawm. lub ze noyog ob daim zeb ntsuab tuab li 4-5 inches ib daim. kuc xav peb lub zos ces tsuas yshuav ob daim no thiaj tseem nyob tsis lwj tsis yaj. tseem nyob ntawm peb lub muam kawm tsev xwb ntag. leej twg ho txhob mus xub khaws ov vim yog peb li kuv xub hom lawm nawb. thaum kuv txiv lawv mus ntau pob tsuas kom tau ob daim pob zeb ntsuab no mas kuv tsis pom vim menyuam khuaj lawv tsis kam coj mus tsam mag pob zeb muab tais tuag dawb2. lawv twb nqa tuam tshij mus ntau/tsoo pob tsuas tau ob daim loj loj lawv nmam muab tawv nyuj mus ua hlua khis thiab kwv los tso hauv peb tsev. kuv txiv mam siv txaug los txua cov hniav zeb kom yog muab kiv ciov hniav mam zom kom qoob mos2. thaum txua cov hniav zeb mam kuv pom mas. thaum lawv nqa tuam tshij mus ntau pob tsuas mas ntxim lomzem kawg tabsis kuv tsis pom vim txiv neej yawg nqa rab tuam tshij/jack hummer loj tshoj ntawm rauj. sib zog feev rau sab pob tsuas mas nkhooj hmoov zeb zeeg tshaws thiab tsw kub nyiab ntxiag. yuav yog tus txawj ntau thiaj tawg tej daim kom haum siab nyiam coj los ua lub zeb zom qoob tau. yog tsis keej heev ces ntau sib zog pob tsuas zeeg ua hmoov pob zeb lawm xwb tsis tawg tej daim loj li 4-5 inches tuab dav li 20 inches circle circumference.

Yaj Tshaj Koob

Jan 30, 2013, 2:10:39 PM1/30/13
On Wednesday, January 30, 2013 10:15:04 AM UTC-6, Hmong-Lao wrote:
PY Hmong_Lao,

> xwb. Yog thaum koj swb rog, koj tsis kam lees txais luag los ua tus
> coj teb kav chaw thiab koj ho nqa riam nqa phom nkag havzoov ces luag
> muaj cai 100% tuaj caum koj tua.

Koj cov sob lus saum toj no, koj tsi hais ntawm lub hauv paus, koj hais tom ib nrab rau saum lub ntsis lawm xwb, txhua yam teeb meem yuav tsum muaj lub hauv paus thiaj muaj lub ntsis. Thaum lub 5 hlis ntuj tim 15 xyoo 1975 GVP tawm teb chaws lawm, Hmoob txhua tus lub kua muag poob, Hmoob ua siab muab tej rig tsho peeb riam phom tso tseg tag los hnav ris tsho pej xeem, nyob li ib tug pej xeem lawm xwb, Hmoob txhua tus twb nyo hau rau nplog liab tsi muaj ib tug twg yuav tawv nyom nplog liab, tab sis nplog liab los tswj teb kav chaw, coj tsi ncaj ntxub ntxaug ethnic Hmoob, nplog liab tau muab tej pej xeem Hmoob tus tseem ceeb coj mus kawm li kuv tau hais los rau qhov post saum, nplob liab pib muab cov Hmoob tseem ceeb coj mus teem txim, thiab tseem maj mam tshawb nrhiav ib tug zuj zus thiaj ua rau Hmoob ceeb ntshai, Hmoob thiaj rov qab mus lauj phom los tiv thaiv txoj siav, qhov li kuv hais no muaj tseeb.

Yog yus twb zeem ua ib tug pej xeem lawm, es tseem niaj hnub nrhiav teeb meem rau yus tus Hmoob no ces kawg yuav tau tiv thaiv tus kheej thiaj tag. Koj ho tsi pom ntawm lub hauv paus chiv, koj ho pom tom lub ntsis ua Hmoob nqa riam phom xwb no mas ntshe siv tsi tau tsi ncaj ncees rau tib neeg txoj kev ua neeg lawm, nplog twb muaj ib lo lus hais tias..ມ້າຍອມບໍ່ຂີ..ຄົນຍອມບໍ່ຂ້າ..no ne, Hmoob twb zeem lawm los tseem nrhiav ntes tas zaj tas zog ces kawg yus tus Hmoob twb muaj ob lub noob thiab yuav tau siv yus ob lub noob los ua hauj lwm thiaj yog txiv neej yawg Hmoob ov.

