Being religious or just being crazy?

yag...@gmail.com

Jan 5, 2016, 3:42:59 PM1/5/16
Nyob zoo cov phoojywg. Tseg ntev tsi tau tuaj ua neeg lwj neeg lam. Happy New Year to all.

Recently, a newly converted family decided to burn everything regarding Mong religious (including the cultural items of Mong) equipment...claiming that "muaj dab" within those items.

Personally, it doesn't both me at all on what they do--but to claim such a thing is kinda--as Lao would say--STUPID and backward.

Your thoughts....

https://www.youtube.com/watch?v=sl31TqwBdBU

tsee...@gmail.com

Jan 5, 2016, 6:27:34 PM1/5/16
Hahaha....

Tej no, tsis yog mus LawbDab, yog mus CojDAbTshiab lawm xwb. Yog niag XibFwb no lam tuaj hais ncaj kuv, kom kuv lawb dab, kuv yuav nug nws tias nws puas kam yaim kuv li 1 nplaig tso? Yog nws kam ces kuv thws loo 6 nws yaim ntag. Uali yog saib tsis tau peb HaivHmoob lawm. Yog peb muab nws niag maibkaskheem soquav, nws ho hais li cas maj?

Tos Suav & NyabLaj pheej muab Yexus cov niag qhev tua pov tseg los vim tej no ntag.

Yog yuav muab hlawv kuj muab pub peb, peb mam nco nws li TshavNtuj mus tsis kawg( sun shine remembrance).

TseemYeej.

phwvn...@yahoo.com

Jan 6, 2016, 9:26:24 PM1/6/16
Nyob zoo npawg Neej Yag,

Cov hmoob mus coj kev ntseeg muab tej yam li qeej lub Nruas neeb hlawv li pab neeg no mas yog neeg Ruam tshaj plaws.Tej yam no yog hmoob teej tug ib yam puav pheej tseem ceeb rau yus tsev neeg hmoob.
Kuv txiv coj tau ib lub nruas neeb tuaj txog USA xyoo 1981. Lub nruas neeb no 7 tiam tus yawg koob coj los lawm.Thaum kuv txiv tuag 1997 kuv hais rau kuv cov txiv ntxawm tias nej leej twg ua neeb yuav siv mas nej yeej meem siv mus hnub twg tsis muaj tus siv (txawj Neeb) yuav siv ntxiv lawm mas kuv yuav coj los khaws cia ua dab muag saib thiab lub Nruas neeb no tus tswv yog kuv txiv cov tub.Raws li kuv soj ntsuam xyuas mas lub nruas neeb no ntshai yuav muaj li 400 xyoo lawm.Tsis paub tias lawv ntaus lub nruas neeb no xyoo twg.
Tsuas suav txij li 7 tus yawg koob siv los mus xwb.Kuv ib tug txiv ntxawm coj mus siv txog rau 2013 yawg tso peb sawv daws tseg ces tam sim no peb cov kwv tij coj los khaws cias,yuav khaws cia zoo chaw tsam lam muaj neeg tuaj nyiag tau lawm laid.Tej yam khoom qub-b li Qeej,Nruas Neeb,Xauv,kauj toog npab,paj ntaub,riam,Ntaj,phom hmoob....uas yog tej laus tsim cia no mas zoo khaw ua pov haum,koob hmoov zov tsev.

Sib ntsib dua

yag...@gmail.com

Jan 7, 2016, 10:46:14 AM1/7/16
oh npawg, kuv pab ntshaw koj lub nruas...kav tsij ceev zoo zoo nawb...personally, kuv tsi tau pom ib yam khoom uas yog hmoob li, nyob txog 7 tiam neeg...you are very lucky.

truelove...@yahoo.com

Jan 8, 2016, 12:01:09 PM1/8/16
nyob zoo xyoo tshiab rau my fellows SCH...

Nengyag,

yeej muaj ib cov tib neeg VWM, thaum Vwm lawm ces nws tsi paub tias qhov twg yog qhov TSEEB li lawm ntag.

li kuv tso dag rau kuv cov kwvij thiab tej me tub me nyuam os... yog nej leeg twg mus church thiab them 1/10 no ces muab qhov nyiaj ntawd kuv yuav ib lub brand NEW Lexus losyog Mecede Benz tsav- ntshe kuv yuav nco ntsoov nej li txiajntsim tsi muaj hnub kawg.

tus neeg ruam thiab vwm, nws yeej tsi paub qhov twg yog qhov tseeb thiab tiag. vim tias tseem muaj ib cov neeg ruam li no, yog li ntawd, tus neeg twg txawj dag thiab yuav dag ntxias nyiaj li cas los thiaj li tau tsheej pob-nyiaj siv tsi txawj tag mas nawb.

txhob tusiab rau cov neeg coj li no, cov no ces tsua yog paub li naws paub ntawd lawm xwb.

yog tsi muaj cov neeg zoo li no ces lwm tus yeej dagntxia tsi tau nyiaj siv li...

Born2beHmong

me

Jan 17, 2016, 1:02:12 AM1/17/16
As the old saying goes, "want a peaceful family dinner, don't talk politics and religion," i.e., can't rationalize irrational matters.

Politics and religion should be added as cardinal sins that the human mind has yet to overcome. This is precisely the reason why those in power (kings, queens, Popes, etc,) have been able to exploit them to enslave humanity.

I hope the Jim Jones massacre does not repeat on Hmong.

Teev

redtrex

Feb 26, 2016, 5:09:53 PM2/26/16
On Tuesday, January 5, 2016 at 1:42:59 PM UTC-7, yag...@gmail.com wrote:
So, does it bother you or not? Because it sounds like it does for you to say it's stupid, all caps and backwards.

It actually doesn't bother me, because I think people can believe what they want. Similarly I don't think old school Hmong are stupid for still believing and doing kev cai qub, or others doing kev cai tshiab, or other Hmongs being atheists.
If that family thinks it's appropriate for them to do that, then cool. It might be a symbol of them leaving kev cai qub and doing something new, or it might be what they now believe, or it might be just their opinion and not part of their new belief.

yag...@gmail.com

Feb 29, 2016, 10:12:25 AM2/29/16
sometimes, wavelengths and amplitudes are different from each other. but this doesn't mean that they are not what they are.

soemtimes you "think big like cow..but missed like big heaven"...

in simple terms, that was a rephrasing of a very famous quote from Her, stressing the word "STUPID" only, and not by any mean of me "shouting"...but you seem to be ok with religions being with what they are. so if this is the case, then what would a person think if converters started burning other people who they think are "satanic" in nature. such a thing have been done before--very RECENTLY.

so...again is it STUPID or crazy?

yh

dony

Mar 1, 2016, 6:13:34 PM3/1/16
Cov Phoojywg,

Nej pheej yuav mus cem cov ntseeg dab tsi naw? Yog lawv txaus siab ua lawm ces cia lawv ua lawv. Lawv yuav muab hlawv los yog pov tom thoob khib nyiab los yog lawv teej lawv tug thiab lawv txaus siab. Txawm peb ntseeg hom twg los peb yeej yuav tsum ua nyob qab tswj fwm ntawd txoj cai lij choj. Kuv zoo siabhais tias nej cov uas pheej cem cov ntseeg no tsis yog laj thab npas. Yog nej tseem yog thiab mas peb cov ntseeg kawg tsis tau chaw nkaum lau....Phiaj