Tus neeg pom nplog yog tus zoo, pom Hmoob yog tus phem no mas yuav tau mus kawm ntxuav hlwb ua Hmoob mas thiaj paub Hmoob zoo lawm yav tom ntej, thiaj txawj pab yus tus Hmoob, thaum kawm ntxuav hlwb tag lawm thiaj yuav paub txog tias yus tus Hmoob uas phem phem mas tseem zoo dua li tus nplog uas zoo zoo.

YTK

Born2beHmong

Jan 30, 2013, 4:21:03 PM1/30/13

YTK,

yog cia hais lus li no tiag mas, ua yuav mus lob thiab yuav mus tham txog tagphab tagpheev li no--peb cov neeg no tsi paub tham thiab tsi sib nkagsiab li.tham li no ces tham tag los peb yeej kawm tsi tau dabtsi, tsua zoo li peb tsav hmoob dhau los lawm xwb.

qhov issue sibtham nrog sibcam no miv miv xwb. tsua yog hais kom peb sibhlub sibtxhawb rau haiv, lub sijhawm ua tseem muaj lwm tus neeg losyog lwm pab lwm pawg tseem ua rau haiv lawm. thov kom peb tus ua hus hmoob no txhob mus tsa lwm hiavneg li taw thiab tshum rau peb hmoob lawm xwb.

txawm yus tsi nyiam lub tswv thiab tsi nyiam lub homphiaj li los, kom peb sibzam peb hauv peb hmoob xwb--es kom txhob mus ntxeev siab nrog lwm tsavneeg rov los ua rau peb hmoob xwb...los yog nyob twjywm es txhob nrog luag tom yus tsavneeg hmoob xwb. txawm tsi nyiam kiag los thov kom sibtog rov rau hauv internal yus tsavneeg hmoob xwb mas peb thiaj li yuav muaj lub siab los sibntseeg siab thiab los koom tau pab ua tau pawg--ib hnub twg peb thiaj li yuav ciaj tau tsav thiab haiv no xwb.

yog koj tus ua tij yuav muab tham tej qub lus li no ces tham mus tham tuaj, yus tej lus tsi muaj tshuaj thiab cias li ua dog ua dig li hmoob txhua txhua tiam tham thiab ua dhau los lawm xwb os nawb.

xav tias koj ua tij yuav nkagsiab thiab, hos txhob mus deb deb ntawm lub vision thiab mission es thiaj li tham muaj chaw mus thiab kawm tau los siv pab rau hmoob lub neej pegsuab.

koj kwv Born

Hmong-Lao

Jan 31, 2013, 10:26:24 AM1/31/13
PY YTK,
Peb kev sib cavpem no mas txawm kuv hais kuv cov lus los tav koj cov
los tsis tau txhais hais tias kuv yog Nplogliab lossis kuv nyiam nyiam
Nplogliab nawb. Tsawg tus neeg uas nws lub tswvyim txawv yus lub thiab
tsis npuab yus qab tshob ces nej puav leej muab labeled ua traitor, ua
KGB, etc.... mas yog nej lub lajfab tswvyim tsawg heev tiag tiag. Yog
li ntawd, tsis txhob rawm tham txog kev ciaj haiv mog.

Nco ntsoov hais tias kev hais plaub hais ntug yeej always muaj ob sab
lus, peb yuav tsum tau paub luag lo lus los tav peb mas peb thiaj npaj
tau tswvyim teb luag nawb. Cov lus kuv hais no yog luag cov us siv los
tav peb xwb, yog peb twb tsis pom qab teb lawm ces tso tseg zoo dua.
Ntiaj teb tsis qos ntsej qos muag mloog ib tog lus nawb, luag yuav
xyuas qhov tseeb qhov tsum, luag yuav xyuas pov thawj tim khawv. Yog
yus lam iab liam hais tias luag ntxub ntxaug yus tsav neeg Hmoob thiab
yus tsuas siv lo lus qub qub uas yog ib tug journalist sau hais tias
"seuk leo meo dap" no xwb mas ntshe yuav mus tsis txog qov twg kiag.
Vim li qhov uas kuv twb hais los lawm ntau zaus, cov uas muaj teebmeem
nrog tseemfwv tsuas yog 4,000 leej uas yog cov qub tub rog xwb; hos
cov uas nrog luag sib tw ua noj ua haus, ua nom ua tswv yog 400,000
leej. Thaum ntiaj teb pom li no ces luag yeej automatic muab yus tej
lus dismiss lawm nawb.

Yog yus tseem muab qhov reason hais tias vim Nplogliab tuaj tshawb
thiab ntes yus tej qub thawj coj mus siminar es yus CEEB yus thiaj
thau riam thau phom khiav nkag havzoov no thiab mas ntiaj teb hajyam
tsis nrog yus taug yus txoj cai nawb, luag tseem luag yus hais tias ua
li cas Hmoob tseem qus npaum tej tsiaj qus no xwb mog. Qhov no ces rov
mus nkag rau kis #2 lawm ntag. Yog yus swb rog lawm ces kawg luag yuav
coj yus mus txiav yus lub txim seb yus txim loj los txim me xwb. Txim
loj ces luag tsim kom yus tuag, txim me ces luag tso yus rov los li
peb twb pom pom no ntag. Tabsis Nplogliab ntse dua peb lawm ntau
npaug, luag tua los twb tsis yog tuag kiag rau pejxeem pom, luag tseem
tsim kom nws rov tua nws tus kheej lossis kom nws mob mob es nws tuag
nws xwb. Hos tus uas luag tua los luag tseem muab quav pov rov rau yus
cov Caubfab xwb; tej no los yog yus kev xav xwb, twb tsis muaj pov
thawj tim khawv li ces txawm yus hais los yeej mus tsis txog qhov twg.
Ces tso tseg zoo dua.

PY Born2,
Koj txoj kev xav mas xav hais tias tsuav yog lawv ua rau Hmoob lawm
ces phem thiab zoo los yus qi muag thiab pos pob ntseg es cia lawv ua
lawv no. Koj xav li ntawd los kuj zoo, tabsis yog yam uas lawv ua
ntawd yuav muaj bad impact rau yus haiv Hmoob lawm no yuav tau hais
qhia lawv kom lawv ras thiab. Txhob cia txog thaum Hmoob roj Hmoob
ntshav twb ntws sis lawm es mam cheem kom tsum ces nws lig dhau lawm
mog. Txawm li cas los xij, tej lus phoojywg YTK wb tham no twb yog tej
qub lus 4-5 xyoos dhau los lawm xwb. Kuv tsuas rov point out rau
phoojywg YTK txog DYD lub vision xwb. Cia muab xaus li no. Lwm zaus
peb mam ho tham lwm yam tshiab.

HL

Yaj Tshaj Koob

Jan 31, 2013, 11:44:28 AM1/31/13
PY Hmong_Lao,

> KGB, etc.... mas yog nej lub lajfab tswvyim tsawg heev tiag tiag. Yog
> li ntawd, tsis txhob rawm tham txog kev ciaj haiv mog
> Nco ntsoov hais tias kev hais plaub hais ntug yeej always muaj ob sab
> lus, peb yuav tsum tau paub luag lo lus los tav peb mas peb thiaj npaj
> tau tswvyim teb luag nawb. Cov lus kuv hais no yog luag cov us siv los
> tav peb xwb, yog peb twb tsis pom qab teb lawm ces tso tseg zoo dua.
> Ntiaj teb tsis qos ntsej qos muag mloog ib tog lus nawb, luag yuav
> xyuas qhov tseeb qhov tsum, luag yuav xyuas pov thawj tim khawv. Yog
> yus lam iab liam hais tias luag ntxub ntxaug yus tsav neeg Hmoob thiab
> yus tsuas siv lo lus qub qub uas yog ib tug journalist sau hais tias

Hmong_LAO aw, tseem yuav tim khawv npaum li cas ntxiv thiab os, luag neeg ntiaj teb BBC England twb tuaj pom tag muaj tseeb hais lus hauv no ne, tsuas yog qee tus Hmoob thiaj tsi pom tim khawv li koj hais xwb ov.

http://www.youtube.com/watch?v=mJHerGolvR0&feature=related

Kuv kuj xav paub qhov koj txog tim khawv ntawd yog dab tsi luag thiaj hu ua tim khawv, los lu tim khawv ces yuav tsum yog tej no xwb.

http://www.youtube.com/watch?v=2E3ON-8DPy0&feature=relmfu

> Yog yus tseem muab qhov reason hais tias vim Nplogliab tuaj tshawb
> thiab ntes yus tej qub thawj coj mus siminar es yus CEEB yus thiaj
> thau riam thau phom khiav nkag havzoov no thiab mas ntiaj teb hajyam
> tsis nrog yus taug yus txoj cai nawb, luag tseem luag yus hais tias ua
> li cas Hmoob tseem qus npaum tej tsiaj qus no xwb mog.

Luag neeg ntiaj teb tsi ruam npaum koj hais no ib zaug li os, tej ntawd twb yog tuaj nte Hmoob coj mus tua ntag ne, niag ruam riam npub hlais tsi tau nqaij es thiaj nyob ntawd rau nplog liab khi cab coj mus tua li tua tsiaj xwb.

>................................................Qhov no ces rov
> mus nkag rau kis #2 lawm ntag. Yog yus swb rog lawm ces kawg luag yuav
> coj yus mus txiav yus lub txim seb yus txim loj los txim me xwb. Txim
> loj ces luag tsim kom yus tuag, txim me ces luag tso yus rov los li
> peb twb pom pom no ntag.

Koj lub tswv yim hais cov sob lus saum no mas cuav qaub dhau lawm ov haj yam tsi tau noj li laus, koj lub tswv yim no ces twb tsi piv npua lawm ne, koj mus khawb qhov rau nram kev, npua mus npua tsi poob, koj tseem rov mus poob koj lub qhov koj khawb xwb ne.

>........................Tabsis Nplogliab ntse dua peb lawm ntau
> npaug, luag tua los twb tsis yog tuag kiag rau pejxeem pom, luag tseem
> tsim kom nws rov tua nws tus kheej lossis kom nws mob mob es nws tuag
> nws xwb.

Nplog tsi phem ua cas koj hais tau cov lus saum no thiab, yog nplog zoo npaum ces koj kuv peb tsi lam tuaj txog rooj teb no li ov, yog koj twb paub tias nplog zoo npau ces kuj nyob twb ywm tim nplog es li sau ntawv tuaj thov khawv nyiaj rau tej txheeb ze xwb las, tseem tuaj no dab tsi.

>.........Hos tus uas luag tua los luag tseem muab quav pov rov rau yus
> cov Caubfab xwb;

Tej koj hais no yeej muaj txoj kev mus pajsaas police nplog liab twb tua ib lub tsheb cov tuag tag lawm tab sis tshuav ib tug raug mob tsi tuag, tus ntawd thiaj qheb qhov muag me me ntsia ua ciav yog tas luaj nplog liab uas zov tom roj vag txhua txhua hnub ntawd ntag, tus tsi tau tuag thiaj report rau tseem fwv lawv thiaj tuaj nte cov police kav rooj vag cab mus lawm.

>...........tej no los yog yus kev xav xwb, twb tsis muaj pov
> thawj tim khawv li ces txawm yus hais los yeej mus tsis txog qhov twg.
> Ces tso tseg zoo dua.

Koj li mas thiaj yog xav tiag tiag tsi muaj tim khawv, tab sis Chaofa li mas muaj pov thawj tim khawv loj heev, tsuas yog hom ntse li qwb taus coob heev es thiaj li maj mam hais ib theem zuj zus xwb, yog txhob muaj cov ntse li qwb taus coob coob mas, nyaj yuav mus tau deb tshaj no lawm ov.

YTK

Born2beHmong

Jan 31, 2013, 11:50:43 AM1/31/13
Hmoob_Lao,

xyov koj puas nkagsiab zoo txog kuv cov lus nad. kuv cov lus tsi yog hais li koj hais nad, kuv hais tias. yog lawv ua rau Haiv lawm, tsi yog personal...txamw koj yuav cem yuav hais los kom thov koj los cem los debate thiab reason rau hauv internal nrog koj kuv haivneeg hmoob xwb.

kom koj kuv wb txhob mus tuaj lawm haivneeg rov los ntsw thiab tshum hmoob--ua li ntawd, ces zoo li yuav tsavneeg no ruam thiab ua tsawg tiam los pheej mus qhaimxaj es ntxeev siab tig rov los tua hmoob no xwb.

koj muab xav zoo zoo mas---

GVP, nws yeej muaj qhov zoo qhov phem sib npaug zos... tabsi, nws puas tig mus tshum thiab mus tsa tw luag lwm haivneeg los rov ua rau hmoob.

kuv lub ntsiab lub mas kuv hais li no. yog li ntawd, txawm phem txawm zoo koj yuav hais los thov kom koj tig rov los debate rau hauv hmoob--es txhob mus puag luag lwmhaivneeg los tsa luag cai rov los tsuj yuav li haiv hmoob lawm no xwb.

ua tsaug,

Born

Yaj Tshaj Koob

Jan 31, 2013, 12:27:37 PM1/31/13
On Thursday, January 31, 2013 9:26:24 AM UTC-6, Hmong-Lao wrote:

Hmoob_Lao,

Tseem tshuav qhov no tsi tau teb koj.....
>............................................................Yog
> yus lam iab liam hais tias luag ntxub ntxaug yus tsav neeg Hmoob thiab
> yus tsuas siv lo lus qub qub uas yog ib tug journalist sau hais tias
> "seuk leo meo dap" no xwb mas ntshe yuav mus tsis txog qov twg kiag.

Yog nplog liab tsi ntxub ntxaug es nplog liab lam yuav sau ntawv hais li ntawd ib zaug ov.

Cov neeg coj Hmoob txoj cai mus hais rau tim UN lawv tsi lam yuav muab tej lus "ເສິກແລ້ວແມ້ວດັບ" no coj mus hais ib zaug li koj hais ov, qhov hais tias nplog sau new tias "ເສິກແລ້ວແມ້ວດັບ" ntawd yogkuv muab los hais qhia rau peb cov hauv SCH paub tias nplog liab muaj txheej siab li ntawd xwb, tej lus no koj twb tsi paub tias yog kuv muab los qhia txog nplog liab lub tswv yim yuav ua rau Hmoob tias lawv ntaus nqi li cas rau hauv daim ntawv rau Hmoob.

> Vim li qhov uas kuv twb hais los lawm ntau zaus, cov uas muaj teebmeem
> nrog tseemfwv tsuas yog 4,000 leej uas yog cov qub tub rog xwb; hos
> cov uas nrog luag sib tw ua noj ua haus, ua nom ua tswv yog 400,000
> leej.

Aub yauj! txiv neej yawg yog pom ntiav npaum koj no xwb ces tsi hais kiag nawb, koj puas paub tias ib-ob tug los yog txoj cai no, txoj cai kev ua neeg koj kuv tsi hais ethnic twg yeej muaj 100% rau daim av thaj chaw yus nyob nawb, luag nyob hauv koj daim av tsi yog koj yuav xav ua cas rau luag los tau ov, tsuas yog Hmoob es thiaj tsi paub txoj kev ua neeg xwb ne, yog txawv Hmoob ces muaj teb chaws ntxov lawm laus.

Cov Hmoob uas nrog luag sib tw ua noj los yog lawv feem xyuam kev khwv noj khwv haus xwb ne, ntawm txoj cai yog nplog tua koj ib tug neeg lawm, kuj yog ib txoj cai, yog nyob tsi tau ua ke lawm yuav tau muab faib nyias nyob nyias mas thiaj yog neeg paub txog txoj kev ua neeg ov.

>...Thaum ntiaj teb pom li no ces luag yeej automatic muab yus tej
> lus dismiss lawm nawb.

lUAG NEEG NTIAJ TEB TSI TAU ua li koj hais li ov, luag yeej tseem niaj hli nug nplog liab kom nplog qhia kom tau txhua yam uas nplog ua rau Hmoob, nplog liab tsem nyhav siab kawg nkaus nawb, Luag tseem thov mus xyuas hauv thaj chaw Hmoob hav zoov nyob no, nplog liab twb nyiaj siab tas zog ua tsi tau zaj twg li lawm nawb. Koj yeej yuav pom ib hnub twg Hmoob txoj cai hais li cas xwb mas.

YTK

blu...@gmail.com

Mar 30, 2015, 7:41:41 PM3/30/15
Yaj Tshaj Koob kuv xav kom koj sau ib zaj tshiab es koj txhob siv Dr. yang Dao zaj seb koj ho sau li cas.

AEON

Mar 31, 2015, 8:18:57 AM3/31/15
TSAM NO HMOOB CAUBFAB TU NOOB LAWM LOS 5 TAU? YOG MUAJ KUAJ no puas ntsib lawm ma? kuv mas RHIAB TSAM BLOG TWB MUAB UA TU NOOB LEEJ TWG MUS KUAJ los 5 pom ces kasmoos TIAV xwb laud.

Vaj Ncuab

Mar 31, 2015, 8:20:30 PM3/31/15
Uncle Gen. Idonotknow;

Kuv twb hais tias cov hav zoov pem Roob Dub (Phou Miem) thiab Phwv Los Phauj (Phou Da Pho) Nplog tseem tsis tau ntov, vim Vam Muas Lis lawv tseem ua khov kho no ne. 2014 Vam Meej Xyooj California (Vam Meej Neo Hom) rov mus txog Moos Pheeb, yawg xav mus xyuas yawg lub zos Naj Kas Mav (Nang Ka Ma) tabsis tseem muaj Cob Fab es Tseemfwv Nplog txwv tsis pub mus.

Cob Fab tim Amelicas no tseem muaj coob. Sawvdaws tseem tham muaj zog zis hais tias yuav muaj teb muaj chaws, kav tsij npaj yuav mus ua nom ua tswv. Tso kev mus nuv ntses tseg, tig rov los kho sawvdaws tej siab tej ntsws, npaj homphiaj zeemmuag tos. Tsam lam zoo li xyoo 1979 es Suav cev tes pab Paj Kaub Hawj los Paj Kaub ntshais, Paj Kaub refer rau GVP, VP los ntshai tsis kam thaum kawg suab thiaj ntsiag.

vangd...@gmail.com

Apr 3, 2015, 4:53:23 AM4/3/15
Kuv pom koj hais li ntawv 6 Dr Yangdao. Tab mas koj tus kheej nae?koj tau ua dab tsi kho 3 haiv Hmoob?Pab tau 3 tsev neeg Hmoob li cas thiab?Vim muaj koj thiab tseem muaj coob tus xav zoo li koj es peb thiaj tsis ciaj vaj thiab peb thiaj tsis ciaj haiv.

AEON

Apr 3, 2015, 11:16:52 AM4/3/15
MUAJ ZOG 66SIAB UA hos kuv ces ZOG NTAUG LAWM 5 CIA SIAB VIM 1 XYOO TAS 5 HNOV 1 YAM XYOO 2 &3 TUAJ LOS NTSIAG TO. PW TWJ YWM. TAU $20$ CES SAM ROJ MUS HASTING nrog CARP ua kasmoos KHEES ZOG. SAUB VWM TEJ LUS 5 TSEEB. QAUG2 ZOG LAWM.

Yaj Tshaj Koob

Apr 3, 2015, 12:21:36 PM4/3/15
On Monday, March 30, 2015 at 6:41:41 PM UTC-5, blu...@gmail.com wrote:
> Yaj Tshaj Koob kuv xav kom koj sau ib zaj tshiab es koj txhob siv Dr. yang Dao zaj seb koj ho sau li cas.

Blu thiab Vangd,

Neb txhob to taub yuam kev kuv cov lus, nev rov nyeem zoo zoo, kuv tsuas hais tias Dr. Yang D zaj nkauj sib pab ciaj Vaj zoo law, tab sis nwg play politic tsi mus rau qhov yuav ciaj vaj li nws zaj nkau hais ntawd, kuj yog lus lawm laiv, qhov kuv sau tsi muaj txhaum nawb....kuv sau li hauv qab no tias...